A jelenleg talán leginkább jegyzett magyar csapat, a budapesti Neocore Games (King Arthur, The Adventures of Van Helsing) hivatalosan is bejelentette új játékát. A Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyrban az örökkön éber inkvizíció ügynökeként járhatjuk be a zord csillagközi hadiutunkat. Purgálásunk kereteként pedig nyílt világú, perzisztens akció-RPG-t ígérnek.
A kampány kibontakozásával egyenesen kolosszális homokozóban találjuk magunkat, több évi szórakozást folyamatosan bővülő tartalommal. Ez a DLC-ár eufemisztikus megnevezése lenne, vagy valóban finom falatokkal felhizlalt tartalomról lesz szó? Az egyik nem zárja ki a másikat, a lényeg az, hogy a minőségi plusz kilóknak hála az egyszeri játékos is jóllakatva érezze magát, ne pedig kizsebelve.
Az IGN-nek nyilatkozó Pozsonyi Zoltán producer természetesen biztosítja a nagyérdeműt arról, hogy a WH40K brutális világa mennyire jó alapanyag egy akció-RPG-nek, és ők bizony nagy rajongói a világnak. Ez persze önmagában nem jelent semmit, hiszen számos később katasztrofálisnak bizonyuló játék vagy film esetében bizonyult a "híres utolsó reményteli mondatok" egyikének, de a rosszmájúság eretnekség lenne.
rwurl=https://youtu.be/kTdMC4N6Kd4
Őszintén remélem, hogy nem csupán egy WH40K-mezbe bujtatott Diablo-klónban élhetjük ki a saját Jaq Draco-énünket, mert ennél jóval izgalmasabb dolgokat ki lehet hozni a témából. Mindenesetre a magyar csapat a King Arthur kapcsán már megmutatta, hogy ötlet és ambíció van a sokat markolásra, ez pedig egy újabb nagy lehetőség egy igazán nagyot szóló produktumra. Ez pedig a hazai fejlesztőkre éppúgy ráférne, mint a Games Workshop mostanában boldog-boldogtalannak osztogatott, egykor a videojátékok között is patinásnak számító licencére.
Forrás: IGN
Thx, inkwizitor!
A kampány kibontakozásával egyenesen kolosszális homokozóban találjuk magunkat, több évi szórakozást folyamatosan bővülő tartalommal. Ez a DLC-ár eufemisztikus megnevezése lenne, vagy valóban finom falatokkal felhizlalt tartalomról lesz szó? Az egyik nem zárja ki a másikat, a lényeg az, hogy a minőségi plusz kilóknak hála az egyszeri játékos is jóllakatva érezze magát, ne pedig kizsebelve.
Az IGN-nek nyilatkozó Pozsonyi Zoltán producer természetesen biztosítja a nagyérdeműt arról, hogy a WH40K brutális világa mennyire jó alapanyag egy akció-RPG-nek, és ők bizony nagy rajongói a világnak. Ez persze önmagában nem jelent semmit, hiszen számos később katasztrofálisnak bizonyuló játék vagy film esetében bizonyult a "híres utolsó reményteli mondatok" egyikének, de a rosszmájúság eretnekség lenne.
rwurl=https://youtu.be/kTdMC4N6Kd4
Őszintén remélem, hogy nem csupán egy WH40K-mezbe bujtatott Diablo-klónban élhetjük ki a saját Jaq Draco-énünket, mert ennél jóval izgalmasabb dolgokat ki lehet hozni a témából. Mindenesetre a magyar csapat a King Arthur kapcsán már megmutatta, hogy ötlet és ambíció van a sokat markolásra, ez pedig egy újabb nagy lehetőség egy igazán nagyot szóló produktumra. Ez pedig a hazai fejlesztőkre éppúgy ráférne, mint a Games Workshop mostanában boldog-boldogtalannak osztogatott, egykor a videojátékok között is patinásnak számító licencére.
Forrás: IGN
Thx, inkwizitor!
Várom az első anyagot a játékból. Addig ez csak a szokásos bla bla.
Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.
When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson
yeah, videó jó, de ingame plz!
Ha nem lessz benne az istencsaszar korat belengo fatalizmus, semmit sem er majd.. ;(
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
Lassan vadászni kell a normálisnak mondható W40k játékokat, mert annyi köztük a pocsék, hogy lehúzzák a nevet.
Kellőképpen brutálisnak kell lenni, látni szeretnék már egy rosszul sikerült Psy-t, és egy raklapnyi hirtelen megjelent Bloodlettert :D vagy lehessen válogatni a Rendek közül, hogy én egy Ordo Malleus Inkvizítorral szeretnék lenni.
Nagyok az elvárásaim, de már annak örülök, hogy nem egy mobil játék.
Szép videó, de ha jól emlékszem kb. két hete még embert kerestek a projecthez, tehát nem állnék fél lábon amíg elkészül...
Hja, asset managert kerestek, ami mondjuk inkább a játék történetét / tartalmát érinti, mint magát a technológiát. (Majdnem jelentkeztem, de túl kényelmes vagyok ahhoz, hogy felálljak a jelenlegi székemből.)
The strong eat, the weak are meat.
Egy dolgot nem ígértek: versenyképes keresetet....
Nem tudom, annyira nem néztem bele az állásinterjúba. Annyi stimmelt, hogy WH40K geeknek kell lenni és baromi jónak angolból.
The strong eat, the weak are meat.
Figyelemmel kisérjük, áldásunk rajta.
"Győzelem bármi áron, győzelem minden iszonyat ellenére, győzelem, bármilyen keserves legyen is az út. Mert győzelem nélkül nincs tovább élet."