Jó hát nekem minden bejött amit eddig írt. Talán a Sunshine vége az amit őszintén szólva kicsit elbaszarintott, de a többivel szvsz semmi gond nincs. Az Ex Machina is remekül kivitelezett film. Kurva jól ábrázolják vizuálisan a két karakter közötti viszonyt. Szvsz a mostani világszarja Annihilation is baromi jó film, de ez nem populáris vélemény. Nade majd a Fast & Furious 9!
De, populáris vélemény, nem kell ez a hiszti. Pont ennek a véleménynek dőltem be, és írtam le részletesen a problémáimat a filmmel több fórumon is, és milyen érdekes, válasz nem érkezik rá sehol.
Illetve de, ilyen F&F 9 szintű beugatás, de már mondom is, hogy igen, a F&F 9 jó eséllyel szimpatikusabb film lesz, mint ez, és másoknak is kevesebb csalódást fog okozni: ugyanis aki szereti, tudja mire számíthat, és aki rühelli, az úgyszintén. De Garland már kétszer beetetett, hogy valami magas cucc jön, aztán mindkettőt egy 4|10-es thrillerként fejezte be.
Mondok ellenpéldát a közelmúltból: Jumanji. Egy ótvaros reteknek tűnt már az ötlet is, amiben a trailerek csak megerősítettek. Aztán maga a film meg pozitív csalódás volt, mert mind a történet, a poénok, a fordulatok vagy a karakterek elvárható színvonalát sikerült jócskán megugrani, meglepően fantáziadúsan. Ugyanúgy 6|10, mint az Expedíció, csak a Jumanji 2-nek tűnt, az meg 9-nek.
Mit vársz, hogy pontról pontra próbáljam megváltoztatni a véleményed? Most én ide írok neked egy 3000 karakteres monológot egyből máshogy fogod gondolni? Nem. Akkor meg mi értelme lenne arról vitázni, hogy szerintem ezért nem szar szerinted meg azért az. Szerintem bárhogy nézzük ezerszer több érték van benne mint az általam baszogatásként felhozott FF szériában együtt, dehát ez van.
Amikor kijött a film első trailere, gyorsan megvettem a könyvet és ki is olvastam, hogy képbe kerüljek. Őszintén szólva nem igazán nyűgözött le. Rövid volt, sci-finek kicsit unalmas, a feminim vívódás nem a kenyerem, és azt se igazán vette be a gyomrom, hogy a végén szépen, szájba rágósan elmagyarázta az író, hogy mi is lehet a rejtély. Sebaj. Majd talán a film. Voltak benne szép képek, tény. De egyébként semmi pluszt nem adott, ráadásul a vége rettenetesen kilúgozott volt a könyvhöz képest, ami egyébként se állított fel túl magas sztenderdeket.
Egynek elment.
The Last Jedi
Erőt vettem magamon, és végig néztem. Rajzfilm magas költségvetésű filmként tálalva. Fel nem foghatom, hogy miért kell gyermeknek tekinteni a nézőt, de mivel ebben van a zsozsika, nyilván tolni kell a legszűkebb keresztmetszetet. Műmájer konfliktusok, cringy szövegek, erőltetett katarzisok, nulla tét. Nagy kár érte, de nem én vagyok a célközönség, így nincs okom a panaszra.
Tény. Disney. Mely céget én viszont maximálisan tisztelek. Egy full komoly, jég hideg, profit orientált cég, de akkor is megengedhetnék maguknak egy picit a jó ízlés gesztusát. Nem várok én el sokat, öreg vagyok én már ehhez, meg semmit se számít az életemben, de na. Azért megerőltethetnék magukat egy kicsit abból a KAZAL pénzből, amit ezekkel a szarokkal keresnek.
Valamelyest megértem amiket írsz, de nekem a film pozitívumai bőven kinullázzák a negatívumokat.
Semmi fogalmuk nem volt a zónáról, hiszen ugye semmi nem jött ki onnan az őrmestert kivéve. És ha nem mágneses interferencia okozta az anomáliát akkor az iránytű akár működhetett volna.
Az időérzék elvesztése szerintem egy tök jó ötlet volt, egy kis wtf az elejére, hogy lehessen tudni, hogy valami nincs rendben. Napok estek ki, és valószínűleg nem arra készültek, még kint, hogy egész napnyi anyagokat rögzítsenek megállás nélkül, amit azután napokig nézzenek, hogy hol a kiesett idő, amit lehet, hogy a visszanézés közben kiesett idő miatt nem is vesznek észre... :D
A sima medvénél (akkor talán még nem volt zombi) csak zajt hallottak, aztán ott kapta el a csajt az talán még nem az őrtornyos helyszínen volt, de tény hogy lehettek volna valamivel óvatosabbak is a krokodilos incidens után, de kb. a kötözős csajszi, meg a főszereplő csajszi voltak katonák, a többiek tudósok..
(A zombi medve+kinyírt csajszi mutáns visszatérése szerintem az egyik legfaszább jelenete volt a filmnek. Illetve mikor rájöttek, hogy az izé mixeli a DNS-t is és azért mutál szát mindent.)
Kane-el kapcsolatban én nem vagyok benne biztos, hogy találnának bármit a vérében, ha sikerült egy olyan mutációt létrehoznia a shimmernek, ami maga az ember, bár ugye elég vad és totál véletlenszerűnek tűntek a mutációk, de Lena is 'mirroring'-ról beszélt a végén ami ugye lehetne akár teljes azonosság is.
Mondjuk ha nagyon rövidre akartam volna csinálni a filmet akkor annyi lett volna, hogy mikor mindenki konstatálta az időkiesést akkor szépen hátraarc és vissza ahonnan jöttek... :D Csak ugye ők vállalták az expedíciót a már ismert kockázatokkal.
A könyveket nem ismerem, úgyhogy ahhoz nem tudom hasonlítani a filmet, de nekem tetszett.
Kane-el kapcsolatban én nem vagyok benne biztos, hogy találnának bármit a vérében, ha sikerült egy olyan mutációt létrehoznia a shimmernek, ami maga az ember, bár ugye elég vad és totál véletlenszerűnek tűntek a mutációk, de Lena is 'mirroring'-ról beszélt a végén ami ugye lehetne akár teljes azonosság is.
Persze, de kérdés, hogy milyen szintű. Ha totál emberi a másolat, akkor lehet, hogy semmi rendellenességet nem mutatna a vére, vagy a szövetei.. Lena ugye látni vélte a mutációt mikor megvizsgálta a saját vérét az expedíció folyamán, de az a shimmeren belül volt. Az ugye teljesen nem derült ki, hogy volt-e valami rendellenesség a másolat Kane-el, csak annyit mondott a védőruhás fickó, hogy jól van és el van különítve ugyan úgy, mint Lena. Attól még ugyanúgy lehetnek mutánsok mindketten úgy is, hogy a katonaság is tudja, és úgy is, hogy a katonaság nem tudja. Mondjuk ezek már csak találgatások, nem tudom a könyvben mi a helyzet ezzel, hogy a katonaság tudja-e, vagy nem a filmbeli történet befejezésekor.
Mondjuk abban is van némi igazság, hogy ha van egy ilyen terület ahová expedíciók mennek be és semmi nem jön ki oda azért egy idő után már tök fölösleges ugyanolyan expedíciót küldeni,annyi talán, hogy ugye elvileg a filmbeli volt az első olyan expedíció, hogy több tudós is ment a csoporttal, nem csak katonák.
A másik ami még kérdéseket vet föl részemről, hogy nem kellett volna esetleg néha néhány mutánsnak fölbukkannia a shimmeren kívül is ... ?
Amúgy ha már a hibák szóbakerület akkor az egyetlen ami nekem különösebben szemet szúrt az a működő videokamera a világítótoronyban. Egy aksis kütyü azért szerintem egy hét alatt töltés nélkül lemerül akkor is, ha nem használják.
Mondjuk részemről egy folytatás ilyen minőségben bármikor jöhetne, (a hibái ellenére is) főleg ha könyvben már van és az is van olyan jó kb. mint az első...
+1 az annihilation fikazoknak. ugylatszik az uj alien filmek sikere precedenst teremtett. orditoan buta scifiket a zembereknek hiszen lathatoan nem gondolkoznak. kb amiket holden osszeirt. az egyetlen pozitivuma a zona filing ami eleg stalkeres.
last jedi
vartam a bad ass luke-ot, hat lof@sz se volt.
ShowHide spoiler #
es meg ki is nyirtak
a telihold kepu azsiai kiscsajtol a borsodzo futkosott a hatamon, annyira szornyu. szegyellem leirni de ebben a reszben mar en is csalodtam.
Kicsit utánaolvastam a könyv tartalmának ott ugye azt írták, hogy a könyv végén nem pusztul el a shimmer, és a szereplők is mások valamelyest. A pszichiáter manipulálta az expedíció tagjait a biológus kivételével, és Lena nem hagyja el a shimmert a történet végén, mert meg akarja találni az eredeti Kanet.. Hát így ugye akkor a filmben le is zárták a történetet a könyvhöz képest.
A F&F jó, mert tudod, hogy rossz. Az Annihilation rossz, mert nem tudod, hogy rossz. A következő Garland film jó lesz, mert már tudod, hogy rossz lesz? :)
Egészen különleges értékeket látsz meg a filmekben. Neked szerintem nem szabadna se trailereket nézni, se véleményeket olvasni, csak beülni mindig valami random cuccra, nehogy a végén elromoljon a film az elvárásoktól.
Tételesen leírtam egy hosszabb spoiler keretében, hogy nagyjából mik a problémáim a filmmel, természetesen említés szintjén sem szerepeltek benne az elvárásaim, már régen rossz lenne. Az a lista egyébként koránt sem teljes, de bőven elég ahhoz, hogy azt mondjam, ez egy maximum közepes blöff volt.
Ugyanakkor szerintem teljesen korrekt szempont az is, ha megnézzük, mivel házal az adott film. Egy F&F mikor okozott utoljára csalódást? (egyébként nem én rángattam ide, de kötelező megemlíteni, ha valakivel ellentétes véleményt fogalmazva bukkanok fel, mert hát semmi gondom a sorozattal, olyan, amilyennek mutatja magát, és ez kapásból engem is minősít nyilván)
Az Annihilation az első pillanattól azzal házal, amivel az Ex Machina is tette: hogy itt most valami entellektüel filmet kapsz. (Gyakran arcokon) kitartott képek, hosszú csendek, ambient zene, sejtelmes baszódás a játékidő 2/3-áig, mindez már a trailerekben erőltetve.
:D Te jó ég, most ugrik be a duma, amivel az Annihilationt hájpolták, hogy a közönségnek túl intelligens volt a film, nem értették :D :D :D :D :D
ShowHide spoiler #
Anyátok picsáját! :D
Hát az Interstellar vagy az Arrival azért átfért valahogy a tesztvetítéseken, ez meg fennakadt, ezt már nem tudta elrendezni az egyszeri ember agya, világos :D
Egyébként egész jól összefoglaltad, hogy miért haldoklanak a mozik: a néző az intelligensebb filmeknél kitalálja, hogy ő úgyis okosabb a készítőknél, ezért beleköt az élő fába is, a buta filmeknél viszont az van, hogy "háhá, te nem érted, hogy ez direkt ilyen buta, just go with the flow".
Ugye ez azért bajos, mert az okosabb filmeket Jani, aki otthon tuningolja a 100 éves Honda Civicet eleve nem fogja megnéznim, vagy ha meg is nézi, akkor sem fogja érteni, mi volt az az unalmas szar, amit látott. Közben meg te Janival együtt viháncolsz a F&F-on, mert "jaj de buta, hát mennyire meta már", tömöd az arcodba a popcornt és pirospozsgás arccal röhögsz azon, amikor Vin Diesel hatvanadjára is meghajlítja a teret egy bevehetetlen kanyar közben... aztán meg megnézel egy értelmesebb sci-fit és lefikázod, mert nem vették fel a szkafandert, amikor leszálltak a bolygóra. A különbség meg ugye annyi, hogy a F&F eleve egy értéktelen okádék, a sci-fi meg mondott neked tök jó dolgokat és értékes volt, de hát istenem, nem vették fel a szkafandert, szóval akkor szar.
Kösz, hogy megölöd a filmeket, asszem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként igen, ez a gond, ugyanis a már felsorolt faszságokat tényleg nem értettem, meg ahogy nézem, még vagyunk így egy páran. Esetleg kivezethetnél a sötétből mindannyiunkat, hiszen láthatóan neked tiszta volt minden :)
Ez lenne az értelmesebb sci-fi, ami mond nekem tök jó dolgokat (miket? :O), meg értékes? Meg a meghivatkozott Covenant? :D Akkor örömmel öltem meg a mozit, megyek is vissza forgatni a kést a hullájában. Amúgy ha ezt komolyan írtad itt, akkor te nem vagy normális.
A Prometheust hivatkoztam meg egyébként, de tőlem értheted a Covenantra is (végül is utóbbira jobban illik a példa, mert a Promcsiban leveszik a szerkót, miután lementek benne, de a nézői benyomások alapján ez teljesen mindegy).
A nem vagy normálishoz meg annyit, hogy szerintem ti nem vagytok teljesen normálisak, amikor a logikai bakikat felnagyítjátok vagy a mondanivaló egy részével nem értetek egyet, aztán leszarozzátok miattuk a teljes filmet. Pl. annak idején a Star Trekben miért nem zavart senkit sem az, hogy rendszeresen védőfelszerelés nélkül sugároznak le a srácok az M típusú (mit M típusú, az összesre :D) bolygókra? Mert nem ront semmit az intellektuális élményen, azért. Mostanában a TNG-t és a DS9-t nézegetem, és bizony tele van faszsággal mindkettő (pl. Odo alakváltása a DS9-ban szinte részről részre máshogyan működik, és fogalmam sincs, hogyan tud az egyik részben pohárrá, a másikban meg óriási szörnnyé átváltozni), csak tökre mindegy, mert nem az a lényeg.
Szóval szvsz érdemes lenne már megbékélni azzal, hogy egy film nem a valóság.
Szerk: A legjobb eddig a 2 és fél évadnyi DS9-ban, amit végigültem az volt egyébként, amikor a Chief utazik az időben és mindig összefut a jövőben saját magával, a jövőbeli énje (akivel ugye meg kellett történnie az időutazásnak a múltban) meg látszólag sosem emlékszik arra, hogy mi van. A rész végére kezdesz egyre jobban belezavarodni, ami valószínűleg már a forgatókönyvíróknak is feltűnhetett, mert egyszercsak Chief megkérdezi future Chieftől, hogy ez hogy van, mire future Chief megszólal: "sosem értettem az időéletmélethez". :D És ettől még egy zseniális rész az egész.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ebbe itt már teljesen felesleges belemennem, mert ha magadtól nem jutottál el idáig, akkor segítséggel sem fogsz, de azért néhány mondat:
Az ugye világos, hogy egy Star Trek az nem úgy nem a valóság, mint egy Annihilation? Teleportálnak, időutaznak, transzformálódnak, satöbbi, a saját valóságukon belül kell megfelelniük a saját szabályaiknak. Az Annihilation itt és most játszódik, a megváltozott szabályai pedig egy olyan rendszert érintenek, amit egy szóval sem kritizáltam. Én a film saját rendszerén belüli faszságokat soroltam fel, amik kizökkentenek, de honnan is? Abban ugyanis igazad van, hogy ezek semmit nem rontanak az intellektuális élményen, hiszen az itt fel sem merül: miféle intellektuális élményt kapunk ettől a filmtől?
Hogy olyan dolgokról beszél, amikről egy munkahelyi reggeli közben nem szoktál? Csak azért, mert felemlít témákat, nem fogok elájulni, ha semmit nem kezd velük. Mert hát mit is kezdett a film az emlegetett önpusztító hajlammal? Mi következett abból, hogy behozta ezt a témát?
Intellektuális élmény, persze. Mondok neked ilyet más filmekből: az Érkezésben amikor megérted, ahogy az idegenek az időt kezelik, és ahogy ez leképződik a nyelvükben. Az Interstellarban, amikor az addig csak elméleti időtorzulás valósággá válik a vizes bolygó után. Ezek jó példák szerintem, mondanál esetleg hasonlót az Annihilationből? Nem fogsz tudni, mert nincs benne: másfél órán át hitegetnek, hogy jön majd, aztán kapsz helyette egy
Nem foglak kivezetni, mert láthatóan túl mélyre mentél a fikázásban szóval értelme se lenne belekötnöm abba amibe te belekötsz. Beletudnék, de minek. Továbbra is tartom, hogy a csőegyszerű, klisé hegyekre épülő, ezerszer látott elemekből építkező filmek mocsarában ez kiemelkedő alkotás. Lehet ez zavar be, nem tudom. Persze ha az ember mindenütt hibákat keres a saját logikája szerint akkor találni is fog. Nincs tökéletes film / könyv. Minden a saját világában létezik a saját logikája szerint nem a sajátod szerint. Ha ilyen kurva kritikusan szörszálhasogatva elkezdeném nézni az egyik kedvenc filmem tuti szét tudnám barmolni egy pillanat alatt. Szerintem vannak problémák amiket be lehet nyelni mint "movie logic" vagy a film világában érthető dolgot és van amit sajnos nem. Amikbe te belekötöttél meg itt még páran gond nélkül beleillenek az első két kategóriába. Pl miért nem a víz felől mennek alapból. Hát baszki lehet nem akarnak minden alkalommal 300km-t kerülni, picsatudja, nem is lényeg. Persze biztos jobb lenne a film ha 20 perc alatt vége lenne. Ettől nem lesz egy értékelhetetlen szar valami amit nem tudnak megírni. Szerintem. Persze értem azt is, hogy szerinted meg miért az. Amit nem értek, hogy miért vagy ennyire szelektív a borzalmasan kritikus éneddel. A Jumanji jó film? A lófaszt. Tele van még nagyobb faszságokkal csak ott elfogadtad, hogy a film világában értelme van és szórakoztat. Itt meg nem. Nade mind1, azt utálsz amit akarsz igazából csak mikor lehúzol egy jó filmet azért mert mekkora faszság meg logikátlan baromság közbe meg jösz ilyenekkel hogy a Jumanji milyen jó (amivel amúgy egyetértek, mert szerintem is baromi szórakoztató volt meg szeretjuk a Rock-ot, Rampage is várós nagyon, de most a te világodban beszélek róla) meg a FF széria is jó mert tudjuk hogy szar akkor akarva akaratlanul is olyan helyre teszi az ember a véleményedet amivel teljesen felesleges kezdeni bármit is.
Másrészt amit érintettél egy picit, hogy kritikák magasztalták. Nem ártana neked szerintem ha leszoknál a kritikák nézéséről mielőtt megnézed a filmet. Befolyásol. Így vagy úgy, de befolyásol. Plusz manapság semmit nem ér a kritikák 90%-a. Jönnek itt az előzetes reakciók, hogy vááá mekkora film x meg y, 9/10 aztán két hét múlva kiderül, hogy hááát azért mégse csak engedték őket megnézni 2 héttel hamarabb és ezért ofc hihetetlen jó film. Vagy jönnek az agyonhypeolt filmek amiktől mindenki elvárja hogy jó legyen, de azért lehúzzák hogy több figyelmet kapjanak. Hidd el az Infinity War is a képregényfilmek nonpluszultrája lesz megjelenés előtt ami aztán húúú meg ááá aztán lehet kapunk még egy Ultron-t. :D Teljesen mind1, mert az első sor kritika áradat szét fogja szopkodni a Marvel kukiját. Én többek közt ezért nem nézek semmi vagy hiszek el bármit ami megcsapja a szemem mielőtt megnézek valamit. A pontozásos rendszer meg alapjaiban retardált, mert az emberek képtelenek értelmesen használni már ezer éve, de ez egy másik téma. El tudom én azt magamnak dönteni, hogy jó-e érdekel-e egyáltalán. Szerintem te is és akkor nem esnél ilyen hibákba, hogy a kritikák miatt hatalmas elvárásokkal egy nagyon szofisztikált filmet vársz aztán kapod azt amit.
Holdennek teljesen igaza van. Nekem is mindig ez a bajom az ilyen "élet közeli" sci-fivel, hogy egy rohadt percig nincs végig gondolva semmi benne. Amiket leírt spoilerben az kb. Össze is foglalja azt a nettó faszsagot, amit ez a film elkövet. A film hangulat pedig tök jó lett volna. Erre szokták mondani, hogy nincs az a jó kakashere pörkölt, amit egy csipet szarral ne lehetne elbaszni.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Az ugye világos, hogy egy Star Trek az nem úgy nem a valóság, mint egy Annihilation? Teleportálnak, időutaznak, transzformálódnak, satöbbi, a saját valóságukon belül kell megfelelniük a saját szabályaiknak
De pont ez az, hogy nem felel meg.
Teleportáció? Olyan nincs a Star Trekben, transzportáció van. Hogyan működik egy transzporter? A szerkezet a tested integritását megőrízve atomjaidra bont, ezt adatként eltárolja, majd a megadott ponton újraalkotja azt. A valóságban nem lehetséges, de az elméleti alapok vannak annyira reálisak, hogy vadabb képzelőerővel el tudod azt hinni, hogy félezer év múlva lehetséges lesz.
Időutazás? Ma is tudjuk, hogy lehetséges (a relativitáselmélet alapján csak a fénysebességet kell elérned hozzá :D), az ST csak ezt fordítja át a saját realitásába.
Odo alakváltása? Na, ott már gondok vannak, mivel alapvető fizikai ismeretekkel is megérthető, hogy egy pohár súlya nem lehet egyenlő egy 90 kilós masszáéval. Nem működik a sorozat saját valóságán belül (hiszen most magyaráztuk el, hogy a sorozat valósága a mi valóságunk elméletein nyugszik), a sorozat készítői is csak hülyeségekkel próbálták megindokolni, de sosem sikerült, hiába dolgozott az ST-n a kezdetektől fogva egy adag mindenféle tudós is a teljes hülyeségek szanálása érdekében.
Mondok neked ilyet más filmekből: az Érkezésben amikor megérted, ahogy az idegenek az időt kezelik, és ahogy ez leképződik a nyelvükben.
Ez csodálatos, de van olyan haverom, aki azért utálja az Arrivalt, mert a vége szájbarágós, szóval szerinte ettől csőbuta az egész film, pedig tudjuk, hogy nem az.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amit nem értek, hogy miért vagy ennyire szelektív a borzalmasan kritikus éneddel. A Jumanji jó film? A lófaszt. Tele van még nagyobb faszságokkal csak ott elfogadtad, hogy a film világában értelme van és szórakoztat. Itt meg nem.
Te tényleg nem érted, ez kurva ijesztő. A Jumanji tele van faszságokkal, de mihez képest? A valósághoz képest, ahol az Annihilation játszódik? Hát annyi baj legyen, hiszen egy videójátékban játszódik, könyöröm!!!
Ne akarjál légyszíves beállítani engem egy ilyen csávónak, akinek a Rock filmjeim, meg az F&F a világa. Nem fogok sokadjára pózolni itt a kedvenc rendezőimmel, meg filmjeimmel, mert semmi értelme az összevetésnek, ha más kedvenceim lennének, akkor sem fogna ki rajtam, hogy helyükön kezeljem a dolgokat. És pl. ne a Star Trek, meg a Jumanji valóságát vessem össze az Annihilationével.
Amúgy részedről azért fejezted be, mert el sem kezdted. Csak kötekedni jöttél, de nem volt nálad semmi. Ennek mi értelme? Bele ne kelljen gondolni, hogy esetleg a másik olyasmit fogalmazott meg (vagy csak próbálkozik vele, a maga egyszerű, F&F-es módján), amiben több ráció van, mint abban a hisztiben, amivel te készültél?
Ja, és csak hogy magamra reagáljak, mert miért ne: azért tartom jó példának a Star Treket, mert tökéletesen bemutatja azt, hogy miből következik a sok netes komment ilyen meg olyan filmek logikátlanságairól. A hülyeségből.
Sokan ugye alapból elvetik a transzportációt meg az időutazást, mert irreális hülyeségnek gondolják őket amiatt, hogy nincsenek tisztában az elméleti alapokkal, és így már mindjárt nem fog feltűnni Odo sem, hiszen "az egész Star Trek hülyeség, kis olcsó szar sci-fi, hát nem? Hát de!"
Szóval kedves Holden: le merem fogadni, hogy ha odaállnál az Annihilation forgatókönyírója elé a fenntartásaiddal, akkor elmagyarázná neked, hogy így meg úgy vagy hülye, mert amit te gondolsz, az így meg úgy logikátlan hülyeség. Hatalmas tévhit az, hogy ezeket a filmeket csak úgy összehordják mindenféle komoly kutatómunka nélkül, szóval majd ha te elvégezted ugyanazt, és az alapján is logikai tévedéseket látsz ott, na, akkor majd lehet vitatkozni, addig viszont csak egy okoskodó néző vagy, aki úgyis téved.
És tényleg ez a legszebb az egészben: hogy te előállsz a saját baromságaiddal, majd széttárod a karodat a veled vitatkozónak, hogy "tessék, cáfold meg a baromságaimat", miközben ugye neked kéne azokat alaposan, pontról pontra alátámasztanod. De nem, a munkát azt végezze el más, te csak zseni vagy, így születtél, tutira igazad van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Esetleg mindenki a saját személyiségének megfelelő módon halt meg vagy éppen nem halt meg ? És ha szerinted a DNS mixelődés semmi extra akkor színvakként szemlélted a szivárványt. Persze, hogy semmi exra, és még az eső is esik, kicsit talán még a szél is fúj kellemetlenül. De nincs ezzel semmi gond, nem mindenkinek jön be minden, és ha a lényeg nem érint, akkor onnantól lehet benne bármi, nem lesz érdekes.
es mi van a bicajokkal?
vagy ha csonakkal eveznek be a vilagitotoronyhoz?
egy nap alatt ep elmevel odaerhetne egy csapat
Parizer forever.
Jó hát nekem minden bejött amit eddig írt. Talán a Sunshine vége az amit őszintén szólva kicsit elbaszarintott, de a többivel szvsz semmi gond nincs. Az Ex Machina is remekül kivitelezett film. Kurva jól ábrázolják vizuálisan a két karakter közötti viszonyt. Szvsz a mostani világszarja Annihilation is baromi jó film, de ez nem populáris vélemény. Nade majd a Fast & Furious 9!
De, populáris vélemény, nem kell ez a hiszti. Pont ennek a véleménynek dőltem be, és írtam le részletesen a problémáimat a filmmel több fórumon is, és milyen érdekes, válasz nem érkezik rá sehol.
Illetve de, ilyen F&F 9 szintű beugatás, de már mondom is, hogy igen, a F&F 9 jó eséllyel szimpatikusabb film lesz, mint ez, és másoknak is kevesebb csalódást fog okozni: ugyanis aki szereti, tudja mire számíthat, és aki rühelli, az úgyszintén. De Garland már kétszer beetetett, hogy valami magas cucc jön, aztán mindkettőt egy 4|10-es thrillerként fejezte be.
Mondok ellenpéldát a közelmúltból: Jumanji. Egy ótvaros reteknek tűnt már az ötlet is, amiben a trailerek csak megerősítettek. Aztán maga a film meg pozitív csalódás volt, mert mind a történet, a poénok, a fordulatok vagy a karakterek elvárható színvonalát sikerült jócskán megugrani, meglepően fantáziadúsan. Ugyanúgy 6|10, mint az Expedíció, csak a Jumanji 2-nek tűnt, az meg 9-nek.
Respect is not given. It's taken.
Mit vársz, hogy pontról pontra próbáljam megváltoztatni a véleményed? Most én ide írok neked egy 3000 karakteres monológot egyből máshogy fogod gondolni? Nem. Akkor meg mi értelme lenne arról vitázni, hogy szerintem ezért nem szar szerinted meg azért az. Szerintem bárhogy nézzük ezerszer több érték van benne mint az általam baszogatásként felhozott FF szériában együtt, dehát ez van.
Annihilation
Amikor kijött a film első trailere, gyorsan megvettem a könyvet és ki is olvastam, hogy képbe kerüljek. Őszintén szólva nem igazán nyűgözött le. Rövid volt, sci-finek kicsit unalmas, a feminim vívódás nem a kenyerem, és azt se igazán vette be a gyomrom, hogy a végén szépen, szájba rágósan elmagyarázta az író, hogy mi is lehet a rejtély. Sebaj. Majd talán a film. Voltak benne szép képek, tény. De egyébként semmi pluszt nem adott, ráadásul a vége rettenetesen kilúgozott volt a könyvhöz képest, ami egyébként se állított fel túl magas sztenderdeket.
Egynek elment.
The Last Jedi
Erőt vettem magamon, és végig néztem. Rajzfilm magas költségvetésű filmként tálalva. Fel nem foghatom, hogy miért kell gyermeknek tekinteni a nézőt, de mivel ebben van a zsozsika, nyilván tolni kell a legszűkebb keresztmetszetet. Műmájer konfliktusok, cringy szövegek, erőltetett katarzisok, nulla tét. Nagy kár érte, de nem én vagyok a célközönség, így nincs okom a panaszra.
Mert fuckin Disney...
Tény. Disney. Mely céget én viszont maximálisan tisztelek. Egy full komoly, jég hideg, profit orientált cég, de akkor is megengedhetnék maguknak egy picit a jó ízlés gesztusát. Nem várok én el sokat, öreg vagyok én már ehhez, meg semmit se számít az életemben, de na. Azért megerőltethetnék magukat egy kicsit abból a KAZAL pénzből, amit ezekkel a szarokkal keresnek.
Így. A 9. rész pedig kimarad, még "tékából" is. A Solo meg alap, hogy dettó erre a sorsra jut, annak már az előzetesét sem tudtam megnézni. :D
RIP SW.
Non serviam
Semmi fogalmuk nem volt a zónáról, hiszen ugye semmi nem jött ki onnan az őrmestert kivéve. És ha nem mágneses interferencia okozta az anomáliát akkor az iránytű akár működhetett volna.
Az időérzék elvesztése szerintem egy tök jó ötlet volt, egy kis wtf az elejére, hogy lehessen tudni, hogy valami nincs rendben. Napok estek ki, és valószínűleg nem arra készültek, még kint, hogy egész napnyi anyagokat rögzítsenek megállás nélkül, amit azután napokig nézzenek, hogy hol a kiesett idő, amit lehet, hogy a visszanézés közben kiesett idő miatt nem is vesznek észre... :D
A sima medvénél (akkor talán még nem volt zombi) csak zajt hallottak, aztán ott kapta el a csajt az talán még nem az őrtornyos helyszínen volt, de tény hogy lehettek volna valamivel óvatosabbak is a krokodilos incidens után, de kb. a kötözős csajszi, meg a főszereplő csajszi voltak katonák, a többiek tudósok..
(A zombi medve+kinyírt csajszi mutáns visszatérése szerintem az egyik legfaszább jelenete volt a filmnek. Illetve mikor rájöttek, hogy az izé mixeli a DNS-t is és azért mutál szát mindent.)
Kane-el kapcsolatban én nem vagyok benne biztos, hogy találnának bármit a vérében, ha sikerült egy olyan mutációt létrehoznia a shimmernek, ami maga az ember, bár ugye elég vad és totál véletlenszerűnek tűntek a mutációk, de Lena is 'mirroring'-ról beszélt a végén ami ugye lehetne akár teljes azonosság is.
Mondjuk ha nagyon rövidre akartam volna csinálni a filmet akkor annyi lett volna, hogy mikor mindenki konstatálta az időkiesést akkor szépen hátraarc és vissza ahonnan jöttek... :D Csak ugye ők vállalták az expedíciót a már ismert kockázatokkal.
A könyveket nem ismerem, úgyhogy ahhoz nem tudom hasonlítani a filmet, de nekem tetszett.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
kane masolat, hiszen az eredeti ongyilkos lett
Parizer forever.
Mondjuk abban is van némi igazság, hogy ha van egy ilyen terület ahová expedíciók mennek be és semmi nem jön ki oda azért egy idő után már tök fölösleges ugyanolyan expedíciót küldeni,annyi talán, hogy ugye elvileg a filmbeli volt az első olyan expedíció, hogy több tudós is ment a csoporttal, nem csak katonák.
A másik ami még kérdéseket vet föl részemről, hogy nem kellett volna esetleg néha néhány mutánsnak fölbukkannia a shimmeren kívül is ... ?
Amúgy ha már a hibák szóbakerület akkor az egyetlen ami nekem különösebben szemet szúrt az a működő videokamera a világítótoronyban. Egy aksis kütyü azért szerintem egy hét alatt töltés nélkül lemerül akkor is, ha nem használják.
Mondjuk részemről egy folytatás ilyen minőségben bármikor jöhetne, (a hibái ellenére is) főleg ha könyvben már van és az is van olyan jó kb. mint az első...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
tobb ember is kijut a regebbi csoportokbol, es napokon belul mind meghal rakban (vagy masban is?!)
es csak halvany masolata a szemelyiseguk a reginek
Parizer forever.
+1 az annihilation fikazoknak. ugylatszik az uj alien filmek sikere precedenst teremtett. orditoan buta scifiket a zembereknek hiszen lathatoan nem gondolkoznak. kb amiket holden osszeirt. az egyetlen pozitivuma a zona filing ami eleg stalkeres.
last jedi
vartam a bad ass luke-ot, hat lof@sz se volt.
a telihold kepu azsiai kiscsajtol a borsodzo futkosott a hatamon, annyira szornyu. szegyellem leirni de ebben a reszben mar en is csalodtam.
"okey-dokey!"
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A F&F jó, mert tudod, hogy rossz. Az Annihilation rossz, mert nem tudod, hogy rossz. A következő Garland film jó lesz, mert már tudod, hogy rossz lesz? :)
Egészen különleges értékeket látsz meg a filmekben. Neked szerintem nem szabadna se trailereket nézni, se véleményeket olvasni, csak beülni mindig valami random cuccra, nehogy a végén elromoljon a film az elvárásoktól.
Tételesen leírtam egy hosszabb spoiler keretében, hogy nagyjából mik a problémáim a filmmel, természetesen említés szintjén sem szerepeltek benne az elvárásaim, már régen rossz lenne. Az a lista egyébként koránt sem teljes, de bőven elég ahhoz, hogy azt mondjam, ez egy maximum közepes blöff volt.
Ugyanakkor szerintem teljesen korrekt szempont az is, ha megnézzük, mivel házal az adott film. Egy F&F mikor okozott utoljára csalódást? (egyébként nem én rángattam ide, de kötelező megemlíteni, ha valakivel ellentétes véleményt fogalmazva bukkanok fel, mert hát semmi gondom a sorozattal, olyan, amilyennek mutatja magát, és ez kapásból engem is minősít nyilván)
Az Annihilation az első pillanattól azzal házal, amivel az Ex Machina is tette: hogy itt most valami entellektüel filmet kapsz. (Gyakran arcokon) kitartott képek, hosszú csendek, ambient zene, sejtelmes baszódás a játékidő 2/3-áig, mindez már a trailerekben erőltetve.
:D Te jó ég, most ugrik be a duma, amivel az Annihilationt hájpolták, hogy a közönségnek túl intelligens volt a film, nem értették :D :D :D :D :D
Hát az Interstellar vagy az Arrival azért átfért valahogy a tesztvetítéseken, ez meg fennakadt, ezt már nem tudta elrendezni az egyszeri ember agya, világos :D
Respect is not given. It's taken.
Lehet akkor nalad is ez a gond. :D
Egyébként egész jól összefoglaltad, hogy miért haldoklanak a mozik: a néző az intelligensebb filmeknél kitalálja, hogy ő úgyis okosabb a készítőknél, ezért beleköt az élő fába is, a buta filmeknél viszont az van, hogy "háhá, te nem érted, hogy ez direkt ilyen buta, just go with the flow".
Ugye ez azért bajos, mert az okosabb filmeket Jani, aki otthon tuningolja a 100 éves Honda Civicet eleve nem fogja megnéznim, vagy ha meg is nézi, akkor sem fogja érteni, mi volt az az unalmas szar, amit látott. Közben meg te Janival együtt viháncolsz a F&F-on, mert "jaj de buta, hát mennyire meta már", tömöd az arcodba a popcornt és pirospozsgás arccal röhögsz azon, amikor Vin Diesel hatvanadjára is meghajlítja a teret egy bevehetetlen kanyar közben... aztán meg megnézel egy értelmesebb sci-fit és lefikázod, mert nem vették fel a szkafandert, amikor leszálltak a bolygóra. A különbség meg ugye annyi, hogy a F&F eleve egy értéktelen okádék, a sci-fi meg mondott neked tök jó dolgokat és értékes volt, de hát istenem, nem vették fel a szkafandert, szóval akkor szar.
Kösz, hogy megölöd a filmeket, asszem.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként igen, ez a gond, ugyanis a már felsorolt faszságokat tényleg nem értettem, meg ahogy nézem, még vagyunk így egy páran. Esetleg kivezethetnél a sötétből mindannyiunkat, hiszen láthatóan neked tiszta volt minden :)
Respect is not given. It's taken.
I see what u did there! :O
Ez lenne az értelmesebb sci-fi, ami mond nekem tök jó dolgokat (miket? :O), meg értékes? Meg a meghivatkozott Covenant? :D Akkor örömmel öltem meg a mozit, megyek is vissza forgatni a kést a hullájában. Amúgy ha ezt komolyan írtad itt, akkor te nem vagy normális.
Respect is not given. It's taken.
:D
hogy lenne ertelmesebb egy sci fi, amiben alapbol logikai hibak vannak?
"okey-dokey!"
A Prometheust hivatkoztam meg egyébként, de tőlem értheted a Covenantra is (végül is utóbbira jobban illik a példa, mert a Promcsiban leveszik a szerkót, miután lementek benne, de a nézői benyomások alapján ez teljesen mindegy).
A nem vagy normálishoz meg annyit, hogy szerintem ti nem vagytok teljesen normálisak, amikor a logikai bakikat felnagyítjátok vagy a mondanivaló egy részével nem értetek egyet, aztán leszarozzátok miattuk a teljes filmet. Pl. annak idején a Star Trekben miért nem zavart senkit sem az, hogy rendszeresen védőfelszerelés nélkül sugároznak le a srácok az M típusú (mit M típusú, az összesre :D) bolygókra? Mert nem ront semmit az intellektuális élményen, azért. Mostanában a TNG-t és a DS9-t nézegetem, és bizony tele van faszsággal mindkettő (pl. Odo alakváltása a DS9-ban szinte részről részre máshogyan működik, és fogalmam sincs, hogyan tud az egyik részben pohárrá, a másikban meg óriási szörnnyé átváltozni), csak tökre mindegy, mert nem az a lényeg.
Szóval szvsz érdemes lenne már megbékélni azzal, hogy egy film nem a valóság.
Szerk: A legjobb eddig a 2 és fél évadnyi DS9-ban, amit végigültem az volt egyébként, amikor a Chief utazik az időben és mindig összefut a jövőben saját magával, a jövőbeli énje (akivel ugye meg kellett történnie az időutazásnak a múltban) meg látszólag sosem emlékszik arra, hogy mi van. A rész végére kezdesz egyre jobban belezavarodni, ami valószínűleg már a forgatókönyvíróknak is feltűnhetett, mert egyszercsak Chief megkérdezi future Chieftől, hogy ez hogy van, mire future Chief megszólal: "sosem értettem az időéletmélethez". :D És ettől még egy zseniális rész az egész.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ebbe itt már teljesen felesleges belemennem, mert ha magadtól nem jutottál el idáig, akkor segítséggel sem fogsz, de azért néhány mondat:
Az ugye világos, hogy egy Star Trek az nem úgy nem a valóság, mint egy Annihilation? Teleportálnak, időutaznak, transzformálódnak, satöbbi, a saját valóságukon belül kell megfelelniük a saját szabályaiknak. Az Annihilation itt és most játszódik, a megváltozott szabályai pedig egy olyan rendszert érintenek, amit egy szóval sem kritizáltam. Én a film saját rendszerén belüli faszságokat soroltam fel, amik kizökkentenek, de honnan is? Abban ugyanis igazad van, hogy ezek semmit nem rontanak az intellektuális élményen, hiszen az itt fel sem merül: miféle intellektuális élményt kapunk ettől a filmtől?
Hogy olyan dolgokról beszél, amikről egy munkahelyi reggeli közben nem szoktál? Csak azért, mert felemlít témákat, nem fogok elájulni, ha semmit nem kezd velük. Mert hát mit is kezdett a film az emlegetett önpusztító hajlammal? Mi következett abból, hogy behozta ezt a témát?
Intellektuális élmény, persze. Mondok neked ilyet más filmekből: az Érkezésben amikor megérted, ahogy az idegenek az időt kezelik, és ahogy ez leképződik a nyelvükben. Az Interstellarban, amikor az addig csak elméleti időtorzulás valósággá válik a vizes bolygó után. Ezek jó példák szerintem, mondanál esetleg hasonlót az Annihilationből? Nem fogsz tudni, mert nincs benne: másfél órán át hitegetnek, hogy jön majd, aztán kapsz helyette egy
, meg azt a szánnivaló mocskot a végére.
Respect is not given. It's taken.
Most te tényleg egy bena sztar teknős sorozatot hozod az okos sci-fi filmek példájanak? :)
Parizer forever.
Nem foglak kivezetni, mert láthatóan túl mélyre mentél a fikázásban szóval értelme se lenne belekötnöm abba amibe te belekötsz. Beletudnék, de minek. Továbbra is tartom, hogy a csőegyszerű, klisé hegyekre épülő, ezerszer látott elemekből építkező filmek mocsarában ez kiemelkedő alkotás. Lehet ez zavar be, nem tudom. Persze ha az ember mindenütt hibákat keres a saját logikája szerint akkor találni is fog. Nincs tökéletes film / könyv. Minden a saját világában létezik a saját logikája szerint nem a sajátod szerint. Ha ilyen kurva kritikusan szörszálhasogatva elkezdeném nézni az egyik kedvenc filmem tuti szét tudnám barmolni egy pillanat alatt. Szerintem vannak problémák amiket be lehet nyelni mint "movie logic" vagy a film világában érthető dolgot és van amit sajnos nem. Amikbe te belekötöttél meg itt még páran gond nélkül beleillenek az első két kategóriába. Pl miért nem a víz felől mennek alapból. Hát baszki lehet nem akarnak minden alkalommal 300km-t kerülni, picsatudja, nem is lényeg. Persze biztos jobb lenne a film ha 20 perc alatt vége lenne. Ettől nem lesz egy értékelhetetlen szar valami amit nem tudnak megírni. Szerintem. Persze értem azt is, hogy szerinted meg miért az. Amit nem értek, hogy miért vagy ennyire szelektív a borzalmasan kritikus éneddel. A Jumanji jó film? A lófaszt. Tele van még nagyobb faszságokkal csak ott elfogadtad, hogy a film világában értelme van és szórakoztat. Itt meg nem. Nade mind1, azt utálsz amit akarsz igazából csak mikor lehúzol egy jó filmet azért mert mekkora faszság meg logikátlan baromság közbe meg jösz ilyenekkel hogy a Jumanji milyen jó (amivel amúgy egyetértek, mert szerintem is baromi szórakoztató volt meg szeretjuk a Rock-ot, Rampage is várós nagyon, de most a te világodban beszélek róla) meg a FF széria is jó mert tudjuk hogy szar akkor akarva akaratlanul is olyan helyre teszi az ember a véleményedet amivel teljesen felesleges kezdeni bármit is.
Másrészt amit érintettél egy picit, hogy kritikák magasztalták. Nem ártana neked szerintem ha leszoknál a kritikák nézéséről mielőtt megnézed a filmet. Befolyásol. Így vagy úgy, de befolyásol. Plusz manapság semmit nem ér a kritikák 90%-a. Jönnek itt az előzetes reakciók, hogy vááá mekkora film x meg y, 9/10 aztán két hét múlva kiderül, hogy hááát azért mégse csak engedték őket megnézni 2 héttel hamarabb és ezért ofc hihetetlen jó film. Vagy jönnek az agyonhypeolt filmek amiktől mindenki elvárja hogy jó legyen, de azért lehúzzák hogy több figyelmet kapjanak. Hidd el az Infinity War is a képregényfilmek nonpluszultrája lesz megjelenés előtt ami aztán húúú meg ááá aztán lehet kapunk még egy Ultron-t. :D Teljesen mind1, mert az első sor kritika áradat szét fogja szopkodni a Marvel kukiját. Én többek közt ezért nem nézek semmi vagy hiszek el bármit ami megcsapja a szemem mielőtt megnézek valamit. A pontozásos rendszer meg alapjaiban retardált, mert az emberek képtelenek értelmesen használni már ezer éve, de ez egy másik téma. El tudom én azt magamnak dönteni, hogy jó-e érdekel-e egyáltalán. Szerintem te is és akkor nem esnél ilyen hibákba, hogy a kritikák miatt hatalmas elvárásokkal egy nagyon szofisztikált filmet vársz aztán kapod azt amit.
bocs a wot offért. Részemről itt be is fejeztem.
Holdennek teljesen igaza van. Nekem is mindig ez a bajom az ilyen "élet közeli" sci-fivel, hogy egy rohadt percig nincs végig gondolva semmi benne. Amiket leírt spoilerben az kb. Össze is foglalja azt a nettó faszsagot, amit ez a film elkövet. A film hangulat pedig tök jó lett volna. Erre szokták mondani, hogy nincs az a jó kakashere pörkölt, amit egy csipet szarral ne lehetne elbaszni.
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
De pont ez az, hogy nem felel meg.
Teleportáció? Olyan nincs a Star Trekben, transzportáció van. Hogyan működik egy transzporter? A szerkezet a tested integritását megőrízve atomjaidra bont, ezt adatként eltárolja, majd a megadott ponton újraalkotja azt. A valóságban nem lehetséges, de az elméleti alapok vannak annyira reálisak, hogy vadabb képzelőerővel el tudod azt hinni, hogy félezer év múlva lehetséges lesz.
Időutazás? Ma is tudjuk, hogy lehetséges (a relativitáselmélet alapján csak a fénysebességet kell elérned hozzá :D), az ST csak ezt fordítja át a saját realitásába.
Odo alakváltása? Na, ott már gondok vannak, mivel alapvető fizikai ismeretekkel is megérthető, hogy egy pohár súlya nem lehet egyenlő egy 90 kilós masszáéval. Nem működik a sorozat saját valóságán belül (hiszen most magyaráztuk el, hogy a sorozat valósága a mi valóságunk elméletein nyugszik), a sorozat készítői is csak hülyeségekkel próbálták megindokolni, de sosem sikerült, hiába dolgozott az ST-n a kezdetektől fogva egy adag mindenféle tudós is a teljes hülyeségek szanálása érdekében.
Ez csodálatos, de van olyan haverom, aki azért utálja az Arrivalt, mert a vége szájbarágós, szóval szerinte ettől csőbuta az egész film, pedig tudjuk, hogy nem az.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Te tényleg nem érted, ez kurva ijesztő. A Jumanji tele van faszságokkal, de mihez képest? A valósághoz képest, ahol az Annihilation játszódik? Hát annyi baj legyen, hiszen egy videójátékban játszódik, könyöröm!!!
Ne akarjál légyszíves beállítani engem egy ilyen csávónak, akinek a Rock filmjeim, meg az F&F a világa. Nem fogok sokadjára pózolni itt a kedvenc rendezőimmel, meg filmjeimmel, mert semmi értelme az összevetésnek, ha más kedvenceim lennének, akkor sem fogna ki rajtam, hogy helyükön kezeljem a dolgokat. És pl. ne a Star Trek, meg a Jumanji valóságát vessem össze az Annihilationével.
Amúgy részedről azért fejezted be, mert el sem kezdted. Csak kötekedni jöttél, de nem volt nálad semmi. Ennek mi értelme? Bele ne kelljen gondolni, hogy esetleg a másik olyasmit fogalmazott meg (vagy csak próbálkozik vele, a maga egyszerű, F&F-es módján), amiben több ráció van, mint abban a hisztiben, amivel te készültél?
Respect is not given. It's taken.
Ja, és csak hogy magamra reagáljak, mert miért ne: azért tartom jó példának a Star Treket, mert tökéletesen bemutatja azt, hogy miből következik a sok netes komment ilyen meg olyan filmek logikátlanságairól. A hülyeségből.
Sokan ugye alapból elvetik a transzportációt meg az időutazást, mert irreális hülyeségnek gondolják őket amiatt, hogy nincsenek tisztában az elméleti alapokkal, és így már mindjárt nem fog feltűnni Odo sem, hiszen "az egész Star Trek hülyeség, kis olcsó szar sci-fi, hát nem? Hát de!"
Szóval kedves Holden: le merem fogadni, hogy ha odaállnál az Annihilation forgatókönyírója elé a fenntartásaiddal, akkor elmagyarázná neked, hogy így meg úgy vagy hülye, mert amit te gondolsz, az így meg úgy logikátlan hülyeség. Hatalmas tévhit az, hogy ezeket a filmeket csak úgy összehordják mindenféle komoly kutatómunka nélkül, szóval majd ha te elvégezted ugyanazt, és az alapján is logikai tévedéseket látsz ott, na, akkor majd lehet vitatkozni, addig viszont csak egy okoskodó néző vagy, aki úgyis téved.
És tényleg ez a legszebb az egészben: hogy te előállsz a saját baromságaiddal, majd széttárod a karodat a veled vitatkozónak, hogy "tessék, cáfold meg a baromságaimat", miközben ugye neked kéne azokat alaposan, pontról pontra alátámasztanod. De nem, a munkát azt végezze el más, te csak zseni vagy, így születtél, tutira igazad van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök