Jelenlegi hely

Rohadt Blizzard!!

Utolsó bejegyzés


Legjobb pelda. Sok ertelme volt lassan ket eve teaselni amikor most dobtak a kukaba az egeszet es heves bocsanatkeresek kozepette elorol kezdtek az egesz fejlesztest. :D Az ilyen logo teasenek zero ertelme van a legtobb esetben es inkabb art mint hasznal. Az Agent is koszoni szepen szuperjol van. ;)



Akkor mi lenne a követendő magatartás a Blizzardnak? Hypeoljanak egy félig se kész játékot vagy kussoljanak, amíg el nem készült? Illetve van rajta sapka vagy nincs?



Lehet hypeolni csak esszel nem 3 evvel elore. Szvsz ami legertelmesebben mukodik az elmult jo par evbol leszurve az a bejelentes es utana max 1 ev mulva release. Csak nyilvan eleg keves helyen mukodik ez igy sajnos. :(

Sapka pedig egyertelmuen van rajta.



Lehet, hogy pont ezzel szakítottak most. A Diablo 3 bejelentése és megjelenése között csak röpke 4 év telt el, ami azért lássuk be, sok. A Diablo 4 - már ha lesz, ugye - egy sokkal nagyobb projektnek ígérkezik. Se ötleteket nem akarnak adni, se felesleges reményeket. Ismerjük a korszellemet, most azzal lehet okosnak tűnni, ha fikázunk mindent. Nyilván a Blizzard nem akar egy holtan született gyereket. Biztos sokat kell még várni rá, de addig is pöröghet ez a topic.



Nyilván a Blizzard nem akar egy holtan született gyereket.

A Diablo immortal annak tűnik így elsőre.



Hát igen. :D Akkor másképp fogalmazok: A Blizzard nem akar egy újabb holtan született gyereket.



Könnyen lehet, hogy az elhallgatás és a meglepetés lesz az új marketing csodafegyver, csak még nekünk nem esett le a tantusz. Csak így lehet megelőzni, hogy a mostanában dívó toxikus hozzáállás ne nyírjon ki egy terméket. Ha jó, akkor úgy is 3 perc alatt terjed el a híre az interneten.



Legyen így!



Általában úgy szokott lenni, ahogyan Attila mondja, szal fingers crossed! :D Mmint érted, nem az a baj a sráccal, hogy néha beszalad a faszerdőbe, hanem az, hogy konkrétan ott lakik (az állandó lakcíme 1234 Bivalyröcsöge, Faszerdő 69., az 1234 meg azért van a nickjében, hogy el ne felejtse az irányítószámát).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ezt most minek kell? Senki épülését nem szolgálja, és nem is vicces.



Elnézést, csak így kb. átolvastam most a topikot, aztán láttam, hogy Attila a porszem gépezetbe kerülését követően a fél napját azzal töltötte, hogy minél több kommenttel mutathassa meg, milyen okos is ő annak ellenére, hogy az egy hónappal ezelőtti állításai mind tévesnek bizonyultak.

Ugye egy hónapja az volt a baja, hogy sok a "fotel üzleti elemző", erre most, hogy tényszerűen szar van a palacsintában felcsap pont ilyennek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ebbe így azért elég érdekes belegondolni (jó, tudjuk, nem úgy 15 millió, csak amúgy):
https://twitter.com/emilybuckshot/status/1095482972621262849

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


ShowHide spoiler #Off

Érdekes, hogy csak a negatív infók jutnak el ebbe a topicba. Amikor a Witcher creative designere átúszott erre a süllyedő hajóra, akkor az egy vészmadár inkerküszöbét se ugrotta meg :)
(Ettől függetlenül szerintem is rossz irányba kormányozzák a Blizzard hajóját, de a zátony még odébb van.)



Akinek nincs baj az önértékelésével, annak semmi szüksége ilyen "háhh, látod?! nekem volt igazam, és te vagy a szar" jellegű lesajnáló önigazolásokra.

Remek gondolat, de én úgy vagyok a dologgal, hogy ha úgy adod elő a különösebb logikát nélkülöző elméletedet, hogy mellékesen leszólod azokat, akik gondolkodni mertek, akkor viselj el annyit, hogy a tévedésed miatt belenyomják az orrodat a piszkodba egy kicsit. Nyugodtan fel lehet hozni ilyet nekem is, ha elfogultságból köpködném a baromságokat.

Másrészt meg szerintem senki sem mondott olyat, hogy zátonyra futott a Blizzard, hiszen a beszámolóból is kitűnik: pénzügyileg kurvára sikeres évet zártak az öltönyös fiúk. Itt a céges kultúra változásáról van szó, az a szomorú.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Elég durva beszámoló az eseményekről:
https://kotaku.com/the-fallout-of-activision-blizzard-s-massive-layoffs-1832597892
Mellesleg biztos fasza játékok jönnek majd a Blizzardtól belsős QA nélkül. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



...Activision Blizzard, which employed around 9,600 employees last year, would reduce its workforce by 8%. That equated to around 800 people...

...Activision has been exerting more influence on Blizzard, pushing the company to release more games and find more ways to make money...

this is a good thing.

Nyomhatnak meg tobb embert a fenebe, es lehet a koltseglefaragasnak hala hamarabb kapunk fejleszteseket mint 10 evenkent egy egy kartyajatekot vagy mobilos diablot, mindezt majd 10000 folyamatosan fizetett emberbol, utobbit mindekozben outszorszolva kinai fejleszonek. :)

Google es sok mas ceg is akkorara nottek ki magukat, hogy sokszor megalltak innovalni / uj termeket kinyomni (mert minek alapon, ugy is dol a le), es a meglepo cuccaikkal fejostehenkedtek. Valve is hasonlo cipoben van. Csak Valvenak ott a Steam, Google-nek meg a reklampiac.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Annyiban egyetértek, hogy egy 9000 embert foglalkoztató cégnél baromi gáz, ha 3 évig nincs új termék... viszont istenigazából az itt a helyzet, hogy a "games as a service" modell mégiscsak failnek tűnik.

A Blizzard az utóbbi időben nem azzal volt elfoglalva, hogy tartalmas játékokat fejlesszen, hanem inkább a 100 éves cuccaikat meg az OW-t bővítgették, a pofára esés meg abból lett, hogy istenigazából mindegyik csak ideig-óráig hozta le a csillagokat az égről. Ettől függetlenül viszont ezek mind egy szálig nyereséges projectek, bizony a StarCraft 2 és a Heroes is, a probléma pedig azzal van, hogy Kotickéknak nem sok pénz kell, hanem a világ összes pénze. Baszhatod a nyereséget, ha a részvényárfolyam zakózik, és így lesz fürdőskurva egy olyan patinás, végtelenül sikeres vállalkozásból, mint a Blizzard.

Szóval fasza, fejlesszenek akkor játékokat újra, ki tudja, még talán ütni is fog a Diablo, az Overwatch 2 meg az összes mobilos lófasz, esetleg a StarCraft is kap valami darálós spin offot, ami jobb lesz a Destiny-nél, de innentől kezdve nincs Blizzard, csak az Activision van egy adag Blizzard IP-vel.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



viszont istenigazából az itt a helyzet, hogy a "games as a service" modell mégiscsak failnek tűnik.

Ezt igy mire alapozod amugy? Baromi sok ellenpelda van akik koszonik szepen nagyon jol elvannak eveken keresztul ezzel a modellel?

Overwatch is szerintem ugyanugy lapatolja a penzt attol fuggetlenul, hogy latszolag senki nem jatszik vele ( tudom tudom, csak nalam tobb perces a varakozas minden egyes alkalommal, mindenki masnal instant), de ha nem is akkor is a koltsegenek a tobbszoroset visszahozta profitban. A bebukott titannal egyutt. Heroes/HS szinten.

Vagy egy meg egyszerubb pelda, Fortnite. A vilag osszes penzet osszeszedtek vele lootboxok nelkul. Szoval akkor most a GaS hol es miert fail szerinted?



Annyiból fail, hogy az Activision összességében stabil volt az évben (oké, buktak egy Destiny 2-t, de a flop az nulla volt, a pénz jött bőven), az árfolyamuk mégis bezúgott, ez pedig valószínűleg nem volt betervezve = kevesebb lóvé folyt be a szolgáltatásalapú cuccaikból, mint amire számítottak. A lootbox lufi meg kipukkant.

A fail persze erős kifejezés, talán nem is a legjobb, csak hát nem akkora az aranybánya, mint gondolták.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A gond az, hogy de. Pontosan akkora aranybanya mint ahogy azt gondoltak. Destiny 2 is boooooven visszahozta az arat tobbszor is. A kozvelemeny meg bevetel sajnos nem ugyanaz.

Ezert tendal mindenki a service modell fele, mert szazszor tobb penz kiveheto belole mint a sima eladasokbol. A jatekok ugyanugy elso heten termelik a penzt mint a filmek utana pedig keves kiveteltol eltekintve kb teljes stop. Most viszont kapjak a kezdo bevetelt meg utana evekig az extrat. Az meg mar a befektetok faszsaga, hogy a 2.5 milliard profit helyett ok bizony 3at vartak es emiatt jon a csalodas meg az arfolyam ingadozas. Attol meg +1milliard volt a profit az elozo evhez kepest, meg mondjuk 2 milliard ha csak flat salesre alapozott modellel jon ki a jatek, de ez igy mar ugye fail! :D



Az meg mar a befektetok faszsaga, hogy a 2.5 milliard profit helyett ok bizony 3at vartak

2019-ben a megtanulandó kifejezés: below expectations. :D
rwurl=https://i.imgur.com/x9D3fCz.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát azért azon ne csodálkozzunk, ha egy olyan Activisionnak nem tetszik többek között, egy lassan 6 éves életciklusú játék tutujgatása (Diablo3), aki idén egy CoD16-al, valószínűleg egy MW4-el gurít minden bizonnyal erdményesen, és nem tudja megmondani pontosan, hogy melyik CoD is volt 6 éve. Oke, 2 csapat fejleszti az adott CoDokat, tehát 2 évente jön egy rész egy csapattól, de abból season pass rendszerben olyan 90 eurós árral + opcionális mikrotranzakciókkal produkál olyan számokat, hogy megéri. Egy másik kérdés is felmerülhet, mégpedig, hogy az Activision, vagy a Blizz ötlete volt bepattintani egy mobil only Diablot a semmiből a Diablo4 elé. Mondjuk sanszosabb, hogy az Activisioné. Én attól is tartok kicsit, hogy néhány franciset elsődlegesen mobil platformra tolnak . Remélem ezzel nagyot tévedek, de ha egy Candy Crush említésre méltó játék egy Acti/Blizz felhozatalban (üzleti szempontból) és egy Diablo Immortal bejelentés érdemi D4 infók nélkül, akkor bármi elképzelhető. És ha eddig semmit nem mutattak egy Diablo4-ből és a teljes D4 csapat távozott azóta (ha jól tudom) és megosztják azt, hogy még TPS Diablo4 is tervben volt, nekem nem éppen a legbiztatóbb jövő rajzolódik ki a PC-s Diablo körül.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



tudom tudom, csak nalam tobb perces a varakozas minden egyes alkalommal, mindenki masnal instant

amúgy fura, de az utóbbi pár napban nekem is 2-3 perc míg talál egy nyamvadt quick matchet a játék. előtte (egy-két hete) tényleg szinte instant volt.

lehet hülyeség, de ez mintha azóta lenne hogy itt is mindenki isteníti az apex-et meg a másik battle royal üdvöskét.
nem tudom de amekkora játékostömegek vannak ott lehet ez érződik az OW-n is. végülis véges a játékosbázis, nem játszhat minden játékkal 10millió játékos egyszerre.

az másik téma meg, oké hogy a acti/blizz sikeres üzletileg, csak azt jéghegyet nem látják a pilótfülkében a nagyokosok, hogy a blizzard fanok nem erre az üzleti modellre vágynak, oké viszik az lootboxokat, meg biztos pörögnek az egyéb microtranzakciók is, de a blizznek sosem ez volt az erőssége/üzletpolitikája.
gyártsanak ütős, teljes árú AAA címeket (neadjisten egy vadiúj IP-t) és ha olyan szerintem még a havi díjat is elbírná ha azon múlik. de ne nézzék már fejőstehénnek a vásásrlóikat. ugyanazokat a mountokat karakterekeket átszínezett skineket akarják lenyomni a torkunkon vég nélkül. ennél azért ők többet tudnak és többet is érnek :S

ez kb az a szint mint george lucasnak a 72. star wars, re újrakiadás reboot remaster hd 4k new editon kálváriája

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Diablo, Warcraft, and Overwatch (all of which have new games in development, many for smartphones)

mit még? mobilos ow, vagy sc? b..but... how?...and WHY?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Annyiban egyetértek, hogy egy 9000 embert foglalkoztató cégnél baromi gáz, ha 3 évig nincs új termék...

Konzisztensen kevered a Blizzardot az Activision Blizzarddal.

de innentől kezdve nincs Blizzard, csak az Activision van egy adag Blizzard IP-vel.

Ez mondjuk nekem is nagy félelmem, hogy x év múlva ide fogunk kilyukadni.



Ez mondjuk nekem is nagy félelmem, hogy x év hónap múlva ide fogunk kilyukadni.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Choose your next words with excpetional care!



Bobby? is that you?:D

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Egyszer már volt ez hír, akkor aszonták ez nem Blizzard hanem valami kínai klón. Annak nem is rossz :-)



Konzisztensen kevered a Blizzardot az Activision Blizzarddal.

Jogos, de érted, hogyan értem, ha a szám nem is stimmel: a nagy AAA-tervben nincsen benne az, hogy 8 évig elszüttyögünk egy fejlesztésen, miközben háromszor kukába dobjuk és elölről kezdjük az egészet.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!