Tegnap feljött néhány fasza rúna Death Knighthoz, mondom frankó, erre vártam, toljuk vele egy kicsit. Hááát....
Amíg nem játszottam a karakterrel, gyakran röhögtem ki másokat, mivel észrevettem, hogy a DK-játékosok baromi gyakran lesznek öngyilkosok. Na, mondom rárepült a karira a sok noob aztán dobálják őket ki a pályáról... erre azonnal toltam egy suicide-ot, amint eldurrantottam az ability-t. :DD Az van ugyanis, hogy ha egy közvetlenül előtted lévő csávóra lövöd ki a tűzgolyóidat / flame walljaidat, akkora self damage jön vissza a pofádba, hogy baromi könnyen bele lehet halni... tehát egy olyan karakter hal meg a tűzsebzéstől, amelyiknek az a passzívja, hogy immúnis a tűzsebzésre. :D
Egyébként meg elég OP-nak érzem szegényt, ami kár, mert alapból ez egy tök jó kis champion: kellemes stackje van, kb. Galenához hasonlóan elég kicsi a hitboxa, jól is lehet vele mozogni, az ability szépet sebez, az meg tök poén ötlet, hogy a gauntletje lángol és plusz tűzszebzésben részesíti az ellent. A probléma szvsz azzal van, hogy az ability után maradó lángoknak kurva erős a damage over time-juk (5 másodperc alatt 50-et sebez... lol), a mellé járó tűzeffekt meg csúnyán szétcseszi a hudot.
Egy deathmatchet emiatt pl. úgy nyertem meg vele, hogy azóta is röhögök. Hamar kiderült, hogy az egyik játékos sokkal-sokkal jobb nálam, ráadásul DK-val volt ő is, szóval mondom oké, taktikaváltás: elkerülöm a srácot, mint a pestist, helyette meg igyekszem takarítani a többieket. Na, erre DK a tökéletes karakter: kifüleled-figyeled, hol harcolnak ketten-hárman, odamész, az egyiket-másikat gyorsan kinyírod, eldurrantod az ability-t, és ha közben le is lőnek, nagy az esély arra, hogy a legyengült ellen nem fog időben odeérni a health-hez... neked meg lett 2-3 fraged. Fel is jöttem a srácra, az utolsó percet talán kicsit elizgulta, mert kétszer ki is nyírtam: win, ő meg második lett a 100-akárhányas szintjével.
Az meg tök röhej, hogy kb. úgy lehet vele játszani, mint Keellel (vagy Rangerrel, de inkább Keelre jellemzőbb ez a taktika): remekül működik az, hogy rálősz az ellenre egy rakétát vagy egy railt, amikor közel van, aztán a lövés után azonnal benyomod az ability-t. Poén, csak Keel egy tankos, lassú csömpi, akinek emiatt kell a nagy sebzés, DK meg picike. :D
Nerfelni kell, a suicide-os bugot meg nem értem, hogyan sikerült bennehagyni a játékban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az meg atomröhej, hogy a spawnolás még az egy éves pályákon is össze tudja szarni magát: https://clips.twitch.tv/PuzzledAliveCodCmonBruh
Tegnap volt egy olyan TDM-meccsem, amikor folyamatosan odarakott a játék a másik csapat seggébe, úgy lehet ám szép K/D-ket gyártani...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Keelről szólva egyébként, valamiért senki nem játszik vele, alig találkozok olyannal, aki azzal a karakterrel tolja. Pedig pár napja átálltam rá, és a gránátjai nagyon kemények, főleg instagibben lehet vele jelentősebb mennyiségű fraget összeszedni (nincs self damage, cserébe azonnal gyilkol). Az ammo packok meg 5%-kal csökkentik a képessége cooldownját. Ok, lassú, de kb. ez az egyetlen hátránya. Nem is értem.
Engem a spawnolásban az idegesít, hogy a mai napig van olyan, hogy a pálya betöltésekor kiesek a pályából. Ez akkor igazán szar, ha már megkezdett játékba kerülök be, nem bemelegítésre, ami így -1 pont..
Engem a spawnolásban az idegesít, hogy a mai napig van olyan, hogy a pálya betöltésekor kiesek a pályából. Ez akkor igazán szar, ha már megkezdett játékba kerülök be, nem bemelegítésre, ami így -1 pont..
Szvsz egyébként is valami baj van azzal a szcenárióval, amikor megkezdett játékba rak bele, én legalábbis mindig akkor kapom a legrosszabb / leghülyébb spawnokat. Pl. spawnolok és ott jön szembe valaki a rakétavetővel... kösz. Aztán tudja csinálni ezt percekig, van, hogy 10-szer kinyírnak, mire sikerül valamit alkotni. :D
Keel meg frankó, csak szerintem sokan tartanak attól, hogy ő a leglassabb a játékban, emiatt meg pl. az olyan új játékos, aki még nem tud strafe jumpolni valószínűleg nehezen veszi vele az akadályokat. Aki nagyon jó, az meg tankkal eleve nem játszik, hanem a kicsi hősöknél sátorozik le (sírnak is most az Anarki és Nyx-fanok amiatt, hogy könnyű őket lelőni... hála a jó égnek, mert a fene se akar szúnyogokra lövöldözni, most legalább tudom, hogy ha jön egy idegesítő Anarki, meglövöm egy rakétával, aztán előkapom a puskát és mehet máshova deszkázni a következő életében).
Nekem most Sorlag az a tankok közül egyébként, aki nagyon nem jön be, egyszerűen borzalmas vagyok vele. A kisebb pályákon rohadtul nem működik az a CPMA-mozgásrendszer, amivel irányítani lehet, mert olyan nagy, hogy mindenben elakad, és ha nem, akkor is tök lassan gyorsul. Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul, de próbáltam én mindent, pl. csinálok egy circle jumpot meg egy strafe jumpot, és csak utána tolom a CPMA-s dolgot, de úgy is lassúnak érzem, a hitbox miatt meg gyorsabban halok meg, mint ha Nyx-szel mennék. :D
Ennyire vagyok vele képes Burial Chamberen:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YZiRVQvOaeE&feature=youtu.be
A legideálisabb helyen, ahol nincs az utadban semmi viszonylag könnyű begyorsulni, de megtartani baromira nem (beütöd magadat valamibe, kicsit túl élesen fordulsz és lassulsz stb.), a 720-as limiten tartani meg aztán tényleg művészet... és ha harcba bonyolódsz, meg kell állni, tehát kezdheted elölről. Jó persze, hogy a CPMA miatt elésebb kanyarokat is be lehet vele venni, de ekkora hitboxszal elvárnám, hogy egy villám legyen. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyelőre barátkozunk egymással. Tegnap azért eljutottam oda, hogy a végén bezsákoltam egy 1st place-t rail arena-ban, dehát no. Az mondjuk határozottan segített, hogy most beállítottam a grafikát olyanra, hogy lehetőleg ne essen be 60 fps alá, legfeljebb a nagyon izzasztó helyzetekben, de azért lássak is valamit, értem ezt a scalingre (minden low, 3200*1440, 70%).
A tereptárgyak, amiket valaki azért álmodott oda, hogy elakadjunk benne, illetve a háhá, nem hinnéd, hogy meghalsz ha lelépsz a fél méterrel alattad lévő mocsárba, mi? típusú dolgok közül az utóbbit mondjuk meg lehet jegyezni. Ki találta ki, hogy a félstrogg karakter speckó képessége is instakill legyen? Miután emészthető nagyságúra lett téve a scaling (30% környékén már kezdett kicsit gáz lenni), a railgunnal is kezdek megbarátkozni. Bár láttam hogy van Q2-es típusú.
A matchmakingről már beszéltem, iszonyú lassú. Legalábbis a 10 évvel ezelőtti viszonyokhoz képest. A zenék jók. A különböző képességű karaktereket, és a... apropó, ha megveszem a játékot a custom game-ben mi van? Egyébként csak annyit akartam mondani, hogy a sorsolós matchmaking egyéb vonulatairól sem beszélnék. Hol van Daemia?
Ki találta ki, hogy a félstrogg karakter speckó képessége is instakill legyen?
Igen, az nagyon kemény. :D Láttam a dev streamet akkor, amikor annó ecsetelték, hogy miért vannak az instagibben ability-k: direkt egy balanszolatlan, kazuárabb-viccesebb faszság volt a cél.
- Mindenféle játékmódot indíthatsz, beleértve a jelenleg a sima matchmakingből hiányzó Sacrifice-ot is. Ki lehet kapcsolni az ability-ket is.
- Nyomulhatsz botok ellen (mondjuk van a sima matchmakingben TDM vs. bots opció, nem tudom, hogy a f2p változatból elérhető-e), ami egyébként baromi jó, mert rengeteg van belőlük, mindegyik kicsit máshogyan viselkedik, mások a fegyverpreferenciáik, meg van hozzájuk 4 nehézségi szint (nightmare-en a prókat is meg tudják szivatni).
- És ami szerintem gyalázat: csak így érhető el az a fícsör, hogy egymagadban mászkálsz a pályákon... tehát a f2p játékos csak a tutorial pályán tudja megtanulni a mozgást.
TLDR: a custom game-ben vannak azok a fícsörök, amik a fullos Quake-hez kellenek.
Mellesleg annak, aki most kezdi f2p-ben:
- A tutorialt érdemes végigcsinálni, mert van a végén egy botmeccs, szóval lehet egy kicsit ismerkedni a játékmenettel, na meg kapsz érte jó sok favort és néhány backpacket is (asszem a max jutalomhoz össze kell gyűjtögetni a pályán a tokeneket).
- El lehet érni a custom game-et is f2p-ből akkor, ha van egy haverod, akinek megvan a champions pack. Ekkor ugyanis a haver be tud hívni a partyjába, ahol már játszhat a haver által létrehozott custom game-mel a f2p játékos is. Másrészt meg partyban neki lehet menni a TDM matchmakingnek haverokkal.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
*Enyhe undorral belekezd a lista olvasásába a "jó sok, főleg most" elolvasása után*
"Ki lehet kapcsolni az abilityket" *rövidzár*
Eleve arról akartam értekezni fél mondatban mégis, hogy "balanszolatlan, kazuárabb-viccesebb faszság volt a cél" akkor nektek bizony a kurva anyátok, mégis hogy lehetne balance-oltabb valami annál, hogy mindenkinek ugyanaz a fegyvere van (ugynazzal a karakterrel)?
"El lehet érni a custom game-et is f2p-ből akkor, ha van egy haverod, akinek megvan a champions pack. Ekkor ugyanis a haver be tud hívni a partyjába, ahol már játszhat a haver által létrehozott custom game-mel a f2p játékos is. Másrészt meg partyban neki lehet menni a TDM matchmakingnek haverokkal."
Hmm:P
De egyébként a végére már kezdtem annyira belelendülni, hogy úgy tartsam, hogy a félstrogg gömbijét is viszonylag egyszerűen le lehet majd szedni. Azért az idő nagy részében még a lövéseim kb. 1/3-1/4-e talál azok közül amiknek "be kellett volna mennie".
Remélem lesz valamikor railjump...
Szerk.: Vagy a fenébe is, inkább vissza kéne menni a Q3-hoz :D
Szerk2.: A zoom sokkal élhetőbb amúgy, Q3-ban nem is használtam, itt igen.
Eleve arról akartam értekezni fél mondatban mégis, hogy "balanszolatlan, kazuárabb-viccesebb faszság volt a cél" akkor nektek bizony a kurva anyátok, mégis hogy lehetne balance-oltabb valami annál, hogy mindenkinek ugyanaz a fegyvere van (ugynazzal a karakterrel)?
A zárójeles rész alapján érzed te már, mi itt a gond. :D Szerintem - és tényleg csak szerintem - az idnél megnézték, hogy hová degradálódott a végletekig balanszolt Quake, és úgy döntöttek, hogy nem kérnek belőle. Mert mit csinál a szuperhardkór kvékes a Quake Live-ban? Az élete végéig zöld Keel modellekre lövöldözik kikapcsolt fegyvermodellekkel low grafikán, mert úgy a "pure", úgy tiszta a balansz... miközben az átlag gémernek, aki esetleg szereti a változatosságot meg szeretne gyönyörködni is valamiben ettől lesz kurvára taszító.
A Champions tök máshogyan balanszol, a balansznak meg része az is, hogy eltérő méretűek a hitboxok, szóval ha tisztán tartották volna az instagibet, akkor mindenki Nyx-szel menne, mert őa legkisebb aztán lehetne 10 percben szúnyogokra lövöldözni. Az ability-k azért maradtak benne a cuccban, hogy legyen értelme mondjuk Rangerrel menni, aki elég nagy, cserébe viszont ki tud nyírni az orbjával. Az instant halál miatt persze így ugrik a balansznak egy jó része, de szvsz a rail miatt vissza is kapsz belőle valamennyit, csak nem az a játékmód célja, hogy balanszolt legyen, hanem az, hogy élvezetes.
És egyébként tényleg nem nagy cucc ez, mert ahogyan te is mondtad, Strogg Peekerjét egy rail lelőni (ráadásul a nagy káoszban meg rocket jump nélkül elbújni sem tud olyan jól, szóval gyakran ki is lehet szúrni, melyik sarokba guggolt be a karakter, mielőtt elengedte volna Peekert), és lehet nyerni az olyan, "gyengébb" ability-vel szerelt karakterekkel is, mint Nyx vagy Visor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nézem, hogy a Quake Live-ban elvileg lehet railjump szervert csinálni. De azzal meg mindig úgy voltam, hogy minek, ha van Q3? Meh. A legnagyobb baj nyilván a játékosok hiánya:(
Ergo: lófaszt sem érdekel már a Quake 3. Durva, de igaz, az meg óriási tévedés, hogy egy remake ezt megoldaná. A Q3 azon a szinten, amin az átlag játszik vele rohadtul unalmas, monoton, fantáziátlan, egysíkú.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"A Q3 azon a szinten, amin az átlag játszik vele rohadtul unalmas, monoton, fantáziátlan, egysíkú."
Mi. Mármint mitől is lesz a Quake Champions nagyságrendekkel jobb játék a Q3-nál? Ne, kérlek ne válszolj!:D
A probléma egyébként is bennem van, ha a gép/rendszer cserék alkalmával mindig első alkalommal beállítom (vagy nem vesztem el az előre beállított) a Q3-at, még mindig lenne élet a girlfreeze szerveren!:D A stat szerin még mindig van átlag napi két játékos, csak el kéne őket kapni gondolom :D (ilyen nemtommilyen közösségi akármire sose voltam regelve amit mindig kérdeztek a játékosok hogy adjam meg) Meg asszem megint nem akar connectelni a szerverhez, pedig úgy emlékszem múltkor már rendesen belőttem.
Mi. Mármint mitől is lesz a Quake Champions nagyságrendekkel jobb játék a Q3-nál? Ne, kérlek ne válszolj!:D
Elég nagy tahóság feltenni egy kérdést, aztán meg leírni, hogy ne válaszoljon a másik. Akkor miért kérdezel?
Egyébként nem jobb, csak százszor érdekesebb, mint a 20 éves, megkövült cucc. Azon a koncepción már csak úgy lehetett csavarni, hogy behozták a különböző karaktereket, ami tök jó, mert ad egy könnyen hozzáférhető mélységet a dolognak a meglévő, de nehezen hozzáférhető mélység mellé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nagyjából ennyi ja. Q3/Live fasza volt nagyon. QC megtartott nagyjából mindent és még adott is hozzá kornak megfelelő köntösben ami csak jobbá tette az egészet.
Jó hát ez azért van, mert a QC nem nagyságrendekkel jobb játék, mint a Q3, tessék. De te is leírod, most is. Százszor érdekesebb, mert új, és még karakterek is vannak benne, na puff. Illetve BOOM! Pont, mint az Overwatchban, hoppá. Pedig mélységet úgy is lehetne adni, hogy minden karakter mondjuk más-más állatok nyelvén értene. Gyíkok, papagájok, farkasok, vaddisznók, szivárványos guppik úszkálnának a pályán, és ha úgy van kedved, beszédbe elegyedhetnél velük. A guppik elpanaszolnák, hogy milyen jó volt addig a folyóban lakni, míg csak a fekália, meg az urea ömlött belé, de aztán a mikroműanyagok és a ciánbázisú aranybányászat környékén fordult a helyzet, most már inkább Srí Lankán élne. A farkasok tanácsokat adnának az ellenfél csapattagjainak bekerítésére/elszeparálására, a gyíkokról kiderülne, hogy igazából autoasszociatív szén-nanocsövek spontán csoportosulásai, amik ebben a formában találták meg az ideális létezést. Velük lenne Fogd-meg-a-gyíkot! minijáték is.
Nagyon rá vagy pörögve a dologra, pedig Zaxxnak most igaza van. Nem arról van szó, hogy a QC jobb játék volna, mint mondjuk a Quake 3, hanem arról, hogy míg egy Quake 3 kaliberű cuccot ma egy maréknyi fanon (bár tudom, tudom, 24 óra alatt akár ketten is megfordulnak a játék egyik szerverén, szóval őrület tombol) kívül ma már senki nem értékelne, mert a konkurencia színes és szagos, sokkal több lehetőséget vonultat fel. A QC egy modernebb, kvázi eladhatóbb játék, ami a laikusok (értsd: nem a Quake Live-ben élő ősfanok) számára is vonzónak tűnik, mert sokkal több lehetőség - eltérő képességű karakter, látványelem, megoldás, stb. - van benne.
Ha lekaparod a falat ököllel verve hogy "de a Quake 3 akkor is jobb", ez akkor is így van sajnos.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Írtam, hogy gyíkok, nem?:) Az a szerencsétlen két játékos meg azért van a kirakatba', mer pont ezek azok akiket keresel, mikor a hatodik suka blyat-ot kapod:)
De mondom, railjump, no abilites és mondjuk hogy megvettek egészen addig, ameddig hirtelen vissza nem tér egyszerre 10 ember Q3 railfreez-ezni.
Aszongya rá vagyok pörögve. Mégiscsak kvékről beszélünk :D
Jaj, jöjjön már valami peccs, mert egyre jobban idegesít ez a geci death knight. Nem értem, mennyire kell idiótának lenni ahhoz, hogy valaki szerint jó ötlet legyen a fél pálya felgyújtása meg az a kurva tűzeffekt, ami betölti a fél képernyőt... egy Quake-ben, basszus. Úgy rúgnám ki azt a fejlesztőt a Bethesda helyében, aki ezt a fost bennehagyta a cuccban, mint a rohadtélet.
Őszintén szólva szerintem én a peccsig csak a death knighttal fogok játszani, mert akkor legalább nem kapom meg a pofámba a tűzeffektet.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mikor lesz az a peccs, ami rendes halál húscafat lemállós miegymás lesz?
Ti milyen fovval játszotok? Én maxra toltam és jó gyors hatást kelt, alacsaonyabbal már olyan lomhának hat.
Na, úgy tűnik, egész okés lesz a kövi balansz peccs, a PTS-ben jónak tűnő húzások vannak:
- BJ-t egy hangyányit nerfelték, nem komoly
- Death Knight-ot masszívan nerfelik meg bugfixelik: ability cooldown 30 másodpercről 45-re nőtt, a damage over time 10 helyett 5 lesz, viszont damage-et kap a fire trail, ami nem valami jó.
- Clutch is nerfet kap, thank god
- Sorlagnak kisebb lesz a hitboxa és gyorsabban tud majd lőni köpködés után
- Scale jobban tud majd trackelni a bull rush-sal, cserébe kicsit több sebzést kap be bull rush alatt (eddig a szokásos sebzés fele volt, innentől 0.66, vagyis olyan lesz, mintha 200-as armor lenne rajtad a régi Doomban)
A fegyverbalansz is változik: a starting shotgun nerfet kap (200 ms-mal lassab lesz a rate of fire), a super shotgun viszont egy kicsit erősebb lesz (50 ms-mal csökken a rate of fire), a triboltban kevesebb lesz a lőszer és a rate of fire is nő (+200 ms), a machinegunnak meg picit nagyobb lesz a spreadje, cserébe viszont zoomolva leviszik abszolút nullára.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Of course, little Jimmy!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JTN_ikoXC9k
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tökre igaza van, nem is értem, mit keres még így f2p löncs után is a játékban az a borzasztó tutorial egy rendes helyett:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ME_Arkk0Sqw
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap feljött néhány fasza rúna Death Knighthoz, mondom frankó, erre vártam, toljuk vele egy kicsit. Hááát....
Amíg nem játszottam a karakterrel, gyakran röhögtem ki másokat, mivel észrevettem, hogy a DK-játékosok baromi gyakran lesznek öngyilkosok. Na, mondom rárepült a karira a sok noob aztán dobálják őket ki a pályáról... erre azonnal toltam egy suicide-ot, amint eldurrantottam az ability-t. :DD Az van ugyanis, hogy ha egy közvetlenül előtted lévő csávóra lövöd ki a tűzgolyóidat / flame walljaidat, akkora self damage jön vissza a pofádba, hogy baromi könnyen bele lehet halni... tehát egy olyan karakter hal meg a tűzsebzéstől, amelyiknek az a passzívja, hogy immúnis a tűzsebzésre. :D
Egyébként meg elég OP-nak érzem szegényt, ami kár, mert alapból ez egy tök jó kis champion: kellemes stackje van, kb. Galenához hasonlóan elég kicsi a hitboxa, jól is lehet vele mozogni, az ability szépet sebez, az meg tök poén ötlet, hogy a gauntletje lángol és plusz tűzszebzésben részesíti az ellent. A probléma szvsz azzal van, hogy az ability után maradó lángoknak kurva erős a damage over time-juk (5 másodperc alatt 50-et sebez... lol), a mellé járó tűzeffekt meg csúnyán szétcseszi a hudot.
Egy deathmatchet emiatt pl. úgy nyertem meg vele, hogy azóta is röhögök. Hamar kiderült, hogy az egyik játékos sokkal-sokkal jobb nálam, ráadásul DK-val volt ő is, szóval mondom oké, taktikaváltás: elkerülöm a srácot, mint a pestist, helyette meg igyekszem takarítani a többieket. Na, erre DK a tökéletes karakter: kifüleled-figyeled, hol harcolnak ketten-hárman, odamész, az egyiket-másikat gyorsan kinyírod, eldurrantod az ability-t, és ha közben le is lőnek, nagy az esély arra, hogy a legyengült ellen nem fog időben odeérni a health-hez... neked meg lett 2-3 fraged. Fel is jöttem a srácra, az utolsó percet talán kicsit elizgulta, mert kétszer ki is nyírtam: win, ő meg második lett a 100-akárhányas szintjével.
Az meg tök röhej, hogy kb. úgy lehet vele játszani, mint Keellel (vagy Rangerrel, de inkább Keelre jellemzőbb ez a taktika): remekül működik az, hogy rálősz az ellenre egy rakétát vagy egy railt, amikor közel van, aztán a lövés után azonnal benyomod az ability-t. Poén, csak Keel egy tankos, lassú csömpi, akinek emiatt kell a nagy sebzés, DK meg picike. :D
Nerfelni kell, a suicide-os bugot meg nem értem, hogyan sikerült bennehagyni a játékban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az meg atomröhej, hogy a spawnolás még az egy éves pályákon is össze tudja szarni magát:
https://clips.twitch.tv/PuzzledAliveCodCmonBruh
Tegnap volt egy olyan TDM-meccsem, amikor folyamatosan odarakott a játék a másik csapat seggébe, úgy lehet ám szép K/D-ket gyártani...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Keelről szólva egyébként, valamiért senki nem játszik vele, alig találkozok olyannal, aki azzal a karakterrel tolja. Pedig pár napja átálltam rá, és a gránátjai nagyon kemények, főleg instagibben lehet vele jelentősebb mennyiségű fraget összeszedni (nincs self damage, cserébe azonnal gyilkol). Az ammo packok meg 5%-kal csökkentik a képessége cooldownját. Ok, lassú, de kb. ez az egyetlen hátránya. Nem is értem.
Engem a spawnolásban az idegesít, hogy a mai napig van olyan, hogy a pálya betöltésekor kiesek a pályából. Ez akkor igazán szar, ha már megkezdett játékba kerülök be, nem bemelegítésre, ami így -1 pont..
Ez a matchmaking... már majdnem overwatchban érzem magam.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Szvsz egyébként is valami baj van azzal a szcenárióval, amikor megkezdett játékba rak bele, én legalábbis mindig akkor kapom a legrosszabb / leghülyébb spawnokat. Pl. spawnolok és ott jön szembe valaki a rakétavetővel... kösz. Aztán tudja csinálni ezt percekig, van, hogy 10-szer kinyírnak, mire sikerül valamit alkotni. :D
Keel meg frankó, csak szerintem sokan tartanak attól, hogy ő a leglassabb a játékban, emiatt meg pl. az olyan új játékos, aki még nem tud strafe jumpolni valószínűleg nehezen veszi vele az akadályokat. Aki nagyon jó, az meg tankkal eleve nem játszik, hanem a kicsi hősöknél sátorozik le (sírnak is most az Anarki és Nyx-fanok amiatt, hogy könnyű őket lelőni... hála a jó égnek, mert a fene se akar szúnyogokra lövöldözni, most legalább tudom, hogy ha jön egy idegesítő Anarki, meglövöm egy rakétával, aztán előkapom a puskát és mehet máshova deszkázni a következő életében).
Nekem most Sorlag az a tankok közül egyébként, aki nagyon nem jön be, egyszerűen borzalmas vagyok vele. A kisebb pályákon rohadtul nem működik az a CPMA-mozgásrendszer, amivel irányítani lehet, mert olyan nagy, hogy mindenben elakad, és ha nem, akkor is tök lassan gyorsul. Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul, de próbáltam én mindent, pl. csinálok egy circle jumpot meg egy strafe jumpot, és csak utána tolom a CPMA-s dolgot, de úgy is lassúnak érzem, a hitbox miatt meg gyorsabban halok meg, mint ha Nyx-szel mennék. :D
Ennyire vagyok vele képes Burial Chamberen:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YZiRVQvOaeE&feature=youtu.be
A legideálisabb helyen, ahol nincs az utadban semmi viszonylag könnyű begyorsulni, de megtartani baromira nem (beütöd magadat valamibe, kicsit túl élesen fordulsz és lassulsz stb.), a 720-as limiten tartani meg aztán tényleg művészet... és ha harcba bonyolódsz, meg kell állni, tehát kezdheted elölről. Jó persze, hogy a CPMA miatt elésebb kanyarokat is be lehet vele venni, de ekkora hitboxszal elvárnám, hogy egy villám legyen. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyelőre barátkozunk egymással. Tegnap azért eljutottam oda, hogy a végén bezsákoltam egy 1st place-t rail arena-ban, dehát no. Az mondjuk határozottan segített, hogy most beállítottam a grafikát olyanra, hogy lehetőleg ne essen be 60 fps alá, legfeljebb a nagyon izzasztó helyzetekben, de azért lássak is valamit, értem ezt a scalingre (minden low, 3200*1440, 70%).
A tereptárgyak, amiket valaki azért álmodott oda, hogy elakadjunk benne, illetve a háhá, nem hinnéd, hogy meghalsz ha lelépsz a fél méterrel alattad lévő mocsárba, mi? típusú dolgok közül az utóbbit mondjuk meg lehet jegyezni. Ki találta ki, hogy a félstrogg karakter speckó képessége is instakill legyen? Miután emészthető nagyságúra lett téve a scaling (30% környékén már kezdett kicsit gáz lenni), a railgunnal is kezdek megbarátkozni. Bár láttam hogy van Q2-es típusú.
A matchmakingről már beszéltem, iszonyú lassú. Legalábbis a 10 évvel ezelőtti viszonyokhoz képest. A zenék jók. A különböző képességű karaktereket, és a... apropó, ha megveszem a játékot a custom game-ben mi van? Egyébként csak annyit akartam mondani, hogy a sorsolós matchmaking egyéb vonulatairól sem beszélnék. Hol van Daemia?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Igen, az nagyon kemény. :D Láttam a dev streamet akkor, amikor annó ecsetelték, hogy miért vannak az instagibben ability-k: direkt egy balanszolatlan, kazuárabb-viccesebb faszság volt a cél.
https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/99ltl1/instagib_in_a_nutshell/
Én néha fetrengeni szoktam rajta a röhögéstől, és talán érdemes is nem komolyan venni. :D
Jó sok minden, főleg most:
- Mindenféle játékmódot indíthatsz, beleértve a jelenleg a sima matchmakingből hiányzó Sacrifice-ot is. Ki lehet kapcsolni az ability-ket is.
- Nyomulhatsz botok ellen (mondjuk van a sima matchmakingben TDM vs. bots opció, nem tudom, hogy a f2p változatból elérhető-e), ami egyébként baromi jó, mert rengeteg van belőlük, mindegyik kicsit máshogyan viselkedik, mások a fegyverpreferenciáik, meg van hozzájuk 4 nehézségi szint (nightmare-en a prókat is meg tudják szivatni).
- És ami szerintem gyalázat: csak így érhető el az a fícsör, hogy egymagadban mászkálsz a pályákon... tehát a f2p játékos csak a tutorial pályán tudja megtanulni a mozgást.
TLDR: a custom game-ben vannak azok a fícsörök, amik a fullos Quake-hez kellenek.
Mellesleg annak, aki most kezdi f2p-ben:
- A tutorialt érdemes végigcsinálni, mert van a végén egy botmeccs, szóval lehet egy kicsit ismerkedni a játékmenettel, na meg kapsz érte jó sok favort és néhány backpacket is (asszem a max jutalomhoz össze kell gyűjtögetni a pályán a tokeneket).
- El lehet érni a custom game-et is f2p-ből akkor, ha van egy haverod, akinek megvan a champions pack. Ekkor ugyanis a haver be tud hívni a partyjába, ahol már játszhat a haver által létrehozott custom game-mel a f2p játékos is. Másrészt meg partyban neki lehet menni a TDM matchmakingnek haverokkal.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
*Enyhe undorral belekezd a lista olvasásába a "jó sok, főleg most" elolvasása után*
"Ki lehet kapcsolni az abilityket" *rövidzár*
Eleve arról akartam értekezni fél mondatban mégis, hogy "balanszolatlan, kazuárabb-viccesebb faszság volt a cél" akkor nektek bizony a kurva anyátok, mégis hogy lehetne balance-oltabb valami annál, hogy mindenkinek ugyanaz a fegyvere van (ugynazzal a karakterrel)?
"El lehet érni a custom game-et is f2p-ből akkor, ha van egy haverod, akinek megvan a champions pack. Ekkor ugyanis a haver be tud hívni a partyjába, ahol már játszhat a haver által létrehozott custom game-mel a f2p játékos is. Másrészt meg partyban neki lehet menni a TDM matchmakingnek haverokkal."
Hmm:P
De egyébként a végére már kezdtem annyira belelendülni, hogy úgy tartsam, hogy a félstrogg gömbijét is viszonylag egyszerűen le lehet majd szedni. Azért az idő nagy részében még a lövéseim kb. 1/3-1/4-e talál azok közül amiknek "be kellett volna mennie".
Remélem lesz valamikor railjump...
Szerk.: Vagy a fenébe is, inkább vissza kéne menni a Q3-hoz :D
Szerk2.: A zoom sokkal élhetőbb amúgy, Q3-ban nem is használtam, itt igen.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
A zárójeles rész alapján érzed te már, mi itt a gond. :D Szerintem - és tényleg csak szerintem - az idnél megnézték, hogy hová degradálódott a végletekig balanszolt Quake, és úgy döntöttek, hogy nem kérnek belőle. Mert mit csinál a szuperhardkór kvékes a Quake Live-ban? Az élete végéig zöld Keel modellekre lövöldözik kikapcsolt fegyvermodellekkel low grafikán, mert úgy a "pure", úgy tiszta a balansz... miközben az átlag gémernek, aki esetleg szereti a változatosságot meg szeretne gyönyörködni is valamiben ettől lesz kurvára taszító.
A Champions tök máshogyan balanszol, a balansznak meg része az is, hogy eltérő méretűek a hitboxok, szóval ha tisztán tartották volna az instagibet, akkor mindenki Nyx-szel menne, mert őa legkisebb aztán lehetne 10 percben szúnyogokra lövöldözni. Az ability-k azért maradtak benne a cuccban, hogy legyen értelme mondjuk Rangerrel menni, aki elég nagy, cserébe viszont ki tud nyírni az orbjával. Az instant halál miatt persze így ugrik a balansznak egy jó része, de szvsz a rail miatt vissza is kapsz belőle valamennyit, csak nem az a játékmód célja, hogy balanszolt legyen, hanem az, hogy élvezetes.
És egyébként tényleg nem nagy cucc ez, mert ahogyan te is mondtad, Strogg Peekerjét egy rail lelőni (ráadásul a nagy káoszban meg rocket jump nélkül elbújni sem tud olyan jól, szóval gyakran ki is lehet szúrni, melyik sarokba guggolt be a karakter, mielőtt elengedte volna Peekert), és lehet nyerni az olyan, "gyengébb" ability-vel szerelt karakterekkel is, mint Nyx vagy Visor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Talán egyszer:
rwurl=https://i.redd.it/d0mwolrlsji11.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én rangerrel mentem, cserébe viszont nem használtam az orbját :) Rájöttem közben, hogy Q3 remake kell, ennyi :) Na de railjump az tényleg lehetne.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nekem most a blazkovics jön be nagyon, mondtátok, hogy állítólag op, rá is repültem :D
Duplashotgun jujjuj
Nézem, hogy a Quake Live-ban elvileg lehet railjump szervert csinálni. De azzal meg mindig úgy voltam, hogy minek, ha van Q3? Meh. A legnagyobb baj nyilván a játékosok hiánya:(
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Őőő:
Ergo: lófaszt sem érdekel már a Quake 3. Durva, de igaz, az meg óriási tévedés, hogy egy remake ezt megoldaná. A Q3 azon a szinten, amin az átlag játszik vele rohadtul unalmas, monoton, fantáziátlan, egysíkú.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"A Q3 azon a szinten, amin az átlag játszik vele rohadtul unalmas, monoton, fantáziátlan, egysíkú."
Mi. Mármint mitől is lesz a Quake Champions nagyságrendekkel jobb játék a Q3-nál? Ne, kérlek ne válszolj!:D
A probléma egyébként is bennem van, ha a gép/rendszer cserék alkalmával mindig első alkalommal beállítom (vagy nem vesztem el az előre beállított) a Q3-at, még mindig lenne élet a girlfreeze szerveren!:D A stat szerin még mindig van átlag napi két játékos, csak el kéne őket kapni gondolom :D (ilyen nemtommilyen közösségi akármire sose voltam regelve amit mindig kérdeztek a játékosok hogy adjam meg) Meg asszem megint nem akar connectelni a szerverhez, pedig úgy emlékszem múltkor már rendesen belőttem.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Elég nagy tahóság feltenni egy kérdést, aztán meg leírni, hogy ne válaszoljon a másik. Akkor miért kérdezel?
Egyébként nem jobb, csak százszor érdekesebb, mint a 20 éves, megkövült cucc. Azon a koncepción már csak úgy lehetett csavarni, hogy behozták a különböző karaktereket, ami tök jó, mert ad egy könnyen hozzáférhető mélységet a dolognak a meglévő, de nehezen hozzáférhető mélység mellé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nagyjából ennyi ja. Q3/Live fasza volt nagyon. QC megtartott nagyjából mindent és még adott is hozzá kornak megfelelő köntösben ami csak jobbá tette az egészet.
Jó hát ez azért van, mert a QC nem nagyságrendekkel jobb játék, mint a Q3, tessék. De te is leírod, most is. Százszor érdekesebb, mert új, és még karakterek is vannak benne, na puff. Illetve BOOM! Pont, mint az Overwatchban, hoppá. Pedig mélységet úgy is lehetne adni, hogy minden karakter mondjuk más-más állatok nyelvén értene. Gyíkok, papagájok, farkasok, vaddisznók, szivárványos guppik úszkálnának a pályán, és ha úgy van kedved, beszédbe elegyedhetnél velük. A guppik elpanaszolnák, hogy milyen jó volt addig a folyóban lakni, míg csak a fekália, meg az urea ömlött belé, de aztán a mikroműanyagok és a ciánbázisú aranybányászat környékén fordult a helyzet, most már inkább Srí Lankán élne. A farkasok tanácsokat adnának az ellenfél csapattagjainak bekerítésére/elszeparálására, a gyíkokról kiderülne, hogy igazából autoasszociatív szén-nanocsövek spontán csoportosulásai, amik ebben a formában találták meg az ideális létezést. Velük lenne Fogd-meg-a-gyíkot! minijáték is.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nagyon rá vagy pörögve a dologra, pedig Zaxxnak most igaza van. Nem arról van szó, hogy a QC jobb játék volna, mint mondjuk a Quake 3, hanem arról, hogy míg egy Quake 3 kaliberű cuccot ma egy maréknyi fanon (bár tudom, tudom, 24 óra alatt akár ketten is megfordulnak a játék egyik szerverén, szóval őrület tombol) kívül ma már senki nem értékelne, mert a konkurencia színes és szagos, sokkal több lehetőséget vonultat fel. A QC egy modernebb, kvázi eladhatóbb játék, ami a laikusok (értsd: nem a Quake Live-ben élő ősfanok) számára is vonzónak tűnik, mert sokkal több lehetőség - eltérő képességű karakter, látványelem, megoldás, stb. - van benne.
Ha lekaparod a falat ököllel verve hogy "de a Quake 3 akkor is jobb", ez akkor is így van sajnos.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Írtam, hogy gyíkok, nem?:) Az a szerencsétlen két játékos meg azért van a kirakatba', mer pont ezek azok akiket keresel, mikor a hatodik suka blyat-ot kapod:)
De mondom, railjump, no abilites és mondjuk hogy megvettek egészen addig, ameddig hirtelen vissza nem tér egyszerre 10 ember Q3 railfreez-ezni.
Aszongya rá vagyok pörögve. Mégiscsak kvékről beszélünk :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Na, ha erre az élményre vágysz, akkor hamar meg fogod kedvelni a QC-t.
Akkor mondjuk mégsem, mert hát tudod: az a játék címe, hogy Quake Champions, tehát sosem fogják kivenni az ability-ket.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jaj, jöjjön már valami peccs, mert egyre jobban idegesít ez a geci death knight. Nem értem, mennyire kell idiótának lenni ahhoz, hogy valaki szerint jó ötlet legyen a fél pálya felgyújtása meg az a kurva tűzeffekt, ami betölti a fél képernyőt... egy Quake-ben, basszus. Úgy rúgnám ki azt a fejlesztőt a Bethesda helyében, aki ezt a fost bennehagyta a cuccban, mint a rohadtélet.
Őszintén szólva szerintem én a peccsig csak a death knighttal fogok játszani, mert akkor legalább nem kapom meg a pofámba a tűzeffektet.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mikor lesz az a peccs, ami rendes halál húscafat lemállós miegymás lesz?
Ti milyen fovval játszotok? Én maxra toltam és jó gyors hatást kelt, alacsaonyabbal már olyan lomhának hat.
Benne van, csak még nincs teljesen kész. Asszem a Game opcióknál tudod bekapcsolni (alapból offon van).
Én 115-ös FoV-val nyomom, mert úgy tudok célozni is. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Just QC things:
rwurl=https://image.ibb.co/mwCFiU/20180828151808_1.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh fuck, egyszer minden jónak vége szakad:
https://www.reddit.com/r/QuakeChampions/comments/9b0a8w/pts_update_cyka_blyat_nerfed/
Szúkáh!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, úgy tűnik, egész okés lesz a kövi balansz peccs, a PTS-ben jónak tűnő húzások vannak:
- BJ-t egy hangyányit nerfelték, nem komoly
- Death Knight-ot masszívan nerfelik meg bugfixelik: ability cooldown 30 másodpercről 45-re nőtt, a damage over time 10 helyett 5 lesz, viszont damage-et kap a fire trail, ami nem valami jó.
- Clutch is nerfet kap, thank god
- Sorlagnak kisebb lesz a hitboxa és gyorsabban tud majd lőni köpködés után
- Scale jobban tud majd trackelni a bull rush-sal, cserébe kicsit több sebzést kap be bull rush alatt (eddig a szokásos sebzés fele volt, innentől 0.66, vagyis olyan lesz, mintha 200-as armor lenne rajtad a régi Doomban)
A fegyverbalansz is változik: a starting shotgun nerfet kap (200 ms-mal lassab lesz a rate of fire), a super shotgun viszont egy kicsit erősebb lesz (50 ms-mal csökken a rate of fire), a triboltban kevesebb lesz a lőszer és a rate of fire is nő (+200 ms), a machinegunnak meg picit nagyobb lesz a spreadje, cserébe viszont zoomolva leviszik abszolút nullára.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szintén a PTS-ből: The Longest Yard gameplay:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OVEYBnfB0cg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.