Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Inkább valami kommentált twitch összes game végigjátszásra gondoltam de azért kössz :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Tannenberg-et tovább akciózták 12,5 eur-ra. Volt valakinek szerencséje hozzá? (+fun fact a magyar csapatok magyarul ordibálnak a harcmezőn)



Star Control Origins. Megint egy játék, amit olyan apróságokon kúrnak el, hogy nem is értem mi járt a készítők fejében. Lehet várni a modderekre, hogy legyen valami patch, ami a sok félregondolt baromságot kiszedi. Tök jó kis vicces, már-már spore szerű, felfedezős játék lehetne.
- hajókat nem tudsz javítani, csak a megfelelő faj anyabolygóján (ha van 2-3 féle, akkor minden harc után érdemes lenne körberepülni a pályát...)
- kevés üzemanyag miatt sokszor nem tudod megtenni a küldetés helyszíntől a visszautat, mert nem látod előre, hogy hol fogsz tudni tankolni
- drága üzemanyag miatt minimálisra veszed a felfedezgetést, hogy ne kelljen repetitív farmolni a bolygókat (rosszabb mint a Mass Effectben volt, mert itt még le is kell szállni), ráadásul így nem jut pénz fejlesztésekre se
- hiában mozogsz flottában, 1v1 űrharc van ?!
- meg az olyan szokásos dolgok, hogy fogalmad sincs, hogy pl. a +20% hőpajzs egymásra rakódik e, ha több modult veszel.
stb.

Persze emellett is rengeteg hibája van, de szerethető lenne attól.



Quake 4

Mindig is csíptem ezt a játékot, mert ez a Doom 3 akciódúsabb verziója, de fuck, a kampányban is működik a strafe jump, a circle jump, a crouch slide és a bunny hopping is??? Persze Kane jó lassan mozog addig, amíg stroggot nem csinálnak belőle, az meg jól kibaszik az ugrások időzítésével, így a Quake Champions után kb. újra kell tanulni a dolognak azt a részét, de ez így mindjárt jóval menőbb, mint egy "sima" szingli kampány.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Shadow of the Tomb Raider
Baromi jól indult az első pár óra. Utána szépen ment le a lejtőn. Egyre jobban kijöttek azok amik a végére már-már számomra játszhatatlanná tette az egészet. A sztori érdekesen indul, de a közepén leül és átmegy ilyen érdektelen izébe olyan karakterekkel akikért egy percig nem tudsz izgulni. Vannak nagy drámai pillanatok és csak így néztem, hogy most ez engem miért kéne amúgy hogy érdekeljen?! Ráadásul a dramaturgia is borzalmas klisékre épül amit mérföldekről látsz jönni ezért egy pillanatra se tud meglepő lenni. A voice acting mellé még zseniális. Ha bekapcsolod az immerse cuccot akkor mindenki a saját nyelvén beszél majd. Lara nem. Ő angolul mondja nekik a magáét, de mindenki megért mindent. :D Jó kis külvilágtól elzárt benszülött nép aki a saját kitalált nyelvén makog, de Lara ofc megérti és ők is perfectek angolból. Meg itt van a kedvenc vendorom is. Öregasszony aki UZI-t és LASER SIGHT-ot árul. :D Azt hittem lefordulok a székről...

Maga a játék meg 70%-ban egyik falról a másikra ugrálás, 20%ban akció a világ leghülyébb aija ellen, 10%ban szitkozódás azért, mert valami fos bug miatt újra kell kezdeni egy részt 50 alkalommal. Ráadásul a játék legnagyobb platforming eleme is valami elképesztően szar érzésre. Mindenhez ragadsz, de ha tizedmásodperccel később nyomsz valamit mint ahogy a játék azt megköveteli akkor utána hiába nyomsz bármit, nem fog odatapadni a falra. :D A kedvencem amikor átestem egy "úszó" platformon 3szor, mert hamarabb ugrottam mint ahogy a játék szerint kellett volna. Meg az ilyen menekülős részek amikor a szemed láttára csúsznak be eléd a kiszögelések amikre ugrálni kell. :D Elképesztően illúzióromboló tud lenni. Főleg azért, mert a játék még ilyenkor minimális kontrollt se ad, hanem egy csúzdán mész végig érzetre. Nehéz leírni, de a falat kapartam a 4. ilyen után már. Ja meg a kúszunk a fény felé egy szűk hasadékban miközben majdnem meghalunk! 6szor!

A fegyver/ruha/ability upgradenek konkrétan zéró értelme van, mert ahogy mondtam jóformán nincs akció a játékban. Pár részt leszámítva ahol direktbe kell ölni embereket 5 percig, igazából a játék nagy részében 3-4 ellenfél lesz néha akiket egyesével gond nélkül egy gombnyomással kiszedsz. :D Such challenge. oh, viszont vannak ugye külön puzzle nehézségek meg combat nehézségek. Combatot azt normálon hagytam (mit sem sejtve, hogy amúgy nincs combat a játékban), puzzle-t meg útkeresést meg legnehezebbre. :D No ez így utólag visszagondolva hiba volt, mert a játék szerint azért nehéz valami, mert az ég világon semmi hint nincs arra mit kéne csinálni vagy mire lehet ugrani és mire nem. Sokszor voltam olyan helyzetben, hogy látszólag esélytelen volt ugrani bárhova is, aztán rájöttem, hogy ja oda lehet hookolni. Igaz máskor nem lehet hasonló dologra, de itt igen. :D Vagy a kiszögelés amire ugrani kéne a korom sötétben van és esélyed sincs meglátni csak ha vakon odaugrasz. Tényleg tök random az egész játékban, hogy valamiben meg lehet-e kapaszkodni vagy nem. Egyszerűen borzalmas a rendszer, gondolom alacsonyabb fokozaton nem frusztrál ennyire feleslegesen és most itt nem azt mondom, hogy minden legyen hülyebiztos és rohadt egyszerű, de lehet úgy is designolni valamit, hogy értelmes legyen.

Kár érte, pedig az első kis városig tökre élveztem amíg igazából az összes később ezerszer ismétlődő elem csak egyszer volt elsütve. Számomra a trilógia legrosszabb darabja.



Ismerős. Be se léptem napok óta, hogy befejezzem annyira untat. :(



Szomorú, hogy pont a 3. részt sikerül a leginkább elrontani, ami ráadásul a záró rész is. Ennek kéne a legkiforrottabbnak és pöpecebbnek lennie, erre mindenhonnan azt hallani, hogy ez a leggyengébb. :/

Choose your next words with excpetional care!



Az előzőhöz képest mennyi benne az akció (lövöldözés)? Mert ha jól értem, akkor sokkal kevesebb :)
(A storyt sajnálom, ha szar, az előző sem fogott meg, nem nagyon tudott érdekelni az elszármazottak nyomora.)



FEAR 3, Dead Space 3, half.... szóval sajnos meglepően nagy hagyományai vannak a harmadik ájtékkal való eltoszásnak. :-/



Mondjuk én már az első részre se adtam volna 51%-nál többet :D



Nem nagyon emlekszem mar mindenre az elozo reszekbol, de itt baromi keves akcio van. Lenyegeben tenyleg legalabb 70%a a jateknak felfedezes es ugrabugra.



Na, kösz, akkor lehet megnézem, herótom van fedezékből lövöldözős részektől. Bár az ilyen időben gombnyomós, live movie részek sem a kedvenceim :D



Nyomjad inkább a for honourt, meg a Chivalryt, az passzol majd hozzád.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Chivalry-t már unom. For Honorba meg annyi időt kellene belefektetni, hogy profi legyél, amennyi nekem nincs :D (Pajzsos vikinggel toltam egy ideig).



Akkor ok.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Mound&Blade 2-re fáj a fogam :D Addig marad a Kingdom come :D



Arra még egy darabig sokunké fog fájni :(



inFamous: Second Son
Nem lett a végére olyan szar ez mint amilyennek tűnt annó. Bár közelében sincs az előző részeknek sajnos. A karakterek kurva egysíkúak, a történet is nevetségesen egyszerű és a küldetések is igazából 1 sablonra vannak felhúzva 3 fejezetben. A powerek meg a játékmenet ettől függetlenül tetszett, csak lehetett volna hosszabb is. Jóformán úgy éreztem, hogy na mostmár kezdődhet a játék és erre upsz vége is. Talán volt 8-10 óra. Az előző részek fényében ez édeskevés volt... A credits alatti Nirvana "cover" miatt meg lófasz a seggükbe.


Boz képe
Boz

Sose fog az már megjelenni.
rwurl=http://puu.sh/BDykS/5c2a33d262.jpg

Éljenek a videojátékok!



Dungeons 3 (havi humbliban van)

Nem rossz, nem rossz. Louval toltuk coopban a kampányt hétvégén, 10 óra alatt kb. a játék harmadáig jutottunk. Gyors vélemény:
- A legelején a legfontosabb: a coop az úgy működik, hogy mindketten egyszerre vagyunk a pályán és _EGYSZERRE_ tudjuk irányítani a lényeket/építeni/stb. Viszont csak egy dungeon és egy hős van :D Ez kavarodáshoz vezethet, mi úgy oldottuk meg, hogy közbe megy a chat és Lou menedzselte a lenti dungeon részt, én meg általában fent a napvilágon támadtam/védekeztem. Persze több szem többet lát alapon félszemmel azért a másikra is figyeltünk.
- Rengeteg a kikacsintás egyéb játékokra (WOW, stb), filmekre (HP, LOTR, stb) - a sztorit viszont kicsit úgy érzem feláldozták a gegek oltárán
- Jók a szövegek, enyhe Terry Pratchettes beütéssel (bár néha kicsit sablonos)
- Játékdizájn kellemes, azaz van értelme minden kasztnak/épületnek, bár azért szerintem a DK2 szintjét sajnos nem éri el
- Kellően nehéz (sőt), egy pálya simán van másfél óra
- Grafika/hangok szerintem O.K.
- Balance az szerintem elég gyengus lett, de legalább van kihívás :D csak türelem is legyen

Összességében egy közepesnél jobban sikerült játéknak vélem. A teljes 45 eurós árat nem éri meg, de a monthly árat igen. Egyfajta kevésbé darkos DK2-ként tudnám leginkább aposztrofálni. Előző részekkel nem játszottam.

4/5


Lou képe
Lou
Donator

+1

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



LoL!
en is nagyon varom, de ezt azert egy kicsit tulzasnak erzem.:DDD

"okey-dokey!"



Bards tale IV: Barrows deep
Rövid első benyomás:
+: Szép (kivéve az emberek fejét, minden ember csúnya ezen a vidéken :-D), atom jók a hangok meg a zene, tök jó első blikkre a játék rendszere.
-: Nem bírja a gépem. Witcher 3 maxon meg se döccen, ez úgy akadozik hogy rossz nézni. Majd sakkozok a beállításokkal hogy mit lehet lendíteni, de gyanús hogy a 8 gb memória is kevés neki (manapság nem sok, tudom, de ez az első játék aminél gond).

nem volt érkezésem képeket lőni, de így néz ki nálam is mint itt, csak szaggat...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xAf5Ne9GDJw



Nokedli írta: -: Nem bírja a gépem.

Nem ennyire drámaian, de +1 erre. Katasztrofális az optimalizáció (totális hiánya). 32 gigával már nem akad, cserébe szarrá moddolt, 99%-ban ultrahalk 1080-asom ventijei maximumon visítanak, pedig a látvány ultrán néha egy moddolt Morrowind szintjén mozog. De nem éri el a 75 fps-t.


Lou képe
Lou
Donator

sajnos inXile-nál jellemző, hogy első pár hónapban feléje se szabad menni a játéknak.
beaktiváltam, de sztem fél év múlva fogom csak telepíteni, addigra talán a durvább hibákat javították.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Én se meg más se panaszkodott konkrétan bugra, de az optimalizáció...


Lou képe
Lou
Donator

látom megragadt :D

jogos, bug-okra vonatkozóan steam illetve random oldalas értékelésekben írtak :)

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Kár :-(
Amit én láttam reviewt az nem említett bugot, meg én se láttam (OK én alig kezdtem bele még), aztán azt reméltem akkor nincs - de ezek szerint van, csak én nem hallottam :-(



Julisics Park: Ovuláció

Én már az eredeti J.P. film előtt is nagy dinó fanatikus voltam, szóval már az előzetesekkel megvettek kilóra. Mégis, úgy voltam vele, hogy csak sandboxba játszom vele, felépítek egy szuper parkot, és a végén kinyitom a ketreceket, oszt’ viszontlátás.
Mivel homokozó mód nem volt elérhető az elején, kénytelen-kedvetlen nekiálltam szépen végigtolni a pályákat szigeteket. A harmadikon jöttem rá, hogy elbaszomaurustam az egészet, mert korábban nem csináltam meg a 3 tanácsadó misszióit, így a kisgömböc kocsi nem vált elérhetővé. Figyelmetlen voltam az elején, amikor erről volt szó, vagy skip tutorialt nyomtam, nem tudom. Amúgy is, kezdetben elég pörgős játék, és én szeretek szöszmötölni a részletekkel, tervezgetni, nézelődni, nem törődtem a felugró szövegekkel. Szerencsére, vissza lehet menni a korábbi helyszínekre (!), és pillanatok alatt behúzni a küldiket, majd onnan folytatni, ahol abba hagytam.
Amúgy semmi extra nincs a J.P.E-ben, hamar kiismerhető a játék, a dinók viszik hátukon az egészet, meg a sok J.P. idézet, utalás, hangulat.
Nem az év menedzselős játéka, igazából, ha van egy csupaszse@@ű futó izéd, már pozitív bevételt generál, mert mindenki kíváncsi rá, holott lehet egy leforázott struccért utaztak több ezer km-et. Persze, ez tök jó, mert nagyon nem kell betojni, hogy nem lesz pénz, cserébe nincs időgyorsítás, így várni kell, mire lesz money továbblépni. De legalább szép és ott vannak ugye a dinók.
Az irányítás gázos, ha rákattintok egy valamire, nem lehet onnan átkattintani egy másik valamire, előbb „vissza kell lépni” a normál nézetre, ami a gázos szitu esetében felcseszős figura. Nekem jól jött volna egy pause gomb, főleg, amikor az ember nézelődne, tervezgetne csak, jó lenne, ha megállna az idő, és nem arra riadni fel, hogy megszökött a fél ragadozó fauna.
A genetikai módosgatástól sem vertem a se@@em a földhöz, feles opció szvsz., ami akkor ütött volna, ha ténylegesen, impossible creatures, spore szerűen lehetett volna a dinómdánomokat alakítani. Na, akkor olyan brutáluszánuszaurust kevertem volna, hogy csak na.
Jobban belegondolva, a sok J.P. idézgetés is idegesít. Dr. Malcom meg Chris Pratt szövegeitől a falra tudok mászni.
Amúgy azt sem vágom, miért nem lehet egy széles árkot ásni a ketrec köré, meg ilyen tüske akadályt, amit az elefántok köré is tesznek, azt jóccakát. Nem lógna meg egy dög sem, az tuti.
Röviden: nem rossz játék, nekem most direkt jó volt, hogy nincs unlockolva az összes dinó, mert már meguntam volna az egészet, így meg játszatja magát :D Aki szereti az állatkertesdit dinókkal, annak betalál, lehet mindent építeni, kiszolgáló részleget, látvány elemeket, felcsúti kisvasutat, de nagy dolgokat nem kell várni tőle. (A felénél vagyok, szóval lehet a fináléra lesz a nagy móka).



Forza Horizon 3 /Xbox One/
Most, hogy kijött a 4 demója (meg már a játék is asszem) tele van körülöttem minden vele. Kedvet kaptam, hogy autózzak én is - de nem akartam megvenni az új részt, hiszen az előzőt sem toltam még sokáig.
Iszonyatosan tetszik. Egyre mélyebbre invitál - és én meg megyek mint molylepke a lámpafényre. Addiktív. Bár van benne pár furcsaság (pl head-t-headben sokszor beakad az ellenfelem valamilyen tereptárgyba, vagy előfordult championshipben, hogy amezőny befagyott ...konkrétan 10 kocsi előttem összeállt - megkerülni se lehetett) de élvezetes, szép és repül vele az idő.

Soul Calibur VI network demo /Xbox One/

Mivel elérhető a store-ban - én meg nagy verekedős játék fan vagyok - ezért kipróbáltam az új Soul Calibur multi változatát.
Hát - meg kell újra tanulnom soul caliburozni (főleg, hogy ezen demóban semmilyen magyarázat, vagy bármi nem áll rendelkezésre, stratégiaépítésre). Abszolut lutri a csaták kimenetele. A szokásos gombkiosztás él - védés, horizontális ütés, vertikális ütés és rugás van elosztva a négy alap gamepad gombok között /B, X, Y, A/
Izgalmas animációk és szuperképességek mellett a hagyományos kombókkal gyepálhatjuk a világ más részén tartózkodó playereket. Ami újdonság - van ebben is ilyen Parry szerű dolog (talán az Injustice-ban látotthoz hasonlít a legjobban) amikor egy látványos animációval kísérve, vad gombnyomogatások döntik el, hogy ki nyeri az adott támadást. Ez, én úgy vettem észre, totál lutri - vagy csak meg kell tapasztalni, hogy mikor mit kell nyomni :P :D .
A grafika gyönyörű - és ugye ami a truváj a játékban: Geraltot is lehet választani játékosnak. (Igen a Witcher-ből ismert fehér hajú kalandort).
Nem leszek az elsőnapos vásárlók közt ezután, hogy kipróbáltam, de hazudnék, ha azt mondanám, nem tetszett.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!