Neha szorakoztato, de eleg nyilvanvalo hogy a celkozonsege egy kicsit mas. :) En jokat rohogok rakta mikor nincs mas meg pl mikor vegigmegy a szobajan hogy mennyi szart halmozott fel, na az bamulatba ejto... Nem jo ertelemben. :D
A minőség zuhanáshoz csak annyit még, hogy 12+ órája nem mennek a béta szerverek, de sehol egy kék poszt, hogy mégis mi a helyzet. A fórumon is minden bétázó erről ír, szóval nem nálam van a hiba.
Péntekenként szoktak új béta buildeket feltenni. Ennek semmi köze a minőség zuhanásához. (Ami már vagy 13 éve folyamatosan zuhan, legalább is a fórumok szerint. :P )
Jó, erről nem tudtam, csak annyit látok, hogy fél napja offline a béta és sehol egy kék poszt. :)
Amúgy kis érdekesség, már ha érdekel valakit.
2005.02.04-én aktiváltam a Battlenet accountomat, aznap WoW-oztam először, és azóta a mai napig összesen olyan 2 és fél év kihagyásom lehetett, a legnagyobb az 2015.02-től 2016.08-ig. :P
Ez egyértelmű, hogy BC/WotLK óta egyre szarabb és szarabb is lesz.
Én most leginkább arra utaltam, hogy tényszerűen sikerült szétbaszni prepatchel a játékot most. Ők is tudják, mi is tudjuk, meglátjuk milyen lesz a launch, de van egy olyan érzésem, hogy a Legion launch féle életérzés az ilyen egyszer egy évtizedben dolog volt... :D
Fos a scaling, mobok 1shotolnak ha olyan kedvük van. Random spellek nem sebeznek, mobok hpja szar, (olyan elite amit régen egyedül gond nélkül meg tudtam ölni azt most így fél hp-ra se tudtam levinni pl) legacy raid loot néha bugos mikor olyan kedve van (1 lootot kapsz csak), world pvp vagy működik vagy nem, nálam valamiért a blizzard az elsődleges dmg forrásom ha használom több mobra (ami kurvára nem stimmel :D) itemek amik amúgy eddig upgradeek lettek volna most downgrade, ami szarabb volt most jobb, régi daily quest markerek nem látszanak, bonus zónák nem látszanak, Guild management annyira le lett egyszerűsítve, hogy az inkább árt mint használ. Vagy legviccesebb, hogy Kael'thas kopasz lett Tempest Keep-ben és még sorolhatnánk szerintem elég hosszasan. Valahol szerintem össze is van foglalva szépen kilistázve, ezek csak azok amikbe én belefutottam az alatt a pár óra alatt amit a játékban töltöttem a patch óta.
Persze fixelve lesznek ezek biztos, csak bámulatos volt nézni hogy képes egy patch szétbaszni az egész játékot.
Azért csodálkozom csak, mert tegnap pont mágussal játszottam kicsit a bétában, de ott semmi gond nem volt, sőt, amint megvan az Azerite nyaklánc meg az első 2 szint pl. a vállashoz meg a sapihoz, onnantól kb. vicc az egész, annyira könnyű. Frost mágussal toltam én is amúgy, a többit mondjuk nem próbáltam.
Abbahagynád, hogy a bétával példálózol? Szuperjó neked, hogy azon játszol, de az továbbra se az a build amivel mindenki más játszik.
Szerk.: ne vedd rossz néven, de picit idegesítő, hogy mondogatod folyamatosan, hogy bétában ez meg az van. :D Nagyon szép és nagyon jó csak attól még a live olyan amilyen.
Nem azért mondom, hogy idegesítselek vele :D, hanem hogyha ott működött pl. a pre-quest normálisan, akkor nem értem hogy miért nem megy rendesen live-on. :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
If only there were some manner of testing phase that could be done to extensively test whether the game works with a major change implemented.
Ah well, guess we can’t have everything.
Hiányzik 7.3.5 előtti szintezés... Akkor sem volt "annyira" gyors, mint ahogy Blizzard állítja. Az hogy utána meg arra hivatkoznak, hogy az emberek nem tudták a gyors szintezés miatt élvezni a történetet meg a legnagyobb bullshit. Mindenki az endgame miatt akar gyorsan magas szintű karaktert.
Főleg annak fényében, hogy talenteket most minden 15. szinten kapsz... ami alig változtat a játékmenetben... Csak unalmas gombnyomkodás max szintig.
Ittam már, nem tudom érthető e mire gondolok.
. We made deliberate changes to the feel of combat six months ago in 7.3.5, moving away from a world where low-level players (especially with heirlooms) could often kill outdoor enemies in 3-4 seconds, and where dungeon mobs died so quickly that a caster with a long windup might not even get a single spell off.
Fuck you! Hol volt ilyen? Már mint a dugeonra értem. Sose...
Annyira drasztikusan azért nem változott. Nekem 7.3.5 elött a warrior ~2 nap played volt, 7.3.5 alatt haver húzott egy lockot, neki 2.5 nap körül volt. Most másik ismerős egy paladint prepatch után és neki 3 nap volt. Azért még mindig sehol se vagyunk a classicos 1 hónap játékidőtől. :D
8.0 után lelassul a fejlődés, 717.000 XP kell pl. lvl111-hez, és küldetésenként kapsz átlagban 15.000 xp-t, sima "menj ide és beszélj vele" küldikért kb. 1600 xp, elite küldikért 26.000 körüli xp jár.
Amúgy felesleges is sietni, mert az első raidek megjelenés után hetekkel fognak csak aktiválódni.
3 hét az, ami pontosan arra elég, hogy talán felgearelődj eléggé 5fősből. Semmivel se lesz lassabb mint az előző kiegeknél. 15-20 óra nagyjából. Legalábbis azok alapján amit olvastam és ez nagyjából egálban is lenne az előző kiegek szintezésével.
Kényelmes tempóban, ami alatt értem a saját stílusomat (utazás alatt netböngészés, játék közben néha evés, vagy épp itt hagyom pár percre amíg más dolgom akad), szóval ilyen tempóban 1 szint meglépése nekem olyan 5-5 és fél óra volt.
Nagy unalmamban végigcsináltam a Lucid Nightmare-t. Csini paci. Minden elismerésem a csoporté aki végigfejtette a puzzle-t. Érthető miért tartott 1 hónapig pár ezer embernek... :D Így guide-al is tartott azért 3 óráig.
rwurl=https://i.imgur.com/0Qlgyme.jpg
Ki lehet egészíteni azzal is, hogy a transmog panel is totál össze van kavarva. Olyanokat ír ki ami "beleillik" a setbe ami egy totálisan más item. :D Valamelyik mythic monk set chestet néztük amire azt írta, hogy egy normalos chest is kiválthat. Igaz totál máshogy néz ki a két dolog és _nem_ váltja ki, de az appearences szerint igen... Továbbra is totál érthetetlen.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Valami nem 100-as ott, ez biztos.
szimplan retardalt koamerikai, semmi kulonos. :D
Kíváncsiságból néztem én is 1-2 alkalommal, hogy mégis mi az istenért van 18k nézőszáma de nem tudtam rájönni a mai napig.
Neha szorakoztato, de eleg nyilvanvalo hogy a celkozonsege egy kicsit mas. :) En jokat rohogok rakta mikor nincs mas meg pl mikor vegigmegy a szobajan hogy mennyi szart halmozott fel, na az bamulatba ejto... Nem jo ertelemben. :D
Jómagam a teljesség igénye nélkül az alábbiakat szoktam lesni WoW témakörben:
Towelliee
Sloot
Fragnance
Nagura
AutomaticJak
Quin69
jdotb
A minőség zuhanáshoz csak annyit még, hogy 12+ órája nem mennek a béta szerverek, de sehol egy kék poszt, hogy mégis mi a helyzet. A fórumon is minden bétázó erről ír, szóval nem nálam van a hiba.
Péntekenként szoktak új béta buildeket feltenni. Ennek semmi köze a minőség zuhanásához. (Ami már vagy 13 éve folyamatosan zuhan, legalább is a fórumok szerint. :P )
https://twitter.com/BlizzardCS/status/1022857014219821056
Jó, erről nem tudtam, csak annyit látok, hogy fél napja offline a béta és sehol egy kék poszt. :)
Amúgy kis érdekesség, már ha érdekel valakit.
2005.02.04-én aktiváltam a Battlenet accountomat, aznap WoW-oztam először, és azóta a mai napig összesen olyan 2 és fél év kihagyásom lehetett, a legnagyobb az 2015.02-től 2016.08-ig. :P
Ez egyértelmű, hogy BC/WotLK óta egyre szarabb és szarabb is lesz.
Én most leginkább arra utaltam, hogy tényszerűen sikerült szétbaszni prepatchel a játékot most. Ők is tudják, mi is tudjuk, meglátjuk milyen lesz a launch, de van egy olyan érzésem, hogy a Legion launch féle életérzés az ilyen egyszer egy évtizedben dolog volt... :D
Mit rontott el rajta?
Fos a scaling, mobok 1shotolnak ha olyan kedvük van. Random spellek nem sebeznek, mobok hpja szar, (olyan elite amit régen egyedül gond nélkül meg tudtam ölni azt most így fél hp-ra se tudtam levinni pl) legacy raid loot néha bugos mikor olyan kedve van (1 lootot kapsz csak), world pvp vagy működik vagy nem, nálam valamiért a blizzard az elsődleges dmg forrásom ha használom több mobra (ami kurvára nem stimmel :D) itemek amik amúgy eddig upgradeek lettek volna most downgrade, ami szarabb volt most jobb, régi daily quest markerek nem látszanak, bonus zónák nem látszanak, Guild management annyira le lett egyszerűsítve, hogy az inkább árt mint használ. Vagy legviccesebb, hogy Kael'thas kopasz lett Tempest Keep-ben és még sorolhatnánk szerintem elég hosszasan. Valahol szerintem össze is van foglalva szépen kilistázve, ezek csak azok amikbe én belefutottam az alatt a pár óra alatt amit a játékban töltöttem a patch óta.
Persze fixelve lesznek ezek biztos, csak bámulatos volt nézni hogy képes egy patch szétbaszni az egész játékot.
Azért csodálkozom csak, mert tegnap pont mágussal játszottam kicsit a bétában, de ott semmi gond nem volt, sőt, amint megvan az Azerite nyaklánc meg az első 2 szint pl. a vállashoz meg a sapihoz, onnantól kb. vicc az egész, annyira könnyű. Frost mágussal toltam én is amúgy, a többit mondjuk nem próbáltam.
Abbahagynád, hogy a bétával példálózol? Szuperjó neked, hogy azon játszol, de az továbbra se az a build amivel mindenki más játszik.
Szerk.: ne vedd rossz néven, de picit idegesítő, hogy mondogatod folyamatosan, hogy bétában ez meg az van. :D Nagyon szép és nagyon jó csak attól még a live olyan amilyen.
Nem azért mondom, hogy idegesítselek vele :D, hanem hogyha ott működött pl. a pre-quest normálisan, akkor nem értem hogy miért nem megy rendesen live-on. :)
Mert megy rendesen live-on csak értelmetlenül ketté lett vágva.
rwurl=https://youtu.be/OzifR3nQUXI
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
:D:DDD
:D Igen, elég jól megfogták a lényeget.
https://kotaku.com/one-week-later-blizzard-still-doesnt-know-why-world-of-1827931399
Hiányzik 7.3.5 előtti szintezés... Akkor sem volt "annyira" gyors, mint ahogy Blizzard állítja. Az hogy utána meg arra hivatkoznak, hogy az emberek nem tudták a gyors szintezés miatt élvezni a történetet meg a legnagyobb bullshit. Mindenki az endgame miatt akar gyorsan magas szintű karaktert.
Főleg annak fényében, hogy talenteket most minden 15. szinten kapsz... ami alig változtat a játékmenetben... Csak unalmas gombnyomkodás max szintig.
Ittam már, nem tudom érthető e mire gondolok.
Fuck you! Hol volt ilyen? Már mint a dugeonra értem. Sose...
Annyira drasztikusan azért nem változott. Nekem 7.3.5 elött a warrior ~2 nap played volt, 7.3.5 alatt haver húzott egy lockot, neki 2.5 nap körül volt. Most másik ismerős egy paladint prepatch után és neki 3 nap volt. Azért még mindig sehol se vagyunk a classicos 1 hónap játékidőtől. :D
8.0 után lelassul a fejlődés, 717.000 XP kell pl. lvl111-hez, és küldetésenként kapsz átlagban 15.000 xp-t, sima "menj ide és beszélj vele" küldikért kb. 1600 xp, elite küldikért 26.000 körüli xp jár.
Amúgy felesleges is sietni, mert az első raidek megjelenés után hetekkel fognak csak aktiválódni.
3 hét az, ami pontosan arra elég, hogy talán felgearelődj eléggé 5fősből. Semmivel se lesz lassabb mint az előző kiegeknél. 15-20 óra nagyjából. Legalábbis azok alapján amit olvastam és ez nagyjából egálban is lenne az előző kiegek szintezésével.
Kényelmes tempóban, ami alatt értem a saját stílusomat (utazás alatt netböngészés, játék közben néha evés, vagy épp itt hagyom pár percre amíg más dolgom akad), szóval ilyen tempóban 1 szint meglépése nekem olyan 5-5 és fél óra volt.
Nagy unalmamban végigcsináltam a Lucid Nightmare-t. Csini paci. Minden elismerésem a csoporté aki végigfejtette a puzzle-t. Érthető miért tartott 1 hónapig pár ezer embernek... :D Így guide-al is tartott azért 3 óráig.
rwurl=https://i.imgur.com/0Qlgyme.jpg
Én a labirintusnál feladtam. Annyira nem szép mount, hogy megérje az elbaszott időt.
csodás összefoglaló, én is kb ezt hallottam havertól aki live-on játszik... illetve játszana. :D
A csajnak nincsenek mellei. :-(
Ki lehet egészíteni azzal is, hogy a transmog panel is totál össze van kavarva. Olyanokat ír ki ami "beleillik" a setbe ami egy totálisan más item. :D Valamelyik mythic monk set chestet néztük amire azt írta, hogy egy normalos chest is kiválthat. Igaz totál máshogy néz ki a két dolog és _nem_ váltja ki, de az appearences szerint igen... Továbbra is totál érthetetlen.
De legalább Kael'thas már nem kopasz... :D
jo hogy szoltal, akkor meg se nezem!:)
"okey-dokey!"
nem egy bögyös maca, de azért azt nem mondanám, hogy nincsenek mellei
rwurl=https://youtu.be/D3W3pNVk0Ds?t=15m57s
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan