Az a sziget, ami lelövi a mentőhajót nem? Mert az nem az. Volt egy sziget, ahol jelzést adtak és meg lehetett keresni egy másik lezuhant hajó 3 fős túlélő csapatának az első menhelyét. Kb. 3 különálló épület volt, meg kertek dinnyékkel.
Egyébként ültetni tudsz a kükiben is és az a világító gyümölcsöket termő fa az nagyon adja. Elviszel pár magot, elülteted és kb. 2 naponta fullra terem. Egyszerre ad vissza vizet és kaját is és a dinnyével ellentétben nem kell pöcsölni az újra ültetésével, hanem csak lelegeled, ha kell.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Az Auróra hajtóművei egyenesen rá mutatnak. Asszem délnyugatra 1 km-re. Arra figyelj, hogy a bázisodból indulj, ne az Auróra seggétől, mert ott vannak az agresszív leviatánok, de ha vele párhuzamosan mész a saját kezdő bázisodból, akkor full nyugis lesz az út.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Köszi, majd kipróbálom. Deaktiválni lehet, mármint az értesítéseket lehet testreszabni, hogy melyiket lásd és milyen színnel. Az előzően sikeresen teljesített felkutató akciók jelzőit is vissza lehet pakolni a képernyőre.
Én például így gyűjtögetek, hogy tudom, melyik Life Pod közelében volt melyik ritka cucc. Azt ha kell, visszakapcsolom és odatalálok újra.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Én közel fapofával nyugtáztam az első találkozást egy bazdmeget elmorzsolva a bajuszom alatt. Akkor mentem először és eddig utoljára az Auróra hajtóműve mögé és az ráadásul pont az első játékom első napján volt.
A járműfejlesztőt is meg kell építened, és csak a szárazdokkban lehet. Persze azt is előtte meg kell találnod a darabkáiból.
Lehet, hogy a két sziget van összekötve. Ugyanis szigeten mentem be és egy barlangban jöttem ki.
Amikor építkezel a víz alatt, minden egyes épület csökkenti a komplesszumod összesített ellenállását a víznyomásnak. Ha üvegablakokat, meg járatokat is csatolsz hozzájuk, az még drasztikusabban csökkentik. Ha ez lemegy 0-ra vagy alá, akkor betör a víz. Ez ellen azt tudod csinálni, hogy építesz minden folyosóra lezáró zsilip ajtót és ha lehet, akkor a szobák alá az alapozást és azokra a falakra, amiket nem akarsz ablakosítani, erősítéseket lehet tenni. Ha ez az értéked már 0-tól nagyobb, akkor zárd be a zsilipeket szobánként és javítsd meg a sérüléseket. Automatikusan kiszivattyúzza majd a vizet az épületed. Rakj legalább 1 légszűrőt is az épületre, nem jöttem rá még, hogy mennyi kell, én raktam minden épületre, de tuti fölösleges.
A napelemekkel ne spórolj, mert a világítás, oxigén termelés mellett az elem töltés és a kraftolás rengeget energiába kerül és ez éjszaka már problémás lesz, ha csak 1-2 napelemet raktál fel.
Nekem ezért kellett egy bioerőművet is beüzemelnem és még így is van egy áramszünetes 5 perc napfelkelte előtt. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ez a légszűrő dolog új nekem. Nem a Floating Air Pumpra gondolsz? Az nem a bázisba pumpálja a levegőt, hanem vagy a felszínről vagy a bázisból egy csőhálózatba. A bázis levegőellátása automatikus ha áram alatt van.
Lehet, hogy a két sziget van összekötve. Ugyanis szigeten mentem be és egy barlangban jöttem ki.
ShowHide spoiler #Titok!
Megtaláltam a csillagkaput. A kockát azon a szigeten lehet behelyezni a csillagkapu kezelőjébe ahol a baszott nagy torony van. (fel kell menni a hegy belsejében van) És ezek szerint a 3 épületes sziget barlangjába teleportál. Kipróbálni nem tudom mert nincs nálam a kocka. De majd visszajövök vele.
a toronyba be lehet menni, csak kell egy eszköz a force field lezárásához. Ha ezt még nem tudod, mi vagy hol van..... nos, a nyomok az első szigeten vannak.
A torony lábánál van egy erőtérrel lezárt kapu. Amin csak úgy tudsz átjutni, ha egy kék, vagy lila kőtáblát odaillesztesz a bejárat melletti kőtömbbe. Egy ilyen kőtábla van széttörve pont a bejárattal szemben is, amit ha bescannelsz, akár később le is tudod majd gyártani 1 titánból meg 1 ion kockából.
Viszont nem kell messzire menned, van egy ösvény a bejárat mellett ami felvisz az épület alsó részének tetejére, illetve a hegyre. Az ösvényen is lesz egy kőtábla, ami viszont nem törött, az épület ajtajától kb. 100 m-re. Az épületen belül le lehet menni majd egy gravi lifttel az alsó szintre és ott is lesz pár kocka. Valamint el lehet jutni a vezérlőjébe is, amit ha le akarsz állítani, előtte megvizsgál. Ha fertőzött vagy, akkor nem engedi leállítani magát. És gyakorlatilag addig te sem tudod elhagyni a bolygót és a bolygóra sem tud egy darabban leszállni semmi sem, mert gyakorlatilag a bolygó egy karantén, amíg a fertőzés fenn áll.
A felmentő csapat első hulláma be is szopja ezt és tüzijátékoznak.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Na akkor újra. A torony lábánál lévő HEGYről beszéltem. Vezet felfelé egy ösvény. A hegy tetejébe ahol belül van egy "csillagkapu" egy ionkockával lehet aktiválni. NEM A TORONYRÓL BESZÉLEK! :D Ketten is félreértettétek pedig hegyet írtam.
Más. Megvan a kutatóállomás 800 méter mélyen a "lost river" nevű helyen. Oda is kell egy lila kőtábla szóval vigyetek magatokkal ha be akartok jutni. Nekem emiatt kellett visszamenni. Ugyan abban a barlang rendszerben találtam egy másik helyet ahová zöld vagy sárga vagy nem is tudom milyen tábla kell, hogy bejuthass olyanom nincs sajna, szóval macerás bejutni. És a barlangba van lent egy ilyen alien aki teleportálgat össze vissza és azt csinálja, hogy.... ez legyen inkább meglepetés. :) Engem kétszer is megszopatott..
Szerintem mind a ketten arról beszélünk, hogy ha bementél a toronyba, akkor lenne ion kockád arra, hogy a hegyen aktiváld a teleportot. Mivel azt mondtad, nem volt ion kockád, azt feltételeztük, hogy nem mentél be a toronyba.
A teleportálgató faszfej meg kiteleportál a hajóból. Ritka nagy köcsög. Meg az overmind polip is, aki EMP-zik melee előtt.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem volt mert a kökön hagytam a kockákat a tárolóban :)
ShowHide spoiler #Titok!
Most elakadtam egy helyet egy polip meg egy teleportáló köcsög véd. Kinyirtak de szerencsére mentettem mielőtt oda indultam. A polip a torpedó elől is kiteleportál...
Ezt nem értem, nekem nincs ilyennel gondom. Építettél olyan vackot, amivel az áramot át lehet vinni a lámpákhoz amik távolabb vannak?
Egyébként igen, a két kapu összekötötte a két szigetet, most átjártam teljesen. Most kicsit én akadtam el. Végre megvan a küki, az utolsó darabjait kalandosan szedtem össze. Konkrétan elmentem az Auróra seggéhez, és a tengerfenéken volt a hiányzó két darab, meg 2 reaper. Az egyik megevett egy gáz torpedót és elment. A másikat meg meglőttem párszor, megharapott, megölt. Visszatöltöttem és nem támadott meg. Gyorsan felvettem a cuccokat és elhúztam.
Szóval megépítettem, de a rádió süket, nincs irány hogy merre menjek. Kínomban elmentem a szigeteket megnézni a kapuk miatt, de ennyire futotta. Felfejlesztettem a mélységi modult, most 900 m-ig bírja a küki is, tehát gondolom lefelé kéne tekintenem, de hol? És mit keressek?
A küki fejlesztéseknél látom, hogy van még vagy 3-4 féle nyersanyag amiket hírből sem ismerek. Ráadásul rezeg a léc, hogy építsek egy sima elemtöltőt a kükire, hogy azzal feltöltsem az elemeit, csak kérdés, hogy ez ki van-e védve azzal, hogy annyit merít, amennyit tölt közben, vagy lehet vele így végtelen energiát nyerni.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A nyalábok csak akkor látszanak, ha olyan messzire rakod, hogy köztes "pálca" transmitter kell. Ne ezt tedd, inkább rakd a szoba / összekötő / stb tetejére.
@Sunyi:
1. rádió: nyugi, várj. Majd jelez, hogy lett új adás, max naponta 1 van egyébként. Ha nem veszed észre, akkor meg a piros lámpa rajta villogni fog.
2. töltés-merítés: sajnos nem, legalábbis ha végtelen lenne, akkor arról már olvastam volna valszleg. Viszont asszem legalább nincs veszteség.
Bármelyik épült tetejére teszem a napelemeket akkor is látszanak a nyalábok. Még ha az alapra teszem akkor is látszódik ahogy összeköti az épületet. Ha olyan továbbító pálcát használok az összeszedi de ő is továbbítja az alap felé szóval sok helyett csak 1 látszódik... Én sem értem, hogy miért ilyen. Aurórán voltatok már begyüjteni azt a robotruhát? A köki energia cella töltője nekem lemeríti a többit. Most ott tartok, hogy 2 energia cella van feltöltve 97%-ra... a többi nullán van.
Nem tudom, hogy mit kezdjek vele.
Voltam egy "szigeten" ott volt egy alien torony és kb semmi más. Ja meg egy barlang...
Szárazdokkom van csak még nem éptettem meg. Valahol utalhattak volna rá, hogy az pl szükséges a járműfejlesztéshez...
Na fasza! Most már ezt is tudom. Majd csak visszakeveredek oda, ha fontos hely volt.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyébként ültetni tudsz a kükiben is és az a világító gyümölcsöket termő fa az nagyon adja. Elviszel pár magot, elülteted és kb. 2 naponta fullra terem. Egyszerre ad vissza vizet és kaját is és a dinnyével ellentétben nem kell pöcsölni az újra ültetésével, hanem csak lelegeled, ha kell.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Na, én ilyen szigettem nem találkoztam... Milyen irányban van a bázistól és milyen messze?
Az Auróra hajtóművei egyenesen rá mutatnak. Asszem délnyugatra 1 km-re. Arra figyelj, hogy a bázisodból indulj, ne az Auróra seggétől, mert ott vannak az agresszív leviatánok, de ha vele párhuzamosan mész a saját kezdő bázisodból, akkor full nyugis lesz az út.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A jelző szárazföldön is működik, csak nekem pl átesett a földön, és ugye távolról nem lehet deaktiválni. :D
2 sziget van, mindkettőt köd veszi körül. Keresd a ködöt!
...egyébként a rádiót javítsd meg, és akkor előbb-utóbb elküld az elsőre. Meg a másodikra.
Köszi, majd kipróbálom. Deaktiválni lehet, mármint az értesítéseket lehet testreszabni, hogy melyiket lásd és milyen színnel. Az előzően sikeresen teljesített felkutató akciók jelzőit is vissza lehet pakolni a képernyőre.
Én például így gyűjtögetek, hogy tudom, melyik Life Pod közelében volt melyik ritka cucc. Azt ha kell, visszakapcsolom és odatalálok újra.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Asszem a rádióját megjavította már, különben a másik szigeten sem járt volna.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyébként a sziget látható a térképeden is, az a zöld paca pont az egyik hajtóművel egy vonalban.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Én közel fapofával nyugtáztam az első találkozást egy bazdmeget elmorzsolva a bajuszom alatt. Akkor mentem először és eddig utoljára az Auróra hajtóműve mögé és az ráadásul pont az első játékom első napján volt.
Azért látni a komoly rettenetet egyesek arcán. =D Ezt VR-al kellett volna játszaniuk!
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Megvan a sziget. Volt ott valami "csillagkapu" egy barlangban. Azzal találkoztál?
Megvan a többcélú helység meg a dokkoló. Összekapcsoltam őket most meg betört a víz mindenhol...
A száraz dokkban való járműfejlesztőm sincs most látom :D Azt, hol lehet megtalálni?
A járműfejlesztőt is meg kell építened, és csak a szárazdokkban lehet. Persze azt is előtte meg kell találnod a darabkáiból.
Lehet, hogy a két sziget van összekötve. Ugyanis szigeten mentem be és egy barlangban jöttem ki.
Amikor építkezel a víz alatt, minden egyes épület csökkenti a komplesszumod összesített ellenállását a víznyomásnak. Ha üvegablakokat, meg járatokat is csatolsz hozzájuk, az még drasztikusabban csökkentik. Ha ez lemegy 0-ra vagy alá, akkor betör a víz. Ez ellen azt tudod csinálni, hogy építesz minden folyosóra lezáró zsilip ajtót és ha lehet, akkor a szobák alá az alapozást és azokra a falakra, amiket nem akarsz ablakosítani, erősítéseket lehet tenni. Ha ez az értéked már 0-tól nagyobb, akkor zárd be a zsilipeket szobánként és javítsd meg a sérüléseket. Automatikusan kiszivattyúzza majd a vizet az épületed. Rakj legalább 1 légszűrőt is az épületre, nem jöttem rá még, hogy mennyi kell, én raktam minden épületre, de tuti fölösleges.
A napelemekkel ne spórolj, mert a világítás, oxigén termelés mellett az elem töltés és a kraftolás rengeget energiába kerül és ez éjszaka már problémás lesz, ha csak 1-2 napelemet raktál fel.
Nekem ezért kellett egy bioerőművet is beüzemelnem és még így is van egy áramszünetes 5 perc napfelkelte előtt. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ez a légszűrő dolog új nekem. Nem a Floating Air Pumpra gondolsz? Az nem a bázisba pumpálja a levegőt, hanem vagy a felszínről vagy a bázisból egy csőhálózatba. A bázis levegőellátása automatikus ha áram alatt van.
Köszi sikerült befoltozni a lyukakat.
Ez a neve, hogy "járműfejlesztő?" ilyet még nem találtam.
Fasza, akkor máris van 6-8 szabad titánom! =)
De ahogy nézem ezt más is benézte már:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Cq6nseeLc74
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Viszont nem kell messzire menned, van egy ösvény a bejárat mellett ami felvisz az épület alsó részének tetejére, illetve a hegyre. Az ösvényen is lesz egy kőtábla, ami viszont nem törött, az épület ajtajától kb. 100 m-re. Az épületen belül le lehet menni majd egy gravi lifttel az alsó szintre és ott is lesz pár kocka. Valamint el lehet jutni a vezérlőjébe is, amit ha le akarsz állítani, előtte megvizsgál. Ha fertőzött vagy, akkor nem engedi leállítani magát. És gyakorlatilag addig te sem tudod elhagyni a bolygót és a bolygóra sem tud egy darabban leszállni semmi sem, mert gyakorlatilag a bolygó egy karantén, amíg a fertőzés fenn áll.
A felmentő csapat első hulláma be is szopja ezt és tüzijátékoznak.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ezeket tudom amit leírtál már túl is vagyok rajta. De én totál másról beszéltem.
Más. Megvan a kutatóállomás 800 méter mélyen a "lost river" nevű helyen. Oda is kell egy lila kőtábla szóval vigyetek magatokkal ha be akartok jutni. Nekem emiatt kellett visszamenni. Ugyan abban a barlang rendszerben találtam egy másik helyet ahová zöld vagy sárga vagy nem is tudom milyen tábla kell, hogy bejuthass olyanom nincs sajna, szóval macerás bejutni. És a barlangba van lent egy ilyen alien aki teleportálgat össze vissza és azt csinálja, hogy.... ez legyen inkább meglepetés. :) Engem kétszer is megszopatott..
A teleportálgató faszfej meg kiteleportál a hajóból. Ritka nagy köcsög. Meg az overmind polip is, aki EMP-zik melee előtt.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem volt mert a kökön hagytam a kockákat a tárolóban :)
Hogy lehet kiküszöbölni, hogy a napelemből jövő energianyalábok ne látszódjanak? Keresztül mennek az épületen rohadt idegesítő...
Ezt nem értem, nekem nincs ilyennel gondom. Építettél olyan vackot, amivel az áramot át lehet vinni a lámpákhoz amik távolabb vannak?
Egyébként igen, a két kapu összekötötte a két szigetet, most átjártam teljesen. Most kicsit én akadtam el. Végre megvan a küki, az utolsó darabjait kalandosan szedtem össze. Konkrétan elmentem az Auróra seggéhez, és a tengerfenéken volt a hiányzó két darab, meg 2 reaper. Az egyik megevett egy gáz torpedót és elment. A másikat meg meglőttem párszor, megharapott, megölt. Visszatöltöttem és nem támadott meg. Gyorsan felvettem a cuccokat és elhúztam.
Szóval megépítettem, de a rádió süket, nincs irány hogy merre menjek. Kínomban elmentem a szigeteket megnézni a kapuk miatt, de ennyire futotta. Felfejlesztettem a mélységi modult, most 900 m-ig bírja a küki is, tehát gondolom lefelé kéne tekintenem, de hol? És mit keressek?
A küki fejlesztéseknél látom, hogy van még vagy 3-4 féle nyersanyag amiket hírből sem ismerek. Ráadásul rezeg a léc, hogy építsek egy sima elemtöltőt a kükire, hogy azzal feltöltsem az elemeit, csak kérdés, hogy ez ki van-e védve azzal, hogy annyit merít, amennyit tölt közben, vagy lehet vele így végtelen energiát nyerni.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A nyalábok csak akkor látszanak, ha olyan messzire rakod, hogy köztes "pálca" transmitter kell. Ne ezt tedd, inkább rakd a szoba / összekötő / stb tetejére.
@Sunyi:
1. rádió: nyugi, várj. Majd jelez, hogy lett új adás, max naponta 1 van egyébként. Ha nem veszed észre, akkor meg a piros lámpa rajta villogni fog.
2. töltés-merítés: sajnos nem, legalábbis ha végtelen lenne, akkor arról már olvastam volna valszleg. Viszont asszem legalább nincs veszteség.
Bármelyik épült tetejére teszem a napelemeket akkor is látszanak a nyalábok. Még ha az alapra teszem akkor is látszódik ahogy összeköti az épületet. Ha olyan továbbító pálcát használok az összeszedi de ő is továbbítja az alap felé szóval sok helyett csak 1 látszódik... Én sem értem, hogy miért ilyen. Aurórán voltatok már begyüjteni azt a robotruhát? A köki energia cella töltője nekem lemeríti a többit. Most ott tartok, hogy 2 energia cella van feltöltve 97%-ra... a többi nullán van.
Nem tudom, hogy mit kezdjek vele.