nekem kéne.
milyen menő érzés lenne otthagyni vele a nagyképű bmw-seket :)
meg talán ellopni se nagyon akarnák a külseje miatt
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Elsősorban azért nem lopnák itt el, mert nincs hova alkatrésznek továbbpasszolni. Ha ritka típust veszel, le van egy gond, ha Suzuki bármit, Golfot, Priust, stb vettél, jobb lesz venned egy kormányzárat ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nemtom a videók megvoltak-e, egyszerűen nem tudja a kettőt összeegyeztetni az agyam, hogy nemcsak hogy nem halt meg, hanem még fel is fog valszleg épülni. https://index.hu/sport/motorsport/2018/11/19/nem_egy_pilota_szuletett_uj...
Nyilván nem rosszindulatból írom ezeket, csak óriási dolog az hogy egy ilyet is túl lehet már élni. Meg hát gondolom elképesztő szerencséje is volt, ha egy betonfal fogja meg a végén akkor...
UI: haverom berendelt egy Type R-t, majd meglátom lesz-e miről mesélni (azért nem az a december végén kipróbálós autó)
Mi szól a civic type R mellett, hát - 320 ló, elégjó Nürburgring köridő, 5 ajtó és korrekt csomagtartó civilizált móddal családot fuvarozni, mindez egyszerre egy autóban, plusz japános megbízhatóság. Ráadásnak haver márkafanatikus, eddigiek Civic V-TEC, hárommal ezelőtti Civic Type R, S2000, legutóbbi Accord kombi. Ja és van egy cafe racer motorja is amit most építettek neki, igenszép.
Én nem vennék magamnak Type R-t, de tökre megértem a választását az ő szempontjai alapján.
Amúgy meg a mostani Civic úgy általában elég sikertörténetnek látszik, az egy dolog hogy itt is sokat látni, de közben LA is tele volt vele, télleg iszonyat mennyiségben mindenhol.
A civicből mindig eladnak annyit, mint egy közepes EU ország népessége, ez nem meglepő.
A problémám az vele, hogy mire 320 ló egy első kerekes autóba? Ennek a kocsinak Dzsézön Bátön kellett, hogy 10 másodperccel jobbat menjen az én 290 lovas kocsimnál, amiben még az anyóson Roli kamerázott :D
Van egy olyan érzésem, hogy az S2000-et nem használta ki a csóka, különben nem vált vissza első kerekes kocsira.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
S2000-et azért adta el mert családot alapított. Most is azért Civic Type R lett, mert abba belefér két gyerekülés meg vmennyi csomag is.
Ja meg S2000-et egyrészt nem vehetsz újat, másrészt az övéről is az derült ki hogy korábban két külön autó volt, szóval használtan se feltételnül jó ötlet.
Amúgy meg ma már azért egész jól kezelik az elsőkerékhajtást is jó futóműgeometriával, mondom ott volt az a Nürburgring kör.
Amúgy ha már autózás, érdekességnek Mol Limo tapasztalatok:
Az elektromos Up baromi jó kis gép, négyen is befértünk (még a nyáron, rövidgatyában mondjuk), és még úgy is piszok erősen gyorsult 60-80km/h sebességig.
A benzines egy borzalom, az automata váltóját ablakon kéne kidobni, teljes másodperceket gondolkodik néha.
Az új A Merci meg egy nagyon érdekes állat. Megnéztem, ez az A200 jó 10-10,5 misi újonnan. Egyfelől baromi szép és kényelmes belül, eszement az LCD műszerfal, és a 7 sebességes duplakuplongos automatával is tudnék együtt élni.
Ugyanakkor egy kicseszett bunker, semmit nem látok - az e92 BMW ehhez képest egy kilátó. Nyilván tágasabb is de az most mellékes.
A legfurább meg, hogy ebben a tízmillás kocsiban egy legkisebb gyorsításra is idegesítően üvöltő 1,3-as turbó van, meg csatolt lengőkaros hátsó futómű. Ahhoz, hogy legyen egy kifinomultabb motor meg rugózás, legalább még 1-2 misit bele kell tolni. És akkor már egy törpe elsőkerekes kis izé... nem értem.
De ettől még egyébként jó kis gép minden másban. Érdemes egyszer kipróbálni sztem :) de az E-Up a legjobb, csak kevés van belőle, Mol rájött hogy az újratöltésük kurvára bonyolult még.
Kell egy játszós, meg egy családi, mint nálunk is :)
Az "új" kocsi dolog nem tudom, miért ilyen erős húzóerő embereknél. Persze nyilván kellenek ilyen fogyasztók is, különben gondban lenne az autóipar :D
320 ló nem jól kihasználható az első keréken, lásd az előbbi összehasonlításom. Vezetési élményben mérhetetlen visszalépés az S2000-hez képest. Akkor már vett volna egy szar németet, csak hajtson legalább hátul. (BTW a következő sportkocsim mostani véleményem szerint egy Audi R8 lesz)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vegyél egy bármilyen elsőkerekes kocsit egy hátsó helyett. Végy egy turbósat szívó helyett. Végy egy nehezebbet... Amúgy az első kocsim egy Prelude volt, ami akkoriban bolt "A" Honda elsőkerekes sportkocsija.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vannak a te szempontjaid, meg vannak más emberek más szempontjai.
Ráadásul használt autót se lehetne venni, ha mindenki csak használtan vásárolna, ez a másik kedvenc önellentmondásom. Bár te most nem az új autó ellen érveltél, de ahogy írtam, ha valaki most akar új autót venni és ragaszkodik a Hondához, akkor a CTR egy teljesen érthető választás.
Mondjuk hátsókerekes, szívómotoros, de úgy-ahogy családi autót szerintem ma már nem is nagyon lehet venni újonnan, minden BMW, Jag és Merci turbós, talán Lexusban van még ilyen IS-ből? Na ahhoz viszonyítsd még akkor a CTR-t ;) árban és élményben is sokkal jobb valaszleg.
Vannak a te szempontjaid, meg vannak más emberek más szempontjai.
Mint sportautózós embert néztem, mert Te is úgy kezdted, hogy milyen durva a Civic, szerintem meg ebben az értelemben nem. Főleg az S2000-hez képest :)
Ráadásul használt autót se lehetne venni, ha mindenki csak használtan vásárolna, ez a másik kedvenc önellentmondásom.
Éppen ezt írtam:
Az "új" kocsi dolog nem tudom, miért ilyen erős húzóerő embereknél. Persze nyilván kellenek ilyen fogyasztók is, különben gondban lenne az autóipar :D
Mondjuk hátsókerekes, szívómotoros, de úgy-ahogy családi autót
Kimondtad, amit én is: Nem kell családinak a hátsó keréken erőlködni, de nem is kéne elhitetni magaddal, hogy közben sportos is vagy, meg mittudomén még, mi vagy. Ezért lehet eladni ezt a nagy rakat semmirevaló SUV-ot is. Kell tartani egy játszósat, ha sportos vagy, különben meg belátni, hogy bepunnyadtál, és venni a egy Priust :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Megnéznék azért Nürbi köridőket a CTR mellé az S2000-re meg a te Nissanodra is :)
Aztán az megint más kérdés majd, hogy közben mennyire vigyorog az ember a kormány mögött. De eddig a Civiről mindenki csak jókat írt/mondott, te viszont így totál látatlanban tudod meghatározni, hogy szar meg nem játszós...
Ez a Nürbi nagyon beragadt nálad, hiába mondom a saját időket. Azt már ne is említsük, mennyire reális felhasználási forma. Én sokkal inkább díjazom, amikor nem egy hatalmas pályán kell 100-nál bevenni a kanyart, mert ez egyedül a nagy versenypályák sajátja. Sokkal közelebb állnak hozzám, az Euroring és társai.
Hogy látatlanban beszélek? Látatlanban mondom, hogy még mindig rossz helyen hajt :D
Hozd ki a gépet legközelebb pályanapra, és mutatok pár dolgot, szórakozunk ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pont van ennyi ZS-m, most ezen fogok fantáziálni :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://uploads.disquscdn.com/images/57e48593671ab00fb3800aa4dfb277bf7e5...
rwurl=https://galeria.cdn.totalcar.hu/hirek/2018/10/18/ares_fourtwelve_elozete...
Ja olvastam a cikket én is, de nekem nem tetszik.
A 250 GTO az speciel jó lett, de ezek gyakorlatilag csak CGI grafikák.
Szerintem ezekből nem lesz semmi, a Ferrari tuti nem engedélyezne ilyesmit.
rwurl=https://aston.co.uk/static/clients/1/cars/353/pp1.jpg
Kéne vagy nem kéne?
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/10/31/roncsnak_tunik_pedig_minden...
nekem kéne.
milyen menő érzés lenne otthagyni vele a nagyképű bmw-seket :)
meg talán ellopni se nagyon akarnák a külseje miatt
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Elsősorban azért nem lopnák itt el, mert nincs hova alkatrésznek továbbpasszolni. Ha ritka típust veszel, le van egy gond, ha Suzuki bármit, Golfot, Priust, stb vettél, jobb lesz venned egy kormányzárat ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
https://www.mustang6g.com/4-door-mustang-is-coming-ford-reveals-to-dealers/
4 ajtós Mustangot tervez a Ford
rwurl=https://coub.com/view/1habni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A Civic bármit csinálsz vele, egy design katasztrófa.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezt még mindig nem hiszem el:
https://index.hu/sport/motorsport/2018/11/20/a_mutet_rendben_ket_hetig_k...
Nemtom a videók megvoltak-e, egyszerűen nem tudja a kettőt összeegyeztetni az agyam, hogy nemcsak hogy nem halt meg, hanem még fel is fog valszleg épülni.
https://index.hu/sport/motorsport/2018/11/19/nem_egy_pilota_szuletett_uj...
Nyilván nem rosszindulatból írom ezeket, csak óriási dolog az hogy egy ilyet is túl lehet már élni. Meg hát gondolom elképesztő szerencséje is volt, ha egy betonfal fogja meg a végén akkor...
UI: haverom berendelt egy Type R-t, majd meglátom lesz-e miről mesélni (azért nem az a december végén kipróbálós autó)
rwurl=http://static.origos.hu/s/img/i/1701/20170114fluimucil-reklam.jpg
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezt a képet így nem értem, de egyébként kétgyerekes családapa, és valahogy mégis meggyőzte az asszonyt
Nem értem az egész Type R jelenséget, de tudom, mások a szempontjaim.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Not your Type.
Mi szól a civic type R mellett, hát - 320 ló, elégjó Nürburgring köridő, 5 ajtó és korrekt csomagtartó civilizált móddal családot fuvarozni, mindez egyszerre egy autóban, plusz japános megbízhatóság. Ráadásnak haver márkafanatikus, eddigiek Civic V-TEC, hárommal ezelőtti Civic Type R, S2000, legutóbbi Accord kombi. Ja és van egy cafe racer motorja is amit most építettek neki, igenszép.
Én nem vennék magamnak Type R-t, de tökre megértem a választását az ő szempontjai alapján.
Amúgy meg a mostani Civic úgy általában elég sikertörténetnek látszik, az egy dolog hogy itt is sokat látni, de közben LA is tele volt vele, télleg iszonyat mennyiségben mindenhol.
A civicből mindig eladnak annyit, mint egy közepes EU ország népessége, ez nem meglepő.
A problémám az vele, hogy mire 320 ló egy első kerekes autóba? Ennek a kocsinak Dzsézön Bátön kellett, hogy 10 másodperccel jobbat menjen az én 290 lovas kocsimnál, amiben még az anyóson Roli kamerázott :D
Van egy olyan érzésem, hogy az S2000-et nem használta ki a csóka, különben nem vált vissza első kerekes kocsira.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0k6eVEBMH1M
S2000-et azért adta el mert családot alapított. Most is azért Civic Type R lett, mert abba belefér két gyerekülés meg vmennyi csomag is.
Ja meg S2000-et egyrészt nem vehetsz újat, másrészt az övéről is az derült ki hogy korábban két külön autó volt, szóval használtan se feltételnül jó ötlet.
Amúgy meg ma már azért egész jól kezelik az elsőkerékhajtást is jó futóműgeometriával, mondom ott volt az a Nürburgring kör.
Amúgy ha már autózás, érdekességnek Mol Limo tapasztalatok:
Az elektromos Up baromi jó kis gép, négyen is befértünk (még a nyáron, rövidgatyában mondjuk), és még úgy is piszok erősen gyorsult 60-80km/h sebességig.
A benzines egy borzalom, az automata váltóját ablakon kéne kidobni, teljes másodperceket gondolkodik néha.
Az új A Merci meg egy nagyon érdekes állat. Megnéztem, ez az A200 jó 10-10,5 misi újonnan. Egyfelől baromi szép és kényelmes belül, eszement az LCD műszerfal, és a 7 sebességes duplakuplongos automatával is tudnék együtt élni.
Ugyanakkor egy kicseszett bunker, semmit nem látok - az e92 BMW ehhez képest egy kilátó. Nyilván tágasabb is de az most mellékes.
A legfurább meg, hogy ebben a tízmillás kocsiban egy legkisebb gyorsításra is idegesítően üvöltő 1,3-as turbó van, meg csatolt lengőkaros hátsó futómű. Ahhoz, hogy legyen egy kifinomultabb motor meg rugózás, legalább még 1-2 misit bele kell tolni. És akkor már egy törpe elsőkerekes kis izé... nem értem.
De ettől még egyébként jó kis gép minden másban. Érdemes egyszer kipróbálni sztem :) de az E-Up a legjobb, csak kevés van belőle, Mol rájött hogy az újratöltésük kurvára bonyolult még.
Ja, amúgy az E-Up is 10 misi elvileg, ami meg még inkább felfoghatatlan.
Kell egy játszós, meg egy családi, mint nálunk is :)
Az "új" kocsi dolog nem tudom, miért ilyen erős húzóerő embereknél. Persze nyilván kellenek ilyen fogyasztók is, különben gondban lenne az autóipar :D
320 ló nem jól kihasználható az első keréken, lásd az előbbi összehasonlításom. Vezetési élményben mérhetetlen visszalépés az S2000-hez képest. Akkor már vett volna egy szar németet, csak hajtson legalább hátul. (BTW a következő sportkocsim mostani véleményem szerint egy Audi R8 lesz)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezt mind úgy, hogy ki sem próbáltad egyik honda t sem?
Ez így nem tűnik túl objektív vélemények.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Vegyél egy bármilyen elsőkerekes kocsit egy hátsó helyett. Végy egy turbósat szívó helyett. Végy egy nehezebbet... Amúgy az első kocsim egy Prelude volt, ami akkoriban bolt "A" Honda elsőkerekes sportkocsija.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Vannak a te szempontjaid, meg vannak más emberek más szempontjai.
Ráadásul használt autót se lehetne venni, ha mindenki csak használtan vásárolna, ez a másik kedvenc önellentmondásom. Bár te most nem az új autó ellen érveltél, de ahogy írtam, ha valaki most akar új autót venni és ragaszkodik a Hondához, akkor a CTR egy teljesen érthető választás.
Mondjuk hátsókerekes, szívómotoros, de úgy-ahogy családi autót szerintem ma már nem is nagyon lehet venni újonnan, minden BMW, Jag és Merci turbós, talán Lexusban van még ilyen IS-ből? Na ahhoz viszonyítsd még akkor a CTR-t ;) árban és élményben is sokkal jobb valaszleg.
Mint sportautózós embert néztem, mert Te is úgy kezdted, hogy milyen durva a Civic, szerintem meg ebben az értelemben nem. Főleg az S2000-hez képest :)
Éppen ezt írtam:
Kimondtad, amit én is: Nem kell családinak a hátsó keréken erőlködni, de nem is kéne elhitetni magaddal, hogy közben sportos is vagy, meg mittudomén még, mi vagy. Ezért lehet eladni ezt a nagy rakat semmirevaló SUV-ot is. Kell tartani egy játszósat, ha sportos vagy, különben meg belátni, hogy bepunnyadtál, és venni a egy Priust :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Megnéznék azért Nürbi köridőket a CTR mellé az S2000-re meg a te Nissanodra is :)
Aztán az megint más kérdés majd, hogy közben mennyire vigyorog az ember a kormány mögött. De eddig a Civiről mindenki csak jókat írt/mondott, te viszont így totál látatlanban tudod meghatározni, hogy szar meg nem játszós...
Ez a Nürbi nagyon beragadt nálad, hiába mondom a saját időket. Azt már ne is említsük, mennyire reális felhasználási forma. Én sokkal inkább díjazom, amikor nem egy hatalmas pályán kell 100-nál bevenni a kanyart, mert ez egyedül a nagy versenypályák sajátja. Sokkal közelebb állnak hozzám, az Euroring és társai.
Hogy látatlanban beszélek? Látatlanban mondom, hogy még mindig rossz helyen hajt :D
Hozd ki a gépet legközelebb pályanapra, és mutatok pár dolgot, szórakozunk ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A mobiltelókhoz is pont ilyen jól ért :)