Most kíváncsiságból belenéztem a WarCraft 3 legutolsó elérhető verziójába, elég jó dolgok vannak az engine-ben:
rwurl=https://i.imgur.com/ZASqNgM.jpg
Ugyanakkor azt nem teljesen vágom, hogy a felbontás miért van kiszürkézve. gondolom már borderless fullscreenben fut rendes helyett, mint az SCR, aztán így automatikisan felnyomja a natív felbontásra és kész, de az opciót attól még nem kellett volna kinyírni.
Persze ott lévő érték ellenére maga a játék rendes felbontáson fut:
rwurl=https://i.imgur.com/r6RPVCI.jpg
Nem tudom, miért vették ki a boltból egyébként. Ez nem lesz ingyenes úgy, mint a sima SC?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem az sose fog. :D Belenéztem egyébként abba is és első blikkre duplázódott az fps-em, de néhány gyors számítás elvégzése után arra jutottam, hogy pl. a zerg kampány baneling nestes küldetéséhez az sem lesz elég. :D
Mindenesetre az esetek nagy többségében simább lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tényleg elhangzott egy olyan mondat kb. hogy "few months ago, early in the developement"?
Igen 2:10nél kell figyelni.
Szerintem nem állnak úgy a "nagy" diablo projekttel, ezért kellett gyorsan összedobni valamit blizzconra
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Fentiekben elhangzottakhoz annyit fűznék még hozzá, hogy egy Diablo Immortal bejelentés elment volna "side projektnek kb." és még azt is megértem hogy hol máshol jelentenének be mindent mint Blizzconon, hiszen mindenki látja, hallja etc. Viszont jellemzően pont az aki kint van Blizzconon diehard PC player, nem holmi mobileszközt pörgető emberke.
A Blizzardnak azt kellett volna csinálnia, mint a Bethesdának: A fél órás Immortal bemutató után le kellett volna nyomni egy fél perces teasert a Diablo 4 logójával, és most mindenki örülne. Be tudom ezt a bakit az új főnök tapasztalatlanságának.
Joda írta: rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5iajnrdSj1o
Látszólag megpróbálták másodjára is a videót ha már az első hivatalos videónál a komment törlés nem annyira jött össze. :D A probléma csak az, hogy már ez is le lett húzva unlistedként a picsába. :D Hát... Azt hittem a Panda után nem kaphatnak nagyobb savat a blizznél, tévedtem.
jah, kb mintha diablo 2 komplexitása és mélysége exponenciális robbanáson lenne túl... aztán még pár hasonlón.
srsly, amikor tippre úgy 3 éve otthagytam, már több content volt benne, mint bármelyik másik hack & slash-ben, és azóta csak tovább nőtt a játék. Plusz a dio3 legjobb frissítését (az egyre nehezedő egymásból nyíló) is onnan nyúlta le a bliz. :D Csak ami dio3-ban eléggé egyszerű, az PoE-ben - ha akarod - a végtelenségig elbonyolítható.
Blizzard: 9 studio: alkalmazottak száma 2012-ben 4700!!
LOL - Riot Games: 1 játék istápolása és pár havonta új hős meg szkin: 2500 alkalmazottal
(persze kijött egy két nyomiság is a kezük alól, de az pár emberes meló és minőség volt...)
Mindig is látható, hogy egy bizonyos túlméretezettség minden cégnél időt és pénzt éget el a semmibe.
Sok lesz a ballaszt, az egy helyben tocsogás és sok kísérleti meddő projekt, vagy a "végtelennek tűnő" pénz miatti sokszor rebootolt projectek száma lesz sok....
A marketing fail meg annyira nem lep meg ekkora cégtől, már nem az első és az utolsó, hogy kritikus helyen balfaszok döntenek.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
és valóban nem kellett volna sok hozzá: némi concept, ami animáltan megmozdul, valamilyen tristram változat, kiírni, hogy veniccdán, és addig is itt a mobil verzió.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Így van. Most kb mindenki arról beszélnee, hogy húúú meg hááá milyen fasza concept artok voltak és jön majd Diablo 4, addig is a buszon/metroban/vonaton/dugóban fogom tolni a Diablo Immortal narkót, amig meg nem jön a Diablo 4 heroin adagom...
Persze. Csak, ami korábban köztudott volt (Activison bekebelezés) az most ütötte igazán fel magát. 500 milliós eladással gyengének találták az új CoD megjelenését a befektetők. Wtf? Ezután szerencsétlen Blizzard mit várjon egy eléggé fanbase orientált közönségtől... Overwatch Battle Royal lesz a következő bejelentés!
500 milliós eladással gyengének találták az új CoD megjelenését a befektetők.
Pontosabban a részvényesek. :D Ja, ebben van a probléma igazából, de a dolog tulajdonképpen független az Activisiontól, mert ugyanez a "toppolni kell az előző évi profitot, egyébként bukunk" verseny lenne akkor is, ha a Blizzard egymagában megy tőzsdére.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként kurvára sajnálom azokat a fejlesztőket, akiket kiállítottak a színpadra bejelenteni ezt a szart. Ilyen bejelentésekhez valami öltönyös fószert állítanék oda "edd meg, amit főztél" alapon. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
There are no plans for more story missions like the Nova one at the moment.
SC2 is meghalt számomra. Cserébe viszont lesz még több Twitch drop meg, Warchest épület skinekkel... Már nem is próbálják a látszatot kelteni, hogy dolgoznak konkrét játékon...
Joda írta: ingyen Destiny 2 :DDDDDDDDDDDDDDDDD ENNYIRE nincs aki játszon vele? :D
Ez amúgy megérne egy bővebb kitárgyalást. A Forsaken King kiváló kieg lett, ennek ellenére pc-n le sem szarja a közönség a játékot. Amikor a demó volt, megnéztem, és én sem bírtam 1 óránál többet tolni vele.
Aztán pár hónapja valamiért megvettem az xbox verziót, és meglepődtem. Teljesen rákattantam, végigtoltam a kampányokat, a DLC-ket. Ráadásul ott elég népszerűnek tűnt - játékosszámot ugye sosem közölnek, de a zónák tele vannak mindenhol emberekkel.
En is olvastam rola, hogy jo lett viszont mostmar feldughatjak maguknak. A Destiny 1nel is eljatszottak, hogy Taken Kingig egy rakas szar volt a jatek es most megint... Remenykedve es bizakodva en beruhaztam anno dlcvel egyutt a 2re csak azert, hogy jol arcon tudjanak vele kopni. Az endgame egy vicc volt, a raid szinten, a dlck szinten. Ezek utan pedig elvarjak, hogy fizessek meg egy teljes jateknyit a Forsakenert? :D Ezzel szerintem nagyon sokan vannak meg igy.
Most is eroszakoljak az alap fost az emberekre (ps+ban ingyen volt, humble monthly, akciok meg most ez...) hiaba, mert ha a "communityvel" akarsz jatszani akkor bizony ki kell csengetni az osszes dlc arat.
Leginkabb azt nem ertem, hogy birjak meguszni ezt a szintu pofatlansagot amit muvelnek evek ota.
Nagyon várom MR 7.0-át, de ha megjelenik erről mehetne valami note a topicjába mert hajlamos vagyok megfeledkezni erről a projektről.
Egyébként csak azért mert van pár arc aki nagy odaadással gyárt ilyen tartalmat, még nem lesz kevésbé halott hivatalosan. Blizz le se szarja az SC-t. Tényleg csak skineket csinálnak meg évente 1-2 új coop herot. Marha nagy content. Tényleg kéne már az a spinoff. Új műfajban. SC3 úgyse lesz már.
Pedig ne feledkezz meg az MR-ről, mert a 7.0 állítólag nagyon durva lesz. Just look at this:
June 22nd, 2018:
We're hard at work working on a new version of the SCMR mod and the SCMR project itself. This new update is going to be the most complete version yet of being able to achieve its goal of Remaking Starcraft 1 within the Starcraft 2 engine. Currently, the project updates will feature:
All new high quality background artwork and story videos direct from Starcraft: Remaster
Enhanced quality cinematics and music from the Starcraft: Remaster version
An all-new redesigned mission briefing that now more than ever closely resembles Starcraft: Remaster's designs.
A brand new Multiplayer SCMR mod designed to be utilized in brand new classic Starcraft multiplayer maps under the SC2 Custom Battle.Net multiplayer melee gameplay! Test your SCMR skills against your friends, enemy AI, or both as you play in classic multiplayer maps such as Blood Bath and Lost Temple with the full updates of Mass Recall! (Requires sign-in to Battle.Net. There is no possibility of local LAN play in SC2)
Put the power of classic audio in your control! In addition to the current audio voiceover toggle feature for unit voices between SC2 and SC1 versions, there are now three separate options to utilize classic SC1 sounds for your all your buildings, your abilities, and/or your weapons! More classic Starcraft audio is re-introduced using these options, including the iconic Yamato Gun charging sounds, the Academy screams from Terrans, the Missile Turret's weapon launch, the Sunken Colonies spines, the original Ultralisk's growls, and more! Players now have the option to keep every single sound for units, buildings, weapons, and abilities within standard Starcraft 2 or convert them all to classic Starcraft: Brood War versions!
A brand new Model toggle system, whereby players can choose between inspired classic Brood War versions of their favorite units in each race or retain the default Starcraft 2 models. Want the original Queen's Nest model? Citadel of Adun model? Academy model? Or do you just want the classic Photon Cannon and Robotics Facility model? Try them all out and choose your favorites!
Brand new unit and portrait models by default for many key units and heroes, such as the all new Tassadar and Raszagal unit and portraits. Even Aldaris gets a portrait model upgrade!
A 4th level of difficulty: Brutal. For those players who want the ultimate difficulty challenge.
All new advanced AI for enemies, improving their skill at casting abilities, as well as allowing them greater randomness and flexibility in sending attack waves against you. No two replays will be exactly alike for a more unique gameplay!
New special "extra" hero abilities! (if selected)
Improved various visual effects for abilities
You now have the option to enable more custom unique skin models for various units and buildings across certain factions including the mighty UED, the oppressive Confederacy, the cruel renegade Broods, the enigmatic Nerazim, and more!
Stay tuned for news of more updates and a release!
Egyébként meg én valahogy nem tudom átérezni ezt az SC2 halott dolgot. Oké, manapság szinte elvárja az ember ezt a "games as a service" dolgot, de szvsz attól, hogy nincs agyonbővítgetve a játék (egyébként dehogy nincs: már a LotV is annyira erőltette a kontentet, hogy jól tönkre is vágta a multis balanszot, azóta is azt kalapálják), még nem kell eltemetni. A co-op jól megy, egy-egy 1v1 szezonban is több százezren tolják, szóval van abban kakaó.
Hogy lesz-e SC3, az persze jó kérdés, de a válaszért szerintem most a Microsoft környékén lesz érdemes nézelődni: jön az egér és billentyűzet support boxra, sanszosan az Age of Empires 4-gyel egyetemben. Lehet még jó biznisz az RTS.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
As a result, people are worried that Blizzard will end up embracing the dark side of microtransactions with its mobile game about the dark lord. On that front, Adham wasn’t able to offer any concrete reassurances
És az SC2?
Sors bona, nihil aliud.
Most kíváncsiságból belenéztem a WarCraft 3 legutolsó elérhető verziójába, elég jó dolgok vannak az engine-ben:
rwurl=https://i.imgur.com/ZASqNgM.jpg
Ugyanakkor azt nem teljesen vágom, hogy a felbontás miért van kiszürkézve. gondolom már borderless fullscreenben fut rendes helyett, mint az SCR, aztán így automatikisan felnyomja a natív felbontásra és kész, de az opciót attól még nem kellett volna kinyírni.
Persze ott lévő érték ellenére maga a játék rendes felbontáson fut:
rwurl=https://i.imgur.com/r6RPVCI.jpg
Nem tudom, miért vették ki a boltból egyébként. Ez nem lesz ingyenes úgy, mint a sima SC?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem az sose fog. :D Belenéztem egyébként abba is és első blikkre duplázódott az fps-em, de néhány gyors számítás elvégzése után arra jutottam, hogy pl. a zerg kampány baneling nestes küldetéséhez az sem lesz elég. :D
Mindenesetre az esetek nagy többségében simább lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://i.imgur.com/bpztdkk.jpg
Az érdeklődő "tömegek" :DDDDDDD
Tényleg elhangzott egy olyan mondat kb. hogy "few months ago, early in the developement"?
Igen 2:10nél kell figyelni.
Szerintem nem állnak úgy a "nagy" diablo projekttel, ezért kellett gyorsan összedobni valamit blizzconra
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pqjVdPtB9lU&feature=youtu.be
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Fentiekben elhangzottakhoz annyit fűznék még hozzá, hogy egy Diablo Immortal bejelentés elment volna "side projektnek kb." és még azt is megértem hogy hol máshol jelentenének be mindent mint Blizzconon, hiszen mindenki látja, hallja etc. Viszont jellemzően pont az aki kint van Blizzconon diehard PC player, nem holmi mobileszközt pörgető emberke.
A Blizzardnak azt kellett volna csinálnia, mint a Bethesdának: A fél órás Immortal bemutató után le kellett volna nyomni egy fél perces teasert a Diablo 4 logójával, és most mindenki örülne. Be tudom ezt a bakit az új főnök tapasztalatlanságának.
ezért a "bakiért" jobb helyeken fejek hullanak...
Hát ez valami nevetségesen szálanmasan hiú.... :D
Közel, s mégis oly távol a helyes kifejezés.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
jah, kb mintha diablo 2 komplexitása és mélysége exponenciális robbanáson lenne túl... aztán még pár hasonlón.
srsly, amikor tippre úgy 3 éve otthagytam, már több content volt benne, mint bármelyik másik hack & slash-ben, és azóta csak tovább nőtt a játék. Plusz a dio3 legjobb frissítését (az egyre nehezedő egymásból nyíló) is onnan nyúlta le a bliz. :D Csak ami dio3-ban eléggé egyszerű, az PoE-ben - ha akarod - a végtelenségig elbonyolítható.
Blizzard: 9 studio: alkalmazottak száma 2012-ben 4700!!
LOL - Riot Games: 1 játék istápolása és pár havonta új hős meg szkin: 2500 alkalmazottal
(persze kijött egy két nyomiság is a kezük alól, de az pár emberes meló és minőség volt...)
Mindig is látható, hogy egy bizonyos túlméretezettség minden cégnél időt és pénzt éget el a semmibe.
Sok lesz a ballaszt, az egy helyben tocsogás és sok kísérleti meddő projekt, vagy a "végtelennek tűnő" pénz miatti sokszor rebootolt projectek száma lesz sok....
A marketing fail meg annyira nem lep meg ekkora cégtől, már nem az első és az utolsó, hogy kritikus helyen balfaszok döntenek.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Wat? Morhaime most ment el, teljesen biztos, hogy az idei buli még az ő bábáskodása alatt lett összerakva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
és valóban nem kellett volna sok hozzá: némi concept, ami animáltan megmozdul, valamilyen tristram változat, kiírni, hogy veniccdán, és addig is itt a mobil verzió.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Így van. Most kb mindenki arról beszélnee, hogy húúú meg hááá milyen fasza concept artok voltak és jön majd Diablo 4, addig is a buszon/metroban/vonaton/dugóban fogom tolni a Diablo Immortal narkót, amig meg nem jön a Diablo 4 heroin adagom...
https://www.reddit.com/r/commandandconquer/comments/9nbrfm/cc_update_from_ea/
Talán itt is ez fog történni... #hope
Más:
:D:D:D
Tudod, hogy mi a vicces ebben? Az, hogy tutira lesz valamilyen Dio remaster függetlenül az Immortallal kapcsolatos rage-től.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Persze. Csak, ami korábban köztudott volt (Activison bekebelezés) az most ütötte igazán fel magát. 500 milliós eladással gyengének találták az új CoD megjelenését a befektetők. Wtf? Ezután szerencsétlen Blizzard mit várjon egy eléggé fanbase orientált közönségtől... Overwatch Battle Royal lesz a következő bejelentés!
Pontosabban a részvényesek. :D Ja, ebben van a probléma igazából, de a dolog tulajdonképpen független az Activisiontól, mert ugyanez a "toppolni kell az előző évi profitot, egyébként bukunk" verseny lenne akkor is, ha a Blizzard egymagában megy tőzsdére.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Ik8efxXXUvo
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Egyébként kurvára sajnálom azokat a fejlesztőket, akiket kiállítottak a színpadra bejelenteni ezt a szart. Ilyen bejelentésekhez valami öltönyös fószert állítanék oda "edd meg, amit főztél" alapon. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
SC2 is meghalt számomra. Cserébe viszont lesz még több Twitch drop meg, Warchest épület skinekkel... Már nem is próbálják a látszatot kelteni, hogy dolgoznak konkrét játékon...
Fittyfenét, még idén jön a Mass Recall 7.0, egyébként meg van kampány kontent:
https://www.sc2mapster.com/
A SC2-n meg dolgozik még a Blizzard, elvégre balanszolják... még mindig... a lassan 10 éves játékukat. :D The balance must go on!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez amúgy megérne egy bővebb kitárgyalást. A Forsaken King kiváló kieg lett, ennek ellenére pc-n le sem szarja a közönség a játékot. Amikor a demó volt, megnéztem, és én sem bírtam 1 óránál többet tolni vele.
Aztán pár hónapja valamiért megvettem az xbox verziót, és meglepődtem. Teljesen rákattantam, végigtoltam a kampányokat, a DLC-ket. Ráadásul ott elég népszerűnek tűnt - játékosszámot ugye sosem közölnek, de a zónák tele vannak mindenhol emberekkel.
En is olvastam rola, hogy jo lett viszont mostmar feldughatjak maguknak. A Destiny 1nel is eljatszottak, hogy Taken Kingig egy rakas szar volt a jatek es most megint... Remenykedve es bizakodva en beruhaztam anno dlcvel egyutt a 2re csak azert, hogy jol arcon tudjanak vele kopni. Az endgame egy vicc volt, a raid szinten, a dlck szinten. Ezek utan pedig elvarjak, hogy fizessek meg egy teljes jateknyit a Forsakenert? :D Ezzel szerintem nagyon sokan vannak meg igy.
Most is eroszakoljak az alap fost az emberekre (ps+ban ingyen volt, humble monthly, akciok meg most ez...) hiaba, mert ha a "communityvel" akarsz jatszani akkor bizony ki kell csengetni az osszes dlc arat.
Leginkabb azt nem ertem, hogy birjak meguszni ezt a szintu pofatlansagot amit muvelnek evek ota.
Szerintem úgy, hogy abszolúte hiánypótló a játékuk, egyszerűen nincs jelenleg más MMO-jellegű, sztorikkal és dungeon-ökkel operáló sci-fi shooter.
Nagyon várom MR 7.0-át, de ha megjelenik erről mehetne valami note a topicjába mert hajlamos vagyok megfeledkezni erről a projektről.
Egyébként csak azért mert van pár arc aki nagy odaadással gyárt ilyen tartalmat, még nem lesz kevésbé halott hivatalosan. Blizz le se szarja az SC-t. Tényleg csak skineket csinálnak meg évente 1-2 új coop herot. Marha nagy content. Tényleg kéne már az a spinoff. Új műfajban. SC3 úgyse lesz már.
Choose your next words with excpetional care!
Pedig ne feledkezz meg az MR-ről, mert a 7.0 állítólag nagyon durva lesz. Just look at this:
Egyébként meg én valahogy nem tudom átérezni ezt az SC2 halott dolgot. Oké, manapság szinte elvárja az ember ezt a "games as a service" dolgot, de szvsz attól, hogy nincs agyonbővítgetve a játék (egyébként dehogy nincs: már a LotV is annyira erőltette a kontentet, hogy jól tönkre is vágta a multis balanszot, azóta is azt kalapálják), még nem kell eltemetni. A co-op jól megy, egy-egy 1v1 szezonban is több százezren tolják, szóval van abban kakaó.
Hogy lesz-e SC3, az persze jó kérdés, de a válaszért szerintem most a Microsoft környékén lesz érdemes nézelődni: jön az egér és billentyűzet support boxra, sanszosan az Age of Empires 4-gyel egyetemben. Lehet még jó biznisz az RTS.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://kotaku.com/blizzard-says-it-wasnt-expecting-fans-to-be-this-angry-1830204721
As a result, people are worried that Blizzard will end up embracing the dark side of microtransactions with its mobile game about the dark lord. On that front, Adham wasn’t able to offer any concrete reassurances