Nonszensz. Ez gyerekeknek készült, nem 40 éves férfiaknak. Engem azonnal elragadott a trailert nézve az a régi Disneys varázslat, ami kiskoromban, az új Szépség és a Szörnyetegnél pont ez hiányzott. Emily Blunt egyszerűen tökéletes választás a szerepre, nem úgy mint Emma Watson volt... Ha lenne gyerekem biztos elvinném őket moziba erre, így marad a blue ray majd a jövőben :)
Nekem Mary Poppinsról leginkább csak az alábbi két videó ugrik már be, de úgy emlékszem gyerekként élveztem. A mostani verzió is gyerekeknek szól, valószínűleg kislányom imádni fogja, de majd elválik.
szerintem sem giccsesebb mint bármelyik élő szereplős disney mese
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mondjuk könyvből is volt több, és speciel az Óz is jött futószalagon, ezek ilyen termékek voltak. Persze értelek, kissé vicces ennyi év után hozzányúlni, de durvább lenne, ha a szovjet Bűn és bűnhődés-filmet folytatnák, szigorúan az MCU keretein belül. Ezen vállat sem rándítok, már csak azért sem, mert hányás közben ellenjavalt.
ShowHide spoiler #
Valójában csak beletekertem a trélerbe, és a vacsi is a rendeltetés szerinti helyén maradt.
Félreértettek, vagy nem tudom és most van kedvem egy kicsit bővebben leírni.
Szóval nálamnál nagyobb tisztelője nem hiszem, hogy létezne Hollywood aranykorának. A Ben Hur életveszélyes szekérversenye, az Elfújta a szél majdnem a teljes ipart csődbe rántó ambiciózussága, a Marry Poppins giccses bája (amitől agyvérzés kerülgette az író lányát), az Óz, a csodák csodája csodája (meg a láncdohányossá tett főszereplő) - nekem ezek jelentik a nagybetűs filmet. A korszak, a csodálatos technicolor, az, ahogy akkor bántak a színekkel és ahogyan bántak a színekkel az maga a film mintegy kvintesszenciája, minden, amiért a mozi olyan, hogy szeretni lehet, hogy megszűnt bazári mutatvánnyá lenni és intézménnyé vált - az egész egy kibaszott csoda. Nem túlzok, nem cinikuskodom: ezek a művek - és még azért lehetne sorolni nem egyet - egyszerűen "A FILMEK", egy olyan korszak "gyermekei", amelyben ha kellett, lovakat gyilkoltak le egy jelenetért, ha kellett, több ezer statisztát zavartak fel egy dombra - utánozhatatlanok. Az eltúlzott színek, a hátterek, a trükkök, a színészek játéka, a korszakra jellemző vonások - például a befejezett mondat utáni kitartott shot, néha másodpercekig egyszerűen a tökéletlenségükben tökéletesek. A színészek, akik felfutottak és azok, akiknek a némafilm után esélye sem volt bekerülniük (mert kappanhangjuk volt, vagy épp túl mély nőként és így tovább) a verklibe; a balhék, a szereposztódívány... minden annyira az elevenem, annyira imádom, hogy azt szavakba önteni nem lehet.
Erre jön az új Marry Poppins előzetese, amelyben Mokennel ellentétben én nem a varázslatot, hanem a görcsösséget érzem, azt, hogy a jelenkori technikával megpróbálták megismételni a csodát - de az a csoda csak ott, akkor, a maga giccses gyönyörűben működött a színeivel, a hangulatvilágával, mindenével. Digitális kamerákkal, CGI-vel ezt egyszerűen nem adhatod vissza, csak másolhatod, azzal pedig elvész az a vékony mezsgye, ami az emészthetetlen giccset és a szívmelengető, megmosolyogtató bájt megkülönbözteti egymástól. Ez egy korszak sajátossága (Az elfújta a szél atyai ölelése a túlszaturált naplementében!), ezt nem lehet megismételni, maximum lemásolni - ezáltal pedig lesilányítani. Voltak az Óznak folytatásai? Persze, meg reboot, meg hasonlók amikről aztán senki sem hallott. Vajon miért? Mert az alkotók megpróbálták a lehetőségeik szerint lemásolni az eredeti receptjét - de, ha képkockáról képkockára le is forgatod (Hello, Psycho!), akkor sem működik. Valami csak ott és csak akkor működött, egy dagad és egy vékony fickó csetlése-botlása csak akkor és csak úgy volt vicces; a naplementétől, amely előtt a főhősnő rajzolt ruhája leng a szélben csak ott állt össze egésszé. Ezt nem lehet lemásolni, a lehető legtehetségesebb emberekkel és rengeteg pénzzel a fedélzeten sem. Mary Poppins egyike azoknak az időtlen klasszikusoknak, amelyekhez egyszerűen teljes ostobaság hozzányúlni, mert a varázslathoz kellett, hogy akkor és ott, azok és akkor csinálják (a rendező(k), a bevilágítók, a gafferek), akik csinálták. Ettől varázslatosak. Ettől működnek, ettől váltak filmtörténelemmé. Nem festjük meg a Mona Lisa 2-t, mert lehet, hogy pont ugyanolyan lesz, valójában kurvára még csak hasonló sem, még akkor sem, ha azt hisszük, hogy mindent úgy teszünk, minden ecsetvonást úgy húzunk meg, ahogyan az a festő is tette - de ezzel őt másoljuk, semmi zsenialitás nincs bennünk. Egy énekes jelenet a Mary Poppinsban - ünnepelendő a SZÍNES és a HANGOS filmet is - funkció volt, demonstráció volt, zsenialitás volt, itt, az újban pedig csak a kötelező elem.
A Disney többi rajzfilm adaptációjának ehhez nincs köze szerintem - az egy másik téma lehet, mert ugyanúgy az aranykorszak zöméhez tartoznak, ugyanúgy zseniálisak és ugyanúgy leutánozhatatlanok élőszereplősben - mert ha vért izzadsz sem castingolhatsz egy Szépséget és egy Szörnyeget, egy Hófehérkét, egy Hamupipőkét - mert ők ott, a rajzon éltek. Ettől függetlenül simán elsülhetnek jól (az élőszereplős rajzfilmek is, meg mondjuk a Marry Poppins is), csak nagyon-nagyon más lesz a mérce.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Én az Óz-folytatásoknál direkt a könyvekre céloztam. A legtöbb, amiről írsz, az számomra - olvasott, illetve felolvasott, így az adott dajkámhoz, Mary Poppinsom személyéhez is kapcsolódó - gyerekkönyv és mese, a feldolgozásokat nem vagy alig láttam. Mármint egyik említett Disney-rajzfilmet sem soha (A dzsungel könyve és A kis hableány jutott el hozzám.)
Ennek ellenére átérzem, amit mondasz, az új Ben Hurt sem mertem még megnézni. Bár a régit sem mondnaám kedvencnek, de a kor nagyszabású alkotása, amit az új már tréler alapján nem adott vissza annyira, hogy megkívánjam. Akkor már inkább a gyengécske Phantom Menace versenye, az kevésbé tűnt görcsös remake-elésnek.
nem akarom elrontani a fennkölt életérzést, de melyik film volt az ahol lovakat vágtak le egy jelenetért? (vagy ez csak barokkos túlzás volt?)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Gyakorlatilag minden háborús film, amelyben annó voltak lovak, minimum szenvedést jelentett az állatoknak (az eredeti Ben Hurban - 24'-es - öt lovat és egy kaszkadőrt is elfogyasztottak). Ezt nem elítélően PETA-san mondom\írtam, csak érdekességképpen. :)
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
tudom, csak érdekelt, hogy mekkora népszerűségű filmnél volt ez, és hogy akkoriban mennyire megengedhetően kezelték ezeket a dolgokat.
arra még kíváncsi lennék, hogy ez előre betervezetten fordult elő, vagy csak
rwurl=https://i.imgur.com/XB1Qznt.gif
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Alapvetően nem feltételezném senkiről, hogy szándékosan ártana a lovaknak\állatoknak (bár ugye itthon is igen népszerű dolognak számít az állatkínzás a mai napig), szerintem simán járulékos veszteség volt. Plusz ugye Hollywoodról beszélünk, ahol a színészekkel sem bántak túl kesztyűs kézzel korábban.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
most így fejből, egy olyan filmet tudok ahol szánt szándékkal végeznek egy állattal (cannibal holocaust) ami ugyan nem mondható hollywood blockbusternek, de azért mégiscsak nagyfilm.
a halál ezer arcában lévő majmos jelenetről írták, hogy fake
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
a főszereplő csaj gáz, a hangja meg aztán pláne, de feeling nagyon ott van. Viszont ez a 2 vadászpilóta csaj amiből az egyik feka :DDDD Kb. a leghihetetlenebb dolog még egy képregény filmben is :D
hagyjuk már ezt a marhaságot. Ehrenreich kiváló színész, csak valami olyat akartak ráerőltetni, aminek semmi értelme. Nekem ő volt így is az egyik pozitívuma a Solonak.
szerk: jah és aki szidni meri Alden-t az antiszemita.
mi ez a demagóg terelés? Női vadászpilótát bizony nem láttam. De, hogy egymás mellett 2 női vadászpilóta, amiből az egyik fekete, azt meg végképp nem. De sztem egy USAF tábornok se.
aztan a zurbol foldre pottyano hercegnot, meg tankokat dobalo nagy zod embert, lovoldozo mosomedvet, beszelo fat mennyit lattal a hiradoban eddig?:)
hagyjuk mar a valosag szamonkereset sztem kepregenyfilmekben. a ket vadaszpilotacsaj legyen a legrosszabb huzas a filmben es akkor tok nyugodtan hatradolhetunk.
szvsz.
Az elso volt 18 eve. Ez a film viszont joval korabban jatszodik. De rohadt vicces h a helyi SJWk nem akarnak tudomast venni arrol h megint milyen indittatasbol alakult igy a szereposztas...
Baromi messze jársz az igazságtól haver, de whatever. Ha neked ez az ami szemet szúrt a filmben, mint probléma, meg is érdemled, ha elrontja az egész élményed.
Nem offolok tovább, gondolj amit akarsz.
Nonszensz. Ez gyerekeknek készült, nem 40 éves férfiaknak. Engem azonnal elragadott a trailert nézve az a régi Disneys varázslat, ami kiskoromban, az új Szépség és a Szörnyetegnél pont ez hiányzott. Emily Blunt egyszerűen tökéletes választás a szerepre, nem úgy mint Emma Watson volt... Ha lenne gyerekem biztos elvinném őket moziba erre, így marad a blue ray majd a jövőben :)
Nekem Mary Poppinsról leginkább csak az alábbi két videó ugrik már be, de úgy emlékszem gyerekként élveztem. A mostani verzió is gyerekeknek szól, valószínűleg kislányom imádni fogja, de majd elválik.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2T5_0AGdFic
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=iU2hy0L5lgg
The strong eat, the weak are meat.
szerintem sem giccsesebb mint bármelyik élő szereplős disney mese
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=J1JdWOqc9Q8
Gareth Evans (The Raid 1-2) rendez.
Mondjuk könyvből is volt több, és speciel az Óz is jött futószalagon, ezek ilyen termékek voltak. Persze értelek, kissé vicces ennyi év után hozzányúlni, de durvább lenne, ha a szovjet Bűn és bűnhődés-filmet folytatnák, szigorúan az MCU keretein belül. Ezen vállat sem rándítok, már csak azért sem, mert hányás közben ellenjavalt.
Sors bona, nihil aliud.
Félreértettek, vagy nem tudom és most van kedvem egy kicsit bővebben leírni.
Szóval nálamnál nagyobb tisztelője nem hiszem, hogy létezne Hollywood aranykorának. A Ben Hur életveszélyes szekérversenye, az Elfújta a szél majdnem a teljes ipart csődbe rántó ambiciózussága, a Marry Poppins giccses bája (amitől agyvérzés kerülgette az író lányát), az Óz, a csodák csodája csodája (meg a láncdohányossá tett főszereplő) - nekem ezek jelentik a nagybetűs filmet. A korszak, a csodálatos technicolor, az, ahogy akkor bántak a színekkel és ahogyan bántak a színekkel az maga a film mintegy kvintesszenciája, minden, amiért a mozi olyan, hogy szeretni lehet, hogy megszűnt bazári mutatvánnyá lenni és intézménnyé vált - az egész egy kibaszott csoda. Nem túlzok, nem cinikuskodom: ezek a művek - és még azért lehetne sorolni nem egyet - egyszerűen "A FILMEK", egy olyan korszak "gyermekei", amelyben ha kellett, lovakat gyilkoltak le egy jelenetért, ha kellett, több ezer statisztát zavartak fel egy dombra - utánozhatatlanok. Az eltúlzott színek, a hátterek, a trükkök, a színészek játéka, a korszakra jellemző vonások - például a befejezett mondat utáni kitartott shot, néha másodpercekig egyszerűen a tökéletlenségükben tökéletesek. A színészek, akik felfutottak és azok, akiknek a némafilm után esélye sem volt bekerülniük (mert kappanhangjuk volt, vagy épp túl mély nőként és így tovább) a verklibe; a balhék, a szereposztódívány... minden annyira az elevenem, annyira imádom, hogy azt szavakba önteni nem lehet.
Erre jön az új Marry Poppins előzetese, amelyben Mokennel ellentétben én nem a varázslatot, hanem a görcsösséget érzem, azt, hogy a jelenkori technikával megpróbálták megismételni a csodát - de az a csoda csak ott, akkor, a maga giccses gyönyörűben működött a színeivel, a hangulatvilágával, mindenével. Digitális kamerákkal, CGI-vel ezt egyszerűen nem adhatod vissza, csak másolhatod, azzal pedig elvész az a vékony mezsgye, ami az emészthetetlen giccset és a szívmelengető, megmosolyogtató bájt megkülönbözteti egymástól. Ez egy korszak sajátossága (Az elfújta a szél atyai ölelése a túlszaturált naplementében!), ezt nem lehet megismételni, maximum lemásolni - ezáltal pedig lesilányítani. Voltak az Óznak folytatásai? Persze, meg reboot, meg hasonlók amikről aztán senki sem hallott. Vajon miért? Mert az alkotók megpróbálták a lehetőségeik szerint lemásolni az eredeti receptjét - de, ha képkockáról képkockára le is forgatod (Hello, Psycho!), akkor sem működik. Valami csak ott és csak akkor működött, egy dagad és egy vékony fickó csetlése-botlása csak akkor és csak úgy volt vicces; a naplementétől, amely előtt a főhősnő rajzolt ruhája leng a szélben csak ott állt össze egésszé. Ezt nem lehet lemásolni, a lehető legtehetségesebb emberekkel és rengeteg pénzzel a fedélzeten sem. Mary Poppins egyike azoknak az időtlen klasszikusoknak, amelyekhez egyszerűen teljes ostobaság hozzányúlni, mert a varázslathoz kellett, hogy akkor és ott, azok és akkor csinálják (a rendező(k), a bevilágítók, a gafferek), akik csinálták. Ettől varázslatosak. Ettől működnek, ettől váltak filmtörténelemmé. Nem festjük meg a Mona Lisa 2-t, mert lehet, hogy pont ugyanolyan lesz, valójában kurvára még csak hasonló sem, még akkor sem, ha azt hisszük, hogy mindent úgy teszünk, minden ecsetvonást úgy húzunk meg, ahogyan az a festő is tette - de ezzel őt másoljuk, semmi zsenialitás nincs bennünk. Egy énekes jelenet a Mary Poppinsban - ünnepelendő a SZÍNES és a HANGOS filmet is - funkció volt, demonstráció volt, zsenialitás volt, itt, az újban pedig csak a kötelező elem.
A Disney többi rajzfilm adaptációjának ehhez nincs köze szerintem - az egy másik téma lehet, mert ugyanúgy az aranykorszak zöméhez tartoznak, ugyanúgy zseniálisak és ugyanúgy leutánozhatatlanok élőszereplősben - mert ha vért izzadsz sem castingolhatsz egy Szépséget és egy Szörnyeget, egy Hófehérkét, egy Hamupipőkét - mert ők ott, a rajzon éltek. Ettől függetlenül simán elsülhetnek jól (az élőszereplős rajzfilmek is, meg mondjuk a Marry Poppins is), csak nagyon-nagyon más lesz a mérce.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=F96wbQ698Z0
rwurl=https://media.giphy.com/media/scTD0AejJTPsQ/giphy.gif
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Én az Óz-folytatásoknál direkt a könyvekre céloztam. A legtöbb, amiről írsz, az számomra - olvasott, illetve felolvasott, így az adott dajkámhoz, Mary Poppinsom személyéhez is kapcsolódó - gyerekkönyv és mese, a feldolgozásokat nem vagy alig láttam. Mármint egyik említett Disney-rajzfilmet sem soha (A dzsungel könyve és A kis hableány jutott el hozzám.)
Ennek ellenére átérzem, amit mondasz, az új Ben Hurt sem mertem még megnézni. Bár a régit sem mondnaám kedvencnek, de a kor nagyszabású alkotása, amit az új már tréler alapján nem adott vissza annyira, hogy megkívánjam. Akkor már inkább a gyengécske Phantom Menace versenye, az kevésbé tűnt görcsös remake-elésnek.
Sors bona, nihil aliud.
igazat adok neked. valóban így van.
nem akarom elrontani a fennkölt életérzést, de melyik film volt az ahol lovakat vágtak le egy jelenetért? (vagy ez csak barokkos túlzás volt?)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Gyakorlatilag minden háborús film, amelyben annó voltak lovak, minimum szenvedést jelentett az állatoknak (az eredeti Ben Hurban - 24'-es - öt lovat és egy kaszkadőrt is elfogyasztottak). Ezt nem elítélően PETA-san mondom\írtam, csak érdekességképpen. :)
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
tudom, csak érdekelt, hogy mekkora népszerűségű filmnél volt ez, és hogy akkoriban mennyire megengedhetően kezelték ezeket a dolgokat.
arra még kíváncsi lennék, hogy ez előre betervezetten fordult elő, vagy csak
rwurl=https://i.imgur.com/XB1Qznt.gif
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Alapvetően nem feltételezném senkiről, hogy szándékosan ártana a lovaknak\állatoknak (bár ugye itthon is igen népszerű dolognak számít az állatkínzás a mai napig), szerintem simán járulékos veszteség volt. Plusz ugye Hollywoodról beszélünk, ahol a színészekkel sem bántak túl kesztyűs kézzel korábban.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
most így fejből, egy olyan filmet tudok ahol szánt szándékkal végeznek egy állattal (cannibal holocaust) ami ugyan nem mondható hollywood blockbusternek, de azért mégiscsak nagyfilm.
a halál ezer arcában lévő majmos jelenetről írták, hogy fake
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
https://film.avclub.com/yes-animals-were-harmed-21-films-and-tv-shows-that-ki-1798230791
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Hopp, lesz új Red Sonja:
https://hu.ign.com/red-sonja/42139/news/bryan-singer-rendezheti-a-voros-szonja-filmet
Plíz ne legyen olyan fos, mint a régi.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Z1BCujX3pw8
Hát ez nem nyert meg.
Choose your next words with excpetional care!
orulok, hogy nem en irtam le elsonek.
nekem olyan semmilyen. lapos. erdektelen. mint a foszereplo holgyemeny.
"okey-dokey!"
a főszereplő csaj gáz, a hangja meg aztán pláne, de feeling nagyon ott van. Viszont ez a 2 vadászpilóta csaj amiből az egyik feka :DDDD Kb. a leghihetetlenebb dolog még egy képregény filmben is :D
Nem láttál még feketét az amerikai hadseregben? Barlangban laksz, vagy földönkívüli vagy?
Choose your next words with excpetional care!
Ennek a csajnak annyira nulla kisugárzása van, hogy eljátszhatta volna a Solo főszerepét...
hagyjuk már ezt a marhaságot. Ehrenreich kiváló színész, csak valami olyat akartak ráerőltetni, aminek semmi értelme. Nekem ő volt így is az egyik pozitívuma a Solonak.
szerk: jah és aki szidni meri Alden-t az antiszemita.
mi ez a demagóg terelés? Női vadászpilótát bizony nem láttam. De, hogy egymás mellett 2 női vadászpilóta, amiből az egyik fekete, azt meg végképp nem. De sztem egy USAF tábornok se.
aztan a zurbol foldre pottyano hercegnot, meg tankokat dobalo nagy zod embert, lovoldozo mosomedvet, beszelo fat mennyit lattal a hiradoban eddig?:)
hagyjuk mar a valosag szamonkereset sztem kepregenyfilmekben. a ket vadaszpilotacsaj legyen a legrosszabb huzas a filmben es akkor tok nyugodtan hatradolhetunk.
szvsz.
"okey-dokey!"
let me Google that for you
Pedig akadnak.
Choose your next words with excpetional care!
Az elso volt 18 eve. Ez a film viszont joval korabban jatszodik. De rohadt vicces h a helyi SJWk nem akarnak tudomast venni arrol h megint milyen indittatasbol alakult igy a szereposztas...
Ne aggódj, ez azért van, hogy végig érezd a film közben, hogy ez mese :-)
Ugye a vicc az ufóról és az okos nőről...
Baromi messze jársz az igazságtól haver, de whatever. Ha neked ez az ami szemet szúrt a filmben, mint probléma, meg is érdemled, ha elrontja az egész élményed.
Nem offolok tovább, gondolj amit akarsz.
Choose your next words with excpetional care!