Quake

Utolsó bejegyzés


1. Slipgate: borzalmas ötlet. Senki se fogja 1 hét múlva játszani.
2. Athena: borzalmas karakter, abszolút nem illik a játékba. Teljesen randommá teszi a fightot, ahogy ott hibálódzik egy összecsapás közben. Ki kell dobni a francba.
3. Új hitboxok nekem nagyon nem adják, alig találok el valakit.



Nálam meg most nagyon szarul futott, szóval ki is léptem. Az tuti, hogy a technikai részért felelős embereket ki kéne rúgni a faszba, de igazából a balansz terén sem vágom, mit csinálnak:

- DK megint kapott egy nerfet: még mindig borzasztó, egyértelmű, hogy a képességének semmi keresnivalója nincs a játékban. Alapvető game design hiba minden aspektusa.

- Scale-t buffolták: két peccsel ezelőtt is leromboltam vele a fél pályát, erre két peccs óta buffolják. Most konkrétan egy elpusztíthatatlan gyilkológép, ami díjazza a gecibuta játékot.

- Mindezt úgy, hogy most hoztak be egy új kicsi championt. Konkrétan történt velem olyan, hogy bespawnoltam Athenával, erre épp arra járt egy bullrusholó Scale és azonnal kinyírt csak a bullrushsal... spawnon bazmeg!

- Galenának úgy növelték meg a hitboxát, hogy közben a karaktermodelleket most hozták fel a hitboxok pontos méretére, vagyis sikerült jól kibaszni pont ezzel a karakterrel, aztán agyonlőnek a machine gunnal. Mindegy, akkor megint BJ-zni fogok, már ha egyáltalán lesz kedvem elindítani a játékot a következő peccsig ennyi faszsággal.

- Stutter? Hát persze, hogy ugyanúgy van, framepacingben kurvára nem érződik az, hogy elvileg itt most aztán betonszilárdnak kéne lennie pont a framepacingnek. :D

- Slipgate: uncsinak tűnik valóban.

Asszem tavaly óta nem csináltak ilyen elbaszott peccset. Olyan kurva jó lenne tényleg, ha nem a QL-fórum moderátora lenne a lead designer, hanem keresnének valami fasza fejlesztőt, aki dolgozott már hasonló cuccon és kompetens.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



És akkor ilyen kommentekkel van tele a Steam-fórum:

Now I am having stuttering in Duels and 2x2 which never happened before. Also, stuttering on using abilities. Also, interface drifted somewhere out of the visible range on some screens. Also, pushing instagib and sac to arcade while placing slipgate instead (I bet it won't get even 100k games in month). Also, runes are only duplicates for the past two months. Also, hitdetection and netcode are still bad. And servers... maybe somewhere they are good but thos on which I play are total trash when decent amount of people playing at the same time.

Guys, please, after two years of development can you please finally put some money and experienced developers into making of this game.

Gyalázat bazmeg.

Ez is röhej valóban, a Doom Slayer nem mostanában slayel:
https://steamcommunity.com/app/611500/discussions/0/3397295779064224832/

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én is mentem pár menetet, hát nem vagyok elragadtatva sem az új hőstől, sem az "optimalizációtól" (nem néztem számokat, de érzésre sokkal kevésbé smooth az élmény, néha már-már akad ott, ahol korábban semmi probléma nem volt). Azért hogy ne csak negativitás legyen tőlem, a slipgate szerintem jópofa. Nem olyan mód, amit orrba-szájba fogok nyomni, de napi 1-2 menet lehet, hogy le fog csúszni. Mondjuk totál el tudom képzelni, hogy ha összerak pár igazán tökös játékost az ellenfél csapattába, akkor oda csak szopni jár majd az ember 5 kör erejéig :D


Tno képe
Tno

Tizenx éve volt egy OpenGl Quake vagy a tököm tudja, menő fényekkel. Az nem elég jó?:D

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Nekem mondjuk nagyon smoothul futott, bar neha laggolt, de glom serverek tul voltak terhelve.



Ja, reggel ránéztem unlockolt fps-sel, és ez valami szerverprobléma lesz, mert egyébként jobb értékeim vannak, csak belassulgat.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem :D

És amúgy is nehéz már működésre bírni :(

GTX1070-es laptopomon például nincsenek textúrák.



Chiller írta: Elnézést hogy eltérítem a blogot, de amúgy tudtok valami jó Quake1 felújításról?
Mondjuk legalább doom motorral, vagy valami unreallel, vagy mittomén.

Én legutóbb (kb. 5-7 éve) az ezQuake-kel tettem egy kört:
https://ezquake.github.io/
Ez alapvetően egy multiplayer orientált source port, de tippre a single player is megy vele. Az eredeti Quake fájlok kellenek hozzá. Csak annyira szép kábé, mint az eredeti, de működik.

Egy gyors keresés alapján amúgy single playerre a QuakeSpasmot ajánlják:
http://quakespasm.sourceforge.net/
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=to3tdN6SSo8

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Kőkemény filozófia:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5lwUHYxkGEM

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WuDMz9yTKoM
Mondjuk kár, hogy Athena egyelőre csak erre jó a mostani balanszban. :D

Szerk: Ja meg erről jut eszembe, hogy remélem, hogy a Defrag mod népszerűségével kezdenek majd valamit a QC szempontjából, mert kurva jó lenne egy platformingra és strafe jumpingra fókuszáló játékmód. Baxott jól be lehetne vele gyakorolni a mozgást.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: Ja, reggel ránéztem unlockolt fps-sel, és ez valami szerverprobléma lesz, mert egyébként jobb értékeim vannak, csak belassulgat.

Már nem, megfixelték. Thank God.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Yep, QuakeSpasm vagy Darkplaces, mindkettő jó választás.

A multira kihegyezett portokat viszont nem ajánlom, mert tényleg multis portok: alapbeállításban általában minden olyasmi ki van lőve bennük, ami egy normál játékosnak hozzátesz az atmoszférához (view bob, weapon bob, mindenféle olyan dolog, ami bármilyen szinten is gyengíti a pontos célzást).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Következő champion "teaser":
https://clips.twitch.tv/DeafSincereSoymilkHeyGirl
Tök úgy néz ki, mint a Postal Dude. :D Dude fasza is lenne a hozzáadott vécéhumor érdekében: Sorlag leköp / lehány, Dude lehugyoz ("...and the flowers will grow"). :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ez a Visor nagyon adja, bár fogalmam sincs miért :D Valahogy jól megy vele a játék, de az is igaz, hogy most nagyon sok noob rászabadult QC-re. Vettem végül egy Death Knightot is. Már csak BJ meg Keel/Clutch kéne a teljes duel lineuphoz.



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5l0Q_bWaFQw

Egy ideje be akartam dobni, de mindig elfelejtettem.
Aki nem ismeri annak kötelező, az egyik legjobb kvékes movie. Unod már a speedrunokat? Itt van ez, ahol a sebesség mellett mindent cafatokra kell lőni:D
A movie 7:13-tól kezdődik, előtte a nyers demók vannak.



Fel nem tudom fogni, hogyan lehet így játszani egyébként. :D Eddig akárhányszor próbálkoztam a QC-ben Anarkival (neki ilyen Q1-es / CPMA-s a mozgása), mindig arra jöttem rá, hogy én egyszerűen senkit sem tudok eltalálni, miközben így mozgok. :D Ez valami külön skill.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szerintem a mozgás alá rendelt célzás a kulcs. Ha megnézed csak akkor lő, ha már strafejump közben elért a célkereszt az enemy-ig. Legalább is a magyar, a többiek fukárabbak a sebességgel.



strafejump

Végül is kukacoskodom, de az nem sima strafe jumping, hanem Q1-es bunny hopping, amivel sokkal flexibilisebben lehet kanyarodni, viszont sokkal erősebb - gyorsabb egérmozgás is kell hozzá (rendes strafe jumpinggal nem tudsz éles kanyarokat bevenni, meg kell állni minden kanyarnál és circle jumppal kell újrakezdeni a mozgást). Na, ez az, ami kicseszik velem, emiatt nem tudok célozni, na meg a normál, Q3-as mozgású karakterekkel egyébként is úgy játszol, hogy strafe jumpolsz, aztán harcnál megállsz cselezni meg célozni.

Anarkival ezt nem tudod megcsinálni: folyamatosan mozogni kell vele, mint állat, mert gyenge, így könnyen kilövik, vagyis amíg nincs egy jó stacked (nem vettél fel megát vagy armort), addig harcnál minimum egy lövést be kéne vinni bunny hoppolás alatt, és csak utána lassítani. Legalábbis nekem így tűnik.

Szerintem egyébként ott rontom el a dolgot, hogy a QC-ben a space nyomva tartásával szoktam bunny hoppolni (ilyet lehet sima strafe jumppal is egyébként, csak tilos: ott érdemes minden ugrást manuálisan ugrani, mert a nyomva tartott verzió lassabb sokkal), úgy meg nyilván sokkal könnyebb, mint rendesen kiugrani az összes ugrást, de kevésbé tudatosabb is = az "agyad" nem mindig tudja, merre mész.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Tno képe
Tno

Végül is csak úgy 2 hete vettem meg Visort, mondjuk nagyon nem is játszottam azóta.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Na, végre valami vicces hülyeség, amire el tudtam verni egy kis ingyen platinumot:
rwurl=https://i.imgur.com/tV7Tv5F.jpg
Az mondjuk faszság, hogy ez a vanity nincs benne a loot boxokban, tehát bundle-t kell venni érte platinumért, de whatever, nincs mire költenem.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ezek növelik a hitboxot?



Nem.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A szart is kijavították a frame pacingből:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VFYU4dmlNOA
Atyaúristen, ez a peccs. :DD

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nice find!



A múltkor ajánlottam neked, csak gondoltam így rivjúval tetszetősebb lesz. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ez elég jó, le is szedtem azt már megy is hentelés.



Tegnapi matchmaking wtf:
rwurl=https://i.imgur.com/lM7Ydod.jpg
Őszintén szólva ahhoz, hogy nekem ilyen 50%-os Rapha accuracy-m legyen a raillel, nagyon komolyan olyan ellenfelek kellenek. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Tno képe
Tno

Á, szóval az adott fegyverhez kapcsolódó accuracy-t írja ki a végén?

Monas apó legyintett. Két kézzel is.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!