"Felénk" pedig nem használjuk az "are you serious" tükörfordítását, ami magyartalan (és úgy mellesleg: értelmetlen is). Az, hogy ti kockaföldön a haverokkal használtátok, ez még nem mérvadó, max. csak valami elcseszett argó.
Hát erről ennyit. Azért nyelvi vitába ne bonyolódjunk, mert úgyis én nyerek. Szimplán csak szemet szúrt a debilség. :D
Nem tudom, mennyire fog most a próféta szólni belőlem, de nagyon úgy tűnik, hogy a War3 remaster nem olyan lesz, mint az SCR. Ezt a WoW-fanoknak csinálják, lesz új kezelőfelület meg kiadós rebalance is (több száz balanszváltoztatást ígér a marketing).
+ Ha jobban megnézed, erőteljes lesz az a grafikai ráncfelvarrás (karaktermodellek sokkal jobban néznek ki, újra is vannak animálva, az in-game átvezetők is sokkal bikábbak, mint az eredeti játékban) és felújítják az összes cinematicot. Kurva sokba fog kerülni, tehát sokat akarnak majd eladni belőle, azt meg a WoW-közönséggel lehet elérni, nem a hardcore War3-idiótával, aki már akkor is sírt, amikor az eredeti játék natív 16:9-es támogatást kapott idén. Ennek minimum olyan simán kell majd játszatnia magát, mint az SC2-nek.
Ugyanakkor arra nem számíts, hogy ki fogja nyalni a seggedet a játék, mert a Blizzard RTS lelke a kattintásverseny. Én imádom fikázni a Blizzardot, de ez most egy igazán tisztes csomagnak tűnik, ami az SCR-rel kapcsolatos összes fájdalmamat orvosolja majd.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az SC remaster a csing-csang fanoknak meg nagyon esportolóknak készült nem pedig nekünk. A War3 egyelőre úgy néz ki nekünk készül. Az ára se vészes annyira. Az ezer éves war3+frozen throne ha jól rémlik 10 euro volt (darabja) amíg le nem vették.
A Spoils of War számomra felejtős, biztos nem fizetek extra 10 euro-t egy poén mountért amit 5 percig használnék. :)
A War3 remasterről beszélek/beszélünk. Minden más ezen a blizzconon csak hamu.
@Zaxx: Hát a próféta beszéljen belőled, de én ennyit (negyedét se) az biztos, hogy nem adok érte. Ami még értékessé tette volna, ha a teljes W1-2-3 sorozatot megcsinálják ilyenre mondjuk kb. ennyiért. Na az már lehet nekem is tetszett volna.
Az SC remaster a csing-csang fanoknak meg nagyon esportolóknak készült nem pedig nekünk.
Ebben nincs is hiba, a dolog annyiban zavar, hogy miért csak nekik készült? A Retrowired cikkből kivágtam egy kurva hosszú részt erről, ami többé-kevésbé okésan meg is volt írva, csak fölöslegesen duzzasztotta volna az egyébként is kicsit túl hosszú terjedelmet. A rovat ugye nem a mélyebb elemzésről meg a szubjektív álmodozásról szól, hanem a tisztes retróról, de ide azért kb. elfér a dolog zanzásítva.
A problémám gyökere annyi, hogy az SC1-nek és a BW-nek kurva jó kampányai vannak, a sztori agyonveri a WarCraft 3-mat is (az SC2-t meg ofkorsz), rohadtul a legjobb dolog, amit a Blizzardnál valaha írtak, és mindenki megérdemli, hogy élvezhesse. Ezer éve multiztam utoljára az BW-vel, abszolút nem érdekel, mit csinálnak a multival, de a kampányt igenis ki kellett volna kloffolni a mai igényeknek megfelelően.
És senki se mondja nekem, hogy erre még nem volt példa, amikor az SC2 pont azt csinálja, hogy különszedi a multit és a kampányt: a kampányban teljesen más a balansz, tele van olyan egységekkel, amik a multiban benne sincsenek, sőt, pl. a zerg kampány esetében még a játékmenet is inkább szingli MOBA igazi RTS helyett. Az SCR kampánya akkor lenne igazán fasza, ha ugyanezt a filozófiát követik: meg lehet hagyni a régi mechanikákat a puritánoknak, de attól még simán áramvonalasabbá tehették volna a kezelést (no kijelölési egységlimit, több épület hotkey-ezése, jobb pathfinding, kifinomultabb útvonaltervezés, you name it).
Ez megoldotta volna azt a gondot is, hogy a fanbázis egy jelentős része konkrétan nem tudja végigvinni a Brood Wart, mert túl nehéz, nehézségi szintek meg nincsenek a játékban. A tapasztaltabb játékosnak ezzel szemben az a baja, hogy unja a kampányt, mert már az SC2-ben magára szedett annyi tudást, hogy röhögve végigviszi a BW-t is. Mindkét dolgon lehetett volna segíteni jobb kezelőfelülettel és olyan nehézségi szintekkel, amik igazodnak a jobb kezeléshez (mert hát ha téged ügyesebbé tett a játék, akkor a gépet is erősebbé kell tennie, hogy meglegyen a kihívás hardon).
Szóval sokkal többet lehetett volna tenni a játékért (na meg az SC-ért, mint brandért magáért), és csak az a mákjuk, hogy az SCR hatására újraindult a Mass Recall fejlesztése, és még idén betoppan a 7.0-ás verzió teletömve SCR arttal, felújított egységekkel és ofkorsz SC2 kezeléssel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valószínű arról van szó, hogy az SC-vel egy bizonyos közönségen kívül senki nem foglalkozik. Mármint a sztori részével. Sokkal, de sokkal kevesebb embert érdekel mint egy Warcraft 3 sztori ami a legsikeresebb játékuk alapja. Az a pár millió WoW-os aki a classic után is sírt és továbbra is kitart a játék mellett az kb automatikusan nyomja a pre-order gombot. Az SC single mögött nincs ekkora tábor hiába tartod jobbnak. Ha lehetett volna választani, hogy ez kapjon ilyen kezelést vagy egy SC akkor én is gondolkodás nélkül erre böktem volna. Hiába imádtam a SC-t nekem a Blizzard=Warcraft.
Összehasonlítva a két IP-t lehet ezt így gondolni, mert valóban sokkal nagyobb az érdeklődés a WarCraft-lore iránt, de azért nagyon sokan vették meg a tucatnyi SC-könyvet meg sírták el bánatukat a törölt Ghost miatt, ami elsősorban pont a története miatt tűnt érdekesnek. Sok az érdeklődő, nagyon sok, csak a War után még többen mennek, a Blizzard meg manapság a trendkövetésről szól.
És igazándiból pont ez a baj velük: hogy mennek az igények után ahelyett, hogy megteremtenék az igényt valamire. Ugyanakkor most fog csak igazán kiderülni, hogy a WoW-fant mennyire érdekli a lore, ha egy másik műfajban kell játszania érte.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ennyire mennek afelé amit a nép akar. Warcraftnak van nagyobb hangja, az Ő seggüket kell nyalni. Szomorú, mert így sorvad el évről évre egyre jobban az a cége akinek a neve annó egyet jelentett a minőséggel.
Ja igen, az egy híres videó. :D Mindegy, legalább csurran-cseppen a dologból most valami jó is, mert kapunk egy új War3-mat. Az mondjuk vicces, hogy a trélerben lévő UI (már ami megvan belőle, mert a teteje még a régi játéké) kísértetiesen hasonlít az AoE DE-ére helyhasználatban. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azon gondolkodom, mikor volt utoljára, hogy megláttam a Blizzard Entertainment Presents feliratot, és tudtam, hogy itt most valami fantasztikus dolog fog következni. Sajnos bárhogy próbálok visszaemlékezni, már nem tudom felidézni. Valahol út közben ez is elmúlt :(
Azt beszéltünk Hancuékkal, hogy a Blizzard most olyan egy kicsit, mint az Apple. Faragják, csiszolgatják a régi cuccaikat, de semmi új, persze a pénz azért jöjjön. Most abban a fázisban vannak, hogy a nagy címeikből megpróbálják kihozni a legtöbbet, ami végül is legitim törekvés a részükről. Csak a fogyasztók unatkoznak közben... Nekem szent meggyőződésem, hogy lesz Diablo 4, ami már TPS lesz és nem izometrikus nézetű, csak nehogy az legyen megint, hogy a hegyek megint egeret ellenek.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
-Warcraft Reforged uses the same engine as Warcraft 3.
-Arthas has a neck now.
-All the new tools used to draw these new models can be also used by the community, using the World Editor tool.
-The Stratholme map was updated to reflect its vision in World of Warcraft
-Blizzard is trying to improve Warcraft 3 to bring more quality of life that was impossible back in 2001, like Widescreen, Patching modes, removing limitations that don't exist anymore.
-All the animations, attack swings and combat mechanics are still following the classic Warcraft 3 engine, putting a limitation on what animators and artists can do on the new models.
-All current models from Warcraft 3 will still be available on Reforged, so you can turn them on as you'd like.
-Attacks, hitboxes, and other gameplay mechanics all match classic SD values, to preserve gameplay.
D3 mobil: gyász. de biztos megvan rá a közönség, csak nem én vagyok az.
W3 reforged: ez viszont tökre érdekel, mert imádtam az eredetit, kedvem is lenne újrajátszani, tetszik a felújítás módja, de előrendelést azért még nem adok le rá :)
a többi meg nem érdekel.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
"Felénk" pedig nem használjuk az "are you serious" tükörfordítását, ami magyartalan (és úgy mellesleg: értelmetlen is). Az, hogy ti kockaföldön a haverokkal használtátok, ez még nem mérvadó, max. csak valami elcseszett argó.
Hát erről ennyit. Azért nyelvi vitába ne bonyolódjunk, mert úgyis én nyerek. Szimplán csak szemet szúrt a debilség. :D
Non serviam
Ja és ez HARMINC EURÓ??
Kész.... :DDDDD
WC3 Remastertől lepetéztem.
Bárcsak a Stacratot is ilyen szinten remasterelték volna:((((
Choose your next words with excpetional care!
Mind1, legyél boldog.
Boldog vagyok így is, úgy is. Te meg legyél sajtkészítő.
Azért az anyanyelvedet illik helyesen használni. De persze legyints csak erre is, hiszen nincs igazam.
Non serviam
Nem tudom, mennyire fog most a próféta szólni belőlem, de nagyon úgy tűnik, hogy a War3 remaster nem olyan lesz, mint az SCR. Ezt a WoW-fanoknak csinálják, lesz új kezelőfelület meg kiadós rebalance is (több száz balanszváltoztatást ígér a marketing).
+ Ha jobban megnézed, erőteljes lesz az a grafikai ráncfelvarrás (karaktermodellek sokkal jobban néznek ki, újra is vannak animálva, az in-game átvezetők is sokkal bikábbak, mint az eredeti játékban) és felújítják az összes cinematicot. Kurva sokba fog kerülni, tehát sokat akarnak majd eladni belőle, azt meg a WoW-közönséggel lehet elérni, nem a hardcore War3-idiótával, aki már akkor is sírt, amikor az eredeti játék natív 16:9-es támogatást kapott idén. Ennek minimum olyan simán kell majd játszatnia magát, mint az SC2-nek.
Ugyanakkor arra nem számíts, hogy ki fogja nyalni a seggedet a játék, mert a Blizzard RTS lelke a kattintásverseny. Én imádom fikázni a Blizzardot, de ez most egy igazán tisztes csomagnak tűnik, ami az SCR-rel kapcsolatos összes fájdalmamat orvosolja majd.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mármint melyik játék a 30 ójró?
Az SC remaster a csing-csang fanoknak meg nagyon esportolóknak készült nem pedig nekünk. A War3 egyelőre úgy néz ki nekünk készül. Az ára se vészes annyira. Az ezer éves war3+frozen throne ha jól rémlik 10 euro volt (darabja) amíg le nem vették.
A Spoils of War számomra felejtős, biztos nem fizetek extra 10 euro-t egy poén mountért amit 5 percig használnék. :)
A War3 remasterről beszélek/beszélünk. Minden más ezen a blizzconon csak hamu.
@Zaxx: Hát a próféta beszéljen belőled, de én ennyit (negyedét se) az biztos, hogy nem adok érte. Ami még értékessé tette volna, ha a teljes W1-2-3 sorozatot megcsinálják ilyenre mondjuk kb. ennyiért. Na az már lehet nekem is tetszett volna.
Amúgy Starcraftról szó sem esik? Az viszont tényleg egy nagy büdös nulla volt...
Ebben nincs is hiba, a dolog annyiban zavar, hogy miért csak nekik készült? A Retrowired cikkből kivágtam egy kurva hosszú részt erről, ami többé-kevésbé okésan meg is volt írva, csak fölöslegesen duzzasztotta volna az egyébként is kicsit túl hosszú terjedelmet. A rovat ugye nem a mélyebb elemzésről meg a szubjektív álmodozásról szól, hanem a tisztes retróról, de ide azért kb. elfér a dolog zanzásítva.
A problémám gyökere annyi, hogy az SC1-nek és a BW-nek kurva jó kampányai vannak, a sztori agyonveri a WarCraft 3-mat is (az SC2-t meg ofkorsz), rohadtul a legjobb dolog, amit a Blizzardnál valaha írtak, és mindenki megérdemli, hogy élvezhesse. Ezer éve multiztam utoljára az BW-vel, abszolút nem érdekel, mit csinálnak a multival, de a kampányt igenis ki kellett volna kloffolni a mai igényeknek megfelelően.
És senki se mondja nekem, hogy erre még nem volt példa, amikor az SC2 pont azt csinálja, hogy különszedi a multit és a kampányt: a kampányban teljesen más a balansz, tele van olyan egységekkel, amik a multiban benne sincsenek, sőt, pl. a zerg kampány esetében még a játékmenet is inkább szingli MOBA igazi RTS helyett. Az SCR kampánya akkor lenne igazán fasza, ha ugyanezt a filozófiát követik: meg lehet hagyni a régi mechanikákat a puritánoknak, de attól még simán áramvonalasabbá tehették volna a kezelést (no kijelölési egységlimit, több épület hotkey-ezése, jobb pathfinding, kifinomultabb útvonaltervezés, you name it).
Ez megoldotta volna azt a gondot is, hogy a fanbázis egy jelentős része konkrétan nem tudja végigvinni a Brood Wart, mert túl nehéz, nehézségi szintek meg nincsenek a játékban. A tapasztaltabb játékosnak ezzel szemben az a baja, hogy unja a kampányt, mert már az SC2-ben magára szedett annyi tudást, hogy röhögve végigviszi a BW-t is. Mindkét dolgon lehetett volna segíteni jobb kezelőfelülettel és olyan nehézségi szintekkel, amik igazodnak a jobb kezeléshez (mert hát ha téged ügyesebbé tett a játék, akkor a gépet is erősebbé kell tennie, hogy meglegyen a kihívás hardon).
Szóval sokkal többet lehetett volna tenni a játékért (na meg az SC-ért, mint brandért magáért), és csak az a mákjuk, hogy az SCR hatására újraindult a Mass Recall fejlesztése, és még idén betoppan a 7.0-ás verzió teletömve SCR arttal, felújított egységekkel és ofkorsz SC2 kezeléssel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valószínű arról van szó, hogy az SC-vel egy bizonyos közönségen kívül senki nem foglalkozik. Mármint a sztori részével. Sokkal, de sokkal kevesebb embert érdekel mint egy Warcraft 3 sztori ami a legsikeresebb játékuk alapja. Az a pár millió WoW-os aki a classic után is sírt és továbbra is kitart a játék mellett az kb automatikusan nyomja a pre-order gombot. Az SC single mögött nincs ekkora tábor hiába tartod jobbnak. Ha lehetett volna választani, hogy ez kapjon ilyen kezelést vagy egy SC akkor én is gondolkodás nélkül erre böktem volna. Hiába imádtam a SC-t nekem a Blizzard=Warcraft.
Zaxx már leírta, de ez itt majdhogynem mind feature:)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Igen, látjuk ezt, csak akkor ne csodálkozzanak, ha a rajongók meg anyáznak rájuk.
Összehasonlítva a két IP-t lehet ezt így gondolni, mert valóban sokkal nagyobb az érdeklődés a WarCraft-lore iránt, de azért nagyon sokan vették meg a tucatnyi SC-könyvet meg sírták el bánatukat a törölt Ghost miatt, ami elsősorban pont a története miatt tűnt érdekesnek. Sok az érdeklődő, nagyon sok, csak a War után még többen mennek, a Blizzard meg manapság a trendkövetésről szól.
És igazándiból pont ez a baj velük: hogy mennek az igények után ahelyett, hogy megteremtenék az igényt valamire. Ugyanakkor most fog csak igazán kiderülni, hogy a WoW-fant mennyire érdekli a lore, ha egy másik műfajban kell játszania érte.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bemutatom a jelenlegi President-et 3 évvel ezelőttről:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0Wrw3c2NjeE
Ennyire mennek afelé amit a nép akar. Warcraftnak van nagyobb hangja, az Ő seggüket kell nyalni. Szomorú, mert így sorvad el évről évre egyre jobban az a cége akinek a neve annó egyet jelentett a minőséggel.
Ja igen, az egy híres videó. :D Mindegy, legalább csurran-cseppen a dologból most valami jó is, mert kapunk egy új War3-mat. Az mondjuk vicces, hogy a trélerben lévő UI (már ami megvan belőle, mert a teteje még a régi játéké) kísértetiesen hasonlít az AoE DE-ére helyhasználatban. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://goo.gl/images/R2HWHk
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Azon gondolkodom, mikor volt utoljára, hogy megláttam a Blizzard Entertainment Presents feliratot, és tudtam, hogy itt most valami fantasztikus dolog fog következni. Sajnos bárhogy próbálok visszaemlékezni, már nem tudom felidézni. Valahol út közben ez is elmúlt :(
The legend!
rwurl=https://youtu.be/73yT9UXJLT0
Azt beszéltünk Hancuékkal, hogy a Blizzard most olyan egy kicsit, mint az Apple. Faragják, csiszolgatják a régi cuccaikat, de semmi új, persze a pénz azért jöjjön. Most abban a fázisban vannak, hogy a nagy címeikből megpróbálják kihozni a legtöbbet, ami végül is legitim törekvés a részükről. Csak a fogyasztók unatkoznak közben... Nekem szent meggyőződésem, hogy lesz Diablo 4, ami már TPS lesz és nem izometrikus nézetű, csak nehogy az legyen megint, hogy a hegyek megint egeret ellenek.
http://www.rewired.hu/comment/188415#comment-188415
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
War3 Reforged What's Next panelről:
rwurl=https://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/803178.jpg
GOTY, 10\10
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Sima Warcraft 3-at nem lehet venni már ?
Digitalisan battle.net-en mar nem.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/9tndjn/welcome_the_rest_of...
:DDDD
...és nekem jobban tetszik a régi w3 cinematic.
rwurl=https://youtu.be/Y3CvVuhJI8o
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
D3 mobil: gyász. de biztos megvan rá a közönség, csak nem én vagyok az.
W3 reforged: ez viszont tökre érdekel, mert imádtam az eredetit, kedvem is lenne újrajátszani, tetszik a felújítás módja, de előrendelést azért még nem adok le rá :)
a többi meg nem érdekel.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
d3 mobil:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2-SLvqXyrI4
tehát csak egy reskin.... nem in-house, kínai vacak reskinnelve. :D