Be kell menni a Lore menübe, és ott ha kiválasztod az adott hőst, majd nyomsz egy Claimet, akkor bekerül a karakter Setjei közé (ezeknek a skineknek is vannak választható cicomái, a Set résznél lehet őket felpakolni, ha kiválasztod az adott testrészt).
Szépen fejlődik a QC: Doom Edition:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tFGvtOpxD0E
Frankó, hogy elkezdték megcsinálgatni a fegyversprite-okat szebben meg jobban animálva, lassan abszolút érdemes lesz elővenni a single player kedvéért.
Mellesleg jól jönne a sima QC-ba is a BFG.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezt nem hiszem el. Nagy chestből nyitok megint egy hulladék legendary vanityt ami ráadásul már meg is volt, az abból kapott vérből veszek egy közepes chestet, látom, hogy legendary, erre az is egy hulladék vanity... Vicc, komolyan mondom.
Tegnap egy kicsit kísérleteztem a grafikai beállításokkal most, hogy megszabadultam a CPU bottlenecktől, és találtam néhány érdekes dolgot.
Egyrészt a harc közbeni effektek még mindig le tudják vinni az fps-emet olyan 100-110 környékére medium beállításokon, ami elég fura. A CPU-ra itt már nem is gyanakodnék, szóval GPU bottleneck lehet, ami az effektek minőségét elnézve minimum fura.
Aztán ott van a textúrabeállítás, ami high és ultra értékekre 16 giga RAMot vár el. Ebből az ember arra gondolna, hogy oké, akkor valamiért a VRAM helyett a RAMot használja a nagyobb beállítás, szóval ha megvan a 16 (ami ráadásul viszonylag gyors is, mert XMP profillal 3200 mhz-es DDR4-es modulokat vettem), akkor gond nélkül fel lehet nyomni high-ra vagy ultrára a textúrákat. Hát nem, hatalmas fps-esést produkál (Sarnath egyik pontján pl. 65 fps-em van, ha egy bizonyos irányba nézek), ami azt jelenti - legalábbis szerintem -, hogy használja a VRAMot a játék, csak a 970-esem lévő 3,5-4 GB nem elég neki = a többletet beletölti a RAMba, és ettől lassul le a játék szokatlan mértékben.
Na most ez felvet benne néhány dolgot: egyszerűen hihetetlen, hogy több, mint 4 gigányi textúra lehet egy darab pályán + hogy akkor ezek szerint a texture streaming fogalma ismeretlen az engine számára??? Vagy a "texture quality" beállítás nemcsak a textúrák felbontását jelölné, hanem valami mást is? Persze valami hülye bug is lehet.
És ez a másik idegesítő dolog egyébként, hogy itt van 2018-ban egy PC exlkuzív játék, ahol a beállításokban nem kötik az orrodra, hogy mit terhelnek az egyes opciók. Ellenben ha elindítom a GTA 4-et, ami egy kurva szar port, akkor nemcsak azt köti az orromra a játék, hogy milyen hardverelemet terhelnek az egyes beállítások, de még azt is, hogy a videomemóriából összesen mennyit fog felhasználni, vagyis könnyedén el lehet kerülni a túlcsordulást. StarCraft 2? Nem a programozás csúcsa az a játék sem, de még ott is le van írva, hogy mit vesznek igénybe az egyes fícsörök.
Fuck, man. És akkor megnézed a the Quake of Engine Champions ajánlott gépigényét:
RECOMMENDED:
OS: Windows 7 and later
Processor: AMD FX-8320 / Intel i5-2400
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD R9 290 4GB / Nvidia GTX 770 4GB
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Mivel ugye egy "120hz-es aréna FPS-ről" van szó, ebből az következne, hogy ezen a masinán kb. közepes - magas beállításokon hoznia kéne a stabil 120 fps-t, ehhez képest az új i5-ösön és egy GTX 970-en éppenhogy összejön neki, ha a minimum framerate-et nézzük az avarage helyett.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A hivatalos gépigények abszolút jól le szokták fedni a minimum és az ajánlott konfigokat (az más kérdés, hogy sokan képtelenek helyesen értelmezni őket). Az, hogy a QC-nél nem így van, csak annyit mond, hogy van még mit optimalizálniuk, de őszintén szólva a srácok eddigi teljesítményét elnézve el tudom képzelni, hogy feladják a dolgot, aztán az early access végével változtatni fognak a követelményeken.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát szerintem QC esetében egy gyengébb proci+erősebb VGA lenne a jobb. Én a doomot 720p-ben GTX 760-al kezdem el játszani highon, és volt ahol 40 FPS-em volt üres pályán, 1070-nel FHD-ben full beállításon vulkannal ugyanazzal a 3Ghz-es i5-el nagyon ritkán nézett be 120 FPS alá.. Ez az engine ilyen, inkább VGA limites. És lehet, hogy a recommendedet high/60 FPS-re méretezték .. (Szerintem egy 1070 jó áron, és akkor megint balanszos lesz a rendszered, vagy néhány pletyka szerint jövőre jöhet egy 7nm-es AMD Vega 1080 teljesítménnyel 350 dodó körül, ((vagy ha fontos a RayTracing akkor 2080 Ti :D))
És mégis ugyanaz a jelenség. (jórészt VGA limites engine, azaz jobb proci+ jó VGA-val lesz 140 helyett 160 FPS-ed . Viszont ha van egy rosszabb procid, de gyorsabb VGA-d akkor mondjuk 70 FPS helyett lesz 120 FPS. Egy 1060 egy 980 szintjén van kb. teljesítményben azzal olyan 100-120 FPS lenne ultrán, a 970 ugye annál valamivel gyengébb..)
Pont mint a Starcraft 1-nél (ha már hasonló engine-ek) ami azért nem volt egy rossz battle royale bár meglehetősen procilimites volt, legalábbis 486-on nem futott jól de i9-en már nagyon
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Íme egy példa arra, mikor érdemes i7-el játszani i5 helyett (TitanX VGAval) legalábbis elvileg, hiszen a 70 vs 120 min. FPS nem mindegy. Folyamatábrát nem rajzolok most hozzá, tök nyilvánvaló, hogy miről van szó.
QC grafikonja pedig ilyen:
(Ez alapján ugye egy (2c/4t) i3-al kb. ugyanolyan FPS-ei lesznek, mint (6c/12t) i7-6850-el ugyanolyan órajeleken. És a Doom engine pont ilyen ott ugye i3 és i7 FPS-ek között 10% van ugyanazzal a VGA-val.)
((Nyomtasd ki a grafikonokat és rakd egymás mellé úgy tökre szemléletes :D ))
(((És szerintem a SC1-et a Raytracinggel kevered, mert az nem futott jól i9-en sem)))
Vazeg, hányszor kell még elmondani, hogy a Doom abszolút nem ilyen? A Doomnak bőven elég egy gyenge processzor is, mert baromi kevés olyan rész van a játékban, ahol a proci a teljesítmény keresztmetszete. Az egy videokártya-éhes játék, mert rengeteg olyan dolgot is a GPU kezel, amit a korábbi engine-ek (beleértve ebbe a QC motorját is) még proci oldalon oldottak meg (fizika, részecskeeffektek stb.).
Ezt a teljesítménygrafikont a QC-val kapcsolatban meg hagyjad már, mert a closed béta idejéről van, ahol az effekteknek kb. fele még nem volt benne a játékban (CPU + GPU-éhesek), nem voltak benne botok (CPU), nem volt benne gore (CPU), particle effektek (CPU), teljesen szerveroldali volt a hit detection (a szerveroldali processzorokat terhelte, nem a tiédet, mint most), stb., stb. Nem lehet összevetni, semmilyen következtetést nem lehet levonni belőle, ez nem az a játék.
Egyébként meg nem kifejezetten nyavalyogni akartam meg fikázni az engine-t (bár ennél szarabb motort én mostanában csak a Telltale-től láttam :D), csak arra akartam célozni, hogy szvsz kurvára az optimalizáció elején járnak még ezek a majmok a Sabernél. Bétában fut ilyen furcsán egy játék.
Szerk: Ja, egyébként az új proci nagy átlagban megduplázta az fps-emet a játékban, just saying. :D Ennyit erről, hogy nem számít a processzor meg hogy egy régi i7-es és egy új i5-ös között 30% a teljesítménykülönbség. A fittyfenét, CPU-limitált játékokban elképesztő ugrások produkál az új hardver (GTA 4 150 fps éjjel, 100 nappal lol).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jah ez így más persze, de sok dolgot ezekből most hallottam először. És ha ez az egy grafikon van QC-hoz akkor mégis mi alapján próbáljak meg következtetéseket levonni :D ? Ugye a Doomnak AI-t kell kezelnie, a QC-nek meg multiplayer dolgokat. Namost ha ezek nem jól párhuzamosítottak, vagy nem párhuzamosíthatóak jól akkor tökmindegy minek nevezzük ezeket, azt látjuk, hogy lényegében tökmindegy milyen proci van egy bizonyos VGA mellett (szinte).(És ugye a te konfigod jelenleg CPU nehéz, és QC-ben valószínűleg VGA nehéz konfiggal jobb FPS-ed lenne. Ennyi.)
Szerk. GTA4 ? Na akkor ezekszerint az a játék már jövőbemutató megoldás volt, csak akkor még nem volt meg a megfelelő proci az optimális teljesítményhez :D
(Dupla FPS csak a procicserétől ? A Procigrafikonok alapján a franc se gondolta volna... :D Amúgy belenéztem kíváncsiságból egy QC FPS booster videoba (2018.07.30) ott azzal kezdi, hogy minden lowra+resolution scale 90 %..)
Amúgy belenéztem kíváncsiságból egy QC FPS booster videoba (2018.07.30) ott azzal kezdi, hogy minden lowra+resolution scale 90 %..)
Hát persze, mert általánosságban úgy lesz magas fps-ed, hogy minél jobban felszabadítod a videokártyát... de azért látod ezt a hozzáállást kimaxolva egy videóban, mert Quake-játékról van szó. Teszem azt pl. Cooller úgy nyomja a játékot egy 1080Ti-vel, hogy 90%-on van a resolution scale meg minden csurig van butítva, mert 240 hz-es monitorhoz 100%-ban stabil 240 fps kell. Ezt szokták meg, mert a QL-ben így működött, de egyébként fogalmuk sincs arról, hogy maga az engine hogyan működik.
Egy szó, mint száz, nem azért húzzák le a grafikát teljesen, mert nem bírja a GPU.
Szerk: Egyébként a kedvencem D3th, aki úgy nyomja a játékot szintén egy 1080 ti kártyával, hogy minden low-on van, az i7 8700k meg 5 ghz-en pörög, aztán úgy ilyen 280-300 fps-e van. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy szó, mint száz, nem azért húzzák le a grafikát teljesen, mert nem bírja a GPU.
Ezt nem is kétlem. De a pro hozzáállás teljesen más. (Itt ugye 60 min. FPS-ről volt szó, ami valószínűleg a VGA miatt lehetett. Akkor lenne teljesen biztos, hogyha töküres pályán is 60 FPS körül van azon a helyen.)
Hát, ha a Quake-hez keresel ilyesmi tippeket, csak a pro hozzáállást fogod látni. Persze ez valamennyire logikus, mert minden játékban jobb lesz a teljesítményed akkor, ha csontig butítod a grafikát (hiszen akkor a GPU-d nem a szép grafikával, hanem a lehető legtöbb képkocka előállításával lesz elfoglalva), csak az én esetemben pl. nem a maximális fps a cél, hanem a stabil 120 minél több grafikai opció bekapcsolása mellett.
Ezért röhögtem kifejezetten a textúrabeállításon, mert ha szép grafikát akarsz minimális befektetéssel, a mai VRAM mennyiségekkel alapvető trükk, hogy kimaxolod a textúrafelbontást, hiszen ha van hozzá elég VRAMod, akkor semmilyen hatása nem lesz a sebességre... erre a QC-ben egy arénához nem elég a 4 giga. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát a 1060 az olyan 980 szinten van, de lehet, hogy a 4Gb RAM miatt lassul be időnként.. Meg kellene nézni valamilyen monitorozó progival, hogy mennyi VRAMot eszik az adott helyen..
Scrollokból, ha megvan 10, akkor egyből megkapom a spéci skint vagy kell valamit csinálni érte?
Be kell menni a Lore menübe, és ott ha kiválasztod az adott hőst, majd nyomsz egy Claimet, akkor bekerül a karakter Setjei közé (ezeknek a skineknek is vannak választható cicomái, a Set résznél lehet őket felpakolni, ha kiválasztod az adott testrészt).
Szépen fejlődik a QC: Doom Edition:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tFGvtOpxD0E
Frankó, hogy elkezdték megcsinálgatni a fegyversprite-okat szebben meg jobban animálva, lassan abszolút érdemes lesz elővenni a single player kedvéért.
Mellesleg jól jönne a sima QC-ba is a BFG.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=duMEhmCmnAw
Ezt nem hiszem el, szegény Raisy 2-0-ra vezetett clawz ellen, erre 2-3-ra kikapott hihetetlen szros meccsen ESWC döntőben :(((
ezt nem hiszem el. Nagy chestből nyitok megint egy hulladék legendary vanityt ami ráadásul már meg is volt, az abból kapott vérből veszek egy közepes chestet, látom, hogy legendary, erre az is egy hulladék vanity... Vicc, komolyan mondom.
Tegnap egy kicsit kísérleteztem a grafikai beállításokkal most, hogy megszabadultam a CPU bottlenecktől, és találtam néhány érdekes dolgot.
Egyrészt a harc közbeni effektek még mindig le tudják vinni az fps-emet olyan 100-110 környékére medium beállításokon, ami elég fura. A CPU-ra itt már nem is gyanakodnék, szóval GPU bottleneck lehet, ami az effektek minőségét elnézve minimum fura.
Aztán ott van a textúrabeállítás, ami high és ultra értékekre 16 giga RAMot vár el. Ebből az ember arra gondolna, hogy oké, akkor valamiért a VRAM helyett a RAMot használja a nagyobb beállítás, szóval ha megvan a 16 (ami ráadásul viszonylag gyors is, mert XMP profillal 3200 mhz-es DDR4-es modulokat vettem), akkor gond nélkül fel lehet nyomni high-ra vagy ultrára a textúrákat. Hát nem, hatalmas fps-esést produkál (Sarnath egyik pontján pl. 65 fps-em van, ha egy bizonyos irányba nézek), ami azt jelenti - legalábbis szerintem -, hogy használja a VRAMot a játék, csak a 970-esem lévő 3,5-4 GB nem elég neki = a többletet beletölti a RAMba, és ettől lassul le a játék szokatlan mértékben.
Na most ez felvet benne néhány dolgot: egyszerűen hihetetlen, hogy több, mint 4 gigányi textúra lehet egy darab pályán + hogy akkor ezek szerint a texture streaming fogalma ismeretlen az engine számára??? Vagy a "texture quality" beállítás nemcsak a textúrák felbontását jelölné, hanem valami mást is? Persze valami hülye bug is lehet.
És ez a másik idegesítő dolog egyébként, hogy itt van 2018-ban egy PC exlkuzív játék, ahol a beállításokban nem kötik az orrodra, hogy mit terhelnek az egyes opciók. Ellenben ha elindítom a GTA 4-et, ami egy kurva szar port, akkor nemcsak azt köti az orromra a játék, hogy milyen hardverelemet terhelnek az egyes beállítások, de még azt is, hogy a videomemóriából összesen mennyit fog felhasználni, vagyis könnyedén el lehet kerülni a túlcsordulást. StarCraft 2? Nem a programozás csúcsa az a játék sem, de még ott is le van írva, hogy mit vesznek igénybe az egyes fícsörök.
Fuck, man. És akkor megnézed a the Quake of Engine Champions ajánlott gépigényét:
Mivel ugye egy "120hz-es aréna FPS-ről" van szó, ebből az következne, hogy ezen a masinán kb. közepes - magas beállításokon hoznia kéne a stabil 120 fps-t, ehhez képest az új i5-ösön és egy GTX 970-en éppenhogy összejön neki, ha a minimum framerate-et nézzük az avarage helyett.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezek a recommended infok kb. annyi valóságalapot tartalmaznak, mint a kocsiknál a gyári fogyasztás adatok... Fogalmam sincs miért indulsz ki ebből.
A hivatalos gépigények abszolút jól le szokták fedni a minimum és az ajánlott konfigokat (az más kérdés, hogy sokan képtelenek helyesen értelmezni őket). Az, hogy a QC-nél nem így van, csak annyit mond, hogy van még mit optimalizálniuk, de őszintén szólva a srácok eddigi teljesítményét elnézve el tudom képzelni, hogy feladják a dolgot, aztán az early access végével változtatni fognak a követelményeken.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát szerintem QC esetében egy gyengébb proci+erősebb VGA lenne a jobb. Én a doomot 720p-ben GTX 760-al kezdem el játszani highon, és volt ahol 40 FPS-em volt üres pályán, 1070-nel FHD-ben full beállításon vulkannal ugyanazzal a 3Ghz-es i5-el nagyon ritkán nézett be 120 FPS alá.. Ez az engine ilyen, inkább VGA limites. És lehet, hogy a recommendedet high/60 FPS-re méretezték .. (Szerintem egy 1070 jó áron, és akkor megint balanszos lesz a rendszered, vagy néhány pletyka szerint jövőre jöhet egy 7nm-es AMD Vega 1080 teljesítménnyel 350 dodó körül, ((vagy ha fontos a RayTracing akkor 2080 Ti :D))
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
***sóhajt***
A Quake Champions nem a Doom motorját használja.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
És mégis ugyanaz a jelenség. (jórészt VGA limites engine, azaz jobb proci+ jó VGA-val lesz 140 helyett 160 FPS-ed . Viszont ha van egy rosszabb procid, de gyorsabb VGA-d akkor mondjuk 70 FPS helyett lesz 120 FPS. Egy 1060 egy 980 szintjén van kb. teljesítményben azzal olyan 100-120 FPS lenne ultrán, a 970 ugye annál valamivel gyengébb..)
rwurl=https://overclock3d.net/gfx/articles/2017/08/25072933856l.jpg
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Pont mint a Starcraft 1-nél (ha már hasonló engine-ek) ami azért nem volt egy rossz battle royale bár meglehetősen procilimites volt, legalábbis 486-on nem futott jól de i9-en már nagyon
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Íme egy példa arra, mikor érdemes i7-el játszani i5 helyett (TitanX VGAval) legalábbis elvileg, hiszen a 70 vs 120 min. FPS nem mindegy. Folyamatábrát nem rajzolok most hozzá, tök nyilvánvaló, hogy miről van szó.
rwurl=https://static.techspot.com/articles-info/1263/bench/CPU_03.png
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
QC grafikonja pedig ilyen:
(Ez alapján ugye egy (2c/4t) i3-al kb. ugyanolyan FPS-ei lesznek, mint (6c/12t) i7-6850-el ugyanolyan órajeleken. És a Doom engine pont ilyen ott ugye i3 és i7 FPS-ek között 10% van ugyanazzal a VGA-val.)
((Nyomtasd ki a grafikonokat és rakd egymás mellé úgy tökre szemléletes :D ))
(((És szerintem a SC1-et a Raytracinggel kevered, mert az nem futott jól i9-en sem)))
rwurl=https://overclock3d.net/gfx/articles/2017/08/25072902530l.jpg
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Vazeg, hányszor kell még elmondani, hogy a Doom abszolút nem ilyen? A Doomnak bőven elég egy gyenge processzor is, mert baromi kevés olyan rész van a játékban, ahol a proci a teljesítmény keresztmetszete. Az egy videokártya-éhes játék, mert rengeteg olyan dolgot is a GPU kezel, amit a korábbi engine-ek (beleértve ebbe a QC motorját is) még proci oldalon oldottak meg (fizika, részecskeeffektek stb.).
Ezt a teljesítménygrafikont a QC-val kapcsolatban meg hagyjad már, mert a closed béta idejéről van, ahol az effekteknek kb. fele még nem volt benne a játékban (CPU + GPU-éhesek), nem voltak benne botok (CPU), nem volt benne gore (CPU), particle effektek (CPU), teljesen szerveroldali volt a hit detection (a szerveroldali processzorokat terhelte, nem a tiédet, mint most), stb., stb. Nem lehet összevetni, semmilyen következtetést nem lehet levonni belőle, ez nem az a játék.
Egyébként meg nem kifejezetten nyavalyogni akartam meg fikázni az engine-t (bár ennél szarabb motort én mostanában csak a Telltale-től láttam :D), csak arra akartam célozni, hogy szvsz kurvára az optimalizáció elején járnak még ezek a majmok a Sabernél. Bétában fut ilyen furcsán egy játék.
Szerk: Ja, egyébként az új proci nagy átlagban megduplázta az fps-emet a játékban, just saying. :D Ennyit erről, hogy nem számít a processzor meg hogy egy régi i7-es és egy új i5-ös között 30% a teljesítménykülönbség. A fittyfenét, CPU-limitált játékokban elképesztő ugrások produkál az új hardver (GTA 4 150 fps éjjel, 100 nappal lol).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jah ez így más persze, de sok dolgot ezekből most hallottam először. És ha ez az egy grafikon van QC-hoz akkor mégis mi alapján próbáljak meg következtetéseket levonni :D ? Ugye a Doomnak AI-t kell kezelnie, a QC-nek meg multiplayer dolgokat. Namost ha ezek nem jól párhuzamosítottak, vagy nem párhuzamosíthatóak jól akkor tökmindegy minek nevezzük ezeket, azt látjuk, hogy lényegében tökmindegy milyen proci van egy bizonyos VGA mellett (szinte).(És ugye a te konfigod jelenleg CPU nehéz, és QC-ben valószínűleg VGA nehéz konfiggal jobb FPS-ed lenne. Ennyi.)
Szerk. GTA4 ? Na akkor ezekszerint az a játék már jövőbemutató megoldás volt, csak akkor még nem volt meg a megfelelő proci az optimális teljesítményhez :D
(Dupla FPS csak a procicserétől ? A Procigrafikonok alapján a franc se gondolta volna... :D Amúgy belenéztem kíváncsiságból egy QC FPS booster videoba (2018.07.30) ott azzal kezdi, hogy minden lowra+resolution scale 90 %..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jeeeezzz
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Hát persze, mert általánosságban úgy lesz magas fps-ed, hogy minél jobban felszabadítod a videokártyát... de azért látod ezt a hozzáállást kimaxolva egy videóban, mert Quake-játékról van szó. Teszem azt pl. Cooller úgy nyomja a játékot egy 1080Ti-vel, hogy 90%-on van a resolution scale meg minden csurig van butítva, mert 240 hz-es monitorhoz 100%-ban stabil 240 fps kell. Ezt szokták meg, mert a QL-ben így működött, de egyébként fogalmuk sincs arról, hogy maga az engine hogyan működik.
Egy szó, mint száz, nem azért húzzák le a grafikát teljesen, mert nem bírja a GPU.
Szerk: Egyébként a kedvencem D3th, aki úgy nyomja a játékot szintén egy 1080 ti kártyával, hogy minden low-on van, az i7 8700k meg 5 ghz-en pörög, aztán úgy ilyen 280-300 fps-e van. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt nem is kétlem. De a pro hozzáállás teljesen más. (Itt ugye 60 min. FPS-ről volt szó, ami valószínűleg a VGA miatt lehetett. Akkor lenne teljesen biztos, hogyha töküres pályán is 60 FPS körül van azon a helyen.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hát, ha a Quake-hez keresel ilyesmi tippeket, csak a pro hozzáállást fogod látni. Persze ez valamennyire logikus, mert minden játékban jobb lesz a teljesítményed akkor, ha csontig butítod a grafikát (hiszen akkor a GPU-d nem a szép grafikával, hanem a lehető legtöbb képkocka előállításával lesz elfoglalva), csak az én esetemben pl. nem a maximális fps a cél, hanem a stabil 120 minél több grafikai opció bekapcsolása mellett.
Ezért röhögtem kifejezetten a textúrabeállításon, mert ha szép grafikát akarsz minimális befektetéssel, a mai VRAM mennyiségekkel alapvető trükk, hogy kimaxolod a textúrafelbontást, hiszen ha van hozzá elég VRAMod, akkor semmilyen hatása nem lesz a sebességre... erre a QC-ben egy arénához nem elég a 4 giga. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Úgy emlékszem volt olyan, hogy 970-el ha az uccsó 500mb VRamot is használta valami akkor belassult. Az már nincs ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
nekem az 1060 Max-q-val sokkal jobb értékek vannak, mint amit Zaxx leírt. Ennyit számítana a 6 GB vram?
Hát a 1060 az olyan 980 szinten van, de lehet, hogy a 4Gb RAM miatt lassul be időnként.. Meg kellene nézni valamilyen monitorozó progival, hogy mennyi VRAMot eszik az adott helyen..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
1060 Max Q kb 970 szint, csak több a ram.
Végülis játéka válogatja, de nagyságrendileg ugyanaz a szint. (+/-20%)
rwurl=https://tpucdn.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_1060/images/perfrel_1920_1...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A max q az a laptopos chip, zsenikém...
Egyébként simán lehet, hogy számít az a +2 giga ram, attól függ, hol van az a pont, ahol túlcsordul.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Achtung!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LLu3izM96Xc
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ekkora baromságot életembe nem láttam még... arena fpsbe bammeg...
Én ennek a karakternek csak azért örülök, mert látom előre, milyen wall of texteket szül majd :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Nem tűnik fosnak, szvsz CTF-ben remekül lehet majd használni, a többi módban viszont alig.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.