StarCraft

Utolsó bejegyzés


Egyébként az esport támogatósdi nem rossz ötlet egyáltalán, csak tavaly még ott is az volt a mantra, hogy minden pénz oda megy, és nincs apróbetűs rész, ügyeskedés. Most már csak 25% megy a játékosoknak, 75%-ot meg lenyel a Blizzard a WCS szervezésére. Oh shit.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az ESportba' az a jó, 30% whatever, 70% hype, és mégis működik...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ez egész csini lett.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Oroszok jól megdatamineolták a legújabb PTR-t és kihalásztak egy csomó SCR anyagot: UI elemeket, egy csomó artworköt és a zenét:
https://glasscannon.ru/2017/07/starcraft-remastered-datamine/
Ez bizony az SC2-höz kiadott klasszikus zenei master, szóval vagy teljesen kidobták a HotS-ból származó zenéket (előfordulhat, elvégre szinte csak kukit kaptak érte eddig), vagy legalább megkapjuk az eredeti hangszereléseket is.

Ezt meg megláttam és megszerettem:
rwurl=http://i.imgur.com/rrGIj1a.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kissé hiányolom a 2-ből ezt a fajta Alienes zerg dizájnt:(

Choose your next words with excpetional care!



Elméletileg este 10 körül indul a rimászter.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



20 perc alapján:

- Raynor kopasz!
- A zene nem a Heroes of the Stormból implementált fos, hanem a fasza kis Brood War remaster az SC2-ből.
- Az átvezető mozik fel lettek skálázva HD-be + kaptak egy kis dithert, hogy ne nézzenek ki annyira szarul.
- A képregényes átvezetések egy alacsony költségvetésű indie játékocskából léptek ki, abszolút semmi szóra érdemes.
- Nincsen benne a demókampány.
- Semmi sem változott a játékmenetet illetően, még nehézségi szinteket sem raktak bele a kampányba. De hé, van custom hotkey!
- A grafika szép, de kicsit szegényes, a realtime lighting és a plusz environmental objectek viszont szépek.
- Nagyon jól fut, láthatóan kurva jól optimalizált cucc.
- Van zoom fícsör, de csak közelíteni lehet a kamerát, szóval a fov az fix.
- Nem értem, hogy miért nem lehet a régi grafikával 16:9-ben játszani, amikor az újat váltogathatom 16:9 és 4:3 között.

Összességében gecire lazy.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát, így a bezoomolt grafikát elnézve Morhaime nem viccelt azzal, amikor azt mondta, hogy 20 év múlva jön a következő rimászter:
rwurl=http://i.imgur.com/2N1TFO0.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Komjuniti to the rescue: itt az eredeti Loomings, ami műxik a remasterrel:
http://classic.battle.net/scc/OS/precursor.shtml
Hihetetlen, hogy a Blizzard nem volt képes 7 megabájtnyi pályát meg egy kurva "Play Loomings!" feliratú gombot beletenni a rimászterébe...

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én is belenéztem. Valóban szép lett a játék. Videókon számomra nem jött át és nem is győzött meg de "testközelből" tetszik.
Viszont ember Kerrigan nem raszta. Blaszfémia. Nem is kell már így. Pfujj, szar!

Choose your next words with excpetional care!



Mondjuk a korabeli grafikai minőségből kiindulva lehet, hogy eleve sem volt az. :D

Az SC2-ben meg ugye:
rwurl=https://vignette3.wikia.nocookie.net/starcraft/images/9/9e/SarahKerrigan...

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az egyes régiókban lévő játékosszámok alapján elég csúnyát hasalt a nyugati löncs. Na nem mintha ez olyan nagyon meglepő lenne, bár a játék árát hozzávéve elég nehezen érthető.

A sokak által halottnak kikiáltott SC2 egy átlagos napon 8-10-szer nagyobb számot produkált, mint az SCR a launch napon.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hááát, így néhány óra játék után azzt kell mondanom, hogy a Blizzard elsiette a megjelenést, ugyanis kifejezetten bugos a cucc. A legfurcsább dolog, hogy a mentések felülírása nem mindig működik (azt hiszed, hogy működött, aztán amikor visszatöltöd, betölt egy régebbi mentést az előző misszióból :D), de az irányítás terén sincs minden rendben. Van, hogy nem működik 1-1 hotkey, néha a kijelölés is furcsa (pl. dupla klikkelsz egy egységen, hogy kijelöld a közelben álló azonos egységeket is, és nem működik), stb.

A grafikát kifejezetten megszerettem, hála a real time lighting fícsörnek, ami igazán sokat ad hozzá a képi világhoz (aki a teljesen eredeti külcsínre vágyik, annak mondjuk nem fog tetszeni), de ott is érdekes mellékhatás, hogy az a fura elmosódás, életlenedés, ami a 310-es kommentben lévő képen látható, bizony annak a következménye, a világítást kikapcsolva pedig tökéletesen éles mineralokat kapsz zoom mellett is. Bizonyos elemeken meg kifejezetten furán tud kinézni, pl. a pylonok úgy fénylenek, hogy kitakarják az art finomabb részleteit.

A hangerő is inkonzisztens: az egységek hangjaihoz képest a küldetések közbeni átvezető szövegek egyszerűen halkak. A fórumon nagyon sokan nyavalyognak a netkódra is az eredeti játékhoz képest, a Blizzard meg sikeresen belelépett egy marketingpocsolyába is: baromi sokan idegesek amiatt, hogy a promóanyag offline játszhatóságot ígért, viszont a Blizzard appnek szüksége van havi egyszeri DRM-checkre, amit egyelőre sehogyan sem akar megjegyezni. Ha nincs meg a check, a játék automatikusan a régi grafikával indul el és letiltja az újat, ami elég dick move. Az meg röhej, hogy az opciók között nincsen felbontásváltás, hanem automatikusan a desktop felbontást állítja be magának és slussz, pont mint az AoE 2 HD Edition.

Ja, néhány embernél meg egyszerűen nem hajlandó elindulni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nagy változások jönnek a következő SC2 multi patchben:
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/20975163
mindazonáltal ez valószínűleg még sokat alakul novemberig, mint az eddigieknél is láthattuk.



Ehh, Protoss kampányban még mindig csak az első missiont csináltam meg.
És a Zerg se lett kész azóta se még brutal fokozaton. :/
A Novás minikampány milyen lett?

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



A Novás minikampány milyen lett?

Nekem tetszett.
Kissé talán rövid.

Choose your next words with excpetional care!



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



No sikerült végigjátszanom a teljes történetet. Igaz csak normálon nyomtam (kivéve azokat a pályákat, ahol nem lehet klasszikusan építkezni, azokat mind hardon újrajátszottam) mert a vonaton laptopon egy pici egérrel a térdemen bohóckodva nem lehet játszani normálisan.

A nehézségi szint el van rendesen baszva. Normálon még ilyen handicappal is könnyű volt. Talán 3 pályát kellett többször újrakezdenem, a többi elsőre ment. Hardon a legkönnyebb pályáktól eltekintve rögtön támad a gép akkora erőkkel, amit veszteség nélkül nem lehet kivédeni, ráadásul időre megy és kevesebb az idő, több az alap védő, nagyobb a támadó csapat stb. Nem is tudom milyen lehet easyn és hardnál nehezebben, ha ekkora váltás van normál és hard között.

Egyébként nekem bejött a protoss sztori is.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



A hard és brutal között már nincs nagy különbség. Annó én is panaszkodtam a nehézségre egyébként (még a WoL-os időkben hardon nagyon el tudott picsázni a gép, normalon meg tényleg pite az egész), de szerintem egy kicsit velünk van a probléma: a hard sem nehéz, ha már elsajáítottad a játékot, a normalt viszont érzésem szerint olyan emberkékre szabták, akik hotkey-t nem használnak. Utóbbinál az átlag old school gamer azért valamivel kicsit "műveltebb", szóval néhány hotkey-t tutira fogsz használni, ez meg azóta csak súlyosbodott, hogy a Blizzard lecserélte az eredeti UI-t a mostanira, ami mindig igyekszik olvasható formában közölni veled a hotkey-eket.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Lehet, hogy a hard sem lenne nekem sem nehéz, csak azért a combomon cirka 4 cm-es mozgatásra van lehetőség az egérrel és az is néha darabos a nadrág gyűrődések miatt. A bal kezem meg nem tud annyira aktívan hotkeyezni 1-2 gombon kívül, mert fogni kell a laptopot is, hogy ne essen le.

A vonaton van időm single playerezni (már ami megy egy I5-ös laptopon, szar mobil vga-val), otthon nincs. Néha Bozzal Company of Heroesezünk. Ott aztán megy minden tudásunk, mert közel egyforma erősek (noobok) vagyunk.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nem igazán sikerül a Blizznek kikloffolnia az SCR-t, szóval a koreai prók továbbra is mennek vissza az 1.16.1-es verzióhoz:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=V6E66aANKzw

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



https://www.sc2mapster.com/projects/starcraft-mass-recall

June 22nd, 2018:
We're hard at work working on a new version of the SCMR mod and the SCMR project itself. This new update is going to be the most complete version yet of being able to achieve its goal of Remaking Starcraft 1 within the Starcraft 2 engine. Currently, the project updates will feature:
All new high quality background artwork and story videos direct from Starcraft: Remaster
Enhanced quality cinematics and music from the Starcraft: Remaster version
An all-new redesigned mission briefing that now more than ever closely resembles Starcraft: Remaster's designs.
A brand new Multiplayer SCMR mod designed to be utilized in brand new classic Starcraft multiplayer maps under the SC2 Custom Battle.Net multiplayer melee gameplay! Test your SCMR skills against your friends, enemy AI, or both as you play in classic multiplayer maps such as Blood Bath and Lost Temple with the full updates of Mass Recall! (Requires sign-in to Battle.Net. There is no possibility of local LAN play in SC2)
Put the power of classic audio in your control! In addition to the current audio voiceover toggle feature for unit voices between SC2 and SC1 versions, there are now three separate options to utilize classic SC1 sounds for your all your buildings, your abilities, and/or your weapons! More classic Starcraft audio is re-introduced using these options, including the iconic Yamato Gun charging sounds, the Academy screams from Terrans, the Missile Turret's weapon launch, the Sunken Colonies spines, the original Ultralisk's growls, and more! Players now have the option to keep every single sound for units, buildings, weapons, and abilities within standard Starcraft 2 or convert them all to classic Starcraft: Brood War versions!
A brand new Model toggle system, whereby players can choose between inspired classic Brood War versions of their favorite units in each race or retain the default Starcraft 2 models. Want the original Queen's Nest model? Citadel of Adun model? Academy model? Or do you just want the classic Photon Cannon and Robotics Facility model? Try them all out and choose your favorites!
Brand new unit and portrait models by default for many key units and heroes, such as the all new Tassadar and Raszagal unit and portraits. Even Aldaris gets a portrait model upgrade!
A 4th level of difficulty: Brutal. For those players who want the ultimate difficulty challenge.
All new advanced AI for enemies, improving their skill at casting abilities, as well as allowing them greater randomness and flexibility in sending attack waves against you. No two replays will be exactly alike for a more unique gameplay!
New special "extra" hero abilities! (if selected)
Improved various visual effects for abilities
You now have the option to enable more custom unique skin models for various units and buildings across certain factions including the mighty UED, the oppressive Confederacy, the cruel renegade Broods, the enigmatic Nerazim, and more!
Stay tuned for news of more updates and a release!

Ha a Blizzard nem csinálja, csinálják a fanok. Megjelenés augusztusban, ha minden jól megy.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Jó látni, hogy még mindig nem találták fel azt a processzort, amin stabil 60 fps-t hoz az SC2:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=c9R3-DgLVPU
Majdnem 5 ghz-ig húzott i7-8700k és nem elég, bazmeg, a Ryzen meg dead on arrival. Programozómesterek ezek a Blizzardnál, na.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ahogy nézem, nincs túl optimalizálva a cpu core-ok kihasználása
rwurl=https://i.imgur.com/mV9bFz7.gif?noredirect

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Mindezt úgy, hogy 2010-ben jött ki az első rész a háromból.



Ja, egy magot megfojt és annyi a teljesítménynek, ott van feketén-fehéren.

Egyébként a rajongók azt mondják, azért szarnak bele a motorba, mert hogy az SC2-vel már nem keres sok lóvét a Blizzard. Na most lehet, hogy már nem keresnek vele sokat, de hogy az SC2-nél többet RTS-sel még soha senki sem keresett az is biztos. Mert hát:

- a Wings of Liberty teljes árú játék volt,
- a HotS és a LotV 40-40 dodó volt,
- a Nova missön packért is elkértek vagy 20-at... a Blizzard fanok a szemöldöküket sem ráncolták, pedig már kifizettek előtte három játékot egy játékért.
- a co-op commanderek pénzbe kerülnek
- skineket, emoticonokat, announcereket és mindenféle szart lehet venni a store-ban, amit persze folyamatosan bővítenek is.
- Már fizetett modok is vannak... amikor ezt a Bethesda megcsinálta, kitört a palotaforradalom, bezzeg a báránylelkű Blizzard fanokat nem zavarja.

És akkor ennyiféle lehúzás után DX9-en, egy magot fojtogatva és persze a fizikát is CPU-n keresztül kezelve döcög a játék 2018-ban. :D Én nagyon szeretem az SC2-t, de a Blizzardnál (vagy az Activisonnél, elvégre amíg függetlenek voltak, nem volt ilyen) mocskosabb cég talán csak az EA manapság. Néhány hete próbáltam érdeklődni az SC redditen a dolgot illetően, de persze a Blizzard fanboyok leszavaztak a picsába, mondván minden rendben van (oké, reddit).

Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e valaha előrelépés, mert konkrétan a Heart of the Swarm 2013-as megjelenése óta téma már ez. Asszem cseszhetjük.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



esélytelen.
arra emlékszem, hogy háborgott a játékos tenger mikor anno benyögték, hogy 3 részre bontva jelenik meg, kb évenkénti lebontásban, majd teljes áron. aztán szépen mindenki megvette (én is, de csak a normálos verziót (hazudok, hots-ból befigyelt a CE)) és nekem annyi is volt, szépen végigkazuárkodtam a single kampányokat, egy két meccset toltam multiba, hogy egy 5 éves ázsiai felírhasson a kill listjére, volt pár coop commanderes küldi amit megnéztem, és azt hiszem itt le is zártam magamban az sc2-t mint játékot. és szerintem ezzel nagyon sokan vannak még így. már aki nem eleve a multiért vette meg.
a pro-k meg úgyis potato grafikán játszanak

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!