Nem a főkönyvtárban kell átírni, hanem a mod mappájában (quake15): mivel a modot futtatod, onnan fogja benyelni a konfigot.
Egyébként fura ezt a sokat látni, mert nekem csak kettő van (+ a config presetsben lévőek, de az csak annyi: presetek néhány mappában, hogy könnyebb legyen beállítgatni mindent a modban, azok nem futnak alapból), és abból az egyiket én csináltam még annak idején a Darkplaceshez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
összekapta magát kicsit a community? Mintha sokkal gyorsabban találnék meccseket meg sokkal több a gyengébb player. Vagy lehet csak én fejlődtem sokat a 2v2k alatt :D
hú ez az Apex Legends nagyon bejövősnek tűnik, bár még sose toltam Battle Royal játékot, szal gondolom jobban szívni fogok vele elején, mint Quake-kel :D
Ja, egyébként faszának tűnik, engem egyedül a csapatalapú játékmenet tart vissza a dologtól... viszont állítólag itt megoldották úgy a kommunikációt, hogy ki is kapcsolhatod a retardált voice chatet a picsába, akkor is együtt tudsz majd működni a többiekkel.
Na meg hát buzik, what's not to like? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyáltalán nem vészes pl a kör sebzése, a TTK is viszonylag nagy mondjuk csunyan kozelharc van tobbnyire nem nagyon lehet puffogtatni messzirol mint egy PUBGben
"There are no cutscenes or story, it's a battle royale game... so stating their sexuality is no different to saying certain cars in Rocket League are LGBTQ"
Az hiányzik még, buzi autók :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Persze, nagyon hasonlít ez a WASD elterjedése előtti FPS-ek egeres setupjaira, csak pont egy kvékernél nagyon fura az ilyen.
A WASD-t még a Quake 1-es első esport-láz idején találta ki / popularizálta egy Thresh nevű játékos. A srác baromi jó volt, ezért sokan átvették a konfigját, az id meg tulajdonképpen easter eggként berakta azt a Quake 2-be. Már a Q2 előtt ott volt az Outlawsban is, mint másodlagos irányítási séma, aztán végül is a Half-Life volt az első FPS, ahol a WASD volt a default. Mindez azért, mert egy srác baromi sokat kvékezett, és közben pont kiásta az új irányítási standardot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De gondolom, csak azért fura, mert szokatlan. Vagy bebizonyosodott, hogy az invert mouse kevésbé hatékony?
Én nagyon hasonlóan teljesítek mindkét módon. :-)
Nekem az szokott lenni, hogy valami véletlen/defaultban inverzben indul el, és hirtelen azt sem tudom hol vagyok. Márminthogy összezavarodok, hogy akkor most így szoktam játszani? Ez az inverted, vagy a másik? És elkezdek így játszani, és ilyen ösztönös mozdulatként néha pont az ellenkező irányba rántok. Aztán kétségbeesetten elkezdem figyelni, hogy akkor most így ösztönös, vagy úgy? Aztán statisztika elvén megállapítom a a default nem-inverted módot.
Nagyon jónak tűnik ez a játék, jó kis arena FPS fun lesz a QC mellett. Ami különösen tetszik, hogy mivel 2GD (vagyis James Harding Quake-veterán és egykori pro, de a Dota 2-es kommentátori karrierje talán ismertebb, mivel ő volt az a kommentátor, akit GabeN személyesen rúgott ki a Shanghai Majorön a humora miatt :D) vezeti a fejlesztést, így elég sok, rá jellemző poénos ötlet van a designban. Ott van pl. ez a powerup, ami melleseg játékmenetileg is remek ötlet: https://www.twitch.tv/2gd/clip/LittleBlithePoultryShadyLulu
A gyakorlatban: https://www.twitch.tv/2gd/clip/FuriousNurturingRabbitPMSTwin
Üzleti modellt illetően a QC-hez hasonlóan fog működni a dolog: lesz egy 15 dolláros alapár + shop + battle pass.
Remélem atombukás lesz Diabotica. Nem hiányzik, hogy elszívja még a maradék QC-s játékosokat. Inkább az lenne jó, ha megtanulnák értékelni QC-t utána :D
Csináltam egy kis minőségi shitpostingot: https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/aphh3a/weekly_challenges_from_the_next_battle_pass/
Balanced, right? Igazából az hozta ki belőlem a dolgot, hogy örültem a Galena-hétnek, aztán megláttam, hogy a Damned medálnál még mindig nem csökkentették az 500 damage-et... Annyira fasza, hogy November óta lenerfelték Galenát a piklibe, egy totem 75 helyett csak 40-et sebez, de nope, csinálj csak 500 damage-et egy meccs alatt, ha damned medált akarsz a heti challenge-eidhez. Általában Galenával szoktam játszani... eddig van egy 1 damned medálom az 5-ből. :D
Ja és persze most, hogy a heti challenge alatt sokkal többen Gelanáznak a totemszámláló jobban bugzik, mint szokott.
3 totem és overheal? Sajnálom, játék, de én csak kettőt raktam le, mégis hogy a faszomba tudnék 71 másodperc alatt hármat letenni:
rwurl=https://i.imgur.com/I24XnZq.jpg
Itt meg 4 totemet mutat (úgy, hogy fél éve 3 a max, amit le tudsz tenni) úgy, hogy lent van 2:
rwurl=https://i.imgur.com/4QmSbsJ.jpg
A márciusi peccs mentsen meg minket, baszki, mert rohadtul gáz, hogy még mindig ennyi bug van a játékban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ó, amikor szembejön egy Doomguy, benyomja a berserket, te pedig előveszed a gauntletet: "OH MY GOD HE HAZ A GAUNTLET!!!!??? WHAT DO I DO NOW???" :D Szerintem sosem fogom megunni.
Hasonló fun: Eisennel CTF-ben beraksz egy turretet a fal mögé, ott maradsz a bázison védekezni úgy, hogy szépen rád lássanak, meg is látnak, elkezded szórni a machine gunt ("nincs fegyverem, engem támadjatok!"), nekediramodnak, kicsit hátrálsz és puff, ott az ellen a kereszttűzben, átváltasz LG-re vagy rakétára és WELCOME TO THE KILL ROOM. Konkrétan előfordult már velem az is, hogy egy egész fordulót kibírt így egy turret, miközben sorban szedte a frageket.
Rage quiteltek (sajnos most ilyen a CTF: mivel nincs score limit, ha elhúz az egyik csapat, a másik nagyja általában kilép, főleg ha még ráadásul rape is van). Botok ellen az eisenes trükk egyébként nem műxik, mert azok sajnos általában ráfókuszálnak az ability-s cuccokra, azonnal kilövik a turreteket és a totemeket.
Mellesleg érdekes dolgokra jöttem rá a botokkal kapcsolatban most, hogy XP-ért elég sok bot intagibet tolok. Pl. gauntlet fightot konkrétan nem lehet nyerni ellenük, ha ők is előkapják a gauntletet és pörgetik is, mert 0 a pingjük, szóval az első hit mindig az övék lesz. :D
A pozitív mellékhatása meg az lett a sok botolásnak, hogy egész jól megtanultam flick railezni... azért az már durva, amikor évekkel ezelőtt csak így nézted, hogy "atyaúristen, ezek rárántják a railt és eltalálják, mi a fasz", aztán egyszercsak te is meg tudod már csinálni tudatosan. :D Nem kell aimbot, ha a kezed az. :D Persze nem megy a dolog varázsütésre, de most pl. megcsinálgattam Clutch-csal a challenge-eket, meg kedvet is kaptam játszani vele egy kicsit, aztán a 3 és fél órás játékidő alatt összehoztam vele egy 50%-os overall rail accuracy-t, ami kurva jó (mondjuk CTF volt, ahol egy kicsit előnyösebben tudod magadat pozícióba hozni, és volt néhány mákos meccsem is... de 60 Hz-en, madöfaka!). Közepes távolságból és közelről nagyon jól jön, ha rá tudod verni ösztönösen az ellenre a railt, ha bejön, akkor tulajdonképpen kiiktatod annak a lehetőségét, hogy cselezzen a másik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.imgur.com/tuwAXQQ.jpg
Még mielőtt.. a főkönyvtárban lévő átírása nem volt elég, valamelyik másik kellett, de egyszerűségből mindet átírtam.
Nem a főkönyvtárban kell átírni, hanem a mod mappájában (quake15): mivel a modot futtatod, onnan fogja benyelni a konfigot.
Egyébként fura ezt a sokat látni, mert nekem csak kettő van (+ a config presetsben lévőek, de az csak annyi: presetek néhány mappában, hogy könnyebb legyen beállítgatni mindent a modban, azok nem futnak alapból), és abból az egyiket én csináltam még annak idején a Darkplaceshez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/ao3hom/how_the_vulkan_implementation_meeting_went_down/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
összekapta magát kicsit a community? Mintha sokkal gyorsabban találnék meccseket meg sokkal több a gyengébb player. Vagy lehet csak én fejlődtem sokat a 2v2k alatt :D
Ma kezdődtek az aktuális heti challenge-ek, ilyenkor mindig egy kicsit többen vannak.
Mellesleg a legjobb poén, amit láttam chatben:
- Miután elérted a 100-as szintet, hova megy a kapott XP?
- A RAMba.
:DDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:D :D
Azt hiszem, megvan, mit kéne csinálnia az idnek a Quake-kel, ha sikerre vágynak:
https://www.ign.com/articles/2019/02/07/apex-legends-two-playable-characters-are-lgbtq-says-ea
Eisen mondjuk legyen meleg, Nyx meg leszbikus: profit!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
hú ez az Apex Legends nagyon bejövősnek tűnik, bár még sose toltam Battle Royal játékot, szal gondolom jobban szívni fogok vele elején, mint Quake-kel :D
Ja, egyébként faszának tűnik, engem egyedül a csapatalapú játékmenet tart vissza a dologtól... viszont állítólag itt megoldották úgy a kommunikációt, hogy ki is kapcsolhatod a retardált voice chatet a picsába, akkor is együtt tudsz majd működni a többiekkel.
Na meg hát buzik, what's not to like? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyáltalán nem vészes pl a kör sebzése, a TTK is viszonylag nagy mondjuk csunyan kozelharc van tobbnyire nem nagyon lehet puffogtatni messzirol mint egy PUBGben
"There are no cutscenes or story, it's a battle royale game... so stating their sexuality is no different to saying certain cars in Rocket League are LGBTQ"
Az hiányzik még, buzi autók :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Toxjc keybindjai:
rwurl=https://i.redd.it/j5670ax9m9f21.jpg
Aztakurvaélet. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
? Ezt eddig is tudtuk. Vagy változtatott valamit?
Kb. tudtuk, ja, de ez a teljes.
+ az egér inverted. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Eddig nem tartottam annyira furcsának :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Úgy érted, az inverted mouse még neked is furcsa?
Szerintem csak ő is x-winggel kezdte az "fps" pályafutását.
Persze, nagyon hasonlít ez a WASD elterjedése előtti FPS-ek egeres setupjaira, csak pont egy kvékernél nagyon fura az ilyen.
A WASD-t még a Quake 1-es első esport-láz idején találta ki / popularizálta egy Thresh nevű játékos. A srác baromi jó volt, ezért sokan átvették a konfigját, az id meg tulajdonképpen easter eggként berakta azt a Quake 2-be. Már a Q2 előtt ott volt az Outlawsban is, mint másodlagos irányítási séma, aztán végül is a Half-Life volt az első FPS, ahol a WASD volt a default. Mindez azért, mert egy srác baromi sokat kvékezett, és közben pont kiásta az új irányítási standardot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De gondolom, csak azért fura, mert szokatlan. Vagy bebizonyosodott, hogy az invert mouse kevésbé hatékony?
Én nagyon hasonlóan teljesítek mindkét módon. :-)
Na, közben egy fan csinált egy videót egy adag hasznos keybind-tippel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oRji_A6tnZ4
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem az szokott lenni, hogy valami véletlen/defaultban inverzben indul el, és hirtelen azt sem tudom hol vagyok. Márminthogy összezavarodok, hogy akkor most így szoktam játszani? Ez az inverted, vagy a másik? És elkezdek így játszani, és ilyen ösztönös mozdulatként néha pont az ellenkező irányba rántok. Aztán kétségbeesetten elkezdem figyelni, hogy akkor most így ösztönös, vagy úgy? Aztán statisztika elvén megállapítom a a default nem-inverted módot.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Úgyis mondhatnám, hogy átverem magam az akadályon, dehát átverni már csak nem akarhatom magam.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Csodálatos bugok vannak ebben a játékban (totem counter):
rwurl=https://i.imgur.com/6dvwjTB.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap volt dev stream a Diaboticalból, itt lehet megnézni:
https://www.twitch.tv/videos/378536800
Nagyon jónak tűnik ez a játék, jó kis arena FPS fun lesz a QC mellett. Ami különösen tetszik, hogy mivel 2GD (vagyis James Harding Quake-veterán és egykori pro, de a Dota 2-es kommentátori karrierje talán ismertebb, mivel ő volt az a kommentátor, akit GabeN személyesen rúgott ki a Shanghai Majorön a humora miatt :D) vezeti a fejlesztést, így elég sok, rá jellemző poénos ötlet van a designban. Ott van pl. ez a powerup, ami melleseg játékmenetileg is remek ötlet:
https://www.twitch.tv/2gd/clip/LittleBlithePoultryShadyLulu
A gyakorlatban:
https://www.twitch.tv/2gd/clip/FuriousNurturingRabbitPMSTwin
Üzleti modellt illetően a QC-hez hasonlóan fog működni a dolog: lesz egy 15 dolláros alapár + shop + battle pass.
A zenét Michael Markie csinálja, itt egy kis tízer:
https://www.twitch.tv/2gd/clip/InnocentDiligentCroquetteMVGame
https://www.twitch.tv/2gd/clip/SpeedyPhilanthropicMonitorArsonNoSexy
https://www.twitch.tv/2gd/clip/SpicyBitterEmuKlappa
És hogy hogyan viszonyul a Quake 3-hoz és a QL-hez? Így:
https://www.twitch.tv/2gd/clip/UninterestedNaiveFennelLitty
Ja és persze casual friendly is lesz a játék (egyébként tényleg, a strafe jump pl. egy kicsit könnyebb lesz a QC-ban lévő verziónál):
https://www.twitch.tv/2gd/clip/CrepuscularImportantBottleUncleNox
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Remélem atombukás lesz Diabotica. Nem hiányzik, hogy elszívja még a maradék QC-s játékosokat. Inkább az lenne jó, ha megtanulnák értékelni QC-t utána :D
Miért szívná el a QC-játékosokat? Két AFPS teljesen jól megfér egymás mellett, igazából jót is tesz a zsáner relevanciájának.
Őszintén szólva elég nagy szarnak kell lennie a palacsintában ahhoz, hogy egy Quake-től játékosbázist szívjon el egy noname indie arénalövölde.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Csináltam egy kis minőségi shitpostingot:
https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/aphh3a/weekly_challenges_from_the_next_battle_pass/
Balanced, right? Igazából az hozta ki belőlem a dolgot, hogy örültem a Galena-hétnek, aztán megláttam, hogy a Damned medálnál még mindig nem csökkentették az 500 damage-et... Annyira fasza, hogy November óta lenerfelték Galenát a piklibe, egy totem 75 helyett csak 40-et sebez, de nope, csinálj csak 500 damage-et egy meccs alatt, ha damned medált akarsz a heti challenge-eidhez. Általában Galenával szoktam játszani... eddig van egy 1 damned medálom az 5-ből. :D
Ja és persze most, hogy a heti challenge alatt sokkal többen Gelanáznak a totemszámláló jobban bugzik, mint szokott.
3 totem és overheal? Sajnálom, játék, de én csak kettőt raktam le, mégis hogy a faszomba tudnék 71 másodperc alatt hármat letenni:
rwurl=https://i.imgur.com/I24XnZq.jpg
Itt meg 4 totemet mutat (úgy, hogy fél éve 3 a max, amit le tudsz tenni) úgy, hogy lent van 2:
rwurl=https://i.imgur.com/4QmSbsJ.jpg
A márciusi peccs mentsen meg minket, baszki, mert rohadtul gáz, hogy még mindig ennyi bug van a játékban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
sose találkoztam még bugos galena totemmel, pedig rengeteget játszom őt.
Szerintem CTF bug: a forduló végén a számláló nem törli a totemeidet, legalábbis nekem úgy tűnik, az okozza.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ó, amikor szembejön egy Doomguy, benyomja a berserket, te pedig előveszed a gauntletet: "OH MY GOD HE HAZ A GAUNTLET!!!!??? WHAT DO I DO NOW???" :D Szerintem sosem fogom megunni.
Hasonló fun: Eisennel CTF-ben beraksz egy turretet a fal mögé, ott maradsz a bázison védekezni úgy, hogy szépen rád lássanak, meg is látnak, elkezded szórni a machine gunt ("nincs fegyverem, engem támadjatok!"), nekediramodnak, kicsit hátrálsz és puff, ott az ellen a kereszttűzben, átváltasz LG-re vagy rakétára és WELCOME TO THE KILL ROOM. Konkrétan előfordult már velem az is, hogy egy egész fordulót kibírt így egy turret, miközben sorban szedte a frageket.
Say hi to the weapons factory:
rwurl=https://i.imgur.com/Jxgvfju.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
3 bot ellen... :D
Rage quiteltek (sajnos most ilyen a CTF: mivel nincs score limit, ha elhúz az egyik csapat, a másik nagyja általában kilép, főleg ha még ráadásul rape is van). Botok ellen az eisenes trükk egyébként nem műxik, mert azok sajnos általában ráfókuszálnak az ability-s cuccokra, azonnal kilövik a turreteket és a totemeket.
Mellesleg érdekes dolgokra jöttem rá a botokkal kapcsolatban most, hogy XP-ért elég sok bot intagibet tolok. Pl. gauntlet fightot konkrétan nem lehet nyerni ellenük, ha ők is előkapják a gauntletet és pörgetik is, mert 0 a pingjük, szóval az első hit mindig az övék lesz. :D
A pozitív mellékhatása meg az lett a sok botolásnak, hogy egész jól megtanultam flick railezni... azért az már durva, amikor évekkel ezelőtt csak így nézted, hogy "atyaúristen, ezek rárántják a railt és eltalálják, mi a fasz", aztán egyszercsak te is meg tudod már csinálni tudatosan. :D Nem kell aimbot, ha a kezed az. :D Persze nem megy a dolog varázsütésre, de most pl. megcsinálgattam Clutch-csal a challenge-eket, meg kedvet is kaptam játszani vele egy kicsit, aztán a 3 és fél órás játékidő alatt összehoztam vele egy 50%-os overall rail accuracy-t, ami kurva jó (mondjuk CTF volt, ahol egy kicsit előnyösebben tudod magadat pozícióba hozni, és volt néhány mákos meccsem is... de 60 Hz-en, madöfaka!). Közepes távolságból és közelről nagyon jól jön, ha rá tudod verni ösztönösen az ellenre a railt, ha bejön, akkor tulajdonképpen kiiktatod annak a lehetőségét, hogy cselezzen a másik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.