Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Fogadok, neked is kínai van:D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Na ma még mentem kicsit az A200-al és lenne pár megjegyzésem...

Szóval, papíron hasonló a 0-100 mint az én autómmal (320d), bár kevesebb a lóerő de kisebb a tömeg is. Ezzel együtt közel sem érződik olyan erősnek, bár lehet hogy csak amiatt hogy az embernek nincs szíve széjjel taposni a szegény 1.3-as turbót, mert borzasztó hangja van már 3-4000 körül is. Meg hát a nyomaték alig több mint a fele a kétezres dízelének.
A másik a kormányzás; egyrészt ez ilyen játék könnyű szinten szervós izé, borzasztó az egész. Másrészt meg, és ezzel most Vajknak ágyazok meg, de elsőkerék -> orrtúró alulkormányzottság, annyira elszoktam tőle a Beemerrel, hogy eleinte nem is értettem hogy mi a francért ijedek meg a kanyarodástól.

A másik, amit ma megtudtam, hogy ez a konkrét kiszerelés 12,5 misi ebből a kismerciből. Oké, félbőr ülés van benne, meg DSG váltó, meg talán a nagyobbik LCD műszerfal.
Háááát... Ennyi pénzből 3-as vagy 4-es BMW az szerintem mindenképpen jobb választás, még a kisebbik dízellel (318/418) is. Nagyobb, jobb a motor, kényelmesebb, hátulkapar, satöbbi.
Viszont mint MOL limo, asszem másfélszer annyiba kerül mint az E-up (ha sikerül fogni) meg a sima Up. Na hát az előbbinél nem sokkal jobb ;) mert sokkal rosszabb a kilátás és a luxy funkciókat városi motoszkálásban úgyse lehet kihasználni. Az utóbbinál meg sokkal jobb, mert az az automata váltó egy katasztrófa.

Ezzel együtt a vége az, hogy kurva jó hogy van itthon ilyen szolgáltatás, meg szinte tökéletes hozzá a mobilos app is, tényleg csak annak fényében jön ki hülyén hogy LA-ben meg volt Uber ami olcsóbb is meg kényelmesebb is...



A Honda a Prelude utolsó generációjának végén kifejlesztettek egy nyomatékvektoros difi vezérlést, amivel ellensúlyozni tudják az alulkormányzást, így ha a kocsit ezzel sikerül kihozni közel semlegesre kormányzásban, az jó köridőket jelenthet, viszont egész más érzés megcsúsztatgatni a hátsókerekes seggét, játszani az erejével a túlkormányzottság határán. Az első kerekes vagy beveszi a kanyart, vagy nem.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



ami akkoriban bolt "A" Honda elsőkerekes sportkocsija.

What?????????????
Az integra Type R volt a Honda sportkocsija, vagy akkor már CRX. A Prelude nem volt rossz, de most tényleg egy 20+ évvel ezelőtti max 150LE-s 'sportos' kocsit hasonlítasz egy 320 lovas out-of-the-box hobbi pályaautóval? Nem kell ide Nürbi, e-ringen megenne reggelire egy Type-R, haver. 1415Kg, nem is nehéz a mostani autókhoz képest. És a kategóriájában lesz*patta az összes AWD-t. Tényleg szar, biztos karanyarodni sem lehet vele.
Ne légy már ekkora ellenzős, Papika. Igen, fun az RWD, de nem hiszem, hogy szomorúan szállnál ki egy Type-R-ből.
A srácot meg full megértem, hogy ezt vette, minden szempontból jobb választás, mint egy S2000, ha családod van és 1 autóra futja, nem beszélve róla, hogy télen egy FWD jobb, ez tény.

Ebbe meg pillants bele, mielőtt további marhaságokat írsz le az FWD Vs. RWD-ről.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=NMcN6SQrtcw

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Mindent meg lehet csinálni versenytechnikával jóra, még akkor is, ha egy családi szedánt reklámozunk a pályán, ami egyszerűen nem erre van kitalálva, és a csúcsmodell is elsősorban az olcsóbbak támogatására készült. Meglepő módon, ha valami direkt sportkocsinak készül, 99%, hogy hátsó vagy összkerekes. Vajon miért?

Megjegyzendő, az én Preludeom korszakában 190, az utolsó gen esetén 210 körül volt a motor legnagyobb teljesítménye.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


pme képe
pme
Donator

Mert a w12 lehet nem férne el keresztben? :D



Approved. a 2.2 VTi valóban 185-200 LE volt. Neked ilyen volt, vagy a 2.0i 133 lovas, ami sokkal elterjedtebb?

Meglepő módon, ha valami direkt sportkocsinak készül, 99%, hogy hátsó vagy összkerekes.

Nem tudom, szerinted a Type-R direkt minek készült? Bevásárlókocsinak?
Az egész Type-R konstrukció lényege, hogy egész héten bejársz vele a melóba, hétvégén meg kiviszed a ringre és lövöd neki, mint a barom, anélkül, hogy 4 jó guminál többet módosítanál rajta és ráadásul még ki is bírja az ezzel járó terhelést. Szóval az egész fikázás részt egyáltalán nem értem. Igen, nem hátsó kerekes, valóban nem lehet vele annyit fun-olni, de azért ne mondjuk már rá, hogy egy családi szedán, öreg, mert nem az.
Főleg, hogy a fókusz RS, meg a fenti videóban lévő subaru és miegymás összekerekes kocsi mehet a picsába teljesítményben, meg bármiben.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Egy 15%-al alacsonyabb teljesítményű hátsó, vagy összkerekes kocsi még lenyomja, vagy pariban megy vele. Ezt látatlanra böfögöm be, hogy lehessen belekötni :)

Miért mondom, hogy ez az, ami. A Subaru eleve négykerék hajtású kocsikat hegeszt, mert ebben hisz. Adta magát, hogy legyen sti, ami ha megnézed közelebbről, látod, hogy amúgy egy családi szedán, csak nagyon megy. Lehetne kicsit még jobb, ha csak a menésre építették volna, de az elsődleges célja az, hogy eladja a nem sti változatokat. Ugyanez még szembetűnőbb a Lancer EVO-nál: egy első kerekes bevásárlókocsi van átalakítva összkerekes állatsággá, hogy versenyezni mehessen.
A Honda házi feladatát én onnantól fogadnám el, hogy költött volna egy összkerekes hajtásláncra, de ez nem lépték meg, mert így is elmegy a piacon, már tudják.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Persze, hogy tudjak, mert ezt csinálják idestova 20 éve. Bevalt a recept, nurbuin Best fwd ever, egy időt ment a Porsche 911 valamivel. Mi kell még? Szükségtelen a bonyolult awd, mert igy is azt tudja, mint egy awd.

Egy 15%-al alacsonyabb teljesítményű hátsó, vagy összkerekes kocsi még lenyomja, vagy pariban megy vele. Ezt látatlanra böfögöm be, hogy lehessen belekötni :)

Ezt szóra sem méltatom, mert már hallom a Trollolo bácsit a háttérben...
Na jó, mégsem bírom ki!
Nézd már meg ezt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BtkGMUY-4hs

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Lehetetlennek tartom, hogy egy kanyargósabb pályán hozza ugyanazt, meg buzisnak buzis marad, de üsse kő; hozzál ki egyet, és meghajtjuk ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Baszki pont azért linkeltem be azt a vesenyt, hogy lásd a gomb szemeddel, hogy egy kb pariban lévő autó párosnál (Civic vs. AE86) a civic a kanyargós részen letolja a hátsókerekes autót, mint a szart.

Itten van:
rwurl=https://youtu.be/xiKWUL4iEGQ
Nézzed meg és okuljál. Kanyargós kisebb pálya. Van még kérdés szkeptikus kis barátom? :D

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Vicces a videóból a caption. Pont egy varrógép jut az ember eszébe róla :)

Olyan ez az első kerék is, mint a villany. Sokat ki lehet belőle hozni, de...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Honda Type R, mint buzis. Hát ennél mélyebb már nem lesz.

(Gratulálok, beléptél a légkörbe :D)



Az a baj, mikor veletek beszélgetek ilyen témákról, úgy éreztetitek velem, mintha valami F1 pilóta lennék, aki olyan gyerekeket akar meggyőzni, akik csak magazinos cikkekből huszárkodnak. Egyedül Dispoli bá volt az egyetlen, aki itt pár hónapot récsingelt, aztán a vége az lett, hogy majdnem a Dunába hajtott a szemem láttára. True story. A többiek meg a VagonR volánja mögül okosak.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Egyrészt attól hogy milyen autóm (autónk) van, attól nyilván mást is vezettem már...

Másrészt meg akkor sem értem, milyen koordináta rendszerben buzis egy type R. Egyáltalán, egy honda.... Egy nissan micra, az esetleg ok. Vagy egy smart. Talán még egy Z4 is. De egy Honda Type R?

Tényleg csak azért, mert elől hajt? Nem akartam belefolyni, mert abban egyetértek, hogy a rendes sportkocsiban elől a motor és hátul hajt.

De azért ez sem igaz mindenre, mert ott vannak a középmotorosok vagy például a Porsche. Akkor azok is szarok? Ezt te sem gondolod komolyan. Na ugyanilyen elgondolások alapján a Type R-t sem szaroznám le. Buzisnak meg végképp nem tartom.



Az, hogy apád skodáját is kormányozhattad az öléből, még nem sokat jelent, hiába hátul kapar. Azt meg, hogy elöl kell lennie a motornak, csak te találtad ki ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Én meg mióta vetted a 350Z-t és voltál párszor pályán azt érzem, úgy gondolod Te vagy itt a racing sztár no1 driver of all time, aki megmondja, hogy melyik autó milyen kalap szar, meg egyébként is itt senkinek semmi köze semmihez, csak Neked, aki iszonyatosan vágja a performance drivingot.
Kellett hozzá 85 komment a részemről, mire elhitted, vagy megértetted, hogy egy Type-R Civic nem is szar, max nem néz ki jól. Mikor a fél világ meg agyon dicsőíti. Biztos véletlen.
Majd nézz meg pár ősöreg Hot Version-t, mikor a Keichi bácsi nem érti, hogy hozta ezt össze a Honda MEGINT és égig magasztalja a Type-R-eket. Bármelyiket, EVER.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Ezeket olyan bizonyossággal mondod, mintha nem csak a mopeded nyergéből élveznéd a youtubon át az autós tartalmakat.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nagyrészt onnan élvezem és lásd mégis igazam van, mert a tesztek ezt mutatják és nem légbőlkapott dolgokat írok le a nemlétező tapasztalataim alapján.
De látom megint oda kanyarodunk vissza, amit leírtam. A hozzászólásod arra enged következtetni, hogy jobb ha nem magyarázok semmit, hiszen én nem voltam még versenypályán, honnan is tudhatnám. Mert ugye vettél egy -egyébként fasza- 350Z-t, voltál pályanapokon (nagyon helyesen!) és máris jól meg tudod ítélni, hogy mit tud egy Type-R, amit nem vezettél, nem próbáltál, csak fikázod, mert buzis a kinézete.
Tényleg nagyon objektív megközelítés, gratulálok, igazad van, így kell!
Ezért meghajlok nagyságod előtt és bekussolok, mert ugye Te megmondtad és nehogymár beleszóljak valamibe, ami egyébként ordas f*szság.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Az alapkoncepció volt a probléma, amikor hagytam párhuzamot vonni a magazinos okoskodás, meg a valós vezetési gyakorlat között. Számomra teljesen irreleváns, hogy a neten XY bebizonyítja, hogy a TypeR gyorsan megy, amíg a tény marad, hogy egy elsőkerekes kocsi. Lehet bizonyos feltételekhez optimalizálni, de onnantól, hogy nem dobálja a seggét, hanem húzza a ló elöl, csak egy családi bevásárlóedény marad felkeményítve.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Aha, oké.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Nem jó veled trollkodni, mert érzem, hogy magadra veszed :/

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Orosz sírkövek Mergára hangolva

https://furdancs.blog.hu/2018/11/26/jarmuved_s_majdan_sirod_is_autos_sir...

Most jön ki az új 911; a 992. Legalább leviszi a 991 árát, ami eleve gyönyörű már

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/11/26/itt_megnezhetjuk_a_kovetkez...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Yepp, thats me.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.


LY képe
LY
Donator

rwurl=https://i.imgur.com/KSPNu2I.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/P3Z2psO.jpg
rwurl=https://i.auto-bild.de/ir_img/2/2/0/8/7/1/1/LA-Auto-Show-2018-Die-wichti...

Audi E-tron GT - kvázi egy 5 ajtós A5 kicsit csicsázva?
Szóval hívhatjuk Tesla model 3 ellenfélnek is



Egy LS swap ráférne..

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

AZBESZT
rwurl=https://s.blogcdn.com/slideshows/images/slides/747/575/4/S7475754/slug/l...

https://www.autoblog.com/2018/11/28/audi-e-tron-gt-concept-ev-la-auto-sh...

Amúgy inkább A7 méretű, lényegében a Porsche elektromos autó alapjaira. 582 lóerő négy kerékre, "csak" 3,5 alatt van százon, de legalább a hatótáv is alacsonyabb a Model S nagykapacitású változatainál.

De azért ahogy kinéz, meg ami érzete lehet beleülni, az ég és föld valszleg. Az ára jó kérdés.
Kerekek meg 285/30 R22... az 10 centivel nagyobb össz átmérő, mint ami az enyémre kell ;) de maga a gumi az csak egy százas kb.



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Ez a 200 loerosrol van es nem a mostanirol...



REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!