Attila1234 írta: A prot warrior tényleg szarban van, és tudomásom szerint a Death Knight tankok is
Meg a sámánok (igen, rajtuk is dolgoznak).
Mindig volt ilyen és mindig is lesz. Baromi komplex (sőt! talán mesterségesen is túl van bonyolítva) rendszere van a WoW-nak, nem lehet 100%-osra tuningolni kapásból, ha új dolgokat vezetnek be.
Két probléma van ezzel: az egyik, hogy azért itt most az egész kiegészítő egyik legfontosabb újításának szánt alaprendszerről van szó, ahol azért nem csak tuning bajok vannak. Őszintén remélem, hogy tényleg helyrehozzák, mert egyébként nem rossz az ötlet, és a traitek egy része is kifejezetten fantáziadús!
A másik probléma, hogy ezeket a gondokat már a legelső bétázók lejelentették, bőven lett volna idejük erre reagálni. Viszont mit mondott erre Ion barátunk?
"The team makes sure that the core systems of the expansion are polished and ready to go, but realize that they can't delay an entire expansion for millions of players if a specific class or spec is not perfect."
Pont ez a baj, hogy a core system of the expansion se nem volt polished, se nem volt ready to go, és ezt a bétázók előre meg is mondták (bocs, előre elhisztizték :-D).
Én se tudok hősként tekinteni rá, mert egy végtelenségig igénytelen igazi tipikus amerikai suttyú. Attól még a meglátásai a játékkal kapcsolatban úgy-ahogy reálisak és van bennük elég sok igazság.
Pánikolni én mondjuk nem pánikolok, egyszerűen nem játszok. Vicces volt látni a klánnál is, hogy raidig ment a hype, napi 80-90 ember online volt megállás nélkül meg indítva volt 3 raid egyszerre. Eltelt pár hét most a mythic raid alig jön össze, mert mindenki ráhagyta a faszba inkább. Nem csak nálunk, másik ismerős klánjánál is ugyanez van. Múlt héten nem tudtak menni mythicre, mert a csapat negyede abbahagyta inkább.
A prot warrior tényleg szarban van, és tudomásom szerint a Death Knight tankok is, de Ion Hazzikostas már elcsicseregte a múltkori kérdezz-felelekben, hogy alapos ráncfelvarrást fognak kapni. (Tudom, ő is csak addig értett hozzá, amíg az Elitist Jerks-öt vezette, azóta elbutult.) Mindig volt ilyen és mindig is lesz. Baromi komplex (sőt! talán mesterségesen is túl van bonyolítva) rendszere van a WoW-nak, nem lehet 100%-osra tuningolni kapásból, ha új dolgokat vezetnek be.
Elcsicseregte. :D Igen, rotation problémák vannak. Amiket ők hoztak be. Olyan ez mint amikor nyilatkozták, hogy hát az AP rendszer nem úgy működik ahogy gondolták. Az Azerite armor nem úgy működik ahogy gondolták, a legendary rendszer nem úgy működik ahogy gondolták, a warfront nem úgy működik ahogy gondolták, az island expedition nem úgy működik ahogy gondolták... Soroljam még? Mi értelme volt behozni a GCD-s mókát pár hónapja azon túl, hogy szétbasszanak vele pár dolgot amit majd most próbálnak valahogy kisakkozni? :D
Értem én, hogy semmi nem tökéletes és semmi nem is lesz az meg baromi komplex a rendszer és mérhetetlenül sok munka van körülötte amire a mostani stat igazítás még rápakolt 100 lapáttal... Ettől eltekintve had ne kelljen már mindent benyalni ami csak elhagyja a szent szájukat. Shadow priest rework már patch előtt be lett lengetve, mert hallomásom szerint a legion elején kibaszott OP státuszból sikerült visszaverni őket a használhatatlan kategóriába. Azóta nem történt semmi. Mindent fixelnek, mindenre rájöttek már, hogy amúgy szar aztán majd javítjak, talán fél év múlva nem is lesz egy bughalmaz a játék. Azért mégiscsak egy kiegről van szó, természetes, hogy tele van bugokkal amik miatt questeket kell kivenni a játékból, mert képtelenek megoldani. Ugyanmár...
Ez mind igaz és értem a fájdalmát azoknak, akikre nem hallgattak a béta során, de a Blizzardot is meg kell érteni, hogy ahhoz, hogy kikalapáljon egy ilyen rendszert adat kell. Kurva sok adat! Ezért megcsinálják olyanra, amilyenre tudják a béta és a saját tapasztalataik alapján, aztán elkezdik kipofozni a bejövő adatok alapján, amiknek a mennyisége össze se hasonlítható a bétáéval. Ezt a munkamódszert lehet kritizálni, kétségtelen, hogy az eredmények elsőre nem mindenkinek kielégítőek, de ez egy ilyen folyamat, ennek a szörnyetegnek ez a természete.
Attila1234 írta: Kihagytál még három sanszot: eshet még magas szintű loot a heti world bossból, Warfrontból és a Warfrontos world bossból.
Warfrontból csak 340-es :-)
Volt egy hetente resetelődő raid, amiből ha egy használható loot esett, már szép volt az élet. PVP-ből jellemzően PVP gear esett borzalmas farmolás után, a craftot meg inkább hagyjuk. :)
Már bocs, de pl. annak idején a hunterem baltái bizony craftoltak voltak :-D Mint ahogy nagyon sokaknak. És a raides dolog is sántít azért picit, mert bizony ott még nem volt raid nehézség, csak egy szint, ami a csúcsot is jelentette egyben, ennek megfelelően annak a belépő szintű gearje a sima instákból esett. Amiket aztán farmolhattál nyugodtan, mert ha az áhított cuccos nem is jött, esett a black diamond, amivel le lehetett craftolni egy majdnem olyan jó cuccot. Voltak lehetőségek, és ha volt rá időd és kedved/energiád, akkor a beleölt "munka" függvényében össze lehetett szedni a szükséges dolgokat. Mindig volt egy lassú, de biztos módja a gear szerzésének.
Attila1234 írta: a Blizzardot is meg kell érteni, hogy ahhoz, hogy kikalapáljon egy ilyen rendszert adat kell. Kurva sok adat!
De ez így egészen egyszerűen nem igaz. A class tuninghoz, az azerite traitek egymáshoz viszonyított erejéhez igen, adatok kellenek, világos.
Viszont egy koncepció, ha az általuk elképzelt módon nem működik, ahhoz szerinted miért kell adat? Ha egyszer kivétel nélkül minden bétázó kritizálta az azerite rendszer randomságát, akkor milyen adat lehet az, ami alapján nem tudtak akkor még dönteni? Ha pedig nem veszik figyelembe a bétát, akkor az minek van?
Amit most leírtál, azt már leírták 1000x, csak a speccek és a classok voltak mások. Amikor felmegyek a hivatalos fórumra dettóra ugyanaz a sírás megy, mint ami ment 5, 10 vagy 15 éve. Csak a témák cserélődtek le. Ez bennem kifejlesztett némi empátiát a játékkal kapcsolatban, és némi türelmetlenséget a sírással szemben. Elnézést ezért. Csinálhatnák azt is, hogy semmit se fejlesztenek, változtatnak a játékmechanikákon, max. új területeket tesznek be, de akkor meg mire mennénk? Valahol felsír az Age of Conan (jó, ez még csak zombi), a Warhammer Online és a Wildstar szelleme. Ha emlékeim nem csalnak a Legion első pár hónapja se arról szólt, hogy a játékosok virágokat tűztek egymás és a fejlesztők hajába, aztán csak összeállt az is.
Ezt nem tőlem kellene megkérdezni, hanem tőlük. Én nem látom át a WoW fejlesztési irányát, csak a tapasztalataimra támaszkodom, ami azt mondatja velem: Nem eszik olyan forrón a kását!
Az első teljesített Warfrontból egy 370-es PLUSZ egy 340-es. Hagyjuk a craftolt geart, a craft mindig is szar volt, talán csak BC idején nem, amikor bevezették az upgrade-elhető epixeket. Na, az speciel jó volt. Gyorsan el is felejtették. :P
Nekem olyan érzésem van, hogy egészen egyszerűen hibáztak, amikor a koncepciót megalkották, elvégre nem kell nagy tudósnak lenni, hogy a légió legendás tárgyainak véletlenszerűségét is erősen kritizáló játékosállomány vágyai között egészen biztosan nem szerepel egy még annál is véletlenszerűbb rendszer. Csak mire erre rájöttek, már késő volt. A régi, "veniccdán" Blizzard erre tolta volna 3 hónapot a megjelenést inkább, az Activision-Blizzard ezt már nem tehette meg. Viszont ezt beismerni sem fogják soha, és most megy a tűzoltás, meg Ion semmitmondó nyilatkozatai.
Külön mókásnak tartom azt a tészét a Q&A-nak, hogy "The team is happy with how War Mode turned out as well as the dungeons and raid." - miközben a nagy húzó feature a warfronts meg az island expeditions lett volna, és mind a kettő fos :-D Ez a mismásolás.
Alapvetően a játékkal egyidős a class balance sírás ez egyértelmű és nem újdonság. Ahogy kezelik és javítják, na az más igen. :) Én mai napig nem értem ha egy class jól működik és élvezetes vele játszani akkor miért kell elbaszni és játszhatatlanná tenni 1-2 év alatt. Régen azért volt különbség, de nem feltétlen voltál ellehetetlenítve mint ahogy most pár class.
A Legion pár hónapja meg a legendaryk és a csodálatos AP rendszer körül forgott. Meg akörül amikor kieg elején leszögezték, hogy ha valaki elkezdi dpsként egy specre gyüjteni az ap-t akkor ne aggódjon kitarthat mellette a kieg végéig. Rá két hónapra vért hugyozva kellett ap-t farmolnom, mert a fire mage-et úgy kiherélték, hogy muszáj volt átmenni frostra. :D Ezektől eltekintve az a kieg fun volt, ez nem az.
Ráadásul ott kevésbé éreztem azt minden héten, hogy egyre nagyobb hülyének néznek akinek a torkán bármit le lehet nyomni.
Ja, és még egy dolog, hogy ne csak szapuljam szerencsétleneket: ami szerintem NAGYON jó lett viszont, azok a PVP traitek. Sok esetben rengeteget adnak hozzá a karakterhez, van köztük aktív és passzív, fantáziadúsak, érdekesek. Szerintem senkinek egy szava nem lett volna, ha megcserélik, és ezek a traitek lettek volna a PVE ÉS PVP fejlődés, az azerite meg csak ilyen mellékes, kiegészítő dolog.
A Warfrontot meg kell védenem! Az első még szar volt, mert a játékosoknak fogalma se volt arról, hogy mit kell csinálni, mi ez az egész, a második viszont már sokkal jobb volt, egész egyszerűen azért mert kezdik megérteni, hogy miről is szól. Hamarabb is végeztünk. Jó lesz az, van benne potenciál. Az Island Expedition viszont olyan most, mint annak idején a Scenariók: uncsi. Azt azért pörgetni kell, mert egyelőre rettenetesen vérszegény szegényke. Azzal kapcsolatban viszont az a gyanúm, hogy "csak" a procedurális terepgenerálásnak a teszt területe, amit egy bizonyos D betűs játék következő folytatásában fognak maxra pörgetni... ;)
Attila1234 írta: Azzal kapcsolatban viszont az a gyanúm, hogy "csak" a procedurális terepgenerálásnak a teszt területe, amit egy bizonyos D betűs játék következő folytatásában fognak maxra pörgetni... ;)
Kegyes volt hozzád az RNG, meg jó magas az item leveled. Egy cikluson belül az első Warfrontért jár egy 370-es meg egy 340-es, minden egyes következőért meg csak egy 340-es. De ezek csak a garantált item levelek, ennél lehet magasabb is.
Én nem éreztem annyira funnak a Legion elejét, de nem a class balance miatt, hanem az elbaszott és pokolian frusztráló terep miatt. Úristen! Na, akkor nekem is volt pár olyan alkalom, hogy na, akkor irány a fórum! :D
Mindegyiknek ugyanaz a neve, csak más tierben vannak meg más a modelljük. Én a héten a ilvl340es 7th Legionnaire kardomat cseréltem ilvl370-es 7th Legionnaire-re. Ugyanúgy néz ki, csak jobbak rajta a számok. (A fegyverek külsőre tök egyformák.)
Megmondom, hogy (szigorúan csak) szerintem, mi kellene ebbe a játékba. Egy teljesíthető és kielégítő (de nem instant gratificationt szolgáló) CÉL. Az azerite traitek farmolása ugyanolyan végeláthatatlan és egyéntől függően frusztráló valami, mint az artifact power. A gear szinte napi szinten cserélődik, amit most megszereztél szinte biztos, hogy max. két héten belül megy a kukába, még ha casual is vagy. Petek, achievementek? Szorgalmi feladat, who the fuck cares. Ami viszont tuti volt, és én nagyon kedveltem azok a régi jó 8/8-as item setek. Mi a szent szar tartja vissza a Blizzardot attól, hogy összerakjon egy izgalmas, ugyanakkor a játék számos szegmensét lefedő küldetésrendszert (amiben nincs semmi HC vagy durva PVP feladat), aminek a végén van egy awesome class specifikus transmog set meg egy faszányos mount? Egy kis lore, egy kis küldizgetés (régi területek közbeiktatásával persze), egy kis ez meg az. Valami olyasmit képzelek el, mint a régi jó tier 0.5-ös quest chain. Ez persze nem mentené meg ezt a vesztésre ítélt (sic) játékot, de adna valami célt a playereknek, aminek a teljesítése esetén büszkék lehetnek magukra. Ezt imádnám. Egy plusz gerincet adna a játékmenethez.
Oops! Közben rájöttem, hogy hülye vagyok, hisz valami ilyesmi jön majd a patch-ben csak faj specifikusan a Heritage setek szintjén. Csak kár, hogy egyelőre két fajnak.
Amit most ide leírtál az pontosan az amiért a többség visszasírja a classicot. Ott volt miért küzdeni aminek örültél ha meglett. Ott még megvolt, hogy úúú valaki full t3ban flexel. Na most mondj bármi ilyenre példát. :D A Waist of Time jópofa volt ahogy Legionben a Lucid is, de egy ilyen apró kincskereső kör nem fogja elvinni a kieget a hátán. Amúgy azt ajánlom neked is, pár óra megcsinálni, nagyon sok régi zónára kell visszamenni benne és amúgy tök fun. Haverokkal jókat röhögtünk közben, talán a "legnagyobb" élmény volt az egész kiegben amíg csináltuk. :D
Én már táplálok illúziókat azzal kapcsolatban, hogy majd a következő kiegészítő fogja elhozni a megváltást. 7 darab után már nem. :D
Meg a sámánok (igen, rajtuk is dolgoznak).
Két probléma van ezzel: az egyik, hogy azért itt most az egész kiegészítő egyik legfontosabb újításának szánt alaprendszerről van szó, ahol azért nem csak tuning bajok vannak. Őszintén remélem, hogy tényleg helyrehozzák, mert egyébként nem rossz az ötlet, és a traitek egy része is kifejezetten fantáziadús!
A másik probléma, hogy ezeket a gondokat már a legelső bétázók lejelentették, bőven lett volna idejük erre reagálni. Viszont mit mondott erre Ion barátunk?
"The team makes sure that the core systems of the expansion are polished and ready to go, but realize that they can't delay an entire expansion for millions of players if a specific class or spec is not perfect."
Pont ez a baj, hogy a core system of the expansion se nem volt polished, se nem volt ready to go, és ezt a bétázók előre meg is mondták (bocs, előre elhisztizték :-D).
Én se tudok hősként tekinteni rá, mert egy végtelenségig igénytelen igazi tipikus amerikai suttyú. Attól még a meglátásai a játékkal kapcsolatban úgy-ahogy reálisak és van bennük elég sok igazság.
Pánikolni én mondjuk nem pánikolok, egyszerűen nem játszok. Vicces volt látni a klánnál is, hogy raidig ment a hype, napi 80-90 ember online volt megállás nélkül meg indítva volt 3 raid egyszerre. Eltelt pár hét most a mythic raid alig jön össze, mert mindenki ráhagyta a faszba inkább. Nem csak nálunk, másik ismerős klánjánál is ugyanez van. Múlt héten nem tudtak menni mythicre, mert a csapat negyede abbahagyta inkább.
Elcsicseregte. :D Igen, rotation problémák vannak. Amiket ők hoztak be. Olyan ez mint amikor nyilatkozták, hogy hát az AP rendszer nem úgy működik ahogy gondolták. Az Azerite armor nem úgy működik ahogy gondolták, a legendary rendszer nem úgy működik ahogy gondolták, a warfront nem úgy működik ahogy gondolták, az island expedition nem úgy működik ahogy gondolták... Soroljam még? Mi értelme volt behozni a GCD-s mókát pár hónapja azon túl, hogy szétbasszanak vele pár dolgot amit majd most próbálnak valahogy kisakkozni? :D
Értem én, hogy semmi nem tökéletes és semmi nem is lesz az meg baromi komplex a rendszer és mérhetetlenül sok munka van körülötte amire a mostani stat igazítás még rápakolt 100 lapáttal... Ettől eltekintve had ne kelljen már mindent benyalni ami csak elhagyja a szent szájukat. Shadow priest rework már patch előtt be lett lengetve, mert hallomásom szerint a legion elején kibaszott OP státuszból sikerült visszaverni őket a használhatatlan kategóriába. Azóta nem történt semmi. Mindent fixelnek, mindenre rájöttek már, hogy amúgy szar aztán majd javítjak, talán fél év múlva nem is lesz egy bughalmaz a játék. Azért mégiscsak egy kiegről van szó, természetes, hogy tele van bugokkal amik miatt questeket kell kivenni a játékból, mert képtelenek megoldani. Ugyanmár...
Ez mind igaz és értem a fájdalmát azoknak, akikre nem hallgattak a béta során, de a Blizzardot is meg kell érteni, hogy ahhoz, hogy kikalapáljon egy ilyen rendszert adat kell. Kurva sok adat! Ezért megcsinálják olyanra, amilyenre tudják a béta és a saját tapasztalataik alapján, aztán elkezdik kipofozni a bejövő adatok alapján, amiknek a mennyisége össze se hasonlítható a bétáéval. Ezt a munkamódszert lehet kritizálni, kétségtelen, hogy az eredmények elsőre nem mindenkinek kielégítőek, de ez egy ilyen folyamat, ennek a szörnyetegnek ez a természete.
Warfrontból csak 340-es :-)
Már bocs, de pl. annak idején a hunterem baltái bizony craftoltak voltak :-D Mint ahogy nagyon sokaknak. És a raides dolog is sántít azért picit, mert bizony ott még nem volt raid nehézség, csak egy szint, ami a csúcsot is jelentette egyben, ennek megfelelően annak a belépő szintű gearje a sima instákból esett. Amiket aztán farmolhattál nyugodtan, mert ha az áhított cuccos nem is jött, esett a black diamond, amivel le lehetett craftolni egy majdnem olyan jó cuccot. Voltak lehetőségek, és ha volt rá időd és kedved/energiád, akkor a beleölt "munka" függvényében össze lehetett szedni a szükséges dolgokat. Mindig volt egy lassú, de biztos módja a gear szerzésének.
De ez így egészen egyszerűen nem igaz. A class tuninghoz, az azerite traitek egymáshoz viszonyított erejéhez igen, adatok kellenek, világos.
Viszont egy koncepció, ha az általuk elképzelt módon nem működik, ahhoz szerinted miért kell adat? Ha egyszer kivétel nélkül minden bétázó kritizálta az azerite rendszer randomságát, akkor milyen adat lehet az, ami alapján nem tudtak akkor még dönteni? Ha pedig nem veszik figyelembe a bétát, akkor az minek van?
Amit most leírtál, azt már leírták 1000x, csak a speccek és a classok voltak mások. Amikor felmegyek a hivatalos fórumra dettóra ugyanaz a sírás megy, mint ami ment 5, 10 vagy 15 éve. Csak a témák cserélődtek le. Ez bennem kifejlesztett némi empátiát a játékkal kapcsolatban, és némi türelmetlenséget a sírással szemben. Elnézést ezért. Csinálhatnák azt is, hogy semmit se fejlesztenek, változtatnak a játékmechanikákon, max. új területeket tesznek be, de akkor meg mire mennénk? Valahol felsír az Age of Conan (jó, ez még csak zombi), a Warhammer Online és a Wildstar szelleme. Ha emlékeim nem csalnak a Legion első pár hónapja se arról szólt, hogy a játékosok virágokat tűztek egymás és a fejlesztők hajába, aztán csak összeállt az is.
Ezt nem tőlem kellene megkérdezni, hanem tőlük. Én nem látom át a WoW fejlesztési irányát, csak a tapasztalataimra támaszkodom, ami azt mondatja velem: Nem eszik olyan forrón a kását!
Az első teljesített Warfrontból egy 370-es PLUSZ egy 340-es. Hagyjuk a craftolt geart, a craft mindig is szar volt, talán csak BC idején nem, amikor bevezették az upgrade-elhető epixeket. Na, az speciel jó volt. Gyorsan el is felejtették. :P
Nekem olyan érzésem van, hogy egészen egyszerűen hibáztak, amikor a koncepciót megalkották, elvégre nem kell nagy tudósnak lenni, hogy a légió legendás tárgyainak véletlenszerűségét is erősen kritizáló játékosállomány vágyai között egészen biztosan nem szerepel egy még annál is véletlenszerűbb rendszer. Csak mire erre rájöttek, már késő volt. A régi, "veniccdán" Blizzard erre tolta volna 3 hónapot a megjelenést inkább, az Activision-Blizzard ezt már nem tehette meg. Viszont ezt beismerni sem fogják soha, és most megy a tűzoltás, meg Ion semmitmondó nyilatkozatai.
Külön mókásnak tartom azt a tészét a Q&A-nak, hogy "The team is happy with how War Mode turned out as well as the dungeons and raid." - miközben a nagy húzó feature a warfronts meg az island expeditions lett volna, és mind a kettő fos :-D Ez a mismásolás.
Alapvetően a játékkal egyidős a class balance sírás ez egyértelmű és nem újdonság. Ahogy kezelik és javítják, na az más igen. :) Én mai napig nem értem ha egy class jól működik és élvezetes vele játszani akkor miért kell elbaszni és játszhatatlanná tenni 1-2 év alatt. Régen azért volt különbség, de nem feltétlen voltál ellehetetlenítve mint ahogy most pár class.
A Legion pár hónapja meg a legendaryk és a csodálatos AP rendszer körül forgott. Meg akörül amikor kieg elején leszögezték, hogy ha valaki elkezdi dpsként egy specre gyüjteni az ap-t akkor ne aggódjon kitarthat mellette a kieg végéig. Rá két hónapra vért hugyozva kellett ap-t farmolnom, mert a fire mage-et úgy kiherélték, hogy muszáj volt átmenni frostra. :D Ezektől eltekintve az a kieg fun volt, ez nem az.
Ráadásul ott kevésbé éreztem azt minden héten, hogy egyre nagyobb hülyének néznek akinek a torkán bármit le lehet nyomni.
Ja, és még egy dolog, hogy ne csak szapuljam szerencsétleneket: ami szerintem NAGYON jó lett viszont, azok a PVP traitek. Sok esetben rengeteget adnak hozzá a karakterhez, van köztük aktív és passzív, fantáziadúsak, érdekesek. Szerintem senkinek egy szava nem lett volna, ha megcserélik, és ezek a traitek lettek volna a PVE ÉS PVP fejlődés, az azerite meg csak ilyen mellékes, kiegészítő dolog.
Írjuk fel valahova, a fórum történetében az első eset, hogy Jodával értek egyet, Attila ellenében :-D
Akkor mégis, hogy esett nekem 395 ös kesztyű warfrontból?
A Warfrontot meg kell védenem! Az első még szar volt, mert a játékosoknak fogalma se volt arról, hogy mit kell csinálni, mi ez az egész, a második viszont már sokkal jobb volt, egész egyszerűen azért mert kezdik megérteni, hogy miről is szól. Hamarabb is végeztünk. Jó lesz az, van benne potenciál. Az Island Expedition viszont olyan most, mint annak idején a Scenariók: uncsi. Azt azért pörgetni kell, mert egyelőre rettenetesen vérszegény szegényke. Azzal kapcsolatban viszont az a gyanúm, hogy "csak" a procedurális terepgenerálásnak a teszt területe, amit egy bizonyos D betűs játék következő folytatásában fognak maxra pörgetni... ;)
Ámen!
Kegyes volt hozzád az RNG, meg jó magas az item leveled. Egy cikluson belül az első Warfrontért jár egy 370-es meg egy 340-es, minden egyes következőért meg csak egy 340-es. De ezek csak a garantált item levelek, ennél lehet magasabb is.
Na jó, akkor engem beszopattak kérem!
Én nem éreztem annyira funnak a Legion elejét, de nem a class balance miatt, hanem az elbaszott és pokolian frusztráló terep miatt. Úristen! Na, akkor nekem is volt pár olyan alkalom, hogy na, akkor irány a fórum! :D
Úgy, hogy az 1 alkalommal eső endobossos 370-es loot titanforgeolt fel neked. A standard loot 340 amúgy.
Ain't no mountain high enough? :-D
A legelső warfrontból esett a 395 ös item és igen kaptam egy 340 est is konkrétan ugyan az volt mint a 395 ös...
Csak az
RW!Sony.Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nem teljesen ugyanaz a kettő, és nem csupán a statok miatt... Másképp néznek ki. Mondjuk a kesztyűkön nem annyira látszik.
https://www.wowhead.com/guides/arathi-warfront-armor-and-weapon-transmog
A statokat nem néztem ugyan, de pontosan ugyan az volt a neve mindkét kesztyűnek az 100%.
Mindegyiknek ugyanaz a neve, csak más tierben vannak meg más a modelljük. Én a héten a ilvl340es 7th Legionnaire kardomat cseréltem ilvl370-es 7th Legionnaire-re. Ugyanúgy néz ki, csak jobbak rajta a számok. (A fegyverek külsőre tök egyformák.)
Csak, hogy jobb kedvre derítselek! Ezt most linkeltem a Never forgetbe, de ide is passzol. BC idejéből:
rwurl=https://youtu.be/gScoX4c4mmw
"Shaman needs more buffs!" :D Klasszikus.
Oops! Közben rájöttem, hogy hülye vagyok, hisz valami ilyesmi jön majd a patch-ben csak faj specifikusan a Heritage setek szintjén. Csak kár, hogy egyelőre két fajnak.
Amit most ide leírtál az pontosan az amiért a többség visszasírja a classicot. Ott volt miért küzdeni aminek örültél ha meglett. Ott még megvolt, hogy úúú valaki full t3ban flexel. Na most mondj bármi ilyenre példát. :D A Waist of Time jópofa volt ahogy Legionben a Lucid is, de egy ilyen apró kincskereső kör nem fogja elvinni a kieget a hátán. Amúgy azt ajánlom neked is, pár óra megcsinálni, nagyon sok régi zónára kell visszamenni benne és amúgy tök fun. Haverokkal jókat röhögtünk közben, talán a "legnagyobb" élmény volt az egész kiegben amíg csináltuk. :D