Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Én biztos nem, mert ez már túl van azon a határon, amit a törött nyelű lapáttal megkockáztatnék, de nem is tervezem tovább dagasztani, ha az megnyugtat. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Vagy 2019 a "basszuk szét még jobban az oldalt" éve lesz...?

Minden évnek ez a mottója. :D

Idén még magasabb szintre emeljük a dolgot?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BHlbspcWx3c

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Vagy 2019 a "basszuk szét még jobban az oldalt" éve lesz...?

rwurl=https://imgur.com/TLUGmQr

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Tekintve, hogy a karedzés után kb 5%-ban nő felkarom kerülete, ilyenekkel nem szórakozom fotózás előtt. Többet számít az aktuális hőmérséklet, testzsírszázalék, hidratáltság és bevilágítás a végeredményben. Egyébként pumpálással az izmok inkább vészítenek a tónusukból a nagyság ellenében. Vannak persze kivételek, mint az alkar edzése, amikor sokáig kidudorodnak az erek.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Picit ontopic leszek, remélem elnézitek nekem :-D A Téma a DCS: World lesz.

Volt nekem régebben egy T-Flight HOTAS X joyom, belépő szintnek mondják. Próbáltam vele annak idején a DCS: World aktuális verzióját, az ingyenes Su-25T modullal, de valahogy nem éreztem rá a dologra, szaggatott a játék is, így, bár korábban nagy szimulátor fan voltam, végül hagytam a francba az egészet.

Videókat azért nézegettem folyamatosan, mert szívem csücske a katonai repülés, és láttam, hogy a 2.5-ös verziót eléggé rendbe tették, viszont menet közben az olcsó hús joy egyik gombja bekrepált, úgy 1 hónappal a garancia lejárta után (oké, black friday akcióban vettem annak idején is fillérekért), szóval nem foglalkoztam vele. Aztán kedvem támadt Elite: Dangeroust tolni kicsit megint (megjelenése táján miatta vettem a HOTAS X-et), így hát karácsonyra berendeltem egy Thrustmaster T16000M-et, ami kb. kétszer annyiba fáj, mint amaz.

Leesett az orcám. Ég és föld a különbség a kettő között. Az még hagyján, hogy ezen s botkormányon lévő POV kapcsoló mellett van három másik, plusz egy analóg ministick és egy tekerő... na de maga a botkormány, egy álom az előzőhöz képest, hihetetlenül finom mozdulatokat lehet vele tenni a játékban, és az ellenállása is pont megfelelő.

Szedtem is le izibe' a legfrissebb DCS: World klienset, és kipróbáltam az ingyenes modult. Nem lehet összehasonlítani a kettőt. Neten találtam mappinget hozzá, gyorsan kipróbáltam olyan részeket, amikkel annak idején szívtam, és simán ment (pl. a lézerirányítású bomba célba juttatása, amihez a kis analóg stick elengedhetetlen, így utólag).

Ezen felbuzdulva meg is vettem villámgyorsan a Mirage 2000c modult - részben azért, mert egyik kedvenc repcsim, részben pedig azért, mert nagyon dícsérték mind a modult magát, mind a hozzá adott single player kampányt.

Ha röviden kellene megfogalmaznom: egy élmény az egész.

Kezdődik azzal, hogy a cockpit egy full virtuális környezet, értsd nem csakhogy működik minden kijelző meg villogó, hanem minden létező kapcsoló kapcsolható, minden tekerő tekerhető. Egér kell hozzá, nyilván, de az a helyzet, hogy némi mókolással elérhető, hogy billentyűzet egyáltalán ne kelljen a játékban, ami azért egy szimulátornál durva.

Persze a "némi mókolás" relatív - gyakorlatilag 3 napon keresztül finomítgattam a joystickon a kiosztást, mire elértem tegnap délelőtt az általam is ideálisnak gondolt elrendezésre. Csak hogy értékeltessem, megszámoltam: kereken 60 shortcut lett kiosztva összesen a joystich/throttle kombóra, és ebben nincs benne a nézelődéshez kellő fejforgatás/zoom in/out meg a recenter (nincs még fejmozgás-követőm... még), mint ahogy az alap funkciók: dőlés, kormányzás, gázadás sem.

Aztán folytatódik azzal, hogy itt bizony nem abból áll a felszállás, hogy bekapcsolod a motort, felengeded a féket, rátolod a tolóerőt, felhúzod, és kész. Itt kérem a rendes procedúrát végig kell játszani, különben hallgathatod a sípolásokat végig az égve maradt warning lámpácskától.

Szóval szépen bekapcsolod az aksit, átállítod a navigációs rendszert induló módba, meggyőződsz róla, hogy minden kapcsoló kikapcsolt vagy auto állapotban (ezekből van vagy 40 - szerencsére alapállapotban úgy indul a játék, hogy ezek megvannak), beállítod a rádiót (szerencsére itt is csak be kell kapcsolni, mert a fekvenciák előre rögzítve vannak), bekapcsolod a HUD kijelzőt és a radart, a HSI-t ellenőrzöd, hogy NAV módban legyen, leteszteled a fényeket. Jöhet az indítás, kézifék behúz, üzemanyag-pumpák (fő, bal és jobb) bekapcs, indítógomb fedője felnyit, indítás. 11%-os indító fordulatról 48%-os alapjáratra állást kivárod. Lezárod/visszakapcsolod az indításhoz kellő gombokat, majd rádión megkéred a földi személyzetet, hogy kapcsolják le a külső energiaforrást (ha van).

Beállítod a TACAN paramétereit, hogy könnyebben le tudj majd szállni, a VOR/ILS frekvenciát, az IFF rendszer kódját (ezeket a küldetés vagy reptér paramétereinél találod a játékon belül megnézhető jegyzetfüzetedben). Bekapcsolod a hidraulika pumpáját és a jegesedésgátlót. Leteszteled az autopilot módokat, bekapcsolod a magasságmérőt. Ha nem voltak előre programozva, a küldetés leírásában szereplő waypointokat felviszed a navigációs rendszerbe. Bekapcsolod a fényeket, átállítod a kormányzást guruló módba, engedélyt kérsz a felszállásra rádiót. Ha megkaptad, kiengeded a féket, behúzod a szélvédőt, lezárod, gázt adsz, és kigurulsz a hangárból a megfelelő kifutóra. Kormányzást visszaállítod, gázkart előretolod ütközésig, 140 csomós sebesség körül felemeled a gépet, kerék be, és végre kezdheted a küldetést!

Borzasztó soknak tűnik elsőre, de a kattintható kabin miatt 2-3 alkalommal ha letolod a legelső tutorialt, már menni fog magától, és meglepően gyorsan, szombaton már időgyorsítást kellett használnom, mert 1 perc alatt végigkattingattam mindent, de a radarnak kell 3 perc, hogy bemelegedjen :-D

A játék kinézetére nem vesztegetek szavakat, egyrészt teli a Youtube videókkal, meg lehet lesni, másrészt teljesen a géped teljesítményétől függ, hogy hogyan mutat a játék, nagyon sok beállítás van. Nekem egy i7-es procival, Gtx 970-es kártyával, 16 giga rammal high presettel hibátlanul futott (SSD azért kell neki). És azt kell mondjam, hogy bár közelről azért randák a fák meg épületek, de a repülés érzését nagyon visszaadja a játék még így, egy monitorral, head tracking nélkül is. Nagyon jó. Alapból a Kaukázus térkép aktív a játékban, ami azért remek, mert van benne minden: síkság, dombok, kis és nagyobb hegyek, hegyláncok, kisváros, falu, és persze tengerpart.

Egyelőre a tutorialokat csinálgatom, hogy minden készség szinten menjen. A felszállás már csuklóból megy, a navigációs rendszerrel, radarral, légiharc-rakétákkal és nem irányított bombákkal is elboldogulok - a leszállás még nagyon nem megy sajna, pláne, hogy a tutorial, ami erről szól, rögtön a mélyvízbe dob, és low visibility landinget próbál végrehajtatni veled - más szavakkal, akkora kurva nagy köd van, hogy a látótávolság 100 m alatt van, így a műszerekre hagyatkozva kellene leszállni, amit eddig még nem sikerült kiviteleznem :-D

Az egésznek van egy nagyon jó hangulata egyébként. Nekem annak idején a Tie Fighterben is az volt a kedvenc küldetésem, amikor úgy nyitottál, hogy egy űrállomás mellett kellett őrjáratozni, és scannelni a beérkező hajók rakományát. Itt is megvan ez a feeling, a kampány első küldetésében sima gyakorlórepülést kell végrehajtani, megy a rádiózás a társsal, és minden teljesen hétköznapinak tűnik, amíg...

Szóval ez most beszippantott, de teljesen. Tényleg szépen kikalapálták a DCS: World motorját, és ez a Mirage 2000c modul is teljesen rendben van. Egyrészt örülök, hogy belevágtam újra kicsit a szimulátorozásba... másrészt meg már nézegetem a két új térképet, az Av8B Harrier és F-18 Hornet modult, érkezik az F-14 Tomcat is nemsokára, és persze várólistára írattam magam az EDTracker fejmozgás-követő vásárlásához...

Összegezve: 8/10 (azért ennyi, mert azért közelről tényleg randák a fák - állítólag a Persian Gulf térképen, ami fizetős, már szép minden, meg mert orosz játék, ennek megfelelően az orosz légiharc-rakéták találati aránya érezhetően jobb, mint az amcsi rakétáké :-D)



Pont akartam is írni..

On

Insurgency: Sandstorm

Gondoltam egy hónapja amikor volt open beta, belenézek, hallásból ismertem a címet de sosem volt hozzá szerencsém.. és milyen jól tettem!
A játék remek középutat lő be a Battlefield/CS féle casual rohanós, R6: Siege és az ArmA vagy Squad féle lomhább, realisztikusabb játékmenet között. A fegyverkezelés és lövöldözési mechanika (és apróbb, realisztikusabb részletek amire figyeltek) valami fantasztikusan sikerült, de amin még inkább meglepődtem, azok a hangok, amik meg is kockáztatom hogy itt-ott jobbak is mint a Battlefield-ben. És ha azt nézem hogy mindez 1 emberkének köszönhető, hát le a kalappal, és itt tényleg DICE szintű minőségről beszélünk.
A játékban AI elleni coop-ra, valamint 3 féle PvP módra nyíilik jelenleg lehetőség (plusz egy competitve ranked módra). Ami egy kisebb meglepetéssel ért fel nekem, az a coop maga, nem számítottam rá hogy ennyire fun mód lesz a kellő nehézségű AI ellen. Baromi izgalmas az egész és azon kaptam magam hogy a PvP módot szinte teljes mértékben ignoráltam emiatt :D

Aki valami komolyabb, realisztikusabb multiplayer shooterre vágyik és alternatívát keres a Battlefield vagy más hasonszőrű military shooterek helyett, mindenképp tegyen a játékkal egy próbát ha lehetősége adódik rá, könnyen lehet hogy nem fog csalódni.

Itt egy részletesebb ismertető:

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=r3ZAJ6l-7s4


Boz képe
Boz

Már jó? Sok helyről hallom, hogy optimalizáció ótvar és akadnak bugok bőven. (pl ellenfél feléd néz, miközben úgy látod, hogy tökre nem)
Próbáltam még béta legvégén, és volt olyan, hogy irányzékkal célozva kihajolgatva egy fedezék mögül az egész kép ugrált attól függően, hogy mennyire vagyok közel a tereptárgyhoz. Nehéz leírdni kb ki-be zoomolgatott valamiért.

Imádom az előző Insurgency-t, de egyelőre Sandstorm erősen kivárósnak tűnik, amíg tényleg kikalapálják.

Éljenek a videojátékok!



Open beta óta eltelt 3 patch után nálam sokkal jobban fut, egyedül a Summit mapon fordul elő coop módban az egyik checkpointál egy 60fps alá beesés, azon kívül nálam tökéletesen fut. (60Hz/60fps limit V-Sync bekapcsolása mellett tükörsimán fut nálam, V-Sync off mellett érzek néha kisebb akadást/stuttering-et)
Az ellenfél "nem felém fordulva de felém célozva rám lő" problémával is csak open beta alatt találkoztam, azóta én személy szerint nem láttam erre példát, de vicces bug volt.
A kép ugrálás meg nálam abszolút nem fordult elő, open beta alatt sem.
De persze ez is olyan kérdés amire nem lehet teljeskörű választ adni, lehet más belefut olyanba amibe speciel én nem. Lehet hogy a Steam discussion page-en lenne inkább érdemes olvasgatnod ezekről.

De nem tagadom hogy van még pár bug a cuccban, nem game breaking, de lenne még mit vasalgatni rajta az igaz. Embere válogatja, engem személy szerint nem zavarnak ezek olyan szinten hogy várnom kellene vele.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Melyik bekezdésben írsz Vajk felkarjáról? Nem szeretem, ha el van rejtve a lényeg!

Sors bona, nihil aliud.



Puzzle Agent

Aztamindenit, ez a játék borzalmas. :D Tulajdonképpen abszolút le lehet vezetni belőle azt, hogyan nem szabad kalandjátékot csinálni:

- Lehetőleg ne demake-eld a kalandjátékodat szimpla fejtörőfüzérré úgy, hogy a karakterinterakciót és a helyszínek közötti mozgást meghagyod, mert utóbbi kettőnek semmi értelme nincs úgy, ha nem kapcsolódnak a fejtörőidhez.

- Ha mégis vannak párbeszédeid, akkor legalább legyenek érdekesek, csinálj rendes dialogue tree-ket unalmas listák végigkattingatása helyett.

- Ha csak a fejtörőkre fókuszáló kalandjátékot csinálsz, akkor TALÁLD KI RENDESEN A FEJTÖRŐIDET, AZ ISTEN VERJEN MEG!

Az utolsó a legrosszabb, a fejtörők jelentős része ugyanis egyszerűen fos ebben a játékban.

Példák:

A feladat az, hogy pótold ki a hiányzó elemmel a sorozatot:
rwurl=https://i.imgur.com/rvYRJkx.jpg
Én szívből gratulálok mindenkinek, akinek feltűnik, hogy ezek itt tükrözött számok, mert nekem arról az első izéről az életben nem jutna eszembe, hogy két darab 1-est látok rajta. Da fuq?

Feladat: rakosgasd az ételeket jó helyre a megadatott szabályok alapján:
rwurl=https://i.imgur.com/1Tp53id.jpg

Szabályok:
rwurl=https://i.imgur.com/diG39F1.jpg
Mégis melyik az a szabály, aminek a fenti kép nem felel meg? Nincs ilyen, mégsem fogadja el a játék, mert csak egy megoldást fogad el egy olyan fejtörőhöz, aminek egyértelműen több megoldása van.

És a durva az, hogy tele van ilyen hülyeségekkel a cucc, és van elég sok olyan fejtörő is, ami rendesen el sincs magyarázva, hanem kb. neked kéne tök random dolgokat kitalálnod. Ki a fene követte el ezt a szart a Telltale-nél? Inkább megyek és újrajátszom a Grim Fandangót.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Mégis melyik az a szabály, aminek a fenti kép nem felel meg?

Nem elemeztem ki az egész menüt, de a 2-esnek kapásból nem felel meg.

Sors bona, nihil aliud.



Tudom, mire gondolsz, de az első szabály az, hogy senki sem rendelt olyan ételt, ami a párjára hasonlít, és mindenki mellett a párja ül, tehát a párok közül senkinél sem lehet olyan étel, ami a közvetlenül mellette ülő emberre hasonlít. A hagymakarikás nő nem ül közvetlenül a hagymára hasonlító fickó mellett, de egyébként sorrendileg mellette ül, így csak nála lehet hagymakarika.

És egyébként az a rész a helyes megoldásban is így van, a banana split és a sonka pedig szintén nem egy párnál van, hanem csak helyileg egymás mellett.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Ja, látom már, hogy az is nő. Akkor nem tudom, és a nézegetésére se szánok több időt, elég volt régen végigjátszani. Nekem se jött be.

Sors bona, nihil aliud.



Kards

Gyakorlatilag hearhstone 2. VH-s skinnel.

Ha bontok egy paklit ugyanúgy 5 lapot kapok, amit egyesével kell felfordítgatnom.
Blitznek hívják a chargeot
deploymentnek a battlecryt
van deathrattle, de elfelejtettem a nevét.
Van duplatámadás is, stealth is, guard is.
Secret jellegű cucc is van, meg "spellek" is csak itt operationoknek hívják.

Ami más benne, hogy van a supply line és a front line. Minden unit elsőre a supply lineba kerülhet, ahol max. 4 unit lehet egyszerre. A front line az közös az ellenféllel és csak akkor kerülhet oda egység, ha az ellenfél már nem birtokol saját unitot a fronton.

Az egységeknek van lehozási költsége és támadási/mozgási költsége is. Teszem azt egy gyalogos lejön 2 kreditért, majd köv körben előre megy a frontra ha üres, vagy megtámadja az ellenfelet a fronton 1 kreditért.
Vannak ágyúk meg repülők, amik tudnak a supply lineból bárhova támadni anélkül, hogy odamozognának. Ráadásul az ágyúkra vissza sem támadnak az egységek.
Van ambush még, ami azt csinálja, hogy előbb támad védekezésnél mint az ellenfél, így nem egyszerre vonódik le az életük és ha az ellenfélnek elfogy, akkor nem is jut oda, hogy sebezzen.

Itt is vannak buffok +1+1, meg területre szőnyegbombázás, sebez 1-et és húzok egy lapot, húzok két lapot.

Eddig játszottam kb. 8 csatát és már építettem egy olyan decket amivel zsinórban nyertem 3x. Eddig minimális benne az rng, de azért van. Például a japánok főleg rng-sek. Kijön egy gépük és random 1-et sebez. A legtöbb unitjuk ha meghal, sebez még x-et valahova.

Most ami bejött kombináció, hogy a briteknek egy szerintem op ritka tankját kihúztam. 6 kreditért 6/6-os és ha az ellenfél bázisát sebzem vele (azt kell leverni úgy mint a herot a heartstoneban), akkor húzok egy lapot. És a tankok alapból mozoghatnak és támadhatnak, vagy támadhatnak és mozoghatnak is, csak élje túl a deploy körét és én legyek a fronton.

Összegezve még csak béta és máris reportoltam 2 bugot, meg nem olyan látványos mint a hs, de tetszik.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Far: Lone sails
Aranyos kis játék.
rwurl=https://i.imgur.com/rqq5zB8.jpg
Egy ilyen↑ csettegővel kell utazni benne, mi a kiccsajt irányítjuk aki teszi bele a tüzelőt, ereszti ki agőzt, satöbbi satöbbi... néha elállja valami az utat és akkor van egy kis fejtörő hogy hogyan tovább, meg folyamatosan menedzseljük-hajtjuk-javítjuk a gépünket, egyébként meg csak nézzük a tájat. Vannak apró nyomok hogy hogyan lett a világ ilyen, amilyen, lehet hogy összeáll a sztori a végére, de még nem tartok ott.
Meg ilyen a zene
rwurl=https://youtu.be/7ErSCjoAHj8?t=40
Szóval ilyen kis semmiség de tök jó.



admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Azóta már kb. 12 órát toltam bele, szépen megyek a rankeden feljebb. Itt már azért van, hogy veszítek is.

Érdekes megközelítések vannak, afféle face aggro, board control, battlecry deckek megfelelői a Kardsban.

Tetszenek a lapok képei, mind ilyen régi propaganda plakátokról vannak, meg makett dobozokról a rajzok kb.:
https://www.kardsccg.com/

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Quake 1.5

Hát ez fasza. Azt hittem, hogy "csak" egy sima "Brutal Quake" lesz, de nope, nagyon sok olyan újítás van benne, ami alaposan feldobja a Quake 1-et. Ezekből a legjobb talán az, hogy apróbb változtatásokat kaptak a pályák is és hogy fel lettek dobva a bossfightok is. Az első epizód végi boss pl. híresen unalmas volt, és bár most is ugyanazt kell ellene csinálni, sokkal többféle támadása van és sokkal dinamikusabb az egész (pl. a boss tudja rombolni is a pályát).

A fegyverek ütnek, mindegyik feelingesebb sokkal az eredeti mordályoknál, és ez főleg a shotgunnak és a super shotgunnak tett nagyon jót. Balansz terén körülbelül ugyanazt kapja az ember, de azért buffoltak rajtuk itt-ott (a fejsze pl. kurva jó lett) + bekerült a láncfűrész, mint új fegyver, és proximity gránátokat is lehet dobálni.

Frankóság, annak meg külön örültem, hogy baromi könnyű telepíteni az egészet, még a szükséges sorce port ajánlott verziója is benne van a csomagban. A konfigolás is bővült egy kicsit egy új menüvel, de igazándiból néhány fícsör még kéne az igazi áramvonalassághoz. A fegyverek rebindolásához vagy a crosshair méretének a megváltoztatásához pl. még mindig a konzolt kell bűvölni.

Trélerke:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QWJFudlrgvo

Letőttés:
https://www.moddb.com/mods/quake-15

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Olyan painkilleres.
A duke nukemnek nem volt készülőben valami hasonló brutal doomos modja?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Régen volt a Duke Plus (még a BD előtt, szvsz nyúlt is belőle a BD néhány ötletet), mostani a Cosmetic Duke, de még nincs olyan stádiumban, hogy csak miatta érdemes legyen elővenni a játékot.

A Duke esetében a problémát az is jelenti egyébként, hogy a közösség nem igazán van oda a gameplay modokért (a BD-t pl. rohadtul utálják arrafelé néhányan).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



kurvajo az ingyen hetveges Dead by Daylight, raadasul mindket oldalon:

-survivorkent csekkolni kell folyton a hatad mikozben javitod a cuccokat de kozben meg jonnek a random QTEk
-killerkent meg helyezkedni, csapdazni neha uldozni egy 2. embert amikor az elsot mar leutotted, persze mire visszamennel akasztani mar elkuszott a geci :D

a jatekot is feldobja a sok skill meg a random 1x hasznalatos addon

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



The Hong Kong Massacre
John Woo/Max Payne/Hotline Miami szerelemgyereke csak épp kurva gagyi az egész. :( Videókon nagyon faszának tűnt, de játék közben... Olyan input lag van, hogy megőrülsz. Az ellenefek segghülyék. Szinte végtelen dodge és slowmo van ami miatt kb sebezhetetlen is vagy... Nem tudom, kurva gáz. Ment is a refund. Kár érte.



BF 5 single hardcore fokozaton.

A játék nagyon szép szerintem az eddigi legszebb BF játék, jók a hangok és az átvezetők. Próbáltak a 2. VH-nak kevésbé ismert történeteit elmesélni, pl.: a francia gyarmati katonák, akiket a győzelmük után lemontázsoltak a fotókról, norvég ellenállás, német oldal the last tiger küldetés.

A rombolhatóság a BF1 szintjén maradt, ami egy kicsit részletesebb mint a BFBC2-Bf3-4-é. A kézi fegyvereknek mintha nem lenne bullet dropja és az ellenfelek HC fokozatban gyakorlatilag a pálya bármely távolságából képesek eltalálni bármilyen fegyverrel, ha már észrevettek.

Ami egyébként extra röhejes, amikor cirka 200m-ről lelövök valakit puskával, a mellette sétáló nem veszi észre, de ha a feje mellett lövök el egy hangtompítós fegyverrel, akkor rögtön riadó van, meg ilyenek. Ezzel a ritka csaló AI-val szemben is a játékban kb. 3 helyen szívtam több halálig, de már bazdmegelésesen, amúgy nem nehéz.
Ami nem szimpi az AI-n kívül, hogy miért van mindig egy őrposzt, ahol alapból minden őr háttal van, vagy max. oldalt és a legközelebbi őr környékén tuti van egy doboz hangtompítós fegyverrel a tetején. Faszság. Ráadásul az sem tetszik, hogy muszáj minden katonánka különböző fegyvert adni. Megy két német gyalogos járőr. Egyiknél ejtőernyős FG42 van, ami egyébként is ritka fegyver volt akkoriban is, a másiknál duplacsövű sörétes. WTF?

Virágbóti verzió révén multit nem néztem, csak az open béta idején.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Régészeti lelet: Neverwinter Nights (diamond)
Ez a játék még mindíg jó :-) Intuitív a kezelés, élmény benne hentelni meg szintlépegetni. Persze nem egy Shakespeare dráma a sztori, de az "eheti DnD kaland" élményt hozza.
Kompatibilitási módban kellett indítsam, és úgy kiválóan elfutott.
rwurl=https://i.imgur.com/lxuwmxO.jpg



Kards

kb. 50 órám van már benne. Megalkottam az eddigi legjobb paklimat. Szovjet-német szövetség. Van benne az elején szovjet horda, a közepén német közepes páncélosok, meg szovjet vadászgépek és csatarepülők, a végjátékra meg egy IS1 meg egy Tigris.

Kb. minden 5. meccset veszítem csak el vele és már major 3-as pvp fokozaton vagyok. Nagyon bírom ezt a HS klónt!

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



BF V szép mesekampányai
Amúgy azt nem értem ezekbe az agymosott svédekben, hogy értem a szándékot, de miért kell retardban tolni, mikor a valóság sokkal izgalmasabb volt, és tudtak volna találni eredeti példákat is a "progresszivitás" zászlaja alatt. Mondjuk a lustaság nagy úr.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BAlAITCBprI

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Az a helyzet, hogy single-ben szinte az összes BF-ben élvezhetetlen a mechanika és a narratíva is (a BC1-2 ért valamit, de azokhoz volt egy külsős profi író, ha ez minden játékon nem is segít), így eleve játékkészítésben tehetségtelen emberek végtermékeként tekintek ezekre a kampányokra.

Éppen nemrég untam meg a BF1-et az elején, a Battlefield 2 meg éppen a minap ment végig, de nem volt jó, csak SJW. Akarom mondani SW, csak összezavartál.

Kár, hogy a témaválasztás miatt érdekes a skinjük a játékaiknak, és jól is néznek ki, mert ha úgy festenének, amilyen a belbecs, nem pazaroltam volna rájuk időt. Az SW-t eleve el kéne venni az EA-től, de a Disney-től sem ártana.

Sors bona, nihil aliud.



Én nagyon szerettem a BF3 single kampányát, iszonyat hangulatos volt.



PC V

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!