Meh, nem kedvelem a Longest Yardot, a nagy tér mindig magába szippantja a figyelmem és a lövést megelőző tizedmásodpercben arrébb rántja a célpontról a kezem :(
Egyébként nem akarok ünneprontó lenni, mert én meg nagyon szeretem a Longest Yardot, de tök egyértelmű, hogy most nincs szüksége egy ilyen pályára a játéknak. Mert hát:
- Kevés a hagyományos DM pálya, és a Longest Yard nem olyan. Azért volt baromi népszerű annak idején, mert egy vicces gimmick az egész, ami felerősíti a machinegunt meg a railt.
- Új játékosok megkaparintása lenne az állandó cél, és ezzel olyat nem lehet. Az új játékos azt se tudja, mi az a DM17, ráadásul ugyanabba a pocsolyába esik bele, amivel a Blood Covenanttal is: eleve hátrányból indul, mert olyan emberekkel hozza össze a sors, akik már eleve ismerik azt a pályát, ami ő még csak most kezd el tanulni a játékkal együtt. Szép dolog a nosztalgia, de MAKE NEW MAPS!
Hé, csak 10 hónap és 200 órányi játék kellett ahhoz, hogy kendőt rakhassak Rangerre:
rwurl=https://i.imgur.com/6gutVHA.jpg
Oké, végül is nem panaszkodom, mert az attachmentek egy részét és a heavy assault torzót leszámítva minden megvan hozzá, de cummer, hogy a shardokat most csak és kizárólag chestekre lehet költeni.
Mellesleg a hivatalos stat oldalon elérhetővé tették a champion usage statokat, természetesen Mr. Quake vezet: https://stats.quake.com/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szép "inspirációmerítés" az overwatchból. :D Azért lehettek volna kicsit eredetibbek. Viszont így első ránézésre nem lesz ez így kicsit túl OP? Kurva gyors a hook és így első ránézésre ha kétszer egymás után tudja használni akkor az elég szar lesz (ha nem te játszol vele természetesen :D).
Mondjuk a Grappling Hook már a Quake 2-ben is benne volt, illetve a Q3-ból ugyan kivágták, de a Live-ban szintén benne volt. Azért, mert az OW-ban is egy női karakter használja, nem mondanám azt, hogy ezt onnan nyúlták.
Annyira tudtam. :D Nyilvánvaló, hogy régiekben is volt grapling én is játszottam q2 CTF-t vele. Annyira szerettem, hogy mikor kijött az UT rohadtul zavart, hogy nincs CTF-ben hook. Azt hiszem később behozták azt is vagy csak mutator volt, nem emlékszem már pontosan. Szimplán arra utaltam, hogy az elmúlt 10 évben talán csak ott láttam ugyanezt a mechanikát kompetitív fps-ben. A death from above meg szintén eléggé Pharah utóhatást kelt nekem. Direkt nem azt írtam, hogy pofátlanúl lenyúlták hanem egyszerűen inspirálta őket, hogy használják.
De amúgy ja, agilis női karakter hookkal death from above szlogennel, értem én hogy szarfosoverwatchamiheznemszabadhogyközelegyenbárminekamitzaxxszeret, de azért c'mon. :)
De amúgy ja, agilis női karakter hookkal death from above szlogennel, értem én hogy szarfosoverwatchamiheznemszabadhogyközelegyenbárminekamitzaxxszeret, de azért c'mon. :)
Mögé lehet ilyesmit gondolni, de a játékosbázis azóta kérte a grappling hookos championt, hogy behozták a CPMA-mozgásrendszerűeket és kiderült, hogy itt nem csak Q3 lesz... vagyis a closed beta óta. Még a karakter is létezik már a Q2 óta:
rwurl=https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Wr4DwKGLL.jpg
Jungle Marine! :D Egyébként meg sosem mondanám azt, hogy a QC-t ne inspirálta volna az OW, elvégre csak rá kell nézni a játékra. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Leegyszerűsítem, mert látom nehéz. Átlagjátékos ránéz erre a videóra és egyből az overwatch fog neki beugrani, nem a 20+ éves quake 2 karakter. Ennyi, nem kell szétmagyarázni feleslegesen.
Leegyszerűsítem, mert látom nehéz. Átlagjátékos ránéz erre a videóra és egyből az overwatch fog neki beugrani, nem a 20+ éves quake 2 karakter.
Oké, de attól még tudod, hogy nem onnan lett nyúlva (CPMA-karakter se volt már... a CPMA óta :D), egyébként meg tök sok OW-játékos jön át kvékezni, szóval ha az ugrik be valakinek, sztem pozitív az is, hiszen van valami, ami ismerős terep. Nincs rivalizálás a két játék között (hogy is lenne?), sőt, az OW jótékonyan hat a QC-re az eddigiek alapján, szóval egyáltalán nem baj.
A QC kb. remek választás azoknak, akik jól nyomják az OW-t, annyira, hogy már unják és ezért vonzza őket a QC komolyabb skill ceilingje.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szimplán arra utaltam, hogy az elmúlt 10 évben talán csak ott láttam ugyanezt a mechanikát kompetitív fps-ben.
Amit én írtam, az már smafu? Mondom, hogy a Quake Live-ban is benne volt (Q3-ban hivatalosan nem, de asszem konzol paranccsal lehetett ott is engedélyezni). A Champions közvetlen elődjében benne volt, so shady...
Átlagjátékos ránéz erre a videóra és egyből az overwatch fog neki beugrani
Lehet, hogy az átlagjátékos hülye, de mi ugye nem vagyunk azok, és nem is érdekel minket az átlagjátékos, maximum annyira, hogy nem akarjuk, hogy hülyeségeket terjesszen.
Az, hogy én meg te tudod az egy dolog. A mostani átlag játékosok nagyja nem is élt amikor a q2 "thing" volt. Meg senki nem mondta, hogy baj. Nem pejoratív módon mondtam. Egyszerűen ha már új champion akkor előállhattak volna valami kicsit eredetibb ötlettel is. Meg ha már nagyon csajt akartak ott lett volna Hunter akár. Vagy hol van Orbb? Bones? :D Csomó olyan karaktert hozhatnának amivel kreatívkodhatnának. Mind1, nem baj egyáltalán, csak így első ránézésre nekem ez túl erős movementnek tűnik.
Ez nem hülyeség terjesztés vagy fikázás vagy alázni próbálás. Quake2 ctf-et nem játszott mindenki. Quake Live-ot még annyian se. Igen, mindkettőben volt. Mindkettőben szerette mindenki aki játszott vele. Viszont ha jól tudom csak CTF-re lehetett használni, dm közben nem. Ebből gondolnám, hogy widowmaker sikerén felbuzdulva úgy voltak vele, hogy simán behozható ide is egy championnel és működni is fog, mert overwatch példáját látva, működik. Erre értettem az inspirációt, nem arra, hogy pofátlanul lenyúlták 1az1ben ugyanazt az ability-t, mert az szimplán hülyeség. Szóval le lehet nyugodni, senki nem akarta bántani a játékot, nem kell egyből visszaharapni.
(bár ha tippelnem kéne akkor a qc játékosbázisának a felének ez az első quake játékélménye szóval az egy dolog, hogy te leszarod az átlagjátékost, de miattuk él a játék kb :D)
Meg ha már nagyon csajt akartak ott lett volna Hunter akár. Vagy hol van Orbb? Bones? :D
És előlük Athena elveszi a helyet... miért is? :) Hunter tutira lesz, Orbb is elég esélyes, Bonesról viszont még soha egy szót sem ejtettek, szóval a fene tudja. A problémájuk sok régi Q3-karakterrel az egyébként, hogy nem mindegyiket tudják hogyan adaptálni a champion-rendszerbe (pl. Sarge az állatorvosi lovuk: Sarge azért nem lesz, mert ott van Ranger, Doomguy és Blazko is, Sarge meg kb. Ranger 2).
Én annak örülnék egyébként, ha ezt úgy oldanák meg, mint pl. az Injustice 2-ben a Netherrealm legutóbb: Raident be akarták tenni az MK-ból, de ott volt Black Lightning a DC-től is hasonló karakterként, szóval megcsinálták mindkettőt egyben, alternatív skinekként és kész. Sarge pl. tök jó alt skin lehetne Rangerhez, Crash meg Athenához, és ha igényesen csinálnák meg (jól nézne ki meg szinkron is lenne hozzájuk), biztosan sokan megvennék doboznyitogatás helyett (ahogyan a plasma gunt is kurva sokan vették meg platinumért alternatív nail gunként).
Másrészt meg nagyon remélem, hogy szeptemberben már jön az Arcade, mert azokkal a játékmódokkal, amiket eddig mutogattak belőle, remekül fel lehetne dobni a QC-t (Mystery Champions - minden respawnnál másik random championt kapsz, Unholy Trinity - csak RL, LG és RG van a pályán, ability-k kikapcsolva és nincs self damage, Rocket Arena - csak rakéta van a pályán 4x sebzéssel, nincs self damage).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De az, mert a karakter mar letezett, a mechanika letezett, es ezekutan az lenne ugyebar az inspiracio, hogy osszekotottek a kettot egy karakterben...
Es itt most nem arrol van szo, hogy melyikkel ki, mikor es mennyit jatszott, hanem hogy allitottal valamit (ami egy feltetelezes, mert te se tudod, hogy honnan jott az inspiracio), es mikor ketten is kozlik veled, hogy ez durva leegyszerusites, akkor azt tudni kene belatni.
Az meg, hogy a vegen meg be is nyogod, hogy szerinted en most egy triggerelt fanboi vagyok, es nyugodjak le a picsba, az mar ne is haragudj, de ordas nagy tirpaksag.
- Ha a Blizzard egy jó nem saját ötletet popularizál (grappling hook), akkor onnantól még az a franchise is őket nyúlja, ami saját ötletként hozta be az adott elemet bikoz reasons (átlagjátékosok).
- Ha a Blizzard egy rossz nem saját ötletet popularizál (loot boxok), akkor háromszor le kell írni minden egyes kommentben, hogy más formában más cég már használta ugyanazt az ötletet. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Le sigh. Írsz egy ilyen kommentet aztán letirpákozol, mert valami oknál fogva azt képzeled, hogy triggerelt fanboynak képzellek.
Értem, hogy mostmár szánt szándékkal nem megy át amit mondani akartam úgyhogy hagyjuk is. Többször, érthetőbben már nem tudom leírni és nem is akarom. Ha ennyiből nem volt világos mire gondoltam akkor totál felesleges beszélni bármiről is, mert én csak fikázni akarom a játékot meg hülyeséget beszélni.
@Zaxx: ügyes vagy, de hagyd már rá.
Mind1, lesson learned, ebbe a topikba se kell jönni többet. Utólagos elnézést.
Értem, hogy mostmár szánt szándékkal nem megy át amit mondani akartam úgyhogy hagyjuk is.
Ennek kapcsám nekem csak annyi problémám van, hogy hát ezt írtad:
Szép "inspirációmerítés" az overwatchból. :D Azért lehettek volna kicsit eredetibbek.
És akkor szerinted aki ezt félreérti, az le sigh meg annak "el kell magyarázni, mert úgy tűnik, nem érti", miközben szerinted azt kellett volna összeszedni ebből a két mondatból, hogyaszongya:
- Te tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy a Q2-ben is volt már grappling hook.
- Te az átlagjátékos gondolkodását akartad bemutatni.
- Te nem azért tetted idézőjelbe azt, hogy inspirációmerítés, mert hogy gúnyosan úgy gondolod, le lett ez nyúlva az Overwatchból, hanem azért, mert KOMOLYAN ÚGY GONDOLOD, hogy csak inspirációt merítettek az idnél (tehát akkor minek van ott az idézőjel?).
Ezzel szemben én ezt úgy értelmeztem, hogy:
- Fogalmad sincs arról, hogy a Q2-ben is votl grappling hook.
- Nem az átlagjátékosét, hanem a te saját gondolkodásodat tükrözi a TE kommented.
- Az idézőjel gúnyolódás volt a nyúláson.
Nem hiszem, hogy ettől a "félreértéstől" mi lettünk a hülyébbek.
Szerk:
Mind1, lesson learned, ebbe a topikba se kell jönni többet. Utólagos elnézést.
Ja ok, akkor nincs is miről beszélni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oké, abból nem volt érhető és félreérthető volt. Sikerült is egyből mindkettőtöknek lerohanni és kijavítani, hogy nonono, nem úgy van ám az!!! Ez eddig oké is, de ezután próbáltam a lehető legérthetőbben elmagyarázni mire gondoltam szépen kifejtve több kommenten keresztül, de nem. Hiába magyarázom nem jön át és ez akkor is quake fícsör és akkor se lehet még csak megemlíteni se az ow-t. Aztán jösz a faszságoddal, hogy az ow lenyúl valamit ami populáris lesz ezért lenyúlják tőlük ami az ő ötletük volt. Miután vagy 3szor leírtam, hogy egyáltalán nem erre gondoltam. Meg iderángatod a lootboxokat már megint. Minek? Mi értelme volt annak a kommentnek úgy őszintén?
Nem lett senki hülyébb, nem picsázott senki, nem mondta senki hogy nyúlták, nem gondolta senki senkiről hogy triggerelt fanboy és mégis itt tartunk...
Nem tudom már hova magyarázni ennyi komment után. Legyek tirpák, legyek hülye, legyek hater ha az jobban esik.
Meglátjuk, itt milyen lesz, igazából a videóban látottakon kívül annyit tudunk, hogy lesz a karakternek double jumpja, mint Doomguynak + hogy a kötéllel egy kis ideig lógni is lehet majd, nemcsak folyamatosan húzni magadat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közben valaki megint belenyúlt a játékba, és kiásott egy adag cuccot a jövőben érkező championokról és fícsörökről: https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9c1xq2/leak_of_new_champions_and_features/
Ez alapján tehát valami Engineer, Hunter, Xaero és Raine van készülőben. Raine-t tökre nem értem: ha már kell egy karakter a RAGE-ből (és nyilván kell bikoz cross promotion), akkor sokkal több értelme lenne a Walker nevű arcnak, vagyis a RAGE 2 főhősének az első részé helyett. Az új csávó legalább beszélni is tud. :D
A játékmódok meg érdekesnek tűnnek, de infókban nesze semmi, fogd meg jól. Mindenesetre egy horde mode-nak nagyon örülnék, mert ahhoz már kellene fejleszteni rendes ellenfeleket botok helyett, és ha vannak rendes ellenfelek, akkor talán egy SP kampányt is összedobnak majd melléjük. Old school Q1-es kampányt szeretnék ezzel a grafikával és ezzel az art style-lal, na meg ezzel a játékmechanikával. Ha minden championnal végig lehetne vinni, máris megérné az árát, jó pályákkal (és persze a Quake címével) meg büntetné a DUSKot meg az Amid Evilt. Jó az új Doom meg minden, de egy szigorúan old school, PC-s Quake-kampánytól a lélegzetem is elállna.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Meh, nem kedvelem a Longest Yardot, a nagy tér mindig magába szippantja a figyelmem és a lövést megelőző tizedmásodpercben arrébb rántja a célpontról a kezem :(
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Ha clawz lenne a csapatomban, valószínűleg én is így járnék el:
https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9bk9yb/this_is_bill_bill_see_a_mega_bill_does_not_need/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként nem akarok ünneprontó lenni, mert én meg nagyon szeretem a Longest Yardot, de tök egyértelmű, hogy most nincs szüksége egy ilyen pályára a játéknak. Mert hát:
- Kevés a hagyományos DM pálya, és a Longest Yard nem olyan. Azért volt baromi népszerű annak idején, mert egy vicces gimmick az egész, ami felerősíti a machinegunt meg a railt.
- Új játékosok megkaparintása lenne az állandó cél, és ezzel olyat nem lehet. Az új játékos azt se tudja, mi az a DM17, ráadásul ugyanabba a pocsolyába esik bele, amivel a Blood Covenanttal is: eleve hátrányból indul, mert olyan emberekkel hozza össze a sors, akik már eleve ismerik azt a pályát, ami ő még csak most kezd el tanulni a játékkal együtt. Szép dolog a nosztalgia, de MAKE NEW MAPS!
Ha lenne 10 DM pályánk és ez lenne a 11., akkor azt mondom, fasza... persze azért fasza így is:
https://clips.twitch.tv/GorgeousWittyInternKappa
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hé, csak 10 hónap és 200 órányi játék kellett ahhoz, hogy kendőt rakhassak Rangerre:
rwurl=https://i.imgur.com/6gutVHA.jpg
Oké, végül is nem panaszkodom, mert az attachmentek egy részét és a heavy assault torzót leszámítva minden megvan hozzá, de cummer, hogy a shardokat most csak és kizárólag chestekre lehet költeni.
Mellesleg a hivatalos stat oldalon elérhetővé tették a champion usage statokat, természetesen Mr. Quake vezet:
https://stats.quake.com/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez már olyan szintű matchmaking, hogy el sem hiszem:
rwurl=https://i.imgur.com/DEBSjPV.jpg
Aztakurvaélet. :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, itt van Athena, aki végre egy érdekesebb hős a "press F for damage" Death Knight után:
https://clips.twitch.tv/GloriousCrypticMoonFunRun
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szép "inspirációmerítés" az overwatchból. :D Azért lehettek volna kicsit eredetibbek. Viszont így első ránézésre nem lesz ez így kicsit túl OP? Kurva gyors a hook és így első ránézésre ha kétszer egymás után tudja használni akkor az elég szar lesz (ha nem te játszol vele természetesen :D).
Mondjuk a Grappling Hook már a Quake 2-ben is benne volt, illetve a Q3-ból ugyan kivágták, de a Live-ban szintén benne volt. Azért, mert az OW-ban is egy női karakter használja, nem mondanám azt, hogy ezt onnan nyúlták.
A Quake 2-ből (sőt, asszem eredetileg az első részben találta ki valami mod):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=SMV_jgLMLiI
Az első egy hónapban biztos. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annyira tudtam. :D Nyilvánvaló, hogy régiekben is volt grapling én is játszottam q2 CTF-t vele. Annyira szerettem, hogy mikor kijött az UT rohadtul zavart, hogy nincs CTF-ben hook. Azt hiszem később behozták azt is vagy csak mutator volt, nem emlékszem már pontosan. Szimplán arra utaltam, hogy az elmúlt 10 évben talán csak ott láttam ugyanezt a mechanikát kompetitív fps-ben. A death from above meg szintén eléggé Pharah utóhatást kelt nekem. Direkt nem azt írtam, hogy pofátlanúl lenyúlták hanem egyszerűen inspirálta őket, hogy használják.
De amúgy ja, agilis női karakter hookkal death from above szlogennel, értem én hogy szarfosoverwatchamiheznemszabadhogyközelegyenbárminekamitzaxxszeret, de azért c'mon. :)
Mutattak egy kicsit a CTF-ből is:
https://clips.twitch.tv/JollySlickKittenNomNom
Zsírnak tűnik a pálya is, olyan kis Team Arena hatása van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mögé lehet ilyesmit gondolni, de a játékosbázis azóta kérte a grappling hookos championt, hogy behozták a CPMA-mozgásrendszerűeket és kiderült, hogy itt nem csak Q3 lesz... vagyis a closed beta óta. Még a karakter is létezik már a Q2 óta:
rwurl=https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Wr4DwKGLL.jpg
Jungle Marine! :D Egyébként meg sosem mondanám azt, hogy a QC-t ne inspirálta volna az OW, elvégre csak rá kell nézni a játékra. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Leegyszerűsítem, mert látom nehéz. Átlagjátékos ránéz erre a videóra és egyből az overwatch fog neki beugrani, nem a 20+ éves quake 2 karakter. Ennyi, nem kell szétmagyarázni feleslegesen.
Oké, de attól még tudod, hogy nem onnan lett nyúlva (CPMA-karakter se volt már... a CPMA óta :D), egyébként meg tök sok OW-játékos jön át kvékezni, szóval ha az ugrik be valakinek, sztem pozitív az is, hiszen van valami, ami ismerős terep. Nincs rivalizálás a két játék között (hogy is lenne?), sőt, az OW jótékonyan hat a QC-re az eddigiek alapján, szóval egyáltalán nem baj.
A QC kb. remek választás azoknak, akik jól nyomják az OW-t, annyira, hogy már unják és ezért vonzza őket a QC komolyabb skill ceilingje.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amit én írtam, az már smafu? Mondom, hogy a Quake Live-ban is benne volt (Q3-ban hivatalosan nem, de asszem konzol paranccsal lehetett ott is engedélyezni). A Champions közvetlen elődjében benne volt, so shady...
Lehet, hogy az átlagjátékos hülye, de mi ugye nem vagyunk azok, és nem is érdekel minket az átlagjátékos, maximum annyira, hogy nem akarjuk, hogy hülyeségeket terjesszen.
Az, hogy én meg te tudod az egy dolog. A mostani átlag játékosok nagyja nem is élt amikor a q2 "thing" volt. Meg senki nem mondta, hogy baj. Nem pejoratív módon mondtam. Egyszerűen ha már új champion akkor előállhattak volna valami kicsit eredetibb ötlettel is. Meg ha már nagyon csajt akartak ott lett volna Hunter akár. Vagy hol van Orbb? Bones? :D Csomó olyan karaktert hozhatnának amivel kreatívkodhatnának. Mind1, nem baj egyáltalán, csak így első ránézésre nekem ez túl erős movementnek tűnik.
Én Overwatch játékosnak számítok, ha az ingyenes hétvégén játszottam 20 percet ? :(
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez nem hülyeség terjesztés vagy fikázás vagy alázni próbálás. Quake2 ctf-et nem játszott mindenki. Quake Live-ot még annyian se. Igen, mindkettőben volt. Mindkettőben szerette mindenki aki játszott vele. Viszont ha jól tudom csak CTF-re lehetett használni, dm közben nem. Ebből gondolnám, hogy widowmaker sikerén felbuzdulva úgy voltak vele, hogy simán behozható ide is egy championnel és működni is fog, mert overwatch példáját látva, működik. Erre értettem az inspirációt, nem arra, hogy pofátlanul lenyúlták 1az1ben ugyanazt az ability-t, mert az szimplán hülyeség. Szóval le lehet nyugodni, senki nem akarta bántani a játékot, nem kell egyből visszaharapni.
(bár ha tippelnem kéne akkor a qc játékosbázisának a felének ez az első quake játékélménye szóval az egy dolog, hogy te leszarod az átlagjátékost, de miattuk él a játék kb :D)
És előlük Athena elveszi a helyet... miért is? :) Hunter tutira lesz, Orbb is elég esélyes, Bonesról viszont még soha egy szót sem ejtettek, szóval a fene tudja. A problémájuk sok régi Q3-karakterrel az egyébként, hogy nem mindegyiket tudják hogyan adaptálni a champion-rendszerbe (pl. Sarge az állatorvosi lovuk: Sarge azért nem lesz, mert ott van Ranger, Doomguy és Blazko is, Sarge meg kb. Ranger 2).
Én annak örülnék egyébként, ha ezt úgy oldanák meg, mint pl. az Injustice 2-ben a Netherrealm legutóbb: Raident be akarták tenni az MK-ból, de ott volt Black Lightning a DC-től is hasonló karakterként, szóval megcsinálták mindkettőt egyben, alternatív skinekként és kész. Sarge pl. tök jó alt skin lehetne Rangerhez, Crash meg Athenához, és ha igényesen csinálnák meg (jól nézne ki meg szinkron is lenne hozzájuk), biztosan sokan megvennék doboznyitogatás helyett (ahogyan a plasma gunt is kurva sokan vették meg platinumért alternatív nail gunként).
Másrészt meg nagyon remélem, hogy szeptemberben már jön az Arcade, mert azokkal a játékmódokkal, amiket eddig mutogattak belőle, remekül fel lehetne dobni a QC-t (Mystery Champions - minden respawnnál másik random championt kapsz, Unholy Trinity - csak RL, LG és RG van a pályán, ability-k kikapcsolva és nincs self damage, Rocket Arena - csak rakéta van a pályán 4x sebzéssel, nincs self damage).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De az, mert a karakter mar letezett, a mechanika letezett, es ezekutan az lenne ugyebar az inspiracio, hogy osszekotottek a kettot egy karakterben...
Es itt most nem arrol van szo, hogy melyikkel ki, mikor es mennyit jatszott, hanem hogy allitottal valamit (ami egy feltetelezes, mert te se tudod, hogy honnan jott az inspiracio), es mikor ketten is kozlik veled, hogy ez durva leegyszerusites, akkor azt tudni kene belatni.
Az meg, hogy a vegen meg be is nyogod, hogy szerinted en most egy triggerelt fanboi vagyok, es nyugodjak le a picsba, az mar ne is haragudj, de ordas nagy tirpaksag.
Nem ismered a szabályokat:
- Ha a Blizzard egy jó nem saját ötletet popularizál (grappling hook), akkor onnantól még az a franchise is őket nyúlja, ami saját ötletként hozta be az adott elemet bikoz reasons (átlagjátékosok).
- Ha a Blizzard egy rossz nem saját ötletet popularizál (loot boxok), akkor háromszor le kell írni minden egyes kommentben, hogy más formában más cég már használta ugyanazt az ötletet. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Le sigh. Írsz egy ilyen kommentet aztán letirpákozol, mert valami oknál fogva azt képzeled, hogy triggerelt fanboynak képzellek.
Értem, hogy mostmár szánt szándékkal nem megy át amit mondani akartam úgyhogy hagyjuk is. Többször, érthetőbben már nem tudom leírni és nem is akarom. Ha ennyiből nem volt világos mire gondoltam akkor totál felesleges beszélni bármiről is, mert én csak fikázni akarom a játékot meg hülyeséget beszélni.
@Zaxx: ügyes vagy, de hagyd már rá.
Mind1, lesson learned, ebbe a topikba se kell jönni többet. Utólagos elnézést.
Ennek kapcsám nekem csak annyi problémám van, hogy hát ezt írtad:
És akkor szerinted aki ezt félreérti, az le sigh meg annak "el kell magyarázni, mert úgy tűnik, nem érti", miközben szerinted azt kellett volna összeszedni ebből a két mondatból, hogyaszongya:
- Te tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy a Q2-ben is volt már grappling hook.
- Te az átlagjátékos gondolkodását akartad bemutatni.
- Te nem azért tetted idézőjelbe azt, hogy inspirációmerítés, mert hogy gúnyosan úgy gondolod, le lett ez nyúlva az Overwatchból, hanem azért, mert KOMOLYAN ÚGY GONDOLOD, hogy csak inspirációt merítettek az idnél (tehát akkor minek van ott az idézőjel?).
Ezzel szemben én ezt úgy értelmeztem, hogy:
- Fogalmad sincs arról, hogy a Q2-ben is votl grappling hook.
- Nem az átlagjátékosét, hanem a te saját gondolkodásodat tükrözi a TE kommented.
- Az idézőjel gúnyolódás volt a nyúláson.
Nem hiszem, hogy ettől a "félreértéstől" mi lettünk a hülyébbek.
Szerk:
Ja ok, akkor nincs is miről beszélni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oké, abból nem volt érhető és félreérthető volt. Sikerült is egyből mindkettőtöknek lerohanni és kijavítani, hogy nonono, nem úgy van ám az!!! Ez eddig oké is, de ezután próbáltam a lehető legérthetőbben elmagyarázni mire gondoltam szépen kifejtve több kommenten keresztül, de nem. Hiába magyarázom nem jön át és ez akkor is quake fícsör és akkor se lehet még csak megemlíteni se az ow-t. Aztán jösz a faszságoddal, hogy az ow lenyúl valamit ami populáris lesz ezért lenyúlják tőlük ami az ő ötletük volt. Miután vagy 3szor leírtam, hogy egyáltalán nem erre gondoltam. Meg iderángatod a lootboxokat már megint. Minek? Mi értelme volt annak a kommentnek úgy őszintén?
Nem lett senki hülyébb, nem picsázott senki, nem mondta senki hogy nyúlták, nem gondolta senki senkiről hogy triggerelt fanboy és mégis itt tartunk...
Nem tudom már hova magyarázni ennyi komment után. Legyek tirpák, legyek hülye, legyek hater ha az jobban esik.
Pontosan.
Joda, már ne is haragudj, de te belemagyarázol a saját kommentjeidbe. Megsértődhetsz ezen, de az én szemszögemből te ezt csinálod.
Nézd, én tudom mire gondoltam, leírtam, ha elkönyvelitek hülyeségnek meg belemagyarázásnak ám legyen. Megsértődni nem fogok rajta.
Q3-ban (multi) is volt hook és én nem szerettem.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Meglátjuk, itt milyen lesz, igazából a videóban látottakon kívül annyit tudunk, hogy lesz a karakternek double jumpja, mint Doomguynak + hogy a kötéllel egy kis ideig lógni is lehet majd, nemcsak folyamatosan húzni magadat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Közben valaki megint belenyúlt a játékba, és kiásott egy adag cuccot a jövőben érkező championokról és fícsörökről:
https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9c1xq2/leak_of_new_champions_and_features/
Ez alapján tehát valami Engineer, Hunter, Xaero és Raine van készülőben. Raine-t tökre nem értem: ha már kell egy karakter a RAGE-ből (és nyilván kell bikoz cross promotion), akkor sokkal több értelme lenne a Walker nevű arcnak, vagyis a RAGE 2 főhősének az első részé helyett. Az új csávó legalább beszélni is tud. :D
A játékmódok meg érdekesnek tűnnek, de infókban nesze semmi, fogd meg jól. Mindenesetre egy horde mode-nak nagyon örülnék, mert ahhoz már kellene fejleszteni rendes ellenfeleket botok helyett, és ha vannak rendes ellenfelek, akkor talán egy SP kampányt is összedobnak majd melléjük. Old school Q1-es kampányt szeretnék ezzel a grafikával és ezzel az art style-lal, na meg ezzel a játékmechanikával. Ha minden championnal végig lehetne vinni, máris megérné az árát, jó pályákkal (és persze a Quake címével) meg büntetné a DUSKot meg az Amid Evilt. Jó az új Doom meg minden, de egy szigorúan old school, PC-s Quake-kampánytól a lélegzetem is elállna.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezek lesznek a szeptemberi peccsben:
https://quake.bethesda.net/en/news/1OrWVkFjVqoIUWG28QSYkS
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.