Duke Nukem

Utolsó bejegyzés

Duke Nukem

Nyilván jelenleg nem Duke Nukemmel történnek a legfontosabb dolgok a világon, de van itt egy kis érdekesség, ami igazából megérne egy misét: Randy Pitchford végre leült egy kicsit dumálni a Duke4.net communityvel a franchise jelenlegi és jövőbeli helyzetéről:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6JephRoi3os
Kurva hosszú, szóval nem néztem végig, de az első fél óra alapján is nagyon érdekes betekintést nyújt Randy gondolkodásáról és az üzleti realitásokról. Más kivonata alapján a fontosabb infók:

- A Gearboxnak elég sokba került Duke apró cameója a Ready Player One-ban.

- Ha kész a Rad Rodgers, a Gearbox szeretne együtt dolgozni a Slipgate-tel (ex-Interceptor Entertainment) egy hasonló side scroller Duke-játék fejlesztésén.

- Randyék már dolgoznak a következő AAA Duke-játékon, de a Gearbox csak a koncepciós fázisban és a fejlesztőcastingban vesz részt, tehát a játékot nem ők fejlesztik, aktív fejlesztés pedig még nem folyik. Ezt Pitchford azzal indokolja, hogy kb. 50 millió dolcsit kóstáló büdzsében gondolkoznak, ennek előteremtéséhez pedig a Gearbox önmagában kevés. Egyébként érezhetően foglalkoztatja Randy-t a Doom 2016-ból történő kiindulás, de arra is felhívja a figyelmet, hogy a hasonló kreatív hullámok mentén készült Prey megbukott, szóval nem tudni, mennyire érdekli őket a "modern retro" dizájn. Emellett leszögezi azt is, hogy a Duke frencsájz élete vagy halála a következő játékon múlik (erre is felhozza példának a Doom 2016-ot, mondván, hogy ha az bukott volna, akkor annyi a Doomnak és az idnek is), szóval egyrészt akkor indul majd be a fejlesztés, amikor majd biztosak lehetnek abban, hogy a játék kurva jó lesz + ha fel tudják mutatni azt a szintű "subtle innovationt", mint a Doom 2016. Kell bele egy olyan elem is, mint a Doom SnapMapje: valami újdonság, ami potenciálisan nagyot szólhat.

- A következő Duke-játék Unreal Engine 4-en fog robogni.

- Továbbra sem ígér semmit a DNF editorról, mert elmondása szerint túl nagy a játékban a kupi ahhoz, hogy normálisan lehessen moddolni.

- Jelenleg tárgyalnak a Take Two-val a DNF kiadási jogainak megszerzéséről, és ha ez le van tudva, akkor szeretnének csinálni egy új, gyűjteményes kiadást a játékból dokumentumfilmmel és a régi verziók valamilyen formában játszható formában való tálalásával (ebből a szempontból nyilván leginkább a 2001-es verzió játszik, de ott sem egyszerű a jogi helyzet).

- A DNF sajtóban sokat kritizált, egyik legízléstelenebb részével kapcsolatban elmondja, hogy neki sem tetszett, de nem akarta cenzúrázni a 3DR-t, szóval csak egy picit finomítottak rajta és ez került bele a végleges verzióba (hozzáadták azt az egy mondatot, amiben Duke a sajnálatát fejezi ki amiatt, hogy megöli a nőket... hát, nem segített sokat).

- Sajnálja, hogy a Duke World Tourt egy kicsit "elbaszták", de nem igazán érti, hogy miért utálta annyira a fanbázis (ezt mondjuk én sem).

- A Duke World Tour természetesen megbukott... ki gondolta volna a "szerény" árazás és a hiányzó kiegészítők láttán?

- A World Tour forráskódját valószínűleg ki fogják adni, de csak akkor, ha ez a Gearboxnak kb. semmibe sem kerül.

- Lesz Duke-film, és úgy tűnik, azon a treatmenten alapul majd, amit a Gearbox még annak idején állított össze a Duke Beginshez.

Szerkesztette: Doom - 2017 júl 25


"Az istenit, de kurva jól nézek ki!"

Ugyanolyan vagyok, mint a többi lány. Családra vágyom, gyerekekre, arra, hogy néha megverjenek.



már csak röpke 20 év és lesz is belőle valami

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ja, egyébként engem is a DNF-es mentalitásra emlékeztet Pitchford hozzáállása ezzel a "csak akkor jön, amikor már biztosak vagyunk benne, hogy kurva jó" dologgal.

Szvsz nem is hatalmas innováció kéne Duke-nak, csak egy szolid lövölde, ami a Duke 3D-t utánozza az összes többi FPS helyett.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



hazug pitchford kamu dumáival tele a padlás.


CJ képe
CJ

Bárcsak lenne egy olyan Duke Nukem rész, ami akkorát üt mint a 3D anno... yea, dream on...

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Tibre írta: hazug pitchford kamu dumáival tele a padlás.

Ezen mondjuk érdemes árnyalni egy picit: én is tipikus "snake oil salesmannek" tartom a csávót, de hazudni eddig csak és kizárólag a Colonial Marines kapcsán sikerült neki, és az sem hazugságnak indult, csak az lett belőle, mert nem volt pofájuk reálisan reklámozni a játékot és a fejlesztőváltást is elhazudták. A poén az, hogy végül megúszták az egészet, pedig a SEGA durván nekikment, csak ugye hibáztak ők is, szóval egy kifejezetten fos ítélet lett a vége a dolognak.

A DNF esetében ilyesmi nem volt.

Szerk: Egyébként érdemes megnézni Pitchford Twitterét: több követője van a legtöbb legendánál és videojátékos körökben mostanában menő embernél, és ha ráklikkolsz, fél perc alatt egyértelmű lesz, hogy kamuprofilok.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Dúk Ready Player One:
rwurl=http://i.imgur.com/4DWq1WR.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem értem az ilyen cikkeket:
http://www.pcgamer.com/enduring-duke-nukem-in-bulletstorm-full-clip-edit...
Játszogattam már pár órát a Bulletstormban Duke-kal, és nyilván paraszt, a humor meg zömében óccsó, de néha fekszem a röhögéstől. Látszik, hogy nem az volt a cél, hogy hú, most aztán berántunk egy rakás új játékost Duke-ot meglovagolva. A Gearboxnak simán csak volt egy IP-je, ami illik a játék stílusához, szóval poénos extraként, meg hogy Duke-ot egy kicsit a köztudatban tartsák berakták a Bulletstormba és kész.

Egyébként meg működik: nyilván nem a legokosabb az, hogy lelőnek valami katonát, aztán Duke benyögi, hogy "that's one doomed space marine" meg hogy olyan beszólásai vannak, mint pl. hogy "hú, ezt a hidat csak egy szál seggszőr tartja", de Duke ilyen. Az író, aki összehozta a szövegeket meg nem volt hack fraud, mert itt-ott elég ügyes a metahumor (Duke nem érti, mi a faszt keres itt, többször próbálja a többiek tudtára adni, hogy Duke Nukemnek hívják, amikor a többi szereplő az eredeti szövegben Graynek szólítja stb.), és pont annyira komolytalan az egész, amennyire kell neki.

Fun:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7sQX6MH1RTQ

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha nem lesz Jon St. Johnnal voicoverelve, akkor nem ér egy fabatkát sem az egész.

rwurl=https://youtu.be/TroEX6Zt9Jo

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Jon St. John eléggé ki van akadva és CG-filmet akar:
https://twitter.com/jsjisduke
Egyébként érdekes megoldás lenne az, amit mondasz, de nem hiszem, hogy Cena belemenne. Általában ha valakit átszinkronizálnak, azért csinálják, mert nem tud rendesen beszélni (pl. Arnie-nak volt olyan erős osztrák akcentusa a Conanben, hogy először átszinkronizálták, és csak később használták az ő hangját, amikor már jobban befutott és elfogadták, hogy olyan).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A Gearbox a helyzet csúcsán: már egy hete annak, hogy a Duke World Tour lekerült Steamről. A GBX azt mondja, hogy dolgoznak a helyzeten, és hogy csak valami papírmunka lett elcseszve...

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Na, úgy néz ki, hogy nem igaz az a régi pletyka, miszerint a 2001-es E3-on bemutatott DNF csak egy direkt a rendezvényre összerakott "vertical slice" volt.

Frederik Schreiber, a mostani 3D Realms egyik főkolomposa elmesélte azt, hogy mi van náluk archiválva a játékból:

>1999 - 2002

-This is the famous "2001" version.
-This was 90% completed. Id say 14-16 hours of gameplay.
-It was way darker and more serious than the final product. It also played partly as an RPG in terms of your goals.
-You basically had Mission Objectives on your HUD you could activate - Like quests. You also had an inventory with ID badges, keycards, etc. Things you would use in the world. Think Deus Ex Duke.

-You meet and save NPCs. Solve puzzles, and try and solve the mystery of what's going on.
-Then you meet the infected EDF who's attacking you. And the story evolves from there.
-But all very dark, cinematic. Lights going out, flickering in the distance. Moster closets etc. all with cinematic music to fit. Screams in the distance etc.

-VERY serious and dark.
-Nothing campy or slapstick at all. It feels like a horror game
-It's always raining, lighting strikes in the distance, rumbling thunder
-The bike is probably the most impressive. !z2_l1 you get the bike and the game turns half open world
Hub style
-So you can drive out of vegas, and you get a loading screen. Different parts of vegas also has loading screens in between. But you get these missions from NPCs and then solve them (a bit like deus ex)

-Oh.. there's also a subway in vegas you can take to visit different districts in the city.
-It's super fun in multiplayer. 12 maps are pretty much done.
-Specific for Dukematch.

-25 ish levels.
-!z1_l1 to !z5_l7

Bizonyítékként meg berakott egy képet a DNF 2001 könytáráról:
rwurl=https://i.imgur.com/O3ZD3Gf.png
A 3DR egyébként felajánlotta a Gearboxnak, hogy ingyen és bérmentve összefércelik a meglévő matériát, hogy aztán ingyenesen elérhetővé tegyék az interneten, de Pitchford nem ment bele, mert pénzért akarja majd árulni valami DNF Collection formájában. :(

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A 3DR egyébként felajánlotta a Gearboxnak, hogy ingyen és bérmentve összefércelik a meglévő matériát, hogy aztán ingyenesen elérhetővé tegyék az interneten, de Pitchford nem ment bele, mert pénzért akarja majd árulni valami DNF Collection formájában. :(

Micsoda kár lenne, ha kiszivárogna a fenti verzió az internetre... :)



A 3DR egyébként felajánlotta a Gearboxnak, hogy ingyen és bérmentve összefércelik a meglévő matériát, hogy aztán ingyenesen elérhetővé tegyék az interneten, de Pitchford nem ment bele

rwurl=https://imgur.com/rb6cD3N

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Miért? Eléggé bevett szokás, hogy az ilyen "relikviákat" idővel felpakolgatják az internetre fanszervíznek (lásd mondjuk a Saints Row Undercovert vagy a Fallout Van Buren demót), az újdonság inkább az, hogy Bitchford még ebből is pénzt akar csinálni. Mondjuk ha cserébe rendesen befejezik a fejlesztését, akkor én benne vagyok, csak a Gearboxból ezt nem bírom kinézni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Majdnem minden napra jut egy Grabbag feldolgozás, és most is itt van egy Michael Markietól:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2Gro0Z2fzVg
Hogy ez miért érdekesebb a többinél? Mert itt az eredeti MIDI lett feldolgozva a Megadeath verzió helyett! Hála érte.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ami gyakorlatilag DNN lett. (Duke Nukem Never :D )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ennek a poénnak nem hogy szakálla van, valószínűleg már meg is döglött végelgyengülésben.

Egyébként én sajnálom ezt a verziót, mert ha George Broussard nem címeres idióta, akkor egy abszolút baromi jó játékot hoztak volna össze. Belegondolni is rossz, hogy ebből a sok frankó és eredeti ötletből végül lett egy cső FPS, ami igazából csak újrahasznosította a Duke 3D ellenfeleit és kész.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



(Nem checkoltam a Googlet előtte, saját kútfőből jött a remek poén)

"2002 they started implemented a fully dynamic light and shadow renderer. All levels basically turned black, as none of the static lights would work anymore. From 2002 - 2004 they basically redid all levels, with a new "Generated Bumpmap Tech". Think Doom 3, but without true normals. There was a year or two where they tried rebuilding the 2002 version but ultimately scrapped it in 2004."

Most akkor ugye volt egy viszonylag kész játék amit újra kellett építeni az új render miatt. Kérdés , hogy játékmenetben mennyire volt egyben a játék akkoriban, ha nem nagyon, akkor sok mindent nem lehetne vele kezdeni, kb. mint az annó kiszivárgott HL2 alfa builddel, hogy mászkálni lehetett benne, de semmi komolyabb játékmenet. Mondjuk a doom3 leak már talán kicsivel játszhatóbb volt, de ott is ugye mászkálni lehetett inkább, meg volt egy hellknightos átvezető (hányszor megnéztem én azt..:D ) Azért az mutatta a játék végső minőségét, hogy jókorát bukott a Gearboxos DNF, van aki szerint fordítani kellett volna rá még egy kis időt, és a kb. 14 év fejlesztést követő várakozás nem adta el a DNF-t végül. (Bár a metacriticen ugye a 6/10 körüli user átlag azt mutatja, hogy nem kellett volna sok a damn good-hoz, sőt volt akinek így is csont nélkül megugrotta a 10/10-et (7/7 :D))

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Gyanúsan jól néz ez ki (technikailag) 2001-hez képest. Ez közel Doom 3 szint, pedig hol volt még az ilyenkor, a leaked alpha is csak egy évre rá jött. Meg az akkori híres trailer se ezt a minőséget hozta.

Szerk.: Pacsi brian :)



az első két kép nekem túl szépnek tűnik 2001-hez képest...
a 3. képen az ötös sorban azok milyen fegyverek lehetnek?
bár a 4. sort se tudom mit rejt (a freeze cannont leszámítva)

szerk: ozzy beelőzött :)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A DNF 2001 nem feltétlenül jelenti azt, hogy "így nézett ki a játék 2001-ben", csak egy hivatkozás arra a verzióra, amit először a 2001-es E3-on láthattunk. Maga a játék 2003-ban lett szanálva, amikor rájöttek, hogy az új bevilágítás sehogyan sem passzol a régebbi cuccokhoz.

Az aktuális képek 2003-ból valók, ez már azon is jól látszik, hogy máshogyan néz ki a gépfegyver, ami a 2001-ben kiadott screenshotokon ugye még így festett:
rwurl=https://ipon.hu/_userfiles/Image/InGen/0101/01/duke.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Egyébként a DNF extrái között annó ennyit mutatott belőle a Gearbox:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AnZf-kk4hbU
Valószínűleg ez volt a DNF 2001 utolsó verziója, és ez az, amiről most kiderültek új információk.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ja, és ha már belementünk abba, hogy hogy nézett ki a játék, akkor érdemes tisztába tenni a DNF grafikus motorját is. Annak idején Broussardék igazából össze-vissza hazudoztak arról egy idő után, hogy az UE milyen verzióján is fut a játék, mert nem akarták azt a látszatot kelteni, hogy valami ősi cuccon megy a dolog.

A helyzet az, hogy jó korán váltottak az UE1-re (ezen megy a DNF 2001 is)... és ennyi, utána azt módosítgatták a felismerhetetlenségig. Tehát a DNF összes 2001 utáni verziója egy UE1-es Frankenstein szörny, beleértve a végül kiadott 2011-es játékot is. Nem UE2, nem UE2.5, UE1.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



a kiadott dnf unreal engine 1-el készült, mint az unreal tournament?
nebassz

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Szerinted miért futott olyan szarul, főleg konzolon? :D Képzeld bele magadat azoknak a fejlesztőknek a helyzetébe, akiknek azt portolniuk kellett. :DDD

Szerk: Végül is ha olyan szemmel nézed meg a DNF 2011 trélert, hogy tudod, ott mindennek UE1 az alapja, akkor akár még csodálni is lehet a grafikát:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=wVuuyRGB_BA
:D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!