Jelenlegi hely

Bejelentették a S.T.A.L.K.E.R. 2-t

Utolsó bejegyzés

Bejelentették a S.T.A.L.K.E.R. 2-t
A mai napon Szergej Grigorovics, a GSC Game World vezetője bejelentette, hogy stúdiója egy legendás játék folytatásán, a S.T.A.L.K.E.R. 2-n dolgozik.
 

A nyilatkozattal egyidőben fellőttek egy tízeroldalt is, de aki információért, esetleg screenshotokért kattintana izgatottan a linkre, annak máris el kell vennem a kedvét: a fenti képen látható 2021-es évszám minden, amit tudni lehet a programról. Jó sokat kell még aludni hát a megjelenésig, de így legalább mindenkinek lesz bőségesen ideje arra, hogy felevenítse a Shadow of Chernobylt és a Call of Pripyatot (a Clear Sky-t inkább hanyagolja az, akinek kedves az élete), az igazán bátrak pedig a Sztalker című Tarkovszkij-filmmel és a széria ősforrását jelentő Sztrugackij-regénnyel, a Piknik az árokpartonnal is bepróbálkozhatnak.

Thx, Boz és psishock!


Visszatérnek a küblicicák! \o/



Legalább lesz újra ingyen naptár 2025-ig.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Akartam hozni azt a képet a küblicicáról, ami a HW-n minden cikk elején ott herreget, de a Wayback Machine nem találja. :(

Itt azért meg lehet nyomkodni egy-két 11 évvel ezelőtti cikket képek nélkül, ha valaki nosztalicskázni vágyik:
https://web.archive.org/web/20070119090059/http://hardwired.hu:80/cgs.ph...

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



nah most hianyozni kezdett a regi forum szine :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



2021. :D :D Persze. Jo lesz az 2016nak is.


CJ képe
CJ

2026*

de ja, sajna... :(

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Az vótmá. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Hát őőő, ugye egyszer a Stalker 2 már fejlesztésben volt olyan 2010-2012 körül, csak aztán lelőtték a francba, szóval végül is ha onnan számoljuk, reális a 2021. :D

Egyébként ja, ez még a minimális hype-hoz is kevés szerintem, pont az első rész sokéves hánykolódása miatt. Küblicicák azok voltak, de mire kijött szerencsétlen játék 2007-ben (már ha egyáltalán elfogadjuk, hogy kijött, mert a Shadow of Chernobylnak olyan sok köze egyáltalán nem volt az eredetileg bejelentett Stalkerhez, aminek asszem Oblivion Lost volt a címe), már azon is csak cinikusan lehetett röhögni.

Részemről jó, hogy csinálják, de hiszem, ha játszom.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ja, mellesleg annyit elkottyantott már a GSC, hogy Unreal 4 motoron fog futni a játék.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Off:
Baszki, elkezdtem odaát kattintgatni... :)

ShowHide spoiler #hávé

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Az nem jo jel. Akkor bucsu az "eletet" es egy-egy dontes termeszetre valo kihatasat szimulalo algoritmusoknak palyakon belul es kivul is, ami az elozo motor egyik gyokere volt?

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Ne légy kishitű. Simán le lehet ezt programozni UE4 alatt is...

Tíz év alatt :D



Én még egy orosz csodatákolmány és az UE4 közül az UE4-re szavazok. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



az X-Ray engine bazira jo es hangulatos volt, egyedi latvanyvilaggal es fenyefektusokkal megaldva. Szvsz siman arra szavaznek hogy tupirozzak valamelyest grafikailag fel az elozot es hasznaljak azt, mintsem 0-rol kellene irniuk valamit ismet, vagy UE4-t irjanak at Stalker algoritmusokkal.

Rakat evbe tellt hogy osszehozzak, a beszelt "elet" algoritmusokkal is amelyek szerves reszei voltak a motornak, de az ilyen olyan grafikai updatek mar kozel nem kell hogy annyit felemesszenek, ha amugy a legtobb dolog hasznalhato benne tovabbra is. Ott a Metro sorozat is a 4A engine-nel, ami X-Ray utod ugye, teljesen koser es brutko kinezetu a modern szemszogekbol is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=fbbqlvuovQ0

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."


Boz képe
Boz

Kinézetre, főleg modokkal feltupírozva, az x-ray még ma is simán vállalható szerintem. Más kérdés a bug-ok és, hogy mennyire lehet vele összetettebb dolgokat kezelni.

No, de mindegy, meglássuk mi lesz. Én egyelőre nem reménykedem semmiben.

Éljenek a videojátékok!



az X-Ray engine bazira jo es hangulatos volt, egyedi latvanyvilaggal es fenyefektusokkal megaldva. Szvsz siman arra szavaznek hogy tupirozzak valamelyest grafikailag fel az elozot es hasznaljak azt, mintsem 0-rol kellene irniuk valamit ismet, vagy UE4-t irjanak at Stalker algoritmusokkal.

Szvsz nem annyira az a lényeg, hogy mit tudott az X-Ray, mint inkább az, hogy mit kurvára nem: eleve azért kellett jelentősen visszavágniuk az első játékot, mert baromira nem tudták úgy megcsinálni a rengeteg beígért fícsört, ahogyan akarták. Manapság már nem lehet félóránként térképet töltögetni, jóval nagyobb Zónát kell odaálmodni, kell a járművezetés stb. Ezeket egy olyan modern streamelős engine, mint az UE4 simán meg tudja oldani, az X-Raybe meg iszonyú sok pénzt kellene önteni ahhoz, hogy képes legyen rá mai színvonalon. Egyedi látványvilágot meg abszolút lehet csinálni az Unreallel (nyilván fényeffektekben is alapból 10 évvel előrébb tart, mint az X-Ray), az UE4 már nem az UE3, az csak a fejlesztők lustaságát mutatja, hogy gyakran erre nem képesek, így sokszor köszön vissza az "UE4-es fényesség" indie fejlesztésekben.

A Metro Exodust meg jó is, hogy felhoztad, mert az a játék tökéletesen mutatja, mennyire fel kell kötnie a gatyát a GSC-nek: már a Metro sem lineáris csőlövölde lesz, hanem egy jóval nyitottabb játék. A 4A motorja meg frankó, de az egy folyamatosan fejlődő tech, aminek az X-Ray-jel ellentétben nem állt le 10 évre a fejlesztése, és nem is bugtenger, szép is, optimalizált is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



egyik vagy masik oldalat a dolognak is ertem persze. De pl egy custom motor, mint az X-Ray kidolgozasa megengedett nekik egy csomo dolgot amit mas enginekkel nehezebben vagy nem igen tudtak volna szintugy megoldani, mert nem olyan felhasznalasra voltak elokeszitve.

Lenyegeben viszont ok tudjak a legjobban melyik ut felel nekik a legjobban, nyilvan okkal dontottek az UE4 mellett es kaszaltak az X-Rayt. En csak probalok annyit remelni hogy ha nyernek is egy csomo jo pontot vele, nem vesztenek egy csomo egyedit vele. Orulnek ha nem egy n+1 modern motoros open word lovoldet kapunk stalker skinnel, hanem megtartanak a "stalkeros" jegyeket es algoritmusokat.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Jönnek is hamar a rossz hírek: MMO lesz, SP kampány nuku...

https://vk.com/@welcometochernobyl-sergei-grigorovich-glavnoe-sohranit-d...

Kedvencem:

The game has perma-death. After you lose three characters, you’ll have to buy new ones with in-game currency. Yes, this means you may have to pay real money.

:DDDDDDDDDD

Hevenyészett fordítás:

ShowHide spoiler #

rwurl=https://i.imgur.com/zGHQb4O.gif

Non serviam



Szóval egy talán jóval kiforrottabb Escape from Tarkov. Talán még jó is lehet, talán. Mondjuk ez a 3 karakteres limit perma-deathen kurva fosul hangzik, de 3 év nagyon sok idő ami alatt 6szor változni fog az egész úgyis.



Szegény psi meg még az engine miatt aggódott XD XD XD


Boz képe
Boz

Azért ez eléggé sóderbányának tűnik nekem.

Éljenek a videojátékok!



Jönnek is hamar a rossz hírek: MMO lesz, SP kampány nuku...

https://vk.com/@welcometochernobyl-sergei-grigorovich-glavnoe-sohranit-d...

Kedvencem:

The game has perma-death. After you lose three characters, you’ll have to buy new ones with in-game currency. Yes, this means you may have to pay real money.

:DDDDDDDDDD

rwurl=https://giphy.com/gifs/delicoius-ulv4Jwz3R0MHC

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Fene tudja, igaz-e, mindenesetre egy ellentmondás már akad:
https://www.polygon.com/2018/5/15/17358508/stalker-2-announced-gsc-game-world

Galyonkin a hivatalos bejelentéssel egyidőben hintette el, hogy jön a játék, és mivel az Epicnél melózik, csak úgy tudhatta előre a dolgot, ha tőlük licencelt engine-t a GSC. Ezek után tök kíváncsi leszek arra, mi is az az új X-Ray endzsin. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



lyézusom, nekem is :D

hogy verte magát mindenki annó a repedezett aszfaltos screenshotokra :D
mondjuk tényleg kurvajól nézett ki

Vill du bli ihop med mig?



Reaper írta: „why create a simulation, when we can have real people in the game now? Why write NPC behaviour systems, when you can have real people doing what they want. They will fill the game world with their real life, not an artificial one. We just have to give them the right tools”

Úgy hangzik, mint valami csillogó szemű időutazó az online gaming hajnalából.
Why create an actual video game when we can make a big empty space for real people? Ahh, doesn't it sound magical?

ibi amentia latet



Lehet, csak azért nyomták be ezt az ötletet, hogy legyen miről beszélni

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Na erre kíváncsi leszek. Ha csak addigra a fejlesztők meg nem unják a banánt és hagyják az egészet, mert ahogy hallottam az egész játék "atyaúristene" nem nagyon rajong az ötletért, de valamivel meggyőzték hogy "naa csináljuk meg".



Azokat a shogun cikkeket hogy imádtam, az a stílus basszus.. :D

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan



Sogun

ftfy

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Ja, egyébként néha szoktam is böngészgetni a Sogun-irományokat, és próbálgatom kitalálni, hogyan lehetne azt a lazaságot nem másolva, de valahogyan mégis átmentve megőrizni. Néha itt-ott merem remélni, hogy sikerülni is szokott, de egy kicsit mindig rájövök, hogy eltelt már sajnos az a több mint egy évtized, és egyszerűen nem lehet manapság olyan meséket kerekíteni egy-egy képhez vagy trélerhez. Persze az ügyön azért továbbra is dolgozom, és egyszer talán lesz megfejtésem is rá.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!