Jelenlegi hely

Világvégehangulat és üvöltőszoba

Utolsó bejegyzés


Készültem az asztalborogatásra de megelőztek kb 10 perccel előtte felhívott egy (végre értelmes) fickó és elmondta, hogy törölték a rendszerből az eszközt újra felvették és így ráment autómatikusan a konfiguráció ismét. Legyek szíves nézzem már meg, hogy mi a helyzet, mert ha most sem jó akkor kicserélik.
Természetesen szar volt ugyan úgy, de mielőtt hívtam volna őket csengettek, a digitől jöttek.
Kicserélték egy másikra és ezzel működött azonnal.
Mondták, hogy ránéztek bentről és "config errort" jelzett.

Szóval péntek óta láthatták, hogy config erroros ez a fos és így zárta le a munkalapot valamelyik kis gyökér.

Na mind1 végre működik most már.


Tno képe
Tno

Panasz, na?

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Harvy666 írta: És sikerült megint elbaszni a youtubeot...nemtom mi olyan kurva nehez felfogni hogy kell egy kicsi lejatszo meg egy fullscreen.

Most van egy kurvanagy haszontalan (nehogy el tudd olvasni a video leirast vagy par kommentet mikozben megy) egy kurvanagy cinema modban (+fekete csikok aki azt elvezi) es a fullscreen.

Hát még ha csak fekete csíkok lennének de van ahol fehér.
Mindenesetre nagy fos az egész.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Szoval a 4:3 és mobil idiotak miatt van minden...

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Strato írta: Az inkább emiatt lesz szerintem:
https://hu.ign.com/youtube/40409/news/remek-uj-funkciokkal-bovult-a-youtube

"remek új funkció"

...inkább letiltani kéne automatice mindenkit aki állóban felvett videót tölt fel, na az lenne a jó funkció.



Azt magyarázd meg nekem, hogy amikor a híradóban leadnak egy mobilos felvételt meteorról, tűzijáték raktár tűzről, világvégéről stb. akkor miért törvényszerű, hogy az biztosan állóban felvett videó lesz?!



a legjobb az, amikor álló videóból csinálnak, 16:9-es arányút úgy, hogy két oldalra homályosítva "kiklónozzák" a videó tartalmát.
Így legalább asztali monitoron is kötelezően szar lesz,
és ha véletlenül telón nézném álló helyzetben, még szarabb lesz...

szóval ott egy darab szar, és még szét is kenik...

amúgy én is ellenzem a vertikális videók miben létét, de valahol meg is kell védenem. egyre többen használják már a mobiljukat netezésre (megkockáztatom, hogy egyesek többet mint asztali gépet) és ott az a magától értetődő ha függőlegesen filmez/fényképez. mert ha ugyanígy nézem meg, akkor kb nem veszt semmit.
de én is pl. ballagáson, vagy egyéb kicsit komolyabb felvételnél horizontálisan tartom a telót, mert tudom, hogy úgyis tévén lesz újranézve.
de a "nézd, csak itt ökörködik egy macska" videóknál, szerintem bőven megteszik függőlegesen is.

szóval szerintem manapság már nem kell ebből akkora ügyet csinálni, csak ne basszanak a vertikális videók oldalára semmit, ezzel ellhetetlenítve a telón való normális megtekintését. javítani úgy sem javít semmit asztali monitoron, szóval tök értelmetlen az egész

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nálam most amúgy oké a YouTube alapértelmezett és mozi nézete is (bár ez utóbbit nem tudom, hogy ki használja).

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Teglalap helyett negyzet alaku mobilt a nepnek aztan nem lesz gond :D

Firefoxon nekem is OK, lehet a Chrome-os magic actions for youtube nem bírja még kezelni.

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Mozi módot folyamatosan használom, ha nincs fullscreenre téve a videó (nyilvánvalóan). Miért nézném kisebbe felesleges oldalsávval?



Ha nem tenyérnyire kicsinyítve nézed a YouTube-ot, akkor nincs differencia a mozi mód meg az alapértelmezett mód mérete között. Ha nagyban akarom nézni a videót, akkor nyomom a full screent, ha nem, akkor meg méretben ugyanott vagyok a másik két móddal.
Én általában átfutom a descriptiont a videó előtt (vagy amíg a logók/disclaimerek mennek), ami egyszerűbb alapértelmezett módban, és engem nem zavar az oldalsáv sem; ha unalmas a videó, akkor legalább gyorsan tudok dobbantani valami másra. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



nincs differencia a mozi mód meg az alapértelmezett mód mérete között

rwurl=https://i.imgur.com/EXqC7wY.jpg

Miközben munkára várok annyival összetolom, hogy a fekete oldalsáv eltűnjön és odahúzoma skype-ot, hogy lássam valami értelmeset írnak e + látom ha jött levél.



Oké, FHD méretig nincs. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



nagi írta: ...inkább letiltani kéne automatice mindenkit aki állóban felvett videót tölt fel, na az lenne a jó funkció.

Eljön még az idő, amikor örülni fogunk, ha áll.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

mert ha ugyanígy nézem meg, akkor kb nem veszt semmit.

És megnézésnél nem lehet oldalt dönteni? Ha már úgyis miniatűr a kijelző, még azon is többet lehetne így kihozni belőle.

Sors bona, nihil aliud.



miért?
ha mondjuk álló témát vesz fel, és nem egy autóversenyt, akkor mivel nyújt többet egy fekvő felvétel mint az álló?
nem mindig a fekvő a nyerő.
csak vegyünk pl. egy esküvői fotósorozatot, ott az párról készült közeli képek, csokor stb. kifejezetten álló felvétellel örökítik meg

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nyilván arra gondoltam, amikor nem álló témát vesznek fel. Akkor a telefon érthető oka, hogy miért álló mégis, de mégsem optimális megoldást választott.

Sors bona, nihil aliud.



ezt aláírom.
csak azért mondom, hogy nem mindenki buzi aki álló telefonnal készít felvétel.
kivétel ha sony

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A kurva anyját az ASUS hazai szervízének meg forgalmazójának... 300k-s ASUS ROG laptop (még garis is), gyerek ráborított véletlen egy kisebb adag szénsavas löttyöt. Nem lett nagy gond, csak a billentyűzet-panelt érte, sima csere.

Mivel itt van Óbudán a hivatalos márkaszervíz, bevittem. Pontosan két és fél hete... 4 napig tartott nekik megállapítani, hogy igen, tényleg a billentyűzet-panelt érte, értesítettek, hogy ez csere lesz... és azóta néma kuss, egy levélre válaszoltak, hogy várják az alkatrészt, majd jön, nem, nem tudnak időt mondani, hogy mikor, azóta nem reagálnak, telefonon "sajnos a kollégát most nem tudom adni" fogad. ASUS support is széttárja a kezét, hogy szerződött partner, akik ráadásul nem regisztrálták a problémát az ASUSnál (pedig elvileg garis laptop esetén kellene mint esemény), szóval még csak odakérdezni sem tudnak. Szóval két és fél hét után nem hogy nincs kész, de még csak fogalmunk sincs arról, hogy mikor lesz kész.

Erről ennyit, eddig szerettem az asus laptopokat, ez a negyedik, ami van a családban, de ezek után ezektől semmit.



Szerintem a Digis ügyintézők másodállásban ASUS szervízben dolgoznak.

Egyébként asszony kollégájának van egy banki ügyintézős ismerőse, és megkérdezték tőle, hogy mi alapján állít fel sorrendet az ügyfelek között és azt válaszolta, hogy "Annak az ügyét intézi előbb aki a legjobban bazdmegel".

Szóval így kell hozzájuk állni. Meg a varázsszót is elmormogni: "fogyasztóvédelem".



Néhány éve jártam én is ott ASUS laptoppal. Még épp garis volt az is, a kijelzője csíkozódott olykor. Otthagytam a gépet.
A következő héten rájuk írtam, hogy mi van. Azt mondták, hogy csere alkatrészre várnak, de nem tudják, hogy meg fog-e jönni. Lehet, hogy nem.
A második héten valamelyik délelőtt írtam nekik, hogy mi van. Azt válaszolták, hogy nem lesz alkatrész, szóval legfeljebb másik gépet tudnak csak adni helyette, de mivel ilyet már nem gyártanak, bonyolult a helyzet. Mondom fasza.
Erre délután jön egy levél, hogy mégis jött alkatrész, és már meg is javították. WTF, mondom. Bementem, látszólag tényleg cserélték a teljes felnyitható részt tokkal, vonóval. Érdekesch...
Úgy voltam vele, hogyha megint elkezd csíkozni, akkor visszamegyek és rájuk borítom az asztalt, de kopp-kopp-kopp, azóta minden oké.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Én hivatalos SONY szervízben vártam 2-2,5 hónapot cserealkatrészre fejhallgatóhoz.... sajnos itthon mindegyik szarházi.

Asus laptopom utoljára egy 2004-es modell volt, a szervíz akkor a rikveszt kft volt a hungárián. Na az is hasonló kutyaütő banda volt, és nem csak nálam.



Én meg speciel dolgoztam szervizben (nem egy bizonyos márkánál), és nagyjából azért képben vagyok az odaáttal is. Nem, általában nem a seggükön ülnek az emberek és utálnak téged.

Szemléltetés: beérkezik egy hibás laptop, a hiba a negyedik napon jött elő, vagyis a háromnapos már nem működik rá - nincs instant csere -, gond van a touchpaddal. Utánanézünk, nem, hogy raktáron nincs, de az országban sem, a márka pedig nem rendelkezik klasszikus értelemben vett szakszervízzel itthon, vagyis ha tőlük kérnek segítséget, ők is külföldről fogják megrendelni. Elmondjuk az ügyfélnek, hogy két-három hétig előreláthatóan nem lesz ilyen alkatrész (és mivel jófejek vagyunk, azt javasoljuk, vegyen egy USB-s egeret és amíg berendeljük az eszközt használja azzal - erre leüvölti a fejünket, hogy ő nem azért vett notebookot, hogy egérrel használja). Elbúcsúzunk. Leadjuk a rendelést a cég google-fordítóval olvashatóvá tehető távolkeleti weboldalon (külön "hogyan csináld" leírás van vagy húsz márkához, annyira logikátlan a legtöbb cég belsős, viszonteladói rendszere), majd várunk. Eltelik egy hét, le se szarnak, baszogatod őket (új "ticketet" kérsz) - közben értesíted a vásárlót, hogy még egy hét lesz - majd jön egy e-mail, hogy nem gyártanak már ilyet - mármint egy kereskedelmi forgalomban levő laptophoz (fenn az üzletben volt vagy húsz dobozban) alapvető alkatrészt. NEM VITATKOZOL, mert ha azt mondja, hát azt mondja, jelzed a vevőnek, hogy nincs, cseréljük, ráböksz arra a kúrva send-re - ami e-mailben és sms-ben is elküldi a szöveget - majd jön egy másik e-mail, hogy jah, de van, sőt, már ki is küldték, elméletileg két-három nap (!!) múlva ideér. Megint írsz a vevőnek "bocs, mégsem kapsz új lapot, kaptunk alkatrészt". Vársz. A három napból végül lesz nyolc - még benne vagy a két hétben -, a szerelő megcsinálja, működik, örülsz*. A vevő pedig vörös fejjel, kezében a telefonnal (amelyen titeket szid) lerongyol a lépcsőn, hóna alá fogja a gépet majd tovább telefonálva elindul fölfelé. Te sóhajtasz, lepecsételed a papírt, utánaviszed, és az utcán a kezébe nyomod, hogy írja alá azt, meg a formanyomtatványt. Megteszi, lemész, ügy lezárva. ---> TRUE FUCKING STORY. És egy perc volt, amikor mi, szervizesek ne dolgoztunk volna. De alkatrész nélkül azért nehéz.

ShowHide spoiler #csavar

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



És ott az ellenpélda amit haver szintén asus transformer tablet/laptopjával csináltak pár éve: beküldte szépen csomagolva, stb, mert hát itthon épp akkor az asus ügyintézés úgy volt, hogy szlovákokhoz kiment, aztán vissza. Volt egy átvevőpont a westendben asszem, oda kellett elfáradni. A problémára már nem emlékszem pontosan, asszem a zsanérnak volt valami minimális hibája. Namost az állapot amiben visszakapta, az kriminális volt. Egyfelől összecsatlakoztatni se lehetett az egységet a billentyűzetével, mert eldeformálódva zárták be a készüléket, másfelől összekarcolták a halálba az angyali szervizesek, és persze az egészet rá akarták kenni, mondván így lett feladva.

Hálistennek felkészült, videózva lett a kütyü feladás előtt.

Szóval bocsi, de sajnos saját és haveri tapasztalat alapján hajlok inkább az ellenkező irányba.



Félreértés ne essék, sehol nem állítottam, hogy csak normális emberek dolgoznak ilyen helyeken, de ahol én dolgoztam, ott tényleg kihajtottuk a belünket a finoman szólva sem kiemelkedő fizetésért és cserébe kaptuk a tömény kurvaanyázást minden miatt - például amiatt, hogy egy (akkoriban köztudottan szar) Fusi laptop gyári hibás, mintha mi, a szervizesek intéztük volna úgy.

Szóval egyik irányba sem szeretnék általánosítani, mert itt felül azért már eljutottunk oda, hogy minden support meg szervíz szar és maga a sátán, aztán aki olvassa, ezekkel a prekoncepciókkal megy neki ezeknek a srácoknak és anyázással kezd, hogy valami szar neki - mi normálisak voltunk, de azon se csodálkoznék (nem feltételezem, hogy a haverod így tenne, de más esetben), valaki, akinek kevesebb türelme van direkt bassza el a gépet, mert ha már úgy köszön valaki "hogy szar ez a rohadt fos, kúrvagyorsan rakjátok össze mert nincs rátok időm", lehet megremeg a csavarhúzó.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Asus Nexus 7 tabletre vártam egy hetet, karácsonyi időszakban és Szlovákiába vitték ki, mert itthon nem volt ennek szakszervize. Ez gyorsnak mondható volt, ráadásul futár vitte, hozta. Alaplapnál amit én tettem tönkre, elhajlítottam a cpu foglalat lábait, már keményebb volt a helyzet, de a szervízes srác jó fej volt. Ott 2 és fél hónap volt mire kicserélték egy újra. Bagoly jó, hogy leírtad ezt mert nem mindig látni a dolgok menete mögé.

180



Bocsi bagoly, de a fórumos állatkodásod és a munka kényszer kiváltságos jellege miatt egyértelműen ki lehet jelenteni, hogy minden szakmabeli egy jó nagy madár.



Ez ilyen "értem én csak leszarom" kategória. A mentős is az árok szélén hagyhatna ennyi erővel, mert csúnyán néztél rá.

Én kereskedelemből élek perpill, pont elég hülye betalál, de nem hőbörgök ezen. Foglalkozva a vevőkkel bőven magasabb a pozitív visszajelzés, azt a kevés negatívot meg le lehet kezelni. Mi is belefutunk önhibánkon kívül sérült, hibás, selejt szarokba (nem mi gyártjuk nyílvánvalóan), de ha már ezzel foglalkozunk, akkor vállaljuk a felelősséget érte.

Ha valaki teszemazt ASUS hivatalos szervizes akar lenni, az igenis nyelje be az ASUS behányt cuccai miatti kurvaanyázást és kezelje úgy, hogy - szakszerűen tájékoztat - ésszerű határidőn belül javítja a hibát - tanúsít némi együttérzést azzal a szerencsétlennel, aki az általuk is képviselt cég miatt szopik, így kezdésnek.

Akinek emiatt "megremeg a csavarhúza" az menjen el krumplit szedni.



A mentős hasonlatod nem kicsit meredek.

Alapvetően más viszonyról van szó saját vállalkozás, és éhbéres munka során felmerülő panaszkezelés között.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!