Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Majdnem ugyanez itt is. Annak ellenére hogy van, csak akkor ülök autóba Budapesten, ha behozom az irodába lemosatni vagy ha nagyon-nagyon muszáj. Főleg a körúton hétköznap kb. értelmetlen elindulni autóval, sokkal gyorsabb a villamos/metro/canga. De még a Graphisoft parkba is sokszor sokkal gyorsabb bringázni, mintsem lépésben közlekedni a rakparton.



meg amugy is millenarisok vagyok akik auto helyett avokados toastot fogyasztanak :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



+1: BKV-n reggel/este legalább elolvashatom a híreket, autóban max rádiót hallgathatnék :D

lol @ harvy



n0k0m írta: Muszáj lesz, vagy leszedik a fejem :D. Holnap parkolgathatok ide-oda, .

A parkolást legjobb egy Merci Sprinterrel gyakorolni lehetőleg budapesten!



Utána olvastam az elektromos autóknak, és most elgondolkodtam egy ilyenen.
- Budapesten és egyre több helyen vidéken is, ingyen lehet tölteni őket (még)
- van hozzá villámtöltés (30 perc), ami az akksi 80%-át nyomja tele, a hosszú távú tapasztalatok azt mutatják, hogy nem károsítja az akksit, a sima töltés az 2-5 óra között van
- egyre több helyen építik ki a töltésre alkalmas csatlakozókat
- egy fullos feltöltés megvan kb. 800 forintból ha otthon a 220-ról megy
- 130-140 km/h megvan vele sebességben, ennél többel meg a kresz alapján úgysem mehetsz
- átlagos használattal egy középkategóriás gép elmegy 120-130 km-t egy töltéssel
- zöld rendszámmal mindenhol ingyenes a parkolás, és az átírási illetékmentesség mellett jár rá a gépjárműadó-, cégautóadó- és regisztrációs adómentesség is

Meg vannak ilyen érdekességek, hogy csak gáz és fékpedál van, mert az elektromos motornál nem kell váltani, illetve a motor sajátossága miatt már alaphelyzetben is rendelkezésre áll a teljes nyomaték, így indulásnál meglepő gyorsulást lehet vele produkálni. Használtan is érdemes venni, mert a felépítése miatt sokkal kevesebb olyan alkatrész van benne, ami meghibásodhat. Az meg már csak hab a tortán, hogy semmi hangja nincsen, így a zajszennyezés végre minimalizálható.



Hát csak egy idétlen kis Renault Zoé is 9 mill. :/



most gondolkodom egy 4M koruli leafen
egy 2M koruli hasznalt verdat akartam venni
de az evi 30k km-em kb. 800k uzemanyag, igy viszonylag hamar megterulne a kulonbseg (lakasom, illetve baratnom lakasa mellett is van ingyenes tolto)

csak ugye a hatotav es a meret, azert ez nem valt ki egy egy tankolassal 700-1000km megtevo belsoegesu verdat

Parizer forever.



bargemopan írta: Használtan is érdemes venni, mert a felépítése miatt sokkal kevesebb olyan alkatrész van benne, ami meghibásodhat.

Ez pontosan így van, DE:
Előbb utóbb el fog benne használódni az akksi telep és azt cserélni egy közép kategóriás autónál ilyen másfél milliós tétel.



Esetleg nézegetheted Handrást is, ő tolja nagyon most az elektromos autózást:

https://www.youtube.com/user/Handras/videos

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Egyelőre még csak szemezek a témával, de mindenképp ígéretes, na meg nem elhanyagolható az sem, hogy 2025-től akarják bevezetni azt, hogy csak elektromos autókat lehet gyártani, itt az EU-ban is, szóval akárhogy is, a belsőégésűeknek leáldozott. Meg mondjuk én óvóm a környezetet, amikor csak lehetőségem van rá, szóval ha találok egy jó ajánlatot, azt nem biztos hogy vissza fogom utasítani.



Barátnőm sűrűn jár a céges Renault Zoé-val, de a beszámolói alapján nem győzött meg. Mindig vita van azon, hogy hány %-ra merülve hozza vissza úgy, hogy 7km-re van a várostól a cég telephelye, ahol folyamatosan töltőn áll. Persze ha 1 ember használná lehet jobban ki lehetne gazdálkodni. Végülis egy átlagos 20-30 km-es ingázáshoz teljesen jó. Viszont minőségérzetre egy 3-4 milliós autó szintjét se hozza szvsz, abszolút fapados, egy nagy műanyag az egész.

rwurl=http://www.nextgreencar.com/i/news_support/RenaultZoeZE40int.jpg

+adalék: gyári hibás töltővel szállították le az autót, amit alig akartak kicserélni. 9 millióért elég gáz. Milyen minőségbiztosítás lehet ott?



Nekem is van jogsim de még nem használtam, mondjuk mivel eddig a szabad bringás életmódot követtem szerintem nálam is max elektromos bringa vagy robogó jöhetne szóba ha létezne normális millió alatt :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Szigorúan kocka lámpás Honda Tact 40 ezer ;) Annyira nem izgi vele közlekedni, mert az útra vagy szorítva, ott meg kinyírnak ha 40-50-el mész.



És még a kormány is rossz helyen van :D

Btw:
https://444.hu/2018/05/30/ujra-lehet-elektromos-autot-venni

Amúgy meg aki az otthoni viszonyok miatt reklamál majd mesélek Guadelouperol...



Próbáltam olyan képet keresni, ami nem a gyári renderelt kamu. :D

pl.
rwurl=https://i.imgur.com/2tR4Cns.jpg



Biztos van rá valami érv de nekem még nem jött át hogy miért vannak a robogók lekorlátozva ennyire, legalább az 50et engednék nekik.

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Már csak a biztonságos közlekedés miatt is kellene az 50, nem járja hogy te 10-el kevesebbel mész és folyamatos veszélyben vagy az előzések miatt. Persze rohadjon le a keze annak a rendőrnek, aki megbüntet, ha felmész 50-re (annyit bármelyik robogó tud). Az más kérdés, hogy városban az 50-et se tartja egy autós se... szóval csöbörből vödörbe helyzet.



2025-től akarják bevezetni azt, hogy csak elektromos autókat lehet gyártani, itt az EU-ban is

Ezt a hírcsárdában olvastad?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


pme képe
pme
Donator

Én Budapesten tanultam vezetni, szintén muszájból, hát nem volt egy leányálom eleinte.

Amit tudok tanácsolni a "tanulóknak", eleinte sok éjszakai gyakorlás(feláldozással jár, de megéri) azokon a főbb útvonalakon, amit sűrűn használni fogsz, sokkal nyugodtabb leszel ugyanott utána napközben a csúcsban pl..
Illetve ugyanaz a módszer, mint a nyelvtanulásnál: csak napi 10-15 perc gyakorlás, de minden nap. Ezzel az autót is megismered, szokod, könnyebb lesz utána tolatni, sávot váltani, holttereket nézni stb.

Amúgy 9 milliót rettentően sajnálnék egy ilyen Renaultra, ha saját célra nézném, mikor az új Prius(igaz nem plugin meg zöldrendszám, de mégiscsak 0km-es PRIUS) 10M körül indul, az új plugin Prius meg 12M, és hát... nagyon nem ugyanaz a kategória. :D
Persze ha vóna már nem vóna..


Lou képe
Lou
Donator

és még egy fontos dolog:
Kétféle ember létezik, egyik aki már tört össze autót, és másik, aki majd fog.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Kell a halálnak elektromos autó. Én elsők között voltam Mo-n aki felismerte Teslaban a lehetőséget, rajongtam is értük nagyon, aztán amikor kipróbáltam élőben nagy csalódás volt. Remélem lesz valami alternatíva, ami ugyanúgy környezetkímélő, de valamennyire visszaadja egy jó benzines feelingjet.



Szóval, most hétvégén Le Mans 24h...
Qualification első körének egyenese, kb egy perccel az indulás után, esti menetet kezdve:
rwurl=https://i.imgur.com/8ZFbTz7.png



Így utolsó órákban nézegetem a qualifier-eket. A bemondók továbbra is fenomenálisak :D

"Tegnap este valami kezdő mondta, hogy mennyire meglepődött az esti menetben..."
"öööö az nem Buttons volt?"
"De, van egy kevés tapasztalata versenyzésben, csak hát nem itt..."

:D

Alonso, Juan Pablo Montoya meg még pár ismerős... végre felnőttek a 24 óráshoz :D

Porsche 70-edig évét ünnepli, és BMW is van...



basszátok meg, 10 másodperc se kellett az első balesethez :D



Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut


LY képe
LY
Donator

Nemtom ismeritek-e ezt a csávót meg a channeljét... Kicsit idegesítő néha a hangja, de az az elég egyedi móka benne, hogy egy rakás olyan dolgot megmutat az autókról, amit gyakorlatilag egyetlen hagyományos cikk vagy videó sem :) Szóval a maga módján szórakoztató és néha kifejezetten érdekes...

https://www.youtube.com/channel/UCsqjHFMB_JYTaEnf_vmTNqg/videos


LY képe
LY
Donator

Ez nekem személyesen két okból is vicces:
- Handrást úgy 22 éve ismerem a PC Guru csapaton keresztül
- a sógorom meg most lett a BMW elektromos autós brand managere



Doug az egyik kedvenc zsid... autós figurám a Regular car rewievs mellett.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Na arról még nem hallottam, de akkor ezek szerint érdemes ránézni?



Néha kissé őrült és filozofikus, de anno a 2gen mr2 rivjújával megvett kilóra, olyan vicces.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!