Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


The Station
Kickstarteres walking simulator. Kb 2 óra hosszú, de mivel jól nézett ki, és pozitív review-ket kapott, a €4,5-et kifizettem érte. Kb ennyi az, amit megér, leginkább az extrém rövid hossza miatt. Történet jó, de a csavar látható előre, grafika jó, de néhány helyen a textúrák alacsony felbontásúak sajnos. Hang/zene nincs túl sok, de az jó. Voice acting jó.

...csak lenne mondjuk 4-5-10x ilyen hosszú.



Just Cause 4

Jézus. Olvastam a kritikákat, de ez valami katasztrófa... Sztori 0, Fizika 0: képesek voltak minden jó dolgot kivenni az előző részből (nincs értelme már a rombolásnak, jetpack stb.). Kilépésnél mindig crashel az egész és véletlenszerűen felrobbannak a főhős alatt a járművek.

Kitalálták, hogy "Wow, legyen fejleszthető a drót!" egy darab fejlesztés megvásárlása, feloldása nélkül végigvittem a játékot. Akkor meg mi értelme van?

Fősztorit végig lehet vinni 20 órán belül, ami nagyrészt abból áll, hogy fel kell oldani a zónákat, mert addig nem haladhatsz tovább... Szerintem a konkrét főszál ebből 5 óra. Siralmas...



Jézus. Olvastam a kritikákat, de ez valami katasztrófa...

Mégis megvetted. :D Ilyenkor kicsit úgy érzem meg is érdemli aki belesétál még így is. :(



Nyugi lehet, csak warezolta :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nope, láttam hogy játszik vele steamen. :) Jót is mosolyogtam minden alkalommal mikor felugrott a sarokban, hogy elindította. :D



Azt hittem csak olyan hiszti van megint, mint anno Just Cause 3 körül volt és mégis élveztem. :( Itt se bántam meg igazából az összeget. Dark weben már fent van 15-19 euró körül. Ennyit megért az egész.



Miért az előzőekben volt sztori? :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



három rész alatt szinte nulla fejlesztés :D És megvetted! Elősegítetted, hogy még több ilyen értéktelen szar kijöjjön! :D



Nightcrawler miatt tart ott a játékipar, ahol. Azon se lepődnék meg, ha kiderülne, hogy Fortnite-ozik is.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Minimum v-bucksokért vette a JC4-et is a dark weben!



JC2 most 500 ft PS store-ban. Érdemes foglalkozni vele?



Szvsz a 3. részben teljesedett ki a sorozat úgyhogy inkább az még ha kicsit drágább is.




+1

JC3 legjobb, más felejtős.



Így van! Rainbow Six Siegeben is én veszem meg az elite skineket pénzért, Overwatchban is vettem 50 dobozt, megvettem az új Wow kieget. :(... Előző bűnöm: megvettem az új CoDt is. Köpjetek le nyugodtan. Kurva vagyok.
rwurl=https://youtu.be/OGJ5Pwot-D4

Azért a Fallout 76 és a Metal Gear Survive szintjére még nem süllyedtem le.



Nightcrawler írta:
Azért a Fallout 76 és a Metal Gear Survive szintjére még nem süllyedtem le.

mert az már egy másik szint? :D



Szerintem a JC2 és a JC3 is okés, főleg ennyi pénzért. Nyilván növekvő sorrendben érdemes játszani vele.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ajánlom előrendelésre a következő játékokat:
- Anthem
- The Division 2
- Shenmue 3
- Far Cry New Dawn
- Crackdown 3

Mindegyik hibátlan élménynek tűnik már most teljes áron. ;)

(amúgy ha egy játékkal kurva sokat játszol nem látom miért lenne leköpésre méltó ha extra pénzt költesz rá. Én is veszek néha hajó skin-t meg extra faszságokat az Elite-hez, szerintem lazán költöttem extrákra 50-60 fontot)

Just Cause 3 XXL Edition ha kell valakinek steramre akkor szóljon privátban, humble-ből van egy elfekvő kulcsom hozzá.



:D jól hangzik! Remélem kijön a Destiny 3 is még idén!



Thank you so much! PS-re akkor megveszem a 2-t is ezek után :)



meg a Half-Life 3

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Monster Hunter World

Kb. 40 órám van benne, ami azt mutatja, hogy nem olyan rossz játék.

Nem ismerem a korábbi Monster Hunter játékokat, szóval önmagában értékelem csak. A sztori szerint valami szigetre migrálnak az őssárkányok, mi pedig az 5. flotta tagjaként követjük őket. Feladatunk a korábbi expedíciók támogatása. Ez persze leginkább azt jelenti, hogy benganagy szörnyeket kell levadászni. Kb. olyan a játék, mintha egy hangyományos RPG-ből csak a bossfightokat hagyták volna benne.

Sokféle fegyverstílus van, de igazából kevés a harcban a taktikázási lehetőség, mert nincs sok kombó, nem nagyon lehet trükközni. Ráadásul a szörnyek se állnak tétlenül, míg te tolod a kombód, és előszeretettel szakítják meg őket. A legtöbb fegyver ráadásul elég nagy és böhöm is, ami lassú ütéseket jelent. A Nier atomgyors nagyon reaktív kontrolljához képest a MHW elég bénácskának érződik. Kontrollerrel mindazonáltal jó irányítani, egér/billentyűvel so-so.

A fegyvereknek van két alap típusa (pl. fém íj vagy csont íj), amit aztán lehet fejleszteni a pályákon talált vagy a szörnyekből kiszedett cuccokból. Természetesen a jobb felszerelésekhez való dolgokért a nehezebb pályákra kell menni (nem lehet más játékostól jobb cuccot kapni). Minden fegyver használható, de csak egyet lehet vinni egy vadászatra (bár az alaptáborban ki lehet cserélni).

A szörnyek megvalósítása egyébként nagyon jó, mind kinézetben, mind mozgásban és speciális támadásokban is. Hangeffektekben sincs igazán kivetnivaló, szóval ezt a részét nagyon jól hozza a játék. Minden szörnynek vannak gyenge pontjai, ahol jobban lehet bizonyos fegyverekkel sebezni, illetve olyan részei, amit le lehet vágni vagy törni, ha elég elszánt a vadász. Minden területnél (pályánál) megvan, hogy milyen lények lakják. A nagy szörnyeknek megvan a saját vacka is, legyen az egy barlang vagy egy fészek. A szörnyeket a nyomaik alapján lehet követni és megtalálni. Ez a tudás egyre fejlődik, a tapasztalt vadász akár azonnal is megmondja, hogy hol a pályán a szörny. A tapasztalat a Monster Guide-ban gyűlik (könyv), ami megmondja, hogy hol él a szörny, mik a gyenge pontjai, milyen fegyverrel szemben, milyen lootokat lehet kapni, stb. El lehet kapni őket élve is, ami bár nehezebbnek hangzik, mint megölni, valójában könnyebb, és még több lootot is ad (ami elég fura logika, de ez van).

Vadászat közben sokféle tevékenységet végez az ember: növényeket, gombákat, egyéb nyersanayagokat gyűjt, nyomot olvas, gyógylötyiket gyárt. A vérmesebbek horgászhatnak is, vagy kisebb állatokat gyűjthetnek (pl. színes madarat a szobába). Minden vadásznak van csúzlija is, amihez szintén sokféle lövedéket lehet találni (de egyszerre csak 1 típus lehet nálunk). Ezzel pl. le lehet verni a fáról dolgokat, de a szörnyeket is lehet szívatni (pl. villanó lövedékkel elvakítani). Sokféle lötyi és ennivaló is készíthető, amik buffként jelennek meg. Persze a jobb buffok alapanyagait nehezebb megszerezni. Pl. az egyik kis szarvasfajtának az agancsa kell, de a játék fura logikája szerint ezt csak úgy lehet megszerezni, ha az agancsot találod el, és letörik. Ha megölöd az állatot, akkor nincs agancsa.

Multiplayer

Úgy fogalmaznám meg, hogy ez a játék egy single player és egy MMO nem tervezett, véletlenül született gyermeke. Szvsz ezt a részét alaposan elrontották a Capcomos lyányok. Miért:
Amikor elindítod a játékot, rögtön kreálnod kell egy online sessiont, vagy csatlakozni egy már meglévőhöz. Ez oké, eddig sima online MP. Ezek után a játék betesz téged egy sessionbe a többi játékoshoz. Akiket nem látsz, mert nincsenek ott (csak egy bizonyos kis hubban lehet találkozni velük (asszem), ahova meg sose mégy, mert nincs értelme.

Ezek után Te, vagy valaki indít egy küldetést. Ha ez egy főküldetés, akkor nem léphet bele senki, amíg az adott játékos meg nem nézte az össze cusscenet. Igen, ezt írja ki a játék. Vagyis az embernek meg kell találnia a célpontot, megnézni a mozit (minden új szörny előtt van egy kis videó), majd _ezután_ csatlakozhat hozzá más (jó esetben, volt amikor még ekkor sem). Szóval ha haverral játszol, akkor mondjuk le kell vadásznod egy Anjanath-ot. Bemégy, megkeresed, megnézed a videót, jöhet a haver, megölitek. Ő is itt tart, neki is új küldetést kell indítani, megkeresnie a szörnyet, majd végre te is beléphetsz és megölitek. Szóval mindkettőtöknek várnia kell, míg a másik megtalálja, addig max malmozni lehet. Ráadásul csak az egyikőtöknek számít a küldetés. 4 fős baráti társaságnál ez ugye azt jelenti, hogy 4x kell mindent megcsinálni (4 játékos lehet bent egy hagyományos vadászaton).

Szerencsére az egyéb küldetésekben nem ennyire ostoba a rendszer. A leggyakoribb módszer a játékra az, hogy megnézed ki kér segítséget (SOS) és oda be tudsz csatlakozni, sessiontől függetlenül. Ott azt érdemes megnézni, hogy mióta megy a küldetés, mert ha régóta, akkor valószínű hamar vége lesz (ami persze lehet jó is meg rossz is, mert kapsz lootot, csak nem igazán játszottál).

Már megint túl sokat írtam, úgyhogy lezárom. Eléggé repetítív, kicsit grindelős játék, de ez elmondható kb. minden MMO-ra. Ugyanakkor az akció elég jó, nagy feeling tud lenni egy-egy új szörny legyőzése. Pl. tegnap 30-35 percen keresztül harcoltam az egyik pályabossal, egyedül, mert nem jött senki segíteni. 2x le is vert, harmadikra bukó lett volna a küldetés. Ráadásul még az élve elkapást is elrontottam, ami 10 perccel hosszabbította meg a harcot. Szóval ott azért eléggé örültem, amikor lefeküdt végre. Máskor meg persze már nagyon ismered az ellefelet, tudod mit csinál és hogyan kerüld el, az már kb. rutin. Nagy negatívum, hogy milyen béna a multiplayer része a fősztoriban. 7/10

Ha valakinek van kedve együtt vadászni, szóljatok.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



Nagyon fun ez a JC3, mivel 10+ évvel le vagyok maradva PC gamek terén így a grafika is szenzációs nekem :D És még hibátlanul is fut laptopon. Jajj hány órát fogok kidobni az ablakon munka vagy tanulás helyett :D



Mass Effect 3 (Omega küldi)
Nem mondom, hogy nem érte meg ez a DLC :D Vagy +5 órát tettem bele a játékba miatta. Nagyon hangulatos volt, tetszett az egész, főleg Aria, jó karakter. Még a Korgan nyőstény szabadítás küldi előtt mentem el vele bázist szabadítani, utána már nevetségesen könnyű volt a fő küldetés, fedezék nélkül irtottam a Cerberus katonákat, hála az Omegán talált gépfegyvernek (Turián géppityú, olyan, mint az alap fegyver, csak kicsivel többet sebez és nagyobb a tára). Felpakoltam még rá egy távcsövet, ami át lát a füstön, és felfejlesztettem V. szintre ís így az Atlas sem okozott gondot a végén. Hol van még a vége, te jó ég...



Megszegted Omega egyetlen szabályát? ;-)



Egy kis kiegészítés:

Kifelejtettem azt az egyedi dolgot, amit még nem láttam multiplayer játékban: A játékosnak menteni kell az állást. Elképesztő.

Tegnap sikerült végigvinni a fő sztorit, amit nem is értek. Egyrészt tök béna volt a vége, másrészt meg a karakterem 10. szintű, 4. kategóriás fegyverrel. Namost ez azért érdekes, mert időnként látni 150. szintű karaktert (itt nem a hagyományos, kapod az Xp-t és léped a szintet módszer van, hanem szinteket bizonyos küldetések befejezése után kaptam eddig), és a fegyverekből is van még legalább 2 magasabb kategória.

Szóval még van benne kontent, csak még nem tudom, hogy hol.

Tango

"Lagging is a lifestyle."



DCS World, Mirage 2000c modullal. Tegnap olyan másfél óra után (manual bújással) fel tudtam szállni. Mai téma: a radar beállításai, olyan 2 órát szánok rá. Ha minden jól megy, jövő héten talán megpróbálkozom egy felszállás - waypointos repülés - leszállás kombóval, és ha megy, készen állok az első kampány küldetésre... :-D



Végigjátszottam a szabadságom utolsó napjaira a Warhammer 40K Space Marinest. Csőjáték, ma már csúnya grafikával, rém egyszerű ellenfelekkel. Hardon kb. pár helyen haltam meg, a vége meg egy buzi szopató csatasorozat a boss előtt, de ha megvan a fegyverkombó ami viszi őket, meg a sorrendje a dolgoknak, az is könnyű.

Olyan 12 óra volt pár multis próbálkozással együtt. Nem ez volt életem legjobb játéka, de azt a 12 órát így ingyenesen bezsákolva megért.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ash of gods
Itt ajánlotta valaki. Nagyon jó! Állati hangulatos grafika, isteni zene. Páran dolgoztak rajta a Witcher stábjából is, pl. a zene ezért is olyan, amilyen. Taktikus körökre osztott harc: magasabb nehézségen baromi nehéz tud lenni, alacsonyabbon meg magától megy - szó szerint, be lehet kapcsolni hogy önműködő legyen... Nem a harc a lényege a dolognak, hanem a sztori. Meg a döntések, amikkel jól ki lehet szúrni magaddal. Azért legtöbbször menthető a helyzet, csak pl. nő a játék nehézsége. Vagy elveszted egy kigyúrt harcosod. Ja igen, ha meghal valaki, annak meszeltek, nincs olyan hogy feléleszted vagy visszatöltöd (alacsony nehézségen három-négy alkalommal kell megfektessék hogy meghaljon, de akkor kampec).
Zseniálisak a karakterek. Meg a világ. Még messze nem látom át, de már most nagyon jó a sztori. Ha a maradék része is ilyen, akkor nekem ez volt 2018 legjobb játéka.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6gAdsL66R3I
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-v4eB6KAd38



Beyond Good & Evil

Ezt még jópár hónapja zsákoltam be egy Ubis akcióban, ingyen. 2003-as játék, elég csúnya mai szemmel, de nem vészes.

Itt is eléggé felidegesített a designerek töketlensége. Az egy dolog, hogy minden indításnál ki kell választani, hogy milyen nyelven játszol. A kontroll viszont nagyon gáz tud lenni. Kezdjük ott, hogy bár van kontroller támogatás, számomra teljesen használhatatlan, mert én az inverz Y-t szoktam meg a sok év során. Az opciók között előzékenyen van is egy inverz irányítási lehetőség... ami inverzbe teszi az X tengelyt is. Marad tehát az egér és billentyű, ami egyébként a legtöbb szituban jól működik. Ugyanakkor ez a játék is erősen szenved a dramaturgizált kamera rákfenéjétől. Vagyis a játék időnként megpróbálja kitalálni helyetted, hogy hova is kellene nézni a kamerának. Vannak továbbá fix kamerapozíciós részek is, ahol a karakterhez vagy járműhöz képest van az előre. Azt juttatta eszembe, mint amikor még az Alone in the Darkban egy szobában vagy a zombival, de nem látod, mert a kamera egy másik sarkot néz. A legrosszabb viszont az, amikor a kamerapozíció beakad egy olyan szögben, hogy nem látsz előre. Ez jellemzően a versenyeken történik, amikor a legfontosabb lenne, hogy előre láss.

A sztorit nem részletezem, egy fura világban (a világ tele van állatemberekkel, pl. a legjobbb haverunk is egy két lábon járó disznó (mármint az állat)) csúnya valakik csúnya dolgokat művelnek. Jade, a főszereplő riporter alaposan belekeveredik a dologba. Maga a játék 3D akciójáték, de sok a kaland elem is. Sok helyen kell trükközni, mert harcolva nem lehet továbbmenni. Az emberi ellenfelek érdekesek és nehezek, sosem az az elsődleges taktika, hogy nekik rontunk és szétverjük őket. Inkább ki kell kerülni őket vagy lesből támadni a gyenge pontjukat. Mondjuk itt is van egy olyan problémám, hogy Jadenek van egy szuper támadása, de olyan sokáig tart az erőgyűjtés, hogy gyakorlatilag az _összes_ ellenfél közbeüt, és megszakítja. Szóval vagy én használom rosszul, vagy használhatatlan.

Kalandozás során egy sor különböző pályán kell végigmennünk, általában el kell jutni egy bizonyos pontra és fotókat készíteni. Ehhez tudunk futni, guggolni, tigrisbukfencezni, mászni, lopakodni, elég széles a repertoár. A feladatok között szerepel jópár érdekes fejtörő, nem mindig egyértelmű, hogy az adott szobán hogyan kell túljutni. Itt szerencsére meg kell dícsérjem a designereket, mert egyrészt jók a feladatok, másrészt meg ha elrontod, akkor közvetlenül az adott szobától tudod újrapróbálni azonnal. A fontosabb küldetések végén van egy-egy boosfight is, bár ezek egyike sem volt igazi kihívás eddig.

Lehet járműveket is vezetni (egy légpárnást meg egy

ShowHide spoiler #

, ez elég egyszerű lenne, ha nem kellene küzdeni a kamerával. A légpárnást lehet pimpelni is, hogy jobban bírja a víziaknákat, új fegyver, booster, stb. Ehhez a világban található bazinagy Gyöngyöket kell gyűjteni, amiket feladatok teljesítéséért, bossok legyőzéséért vagy kutakodásért lehet kapni. Aztán a jamaikai orrszarvúk eladnak neked mindent. Az is pozitívum, hogy a járművel is kell pár érdekes feladatot végrehajtani.

Verdikt
A béna designdöntések ellenére elég jó kis játék. Azért a 2. részt nem veszem meg azonnal. 7/10

Tango

"Lagging is a lifestyle."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!