Jaj, ez nagyon jó: https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9e3s7d/csgo_casters_ignoring_the_action_while_talking/
Arról van szó, hogy toxjc-nak, a Quake történetében állítólag a legjobb accuracy-vel rendelkező játékosnak extrahülye gombkiosztása van (pl. bal egérgombbal megy előre, jobbal hátra, a C-vel lő, ilyenek :D), itt meg is lehet nézni: https://liquipedia.net/quake/Toxjq
Persze amikor ez kiderült, jött a nagy elméletgyártás arról, hogy biztosan zseni, és kitalált valami csodakiosztást, amivel jobban lehet lőni... aztán megkérdezték, és elmagyarázta, hogy annak idején a Blooddal kezdett el multizni, ott így állította be (mielőtt még kialakult volna a szokásos WASD-egér kombó) és megszokta. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Strategy
No one is quite sure what the devs were thinking when they introduced this weapon, however, fan theories include that they were taking drugs, or some speculate that it was intended to be an elaborate joke, because no one knows what you're supposed to do with this weapon, as it's function is entirely bizarre and barren of any kind of real strategy or utility. It's said if you use it while under the influence of alcohol, or marijuana, it's true potential will be revealed, but many have tried in vain to unveil its ultimate power. Some believe the Tri-bolt was added by mistake, others say it was intended to be a joke weapon, but at the end of the day, at least it's kind of good if you need to make that jump to heavy armor on blood run.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A patch óta kiesett Galena szárnya (a ládában, amiből ez jött, volt még két legendary shader is), illetve a Q2 shotgun, a Trespasser. I'm a happy potato :)
Ja, most úgy rossz, hogy OP egyébként: kb. célozni sem kell vele, csak így lősz vele egyet az ellen körülbelüli pozíciójához, ő kurvára nem látja a projectile-okat, tehát beléjük rohan és lett egy fraged. :D It's the BFG a now.
Röhej, hogy most nerfelték egy kicsit, de úgy jött össze nekik, hogy nem is érzed rajta. :DD "Srácok, egy tizedmásodperccel nőtt a rate of fire, IT'S BALANCED NOW!" :D Én a helyükben feladnám már a dolgot és simán csak kivenném a játékból, mert már annyit dizájnolták ezt az egy kibaszott fegyvert, hogy nevetséges, és még mindig nem működik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Olyan jó, hogy visszahozták a bot refillt: most biztosan veszítesz, ha egy csapattag disconnectel. :D Eddig egy kis mákkal simán meg lehetett nyerni 3v4 vagy akár 2v4 TDM-eket is, most viszont kapsz egy botot, aki szerez neked 3 fraget, miközben meghal 16-szor, szóval csak és kizárólag feedeli az ellent.
Azért vakarom ezen a fejemet nagyon, mert legutóbb, amikor ez a fícsör benne volt a játékban, kb. az volt rá a reakció, hogy "a büdös kurva anyátokat, takarítsátok ki ezt a rákot a játékból", szóval sikeresnek nem volt mondható az akció, erre két hónappal később visszahozzák és ugyanolyan szar. Szvsz a fejlesztői inkompetencia néha nagyon csúnyán tudja hátráltatni a fejlesztést.
Persze pont ezért jó az early access, mert legalább hallgatnak a feedbackre (általában), de belegondolni is rossz, milyen Quake-et kaptunk volna a down kóros lead designertől, SyncErrortól, ha hagyják neki a szabotázst:
- Quake alacsony time to killel - minden aréna FPS fan álma lenne egy olyan játék, ami úgy működik, mint a CoD
- 100-at sebző rail gun - aha, persze
- forward acceleration minden karakterhez - hú de jó, hogy a newbie a W nyomva tartásával fel tud gyorsolni 400-ig, csak neki semmit sem számít, a strafe jumpot viszont úgy megkeveri, hogy megőrülsz tőle
- az eredeti tribolt, amit azóta sem értek
- még a mostaninál is gyorsabb rakéták.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt a botos dolgot én se értem. Tegnap volt egy TDM meccs, aminél úgy lett meg a 75, hogy a másik csapatnak még 20 fragje se volt. Még a vége előtt néztem, három nulla pinges karakter volt ott, azaz 3 bot, és egy ember... Már az is elég, ha csak egy bot van a csapatban - pont az előbb léptem ki, öt ponttal veszítettünk, nálunk 3 ember volt a másik csapat négyére, az az egy bot 18-szor halt meg, és -3 pontja volt. Ennek így semmi értelme.
Jabba: Ja igen, ez a másik, hogy a botok valahogyan még a suicide-ot is kenik vágják. Velem is volt olyan, hogy néztem, mennyit lőtt a bot a csapatomban, aztán ott volt, hogy 3 kills, score-nak meg hogy 1, mert még öngyilkos is lett kétszer valahogyan. :D
Az lehet a baj valószínűleg, hogy nightmare szintű botot nem mernek berakni a matchmakingbe (miközben TDM vs bots módban simán előfordulnak, ha ügyesebb játékosok vannak), holott egyedül azok érnének valamit TDM-ben. Másrészt meg egyedül játszva poén, hogy egyedi tulajdonságaik vannak, csak ez visszaüt, mert könnyen ki lehet őket ismerni: pl. AbsolutePower folyamatosan double jumpoló Doomguy, spicy comments meg jól forgatja a lightning gunt meg a railt, de szarul mozog, így alapból vágod, hogyan tudod őket kinyírni.
Közben mellesleg rájöttem, miért merték ezt ugyanolyan szarul visszarakni: korábban a bot neve mellé oda volt írva, hogy ő egyébként bot, most meg nem, így sokan nem is tudják, hogy a bot miatt ment el a meccs. Egyszer volt, hogy mérgemben beírtam a chatbe, hogy "atyaég, de szar ez a bot, csak feedeli az ellent", aztán valaki visszaírt, hogy "wat, nincs is bot a meccsben", és fel kellett világosítanom arról, hogy spicy comments nem ember. :D
Szóval fasza, mert tuti, hogy én sem vágom az összes bot nevét.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez valami bug, hogy egyszer csak magától ultrara állít minden video beállítást a játék? már vagy harmadjára húzza fel a beállításokat úgy, hogy hozzá se nyúltam.
Ezt ki kell majd próbálnom. :D Mondjuk én medium-high beállításokon szoktam nyomni, szvsz itt már fölösleges az a mantra, hogy "ez Quake, szóval rakd a grafikát low-ra, és semmi sem fogja zavarni a látásodat". A QC már úgy lett megdizájnolva, hogy ezt a szempontot figyelembe vegye, szóval szépen körberajzolja és piros színnel emeli ki az ellent, miközben nincs nagy effektparádé sem.
Az fps maximalizálás miatt persze jól jöhet (mondjuk az én 60 hz-es monitorommal ilyenre sincs szükség, mert annyit úgyis kihajt, csak a biztonság kedvéért nincs ultrán), de jelenleg erősen proci-orientált a játék, szóval már egy középszar videokártyával sem számít sokat a grafika.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az egy csúnya nagy tévhit, hogy hatalmas fps-sel csökken az input lag LCD-n, azt úgy lehet minimalizálni, ha a hz-hez igazítod az fps-edet. Csak arra érdemes figyelni, hogy egy 60 hz-es monitornak nem pont 60 hz a képfrissítése (van a neten olyan alkalmazás, ami pontosan leméri), hanem ilyen 59,97 és hasonlók, szóval a legjobban akkor jársz, ha arra lockolod az fps-t (ilyenkor még vsync-kel sem lesz zavaró az input lag). A QC fps limitere ezt egész jól megoldja, mert ha 60-ra lockolod vele az fps-t, az nem "igazi" 60-as lock, hanem valahol a monitorod valós hz-értéke körül lesz (ezért ugrál az fps számláló 59 és 60 között folyamatosan). Ez segít a screen tearingen és az input lagen is, nem mellesleg meg tökéletesen folyamatosan tartja a játékot, ami kiküszöböli az ugráló fps-ből fakadó hibákat.
Kevesebb input laget és még folyamatosabb játékot akarsz? Akkor nincs mese, 120, 144 hz vagy afölötti monitort kell venned, az tök mindegy, mennyivel tartod 60 fölött az fps-t egy 60 hz-esen. Részemről tervbe is van véve egy 144-es monitor, inkább az érdekel, mint a felbontás.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja és ha már célzás, input lag és hasonlók: kell egy olyan egér, amiben jó a szenzor (NEM a dpi, az igazából tök mindegy) és egy olyan egérpad, ami passzol az ember stílusához (én pl. a Steelseries QCK-ra esküszöm, de másnak meg szar a textil). A nagyon alacsony sensitivity-t meg érdemes elfelejteni, pl. a Quake-hez egy korrekt sensitivity kb. ott kezdődik, hogy 20 centit kell mozgatnod az egeredet egy 360 fokos fordulóhoz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A 120-as egész oké, ha nem ugrál, de ha pl. ránézel a padlóra, miközben egyenesen mész előre, észre fogod venni, hogy van egy kicsi stutter. Van, aki ezt megszokja és fel sem tűnik, de én pl. mérhetően jobban lövök 60-on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yay, bontottam egy Q2 shotgunt (mondjuk nem tudom, meddig lesz rá lecserélve az El Diablo, mert az olyan kis cool painkilleres), már csak egy plasma gunra vágyom ezektől a hülye dobozoktól. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
glom csak ilyen lvl50 felett esnek értelmes dolgok, mert én tegnapelőttig még csak legendet se nyitottam, aztán kapásból duplicatet ami ráadásul hulladék...
Esnek értelmes dolgok, csak az elején még meg kell küzdened a fos RNG-vel. Amióta lejjebb vitték a duplicate-ek esélyét (még mindig nem elég alacsony egyébként, mert nekem is egy csomó duplicate legendary-t tud dobálni), azóta minél több szarod van, annál több szarod is lesz, szóval egy kicsit könnyebb jókat bontani.
Nekem ma reggel esett plasma :P Én egy rakétavetőt hiányolok, abból még semmi nem esett.
Moken, ez teljesen random, nekem pl. még tizenpár szinten esett a Q4 lightning gun. Sőt, akkortályt (tavaly) két hős is jött dobozokból (persze megvoltak már a champions pack miatt, szóval húztam a szám, de amúgy azok is tudnak esni).
Nekem még ezek hiányoznak a fegyverek közül egyébként:
- PLASMA
- Q3 machine gun
- Q2 rocket launcher
- A legújabb tribolt skin
- Q3 rail
- a 2 gauntlet skin
- az ilyen szezonális marhaságok közül a Twitch rakétavető meg a QuakeCon lightning gun
Ezek közül igazából a plasmának meg a Q3-as machine gunnak örülnék, mert pl. a Q4-es railt semmire sem cserélném le (jól néz ki, és a modell is pici), a Q2-es rakétavető elég ronda, a gauntlet és a tribolt meg nem izgat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tényleg jó ez az unholy trinity, csak adná a rohadt élet egyszer, hogy a sok idióta ne szavazzon be duel pályákat rá. Játszhatatlan szar, kurvára sajnálom, hogy botok ellen ezt nem lehet.
Szerk: Egyébként meg szedjék már ki a duel pályákat a DM és TDM matchmakingből is, szégyen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Wtf, 7600 damage:
rwurl=https://i.imgur.com/G8Yua6o.jpg
Nem tom, hogy jött össze, 40-et sem lőttem még Blood Covenanton (mondjuk volt egy undorító quad runom, ahol sikerült a lomtárba helyezni 7 embert, az biztosan segített).
Szerk: Extra note: az a Clutch az utolsó helyen valahogy gyengébben teljesített az előtte lévő botnál, nem tudom, az hogyan lehetséges.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Újabb bizonyíték arra, hogy a Sabernek nem sok fogalma van az optimalizációról: https://unseen.in/qc_and_qpc.html
Már előre félek az októberi peccstől. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jaj, ez nagyon jó:
https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9e3s7d/csgo_casters_ignoring_the_action_while_talking/
Arról van szó, hogy toxjc-nak, a Quake történetében állítólag a legjobb accuracy-vel rendelkező játékosnak extrahülye gombkiosztása van (pl. bal egérgombbal megy előre, jobbal hátra, a C-vel lő, ilyenek :D), itt meg is lehet nézni:
https://liquipedia.net/quake/Toxjq
Persze amikor ez kiderült, jött a nagy elméletgyártás arról, hogy biztosan zseni, és kitalált valami csodakiosztást, amivel jobban lehet lőni... aztán megkérdezték, és elmagyarázta, hogy annak idején a Blooddal kezdett el multizni, ott így állította be (mielőtt még kialakult volna a szokásos WASD-egér kombó) és megszokta. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Flood ez már így, de ezen is szakadtam: Tri-bolt leírás a "hivatalos" Quake wikin:
http://quake.wikia.com/wiki/Tri-bolt
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:DDDDDDDDDDD Óriási! :D Én is csak lestem először, hogy ez wtf :D
A patch óta kiesett Galena szárnya (a ládában, amiből ez jött, volt még két legendary shader is), illetve a Q2 shotgun, a Trespasser. I'm a happy potato :)
Én meg megtudtam, milyen érzés duplicate legendary-ket kapni 2x egymás után. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem ezzel a fegyóval sikerült a legtöbbet kinyírnom az egyik meccsen azóta is a kedvencem :D Azt hittem gránát vető elsőre, és úgy használtam :D
nekem is az eddigi egyetlen triple killemet ezzel sikerült összehozni :D
Ja, most úgy rossz, hogy OP egyébként: kb. célozni sem kell vele, csak így lősz vele egyet az ellen körülbelüli pozíciójához, ő kurvára nem látja a projectile-okat, tehát beléjük rohan és lett egy fraged. :D It's the BFG a now.
Röhej, hogy most nerfelték egy kicsit, de úgy jött össze nekik, hogy nem is érzed rajta. :DD "Srácok, egy tizedmásodperccel nőtt a rate of fire, IT'S BALANCED NOW!" :D Én a helyükben feladnám már a dolgot és simán csak kivenném a játékból, mert már annyit dizájnolták ezt az egy kibaszott fegyvert, hogy nevetséges, és még mindig nem működik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is csak most világosodtam meg, hogy nem gránátokat lőtt :)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Olyan jó, hogy visszahozták a bot refillt: most biztosan veszítesz, ha egy csapattag disconnectel. :D Eddig egy kis mákkal simán meg lehetett nyerni 3v4 vagy akár 2v4 TDM-eket is, most viszont kapsz egy botot, aki szerez neked 3 fraget, miközben meghal 16-szor, szóval csak és kizárólag feedeli az ellent.
Azért vakarom ezen a fejemet nagyon, mert legutóbb, amikor ez a fícsör benne volt a játékban, kb. az volt rá a reakció, hogy "a büdös kurva anyátokat, takarítsátok ki ezt a rákot a játékból", szóval sikeresnek nem volt mondható az akció, erre két hónappal később visszahozzák és ugyanolyan szar. Szvsz a fejlesztői inkompetencia néha nagyon csúnyán tudja hátráltatni a fejlesztést.
Persze pont ezért jó az early access, mert legalább hallgatnak a feedbackre (általában), de belegondolni is rossz, milyen Quake-et kaptunk volna a down kóros lead designertől, SyncErrortól, ha hagyják neki a szabotázst:
- Quake alacsony time to killel - minden aréna FPS fan álma lenne egy olyan játék, ami úgy működik, mint a CoD
- 100-at sebző rail gun - aha, persze
- forward acceleration minden karakterhez - hú de jó, hogy a newbie a W nyomva tartásával fel tud gyorsolni 400-ig, csak neki semmit sem számít, a strafe jumpot viszont úgy megkeveri, hogy megőrülsz tőle
- az eredeti tribolt, amit azóta sem értek
- még a mostaninál is gyorsabb rakéták.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt a botos dolgot én se értem. Tegnap volt egy TDM meccs, aminél úgy lett meg a 75, hogy a másik csapatnak még 20 fragje se volt. Még a vége előtt néztem, három nulla pinges karakter volt ott, azaz 3 bot, és egy ember... Már az is elég, ha csak egy bot van a csapatban - pont az előbb léptem ki, öt ponttal veszítettünk, nálunk 3 ember volt a másik csapat négyére, az az egy bot 18-szor halt meg, és -3 pontja volt. Ennek így semmi értelme.
Moar bugs!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=O8y2hJ5sWi4
Jabba: Ja igen, ez a másik, hogy a botok valahogyan még a suicide-ot is kenik vágják. Velem is volt olyan, hogy néztem, mennyit lőtt a bot a csapatomban, aztán ott volt, hogy 3 kills, score-nak meg hogy 1, mert még öngyilkos is lett kétszer valahogyan. :D
Az lehet a baj valószínűleg, hogy nightmare szintű botot nem mernek berakni a matchmakingbe (miközben TDM vs bots módban simán előfordulnak, ha ügyesebb játékosok vannak), holott egyedül azok érnének valamit TDM-ben. Másrészt meg egyedül játszva poén, hogy egyedi tulajdonságaik vannak, csak ez visszaüt, mert könnyen ki lehet őket ismerni: pl. AbsolutePower folyamatosan double jumpoló Doomguy, spicy comments meg jól forgatja a lightning gunt meg a railt, de szarul mozog, így alapból vágod, hogyan tudod őket kinyírni.
Közben mellesleg rájöttem, miért merték ezt ugyanolyan szarul visszarakni: korábban a bot neve mellé oda volt írva, hogy ő egyébként bot, most meg nem, így sokan nem is tudják, hogy a bot miatt ment el a meccs. Egyszer volt, hogy mérgemben beírtam a chatbe, hogy "atyaég, de szar ez a bot, csak feedeli az ellent", aztán valaki visszaírt, hogy "wat, nincs is bot a meccsben", és fel kellett világosítanom arról, hogy spicy comments nem ember. :D
Szóval fasza, mert tuti, hogy én sem vágom az összes bot nevét.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez valami bug, hogy egyszer csak magától ultrara állít minden video beállítást a játék? már vagy harmadjára húzza fel a beállításokat úgy, hogy hozzá se nyúltam.
azt meg pláne nem értem miért van több fpsem, ha mindent ultrara rakok, mintha pár dolog low pár dolog high :D
Ezt ki kell majd próbálnom. :D Mondjuk én medium-high beállításokon szoktam nyomni, szvsz itt már fölösleges az a mantra, hogy "ez Quake, szóval rakd a grafikát low-ra, és semmi sem fogja zavarni a látásodat". A QC már úgy lett megdizájnolva, hogy ezt a szempontot figyelembe vegye, szóval szépen körberajzolja és piros színnel emeli ki az ellent, miközben nincs nagy effektparádé sem.
Az fps maximalizálás miatt persze jól jöhet (mondjuk az én 60 hz-es monitorommal ilyenre sincs szükség, mert annyit úgyis kihajt, csak a biztonság kedvéért nincs ultrán), de jelenleg erősen proci-orientált a játék, szóval már egy középszar videokártyával sem számít sokat a grafika.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Miért, a monitorral irányítod? Az egy dolog, hogy mit látni, de multis FPS-ben azért az input is számít.
Sors bona, nihil aliud.
Az egy csúnya nagy tévhit, hogy hatalmas fps-sel csökken az input lag LCD-n, azt úgy lehet minimalizálni, ha a hz-hez igazítod az fps-edet. Csak arra érdemes figyelni, hogy egy 60 hz-es monitornak nem pont 60 hz a képfrissítése (van a neten olyan alkalmazás, ami pontosan leméri), hanem ilyen 59,97 és hasonlók, szóval a legjobban akkor jársz, ha arra lockolod az fps-t (ilyenkor még vsync-kel sem lesz zavaró az input lag). A QC fps limitere ezt egész jól megoldja, mert ha 60-ra lockolod vele az fps-t, az nem "igazi" 60-as lock, hanem valahol a monitorod valós hz-értéke körül lesz (ezért ugrál az fps számláló 59 és 60 között folyamatosan). Ez segít a screen tearingen és az input lagen is, nem mellesleg meg tökéletesen folyamatosan tartja a játékot, ami kiküszöböli az ugráló fps-ből fakadó hibákat.
Kevesebb input laget és még folyamatosabb játékot akarsz? Akkor nincs mese, 120, 144 hz vagy afölötti monitort kell venned, az tök mindegy, mennyivel tartod 60 fölött az fps-t egy 60 hz-esen. Részemről tervbe is van véve egy 144-es monitor, inkább az érdekel, mint a felbontás.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja és ha már célzás, input lag és hasonlók: kell egy olyan egér, amiben jó a szenzor (NEM a dpi, az igazából tök mindegy) és egy olyan egérpad, ami passzol az ember stílusához (én pl. a Steelseries QCK-ra esküszöm, de másnak meg szar a textil). A nagyon alacsony sensitivity-t meg érdemes elfelejteni, pl. a Quake-hez egy korrekt sensitivity kb. ott kezdődik, hogy 20 centit kell mozgatnod az egeredet egy 360 fokos fordulóhoz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nem tom, én ha leveszel 60 fpsre bizony nem olyan smooth a játék, mint 120-on, hiába 60 hz a moncsi.
A 120-as egész oké, ha nem ugrál, de ha pl. ránézel a padlóra, miközben egyenesen mész előre, észre fogod venni, hogy van egy kicsi stutter. Van, aki ezt megszokja és fel sem tűnik, de én pl. mérhetően jobban lövök 60-on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yay, bontottam egy Q2 shotgunt (mondjuk nem tudom, meddig lesz rá lecserélve az El Diablo, mert az olyan kis cool painkilleres), már csak egy plasma gunra vágyom ezektől a hülye dobozoktól. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
glom csak ilyen lvl50 felett esnek értelmes dolgok, mert én tegnapelőttig még csak legendet se nyitottam, aztán kapásból duplicatet ami ráadásul hulladék...
Esnek értelmes dolgok, csak az elején még meg kell küzdened a fos RNG-vel. Amióta lejjebb vitték a duplicate-ek esélyét (még mindig nem elég alacsony egyébként, mert nekem is egy csomó duplicate legendary-t tud dobálni), azóta minél több szarod van, annál több szarod is lesz, szóval egy kicsit könnyebb jókat bontani.
Mindenesetre a célom ez, én is így állok a dologhoz, vagyis se pénzt, se platinumot nem akarok költeni a kozmetikai szarokra (bikoz loot boxes are cancer):
https://clips.twitch.tv/AmazingInnocentVelociraptorDoritosChip
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem ma reggel esett plasma :P Én egy rakétavetőt hiányolok, abból még semmi nem esett.
Moken, ez teljesen random, nekem pl. még tizenpár szinten esett a Q4 lightning gun. Sőt, akkortályt (tavaly) két hős is jött dobozokból (persze megvoltak már a champions pack miatt, szóval húztam a szám, de amúgy azok is tudnak esni).
Nekem még ezek hiányoznak a fegyverek közül egyébként:
- PLASMA
- Q3 machine gun
- Q2 rocket launcher
- A legújabb tribolt skin
- Q3 rail
- a 2 gauntlet skin
- az ilyen szezonális marhaságok közül a Twitch rakétavető meg a QuakeCon lightning gun
Ezek közül igazából a plasmának meg a Q3-as machine gunnak örülnék, mert pl. a Q4-es railt semmire sem cserélném le (jól néz ki, és a modell is pici), a Q2-es rakétavető elég ronda, a gauntlet és a tribolt meg nem izgat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Esküszöm, hogy ez a legjobb Quake-stream:
https://www.twitch.tv/thespudhunter
The CPM is high!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tényleg jó ez az unholy trinity, csak adná a rohadt élet egyszer, hogy a sok idióta ne szavazzon be duel pályákat rá. Játszhatatlan szar, kurvára sajnálom, hogy botok ellen ezt nem lehet.
Szerk: Egyébként meg szedjék már ki a duel pályákat a DM és TDM matchmakingből is, szégyen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Wtf, 7600 damage:
rwurl=https://i.imgur.com/G8Yua6o.jpg
Nem tom, hogy jött össze, 40-et sem lőttem még Blood Covenanton (mondjuk volt egy undorító quad runom, ahol sikerült a lomtárba helyezni 7 embert, az biztosan segített).
Szerk: Extra note: az a Clutch az utolsó helyen valahogy gyengébben teljesített az előtte lévő botnál, nem tudom, az hogyan lehetséges.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
valszeg a quad dobta meg nagyon.
Újabb bizonyíték arra, hogy a Sabernek nem sok fogalma van az optimalizációról:
https://unseen.in/qc_and_qpc.html
Már előre félek az októberi peccstől. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.