While you probably already own most of the Fallout games on PC given how routinely they're discounted, here's a cool thing out of QuakeCon 2015. Bethesda is packaging Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 Game of the Year Edition, and Fallout: New Vegas Ultimate Edition inside of a replica Fat Man mini-nuke that makes an "audible bomb sound."
Really? Sounds more like a cash register cha-ching to me.
The Fallout Anthology releases in North America on September 29 and in Europe on October 2. Bethesda assures that there's extra room in the case for November's Fallout 4. Uh huh.
The leveling system works differently now. Perks are tied to SPECIAL stats, and not levels. Having specific high special stats means having good related perks.
The leveling system works differently now. Perks are tied to
SPECIAL stats, and not levels. Having specific high special
stats means having good related perks.
Tehát ha megvan a kellően magas statom, akkor felvehetem a legdurvább perket is első szinten?
The leveling system works differently now. Perks are tied
to
SPECIAL stats, and not levels. Having specific high
special
stats means having good related perks.
Tehát ha megvan a kellően magas statom, akkor felvehetem a
legdurvább perket is első szinten?
tippre valoszinuleg lesz valamifele "perk tree" is ami egyensulyozza ezt, azaz mit tudom en ahhoz hogy a legdurvabb perket bevalaszd, elotte fel kell venned jo par masikat is, ami biztositja hogy csak magas(abb) szinten juss a kozelukbe.
szerk: fasze tordeli a quote a sorokat a BR taggal random helyeken, sehogy nem fer a fejembe.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
csak annyit nem vagok miert kell Skyrimesiteni a Fallout rendszeret. Egyreszt pont azert szerettek az emberek mert "specialis" volt a tobbi jatekhoz viszonyitva.
Marmint semmi okot nem latok hogy miert kell egy jol bevallt rendszert szetrombolni, es felvenni egy masik ugymond jol bevalt rendszert helyette. Csak amolyan "valtoztassunk valami a valtozas kedveert".
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
The leveling system works differently now. Perks are tied
to
SPECIAL stats, and not levels. Having specific high
special
stats means having good related perks.
Tehát ha megvan a kellően magas statom, akkor felvehetem a
legdurvább perket is első szinten?
tippre valoszinuleg lesz valamifele "perk tree" is ami egyensulyozza ezt, azaz mit tudom en ahhoz hogy a legdurvabb perket bevalaszd, elotte fel kell venned jo par masikat is, ami biztositja hogy csak magas(abb) szinten juss a kozelukbe.
szerk: fasze tordeli a quote a sorokat a BR taggal random helyeken, sehogy nem fer a fejembe.
Féloff: nem lehetne ezt az egész < br >, < p > stb. fasságot kiműteni a motorból? Ez az egyetlen fórum az általam látogatottak közül, ami a használatára kényszerít, és nem nagyon értem, miért, hisz máshol egy vagy két [ kód ]-dal kell csak megbirkózni még tömeges idézés esetén is, itt meg kész káosz az egész zárójelek és tördelés terén. Elszomorít, amikor visszafejlődünk.
Perkekről IGN-en:
Fallout 4 stats are governed by the SPECIAL system with seven attributes: Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility, and Luck.
Players have Perks tied to SPECIAL stats. Every time a player levels up they may select a new Perk.
Ha átveszik valahogy a skillek szerepét is, tiszta sor, hogy a statokhoz kötötték őket, de ez nem jelenti, hogy nem kötődnek a szintlépéshez is.
csak annyit nem vagok miert kell Skyrimesiteni a Fallout rendszeret. Egyreszt pont azert szerettek az emberek mert "specialis" volt a tobbi jatekhoz viszonyitva.
Mert minél egyszerűbb, annál több egyszerű ember is megbirkózik vele. Az egyszerűeké a piac. Ezért vagyok képtelen mosolyogva gondolni a Bethesdára: hiába a valóban ambiciózus léptékek és tiszta bang-for-buck tartalomgazdagság a mind újabb játékaikban, ha a mélységen, komplexitáson látszólag egyáltalán nem akarnak dolgozni, sőt minél butább a rendszer és minél több pótkereket aggat rád az aktuális játék, annál jobb.
Nem akarom leírni az F4-et (meg aztán ha rögtön le is írnám, beleölnék 100 órát akkor is, jól tudom...), de mocskosul rosszul veszi ki magát nálam, ha egy CRPG kidobja az ablakon a kibaszott képzettségrendszert, érted, nemcsak általánosságban az RPG-k, de e konkrét játék elődeinek is az egyik legmeghatározóbb rendszerelemét. Senki ne mondja nekem, hogy a fallouti képzettségrendszer annyira kezelhetetlenül, javíthatatlanul, végzetesen bonyi volt a Beth focus groupjának, mert sikoltani támad kedvem, ha ennek fényében belegondolok a nagyköltségvetésű szerep-videojátékok jövőjébe.
(Na nem mintha ez az irányvétel olyan új fejlemény volna, heh...)
Megjegyzés: elvi szinten nem vagyok a skillek-perkek összemosása ellen, dacára a fentieknek. :D
Gyakorlati szinten azonban... ez a Bethesda játéka, és bennük nincs nagy bizodalmam arra nézve, hogy elegánsan, okosan, és a játékhoz végérvényben valami pluszt adva tudnák kezelni ezt a huszárvágást. Ahhoz túl kommersz beállítottságúak, hogy ne a tömegízlésre való butítás legyen a lényeg "áramvonalasítás" esetén, tényleges sallangtalanítás és feljavítás helyett.
Féloff: nem lehetne ezt az egész < br >, < p > stb. fasságot kiműteni a motorból? Ez az egyetlen fórum az általam látogatottak közül, ami a használatára kényszerít, és nem nagyon értem, miért, hisz máshol egy vagy két [ kód ]-dal kell csak megbirkózni még tömeges idézés esetén is, itt meg kész káosz az egész zárójelek és tördelés terén. Elszomorít, amikor visszafejlődünk.
megsporolhatsz magadnak egy kis ventinget ha technikai kerdesek kommenteles elott benezel a webdrotba :D
esetleg ide, az elozmenyek es a miert dolgok magyarazasa celjabol. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nem terveztem megemlíteni, pláne itt, de ha már te felhoztad... :P
Amúgy még mindig nemigen értem
azt akartam vele megsugni hogy pont ma este a kommentem utan hirtelen felindulasbol kipattant egy workaround a fejemben amivel megoldottam a kerdest. Uj idezeteknel mar nincs html kod semmi, csak annyi hogy visszafele nem kompatibilis a fix, azaz ha a fix elotti idezeteket idezel valahonnan amiket olyan faszul mentett le a motor, azok tovabbra is ugy festenek. De minden friss idezes mar teljesen koser.
De most már leginkább azt nem, hogy miért erre a fórummotorra esett a választás.
a helyzet hogy ez nem forummotor. A Drupal az egy fejlesztoi kornyezet kb amivel barmilyen weboldalt ossze lehet rakni amit csak akarsz, kb mint egy legokocka. Egyreszt ezert van fooldalunk is meg hasonlo reszelemeink, siman forummotorral ezek nem lennenek lehetsegesek. Legalabbis nem ilyen formaban, hanem kezzel 0rol kodolva.
Igy is van egy rakat kezi kod benne a specialis ficsorokre amit senki mas nem oldott meg a vilagon, de ugy voltam vele az esetek nagy szazalekaban minek feltalalni ujra a kereket, a surun hasznalt ficsorokre legtobbszor van kozforgalomban levo modul (leegszerusitve kb mint plugin a bongeszokben), amit csak implementalni kell helyesen es megsporol egy csomo fejleszteses idot.
Ez a Quote funcio is egy modul volt, ami ugyan igen szarul volt megirva sok helyen, de sporoltunk rajta egy csomo fejleszteses idot. A bugjavitasokat es a kivant funciokat meg hozzairtam igy utolag.
Masreszt a Drupal egyike a legkozismertebb "fejlesztoi kornyezetnek" igy elmeletben barki beugorhat barmikor es folytathatja a munkalatokat mint fejleszto. Egy random kicsi vagy teljesen custom fejlesztest meg teljesen 0-rol kellene ujratanulnia es levagnia az illetonek. Foleg ha komplexebb a projekt, ezzel sokan nem fognak tokolni.
Ugy is volt az elejen hogy eleve tobben dolgozunk majd rajta, kulonbozo reszein kulonbozo emberek, de en voltam/vagyok egyedul az inspiralt fejeszto igy ez van, ugy szallingoznak a fejlesztesek es bugjavitasok ahogy az idom adja.
Lesz ez meg igy se. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
LOOTING: Looting will be in real time, no pause whatsoever. It'll be a little window you can scroll through.
NAMES: The 1000 Names on the list will also be names focused on levity; It'll be unserious some of them, like Mr. Fuckface!
CITIES: A Bit of Diamond City was shown (Concept Art). Some of the Attendees say that they saw it were covered in snow, which'll mean there may be snow. The gameplay were located in Lexington!
DIALOGUE: Dialogue will be incredibly flexible: It'll be able to have a conversation with 2 other people at same time, like a conversation in a group.
COMPANIONS: Companions confirmed is Piper (A girl character, and no she's not that hot.) Located in Diamond City, Mr. Handy (A Robot like Codsworth), Preston Garvey (The leader of the Minutemen, or sort of). There'll also be relationships! No matter the gender you are, you can always be a couple with a boy or a girl.
PIP-BOY: When you look at the Pip-Boy, the game will pause. Even in combat of course. Inventory's also now easier to get to, as there's a quick select screen for throwing grenades and using stimpaks, etc. And this will not pause the game.
ANIMATIONS: Animations will now appear when you're using Meds, such as Stimpak, where you'll be bursting it into your chest. There are a lot of different animations, and they're way more detailed than before, even Dogmeat has a ton of little detailed animations for everything he does. AI will now also have the feature of jumping and climbin some obstacles, and they jumped through the window in the show.
KARMA/REPUTATION: There'll be procedural reactions to you, based of your reputation and Karma, so Karma will get it's respect in the game.
WEAPONS: Nothing really special of what we've seen whatsoever. There was an Automatic Plasma Rifle, but not really anything else. You can also find modified weapons in the Wasteland, and this may depend on your luck how modified it is. You can also melee with your weapon now, even if there's not a bayonet attached to your weapon!
PERKS/PERKS UI: Looked like a Jeopardy Board says some: 7 Categories and 10 Rows sat after increasingly better perks, what seen that were new was Intimidation and Attack Dog! Perks will also be depend on your
S.P.E.C.I.A.L, For example: the higher your Perception, then earlier on you'll get access to a perk dedicated to Perception.
GHOULS: Ghouls has changed a lot now, so it feels like they've changed character heavily (when you're comparing FO3 AND FO:NV): They're walking differently, like they've got some mentally impairing disorder, and the animations looks pretty fluid.
LEGENDARY: Many other enemies and such will be legendary, even human-like creatures, such as Ghouls.
BEHEMOTHS: Some Behemoths were unquestionably bigger than the one in the trailer. Some even say as big as they were in Fallout 3.
RECORDED?: It's being doubted, as they had pretty good security in the room.
HACKING: Nothing special to talk about, closely at being the same as in the third dimensional games of Fallout.
BOOKS: (Some) Books are now actually readable, like Grognak The Barbarian, with different issues!
SKILLS: No such thing anymore, and will be replaced with Perks, and it's not a disappointment calmly said.
hat a bethesdaban sosem csalodok pozitivan, ez most sincs maskepp sajnos.. meg egy kis magia hianyzik a jatekbol, es kesz is a gyalazat :D
na de attol meg ne temessuk el, max kapunk egy jo kis fps-t rpg elemekkel
even Dogmeat has a ton of little detailed animations for everything he does.
oszinten, mi a rakot eszik azon a rohadt kutyan a bethesda? :D
Senkit nem erdekel hanem vesz maga melle egy normalis emberszabasu vagy robot tarsat, akinek haszna is van es nem kell minden szartol felteni a csatamezon.
Madmax-ba volt kutya az ember mellett talan es onnan jon neki ez a puszibaratsag fazon? Vagy jo mutatnak ketten a plakaton? Falloutokba en vagtam hogy ha enni adsz (barmelyik) kutyanak akkor elkezd kovetni es akar segit is, de kb ebben ki is merul a szretetem irantuk, kap egy lovest valahonnan es kifexik.
ugy fest annyi energiat ol bele mint a jatek osszes tobbi reszebe egybeveve. Bar csak a skillekre forditotta volna ezt a csomo kreativitasat. :D
Direkt olyan feelingem van mint a Google-nel a Google+1 nyomatasaval mindenfele :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
damoqles írta: A kutya a legolcsóbb, legkönnyebb eszköz a mass market szívhúrjainak megpendítésére. :)
meh. Egy embertarsam sorsat, akihez emocionalisan es intelligenciailag is erosen kotodok sokkal jobban a szivemen viselem mint egy allatet. Az mass market emberek furak. Bar manapsag babakocsiban toljak a kiskutyakat meg a macskakat az emberek meg ruhakat adnak rajuk, szoval nem szoltam. :)
Mondták, hogy halhatatlan lesz.
tudom, de az is biztositekkivero szerintem. :D Tul proli a tars, adjunk neki halhatatlansagot, talan akkor nem felnek kivinni magukkal az emberek es hasznalni is fogjak.
En akkor halhatatlan bebit akarok magammal vinni csatamezore, azt nagyobb poen lenne figyelni. :D
Nyilván csak addig, amíg a történet meg nem öli neked egy oh so szomorú cutscene keretein belül.
dehat ez valami hollywoodi bawww storynak fest nem? A fallout vilaga elmeletileg kemeny, hideg es kegyetlen, azaz kokemeny poszt apokaliptikus realitasra torekszik.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
azon is mondtam egy "the fuck"-ot amikor olvastam :D, hogy megint minek az ide? De aztan ugy voltam vele mar nem csodalkozok 2015-ben semmin, zavarni kulon engem nem fog a ficsor, buzuljon aki vegsosoron buzulni akar a jatekban (is). Ha meg ramreagal egy faszi valahol, max kiutom egy jobbegyenessel a probalkozasat, tobb poen. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
psishock írta: En akkor halhatatlan bebit akarok magammal vinni csatamezore, azt nagyobb poen lenne figyelni. :D
Nyugodt lehetsz afelől, hogy ha a játék felvonultatna gyerek NPC-ket, azok mind halhatatlanok lennének, mert kinek hiányzik az az SJW- és szülői felhördülés? :P
psishock írta: dehat ez valami hollywoodi bawww storynak fest nem?
Bevallom, ehhez még sajna mindig nem volt szerencsém se könyvben, se filmen, de Ellisont ismerve határozottan nem valami hollywoodi bawww story.
When you level up, you go to the Perk Chart on your Pipboy.
The chart was shown briefly hanging on the garage and is in your pipboy.
The header row lists each Special Stat.
There are 10 perks listed under each one listed as 1 through 10.
What ever your rating in a Special Stat determines which perks you can take.
Have 4 in all seven Special Stats then you can chose from the the first through 4th rows on each stat.
Most perks can be taken more than once.
If you stat is not high enough then the perk is greyed out.
There are no level requirements.
To take Sniper (a Perception Perk on the ninth row), you have to have a nine in Perception.
So you start with a nine In Perception, you can start the game with Sniper.
This makes sense if the Sole Survivor is a vet.
There are 70 base stats and most of them but not all have four ranks.
So the Science Perk has Science Rank 1 through Science Rank 4.
Tod Howard said with all the Perk ranks there were something like a 170 perks total.
He said they found limiting what perks you can take by your Special Stats makes the Sole Survivor very unique with vary different play styles.
valoszinuleg jo lesz, a hatmast is szerettem, csak nem vagyunk bolgokat a teny miatt hogy folyamatos butitasokon megy vegre a szeretett sorozatunk.
Ha igy haladunk, Fallout 6 lehet tenyleg call of duty-val fog versenyezni komplexitas teren. Es meg akkor is jo jatek lesz, csak valoszinuleg egyre kevesebben fogjak megtalalni benne azt amit az elodokben szerettek.
Ez szerintem teljesen realis ok a "siras"-ra.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nem a legelegánsabb megoldás, annyi szent. De a Skyrim után ez miért olyan meglepő? Mármint arra gondolok, hogy a dialógusok abban is teljesen opcionálisak voltak, így a "románcolást" is hasonlóan képzelem el: egy újabb dialógusfaként a teljesen személytelen/üres karaktereken.
Az elődöket elnézve, itt is jó eséllyel a környezet és vidámpark módjára felépített tájak fogják a játék gerincét képezni, ami mellett egy tonnányi fícsörrel fogják elárasztani a játékost (házépítés, románc, stb). Hogy ezek közül kit mi fog megragadni, azt játékosa válogatja, de mindig is ez a design szemléletmód jellemezte a Bethesdát, amiért egyik RPG-jük sem rendelkezett túl emlékezetes identitással, ellenben egy Obsidian RPG-vel, vagy az erős rendezői vízió mentén épített játékoktól (pl. japán vonal: Kojima, Swery, Suda...)
Tehát egy alapvetően eszképista világban miben tér el a min-maxoláson keresztül történő önkifejezés a dialógusokon, vagy más játékelemeken keresztüli szerepjátéktól?
Persze a romantikus dialógusok puzzle szintre történő lebutítása bőven hagy kívánnivalót maga után. Hiszen verbális csatornákon keresztül, animációval párosítva próbálja imitálni a romantikázást, de ellenben a "valósággal", a románc opció is megoldással rendelkező rejtvény, amiért öntudattal rendelkező karakterek helyett, személytelen eszközöknek fognak tűnni, amik csakis a játékost szolgálják. Annyira eltérne ez a többi eszképizmust elősegítő eszköztől*, vagy más médiumhoz nyúlva: a romantikus ponyváktól? A kiváltott érzést tekintve nem - bár interaktív mivoltuk miatt erősebb hatással bírnának a videojátékok? -, míg a belső kohéziót figyelem előtt tartva lehetnek gondok.
*: Már maga az RPG műfaja is ilyennek tekinthető, elvégre a legtöbb esetben csak mi fejlődünk, míg a környezetünk teljesen statikus marad: a banditák nem halmoznak fel kincshegyeket, pedig sokkalta többen vannak... Vagy már maga a hős szerepkör is egy fantázivaliágot épít fel, ami a karakterünket folyamatosan istápoló dialógusokon keresztül rendre visszaköszön. Miben térne ez el a románc opcióktól?
Dragon Age 2-ben használták ezt az "ehh, legyen mindenki bi" kifogást. Egyszerűen lazy design, akkor is szapulták kellően. Első és harmadik DA ezerszer jobb volt ebből a szempontból.
Bethesda's Fallout Anthology comes in a mini-nuke
rwurl=http://cdn.destructoid.com//ul/296547-h1.jpg
ibi amentia latet
Jópofa, de már bejelentkeztem az F4 pipboyra.... bááááár, hogy mutatna a kettő egymás mellett? :D
10 Things We Learned About Fallout 4 From QuakeCon 2015:
http://kotaku.com/10-things-we-learned-about-fallout-4-from-quakecon-201...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
http://kotaku.com/fallout-shelter-coming-to-android-august-13th-1720024429
Augusztus 13-án jön androidra a shelter
Tehát ha megvan a kellően magas statom, akkor felvehetem a legdurvább perket is első szinten?
tippre valoszinuleg lesz valamifele "perk tree" is ami egyensulyozza ezt, azaz mit tudom en ahhoz hogy a legdurvabb perket bevalaszd, elotte fel kell venned jo par masikat is, ami biztositja hogy csak magas(abb) szinten juss a kozelukbe.
szerk: fasze tordeli a quote a sorokat a BR taggal random helyeken, sehogy nem fer a fejembe.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Hmm, honnan is ismerős ez? Jah, Skyrim...
csak annyit nem vagok miert kell Skyrimesiteni a Fallout rendszeret. Egyreszt pont azert szerettek az emberek mert "specialis" volt a tobbi jatekhoz viszonyitva.
Marmint semmi okot nem latok hogy miert kell egy jol bevallt rendszert szetrombolni, es felvenni egy masik ugymond jol bevalt rendszert helyette. Csak amolyan "valtoztassunk valami a valtozas kedveert".
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Remélem ezt a részét is vissza lehet majd modolni.
Féloff: nem lehetne ezt az egész < br >, < p > stb. fasságot kiműteni a motorból? Ez az egyetlen fórum az általam látogatottak közül, ami a használatára kényszerít, és nem nagyon értem, miért, hisz máshol egy vagy két [ kód ]-dal kell csak megbirkózni még tömeges idézés esetén is, itt meg kész káosz az egész zárójelek és tördelés terén. Elszomorít, amikor visszafejlődünk.
Perkekről IGN-en:
Ha átveszik valahogy a skillek szerepét is, tiszta sor, hogy a statokhoz kötötték őket, de ez nem jelenti, hogy nem kötődnek a szintlépéshez is.
Mert minél egyszerűbb, annál több egyszerű ember is megbirkózik vele. Az egyszerűeké a piac. Ezért vagyok képtelen mosolyogva gondolni a Bethesdára: hiába a valóban ambiciózus léptékek és tiszta bang-for-buck tartalomgazdagság a mind újabb játékaikban, ha a mélységen, komplexitáson látszólag egyáltalán nem akarnak dolgozni, sőt minél butább a rendszer és minél több pótkereket aggat rád az aktuális játék, annál jobb.
Nem akarom leírni az F4-et (meg aztán ha rögtön le is írnám, beleölnék 100 órát akkor is, jól tudom...), de mocskosul rosszul veszi ki magát nálam, ha egy CRPG kidobja az ablakon a kibaszott képzettségrendszert, érted, nemcsak általánosságban az RPG-k, de e konkrét játék elődeinek is az egyik legmeghatározóbb rendszerelemét. Senki ne mondja nekem, hogy a fallouti képzettségrendszer annyira kezelhetetlenül, javíthatatlanul, végzetesen bonyi volt a Beth focus groupjának, mert sikoltani támad kedvem, ha ennek fényében belegondolok a nagyköltségvetésű szerep-videojátékok jövőjébe.
(Na nem mintha ez az irányvétel olyan új fejlemény volna, heh...)
Megjegyzés: elvi szinten nem vagyok a skillek-perkek összemosása ellen, dacára a fentieknek. :D
Gyakorlati szinten azonban... ez a Bethesda játéka, és bennük nincs nagy bizodalmam arra nézve, hogy elegánsan, okosan, és a játékhoz végérvényben valami pluszt adva tudnák kezelni ezt a huszárvágást. Ahhoz túl kommersz beállítottságúak, hogy ne a tömegízlésre való butítás legyen a lényeg "áramvonalasítás" esetén, tényleges sallangtalanítás és feljavítás helyett.
ibi amentia latet
megsporolhatsz magadnak egy kis ventinget ha technikai kerdesek kommenteles elott benezel a webdrotba :D
esetleg ide, az elozmenyek es a miert dolgok magyarazasa celjabol. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nem terveztem megemlíteni, pláne itt, de ha már te felhoztad... :P
Amúgy még mindig nemigen értem. De most már leginkább azt nem, hogy miért erre a fórummotorra esett a választás.
szerk.
Jaa, hogy pont elkaptam a (nem retroaktív) javítás élesítése utáni pillanatot? :D Nájsz.
Ilyet ne többet pl0x.
ibi amentia latet
azt akartam vele megsugni hogy pont ma este a kommentem utan hirtelen felindulasbol kipattant egy workaround a fejemben amivel megoldottam a kerdest. Uj idezeteknel mar nincs html kod semmi, csak annyi hogy visszafele nem kompatibilis a fix, azaz ha a fix elotti idezeteket idezel valahonnan amiket olyan faszul mentett le a motor, azok tovabbra is ugy festenek. De minden friss idezes mar teljesen koser.
a helyzet hogy ez nem forummotor. A Drupal az egy fejlesztoi kornyezet kb amivel barmilyen weboldalt ossze lehet rakni amit csak akarsz, kb mint egy legokocka. Egyreszt ezert van fooldalunk is meg hasonlo reszelemeink, siman forummotorral ezek nem lennenek lehetsegesek. Legalabbis nem ilyen formaban, hanem kezzel 0rol kodolva.
Igy is van egy rakat kezi kod benne a specialis ficsorokre amit senki mas nem oldott meg a vilagon, de ugy voltam vele az esetek nagy szazalekaban minek feltalalni ujra a kereket, a surun hasznalt ficsorokre legtobbszor van kozforgalomban levo modul (leegszerusitve kb mint plugin a bongeszokben), amit csak implementalni kell helyesen es megsporol egy csomo fejleszteses idot.
Ez a Quote funcio is egy modul volt, ami ugyan igen szarul volt megirva sok helyen, de sporoltunk rajta egy csomo fejleszteses idot. A bugjavitasokat es a kivant funciokat meg hozzairtam igy utolag.
Masreszt a Drupal egyike a legkozismertebb "fejlesztoi kornyezetnek" igy elmeletben barki beugorhat barmikor es folytathatja a munkalatokat mint fejleszto. Egy random kicsi vagy teljesen custom fejlesztest meg teljesen 0-rol kellene ujratanulnia es levagnia az illetonek. Foleg ha komplexebb a projekt, ezzel sokan nem fognak tokolni.
Ugy is volt az elejen hogy eleve tobben dolgozunk majd rajta, kulonbozo reszein kulonbozo emberek, de en voltam/vagyok egyedul az inspiralt fejeszto igy ez van, ugy szallingoznak a fejlesztesek es bugjavitasok ahogy az idom adja.
Lesz ez meg igy se. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
(ld. előző szerkesztésemet)
rwurl=https://ezgze.files.wordpress.com/2015/06/thumbs-up-winky-guy.jpg
ibi amentia latet
hat a bethesdaban sosem csalodok pozitivan, ez most sincs maskepp sajnos.. meg egy kis magia hianyzik a jatekbol, es kesz is a gyalazat :D
na de attol meg ne temessuk el, max kapunk egy jo kis fps-t rpg elemekkel
oszinten, mi a rakot eszik azon a rohadt kutyan a bethesda? :D
Senkit nem erdekel hanem vesz maga melle egy normalis emberszabasu vagy robot tarsat, akinek haszna is van es nem kell minden szartol felteni a csatamezon.
Madmax-ba volt kutya az ember mellett talan es onnan jon neki ez a puszibaratsag fazon? Vagy jo mutatnak ketten a plakaton? Falloutokba en vagtam hogy ha enni adsz (barmelyik) kutyanak akkor elkezd kovetni es akar segit is, de kb ebben ki is merul a szretetem irantuk, kap egy lovest valahonnan es kifexik.
ugy fest annyi energiat ol bele mint a jatek osszes tobbi reszebe egybeveve. Bar csak a skillekre forditotta volna ezt a csomo kreativitasat. :D
Direkt olyan feelingem van mint a Google-nel a Google+1 nyomatasaval mindenfele :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A kutya a legolcsóbb, legkönnyebb eszköz a mass market szívhúrjainak megpendítésére. :)
Mondták, hogy halhatatlan lesz. Nyilván csak addig, amíg a történet meg nem öli neked egy oh so szomorú cutscene keretein belül.
Amúgy Harlan Ellisontól ered az egész: https://en.wikipedia.org/wiki/A_Boy_and_His_Dog
http://www.imdb.com/title/tt0072730/
ibi amentia latet
meh. Egy embertarsam sorsat, akihez emocionalisan es intelligenciailag is erosen kotodok sokkal jobban a szivemen viselem mint egy allatet. Az mass market emberek furak. Bar manapsag babakocsiban toljak a kiskutyakat meg a macskakat az emberek meg ruhakat adnak rajuk, szoval nem szoltam. :)
tudom, de az is biztositekkivero szerintem. :D Tul proli a tars, adjunk neki halhatatlansagot, talan akkor nem felnek kivinni magukkal az emberek es hasznalni is fogjak.
En akkor halhatatlan bebit akarok magammal vinni csatamezore, azt nagyobb poen lenne figyelni. :D
siman valoszinu, ja.
dehat ez valami hollywoodi bawww storynak fest nem? A fallout vilaga elmeletileg kemeny, hideg es kegyetlen, azaz kokemeny poszt apokaliptikus realitasra torekszik.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
igen, a kutya meg a buzulas(sry) opcioja ketsegkivul egy sikeres post-apo crpg alapkovei. :D
"WAY WAY BETTER THAN CALL OF DUTY"
ez a youtube comment mindent elmond az aggalyaimmal kapcsolatban..
azon is mondtam egy "the fuck"-ot amikor olvastam :D, hogy megint minek az ide? De aztan ugy voltam vele mar nem csodalkozok 2015-ben semmin, zavarni kulon engem nem fog a ficsor, buzuljon aki vegsosoron buzulni akar a jatekban (is). Ha meg ramreagal egy faszi valahol, max kiutom egy jobbegyenessel a probalkozasat, tobb poen. :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nyugodt lehetsz afelől, hogy ha a játék felvonultatna gyerek NPC-ket, azok mind halhatatlanok lennének, mert kinek hiányzik az az SJW- és szülői felhördülés? :P
Bevallom, ehhez még sajna mindig nem volt szerencsém se könyvben, se filmen, de Ellisont ismerve határozottan nem valami hollywoodi bawww story.
ibi amentia latet
Yutyúbon belepörgettem. Elég érdektelennek tűnik.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ibi amentia latet
ibi amentia latet
Tehát:
Fallout 4:
70 db skill + perk. (170 level összesen, tehát lesz mondjuk 25-40 db ami többszintes lesz, a többi "perk"-szerű)
Fallout 3:
13 skill
58+5+7 (utóbbi kettő spéci/quest) perk
Mondjuk rá, hogy alsó hangon 71 skill+perk
New Vegas:
13 skill
88+8+16 (companion/challenge) perk.
Azaz minimum 102 skill+perk
Szép kis visszafejlődés.
Goddamnit, pont, mint ami morrowind után történt a mágia/enchant/alchemy rendszerrel. :(
Legyen pár meleg karakter a felhozatalban. De hogy MINDENKI biszex? Nonszensz, lusta, éretlen, hiteltelen, béna megoldás.
Természetesen sokaknak pont a románcozásolás a játék veleje és csúcspontja..
http://gyazo.com/1b0f3efd4d0362f9b20960542dd477f3
ibi amentia latet
Tehát átmentünk NMA-ba, és már most szar a Fallout 4, jól vágom? :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
valoszinuleg jo lesz, a hatmast is szerettem, csak nem vagyunk bolgokat a teny miatt hogy folyamatos butitasokon megy vegre a szeretett sorozatunk.
Ha igy haladunk, Fallout 6 lehet tenyleg call of duty-val fog versenyezni komplexitas teren. Es meg akkor is jo jatek lesz, csak valoszinuleg egyre kevesebben fogjak megtalalni benne azt amit az elodokben szerettek.
Ez szerintem teljesen realis ok a "siras"-ra.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nem a legelegánsabb megoldás, annyi szent. De a Skyrim után ez miért olyan meglepő? Mármint arra gondolok, hogy a dialógusok abban is teljesen opcionálisak voltak, így a "románcolást" is hasonlóan képzelem el: egy újabb dialógusfaként a teljesen személytelen/üres karaktereken.
Az elődöket elnézve, itt is jó eséllyel a környezet és vidámpark módjára felépített tájak fogják a játék gerincét képezni, ami mellett egy tonnányi fícsörrel fogják elárasztani a játékost (házépítés, románc, stb). Hogy ezek közül kit mi fog megragadni, azt játékosa válogatja, de mindig is ez a design szemléletmód jellemezte a Bethesdát, amiért egyik RPG-jük sem rendelkezett túl emlékezetes identitással, ellenben egy Obsidian RPG-vel, vagy az erős rendezői vízió mentén épített játékoktól (pl. japán vonal: Kojima, Swery, Suda...)
Tehát egy alapvetően eszképista világban miben tér el a min-maxoláson keresztül történő önkifejezés a dialógusokon, vagy más játékelemeken keresztüli szerepjátéktól?
Persze a romantikus dialógusok puzzle szintre történő lebutítása bőven hagy kívánnivalót maga után. Hiszen verbális csatornákon keresztül, animációval párosítva próbálja imitálni a romantikázást, de ellenben a "valósággal", a románc opció is megoldással rendelkező rejtvény, amiért öntudattal rendelkező karakterek helyett, személytelen eszközöknek fognak tűnni, amik csakis a játékost szolgálják. Annyira eltérne ez a többi eszképizmust elősegítő eszköztől*, vagy más médiumhoz nyúlva: a romantikus ponyváktól? A kiváltott érzést tekintve nem - bár interaktív mivoltuk miatt erősebb hatással bírnának a videojátékok? -, míg a belső kohéziót figyelem előtt tartva lehetnek gondok.
*: Már maga az RPG műfaja is ilyennek tekinthető, elvégre a legtöbb esetben csak mi fejlődünk, míg a környezetünk teljesen statikus marad: a banditák nem halmoznak fel kincshegyeket, pedig sokkalta többen vannak... Vagy már maga a hős szerepkör is egy fantázivaliágot épít fel, ami a karakterünket folyamatosan istápoló dialógusokon keresztül rendre visszaköszön. Miben térne ez el a románc opcióktól?
Dragon Age 2-ben használták ezt az "ehh, legyen mindenki bi" kifogást. Egyszerűen lazy design, akkor is szapulták kellően. Első és harmadik DA ezerszer jobb volt ebből a szempontból.