Jó kis cikk volt. El se hiszem, hogy már 20 éves az egyik kedvenc sci-fi univerzumom. Ennek örömére jó lenne ha bejelentenének idei Blizzconon egy Starcraft 3-at :D (I know, i know...)
Hát, jóvóna, de ugye a 20-as évforduló már elmúlt, és apró kozmetikai tartalommal szúrták ki a szemünket az alkalmából... viszont az "igazi" StarCraft (a Brood War) csak decemberben tölti be a 20-at, szóval hátha. :D
Szerk: Ja, egyébként ha már ilyen évfordulók: novemberben lesz 20 éves a Half-Life. Ha a Valve hagyja, hogy az alkalom nyomtalanul múljon el, szerintem sosem bocsátom meg nekik. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazából annyira lezárták a sztorit, hogy kétlem, hogy a közeljövőben előveszik. Bár a ghost campaign kifejezetten jó volt, még ha rövidke is (9 pálya, ha jól emlékszem).
Pedig eltudnék képzelni végre valami next-gen starcraftot, ahol végre újítanak is a formulán és nem feltétlen korea lebeg a szemük előtt.
De azt se bánnám, ha más műfajban veszik elő.
Mindkét esetben bilibe lóg a kezem.
Abszolút bilibe, ja, de én azzal nagyon nem értek egyet, hogy mivel lezárták a történetet, nincs hova lépdelni. Mert hát attól, hogy az eredeti karakterek le lettek zárva, még bőven van hová menni, és nem is lenne nagy baj egy teljesen új történet, ha már az eredeti befejezését sikerült röhejesre megoldani. Ez meg a másik egyébként, hogy nagyon frankó lenne egy olyan SC3, ami egy kicsit lemossa az SC2 végét, és eltávolodik attól a mézes-mázos izétől (tudom, a mostani Blizzardról van szó, de akkor is).
SC3-mat szeretnék UED-vel és egy új konfliktussal. :(
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valami műfajban passzoló spin-off tényleg fasza lenne. Ötletem az van:
- Ha FPS, akkor valami System Shock / Alien Isolation szerű cucc. Katasztrófa egy battlecruiseren vagy valami kutatóbázison, aztán hadd szóljon.
- Ha körökre osztott stratégia, akkor valami XCOMos dolog. Legyünk mondjuk csempészek, akik csempészés közben találnak valami Xel'naga cuccost vagy valami más régi dolgot, és jól belelépnek a kakiba. Űrutazás bolygók között, squad-based harc, bázisfejlesztés, jó történet = awesome.
- Ha open world akció-kaland / RPG, akkor valami olyasmi, mint egy modernizált Oddworld: Stranger's Wrath. Fejvadász vagy valami határvidéken és fejvadászol.
Igazából a műfaj is mindegy, csak jól esne az SC2 megalomániája után egy kisebb történet, na meg egy ízig-vérig egyjátékos kaland. Persze nem lesz, mert nem lehetne bele lootboxot rakni. THOSE FUCKS!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Homeworld jellegű űrcsata szimcsi is jöhetne. Van egy Carriered és mozgásképtelen, erre megjelenik egy terran felderítő raj és hozzák a nehéz cuccokat is hamarosan.
éld túl, manageld a fightereket stb.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyébként tavaly állítólag az SC2 és a Heroes of the Storm fejlesztőbrigádok egy tetemes része lelépett és elkezdett kalapálni valami újat. WarCraft 4? SC3? A franc tudja, de végül is bármelyik lehet.
Nem hiszem, hogy annak sok köze lett volna a törléshez, mert a Renegade-nél a hype megvolt, ahogyan az igény is egy olyan játékra, csak aztán rossz lett. Valószínűleg tényleg az van a dolog mögött, amit a videó is állít, vagyis hogy egy korábbi generációs konzolra már tök mindegy lett volna kiadni. Meg hát volt akkor már Splinter Cell meg későbbi MGS is, amiknél a videók alapján rosszabbnak tűnik.
Ha már törölt Blizzard játék, akkor én a WarCraft-kalandjáték kidobását nem értem. Végigjátszottam azt a majdnem befejezett verziót, ami kiszivárgott belőle, és egy nagyon jó, a korához képest csinos, humoros kalandjáték volt kellemes fejtörőkkel. Persze nem olyan frankó, mint a Monkey Island 3, nem egy zseniális cucc, de kit érdekel, attól még minőségi adalék lett volna a WarCrafthoz, főleg 98-ban. Basszus, a WarCraft-kaland alapján a Daedalic Entertainment összes játéka a kukában landolna a Blizzardnál, ami enyhén szólva is túlzás.
Ezért is örülök a remasterelt SC-nek, mert azért az azt üzeni, hogy a Blizz hajlandó kisebb projecteket is megcsinálni manapság, a Classic Games csapatuk meg képes is arra, hogy minőségi melót végezzen. Fícsörökben szegényes cucc, de a grafikai felújítás szempontjából kurva jó kis renderert írtak a régi engine-hez, ami a látvány minőségéhez képest enni is alig kér és sokszáz fps-sel fut (ellentétben az SC2 borzalmas motorjával lol).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De hé, legalább jövőre megint jön a Resident Evil 2. :D
Szerk: De ha már 98, ez a durva, hogy felsorolsz vagy egy tucat címet, és akkor mindjárt jön valaki azzal, hogy kimaradt ez meg az... és tényleg:
- Fallout 2 - best game ever, de ezt Cart már mondta
- Banjo-Kazooie
- Caesar III
- Turok 2
- Zelda: Ocarina of Time
- Might & Magic VI
- Rainbow Six
- Delta Force
- SiN
Ja és akkor ilyenek maradtak le az évről 1-2 hónappal, hogy Heroes 3 meg Silent Hill.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg oké, így meg úgy a régi szép idők, de előfordulnak jó évek azért, pl. legutoljára 2016 elég erős volt (Doom, Dark Souls 3, XCOM 2, Hitman, Uncharted 4, Overwatch... No Man's Sky :DDD).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Heretic 2 tök jó volt, elég közel volt a lapozgatós könyvek hangulatához (a csapdák legalábbis), meg a sérülésmodell és a brutalitás a mágiával ötvözve igen kellemes volt:) Egyik haverommal játszottunk is vele multiban, az csak azért nem volt olyan jó, mert neki nem ez volt a műfaja, ellenben Microsoft Combat Flight Simulatorban nem nagyon tudtam vele mit kezdeni :D
Különben elakadtam benne egy helyen, nem tudom hány órát öltem bele a továbbjutás lehetőségét keresve, aztán feladtam... Aztán egy-két évvel később elővettem - valami csoda folytán meglehetett a mentés, és akkortájt hálistennek nem volt gond a patch version kompatibilitás - és kb. 15 perc alatt megtaláltam a továbbvezető utat, semmi kulcs vagy ilyesmi nem kellett, tán egy lépcső mögött lehetett felmenni vagy ilyesmi?:D Na mindegy, utána kb. két óra volt még a játékból :D
Tno írta: és kb. 15 perc alatt megtaláltam a továbbvezető utat, semmi kulcs vagy ilyesmi nem kellett, tán egy lépcső mögött lehetett felmenni vagy ilyesmi?:D Na mindegy, utána kb. két óra volt még a játékból :D
Asszem a Shadow Warriorsban is volt olyan, hogy minden négyzetcentijét végignyomogattam már a falaknak, tárgyaknak a pályán. Sőt mindenbe bele is lőttem már kínomban, de nem tudtam tovább jutni. Erre egyszer csak egyik kandallóban a tűzbe belemenve ott volt egy létra felfelé a kéményben de ráadásul azon a falán, amit kívülről nem is lehetett volna látni. Azt a bazmegelést. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Red Alert? Pfft
C&C? Blöeee
Starcraft? Meh
SUPREME COMMANDER
A Total Annihilationt nem szerettem, a SupCommal meg sosem játszottam, köveket! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó kis cikk volt. El se hiszem, hogy már 20 éves az egyik kedvenc sci-fi univerzumom. Ennek örömére jó lenne ha bejelentenének idei Blizzconon egy Starcraft 3-at :D (I know, i know...)
Choose your next words with excpetional care!
Hát, jóvóna, de ugye a 20-as évforduló már elmúlt, és apró kozmetikai tartalommal szúrták ki a szemünket az alkalmából... viszont az "igazi" StarCraft (a Brood War) csak decemberben tölti be a 20-at, szóval hátha. :D
Szerk: Ja, egyébként ha már ilyen évfordulók: novemberben lesz 20 éves a Half-Life. Ha a Valve hagyja, hogy az alkalom nyomtalanul múljon el, szerintem sosem bocsátom meg nekik. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazából annyira lezárták a sztorit, hogy kétlem, hogy a közeljövőben előveszik. Bár a ghost campaign kifejezetten jó volt, még ha rövidke is (9 pálya, ha jól emlékszem).
Pedig eltudnék képzelni végre valami next-gen starcraftot, ahol végre újítanak is a formulán és nem feltétlen korea lebeg a szemük előtt.
De azt se bánnám, ha más műfajban veszik elő.
Mindkét esetben bilibe lóg a kezem.
Choose your next words with excpetional care!
Abszolút bilibe, ja, de én azzal nagyon nem értek egyet, hogy mivel lezárták a történetet, nincs hova lépdelni. Mert hát attól, hogy az eredeti karakterek le lettek zárva, még bőven van hová menni, és nem is lenne nagy baj egy teljesen új történet, ha már az eredeti befejezését sikerült röhejesre megoldani. Ez meg a másik egyébként, hogy nagyon frankó lenne egy olyan SC3, ami egy kicsit lemossa az SC2 végét, és eltávolodik attól a mézes-mázos izétől (tudom, a mostani Blizzardról van szó, de akkor is).
SC3-mat szeretnék UED-vel és egy új konfliktussal. :(
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Végül is a Novás dlc alapján az eltávolodás az eredeti karakterektől simán működhet. A main karakterek jó része meg amúgy is "kilépett".
Choose your next words with excpetional care!
Nextgen grafikás squad based akciójátékot szeretnék látni. Esetleg a Ghost játékot.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
+1
De ez a baj ezekkel a jó univerzumokkal. Rengeteg lehetőség rejlik bennük amiket, alig aknáznak ki és nem egészen értem, hogy miért.
Choose your next words with excpetional care!
Valami műfajban passzoló spin-off tényleg fasza lenne. Ötletem az van:
- Ha FPS, akkor valami System Shock / Alien Isolation szerű cucc. Katasztrófa egy battlecruiseren vagy valami kutatóbázison, aztán hadd szóljon.
- Ha körökre osztott stratégia, akkor valami XCOMos dolog. Legyünk mondjuk csempészek, akik csempészés közben találnak valami Xel'naga cuccost vagy valami más régi dolgot, és jól belelépnek a kakiba. Űrutazás bolygók között, squad-based harc, bázisfejlesztés, jó történet = awesome.
- Ha open world akció-kaland / RPG, akkor valami olyasmi, mint egy modernizált Oddworld: Stranger's Wrath. Fejvadász vagy valami határvidéken és fejvadászol.
Igazából a műfaj is mindegy, csak jól esne az SC2 megalomániája után egy kisebb történet, na meg egy ízig-vérig egyjátékos kaland. Persze nem lesz, mert nem lehetne bele lootboxot rakni. THOSE FUCKS!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Homeworld jellegű űrcsata szimcsi is jöhetne. Van egy Carriered és mozgásképtelen, erre megjelenik egy terran felderítő raj és hozzák a nehéz cuccokat is hamarosan.
éld túl, manageld a fightereket stb.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyébként tavaly állítólag az SC2 és a Heroes of the Storm fejlesztőbrigádok egy tetemes része lelépett és elkezdett kalapálni valami újat. WarCraft 4? SC3? A franc tudja, de végül is bármelyik lehet.
https://www.mcvuk.com/esports/dustin-browder-leaves-heroes-of-the-storm-team
https://www.pcgamer.com/starcraft-iis-lead-gameplay-designer-moves-on-to-new-project-within-blizzard/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ha már témánál vagyunk, ez érdekes lehet másnak is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_FxVqq3OKn8
A multi ebben is marha fun lehetett volna.
Choose your next words with excpetional care!
Valószínűleg minden másként alakult volna, ha a C&C: Renegade tarol a piacon...
Nem hiszem, hogy annak sok köze lett volna a törléshez, mert a Renegade-nél a hype megvolt, ahogyan az igény is egy olyan játékra, csak aztán rossz lett. Valószínűleg tényleg az van a dolog mögött, amit a videó is állít, vagyis hogy egy korábbi generációs konzolra már tök mindegy lett volna kiadni. Meg hát volt akkor már Splinter Cell meg későbbi MGS is, amiknél a videók alapján rosszabbnak tűnik.
Ha már törölt Blizzard játék, akkor én a WarCraft-kalandjáték kidobását nem értem. Végigjátszottam azt a majdnem befejezett verziót, ami kiszivárgott belőle, és egy nagyon jó, a korához képest csinos, humoros kalandjáték volt kellemes fejtörőkkel. Persze nem olyan frankó, mint a Monkey Island 3, nem egy zseniális cucc, de kit érdekel, attól még minőségi adalék lett volna a WarCrafthoz, főleg 98-ban. Basszus, a WarCraft-kaland alapján a Daedalic Entertainment összes játéka a kukában landolna a Blizzardnál, ami enyhén szólva is túlzás.
Ezért is örülök a remasterelt SC-nek, mert azért az azt üzeni, hogy a Blizz hajlandó kisebb projecteket is megcsinálni manapság, a Classic Games csapatuk meg képes is arra, hogy minőségi melót végezzen. Fícsörökben szegényes cucc, de a grafikai felújítás szempontjából kurva jó kis renderert írtak a régi engine-hez, ami a látvány minőségéhez képest enni is alig kér és sokszáz fps-sel fut (ellentétben az SC2 borzalmas motorjával lol).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Továbbra is tartom, hogy 1998 volt a legjobb év videójátékok szempontjából.
Resident Evil 2
Battlezone
Fifa World Cup 98
NFS3
Starcraft
Unreal
Commandos
Heart of Darkness
Rainbow Six
Spyro
Shogo
Abe's Exoddus
Metal Gear Solid
Grim Fandango
Half-Life
Tomb Raider 3
Thief
Baldur's Gate
Soha nem lesz még egy ilyen év. :(
rwurl=https://i.redd.it/f04tpekb2r101.jpg
+1
De ne felejtsük ki:
Fallout 2
NFS 3
Conflict: Freespace <3
Dune 2000
Star Wars: Rogue Squadron
De hé, legalább jövőre megint jön a Resident Evil 2. :D
Szerk: De ha már 98, ez a durva, hogy felsorolsz vagy egy tucat címet, és akkor mindjárt jön valaki azzal, hogy kimaradt ez meg az... és tényleg:
- Fallout 2 - best game ever, de ezt Cart már mondta
- Banjo-Kazooie
- Caesar III
- Turok 2
- Zelda: Ocarina of Time
- Might & Magic VI
- Rainbow Six
- Delta Force
- SiN
Ja és akkor ilyenek maradtak le az évről 1-2 hónappal, hogy Heroes 3 meg Silent Hill.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
+Commandos kieg., Oddworld, Age of Empires kieg., Crash Bandicoot: Warped, Thief, Myth II (méltatlanul elfeledett játék), Falcon 4.0 :)
Amúgy én még 1999-et is mellé csapnám, szerintem az is hasonló volt.
Hát igen, netturkászás nélkül is Torment, System Shock 2, UT, Quake 3, Age of Empires 2, Tiberian Sun a már említetteken kívül 99-ből. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg oké, így meg úgy a régi szép idők, de előfordulnak jó évek azért, pl. legutoljára 2016 elég erős volt (Doom, Dark Souls 3, XCOM 2, Hitman, Uncharted 4, Overwatch... No Man's Sky :DDD).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Might & Magic VI tényleg banyek. Erős évek voltak.
Meg, bár nagyon nem durranó, de nekem a kedvencem a Heratic 2 is akkor debütált.
Van különbség mikor 15+ klasszikus játék jön ki egy évben amire így 20 év távlatából is emlékszel vagy 5.
Azért voltak még nevek 98-ban: Carmageddon II, Colin McRae Rally, Populous the beginning. Vagy a kevésbé ismert: Queen: The eYe :D
Okés, leálltam :D
Jó, én manapság már évente egy klasszikusnak is örülök.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Heretic 2 tök jó volt, elég közel volt a lapozgatós könyvek hangulatához (a csapdák legalábbis), meg a sérülésmodell és a brutalitás a mágiával ötvözve igen kellemes volt:) Egyik haverommal játszottunk is vele multiban, az csak azért nem volt olyan jó, mert neki nem ez volt a műfaja, ellenben Microsoft Combat Flight Simulatorban nem nagyon tudtam vele mit kezdeni :D
Különben elakadtam benne egy helyen, nem tudom hány órát öltem bele a továbbjutás lehetőségét keresve, aztán feladtam... Aztán egy-két évvel később elővettem - valami csoda folytán meglehetett a mentés, és akkortájt hálistennek nem volt gond a patch version kompatibilitás - és kb. 15 perc alatt megtaláltam a továbbvezető utat, semmi kulcs vagy ilyesmi nem kellett, tán egy lépcső mögött lehetett felmenni vagy ilyesmi?:D Na mindegy, utána kb. két óra volt még a játékból :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Asszem a Shadow Warriorsban is volt olyan, hogy minden négyzetcentijét végignyomogattam már a falaknak, tárgyaknak a pályán. Sőt mindenbe bele is lőttem már kínomban, de nem tudtam tovább jutni. Erre egyszer csak egyik kandallóban a tűzbe belemenve ott volt egy létra felfelé a kéményben de ráadásul azon a falán, amit kívülről nem is lehetett volna látni. Azt a bazmegelést. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Én az ilyesmire csak egy remek példát tudok mondani: Redneck Rampage, első pálya. Aki játszott vele, tudja, hogy miről beszélek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amúgy most éppen akciós steamen :D
És faforever.com-on van hozzá egy rakás okosság, mod, sőt még online coop is (Hello Lou! :)).
Szerintem soha nem is játszottam más pályán :P (na jó, talán cheattel, vagy valaki mentésével. De nagyon jól elvoltam így is :) )
Monas apó legyintett. Két kézzel is.