Oké, káosz van, balfaszok a fejlesztők, balfasz Bethesda is, de szerintem ezek teljesen másodlagos dolgok.
Ez az 1.0 dolog meg nekem akkora baromság, mint a ház. Milyen 1.0? 2 éve lehet játszani ezzel, nekem teljes értékű most is, most sem érdekli a kutyát se, 1.0 se fogja. Egyszerűen ez a műfaj valamiért életképtelen 15 éve. Semmit nem változtat pár új pálya, meg fél évente 1 champion, se az ha +100 fps-t kihoznak a motorból. Ez egy HALOTT műfaj. Millióan leírták már, hogy miért. Engem is elszomorít, de nem lehet mit tenni. Pedig szerintem sokkal élvezetesebb nézni a QC tournamenteket, mint azt a hulladék overwatchot replay ide vagy oda.
Hasít a PC gaming, szóval kijelenthetjük: egyik klasszikus PC-s műfaj sem halott, így az aréna fps sem. Az meg evidens, hogy nagyon sokan nem játszanak early access játékkal, mert az 1.0-ra várnak (erre tök jó példa a DUSK, ami szintén FPS: december közepén jött ki az 1.0 és máris többet adtak el belőle, mint a 2 éves EA periódus alatt). A QC gondjait meg kell oldani, és akkor oké.
Mert hát érted: a bunyós játék a nulláról jött fel néhány év alatt PC-n, pedig egy kurva nehéz műfaj. Én elég komolyan MK-ztam a 9-cel és az X-szel is, és szvsz nehezebb a Quake-nél, mert sokkal-sokkal fontosabb a meta, azt meg kurva sokáig tart megtanulni és alkalmazni... mégis egy életképes műfaj, a Mortal Kombatből iszonyú sokat adnak el minden egyes résszel (az MKX volt a legsikeresebb MK-játék evör... a tizedik rész a franchise-ból). Ugyanígy kurva nehéz a DOTA is, a CS, mégis jól megélnek, szóval a probléma nem azzal van, hogy nehéz a műfaj, hanem azzal, hogy fícsörökben és supportban nem tart ott, ahol a többi.
A QC-nek arra van szüksége a leginkább, hogy be tudja húzni a kazuárokat: az MK-ban erre van a sztori mód meg az árkád, a DOTÁt is abszolút lehet űzni kazuár módon, és a CSGO is tele van mindenféle casual játékmóddal. Tutorialok kellenek, esetleg egy kellemesen old school szingli kampány, na meg át is kéne baszni a newbie-kat úgy, ahogyan nagyon sok játék csinálja. Annak idején a Gears of War 2 pl. erősebbé tette az új játékosokat a multiban, hogy meglegyen a kezdeti sikerélmény, a Fortnite nem árulja el nekik, hogy botokkal kezdenek, és még a 2016-os Doomról is van egy olyan mendemonda, hogy a kampányban a tárban lévő utolsó néhány töltény kicsit erősebbet lő, hogy meglegyen a "wow, majdnem meghaltam, de csak túléltem, I'm so good" élmény.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Néhány weekly challenge olyan random, hogy itt bizony nemcsak játékmechanikai skillre, hanem szociális képességekre is szükség van az előrejutáshoz! Az 5 double whammy-ből az utolsó kettőt úgy szereztem meg, hogy egy nagyon vesztes CTF-meccsben megkértem a másik csapatból két embert, hogy álljanak össze. :DD Szerintem disintegratorom is max így lesz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, egyébként az a baj, hogy mostanában csak a TDM-et és a CTF-et tolom, csak challenge-ért meg nincs kedvem mást játszani. Így pl. még az 5 choo-choo-m sincs meg Scale-lel, abból is kell még kettő. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Istenem, Anarki annyira bullshit tud lenni CTF-ben. GUESS WHO'S BACK TO DEAL THE WHOOPIN'!
rwurl=https://i.imgur.com/bQhSOZG.jpg
A poén, hogy a CPMA karakterek (Anarki, Sorlag) CTF-es OP-sága miatt tök sokan játszanak velük úgy, hogy még annyira sem tudnak vele menni, mint én. :D Fura, mert a CPMA az autojump miatt sokkal könnyebb a QC-ben, mint bármelyik másik Quake-ben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
2013-as anyag, szóval köszönőviszonyban sincs azzal a cuccal, amin mondjuk a DUSK és a QC zenéjét hozta össze, de ja, a másikhoz képest ofkorsz.
Mellesleg annyira örülnék annak, ha kozmatikai cuccok helyett / mellett olyasmi mikrotranzakciók lennének a QC-ben, amiknek értelme is van, pöllö remasterelt klasszikus soundtrackek (vagy akár Hulshy is csinálhatna egy agad új verziót a Q2 erősebb számaiból). Pont néhány napja hallgattam végig a Q2 zenéjét meg az Arena Noize-t a Q3-hoz, hát baromi jó mindkettő.
Also: Michael Markie tulajdonképpen gyártott egy teljes alternatív albumot a QC-hez, ami üt, mint az ipari áram. Mér nem hallhatom a játékban, Bethesda?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gBBrAkBrn8w
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondjuk a QC soundtrackje tényleg nem valami sűrű, én kb. 2-3 trackre emlékszem, és mondjuk lehet, hogy régi Quake track Hulshult remixekkel, vagy új trackekkel föl lehetne tölteni. Akár játékban is kifarmolható lehetne akár itemként megvehető lenne mondjuk 1-2 dodó/track, és akkor ugye a Quaker tetszőlegesen tölthetné föl a tracklistjét saját ízlése szerint. De ugye elvileg azt is megteheti a játékos, hogy music off és Youtuberól meg megy egy válogatás, bár a Doomnak is szerves része a soundtrack, önmagában gyakorlatilag egy industrial/metal/techno album. Mindenesetre próbaképp egy trackel ki lehetne próbálni, csak ugye lehet, hogy néhányan így gondolják, hogy tök jó lenne, néhányan meg kiakadnának rajta, hogy a Soundtrack fizetős.
Jó a játék zenéje, legalábbis Hulshult soundtrackje (Chris Vrenna OST-je nem igazán karcolt), de kevés a szám, mert mindegyik pályatípusnak van egy hosszú 10-15 perces dinamikus theme-je, és pont ezért lenne baromi könnyű bővítgetni.
És tényleg rohadtul nem értem, hogy Markie-val (aki egyébként két hete jelentette be, hogy ő csinálja a zenét a Diaboticalhoz, a 2GD készülő, Quake 3-ra hajazó aréna FPS-éhez) miért nem kezdtek semmit, mert egy kincs az ember:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0vEAQDpAZtA
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6uVFx6gIN8c
Érted, ez nem ilyen "jó kis zenécske, elhallgathatom", hanem igazi, kurva jó metál, kiégeti a füledet a tehetség.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó trackek valóban, szerintem bármilyen AAA játékba beférne kb. ahol ilyen stílusú soundtracket akarnak a designerek. És van is 2.5k föliratkozója Youtubeon. Piediepew-nek meg 70 millió. :D
ez a vengeur valami félelmetes, hogy játszik streamen. 1x kapott ki több óra alatt a legmagasabb szinten, bukott 49 pontot, miközben győzelmekért meccsenként 1-2 pontokat kapott :D Sztem simán veri aimben clawzt is.
Én az Unholy Trinity-t azért hagytam abba anno, mert valahogy mindig sikerült pont akkor játszani, amikor vengeur, aztán mindig kiütötte az 50-es fraglimitet 6-7 perc alatt. FeelsBadMan
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
van még manapság olyan, hogy nem érdemes felrakni a legújabb NVIDIA drivereket, mert csak folyamatosan veszít a teljesítményből egy régebbi kártya, mert azok az új kártyákra vannak optimalizálva?
Hát ha még van az Id-nek olyan rebooter teame mint akik a Doomot csinálták szívesen látnék én is egy Hexent. Nemrég húztam be az összes részét, és bár nem vagyok nagy retróhuszár (inkább tech/grafikahuszár) de jó pár pályát megcsináltam már, és egész tetszetős nyilván azért jó adagnyi retrófaktorral. GZdoomal már látni is lehet valamit a pixelrengetegből+mouselook. Szerintem nem lenne reménytelen projekt. A Wolfi már kezd egy kicsit elfáradni, bár talán a legutóbbi a legjobb része. Jó lenne egy Quake reboot, és/vagy Hexen reboot, úgy sincs túl nagy válszték ilyen shooterekből. Akár mehetne úgy is mint régen ugyanaz a grafmotor, Hexenbe itemek, meg kicsit keresgélősebb játékmenet. Quake szintén a jellegzetes fegyverekkel meg világokkal. Sokkal inkább venném ,mint a BF-eket, meg a CoD-okat.
17:30-nál a fontos infó (nem tudom, működik-e a timestamp):
rwurl=https://youtu.be/_1zkNxRnwXE?t=1047
Nekem ez tetszik, persze azért remélem, nem az áll a háttérben, hogy a Bethesda elvont valamennyi erőforrást a fejlesztésből. A havi update rendszer egyértelműen nem működött jól, mert mindig sikerült valamit elcseszni, szóval abszolút szívesen várok márciusig a következő peccsig. A márciusi peccsben új tartalom sem lesz még, csak és kizárólag az engine-t akarják vele gatyába rázni.
+ 2v2-t visszarakták
+ jövő héttől máshogyan osztják majd az XP-t: jobban függ majd a játékban nyújtott teljesítménytől (az AFK-zó XP farmerek végre elhúzhatnak), és többet is kap majd az embör.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
wtf? :D Arról magyaráz a tag, hogy 2v2-t nem lehet csak úgy visszakapcsolni, csak külön új buildben, erre pár órával ezután a semmiből visszarakták :DDD Bohócok!
Egyszerű a magyarázat egyébként: a komjuniti manager arcok a Bethesdától vannak, és helyileg sem ott vannak, ahol az id Software (az id Dallasban, a Bethesda a marylandi Bethesdában). A játék fejlesztésében nem vesznek rész, csak a kommunikációban (nyomják a feedbacket a fejlesztőknek, illetve a fejlesztői infókat a népnek), szóval simán tudnak tévedni, ha valami félreértés van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Volt nekik fogalmuk, csak rosszul. :D Egyébként mostanában elég sok mindent meg tudnak oldani szerveroldalról, régen meg alig ment valami így, szóval esélyes, hogy szimplán csak régi infót mondtak.
Pl. amikor kijött a decemberi peccs, Galena totemje nem gyógyította a Sorlag spitjéből érkező DOT-sebzést, aztán rá két napra már igen úgy, hogy semmi update nem jött ki a játékhoz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Őőőő, valamiért több mint 20k xp jár egy sima custom game-ben letolt botmeccsért is. Gondolom, hogy valamit elmértek az xp átszabásánál, de ez egy jó elbaszás, ennek én most örülök. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oké, káosz van, balfaszok a fejlesztők, balfasz Bethesda is, de szerintem ezek teljesen másodlagos dolgok.
Ez az 1.0 dolog meg nekem akkora baromság, mint a ház. Milyen 1.0? 2 éve lehet játszani ezzel, nekem teljes értékű most is, most sem érdekli a kutyát se, 1.0 se fogja. Egyszerűen ez a műfaj valamiért életképtelen 15 éve. Semmit nem változtat pár új pálya, meg fél évente 1 champion, se az ha +100 fps-t kihoznak a motorból. Ez egy HALOTT műfaj. Millióan leírták már, hogy miért. Engem is elszomorít, de nem lehet mit tenni. Pedig szerintem sokkal élvezetesebb nézni a QC tournamenteket, mint azt a hulladék overwatchot replay ide vagy oda.
Lol:
rwurl=https://i.imgur.com/2fcyltE.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/aRX0FWo.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hasít a PC gaming, szóval kijelenthetjük: egyik klasszikus PC-s műfaj sem halott, így az aréna fps sem. Az meg evidens, hogy nagyon sokan nem játszanak early access játékkal, mert az 1.0-ra várnak (erre tök jó példa a DUSK, ami szintén FPS: december közepén jött ki az 1.0 és máris többet adtak el belőle, mint a 2 éves EA periódus alatt). A QC gondjait meg kell oldani, és akkor oké.
Mert hát érted: a bunyós játék a nulláról jött fel néhány év alatt PC-n, pedig egy kurva nehéz műfaj. Én elég komolyan MK-ztam a 9-cel és az X-szel is, és szvsz nehezebb a Quake-nél, mert sokkal-sokkal fontosabb a meta, azt meg kurva sokáig tart megtanulni és alkalmazni... mégis egy életképes műfaj, a Mortal Kombatből iszonyú sokat adnak el minden egyes résszel (az MKX volt a legsikeresebb MK-játék evör... a tizedik rész a franchise-ból). Ugyanígy kurva nehéz a DOTA is, a CS, mégis jól megélnek, szóval a probléma nem azzal van, hogy nehéz a műfaj, hanem azzal, hogy fícsörökben és supportban nem tart ott, ahol a többi.
A QC-nek arra van szüksége a leginkább, hogy be tudja húzni a kazuárokat: az MK-ban erre van a sztori mód meg az árkád, a DOTÁt is abszolút lehet űzni kazuár módon, és a CSGO is tele van mindenféle casual játékmóddal. Tutorialok kellenek, esetleg egy kellemesen old school szingli kampány, na meg át is kéne baszni a newbie-kat úgy, ahogyan nagyon sok játék csinálja. Annak idején a Gears of War 2 pl. erősebbé tette az új játékosokat a multiban, hogy meglegyen a kezdeti sikerélmény, a Fortnite nem árulja el nekik, hogy botokkal kezdenek, és még a 2016-os Doomról is van egy olyan mendemonda, hogy a kampányban a tárban lévő utolsó néhány töltény kicsit erősebbet lő, hogy meglegyen a "wow, majdnem meghaltam, de csak túléltem, I'm so good" élmény.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Néhány weekly challenge olyan random, hogy itt bizony nemcsak játékmechanikai skillre, hanem szociális képességekre is szükség van az előrejutáshoz! Az 5 double whammy-ből az utolsó kettőt úgy szereztem meg, hogy egy nagyon vesztes CTF-meccsben megkértem a másik csapatból két embert, hogy álljanak össze. :DD Szerintem disintegratorom is max így lesz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pedig a DW nem annyira nehéz, csak folyton instagibet kell tolni :D Nekem meg is lett még a hetében, 3 nap alatt.
Ja, egyébként az a baj, hogy mostanában csak a TDM-et és a CTF-et tolom, csak challenge-ért meg nincs kedvem mást játszani. Így pl. még az 5 choo-choo-m sincs meg Scale-lel, abból is kell még kettő. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Quake Xmas Jam 2018 szingli pályacsomag:
http://www.celephais.net/board/view_thread.php?id=61659&start=62
rwurl=https://i.imgur.com/ypYR0fz.png
Erről jut eszembe: most miért nem hozták vissza a téli pályákat a QC-be? Ez tök fun volt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=W_SsJUUKpMA
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Istenem, Anarki annyira bullshit tud lenni CTF-ben. GUESS WHO'S BACK TO DEAL THE WHOOPIN'!
rwurl=https://i.imgur.com/bQhSOZG.jpg
A poén, hogy a CPMA karakterek (Anarki, Sorlag) CTF-es OP-sága miatt tök sokan játszanak velük úgy, hogy még annyira sem tudnak vele menni, mint én. :D Fura, mert a CPMA az autojump miatt sokkal könnyebb a QC-ben, mint bármelyik másik Quake-ben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nagyon nem tetszik a mix, de attól még üt (garázsrock feeling :D):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kwYXDacauJA
Azért még mindig Husié a legjobb, so clean, so bullshit free:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mPLekAmJ1KQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azt azért tegyük hozzá, hogy Hulsinak valószínűleg profi cucca volt és van is..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
2013-as anyag, szóval köszönőviszonyban sincs azzal a cuccal, amin mondjuk a DUSK és a QC zenéjét hozta össze, de ja, a másikhoz képest ofkorsz.
Mellesleg annyira örülnék annak, ha kozmatikai cuccok helyett / mellett olyasmi mikrotranzakciók lennének a QC-ben, amiknek értelme is van, pöllö remasterelt klasszikus soundtrackek (vagy akár Hulshy is csinálhatna egy agad új verziót a Q2 erősebb számaiból). Pont néhány napja hallgattam végig a Q2 zenéjét meg az Arena Noize-t a Q3-hoz, hát baromi jó mindkettő.
Könyörgöm, egy csomó rajongó szívesen tolná ezt játék közben a dinamikus ost részeként:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-bHAgiuiL4o
Also: Michael Markie tulajdonképpen gyártott egy teljes alternatív albumot a QC-hez, ami üt, mint az ipari áram. Mér nem hallhatom a játékban, Bethesda?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gBBrAkBrn8w
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondjuk a QC soundtrackje tényleg nem valami sűrű, én kb. 2-3 trackre emlékszem, és mondjuk lehet, hogy régi Quake track Hulshult remixekkel, vagy új trackekkel föl lehetne tölteni. Akár játékban is kifarmolható lehetne akár itemként megvehető lenne mondjuk 1-2 dodó/track, és akkor ugye a Quaker tetszőlegesen tölthetné föl a tracklistjét saját ízlése szerint. De ugye elvileg azt is megteheti a játékos, hogy music off és Youtuberól meg megy egy válogatás, bár a Doomnak is szerves része a soundtrack, önmagában gyakorlatilag egy industrial/metal/techno album. Mindenesetre próbaképp egy trackel ki lehetne próbálni, csak ugye lehet, hogy néhányan így gondolják, hogy tök jó lenne, néhányan meg kiakadnának rajta, hogy a Soundtrack fizetős.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jó a játék zenéje, legalábbis Hulshult soundtrackje (Chris Vrenna OST-je nem igazán karcolt), de kevés a szám, mert mindegyik pályatípusnak van egy hosszú 10-15 perces dinamikus theme-je, és pont ezért lenne baromi könnyű bővítgetni.
És tényleg rohadtul nem értem, hogy Markie-val (aki egyébként két hete jelentette be, hogy ő csinálja a zenét a Diaboticalhoz, a 2GD készülő, Quake 3-ra hajazó aréna FPS-éhez) miért nem kezdtek semmit, mert egy kincs az ember:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0vEAQDpAZtA
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6uVFx6gIN8c
Érted, ez nem ilyen "jó kis zenécske, elhallgathatom", hanem igazi, kurva jó metál, kiégeti a füledet a tehetség.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó trackek valóban, szerintem bármilyen AAA játékba beférne kb. ahol ilyen stílusú soundtracket akarnak a designerek. És van is 2.5k föliratkozója Youtubeon. Piediepew-nek meg 70 millió. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A hivatalos twitter ismét a fontos kérdésekkel foglalkozik:
https://twitter.com/Quake/status/1085261533150699521
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/Dw-fQdiX0AAUbMZ.jpg
Komolyan úgy érzem néha, hogy tokyoék csak akkor írnak, amikor be vannak szívva.
Mindegy, részemről Quack:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/Dw-gD8RXcAAX_Ap.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ez a vengeur valami félelmetes, hogy játszik streamen. 1x kapott ki több óra alatt a legmagasabb szinten, bukott 49 pontot, miközben győzelmekért meccsenként 1-2 pontokat kapott :D Sztem simán veri aimben clawzt is.
Én az Unholy Trinity-t azért hagytam abba anno, mert valahogy mindig sikerült pont akkor játszani, amikor vengeur, aztán mindig kiütötte az 50-es fraglimitet 6-7 perc alatt. FeelsBadMan
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.imgur.com/W0wEh3o.jpg
+pénteken community stream.
rwurl=https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/30423...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Végre rájöttem valamire, ami már régóta csesztette a csőrömet.
Baromira ismerősnek tűnt valahonnan ez a jel zombi MILF Galenán:
rwurl=https://res.cloudinary.com/lmn/image/upload/e_sharpen:100/f_auto,fl_loss...
Got it (Serpent Rider szimbólum):
rwurl=https://deadicatedfans.com/wp-content/uploads/2017/09/maxresdefault-2.jpg
Bassza meg, most elkezdtem vágyakozni egy Heretic 3 után.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
van még manapság olyan, hogy nem érdemes felrakni a legújabb NVIDIA drivereket, mert csak folyamatosan veszít a teljesítményből egy régebbi kártya, mert azok az új kártyákra vannak optimalizálva?
Hát ha még van az Id-nek olyan rebooter teame mint akik a Doomot csinálták szívesen látnék én is egy Hexent. Nemrég húztam be az összes részét, és bár nem vagyok nagy retróhuszár (inkább tech/grafikahuszár) de jó pár pályát megcsináltam már, és egész tetszetős nyilván azért jó adagnyi retrófaktorral. GZdoomal már látni is lehet valamit a pixelrengetegből+mouselook. Szerintem nem lenne reménytelen projekt. A Wolfi már kezd egy kicsit elfáradni, bár talán a legutóbbi a legjobb része. Jó lenne egy Quake reboot, és/vagy Hexen reboot, úgy sincs túl nagy válszték ilyen shooterekből. Akár mehetne úgy is mint régen ugyanaz a grafmotor, Hexenbe itemek, meg kicsit keresgélősebb játékmenet. Quake szintén a jellegzetes fegyverekkel meg világokkal. Sokkal inkább venném ,mint a BF-eket, meg a CoD-okat.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
17:30-nál a fontos infó (nem tudom, működik-e a timestamp):
rwurl=https://youtu.be/_1zkNxRnwXE?t=1047
Nekem ez tetszik, persze azért remélem, nem az áll a háttérben, hogy a Bethesda elvont valamennyi erőforrást a fejlesztésből. A havi update rendszer egyértelműen nem működött jól, mert mindig sikerült valamit elcseszni, szóval abszolút szívesen várok márciusig a következő peccsig. A márciusi peccsben új tartalom sem lesz még, csak és kizárólag az engine-t akarják vele gatyába rázni.
+ 2v2-t visszarakták
+ jövő héttől máshogyan osztják majd az XP-t: jobban függ majd a játékban nyújtott teljesítménytől (az AFK-zó XP farmerek végre elhúzhatnak), és többet is kap majd az embör.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KYYzj9QQgrA
wtf? :D Arról magyaráz a tag, hogy 2v2-t nem lehet csak úgy visszakapcsolni, csak külön új buildben, erre pár órával ezután a semmiből visszarakták :DDD Bohócok!
Egyszerű a magyarázat egyébként: a komjuniti manager arcok a Bethesdától vannak, és helyileg sem ott vannak, ahol az id Software (az id Dallasban, a Bethesda a marylandi Bethesdában). A játék fejlesztésében nem vesznek rész, csak a kommunikációban (nyomják a feedbacket a fejlesztőknek, illetve a fejlesztői infókat a népnek), szóval simán tudnak tévedni, ha valami félreértés van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha valamiről fogalmam sincs, nem beszélek róla. Pláne nem nagynyilvanossag előtt...
Volt nekik fogalmuk, csak rosszul. :D Egyébként mostanában elég sok mindent meg tudnak oldani szerveroldalról, régen meg alig ment valami így, szóval esélyes, hogy szimplán csak régi infót mondtak.
Pl. amikor kijött a decemberi peccs, Galena totemje nem gyógyította a Sorlag spitjéből érkező DOT-sebzést, aztán rá két napra már igen úgy, hogy semmi update nem jött ki a játékhoz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Őőőő, valamiért több mint 20k xp jár egy sima custom game-ben letolt botmeccsért is. Gondolom, hogy valamit elmértek az xp átszabásánál, de ez egy jó elbaszás, ennek én most örülök. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Új XP rendszer:
https://quake.bethesda.net/en/news/13HyNHPv9VoOHB72zOLjGQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Q2 real time ray tracinggel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vrq1T93uLag&feature=youtu.be
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezek után mondja nekem valaki, hogy a Ray tracing baromság meg felesleges...