A német Gamestarban van egy Willits interjú, elvileg ilyesmik találhatóak benne:
GS: How about workload distribution - what is Avalanche doing, what is id doing?
TW: Avalanche has the bigger team. But it had never been a matter of "Just develop a game and show it to us when you are done". Rage 2 was a common project of both companies since the beginning. I and more people at id work very closely together with Avalanche to create the first person shooter action which is typical for id. Avalanche has the open world expertise.
GS: Are you following the games-as-a-service (microtransactions) approach with Rage 2?
TW: Yes. We want people to play Rage 2 for a long period of time and we believe that we can introduce a few fun things which make this possible. However, we will only talk about that in detail once we get closer to releasing the game.
GS: What do you think about loot boxes in Rage 2?
TW: We will not have loot boxes, I can tell you that for sure. We have this new approach: You buy the game and then you play it. (Laughs)
Elsőre: good, írják is a cikkben, hogy a mozgás-lövöldözés-ugrás (ja, elvileg van double jump) olyan, mint a Doomban (mondjuk itt lesz sprint is, de egy open world játékba az kell és kész).
Másodikra: Please God no why.
Harmadikra: Ok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egesz pozitiv igy a gameplay trailer utan a velemenyem rola, kivancsian varom a vegeredmenyt es a tovabbi infokat.
- Csomo friss tipusu helyszin van mint a mocsar meg az erdok, de gondolom joval kevesbe lesznek reszletesek mint az elozoben. Semmi elborultat es extravagansat nem nagyon lattam mint az Rage1-ben, ugy fest mind tipikus foldhozragadt egytucat design, de meglatjuk majd. Amit gondolok hogy ez siman nem ID Tech motor (vagy nem hasznalja azokat a technologiakat mint a Rage1), igy bucsu a megatexturanak es egytucat latvanyunk lesz, mint barmilyen masik open word modern jatekban.
- Latom elerte a Starwars orulet a Rage-et is, vannak force kepessegeink: force push, force jump, force heal, stb. :D Ez hogy mi a raknak kellett a Rage univerzumba nem tudom, de whatever persze.
- Jo latni hogy valoszinuleg jobban upgradelheto benne minden fegyo es resztelesebb a felhozatal mint az elozoben.
- Kocsiharcok jol festenek, de homing robbano raketan kivul mast nem nagyon lattam bennuk, igy lehet itt sem lesznek tul reszletesek, mar amennyit lattunk beloluk de oszinten nem a Twisted Metal miatt veszek FPS-t hanem a gunplay miatt. (De megertem azt is hogy nem akarnak direct competition-t hazon belul a Fallouttal maguknak, igy masfele dinamikara hajtanak)
- A nyitottabb vilag gondolom pozitiv. Remelhetoleg content is lesz benne amit fel tudunk fedezni, nem pedig csak ugy "van".
- Visszajon a Mutant Bash TV arena! Az egesz kellemes volt az elozoben is. Remeljuk meg szorakoztatobb lesz.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Ahogy láttam Twitteren, még a DigitalFoundrynál is csak találgatják, hogy mi lehet a tech, de nekem a robbanás, füst és particle effektek nagyon id Technek tűnnek. Az id Tech 6-ban megvan még a megatexture fícsör, szóval igazából elképzelhető, hogy Sousáék feltuningolták azt a részét megint, ugyanakkor az ellentmond az id Technek, hogy 30 fps-en fut a tréler.
Szerk: Ahogy nézem Sousa a szart is kiretweeteli a RAGE 2-ből: https://twitter.com/idSoftwareTiago
A fene tudja, jelent-e ez valamit, de gyanús.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én speciel erre tippeltem, nem hittem hogy az idtech-et open world irányba fejlesztgetnék illetve ebbe ölnének erőforrást. Ha már megegyeztek az Avalanche-al, amúgyis ők végzik a munka nagy részét és ott van náluk egy (a Mad Max alapján legalábbis) frankón működő, teljes mértékben open world-re kihegyezett engine, felesleges ezzel még pluszba tökölni szerintem.
Hát... asszem ezt akkor kihagyom. A rage emlékeim szerint eléggé sivár, szinte lúgozott világa után egy ilyen 200%-os szaturáció nagyon elüt nekem. Meg hát Mad Max-től is. Persze ha nem tetszett volna az, vagy nem ismerném, valszleg tetszene ez.
A játék alatt az Apex engine zakatol, vagyis az Avalanche eddig használt motorjának a továbbfejlesztett verziója.
ez lett volna az elsoszamu tippem nekem is ugye, de koszi a konfirmaciot. Akkor ja, mint vagjuk baj baj megatextura es kulonleges reszletesseg, de isten hozott open world es n+1 modern kinezet.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Amíg csak kozmetikai faszságok meg tényleges tartalmat lehet megvenni fixen nem lootboxként rnjesusben bízva addig ezzel sok bajom nincs. Sok helyen működik rendesen évek óta. Tudom ezt mantrázom már egy ideje, de a R6 Siege mintapéldája ennek, de mondhatnám mostmár a Fortnite-ot is akár. A Battlefront hibájából szerintem kurva sokan tanultak úgyhogy kétlem, hogy számítani kéne bármi hasonló fiaskóra a jövőben. :)
Annyi éle van már a twitter accjuknak, hogy meg se lehet számolni.
Valahogy nem áll jól a dolog, szerintem. Értem én, hogy nagyon hip, nagyon edgy, nagyon trendi az önirónia, önfényezés, poénkodás csak valahogy jelen helyzetben baromira nem illik a képbe. Valszeg csak én érzem így, de ez kb olyan mintha a stalker 2nek csinálnának ilyen poénos kampányt. Értem én, csak így wat. Jobb mindenben mint az első, hurrá, nem lesz nehéz. Az az ending a világ legnagyobb szara volt már akkor is. :D Kb akkor jobb lenne ennek a vége csak egy küldetés kellős közepén bevágnák a stáblistát. :D Még az ending is jobb, hallefuckinglujah. A következő az lesz mikor a Bioware poénkodik, hogy az új ME mindenben jobb mint az Andromeda. :DDD SO EDGY! Nemtom, van ahol ez jól áll meg poén, ez nem az. :(
Amúgy tervezem végigjátszani az elsőt megint, hátha így 6-7 év távlatából nem látom majd akkora rakás szarnak mint annó, hátha.
A hip hangulatot én sem tudom maradéktalanul befogadni, nem tudom hova tenni a rózsaszín poénkodást, de nálam a linkelt twitter poszt a hozzá pakolt giffel együtt pont ült. Szerintem ezzel az öniróniával nincsen gond, csak a harsány marketing csomagolás az, ami félre tudja vinni.
Részemről akkor sincs gond, ha a játékban is fölbukkannak majd időnként ezek a harsány cuccok, , és sokan pont azt kifogásolták annó a R1-ben, hogy 'nem volt karaktere', hát a R2-nek egyelőre úgy tűnik van. :D
Szerintem jó, hogy egy kicsit kezdik eltanulni azt az ökörködést, amit a Devolver nyom a mostanában már kicsit lapos Fork Parker-poénnal. Sok "hipséget" meg miegyebet nem látok bele, simán csak egy jó vicc...
...de egyébként nem fogok megharagudni akkor sem, ha a RAGE 2 egy kicsit visszahozza a punkságot a mainstream videojátékokba. A Doomnak ott a metál, a Wolf elvan a 60-as évek retro sci-fijével, a RAGE-hez meg szvsz illik a posztapóka punk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Engem mérhetetlenül zavart az első részben a szürke és a sötétbarna túlzott használata, azokat a részeket imádtam benne a legjobban, ahol tele volt színekkel, szóval részemről jöhet.
Yep, másrészt meg nem is tudom, mikor láttunk utoljára egy jó kis punkos játékot. A Sunset Overdrive próbálkozott talán a legközelebbi múltban, de ott sikerült is annyira felvizezni és műanyagosítani, hogy ne működjön igazán:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=s_LmilGAhaM
Azért ebből is megnéznék egy PC-portot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az olyanok mellett igaziak az igazi színek, és fordítva. Ha nincs kontraszt, akkor jön a kritika, legyen az csupabarna monotonitás vagy csupa-neonharsány cirkuszpszichedélia. A túltolás ritkán jó ötlet.
A német Gamestarban van egy Willits interjú, elvileg ilyesmik találhatóak benne:
Elsőre: good, írják is a cikkben, hogy a mozgás-lövöldözés-ugrás (ja, elvileg van double jump) olyan, mint a Doomban (mondjuk itt lesz sprint is, de egy open world játékba az kell és kész).
Másodikra: Please God no why.
Harmadikra: Ok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
'oszt mozgásban milyen lösz?
Néhány screenshot (inkább a bull kategóriából, de what can you do):
https://www.dsogaming.com/screenshot-news/first-official-screenshots-for-rage-2-released/
rwurl=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2018/05/RAGE_2_GoonRoadComb...
Egy visszatérő szereplő meg már lesz:
rwurl=https://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2018/05/RAGE_2_Kvasir_15263...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egesz pozitiv igy a gameplay trailer utan a velemenyem rola, kivancsian varom a vegeredmenyt es a tovabbi infokat.
- Csomo friss tipusu helyszin van mint a mocsar meg az erdok, de gondolom joval kevesbe lesznek reszletesek mint az elozoben. Semmi elborultat es extravagansat nem nagyon lattam mint az Rage1-ben, ugy fest mind tipikus foldhozragadt egytucat design, de meglatjuk majd. Amit gondolok hogy ez siman nem ID Tech motor (vagy nem hasznalja azokat a technologiakat mint a Rage1), igy bucsu a megatexturanak es egytucat latvanyunk lesz, mint barmilyen masik open word modern jatekban.
- Latom elerte a Starwars orulet a Rage-et is, vannak force kepessegeink: force push, force jump, force heal, stb. :D Ez hogy mi a raknak kellett a Rage univerzumba nem tudom, de whatever persze.
- Jo latni hogy valoszinuleg jobban upgradelheto benne minden fegyo es resztelesebb a felhozatal mint az elozoben.
- Kocsiharcok jol festenek, de homing robbano raketan kivul mast nem nagyon lattam bennuk, igy lehet itt sem lesznek tul reszletesek, mar amennyit lattunk beloluk de oszinten nem a Twisted Metal miatt veszek FPS-t hanem a gunplay miatt. (De megertem azt is hogy nem akarnak direct competition-t hazon belul a Fallouttal maguknak, igy masfele dinamikara hajtanak)
- A nyitottabb vilag gondolom pozitiv. Remelhetoleg content is lesz benne amit fel tudunk fedezni, nem pedig csak ugy "van".
- Visszajon a Mutant Bash TV arena! Az egesz kellemes volt az elozoben is. Remeljuk meg szorakoztatobb lesz.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Ahogy láttam Twitteren, még a DigitalFoundrynál is csak találgatják, hogy mi lehet a tech, de nekem a robbanás, füst és particle effektek nagyon id Technek tűnnek. Az id Tech 6-ban megvan még a megatexture fícsör, szóval igazából elképzelhető, hogy Sousáék feltuningolták azt a részét megint, ugyanakkor az ellentmond az id Technek, hogy 30 fps-en fut a tréler.
Szerk: Ahogy nézem Sousa a szart is kiretweeteli a RAGE 2-ből:
https://twitter.com/idSoftwareTiago
A fene tudja, jelent-e ez valamit, de gyanús.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
az fps nézetes eksön csak sztem kurva lassú és körülményes? mondjuk az se segít, hogy a fovot levették 50-re kb.
A játék alatt az Apex engine zakatol, vagyis az Avalanche eddig használt motorjának a továbbfejlesztett verziója.
Confirmed by Avalanche dev.
Én speciel erre tippeltem, nem hittem hogy az idtech-et open world irányba fejlesztgetnék illetve ebbe ölnének erőforrást. Ha már megegyeztek az Avalanche-al, amúgyis ők végzik a munka nagy részét és ott van náluk egy (a Mad Max alapján legalábbis) frankón működő, teljes mértékben open world-re kihegyezett engine, felesleges ezzel még pluszba tökölni szerintem.
Hát... asszem ezt akkor kihagyom. A rage emlékeim szerint eléggé sivár, szinte lúgozott világa után egy ilyen 200%-os szaturáció nagyon elüt nekem. Meg hát Mad Max-től is. Persze ha nem tetszett volna az, vagy nem ismerném, valszleg tetszene ez.
(Microtransactions? Fuck off, Bethesda!)
ez lett volna az elsoszamu tippem nekem is ugye, de koszi a konfirmaciot. Akkor ja, mint vagjuk baj baj megatextura es kulonleges reszletesseg, de isten hozott open world es n+1 modern kinezet.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Kúl, akkor legalább már ezt is tudjuk fixre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amíg csak kozmetikai faszságok meg tényleges tartalmat lehet megvenni fixen nem lootboxként rnjesusben bízva addig ezzel sok bajom nincs. Sok helyen működik rendesen évek óta. Tudom ezt mantrázom már egy ideje, de a R6 Siege mintapéldája ennek, de mondhatnám mostmár a Fortnite-ot is akár. A Battlefront hibájából szerintem kurva sokan tanultak úgyhogy kétlem, hogy számítani kéne bármi hasonló fiaskóra a jövőben. :)
0:32-nél kübliember elsuhan :D
Lol:
https://twitter.com/RAGEgame/status/998594276538966017
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pitchford a marketingesuk amugy? :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nem tudom, ki írja a twitterüket, de fizetésemelést neki, mert teljesen kész az az önirónia, amit nyom. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annyi éle van már a twitter accjuknak, hogy meg se lehet számolni.
Valahogy nem áll jól a dolog, szerintem. Értem én, hogy nagyon hip, nagyon edgy, nagyon trendi az önirónia, önfényezés, poénkodás csak valahogy jelen helyzetben baromira nem illik a képbe. Valszeg csak én érzem így, de ez kb olyan mintha a stalker 2nek csinálnának ilyen poénos kampányt. Értem én, csak így wat. Jobb mindenben mint az első, hurrá, nem lesz nehéz. Az az ending a világ legnagyobb szara volt már akkor is. :D Kb akkor jobb lenne ennek a vége csak egy küldetés kellős közepén bevágnák a stáblistát. :D Még az ending is jobb, hallefuckinglujah. A következő az lesz mikor a Bioware poénkodik, hogy az új ME mindenben jobb mint az Andromeda. :DDD SO EDGY! Nemtom, van ahol ez jól áll meg poén, ez nem az. :(
Amúgy tervezem végigjátszani az elsőt megint, hátha így 6-7 év távlatából nem látom majd akkora rakás szarnak mint annó, hátha.
Túl sokat agyalsz ilyeneken.
A hip hangulatot én sem tudom maradéktalanul befogadni, nem tudom hova tenni a rózsaszín poénkodást, de nálam a linkelt twitter poszt a hozzá pakolt giffel együtt pont ült. Szerintem ezzel az öniróniával nincsen gond, csak a harsány marketing csomagolás az, ami félre tudja vinni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Részemről akkor sincs gond, ha a játékban is fölbukkannak majd időnként ezek a harsány cuccok, , és sokan pont azt kifogásolták annó a R1-ben, hogy 'nem volt karaktere', hát a R2-nek egyelőre úgy tűnik van. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Szerintem jó, hogy egy kicsit kezdik eltanulni azt az ökörködést, amit a Devolver nyom a mostanában már kicsit lapos Fork Parker-poénnal. Sok "hipséget" meg miegyebet nem látok bele, simán csak egy jó vicc...
...de egyébként nem fogok megharagudni akkor sem, ha a RAGE 2 egy kicsit visszahozza a punkságot a mainstream videojátékokba. A Doomnak ott a metál, a Wolf elvan a 60-as évek retro sci-fijével, a RAGE-hez meg szvsz illik a posztapóka punk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Engem mérhetetlenül zavart az első részben a szürke és a sötétbarna túlzott használata, azokat a részeket imádtam benne a legjobban, ahol tele volt színekkel, szóval részemről jöhet.
Yep, másrészt meg nem is tudom, mikor láttunk utoljára egy jó kis punkos játékot. A Sunset Overdrive próbálkozott talán a legközelebbi múltban, de ott sikerült is annyira felvizezni és műanyagosítani, hogy ne működjön igazán:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=s_LmilGAhaM
Azért ebből is megnéznék egy PC-portot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Meg a punk életérzés is erről szól igazán, a harsányságról, mindenben.
Pedig azok az igazi színek.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Egy gyászmisén vagy egy dokkmunkáson valóban jól mutat. :P
Az olyanok mellett igaziak az igazi színek, és fordítva. Ha nincs kontraszt, akkor jön a kritika, legyen az csupabarna monotonitás vagy csupa-neonharsány cirkuszpszichedélia. A túltolás ritkán jó ötlet.
ibi amentia latet
Haha, srácok, nyugodtan mondhatjátok, mit kívánjak még:
http://hu.ign.com/sunset-overdrive/37799/news/egy-ujabb-xbox-one-exkluziv-jatek-jelenhet-meg-pc-re-is
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kérj nekem egy RDR-t is PC-re, légyszi!
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Most egy jó játékot.
ibi amentia latet
Done.
damoqles: Minek neked még egy Dark Souls?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.