Na, akkor majd próbálkozom azokkal, mert eddig nem foglalkoztam velük egyáltalán. Azért próbáltam be a brutalt egyébként is, hogy legyen valami kihívás, de kicsit durva az ugrás. Kb. takkra emlékezni kéne minden későbbi pályára hozzá (vagy csak simán sokkal jobbnak lenni mindenben), mert máshogy nem igazán lehet kivédeni, amikor egy korai pályán előhúzza az ellen a psyonic stormokat úgy, hogy a kampányban még nem is kapsz légi egységeket vagy tankokat (és persze ha be akarod baitelni a stormot úgy, hogy a sereged elé küldesz két bakát, kurvára nem dobja le rájuk :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
gondolom nem élt már a szerződés.
amúgy hots-ot tolod?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Vagy nem volt neki elég, amit fizettek volna, tudja a fene. Kár, mert bár Talken kisasszonyt is bírom a BW-ben, Helfer atom volt. Kicsit sajnálom mondjuk, hogy a karaktert illető, WoL-t követő változások miatt igazából nagyon bele kell túrni a WoL-ba ahhoz, hogy kiderítsd, mennyivel jobb klasszik "Queen of Bladesként":
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aY7-CE_6228
amúgy hots-ot tolod?
Csak régen játszottam vele egy kicsit, szóval nem, tök véletlenül akadtam rá a hanganyagra Youtube-on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a mobák eleve nem jönnek be, vagy csak a hots túl egyszerű?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egyébként fura az SC1 után frissen játszani a WoL-lal: sokkal jobban leesik az embernek, hogy a pályák egy része direkt remake az első részből, néha ráadásul különösebb csavar nélkül.
Zero Hour: ugyanaz, mint az evakuálásra várós pálya az SC1-ben, csak itt extraként kimehetsz a bázisból katonákat gyűjteni, az SC1-es pálya alternatív győzelmi feltétele meg csak achievement (ha az SC1-ben kimész a bázisról és kiirtod az összes hatchery-t, nem kell megvárni az evacet, hanem simán csak megnyered a pályát).
Tosh mineralgyűjtős küldetése: ugyanúgy 8000-et kell összeszedned, mint a BW zerg kampányának azonos pályáján, csak ugye itt rendszeresen felcsap a láva és valamivel jobban be kell osztanod a lóvét. Az előzőhöz hasonlóan itt sincs meg az alternatív győzelmi feltétel (a BW-ben megkapod a 8000 mineralt és nyered a pályát, ha kiirtod az összes bázist, itt még azt követően is össze kell bányászni mindet).
Titkos kommandós misszió: ugyanaz, mint ami az SC1 terran kampányában van, csak itt sokkal dinamikusabb, érdekesebb, jobb.
Az utolsó artifact összegyűjtése: ugyanaz, mint az SC1 terran kampány utolsó pályája, csak jobban van szegmentálva. Cserébe nincs alternatív támadási útvonal.
The Gates of Hell: tökre azonos azzal az SC1-küldetéssel, amiben a lezuhant Duke-ot kell megmenteni, csak itt Warfieldet kell kihúzni a csávából.
Stb. A WoL az SC széria Force Awakense. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annyira eleve nem, ja. Mindig sereget akarok irányítani egy karakter helyett. :D
Talán úgy súlyozva élvezném jobban, hogy bár egy karaktert irányítasz, de egyébként jó nagy csata van a pályán és annak a kimenetelét kell befolyásolnod. Ugye ez valamennyire megvan a műfajban, csak szvsz nem eléggé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
- A hibrideknél unalmasabb ellenfeleket igazából el sem tudok képzelni RTS-ben, főleg akkor, ha összehasonlítom őket azokkal a menő kis bossfightokkal, amiket a HotS-ban raknak elém. "Tessék, itt egy unit, ami kurva erős minden ellen, egyébként meg régebbi unitok képességeit castolja" - hú, de kreatív, Blizzard.
- Nem érzem mindig teljesen balanszoltnak a választható ápgrédeket, egy csomó olyan szituáció van, amikor no brainer a döntés két fejlesztés között. Az még oké, hogy pl. instant épülnek a depók vagy automatikusan bányászod a vespene-t, mert az végül is skillfüggő (ha nem vagy patent depóépítésben, akkor az éri meg, ha viszont igen, sokkal többet tudsz elérni a vespene fejlesztéssel), de a HotS-nál már sokkal gázabb a helyzet. Pl. elég nagy baromság választás elé állítani az embert a viper és a brood lord között, mert a brood lord sokkal-sokkal több szituációban hasznos, mint a trükkös viper. A lurker helyett sem érdemes az impalert választani, mert oké, hogy az impaler gyorsan szétkapja a nagyobb egységeket, de lassabb, és a területi sebzés nélkül sokkal rosszabb védekezőegység.
- Néha szembeötlően sok a haszontalan egység a kampányban. Pl. a WoL-ban a wraith teljesen haszontalan, mert a viking egyszerűen jobb, ha meg nagyon kell az a cloak, ott a banshee. Hellion: ugyanez van vele, az infested terranokat gyilkolós pályát leszámítva egyszerűen nem kell. A HotS-ban a swarm host sem jó semmire sem, de az aberration is egyértelműen csak azért van a kampányban, hogy legyen egy gyengébb ultraliskod addig, amíg nincs rendes ultrád (jó, mondjuk arra az egységre Abathur is azt mondja, hogy jó szar design, de hasznos :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja igen, a Zergling tudjon ugorni +1-2 sebzéssel, vagy ugyanannyiért nem 2, hanem 3 zerglinget kapsz? Szerintem kérdés nélkül a 3 zergling a jobb, ha éppen betámadnak valami droppal, akkor 3 lárva 9 zergling, vagy 6 ami kicsivel többet sebez?
A swarm host mondjuk nem szar egység, csak nagyon lassan haladsz vele előre. Olyan jó 8-10 swarm hosttal, repülős swarmmal már gőzhenger, csak lassan megy a csata előre.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Én mondjuk mindig az ugrálós zerglineket választottam, mert így is úgy is sok volt belőlük és így legalább nem ragadtak be szűk átjárókon, hanem átugrálták amit kellett és sokkal könnyebben körül vettek bármit.
Zerglingből én is az ugrálósat választottam, szvsz a gyorsító ápgréddel kombinálva remekül működik.
A swarm host meg nem szar egység önmagában, csak az a helyzet, hogy vannak nála sokkal jobb lehetőségeid. Szvsz az a mutáció elég jó hozzájuk, amivel teleportálni tudnak a creepen, szóval ha esetleg meglepne egy támadás, gyorsan be lehet őket rakni a bázisra védekezni, csak hát ez is olyan, hogy más jobban megéri. Ha viszonylag jól kiterjeszed a creepet, mindig látni fogod, honnan jön a roham, szóval egyszerű odamozgatni a védelmet + ugye a rendes védelmi épületek supply-t sem foglalnak és olcsóbbak is a swarm hostnál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amikor összefutsz Zeratullal Zeruson, azt mondja, hogy a "greater good" érdekében segít Kerrigannek, miután pedig ezt megtette, hazamegy, hogy a népe kiszabhassa rá a büntetést a tettéért. Egy idő után szól is, hogy mivel Kerrigan már jó úton halad, rá itt már nincs szükség, majd azzal köszön el tőle a szokásos profetikus hangnemével, hogy "többet nem fogunk találkozni"...
...erre ott a LotV felvezető kampánya, aminek a legelső pályáján újra találkoznak. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként kíváncsi lennék arra, hogyan jött ez össze a Blizzardnak, mert egyértelmű, hogy Zeratul a saját, LotV-ban bekövetkező későbbi sorsára utal (TLDR: tudja, hogy meg fog halni). Szvsz kész volt a teljes történet jó régen legalább vázlatosan, aztán valamikor később jutott eszükbe a Whispers of Oblivion ötlete, ez az ellentmondás meg valahogy ottfelejtődött.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van ez még cifrázva
Zeratul (Co-op Missions):
"In this alternate timeline, Zeratul has survived to see the battle against Amon fully unfold. As a commander, he harnesses the power of the xel'naga for his army and upgrades."
Megy a DeepMind demonstráció, ha más is meg akarja nézni, hogyan ér véget az emberi civilizáció: https://www.twitch.tv/starcraft
Egyelőre nem sok esély van az AI ellen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, akkor majd próbálkozom azokkal, mert eddig nem foglalkoztam velük egyáltalán. Azért próbáltam be a brutalt egyébként is, hogy legyen valami kihívás, de kicsit durva az ugrás. Kb. takkra emlékezni kéne minden későbbi pályára hozzá (vagy csak simán sokkal jobbnak lenni mindenben), mert máshogy nem igazán lehet kivédeni, amikor egy korai pályán előhúzza az ellen a psyonic stormokat úgy, hogy a kampányban még nem is kapsz légi egységeket vagy tankokat (és persze ha be akarod baitelni a stormot úgy, hogy a sereged elé küldesz két bakát, kurvára nem dobja le rájuk :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bleh, Kerrigannek miért nem Tricia Helfer a hangja a Heroes of the Stormban??
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cnkb0eWxRVA
Pedig a dumák jók. :(
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
gondolom nem élt már a szerződés.
amúgy hots-ot tolod?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Vagy nem volt neki elég, amit fizettek volna, tudja a fene. Kár, mert bár Talken kisasszonyt is bírom a BW-ben, Helfer atom volt. Kicsit sajnálom mondjuk, hogy a karaktert illető, WoL-t követő változások miatt igazából nagyon bele kell túrni a WoL-ba ahhoz, hogy kiderítsd, mennyivel jobb klasszik "Queen of Bladesként":
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aY7-CE_6228
Csak régen játszottam vele egy kicsit, szóval nem, tök véletlenül akadtam rá a hanganyagra Youtube-on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a mobák eleve nem jönnek be, vagy csak a hots túl egyszerű?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egyébként fura az SC1 után frissen játszani a WoL-lal: sokkal jobban leesik az embernek, hogy a pályák egy része direkt remake az első részből, néha ráadásul különösebb csavar nélkül.
Zero Hour: ugyanaz, mint az evakuálásra várós pálya az SC1-ben, csak itt extraként kimehetsz a bázisból katonákat gyűjteni, az SC1-es pálya alternatív győzelmi feltétele meg csak achievement (ha az SC1-ben kimész a bázisról és kiirtod az összes hatchery-t, nem kell megvárni az evacet, hanem simán csak megnyered a pályát).
Tosh mineralgyűjtős küldetése: ugyanúgy 8000-et kell összeszedned, mint a BW zerg kampányának azonos pályáján, csak ugye itt rendszeresen felcsap a láva és valamivel jobban be kell osztanod a lóvét. Az előzőhöz hasonlóan itt sincs meg az alternatív győzelmi feltétel (a BW-ben megkapod a 8000 mineralt és nyered a pályát, ha kiirtod az összes bázist, itt még azt követően is össze kell bányászni mindet).
Titkos kommandós misszió: ugyanaz, mint ami az SC1 terran kampányában van, csak itt sokkal dinamikusabb, érdekesebb, jobb.
Az utolsó artifact összegyűjtése: ugyanaz, mint az SC1 terran kampány utolsó pályája, csak jobban van szegmentálva. Cserébe nincs alternatív támadási útvonal.
The Gates of Hell: tökre azonos azzal az SC1-küldetéssel, amiben a lezuhant Duke-ot kell megmenteni, csak itt Warfieldet kell kihúzni a csávából.
Stb. A WoL az SC széria Force Awakense. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annyira eleve nem, ja. Mindig sereget akarok irányítani egy karakter helyett. :D
Talán úgy súlyozva élvezném jobban, hogy bár egy karaktert irányítasz, de egyébként jó nagy csata van a pályán és annak a kimenetelét kell befolyásolnod. Ugye ez valamennyire megvan a műfajban, csak szvsz nem eléggé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ott a lost vikings :)
rwurl=https://youtu.be/bHD9ybFMQFk
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
https://www.ign.com/articles/2018/12/03/20-years-of-starcraft-an-ign-retrospective
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
SC2 újrajátszás közben extrém nitpicking:
- A hibrideknél unalmasabb ellenfeleket igazából el sem tudok képzelni RTS-ben, főleg akkor, ha összehasonlítom őket azokkal a menő kis bossfightokkal, amiket a HotS-ban raknak elém. "Tessék, itt egy unit, ami kurva erős minden ellen, egyébként meg régebbi unitok képességeit castolja" - hú, de kreatív, Blizzard.
- Nem érzem mindig teljesen balanszoltnak a választható ápgrédeket, egy csomó olyan szituáció van, amikor no brainer a döntés két fejlesztés között. Az még oké, hogy pl. instant épülnek a depók vagy automatikusan bányászod a vespene-t, mert az végül is skillfüggő (ha nem vagy patent depóépítésben, akkor az éri meg, ha viszont igen, sokkal többet tudsz elérni a vespene fejlesztéssel), de a HotS-nál már sokkal gázabb a helyzet. Pl. elég nagy baromság választás elé állítani az embert a viper és a brood lord között, mert a brood lord sokkal-sokkal több szituációban hasznos, mint a trükkös viper. A lurker helyett sem érdemes az impalert választani, mert oké, hogy az impaler gyorsan szétkapja a nagyobb egységeket, de lassabb, és a területi sebzés nélkül sokkal rosszabb védekezőegység.
- Néha szembeötlően sok a haszontalan egység a kampányban. Pl. a WoL-ban a wraith teljesen haszontalan, mert a viking egyszerűen jobb, ha meg nagyon kell az a cloak, ott a banshee. Hellion: ugyanez van vele, az infested terranokat gyilkolós pályát leszámítva egyszerűen nem kell. A HotS-ban a swarm host sem jó semmire sem, de az aberration is egyértelműen csak azért van a kampányban, hogy legyen egy gyengébb ultraliskod addig, amíg nincs rendes ultrád (jó, mondjuk arra az egységre Abathur is azt mondja, hogy jó szar design, de hasznos :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja igen, a Zergling tudjon ugorni +1-2 sebzéssel, vagy ugyanannyiért nem 2, hanem 3 zerglinget kapsz? Szerintem kérdés nélkül a 3 zergling a jobb, ha éppen betámadnak valami droppal, akkor 3 lárva 9 zergling, vagy 6 ami kicsivel többet sebez?
A swarm host mondjuk nem szar egység, csak nagyon lassan haladsz vele előre. Olyan jó 8-10 swarm hosttal, repülős swarmmal már gőzhenger, csak lassan megy a csata előre.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Én mondjuk mindig az ugrálós zerglineket választottam, mert így is úgy is sok volt belőlük és így legalább nem ragadtak be szűk átjárókon, hanem átugrálták amit kellett és sokkal könnyebben körül vettek bármit.
Choose your next words with excpetional care!
És a területre mérgezős ultra, vagy a föld alatt rohamozós? Az fogósabb. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Zerglingből én is az ugrálósat választottam, szvsz a gyorsító ápgréddel kombinálva remekül működik.
A swarm host meg nem szar egység önmagában, csak az a helyzet, hogy vannak nála sokkal jobb lehetőségeid. Szvsz az a mutáció elég jó hozzájuk, amivel teleportálni tudnak a creepen, szóval ha esetleg meglepne egy támadás, gyorsan be lehet őket rakni a bázisra védekezni, csak hát ez is olyan, hogy más jobban megéri. Ha viszonylag jól kiterjeszed a creepet, mindig látni fogod, honnan jön a roham, szóval egyszerű odamozgatni a védelmet + ugye a rendes védelmi épületek supply-t sem foglalnak és olcsóbbak is a swarm hostnál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
+1 nitpick:
Amikor összefutsz Zeratullal Zeruson, azt mondja, hogy a "greater good" érdekében segít Kerrigannek, miután pedig ezt megtette, hazamegy, hogy a népe kiszabhassa rá a büntetést a tettéért. Egy idő után szól is, hogy mivel Kerrigan már jó úton halad, rá itt már nincs szükség, majd azzal köszön el tőle a szokásos profetikus hangnemével, hogy "többet nem fogunk találkozni"...
...erre ott a LotV felvezető kampánya, aminek a legelső pályáján újra találkoznak. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Zeratul is tévedhet :D
Choose your next words with excpetional care!
Akkor ő az a típus, aki ilyen-olyan okokból (többször) lelép egy fórumról, de azért újra és újra visszatér.
Sors bona, nihil aliud.
Nem, ő megjósolja, hogy le fog lépni, aztán nem jön be. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként kíváncsi lennék arra, hogyan jött ez össze a Blizzardnak, mert egyértelmű, hogy Zeratul a saját, LotV-ban bekövetkező későbbi sorsára utal (TLDR: tudja, hogy meg fog halni). Szvsz kész volt a teljes történet jó régen legalább vázlatosan, aztán valamikor később jutott eszükbe a Whispers of Oblivion ötlete, ez az ellentmondás meg valahogy ottfelejtődött.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van ez még cifrázva
Zeratul (Co-op Missions):
"In this alternate timeline, Zeratul has survived to see the battle against Amon fully unfold. As a commander, he harnesses the power of the xel'naga for his army and upgrades."
Na, ezekbe a cuccokba még nem néztem bele, ahogyan a warchestekkel egyidőben megjelenő képregényeket sem olvastam még.
Szerk: Azt mondjuk pont a minap láttam, hogy milyen jó kis online képregényolvasójuk van:
https://comic.starcraft2.com/en-us/nova-the-keep
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hátha valaki nem ismerné
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Age4eNRUMrk
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=fjpEVQKKKnk
SOON
+ tesztereket keresnek az új brutal nehézséghez:
https://www.sc2mapster.com/projects/starcraft-mass-recall
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mindent meg szoktunk nézni, ami Lowko :-)
Ezen kívül Wintertől szeretjük még a Bronze league heroes-t és a hasonlókat.
https://www.pcgamer.com/blizzard-will-show-off-googles-deepmind-ai-in-starcraft-2-later-this-week/
Megjelent!
Choose your next words with excpetional care!
Ja, de csak a fele (az SC1 3 kampánya) volt kint akkor, amikor utoljára néztem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megy a DeepMind demonstráció, ha más is meg akarja nézni, hogyan ér véget az emberi civilizáció:
https://www.twitch.tv/starcraft
Egyelőre nem sok esély van az AI ellen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Release the Koreans!
Szerk.: No GG:)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Na, végre sikerült megverni az egyik AI-t! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.