Amikor döglődik egy community, akkor mindig a legrosszabbik oldalát mutatja meg: az ESReality szavazást rendez arról, hogy ki a legnagyobb QC shill: http://www.esreality.com/post/2931722/let-them-eat-quake-awards-2019/
És a vicc az, hogy a felsorolásból igazából mindenki kurva rendes ember (Kaplan meg simán nem való oda, az a csávó nem is kvékes, csak a szokásos "esport cég által kirendelt caster"), szóval szükségtelen baszogatásként jön át az egész.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, alap aréna FPS fícsör. :D Én mondjuk pont az ilyen dolgok miatt nem játszottam sokat annak idején online ezekkel a játékokkal: a Q3-ban végigdaráltam az egyjátékos módot, az UT-ben szintén, aztán utána zavart, hogy online nem úgy működik a játék, mint offline. Az UT2004 többek között azért is volt a kedvencem, mert tök fasza meg újrajátszható volt benne az egyjátékos mód (pénzt kerestél, csapattagokra költötted, stratégiázgattál a csapatösszeállítással stb.), így sosem volt hatalmas ingerem a multihoz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A falonátlövősnek látszó killel találkoztam már néhányszor, meg volt időugrás is, mikor hirtelen visszateleportál egy korábbi helyre, de csak néha érzem azt, hogy ha egy nüanysznyival gyorsabb lenne a teljes rendszer akkor meglett volna egyegy frag. Mikor mondjuk egy összefutásnál spori 12/7/1 HP-vel nyeri az adott duelt. Az viszont valószínű, hogy amint tudok átnyergelek 144Hz-re. Egy-két VGA generáció múlva.
(Kicsit utánanéztem az FPS vs Frissítés dolognak, és úgy lehet benne valami, hogy reszponzívabbnak érzed a játékot, mert mondjuk ha a 60 Hzes képfrissítés mellett a CPU+GPU 5 ms-os frametimeot tud hozni, akkor a mozgáshoz a mintavételi gyakoriság is kb 5ms lesz, amiből 0.016 seconként látsz valamit a képernyőn. Az adott lövés, vagy ugrás ugye megtörténik az előző framehez képest 0.005 sec, vagy 0.01 sec múlva is akár. Viszont ha 60 FPS-re lockoljuk a játékot a mozgás mintavételi gyakorisága is 0.016sec lesz ami kb. harmada a 200 FPS 5msos mintavételi gyakoriságának. Viszont szerintem akinek a 144 FPS vs 200 FPS ég-és föld, annak 1ms-os 240Hzes TN panelen kellene játszania 240 min. FPS-el 240 FPS-re lockolva. -_- )
Az mindegy, hogy fps alapján mennyi a ms, ha a monitorod nem tudja kihasználni. Az előnye csak annyi, hogy a plusz képkockák miatt (ami persze szintén a GPU-n számít, és nem a monitoron, ergo "nem fogod látni" :D) kevébé lesz észrevehető a tearing, én is ezért játszok 120-ra lockolva a 60 hz-es monitoron.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A ms akkor jön képbe, ha össze akarod számolni a késéseket ami a rendszerben van. Ha 120FPS-re lockolod a játékot 60 Hzes monitorral akkor elvileg minden képfrissítés között is beolvas egy mozgásra vonatkozó infót, így tugysz lőni a lépernyőfrissítések között is, ami mondjuk egy railgun lövésnél elvileg akár számíthat is. Kérdés, hogy a gyakorlatban valójában mennyit is számít mindez. Ki is próbálom 120 FPS lockkal is.
Na igen, ezek a számok ugye SP játékoknál biztosak ahol kb. van egy egér/billentyűzet annak a lagja elhanyagolható, ha jól tudom, van egy FPS, egy monitorfrissítés, egy Panel response time. Multinál pedig van még egy ping egy tick rate is + egy netkód. Szóval valószínű, hogy a player gépén reszponzívabb lesz az irányítás magasabb FPS-el, de, hogy egy kliens oldali 120 FPS mit eredményez egy 60 Hzes tickrateű szerveren mondjuk hitregnél who knows :D.
CS-ben fix 300 fps-em van,QC-ben is 90%-ban 240 fixen megvan, ha duelt vagy 2v2-t nyomok. Bár lehet, hogy a 165 Hz-s IPS G-synces asust fogom venni, mert mostmár azért érzem, hogy mekkora hátrányban vagyok közelharcban meg mozgásban 60 Hz miatt.
G-synccel jóval kevésbé fogod érezni, ha ugrál az fps, szóval akkor egyértelműen 165 hz. Másrészt meg nem kell a 240: azt csak és kizárólag a vérprofi játékosok használják, akik versenyekre járnak, és még ők is azt mondják, hogy alig észrevehető a különbség 144 hz-hez képest. 120-tól nem ér már hátrány, arra a szintre van belőve a játék is.
Egyébként nagyon fura a 60 hz ennél a játéknál: nekem a stabil 60 fps mindig is tükörsima élményt jelentett, de egy bizonyos idő és egy bizonyos szint felett a QC-ben rohadtul elkezded érezni, hogy lassú. Valahogy elkezd sokkal jobban koncentrálni a részletekre az agyad vagy nem tudom, de egy csomószor látom úgy, hogy "hú, ha egy kicsit több vizuális infóm van, szerintem azt a railt rárántom."
Mindenesetre szerintem várd meg a márciusi peccset, mert akkor fogunk csak jó képet kapni a végleges teljesítményről.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A lényeg, hogy a min. FPS-ed a frissítés fölött legyen, akkor semilyen akadozást nem fogsz látni. Ha van 170 FPS-ed akkor 165 vagy 144 Hzes monitor 160 vagy 140 FPS cap valamelyik adaptive sync eljárás és hajrá, elvileg vajsima lesz. A 240 Hz már tényleg extrém. Hardverigény oldalról is.
Csak most, a Quake 1.5-tel felfrissítve a memóriámat jöttem rá arra, hogy a QC-ben Eisen "sebződéskiáltásai" a Q1-es Ranger azonos hangjait imitálják. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pár gondolat: jelenlegi formájában iszonyat lélekölő grindfest az egész, csak azért tudtam most megszerezni a 100-as szintet, mert a négy januári, 4x-es XP-t adó hétvégén ráfeküdtem a játékra. Ezt azért tettem, mert egyébként hét közben látni a pinduri kis XP növekményeket a meccsek után, egész egyszerűen elment a kedvem a játéktól. A mostani, már sima XP-t adó hétvégét 91-es szintűként kezdtem, és a végén fel is adtam a dolgot. Botmeccseket játszottam 100-as fraglimittel, hogy maximalizáljam a bejövő XP/időegység mennyiségét. És még így se tudtam tovább csinálni 97-es szintnél, amikoris a felhalmozódott 700 platinumból megvettem az utolsó 3 szintet.
Jelen formájában az egyszerű koca játékos, mint én, nem fogja tudni végigcsinálni a szezonokat XP rásegítés nélkül, a pass árán felül fizetni meg nem fogok érte. Ma már WOW-szerű kiégéses hangulat kerülgetett, mert le akartam már tudni ezt az egészet, ám már inkább mást csináltam volna a QC meccsek helyett. Szóval remélem, hogy kurva jó lesz a márciusi patch, és nem csak a motor patkolás végett, hanem kezdenek valamit ezzel a battle pass-al is. Addigis pihentetem a játékot, elég volt belőle hosszú hetekre.
én mondjuk ezt nem értem igazából, hogy miért motiválja ez a szintezés meg a battle pass az embereket. Régen én csak azért akartam magasabb szintre jutni, hogy jobb ellenfelekkel játszhassak, most már ilyen nincs. A játékélmény szempontjából tökmindegy, hogy lvl 1 vagyok vagy 100.
Nekem alapvetően csak a Gravedigger skin kellett volna (a jó fegyó skinek a gyengéim), a többi dolog annyira nem izgat. Sajna, ennek előfeltétele 100 szintnyi BP :(
Teljesen egyetértek: annyira szar a progression, hogy én is azt tervezem a 100-as szint után, hogy félreteszem a picsába kövi peccsig az egészet, mert egész egyszerűen frusztrál ez a geci lassú tempó meg a hülyébbnél hülyébb challenge-ek. Egy gondom van: tökre pont a dupla xp hétvégék többségén nem értem rá játszani, szóval még mindig van 20 szintem. :D
Én azt nem értem egyébként, hogy miért nem tudnak az idnél csak egyszer úgy hozzányúlni valamihez, hogy jó legyen. Oké, jobb a mostani XP-rendszer a réginél, de ennek csak egy oka van: az, hogy az előző a legszarabb progression rendszer volt, amit ember ki tud találni.
Most az van, hogy több XP-t kapsz nagy általánosságban, de még mindig túl keveset, és sikerült jól ki is baszni a játékmódok egy részével. A legkevesebb XP a legnépszerűbb játékmódért, vagyis a TDM-ért jár, utána valamivel több van CTF-ben, a legtöbb meg DM-ben és Unholy Trinity-ben. Viszont még ez is kevés, szóval exploitolnod kell a rendszert custom instagibekkel pont úgy, ahogyan te is csináltad.
Egy nagy baszás az egész így, és ha megnézed a játékosi visszajelzéseket, hát kurvára utálja mindenki.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Helló, már megint én vagyok és megint nem tetszik valami :D
Szóval próbálgatom ezt a Q1.5-öt és tetszik hogy nehezebb, izgalmasabb, sok-sok pozitív változás , és azért a gépigénye is nem túl durva (1070-en fix 60fps).
De. Bassza a szemem az aliasing hiánya. Nem az AA (bár az sem ártana), hanem az, hogy a pixeleken nincs szűrés ("elmosás"), olyan pixeles FHD 15"-on is mint anno 320x200ba... Kurvaszar na. Amúgy is utálom a pixelart szarokat. De annyira hogy nem bírok nélküle játszani, sőt hiába minden erénye, de még a totál alap widescreen support mentes GLQ is jobban tetszik, mert abba meg van.
Gyors google keresés nem hozott eredményt, talált már valaki workaroundot?
Kétszer: ki lehet kapcsolni a szűretlen textúrákat. Bemész a "quake15" mappába és ott az autoexec.cfg, benne egy gl_texturemode "gl_nearest_mipmap_linear" sorral. Na, neked azt kell átállítanod valamilyen filteringre, de a DarkPlaces alapból is úgy használja, szóval valószínűleg elég az is, ha simán csak kitörlöd azt a sort.
Egyébként azért divat manapság filtering nélkül használni a textúrákat régi játékokban, mert pixelesen részletesebbnek tűnnek, szóval sanszos, hogy ha bekapcsolod a szűrést, akkor meg azon fogsz sopánkodni, hogy ronda. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem ott volt, de mindegyik autoexecet átírtam, és most jó. Köszi, így már tényleg egész vállalható.
Végre nem kockák az esőcseppek... meg eleve, minden teljesen jól néz ki. Még a fények is jobbak. Anisot feldobtam 16x-osra, szerintem SEMMI részletesség nem veszett el...annyira, hogy elsőre azt hittem nem is tudtam bekapcsolni, de azért működik és pont megfelelően. Sajnos az új fegyvermodellek így is kicsit kockásak (gondolom eleve ilyenre lett tervezve....), de ennyit kibírok.
Kérdés: A mission packokat hogy lehet alámókolni? Vagy az még nincsen kész? GOG verzióm van.
Amikor döglődik egy community, akkor mindig a legrosszabbik oldalát mutatja meg: az ESReality szavazást rendez arról, hogy ki a legnagyobb QC shill:
http://www.esreality.com/post/2931722/let-them-eat-quake-awards-2019/
És a vicc az, hogy a felsorolásból igazából mindenki kurva rendes ember (Kaplan meg simán nem való oda, az a csávó nem is kvékes, csak a szokásos "esport cég által kirendelt caster"), szóval szükségtelen baszogatásként jön át az egész.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
130-as ping alatt hardware-rocket lag nélkül nem Q3 a Q3!
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Ja, alap aréna FPS fícsör. :D Én mondjuk pont az ilyen dolgok miatt nem játszottam sokat annak idején online ezekkel a játékokkal: a Q3-ban végigdaráltam az egyjátékos módot, az UT-ben szintén, aztán utána zavart, hogy online nem úgy működik a játék, mint offline. Az UT2004 többek között azért is volt a kedvencem, mert tök fasza meg újrajátszható volt benne az egyjátékos mód (pénzt kerestél, csapattagokra költötted, stratégiázgattál a csapatösszeállítással stb.), így sosem volt hatalmas ingerem a multihoz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A falonátlövősnek látszó killel találkoztam már néhányszor, meg volt időugrás is, mikor hirtelen visszateleportál egy korábbi helyre, de csak néha érzem azt, hogy ha egy nüanysznyival gyorsabb lenne a teljes rendszer akkor meglett volna egyegy frag. Mikor mondjuk egy összefutásnál spori 12/7/1 HP-vel nyeri az adott duelt. Az viszont valószínű, hogy amint tudok átnyergelek 144Hz-re. Egy-két VGA generáció múlva.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
(Kicsit utánanéztem az FPS vs Frissítés dolognak, és úgy lehet benne valami, hogy reszponzívabbnak érzed a játékot, mert mondjuk ha a 60 Hzes képfrissítés mellett a CPU+GPU 5 ms-os frametimeot tud hozni, akkor a mozgáshoz a mintavételi gyakoriság is kb 5ms lesz, amiből 0.016 seconként látsz valamit a képernyőn. Az adott lövés, vagy ugrás ugye megtörténik az előző framehez képest 0.005 sec, vagy 0.01 sec múlva is akár. Viszont ha 60 FPS-re lockoljuk a játékot a mozgás mintavételi gyakorisága is 0.016sec lesz ami kb. harmada a 200 FPS 5msos mintavételi gyakoriságának. Viszont szerintem akinek a 144 FPS vs 200 FPS ég-és föld, annak 1ms-os 240Hzes TN panelen kellene játszania 240 min. FPS-el 240 FPS-re lockolva. -_- )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az mindegy, hogy fps alapján mennyi a ms, ha a monitorod nem tudja kihasználni. Az előnye csak annyi, hogy a plusz képkockák miatt (ami persze szintén a GPU-n számít, és nem a monitoron, ergo "nem fogod látni" :D) kevébé lesz észrevehető a tearing, én is ezért játszok 120-ra lockolva a 60 hz-es monitoron.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A ms akkor jön képbe, ha össze akarod számolni a késéseket ami a rendszerben van. Ha 120FPS-re lockolod a játékot 60 Hzes monitorral akkor elvileg minden képfrissítés között is beolvas egy mozgásra vonatkozó infót, így tugysz lőni a lépernyőfrissítések között is, ami mondjuk egy railgun lövésnél elvileg akár számíthat is. Kérdés, hogy a gyakorlatban valójában mennyit is számít mindez. Ki is próbálom 120 FPS lockkal is.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hát tény, hogy 120-on 120 packetet küld a kliens a szervernek másodpercenként, szóval akár még számíthat is valamit.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na igen, ezek a számok ugye SP játékoknál biztosak ahol kb. van egy egér/billentyűzet annak a lagja elhanyagolható, ha jól tudom, van egy FPS, egy monitorfrissítés, egy Panel response time. Multinál pedig van még egy ping egy tick rate is + egy netkód. Szóval valószínű, hogy a player gépén reszponzívabb lesz az irányítás magasabb FPS-el, de, hogy egy kliens oldali 120 FPS mit eredményez egy 60 Hzes tickrateű szerveren mondjuk hitregnél who knows :D.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
It's happening :D :
https://old.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/almxn9/joe_rogan_playing_quake_champions/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ha veszek 240 Hz-s monitort, de csak duelben van meg fixen a 240 fps, akkor szívni fogok, ha CTF-ben leugrál 170-re az fps?
Teljesen fölösleges 240 hz-et venni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem nagyon.
CS-ben fix 300 fps-em van,QC-ben is 90%-ban 240 fixen megvan, ha duelt vagy 2v2-t nyomok. Bár lehet, hogy a 165 Hz-s IPS G-synces asust fogom venni, mert mostmár azért érzem, hogy mekkora hátrányban vagyok közelharcban meg mozgásban 60 Hz miatt.
G-synccel jóval kevésbé fogod érezni, ha ugrál az fps, szóval akkor egyértelműen 165 hz. Másrészt meg nem kell a 240: azt csak és kizárólag a vérprofi játékosok használják, akik versenyekre járnak, és még ők is azt mondják, hogy alig észrevehető a különbség 144 hz-hez képest. 120-tól nem ér már hátrány, arra a szintre van belőve a játék is.
Egyébként nagyon fura a 60 hz ennél a játéknál: nekem a stabil 60 fps mindig is tükörsima élményt jelentett, de egy bizonyos idő és egy bizonyos szint felett a QC-ben rohadtul elkezded érezni, hogy lassú. Valahogy elkezd sokkal jobban koncentrálni a részletekre az agyad vagy nem tudom, de egy csomószor látom úgy, hogy "hú, ha egy kicsit több vizuális infóm van, szerintem azt a railt rárántom."
Mindenesetre szerintem várd meg a márciusi peccset, mert akkor fogunk csak jó képet kapni a végleges teljesítményről.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A lényeg, hogy a min. FPS-ed a frissítés fölött legyen, akkor semilyen akadozást nem fogsz látni. Ha van 170 FPS-ed akkor 165 vagy 144 Hzes monitor 160 vagy 140 FPS cap valamelyik adaptive sync eljárás és hajrá, elvileg vajsima lesz. A 240 Hz már tényleg extrém. Hardverigény oldalról is.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Peccshájp:
rwurl=https://images-ext-1.discordapp.net/external/wXTQlk7HfIiviJrAUHhtFg0_pG8...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezzel idén legyen már valami:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7vQDxSPBkr0&feature=youtu.be
Mi lenne, ha mondjuk átköltöztetnék a Doomból a SnapMapet a QC-be, ha már az Eternalban úgysem lesz?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Csak most, a Quake 1.5-tel felfrissítve a memóriámat jöttem rá arra, hogy a QC-ben Eisen "sebződéskiáltásai" a Q1-es Ranger azonos hangjait imitálják. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, végeztem a szezonnal:
rwurl=https://i.imgur.com/TfJzp7Y.jpg
Pár gondolat: jelenlegi formájában iszonyat lélekölő grindfest az egész, csak azért tudtam most megszerezni a 100-as szintet, mert a négy januári, 4x-es XP-t adó hétvégén ráfeküdtem a játékra. Ezt azért tettem, mert egyébként hét közben látni a pinduri kis XP növekményeket a meccsek után, egész egyszerűen elment a kedvem a játéktól. A mostani, már sima XP-t adó hétvégét 91-es szintűként kezdtem, és a végén fel is adtam a dolgot. Botmeccseket játszottam 100-as fraglimittel, hogy maximalizáljam a bejövő XP/időegység mennyiségét. És még így se tudtam tovább csinálni 97-es szintnél, amikoris a felhalmozódott 700 platinumból megvettem az utolsó 3 szintet.
Jelen formájában az egyszerű koca játékos, mint én, nem fogja tudni végigcsinálni a szezonokat XP rásegítés nélkül, a pass árán felül fizetni meg nem fogok érte. Ma már WOW-szerű kiégéses hangulat kerülgetett, mert le akartam már tudni ezt az egészet, ám már inkább mást csináltam volna a QC meccsek helyett. Szóval remélem, hogy kurva jó lesz a márciusi patch, és nem csak a motor patkolás végett, hanem kezdenek valamit ezzel a battle pass-al is. Addigis pihentetem a játékot, elég volt belőle hosszú hetekre.
én mondjuk ezt nem értem igazából, hogy miért motiválja ez a szintezés meg a battle pass az embereket. Régen én csak azért akartam magasabb szintre jutni, hogy jobb ellenfelekkel játszhassak, most már ilyen nincs. A játékélmény szempontjából tökmindegy, hogy lvl 1 vagyok vagy 100.
Nekem alapvetően csak a Gravedigger skin kellett volna (a jó fegyó skinek a gyengéim), a többi dolog annyira nem izgat. Sajna, ennek előfeltétele 100 szintnyi BP :(
Teljesen egyetértek: annyira szar a progression, hogy én is azt tervezem a 100-as szint után, hogy félreteszem a picsába kövi peccsig az egészet, mert egész egyszerűen frusztrál ez a geci lassú tempó meg a hülyébbnél hülyébb challenge-ek. Egy gondom van: tökre pont a dupla xp hétvégék többségén nem értem rá játszani, szóval még mindig van 20 szintem. :D
Én azt nem értem egyébként, hogy miért nem tudnak az idnél csak egyszer úgy hozzányúlni valamihez, hogy jó legyen. Oké, jobb a mostani XP-rendszer a réginél, de ennek csak egy oka van: az, hogy az előző a legszarabb progression rendszer volt, amit ember ki tud találni.
Most az van, hogy több XP-t kapsz nagy általánosságban, de még mindig túl keveset, és sikerült jól ki is baszni a játékmódok egy részével. A legkevesebb XP a legnépszerűbb játékmódért, vagyis a TDM-ért jár, utána valamivel több van CTF-ben, a legtöbb meg DM-ben és Unholy Trinity-ben. Viszont még ez is kevés, szóval exploitolnod kell a rendszert custom instagibekkel pont úgy, ahogyan te is csináltad.
Egy nagy baszás az egész így, és ha megnézed a játékosi visszajelzéseket, hát kurvára utálja mindenki.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Helló, már megint én vagyok és megint nem tetszik valami :D
Szóval próbálgatom ezt a Q1.5-öt és tetszik hogy nehezebb, izgalmasabb, sok-sok pozitív változás , és azért a gépigénye is nem túl durva (1070-en fix 60fps).
De. Bassza a szemem az aliasing hiánya. Nem az AA (bár az sem ártana), hanem az, hogy a pixeleken nincs szűrés ("elmosás"), olyan pixeles FHD 15"-on is mint anno 320x200ba... Kurvaszar na. Amúgy is utálom a pixelart szarokat. De annyira hogy nem bírok nélküle játszani, sőt hiába minden erénye, de még a totál alap widescreen support mentes GLQ is jobban tetszik, mert abba meg van.
Gyors google keresés nem hozott eredményt, talált már valaki workaroundot?
Egyszer: szar az ízlésed. :D
Kétszer: ki lehet kapcsolni a szűretlen textúrákat. Bemész a "quake15" mappába és ott az autoexec.cfg, benne egy gl_texturemode "gl_nearest_mipmap_linear" sorral. Na, neked azt kell átállítanod valamilyen filteringre, de a DarkPlaces alapból is úgy használja, szóval valószínűleg elég az is, ha simán csak kitörlöd azt a sort.
Egyébként azért divat manapság filtering nélkül használni a textúrákat régi játékokban, mert pixelesen részletesebbnek tűnnek, szóval sanszos, hogy ha bekapcsolod a szűrést, akkor meg azon fogsz sopánkodni, hogy ronda. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy kis Quake talk mindjárt az elején (és a QC nem jön ki jól belőle sajnos :D):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=O00gaA5u6BI
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem ott volt, de mindegyik autoexecet átírtam, és most jó. Köszi, így már tényleg egész vállalható.
Végre nem kockák az esőcseppek... meg eleve, minden teljesen jól néz ki. Még a fények is jobbak. Anisot feldobtam 16x-osra, szerintem SEMMI részletesség nem veszett el...annyira, hogy elsőre azt hittem nem is tudtam bekapcsolni, de azért működik és pont megfelelően. Sajnos az új fegyvermodellek így is kicsit kockásak (gondolom eleve ilyenre lett tervezve....), de ennyit kibírok.
Kérdés: A mission packokat hogy lehet alámókolni? Vagy az még nincsen kész? GOG verzióm van.
Pedig ott van az, csak gondolom a modhoz mellékelt DarkPlacest használod, és abban lehet, hogy van egy másik is. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy másik? KILENC másik! :D
Wat!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.