Unalmas, ez a legnagyobb gond.
Van ezer más játék, ami jutalmazóbb, és ezt nem a tárgyak, vagy szintek adagolásában értem.
Sajnos ez a fajta játék kihalóban van, vagy nem sajnos. Csénél azt, hogy nem tudsz lőni, vagy nem vagy rutinos, valamelyest ésszel is lehet pótolni, itt nem. Vagymi. Csapatban mit dolgoztok össze itt? Semmi coop élmény.
Amit csében is utálok - amit inkább játszottam mostanában párat -, hogy sokan azt is fragvadászatnak tekintik és meccseken is azt hiszik, hogy előrébb van mint a "feladat". Na itt meg pont, hogy frageket vadászol, nulla csapatmunkával. Ok a ctf... unalmas.
Kicsit diablo hangulatot áraszt a játék, hogy két ember foglalkozik vele és annyi.
Nem motivál semmi, hogy belépjek ilyen játékfelhozatal mellett(stílusfelhozatal mellett). És emiatt lesz egyre kevesebb a játékos, és egyre több a szenvedés meccs, mert csak azok maradnak, akiknek sikerélményük van, azok meg prok(vagy zax, aki lehet jobb az átlagnál, de a szarjátékok* védelmezője is egyben :DD ).
*szerk.: a rétegjátékok
Abszolút nem egyébként, csak annyi a dolog trükkje, hogy el kell érni az átlagos szintet: tanulj meg rendesen strafe jumpolni, minimálisan cselezgetni, rocket jumpolni, tudd, hol vannak az erőforrások és kb. tudjál célozni. Ezeket nem kell egyszerre, elég csak az egyikre fókuszálgatni, és pl. a célzást nem is tudod megtanulni, az csak idővel javulgat.
És pl. a célzás szerintem annyire nem is fontos: persze, fasza, amikor már tolod az impressive-eket a raillel, de a játékmódok többségében nem igazán számít, amikor bárki eléd tud ugrani, hogy rádbasszon egy 100-as rakétát (a rail meg cserébe sebez 90-et). Szvsz a legfontosabb a mozgás, azt meg néhány óra alatt meg lehet tanulni egy jó szar noob szinten, ami hiába jó szar noob szint, máris sokat segít, mert gyorsabban tudsz odaérni a fegyverekhez-páncélokhoz.
Ha már mozgás: a QC-ben még azzal is el tudsz érni egy jobb szintet, ha először csak a "noob" strafe jumpingot tanulod meg úgy, hogy folyamatosan nyomva tartod az ugrást és csak az egeredet meg az iránygombokat bizergálod. Ha rendesen, manuálisan kiugrasz minden ugrást, sokkal jobban fogsz gyorsulni, de arra az egyszerűbb verzió tök jó, hogy valamit alkoss vele + megtanulod a strafe jumping ritmusát.
Okosan meg türelmesen kell csinálni, és akkor elég gyorsan el lehet jutni odáig, ahol már nagyon fun a játék. Az a baj, hogy bármennyire is mondják, hogy a QC kevésbé hardcore, mint a QL volt, igazából pont az ellenkezője igaz: a QL egy rohadtul tiszta játék olyan hitboxokkal, amiket egy 60 hz-es monitoron is minden gond nélkül el lehet találni. A QC meg igazi clusterfuck, ahol egyrészt tudnod kell kvékezni, de jönnek szembe a kurva kicsi hitboxok, a levegőben szálldosó Athenák, a pofádba köpő Sorlagok meg az UT-san kiszámíthatatlanul mogzó pajzsos óriásrobotok.
Ettől függetlenül tökre illúzió az, hogy a Quake tryhard fanatikusoknak való, csak manapság nincs olyan más játék, ami ennyire rámenne minden egyes FPS-t illető mechanikai skillre. Szvsz pl. komolyan véve az Overwatch sokkal nehezebb, mert ott is számít a skill egy szint fölött, mellé viszont ott a kőkemény csapatmunka is. Pl. amikor a Quake-isten Rapha elment OW-zni, healer main volt, mert a Quake-ben sosem a betonbiztos fraggelésben volt erős, csak ott ezt tudja ellensúlyozni mással, az OW-ben meg nem. És tényleg: ha megnézed a világ legeredményesebb Quake-játékosát, azt fogod látni, hogy a többi próhoz képest nem céloz olyan jól.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Zaxx írta: az Overwatch sokkal nehezebb, mert ott is számít a skill egy szint fölött, mellé viszont ott a kőkemény csapatmunka is.
És már ennyivel is jobb az overwatch, és változatosabb. Healer meg azért lettem az elején, mert nem értettem a játékot, legalább legyek hasznos. Teamfortresszben is azzal tanultam meg először a játék mechanikáját és utána elkezdtem próbálgatni a karaktereket, és utánam már szinte mindig állandó emberekkel, állandó odafigyeléssel választottuk ki, ki mivel legyen, ha a pályaszakasz megköveteli, vagy a szituáció.(hol verődtök össze a quakeben ezen kívül, hogy fórumon összeszenveditek a társaságot, vagy korábban nem játszottatok már valami mást?)
Nem kell letagadni, hogy a quakeben ha nem lősz jól, akkor esélyed sincsen, de még az az illúziód sincsen meg, hogy a csapat "lélegzése" miatt együtt nyerhettek.
Nem, itt egyéni sikerek vannak, vagy csoportos bukás.
És még annyi a "Zaxx jobb az átlagnál" hülyeséghez, hogy pl. nézd, ilyen szarul tudok rocket jumpolni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kyrurSLk3LA
És miért? Mert sose gyakoroltam be, mivel nincs rá szükségem azokban a játékmódokban, amikben játszom: alap szinten tudom használni, amikor nagyon kell, egyébként nem érdekel és nem ér miatta hátrány.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem kell letagadni, hogy a quakeben ha nem lősz jól
Nem tagadom le, csak azt értsd meg, hogy nem azért lősz szarul a Quake-ben, mert szarul lősz, hanem azért, mert nem érted a játékot. Nekem sem azért javult egy év alatt 30%-ról 40% fölé a railem, mert jobban lövök (persze, valamivel jobban lövök, mert megszoktam és ráállt a kezem), hanem azért, mert már tudom, mik azok a szituációk, ahol nagy eséllyel fogok eltalálni valakit. Ha pl. valakit eltalálsz a raillel, aztán elkezdi neked vadul tolni az ADADADADAD-t, sanszos, hogy nem fogod eltalálni másodszorra, viszont előveheted a machine gunt.
Pont valamelyik nap láttam egy srácot, aki azért vett PC-t és kezdett el kvékezni, mert bejött neki a Doom 2016: ha ő meg tudta tanulni a játékot úgy, hogy FPS-hez korábban egeret nem fogott még a kezébe, akkor neked is menne. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem elszomorító ez a hozzáállás, megmondom őszintén. Hogy Kennedyt idézzem a Holdra szállás kapcsán: "nem azért választottuk mert könnyű, hanem azért mert nehéz".
De általánosságban is elmondható sztem a mai társadalomban, hogy mindenki gyorsan és könnyen akar érvényesülni, jutalmat kapni. A kemény, kitartó munka már nem divat...
Én megmondom őszintén CS miatt vettem játékra alkalmas laptopot pár hónapja, de mióta QC-t kipróbáltam (Zaxx annyira reklámozta, hogy muszáj voltam) a CS-t szinte el se indítottam azóta.
Régen ökörködtünk a CS-s klántársakkal Q3-ban pár órát, de ennyi volt minden quakes tapasztalatom. Még egy az UT2k3-ra voltam anno rákattanva pár hónapig, de ott amikor jelentkeztem egy klánba valakinél itt HW-n, akkor gyakorlatilag -2-15-re elvert duelben. QC-ben is elején rendesen belőttek, de aztán elkezdtem nézni youtube videókat, megismertem pályákat (mondjuk custom game nélkül ez lassabban ment), karaktereket és szép fokozatosan egyre jobban belejöttem.
És ez az érzés nekem sokkal, de sokkal nagyobb élményt adott, mint CS-ben bármi. Iszonyat jó, amikor először eltalálsz levegőben rakétával 2x egymás után valakit, vagy egy brutál rail lövés, egy tökéletes strafe jump a pálya másik végéig, egy jól sikerült rocket jump, duelben beadni olyan trükköket amiket twitchen láttam, stb.
Most is simán legyaláznak duelben egy bizonyos szint felett, TDM-ben is van, hogy nagyon kikapunk, de mégis élvezem a küzdelmet, a verejtékkel megszerzett frageket a jobbak ellen. Nagyon sajnálnám, ha megbukna a játék, mert én a hülye patchek ellenére is élvezem töretlenül.
Moken írta: "nem azért választottuk mert könnyű, hanem azért mert nehéz".
De általánosságban is elmondható sztem a mai társadalomban, hogy mindenki gyorsan és könnyen akar érvényesülni, jutalmat kapni. A kemény, kitartó munka már nem divat... .
Ezt különösen vicces olvasni a prolitikai topikban tapasztalt írásaid után.
Plusz ide pont nem érvényes, mert itt szórakozásról van szó, azt könnyebben megválogathatja az ember, pláne ha ennyi alternatíva van. Munkáról magánéletről beszélve helytálló, ott a cél amit el akarsz érni rögös lehet, de komolyan ide teszed ezt a demagóg szar dumát, ha nem az a szempont, hogy jó legyek a quakeben, ha jól szórakozok ezer más játékkal? Nem tetszik, nem csinálom.
Remek, de ugye mi az a szórakozás? Az, hogy nyersz? És egy videojáték csak akkor lehet jó, ha nyersz? Amikor én ennek a szarnak nekiálltam tavalyelőtt, csak veszíteni tudtam (az akkori pixelpontos hitboxok rohadt gecik voltak + csak QL veterán tolta a játékot szinte), de közben meg mechanikailag nagyon bejött a dolog, és kicsi, személyes "győzelmeknek" is tudtam örülni. Pl. volt egy estém, amikor sorozatosan belefutottam Yakumóba, a német ősveteránba, aki egyszer még Fatal1ty-t is elverte deathmatchben: szoptam, mint a kurvaélet, de egyszer kilőttem a raillel a levegőben... szerinted az maradt meg bennem jobban, hogy szoptam 120 percig, vagy az az egy másodperc, amikor lelőttem? :D
Persze nem azt akarom ezzel mondani, hogy folytasd, mert ha szarul érzed magadat attól, hogy veszítesz egy videojátékban, akkor ne érőltesd, de érdemes rá néha visszatérni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Félreérthető voltam? Nem azért nem játszom vele, mert nem nyerek :D
Hanem, mert nem szórakoztat. Unalmas.
Egészen másra gondoltok szerintem, mint amit meg akartam fogalmazni azzal, hogy a játék nem szórakoztató. Szeretem a nehéz játékokat, és ezer van amiről azt mondják mások, annak van kitalálva, hogy kihívás legyen és jól szórakozok vele. Ez nem ilyen.
Néztem a challenge-eket, és láttam, hogy lesz olyan a battle passben, hogy 5 Blessed medált kell gyűjteni Galenával. Mondom remek, vele játszom a legtöbbet, de halvány lilám nincs, mi az a Blessed. Most kaptam egyet CTF-ben: 1000 HP-t kell healelni egy meccs alatt. :DDD Ja, persze, bazmeg, ebből ötöt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó, hát gondolom, hogy pl. ha Citadelen a bázisba vezető kapuhoz rakod le a totemeket és az ellen nem hülye, vagyis nem csapja szét őket sorozatosan, hanem szépen elkerüli azt az útvonalat, akkor oké, de ez megint ilyen sokváltozós egyenletnek tűnik nekem.
Oké, az 5 disintegratornál (double kill a dire orbbal) meg az 5 slalomnál (double kill a plasma traillel) végül is jobb, de azoknak sincs semmi helyük a challenge-ek között.
Szerk: Ja, Citadelen sikerült most egymás után kétszer úgy, ahogy írtam. Btw. a Citadel olyan kurva jó kis pálya, csináljanak még 5 ilyet és jó lesz a CTF.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nevetséges, mennyi idler fasz van bot TDM-ben: https://stats.quake.com/profile/fredtomahawk
Mondjuk valahol megértem, elvégre ezzel a progression rendszerrel tényleg csak úgy lehet eljutni 100-as szintig, ha beraksz valami hülye makrót ahhoz, hogy ne rúgjanak ki afk-zésért, aztán elmész aludni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Félreérthető voltam? Nem azért nem játszom vele, mert nem nyerek :D
Akkor mondhatjuk, hogy ja, félreérthető voltál, de te mondtad az előbb, hogy az a bajod, hogy "nem érzed magadat hasznosnak". Ebből nekem az jön le, hogy neked az kell, hogy a játék tudassa veled, mennyire hasznos kis healer voltál, közben meg a Quake-ben is ugyanazt a szerepet töltöd be, amikor meglőnek és felkapsz valami HP-t vagy armort a stacked pótlására, csak fordítva. Ha TDM-et játszol és felkapsz egy 25-ös HP-t vagy 50-es armort, azt a másik csapat nem tudja felvenni addig, amíg nem spawnol oda újra = máris pont annyira hasznos voltál, mint az Overwatchban egy noob healer. Ha meg megszerszed a megát, 30 másodpercig te vagy a legfaszább újkrumpli a csapatban.
És oké, hogy a csapatalapú játékmódokra fókuszáló hero shooterek ezt így közlik veled, hogy "te ez vagy, csináld ezt", és jó is az, ha csapatmunka kell, de a Quake nem ilyen. A Q-ben azt csinálsz, amit akarsz, de az már a te dolgod, hogy mit csinálsz ezzel a szabadsággal: van, aki unatkozik, van, aki meg tanulgat, fraggel és szórakozik (és ha nagyon healer akarsz lenni, tényleg ott van Galena, csak hát közben örül a játék, ha lősz is).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Minden januári hétvégén extra xp lesz. Duplát mondtak, szóval ezek a mennyiségek nem tudom, hogyan jönnek, de én remélem, hogy nem bug, hanem tierek vannak a battle passben és bizonyos idő eltelte után többet adnak majd. Nekem most 39-es szinten őrület, mennyit kell gyűjteni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
mi volt a gond? Azt hittem régóta csak a napi jutalmakért logoltál be.
Jabba neked nincs kedved TDM-ezni vagy duelezni néha esetleg?
Unalmas, ez a legnagyobb gond.
Van ezer más játék, ami jutalmazóbb, és ezt nem a tárgyak, vagy szintek adagolásában értem.
Sajnos ez a fajta játék kihalóban van, vagy nem sajnos. Csénél azt, hogy nem tudsz lőni, vagy nem vagy rutinos, valamelyest ésszel is lehet pótolni, itt nem. Vagymi. Csapatban mit dolgoztok össze itt? Semmi coop élmény.
Amit csében is utálok - amit inkább játszottam mostanában párat -, hogy sokan azt is fragvadászatnak tekintik és meccseken is azt hiszik, hogy előrébb van mint a "feladat". Na itt meg pont, hogy frageket vadászol, nulla csapatmunkával. Ok a ctf... unalmas.
Kicsit diablo hangulatot áraszt a játék, hogy két ember foglalkozik vele és annyi.
Nem motivál semmi, hogy belépjek ilyen játékfelhozatal mellett(stílusfelhozatal mellett). És emiatt lesz egyre kevesebb a játékos, és egyre több a szenvedés meccs, mert csak azok maradnak, akiknek sikerélményük van, azok meg prok(vagy zax, aki lehet jobb az átlagnál, de a szarjátékok* védelmezője is egyben :DD ).
*szerk.: a rétegjátékok
Abszolút nem egyébként, csak annyi a dolog trükkje, hogy el kell érni az átlagos szintet: tanulj meg rendesen strafe jumpolni, minimálisan cselezgetni, rocket jumpolni, tudd, hol vannak az erőforrások és kb. tudjál célozni. Ezeket nem kell egyszerre, elég csak az egyikre fókuszálgatni, és pl. a célzást nem is tudod megtanulni, az csak idővel javulgat.
És pl. a célzás szerintem annyire nem is fontos: persze, fasza, amikor már tolod az impressive-eket a raillel, de a játékmódok többségében nem igazán számít, amikor bárki eléd tud ugrani, hogy rádbasszon egy 100-as rakétát (a rail meg cserébe sebez 90-et). Szvsz a legfontosabb a mozgás, azt meg néhány óra alatt meg lehet tanulni egy jó szar noob szinten, ami hiába jó szar noob szint, máris sokat segít, mert gyorsabban tudsz odaérni a fegyverekhez-páncélokhoz.
Ha már mozgás: a QC-ben még azzal is el tudsz érni egy jobb szintet, ha először csak a "noob" strafe jumpingot tanulod meg úgy, hogy folyamatosan nyomva tartod az ugrást és csak az egeredet meg az iránygombokat bizergálod. Ha rendesen, manuálisan kiugrasz minden ugrást, sokkal jobban fogsz gyorsulni, de arra az egyszerűbb verzió tök jó, hogy valamit alkoss vele + megtanulod a strafe jumping ritmusát.
Okosan meg türelmesen kell csinálni, és akkor elég gyorsan el lehet jutni odáig, ahol már nagyon fun a játék. Az a baj, hogy bármennyire is mondják, hogy a QC kevésbé hardcore, mint a QL volt, igazából pont az ellenkezője igaz: a QL egy rohadtul tiszta játék olyan hitboxokkal, amiket egy 60 hz-es monitoron is minden gond nélkül el lehet találni. A QC meg igazi clusterfuck, ahol egyrészt tudnod kell kvékezni, de jönnek szembe a kurva kicsi hitboxok, a levegőben szálldosó Athenák, a pofádba köpő Sorlagok meg az UT-san kiszámíthatatlanul mogzó pajzsos óriásrobotok.
Ettől függetlenül tökre illúzió az, hogy a Quake tryhard fanatikusoknak való, csak manapság nincs olyan más játék, ami ennyire rámenne minden egyes FPS-t illető mechanikai skillre. Szvsz pl. komolyan véve az Overwatch sokkal nehezebb, mert ott is számít a skill egy szint fölött, mellé viszont ott a kőkemény csapatmunka is. Pl. amikor a Quake-isten Rapha elment OW-zni, healer main volt, mert a Quake-ben sosem a betonbiztos fraggelésben volt erős, csak ott ezt tudja ellensúlyozni mással, az OW-ben meg nem. És tényleg: ha megnézed a világ legeredményesebb Quake-játékosát, azt fogod látni, hogy a többi próhoz képest nem céloz olyan jól.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
És már ennyivel is jobb az overwatch, és változatosabb. Healer meg azért lettem az elején, mert nem értettem a játékot, legalább legyek hasznos. Teamfortresszben is azzal tanultam meg először a játék mechanikáját és utána elkezdtem próbálgatni a karaktereket, és utánam már szinte mindig állandó emberekkel, állandó odafigyeléssel választottuk ki, ki mivel legyen, ha a pályaszakasz megköveteli, vagy a szituáció.(hol verődtök össze a quakeben ezen kívül, hogy fórumon összeszenveditek a társaságot, vagy korábban nem játszottatok már valami mást?)
Nem kell letagadni, hogy a quakeben ha nem lősz jól, akkor esélyed sincsen, de még az az illúziód sincsen meg, hogy a csapat "lélegzése" miatt együtt nyerhettek.
Nem, itt egyéni sikerek vannak, vagy csoportos bukás.
És még annyi a "Zaxx jobb az átlagnál" hülyeséghez, hogy pl. nézd, ilyen szarul tudok rocket jumpolni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kyrurSLk3LA
És miért? Mert sose gyakoroltam be, mivel nincs rá szükségem azokban a játékmódokban, amikben játszom: alap szinten tudom használni, amikor nagyon kell, egyébként nem érdekel és nem ér miatta hátrány.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem tagadom le, csak azt értsd meg, hogy nem azért lősz szarul a Quake-ben, mert szarul lősz, hanem azért, mert nem érted a játékot. Nekem sem azért javult egy év alatt 30%-ról 40% fölé a railem, mert jobban lövök (persze, valamivel jobban lövök, mert megszoktam és ráállt a kezem), hanem azért, mert már tudom, mik azok a szituációk, ahol nagy eséllyel fogok eltalálni valakit. Ha pl. valakit eltalálsz a raillel, aztán elkezdi neked vadul tolni az ADADADADAD-t, sanszos, hogy nem fogod eltalálni másodszorra, viszont előveheted a machine gunt.
Pont valamelyik nap láttam egy srácot, aki azért vett PC-t és kezdett el kvékezni, mert bejött neki a Doom 2016: ha ő meg tudta tanulni a játékot úgy, hogy FPS-hez korábban egeret nem fogott még a kezébe, akkor neked is menne. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem elszomorító ez a hozzáállás, megmondom őszintén. Hogy Kennedyt idézzem a Holdra szállás kapcsán: "nem azért választottuk mert könnyű, hanem azért mert nehéz".
De általánosságban is elmondható sztem a mai társadalomban, hogy mindenki gyorsan és könnyen akar érvényesülni, jutalmat kapni. A kemény, kitartó munka már nem divat...
Én megmondom őszintén CS miatt vettem játékra alkalmas laptopot pár hónapja, de mióta QC-t kipróbáltam (Zaxx annyira reklámozta, hogy muszáj voltam) a CS-t szinte el se indítottam azóta.
Régen ökörködtünk a CS-s klántársakkal Q3-ban pár órát, de ennyi volt minden quakes tapasztalatom. Még egy az UT2k3-ra voltam anno rákattanva pár hónapig, de ott amikor jelentkeztem egy klánba valakinél itt HW-n, akkor gyakorlatilag -2-15-re elvert duelben. QC-ben is elején rendesen belőttek, de aztán elkezdtem nézni youtube videókat, megismertem pályákat (mondjuk custom game nélkül ez lassabban ment), karaktereket és szép fokozatosan egyre jobban belejöttem.
És ez az érzés nekem sokkal, de sokkal nagyobb élményt adott, mint CS-ben bármi. Iszonyat jó, amikor először eltalálsz levegőben rakétával 2x egymás után valakit, vagy egy brutál rail lövés, egy tökéletes strafe jump a pálya másik végéig, egy jól sikerült rocket jump, duelben beadni olyan trükköket amiket twitchen láttam, stb.
Most is simán legyaláznak duelben egy bizonyos szint felett, TDM-ben is van, hogy nagyon kikapunk, de mégis élvezem a küzdelmet, a verejtékkel megszerzett frageket a jobbak ellen. Nagyon sajnálnám, ha megbukna a játék, mert én a hülye patchek ellenére is élvezem töretlenül.
Ja, hát további wall of textek nélkül, röviden ezért érdemes kvékezni:
https://www.twitch.tv/myztrotakyon/clip/BigUnsightlyRadishPeoplesChamp
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezek a csaj quakesek amúgy komolyan tolják :D
Játszottam már vele, és azért őt elvernénk viszonylag egyszerűen, viszont vannak néhányan a csajok közül, akik simán belegyepálnak a földbe.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt különösen vicces olvasni a prolitikai topikban tapasztalt írásaid után.
Plusz ide pont nem érvényes, mert itt szórakozásról van szó, azt könnyebben megválogathatja az ember, pláne ha ennyi alternatíva van. Munkáról magánéletről beszélve helytálló, ott a cél amit el akarsz érni rögös lehet, de komolyan ide teszed ezt a demagóg szar dumát, ha nem az a szempont, hogy jó legyek a quakeben, ha jól szórakozok ezer más játékkal? Nem tetszik, nem csinálom.
Remek, de ugye mi az a szórakozás? Az, hogy nyersz? És egy videojáték csak akkor lehet jó, ha nyersz? Amikor én ennek a szarnak nekiálltam tavalyelőtt, csak veszíteni tudtam (az akkori pixelpontos hitboxok rohadt gecik voltak + csak QL veterán tolta a játékot szinte), de közben meg mechanikailag nagyon bejött a dolog, és kicsi, személyes "győzelmeknek" is tudtam örülni. Pl. volt egy estém, amikor sorozatosan belefutottam Yakumóba, a német ősveteránba, aki egyszer még Fatal1ty-t is elverte deathmatchben: szoptam, mint a kurvaélet, de egyszer kilőttem a raillel a levegőben... szerinted az maradt meg bennem jobban, hogy szoptam 120 percig, vagy az az egy másodperc, amikor lelőttem? :D
Persze nem azt akarom ezzel mondani, hogy folytasd, mert ha szarul érzed magadat attól, hogy veszítesz egy videojátékban, akkor ne érőltesd, de érdemes rá néha visszatérni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Félreérthető voltam? Nem azért nem játszom vele, mert nem nyerek :D
Hanem, mert nem szórakoztat. Unalmas.
Egészen másra gondoltok szerintem, mint amit meg akartam fogalmazni azzal, hogy a játék nem szórakoztató. Szeretem a nehéz játékokat, és ezer van amiről azt mondják mások, annak van kitalálva, hogy kihívás legyen és jól szórakozok vele. Ez nem ilyen.
Néztem a challenge-eket, és láttam, hogy lesz olyan a battle passben, hogy 5 Blessed medált kell gyűjteni Galenával. Mondom remek, vele játszom a legtöbbet, de halvány lilám nincs, mi az a Blessed. Most kaptam egyet CTF-ben: 1000 HP-t kell healelni egy meccs alatt. :DDD Ja, persze, bazmeg, ebből ötöt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
sima ügy, csak úgy rakd le totemeket, hogy éjen a 3 sokáig. Nekem nagyon gyakran összejön CTF-ben blessed.
Jó, hát gondolom, hogy pl. ha Citadelen a bázisba vezető kapuhoz rakod le a totemeket és az ellen nem hülye, vagyis nem csapja szét őket sorozatosan, hanem szépen elkerüli azt az útvonalat, akkor oké, de ez megint ilyen sokváltozós egyenletnek tűnik nekem.
Oké, az 5 disintegratornál (double kill a dire orbbal) meg az 5 slalomnál (double kill a plasma traillel) végül is jobb, de azoknak sincs semmi helyük a challenge-ek között.
Szerk: Ja, Citadelen sikerült most egymás után kétszer úgy, ahogy írtam. Btw. a Citadel olyan kurva jó kis pálya, csináljanak még 5 ilyet és jó lesz a CTF.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nevetséges, mennyi idler fasz van bot TDM-ben:
https://stats.quake.com/profile/fredtomahawk
Mondjuk valahol megértem, elvégre ezzel a progression rendszerrel tényleg csak úgy lehet eljutni 100-as szintig, ha beraksz valami hülye makrót ahhoz, hogy ne rúgjanak ki afk-zésért, aztán elmész aludni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YTygvysDDNU
mutasson nekem valaki ennél látványosabb és szórakoztatóbb fpst :)
én 2 totemet eldugok fal mögé vagy vagy elérhetetlen helyekre, max engem healelnek és csak 3at rakom normális helyre.
Akkor mondhatjuk, hogy ja, félreérthető voltál, de te mondtad az előbb, hogy az a bajod, hogy "nem érzed magadat hasznosnak". Ebből nekem az jön le, hogy neked az kell, hogy a játék tudassa veled, mennyire hasznos kis healer voltál, közben meg a Quake-ben is ugyanazt a szerepet töltöd be, amikor meglőnek és felkapsz valami HP-t vagy armort a stacked pótlására, csak fordítva. Ha TDM-et játszol és felkapsz egy 25-ös HP-t vagy 50-es armort, azt a másik csapat nem tudja felvenni addig, amíg nem spawnol oda újra = máris pont annyira hasznos voltál, mint az Overwatchban egy noob healer. Ha meg megszerszed a megát, 30 másodpercig te vagy a legfaszább újkrumpli a csapatban.
És oké, hogy a csapatalapú játékmódokra fókuszáló hero shooterek ezt így közlik veled, hogy "te ez vagy, csináld ezt", és jó is az, ha csapatmunka kell, de a Quake nem ilyen. A Q-ben azt csinálsz, amit akarsz, de az már a te dolgod, hogy mit csinálsz ezzel a szabadsággal: van, aki unatkozik, van, aki meg tanulgat, fraggel és szórakozik (és ha nagyon healer akarsz lenni, tényleg ott van Galena, csak hát közben örül a játék, ha lősz is).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.redd.it/oja7ohaxsa821.jpg
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bár nem nyomom valami sokat, de itt a nick-em, ami d [ ] [ ] m lett volna, de ez lett^^
https://stats.quake.com/profile/d%20%20%20%20%20m
Most menjen mindenki játszani, valamiért +10000 XP-ket kapok, holott semmi nem indokolja, semmilyen challenge-et nem teljesítek :D
és tényleg :D 20.000 XP-t kaptam egy meccsért :D Kösz a tippet!
még ezzel a meccsenkénti 10k-val is tetű lassú haladni...
Amúgy ja, nem tudom, ezt a 100 szintet hogy is gondolták, pláne eredeti XP mennyiséggel...
Minden januári hétvégén extra xp lesz. Duplát mondtak, szóval ezek a mennyiségek nem tudom, hogyan jönnek, de én remélem, hogy nem bug, hanem tierek vannak a battle passben és bizonyos idő eltelte után többet adnak majd. Nekem most 39-es szinten őrület, mennyit kell gyűjteni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Dear God:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AZa8CVdpjyY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Holnapután jelenik meg a Quake 1.5:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=HUoRJPSftsA
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.