szerintem már korántsem olyan minőséget képviselnek mint mondjuk a már emlegetett lich king korszakban (10 éve)
de az is igaz, hogy még mindig messze minőségibb játékaik vannak mint a piac 90%-a.
és nekem nagyon nem is kell más. úgysem vagyok már egy nagy játékfogyasztó (igazából sose voltam az) hanem egy két címmel vagyok el huzamosabb ideig
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nice to know all the ruining is done in house.
:slight_smile:
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Morhaime mégsem marad a cégnél tanácsadói pozícióban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=r3X2mqpKNp0
Ne feledjük: nem ég a ház és Atlantisz sem süllyed, csak néhány rosszindulatú, buta ember pofázik, akinek fogalma sincs arról, hogyan működik egy cég. Egykéthárnégy, fel az örömvonatra!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyik ma reggeli youtube véleményvideóban azon röhögcsélt a szakállas arc, hogy lehet nem is a Blizzardot kebelezi be az Activision, hanem ez utóbbi lesz az enyészeté lassan (lásd Bungie kilépése) :-D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A múltkori 3-4 perces várakozás BS-re reagálva:
rwurl=https://i.imgur.com/BPrR18V.png
Ez 4:10-nél dobott be, az előző meccs pedig bőven 3 perc után. Régen instant volt most nem az. Kár a mystery heroesra fogni, mert régen is sokat játszottam vele és mégis.
Ha valakinek eddig kimaradt volna a retro.land 2 évvel ezelőtti Blizzard-történekem cikke, szerintem érdemes elolvasni: http://retro.land/blizzard-tortenelem/
A Bungie sosem volt az Activision része egyébként (független cég azóta, hogy kivásárolták magukat a Microsoftból), ott tulajdonképpen csak egy szerződés lett felbontva meg egy IP eladva most. A Blizzard ezzel szemben egyesült az Activisionnel annak idején, emiatt sokkal macerásabb lenne kijönnie onnan, mivel tulajdonképpen jogilag már nem is létezik, mint önálló társaság. Persze szét lehet válni. :D
Bungie said that its next franchise is currently being developed by a team led by studio cofounder Jason Jones. Bungie will own the intellectual property, but Activision will have a 10-year license to publish all videogames created around that franchise, for multiple platforms.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
WoW also has a content pipeline established of regular releases.
Ha eröltetik a fingást, abból csak beszarás lesz a vége.... miért nem nevezik át Call of Warcraft-nak, ha már az üzleti modellt afelé nyomják?
ez a reddit comment nagyon jól összefoglalja:
Blizzard: We made record sales this year, congratulations everyone!
Also Blizzard: We haven't made enough money, 800 of you need to pack your shit and get out.
Az a 800 ember amúgy milyen poziban volt? Kétlem, hogy aktuálisan érdemi fejlesztők..
Egyébként meg kit érdekel, Activision sose volt az a cég amire normális ember adott, Blizzard meg már pár éve csak lefelé ment.
A wowban a megjelenese ota folyamatosan van content pipeline evekre elore. Nem teljesen ertem miert kene Call of Warcraftnak nevezni, mikor vilag eleteben igy mukodott a wow mar masfel evtizede.
Amugy meg RIP Blizzard, lehet nem kellett volna Dio Immortallal flexelni fel eve. :( Bamulatos a lejto amin akkor elindultak es azota se alltak meg.
Nem volt az fél éve, csak három hónap telt el a bejelentés óta. Az a baj a Blizzarddal (meg egyébként az összes többi nagy játékfejlesztővel), hogy elhitték, hogy az ami működik az élelmiszeriparban, az majd működni fog a játékiparban is. Tehát elég pár nagy cím - mint mondjuk a Coca-Cola -, aztán abból életük végéig busásan megélnek. Nem a Diablo Immortallal van a baj, hanem azzal, hogy nem tudnak előállni (vagy ki tudja?) egy új trendsetterrel, mint amilyen volt a Diablo, a Warcraft vagy a WoW. Kezdenek olyan lenni, mint az Apple. Az is azt hiszi, hogy majd az iPhone 1000 évig kitart, minden mást meg le lehet szarni. Aztán mostanában kezd kiderülni, hogy mégse.
Respawn csinálta idáig a legjobban. Egy szót se szólt az Apex Legendsről. Se reklám, se trailer semmi. Egyik napról a másikra megjelent. Stúdió vezetője egy interjúban elmondta hogy azért csinálták így hogy ne legyen egyből köpködés a játék után: "nem Titanfall 3" és "már megint egy battle royal" bejegyzésekkel teli a net mert az ront a PRnak. Zseniálisan egyszerű megoldás volt. Megjelent és a játékosok mondtak véleményt.
Eközben a Blizzardnál: Dont you guys have phones?!
Eközben a Blizzardnál: Dont you guys have phones?!
Jó, az egy igazi mélypont volt. Szegény csávó teljesen elveszítette a fejét. Az a DI bejelentés a Blizzard legrosszabb húzása volt a Real ID-s fórumozás óta. Az a vicc, hogy közben meg nyereséges a cég, de erről, meg arról, hogy felvettek meg felvesznek egy csomó fejlesztőt senki se fog beszélni, csak arról, hogy kirúgták a szegény e-sportost, és hogy haldoklik a Blizzard. Legalább átélhetik a Blizznél, hogy milyen volt Microsoftnak lenni a 90-es években.
szerintem már korántsem olyan minőséget képviselnek mint mondjuk a már emlegetett lich king korszakban (10 éve)
de az is igaz, hogy még mindig messze minőségibb játékaik vannak mint a piac 90%-a.
és nekem nagyon nem is kell más. úgysem vagyok már egy nagy játékfogyasztó (igazából sose voltam az) hanem egy két címmel vagyok el huzamosabb ideig
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy üzenet a sok kis fotel üzleti elemzőnek.
rwurl=https://i.redd.it/ixjwl3deec921.png
https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/activision-and-blizzard-relationship/68419/38
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Yup.
Meg amugy is a Tencent hibaja az egesz.
Szomorú +1.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Inkább fogták volna másra. :D
Morhaime mégsem marad a cégnél tanácsadói pozícióban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=r3X2mqpKNp0
Ne feledjük: nem ég a ház és Atlantisz sem süllyed, csak néhány rosszindulatú, buta ember pofázik, akinek fogalma sincs arról, hogyan működik egy cég. Egykéthárnégy, fel az örömvonatra!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyik ma reggeli youtube véleményvideóban azon röhögcsélt a szakállas arc, hogy lehet nem is a Blizzardot kebelezi be az Activision, hanem ez utóbbi lesz az enyészeté lassan (lásd Bungie kilépése) :-D
rwurl=https://i.imgur.com/HIhcSxC.jpg
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Hibátlan :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2V-_8Igu4TM
A múltkori 3-4 perces várakozás BS-re reagálva:
rwurl=https://i.imgur.com/BPrR18V.png
Ez 4:10-nél dobott be, az előző meccs pedig bőven 3 perc után. Régen instant volt most nem az. Kár a mystery heroesra fogni, mert régen is sokat játszottam vele és mégis.
senki nem játszik azzal a játékmóddal :D
quickplaynél nincs ennyi, ott 5 másodperc felettit lőj :D
rwurl=https://i.imgur.com/UuhgJXa.png
Megfelel? Most hirtelen rányomtam a keresésre, 1:20 körül dobott be.
inglend? nem lehet, hogy mindenki fortniteozik ott? :D
Európai szerveren nem csak angolok játszanak.
Choose your next words with excpetional care!
Ha valakinek eddig kimaradt volna a retro.land 2 évvel ezelőtti Blizzard-történekem cikke, szerintem érdemes elolvasni:
http://retro.land/blizzard-tortenelem/
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A Bungie sosem volt az Activision része egyébként (független cég azóta, hogy kivásárolták magukat a Microsoftból), ott tulajdonképpen csak egy szerződés lett felbontva meg egy IP eladva most. A Blizzard ezzel szemben egyesült az Activisionnel annak idején, emiatt sokkal macerásabb lenne kijönnie onnan, mivel tulajdonképpen jogilag már nem is létezik, mint önálló társaság. Persze szét lehet válni. :D
Szerk: Sőt, jobban utánanézve a dolognak nemhogy nem kellett kiválnia a Bungienak, még a Destinyre is csak licence volt az Activisionnek:
https://www.wired.com/2010/04/bungie-activision/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A pénzügyi fejesek elküldése után további 800 embert rakTak most lapátra.
https://www.wowhead.com/news=290236/activision-blizzard-quarter-4-2018-e...
A fontosabb community managereket küldik el a faszba.
Ythisens? Kirúgták:
https://www.reddit.com/r/wow/comments/apz9uw/ythisens_fired_from_blizzard/
Jól megkapta a sok "fotel üzleti elemző", ugye, Attila?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha eröltetik a fingást, abból csak beszarás lesz a vége.... miért nem nevezik át Call of Warcraft-nak, ha már az üzleti modellt afelé nyomják?
ez a reddit comment nagyon jól összefoglalja:
Az a 800 ember amúgy milyen poziban volt? Kétlem, hogy aktuálisan érdemi fejlesztők..
Egyébként meg kit érdekel, Activision sose volt az a cég amire normális ember adott, Blizzard meg már pár éve csak lefelé ment.
Éljenek a videojátékok!
Chris Avellone:
https://twitter.com/chrisavellone/status/1095545068893626369
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Értékelném, ha nem csimpaszkodnál a lábamba, mint egy kanos kiskutya.
Adminisztrátorokat, supportosokat, e-sport menedzsereket, CM-eket és marketingeseket rúgtak ki főleg.
A wowban a megjelenese ota folyamatosan van content pipeline evekre elore. Nem teljesen ertem miert kene Call of Warcraftnak nevezni, mikor vilag eleteben igy mukodott a wow mar masfel evtizede.
Amugy meg RIP Blizzard, lehet nem kellett volna Dio Immortallal flexelni fel eve. :( Bamulatos a lejto amin akkor elindultak es azota se alltak meg.
Nem volt az fél éve, csak három hónap telt el a bejelentés óta. Az a baj a Blizzarddal (meg egyébként az összes többi nagy játékfejlesztővel), hogy elhitték, hogy az ami működik az élelmiszeriparban, az majd működni fog a játékiparban is. Tehát elég pár nagy cím - mint mondjuk a Coca-Cola -, aztán abból életük végéig busásan megélnek. Nem a Diablo Immortallal van a baj, hanem azzal, hogy nem tudnak előállni (vagy ki tudja?) egy új trendsetterrel, mint amilyen volt a Diablo, a Warcraft vagy a WoW. Kezdenek olyan lenni, mint az Apple. Az is azt hiszi, hogy majd az iPhone 1000 évig kitart, minden mást meg le lehet szarni. Aztán mostanában kezd kiderülni, hogy mégse.
Respawn csinálta idáig a legjobban. Egy szót se szólt az Apex Legendsről. Se reklám, se trailer semmi. Egyik napról a másikra megjelent. Stúdió vezetője egy interjúban elmondta hogy azért csinálták így hogy ne legyen egyből köpködés a játék után: "nem Titanfall 3" és "már megint egy battle royal" bejegyzésekkel teli a net mert az ront a PRnak. Zseniálisan egyszerű megoldás volt. Megjelent és a játékosok mondtak véleményt.
Eközben a Blizzardnál: Dont you guys have phones?!
Óvatosan jegyzem meg, hogy egy kicsit elfogult vagy a témában. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondjuk valószínűleg a Respawnon az is segített, hogy kurva jó a játék. A minőségnél nincs jobb marketing. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó, az egy igazi mélypont volt. Szegény csávó teljesen elveszítette a fejét. Az a DI bejelentés a Blizzard legrosszabb húzása volt a Real ID-s fórumozás óta. Az a vicc, hogy közben meg nyereséges a cég, de erről, meg arról, hogy felvettek meg felvesznek egy csomó fejlesztőt senki se fog beszélni, csak arról, hogy kirúgták a szegény e-sportost, és hogy haldoklik a Blizzard. Legalább átélhetik a Blizznél, hogy milyen volt Microsoftnak lenni a 90-es években.