remastered bundle?
felőlem jöhet.
csak félek, hogy az ő filozófiájuk szerint a D1 remaster le van tudva, azzal a januári eventtel D3-ban
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
50 eurós virtuális jegy mellé ajándék Azmodan pet. :DDD Hogy ezzel kb. 5 percet foglalkozott valaki (még a model is ugyanaz)
rwurl=https://youtu.be/TKBf6H0DvKc
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Inkább Activison/Valve szagot. Overwatch haldoklik. WoW BFA egy katasztrófa. Starcraft 2 az utolsó kiegészítővel meghalt, néha adnak ki egy-egy új skint (lol) és le van ezzel tudva a dolguk. Diablonak 6 éve szagoljuk a holtestét.
Heroes of the Storm és Hearthstone van egyedül el. Köszönhetően annak, hogy mindkettő ingyenes és teli van tömve mikrotranzakciókkal/lootboxokkal. Szerintem bejelentik, hogy ingyenes lesz az Overwatch Blizzconon (jelezték, hogy térkép nem lesz bemutatva, így tippre hős lesz)... különben azt is temethetik a Diablo mellé lassan.
WoW-nál meg a Classicon lesz a hangsúly, ami igazából rohadtul nem tud megfogni... Majd lehullik remélhetőleg másnál is az a bizonyos köd, amikor meglátják a randa, régi modelleket és a ideje múlt játékmenetet. Diablonál meg szerintem a Switchen lesz a hangsúly... Már csak az mentené meg őket (reputáció szempontjából), ha bejelentetnének valami új IP-t vagy esetleg egy nagyobb folytatást (Warcraft 4!).
Egyetlen Blizzard játékba se léptem be az elmúlt hónapokban. Egyedül CoD miatt fut a Battle.net. Pedig régen azt se tudtam mibe fogjak a sok újdonság közül, minden héten/hónapban jött valami izgalmas, vártunk valamire. Ezek mind saját vélemények!
Szomorú vagyok! :( Nem csoda, hogy a nagyágyúk gyorsan leléptek pár év alatt a cégtől. Remélem meghazudtolnak és betolnak valami hatalmas meglepetést az idei Blizzconra.
U.i.: Az meg hab a tortán, hogy itt van egy hét múlva és nem jelentettek még be a fellépő bandát. Ez elég gyanús...
Az Overwatch-csal mondjuk szerintem ott kúrták el, hogy úgy akartak esportot csinálni belőle, hogy maga a játékmenet nem igazán alkalmas rá. Az OW akkor működik, ha nem veszed komolyan, mert amint komolyan veszed, egy frusztráló romhalmaz lesz belőle.
Ez a rákfenéje az összes ilyen, hősökkel operáló FPS-nek: ki kell egyensúlyozni egymással a "funt" és a frusztrációt. Pl. a Quake Championsba is most jelentős balanszváltozások jönnek, amik tompítani fogják az ability-ket úgy, hogy a skill alapú játékmenet kiegészítéseként használd őket, de könnyű fragekkel jutalmazzon a használatuk. Miért? Mert az ability kill csak annak poén, aki csinálja, mindenki mást a halálba idegesít, és ezért elég sokaknak lesz elegük a játékból. Ugye ha mondjuk Death Knight képességével kinyiffantasz valakit, akkor az neked "lol gg ez", a másiknak meg "FUCK THIS GAME, MAN, WHY THE FUCK DIDN'T YOU DIE!!!"
És akkor az Overwatchban, ahol a legtöbb ultimate azonnal ölő wtf-képesség + sokkal jobban ki van hegyezve az egész a csapatjátékra ez már kb. idegrángásokat fog eredményezni. :D Olyan, mint a LoL, ami szintén csak idegesíteni tudja az embert. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez pontosan így van. Mert amikor bekap a rohadék DK két rakétát, és tudod, hogy a következő lövést már nem éli túl, erre elnyomja at IWIN gombot, te meg meghalsz kb. 40 HP meg 20 armorról, aztán még ki is írja a játék, hogy 3 HP-ja volt... na, akkor engem speciel szétbasz az ideg, az asztalomat meg én :D
Az Overwatch-csal mondjuk szerintem ott kúrták el, hogy úgy akartak esportot csinálni belőle, hogy maga a játékmenet nem igazán alkalmas rá... Mert az ability kill csak annak poén, aki csinálja, mindenki mást a halálba idegesít, és ezért elég sokaknak lesz elegük a játékból..
Én más szempontból látom ezt az esport gondot:
Doom
Quake
Counter-Strike series
Call of Duty series
Unreal Tournament
Halo series
Painkiller
Battlefield series
CrossFire
Overwatch
Team Fortress 2
Rainbow Six: Siege
Alliance of Valiant Arms
Special Force II
Ugye ezeknek a játékoknak 99%ban lehetett felvenni/vásárolni új fegyvereket, felszereléseket játék közben. Emiatt mindig kicsit friss volt a játékmenet és egy-egy meccs kimenetele skillen/taktikán múlt.
Na most az Overwatchban ott kezdődnek a gondok, hogy minden karakter annyira egyszerű mint egy sima fehér A4-es lap. Nem lehet meglepni az ellenséget, ha meglát egy Reinhardtot. Tudni fogja, hogy mit fog a másik játékos csinálni. Nem lehet egyéni taktikákat alkalmazni, csak csapatban. Ha van egy tűélesen célzó Mcree vagy egy szupergyors Genji akkor általában el is dőlt a játék.
Rainbow Six Siege annyival jobb minden szempontból jelenleg, mint esport és játék. A legnagyobb veterán játékosokat is meg lehet lepni egy-egy új trükkel. (448 órát toltam bele és még mindig van új dolog, amit tanulok).
Nem tudom érthetően fogalmaztam e... Bocsánat, ha nem. Kicsit fáradt vagyok.
amúgy egyet kell értsek veled.
a wow classic miatti felhajtást sem értem. sokak teljesen el vannak tévedve, hogy mennyit változott (és fejlődött) azóta a játék. oké, fasza volt és izgalmas. AKKOR
de már most beleáll a hátamba a görcs amikor vissza gondolok a gyötrelmesen lassú szintezésre (ha jól rémlik lvl58-60 között gyakorlatilag nem voltak questek amivel fejlődhettél ezért maradt a south parkos vaddisznő grind)
oké az is hozzátartozik, hogy nem is a szintezés volt a fő szempont akkor, hanem a felfedezés öröme, minden új zóna új quest valami egészen addig nem tapasztaltat hozott számomra (my first and only mmorpg) és igen is jó volt megszenvedni a druidommal az aqua formért, vagy a warlockkal questelni a demon petekért.
ez akkor jó volt.
de nem akarnám újra csinálni.
ez kicsit olyan rózsaszín lázálmos köd mint visszagondolni, hogy milyen jó is volt gyereknek lenni.
hát egy nagy faszt, suliba járni csinálni a szaros házit, dolgozatokat elviselni a köcsög tanárokat és a köcsög osztálytársakat. oké nem kellett dolgozni és számlákat fizetni de cserébe pénzed sem volt és nem mehettél oda ahova akartál. aláírom megvoltak azoknak a napoknak is a szépségei is, de kurvára nem vágyom újra rá.
a warcraft 4-et is mindenki mondogatja, de szerintem egy rts manapság már nem állná meg a helyét. max a diehard fanok és őrült blizzboyok vennék meg azonnal (jó, mondjuk ez itt is kitesz egy mások által csak áhított vásárlóközönséget)
de nem hinném hogy van ilyesmi a tarsolyukba.
és igen a hs és hots az aktuális fejőstehén. wow még tejelget de szépen lassan apadgat az is, és ahogy kiöregednek a játékosok már nem lesznek kiket visszacsábítgatni egy egy kiegészítővel.
új játékosok meg nem tudom egyáltalán el mernének e kezdeni nulláról wowozni.
szegény diablo sorsa meg már lerágott csont a D4, remaster, új kieg szentháromságon kívül nem nagyon van mire tippelgetni. bár én még odatennék valami mobilos verziót. nem D3 átiratot, hanem amolyan straight to mobil verziót a D2-D3 szerelemgyerekét. 5 perces dungeonokkal, rövid classfüggő kampányokkal, mobilra okosított irányítással. én venném.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
elvileg ezért lehet cserélgetni meccs közben a hősöket. ezt értelmezhetjük kvázi fegyver/taktika váltogatásnak is.
más kérdés hogy sokan nem nagyon szeretnek élni vele. (megjegyzem én se nagyon, de amikor a helyzet megkívánja akkor rászánom magam)
amúgy ez a rainbow six siege milyen? csak premade partikkal érdemes menni, vagy szólóban is élvezgetheti az ember?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Dota2 alapján random emberekkel 100 meccsből 3 tényleg jó, 10 még ok, 15 szódával elmegy, a maradék 72 meccs meg olyan, hogy tök fölösleges volt elindítani a játékot.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Random 5v5 csapat team gameben ahol tényleg számít a csapatösszetétel, roleok vannak stb.. Bár lehet, hogy a R6 siege nem ilyen, én mondjuk 15 percet játszottam vele ingyenes hétvégén, úgyhogy csak tippeltem :D
jó de ez most olyan, mintha egy házibuliban megevett ingyen szendvicset hasonlítanál egy random utcai hamburgeres hamburgeréhez ahol ettél már 2 egész szál sültkrumplit
én is játszottam jópár óra overwatchot, hotsot mégsem tudom milyen lehet az R6 siege.
megéri e grindelni, vannak e free roták karaktereknél, csak a mikrotranzakciókra hajtanak e.
és hogy ne sikkadjon el azért a lényeg, jó érzés e vele játszani, vagy rögtön szarrá savaz a community ha rossz sarkon fordulok be (lásd dota, lol)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én meg az emiatti morgolódást nem értem, hogy képes vagy fél oldaon keresztül morgolódni.
Hadd csinálják. Aki akar játszik vele aki nem akar az meg nem. Én ennyiben letudom.
nem morgolódok, annyira nem érdekel.
csak szerintem megy majd 2-3 hónapig (max fél év) és az emberek 80%-a otthagyja
tényleg, amúgy tudni valamit már, hogy is fog kinézni az az üzletrész?
külön előfizetés kell majd hozzá, vagy érvényes lesz rá a normál wow subscription?
azt meg nem igen hiszem hogy ingyenes lenne
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egyébként valamelyikőtök játszott mondjuk az utóbbi fél évben diablo3-at? :)
Csak mert azért jelenleg nem olyan rossz. A T13 bármelyik kaszttal elérhető kb. 20-30 óra játék alatt, és addig a szintig van is lehetőség válogatni kasztonként kb. 15-20 build között.
GR70 és felette persze már beszűkül, és kb. kasztonként 3-5 értelmes build van, aminek az itemjeinek a kifarmolásához kell azért kb. 50 óra.
A loot eddig a szintig szerintem tűrhető is, innen lesz sajnos grindfeszt az egész (legalábbis, ha valaki tovább akar lépni) - jellemző, hogy a 5000 paragon szintűeknél sem mindegyik item primal ancient :D :DD
Ideig óráig el lehet vele lenni, és szerintem az alap megjelenéskori változathoz mindenképpen rengeteget fejlődött.
Az meg hogy nem lehet 24/7 orrvérzésig tolni, mert hamar unalmas lesz, plusz T13 után nem igazán jutalmaz - nagy cucc. Legalább nem tesz függővé :)
Legnagyobb gond számomra még mindig, hogy a valamikori CMWW wizard és pull-monk óta gyakorlatilag SEMMI szükség nincs csapatjátékra, sőt, a játék úgy van kitalálva, hogy egyedül hatékonyabb vagy (Unity gyűrű, health globe-ok, egyéb bónuszok nem működnek globálisan, stb)....
Játssz egy kicsit többet (git gud :)). Szerintem marhajó már a matchmaking, nekem nagyon ritka hogy félhülyékkel rakjon össze. A frusztrált idióták persze megvannak (ahogy minden más online játékban is), de koránt sem olyan arányban mint ahogy írod. Plusz nekem az tűnt fel hogy itt az EU régióban jellemzően korán reggel, ilyen 5-8 között a legjobb játszani, akkor a legjobb a légkör. Gondolom a fent említett frusztrált idióták akkor még alszanak/nem volt idejük felbaszni magukat arra a napra. :D
Minden évben elővettem eddig 1-2-3 hét erejéig szörnyeket vagdalni, de sajnos tényleg nem jellemző, hogy tovább tolnám. Megvettem valamikor a nekrot is mikor le volt árazva 50%-al, de így is csak 2 hétig húzta talán.
Sajnos nekem szükséges lenne bele valami olyan narratíva és/vagy hangulat ami tovább ott tartson, de ez hiányzik belőle.
ez kicsit soknak tűnik nekem
class setekkel van 4 darab
aztán spéci legendarikkal legyen mondjuk még 5
az így is csak 9 build
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Na most az Overwatchban ott kezdődnek a gondok, hogy minden karakter annyira egyszerű mint egy sima fehér A4-es lap.
Szerintem ebben nagyon igazad van. Jó, én nyilván a bunyós játékok felől közelítem meg ezt a hero shooter dolgot, de ott pont az a kurva jó, hogy van egy "mained", egy fő karaktered, akivel tök jól meg tudsz tanulni játszani, a többieket meg kiegészítőnek használod. A Quake-ben is tök jó érzés, amikor mondjuk nem igazán megy azzal a karakterrel, amivel éppen tolom, mert tudom, hogy akkor csak visszaváltok a mainemre, Galenára és fun van. MKX-ben is kurva poén, amikor agyonvernek egy meccsben annyira, hogy a másik elkezd baszogatni, aztán átváltok a jó öreg Quan Chi-ra és beleverem a betonba úgy, hogy rage quit lesz a vége (MK11 Quan plz don't suck!). :D
Az Overwatchban konkrétan nem lehet mained, mert senkiben sincs olyan mélység, amit folyamatosan hámozgathatsz, így ugrálsz a karik között, mert önmagában unsz mindenkit. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na most az Overwatchban ott kezdődnek a gondok, hogy minden karakter annyira egyszerű mint egy sima fehér A4-es lap.
Mondja ezt az aki itt sírt régebben, hogy Genji nem jó semmire mert mas simogatni lehet vele az ellenfelet. Annyira egyszerű karakter az is, hogy nem tudtál vele játszani az egyszerűsége ellenére....
Vannak faék egyszerűségű hősök és vannak elég bonyolultak amelyekkel nehéz megtanulni jól/eredményesen játszani. Ilyen pl genji.
Nyilván akkor egy F1 es versenyautóval is simán lazán tudnád hozni bármelyik ismert F1 es pilóta köridejét könnyedén hiszen csak beültsz, beteszed egyesbe és indulás nagy gázzal... autó-autó. Nincs különbség ugye?
remastered bundle?
felőlem jöhet.
csak félek, hogy az ő filozófiájuk szerint a D1 remaster le van tudva, azzal a januári eventtel D3-ban
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én nem játszottam a Dio 3-mal, de még én is hallottam annak hírét, hogy az valami borzasztó igénytelen szar volt, szóval nem hiszem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
50 eurós virtuális jegy mellé ajándék Azmodan pet. :DDD Hogy ezzel kb. 5 percet foglalkozott valaki (még a model is ugyanaz)
rwurl=https://youtu.be/TKBf6H0DvKc
Az SC2-höz meg három retro egységskin jár, az is nagyon megéri a pénzt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a fiúk sajna kezdenek Valve szagot árasztani :S
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Inkább Activison/Valve szagot. Overwatch haldoklik. WoW BFA egy katasztrófa. Starcraft 2 az utolsó kiegészítővel meghalt, néha adnak ki egy-egy új skint (lol) és le van ezzel tudva a dolguk. Diablonak 6 éve szagoljuk a holtestét.
Heroes of the Storm és Hearthstone van egyedül el. Köszönhetően annak, hogy mindkettő ingyenes és teli van tömve mikrotranzakciókkal/lootboxokkal. Szerintem bejelentik, hogy ingyenes lesz az Overwatch Blizzconon (jelezték, hogy térkép nem lesz bemutatva, így tippre hős lesz)... különben azt is temethetik a Diablo mellé lassan.
WoW-nál meg a Classicon lesz a hangsúly, ami igazából rohadtul nem tud megfogni... Majd lehullik remélhetőleg másnál is az a bizonyos köd, amikor meglátják a randa, régi modelleket és a ideje múlt játékmenetet. Diablonál meg szerintem a Switchen lesz a hangsúly... Már csak az mentené meg őket (reputáció szempontjából), ha bejelentetnének valami új IP-t vagy esetleg egy nagyobb folytatást (Warcraft 4!).
Egyetlen Blizzard játékba se léptem be az elmúlt hónapokban. Egyedül CoD miatt fut a Battle.net. Pedig régen azt se tudtam mibe fogjak a sok újdonság közül, minden héten/hónapban jött valami izgalmas, vártunk valamire. Ezek mind saját vélemények!
rwurl=https://pics.me.me/my-disappointment-is-immeasurable-and-my-day-is-ruine...
Szomorú vagyok! :( Nem csoda, hogy a nagyágyúk gyorsan leléptek pár év alatt a cégtől. Remélem meghazudtolnak és betolnak valami hatalmas meglepetést az idei Blizzconra.
U.i.: Az meg hab a tortán, hogy itt van egy hét múlva és nem jelentettek még be a fellépő bandát. Ez elég gyanús...
Az Overwatch-csal mondjuk szerintem ott kúrták el, hogy úgy akartak esportot csinálni belőle, hogy maga a játékmenet nem igazán alkalmas rá. Az OW akkor működik, ha nem veszed komolyan, mert amint komolyan veszed, egy frusztráló romhalmaz lesz belőle.
Ez a rákfenéje az összes ilyen, hősökkel operáló FPS-nek: ki kell egyensúlyozni egymással a "funt" és a frusztrációt. Pl. a Quake Championsba is most jelentős balanszváltozások jönnek, amik tompítani fogják az ability-ket úgy, hogy a skill alapú játékmenet kiegészítéseként használd őket, de könnyű fragekkel jutalmazzon a használatuk. Miért? Mert az ability kill csak annak poén, aki csinálja, mindenki mást a halálba idegesít, és ezért elég sokaknak lesz elegük a játékból. Ugye ha mondjuk Death Knight képességével kinyiffantasz valakit, akkor az neked "lol gg ez", a másiknak meg "FUCK THIS GAME, MAN, WHY THE FUCK DIDN'T YOU DIE!!!"
És akkor az Overwatchban, ahol a legtöbb ultimate azonnal ölő wtf-képesség + sokkal jobban ki van hegyezve az egész a csapatjátékra ez már kb. idegrángásokat fog eredményezni. :D Olyan, mint a LoL, ami szintén csak idegesíteni tudja az embert. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez pontosan így van. Mert amikor bekap a rohadék DK két rakétát, és tudod, hogy a következő lövést már nem éli túl, erre elnyomja at IWIN gombot, te meg meghalsz kb. 40 HP meg 20 armorról, aztán még ki is írja a játék, hogy 3 HP-ja volt... na, akkor engem speciel szétbasz az ideg, az asztalomat meg én :D
Pontosan. :DD Rámész az LG-vel, megnyomja a gombot, aztán utána látod, hogy már csak egy tick lett volna, hogy meghaljon. :DD
F Knight is best knight.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én más szempontból látom ezt az esport gondot:
Doom
Quake
Counter-Strike series
Call of Duty series
Unreal Tournament
Halo series
Painkiller
Battlefield series
CrossFire
Overwatch
Team Fortress 2
Rainbow Six: Siege
Alliance of Valiant Arms
Special Force II
Ugye ezeknek a játékoknak 99%ban lehetett felvenni/vásárolni új fegyvereket, felszereléseket játék közben. Emiatt mindig kicsit friss volt a játékmenet és egy-egy meccs kimenetele skillen/taktikán múlt.
Na most az Overwatchban ott kezdődnek a gondok, hogy minden karakter annyira egyszerű mint egy sima fehér A4-es lap. Nem lehet meglepni az ellenséget, ha meglát egy Reinhardtot. Tudni fogja, hogy mit fog a másik játékos csinálni. Nem lehet egyéni taktikákat alkalmazni, csak csapatban. Ha van egy tűélesen célzó Mcree vagy egy szupergyors Genji akkor általában el is dőlt a játék.
Rainbow Six Siege annyival jobb minden szempontból jelenleg, mint esport és játék. A legnagyobb veterán játékosokat is meg lehet lepni egy-egy új trükkel. (448 órát toltam bele és még mindig van új dolog, amit tanulok).
Nem tudom érthetően fogalmaztam e... Bocsánat, ha nem. Kicsit fáradt vagyok.
this :D
amúgy egyet kell értsek veled.
a wow classic miatti felhajtást sem értem. sokak teljesen el vannak tévedve, hogy mennyit változott (és fejlődött) azóta a játék. oké, fasza volt és izgalmas. AKKOR
de már most beleáll a hátamba a görcs amikor vissza gondolok a gyötrelmesen lassú szintezésre (ha jól rémlik lvl58-60 között gyakorlatilag nem voltak questek amivel fejlődhettél ezért maradt a south parkos vaddisznő grind)
oké az is hozzátartozik, hogy nem is a szintezés volt a fő szempont akkor, hanem a felfedezés öröme, minden új zóna új quest valami egészen addig nem tapasztaltat hozott számomra (my first and only mmorpg) és igen is jó volt megszenvedni a druidommal az aqua formért, vagy a warlockkal questelni a demon petekért.
ez akkor jó volt.
de nem akarnám újra csinálni.
ez kicsit olyan rózsaszín lázálmos köd mint visszagondolni, hogy milyen jó is volt gyereknek lenni.
hát egy nagy faszt, suliba járni csinálni a szaros házit, dolgozatokat elviselni a köcsög tanárokat és a köcsög osztálytársakat. oké nem kellett dolgozni és számlákat fizetni de cserébe pénzed sem volt és nem mehettél oda ahova akartál. aláírom megvoltak azoknak a napoknak is a szépségei is, de kurvára nem vágyom újra rá.
a warcraft 4-et is mindenki mondogatja, de szerintem egy rts manapság már nem állná meg a helyét. max a diehard fanok és őrült blizzboyok vennék meg azonnal (jó, mondjuk ez itt is kitesz egy mások által csak áhított vásárlóközönséget)
de nem hinném hogy van ilyesmi a tarsolyukba.
és igen a hs és hots az aktuális fejőstehén. wow még tejelget de szépen lassan apadgat az is, és ahogy kiöregednek a játékosok már nem lesznek kiket visszacsábítgatni egy egy kiegészítővel.
új játékosok meg nem tudom egyáltalán el mernének e kezdeni nulláról wowozni.
szegény diablo sorsa meg már lerágott csont a D4, remaster, új kieg szentháromságon kívül nem nagyon van mire tippelgetni. bár én még odatennék valami mobilos verziót. nem D3 átiratot, hanem amolyan straight to mobil verziót a D2-D3 szerelemgyerekét. 5 perces dungeonokkal, rövid classfüggő kampányokkal, mobilra okosított irányítással. én venném.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
elvileg ezért lehet cserélgetni meccs közben a hősöket. ezt értelmezhetjük kvázi fegyver/taktika váltogatásnak is.
más kérdés hogy sokan nem nagyon szeretnek élni vele. (megjegyzem én se nagyon, de amikor a helyzet megkívánja akkor rászánom magam)
amúgy ez a rainbow six siege milyen? csak premade partikkal érdemes menni, vagy szólóban is élvezgetheti az ember?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Dota2 alapján random emberekkel 100 meccsből 3 tényleg jó, 10 még ok, 15 szódával elmegy, a maradék 72 meccs meg olyan, hogy tök fölösleges volt elindítani a játékot.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rainbow six siege a dota2 alapján?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Random 5v5 csapat team gameben ahol tényleg számít a csapatösszetétel, roleok vannak stb.. Bár lehet, hogy a R6 siege nem ilyen, én mondjuk 15 percet játszottam vele ingyenes hétvégén, úgyhogy csak tippeltem :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
jó de ez most olyan, mintha egy házibuliban megevett ingyen szendvicset hasonlítanál egy random utcai hamburgeres hamburgeréhez ahol ettél már 2 egész szál sültkrumplit
én is játszottam jópár óra overwatchot, hotsot mégsem tudom milyen lehet az R6 siege.
megéri e grindelni, vannak e free roták karaktereknél, csak a mikrotranzakciókra hajtanak e.
és hogy ne sikkadjon el azért a lényeg, jó érzés e vele játszani, vagy rögtön szarrá savaz a community ha rossz sarkon fordulok be (lásd dota, lol)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja, értem. Akkor nem tudom.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Én meg az emiatti morgolódást nem értem, hogy képes vagy fél oldaon keresztül morgolódni.
Hadd csinálják. Aki akar játszik vele aki nem akar az meg nem. Én ennyiben letudom.
nem morgolódok, annyira nem érdekel.
csak szerintem megy majd 2-3 hónapig (max fél év) és az emberek 80%-a otthagyja
tényleg, amúgy tudni valamit már, hogy is fog kinézni az az üzletrész?
külön előfizetés kell majd hozzá, vagy érvényes lesz rá a normál wow subscription?
azt meg nem igen hiszem hogy ingyenes lenne
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egyébként valamelyikőtök játszott mondjuk az utóbbi fél évben diablo3-at? :)
Csak mert azért jelenleg nem olyan rossz. A T13 bármelyik kaszttal elérhető kb. 20-30 óra játék alatt, és addig a szintig van is lehetőség válogatni kasztonként kb. 15-20 build között.
GR70 és felette persze már beszűkül, és kb. kasztonként 3-5 értelmes build van, aminek az itemjeinek a kifarmolásához kell azért kb. 50 óra.
A loot eddig a szintig szerintem tűrhető is, innen lesz sajnos grindfeszt az egész (legalábbis, ha valaki tovább akar lépni) - jellemző, hogy a 5000 paragon szintűeknél sem mindegyik item primal ancient :D :DD
Ideig óráig el lehet vele lenni, és szerintem az alap megjelenéskori változathoz mindenképpen rengeteget fejlődött.
Az meg hogy nem lehet 24/7 orrvérzésig tolni, mert hamar unalmas lesz, plusz T13 után nem igazán jutalmaz - nagy cucc. Legalább nem tesz függővé :)
Legnagyobb gond számomra még mindig, hogy a valamikori CMWW wizard és pull-monk óta gyakorlatilag SEMMI szükség nincs csapatjátékra, sőt, a játék úgy van kitalálva, hogy egyedül hatékonyabb vagy (Unity gyűrű, health globe-ok, egyéb bónuszok nem működnek globálisan, stb)....
Játssz egy kicsit többet (git gud :)). Szerintem marhajó már a matchmaking, nekem nagyon ritka hogy félhülyékkel rakjon össze. A frusztrált idióták persze megvannak (ahogy minden más online játékban is), de koránt sem olyan arányban mint ahogy írod. Plusz nekem az tűnt fel hogy itt az EU régióban jellemzően korán reggel, ilyen 5-8 között a legjobb játszani, akkor a legjobb a légkör. Gondolom a fent említett frusztrált idióták akkor még alszanak/nem volt idejük felbaszni magukat arra a napra. :D
Minden évben elővettem eddig 1-2-3 hét erejéig szörnyeket vagdalni, de sajnos tényleg nem jellemző, hogy tovább tolnám. Megvettem valamikor a nekrot is mikor le volt árazva 50%-al, de így is csak 2 hétig húzta talán.
Sajnos nekem szükséges lenne bele valami olyan narratíva és/vagy hangulat ami tovább ott tartson, de ez hiányzik belőle.
Choose your next words with excpetional care!
ez kicsit soknak tűnik nekem
class setekkel van 4 darab
aztán spéci legendarikkal legyen mondjuk még 5
az így is csak 9 build
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mondom T13-ig.
rwurl=https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/nb/NBWN16MF9U1D15400630...
https://blizzcon.com/en-us/news/22622204/blizzcon-music-festival-to-feat...
Choose your next words with excpetional care!
brianaspirin:
Minden játék jobb ismerősökkel. :) Itt az a jó, ha egy kicsit is jobb vagy az átlagnál akkor 1 vs 5 meccset is simán nyerhetsz. Nem függ a kütyüktől.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=F1YpWKNJyks
Neki pedig isteniek a videói:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FGfvI_PgAKs
Szerintem ebben nagyon igazad van. Jó, én nyilván a bunyós játékok felől közelítem meg ezt a hero shooter dolgot, de ott pont az a kurva jó, hogy van egy "mained", egy fő karaktered, akivel tök jól meg tudsz tanulni játszani, a többieket meg kiegészítőnek használod. A Quake-ben is tök jó érzés, amikor mondjuk nem igazán megy azzal a karakterrel, amivel éppen tolom, mert tudom, hogy akkor csak visszaváltok a mainemre, Galenára és fun van. MKX-ben is kurva poén, amikor agyonvernek egy meccsben annyira, hogy a másik elkezd baszogatni, aztán átváltok a jó öreg Quan Chi-ra és beleverem a betonba úgy, hogy rage quit lesz a vége (MK11 Quan plz don't suck!). :D
Az Overwatchban konkrétan nem lehet mained, mert senkiben sincs olyan mélység, amit folyamatosan hámozgathatsz, így ugrálsz a karik között, mert önmagában unsz mindenkit. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mondja ezt az aki itt sírt régebben, hogy Genji nem jó semmire mert mas simogatni lehet vele az ellenfelet. Annyira egyszerű karakter az is, hogy nem tudtál vele játszani az egyszerűsége ellenére....
Vannak faék egyszerűségű hősök és vannak elég bonyolultak amelyekkel nehéz megtanulnijól/eredményesen játszani. Ilyen pl genji.
Projectile-lal kell célozni, melee-t kell időzíteni és tudni kell egy picit mozogni... IT'S THE SKILL MACHINE! :D
I mean come on...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nyilván akkor egy F1 es versenyautóval is simán lazán tudnád hozni bármelyik ismert F1 es pilóta köridejét könnyedén hiszen csak beültsz, beteszed egyesbe és indulás nagy gázzal... autó-autó. Nincs különbség ugye?