Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?



"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése


Lou képe
Lou
Donator

Oxenfree

jó volt, de biztosan nem fogom többször végigjátszani, hogy

ShowHide spoiler #

Stranger Things-et jól idézte hangulatával, zenéjével, tetszett a játékmechanizmus is, hogy oda kellett figyelni a beszélgetéseknél, időre ment a válaszolás, bár néha bénán jött ki, hogy olyat kellett megszakítanom, amit nem feltétlenül szerettem volna, illetve nem mindig sikerült eltalálni, hogy még végig is menjen a beszélgetés, de azért haladjak is közben. a sok sétálgatás már kevésbé nyert a részemről, de értem, hogy ez is a játék része, a "teleportálgatás" elvett volna a hangulatból tán.
sikerült borzongatnia időnként. meglepő, hogy ilyen röviddel a megjelenés után beszerezhető volt ingyen gog.com-on

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Mad Max

Xbox-on játszom vele, eddig elkerültem.
Egész jó ez az open wolrd wasteland, jól visszaadja a Mad Max univerzum alaphangulatát.

Viszont az irányítás kiábrándítóan rossz:
- fos gombkiosztás: pl. lábon a shotgunnal más gombbal tüzelsz, mint az autóban a sniper puskával... vagy volt olyan is, hogy a B gombbal leugrottam volna a létráról, de mire leértem, még lőtt is egyet a shotgunnal (igen, ez a kettő ugyanarra a gombra van téve)
- ha egy autóba beszállnál, akkor biz pont az ajtónál, pont jó szögben kell állni, csak úgy működik az action gomb. a hóhérért nem nézték meg mondjuk a GTA-t, ahol a járgány mellett bárhol állva be lehet szállni?
- Ugyanez igaz a loot felvételére is: jó helyen kell TARTANI a gombot, hogy felvedd. Mi a faszért kell tartani, miért nem elég csak megnyomni?
- A vezetés is botrányosan fos, teljesen esetleges az irányítás.

Félreértés ne essék, amúgy egy nagyon jó játék, csak tele van a fenitekhez hasonló, idegesítő baromságokkal.



én ugyan pc-n játszottam, de ennyire nem volt rossz az irányítás az emlékeim szerint.

kevés játékok egyike amit tényleg élveztem az elmúlt években

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Billentyű / egér kombó, vagy kontroller?



Ds4

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



[Nekem is rohadtul bejott, mar a trailer alapjan erdeklodo voltam, de meg annal is sokkal jobban bejott. Johet a folytatas! :)

Szerk.: Viszont ilyen iranyitasbeli gondjaim mem voltak, mondjuk ps4 en jaccottam..

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan



The Shrouded Isle

Cthulhu-szektás csuhában pompázó keresztény-szimulátor.

Vallási szekta vezetőjeként kell beteljesítenünk Cthulhu akaratát: "Add nekem a hazúgot!" követeli a túlvilági hang; "Gyönyörködtet a szenvedésed!" kacag a test nélküli jelenés. A vezető házak tanácsadóira támaszkodva kell terelgetnünk a nyájat, hogy azok kellő alázatot, vallási buzgóságot mutassanak, miközben kiszűrjük és feláldozzuk a vétkezőket Cthulhu oltárán.

Játékmechanikai elemeken keresztül kényszerülünk a középszerűség és a tudatlanság jutalmazására a felvilágosult gondolatokkal szemben. A vezető családok közti civakodás és a dogmák között kell lavíroznunk, hogy a főnemes elégedett legyen és a jobbágy fejekben is koromsötétség uralkudjon. Mert Cthulhu megkívánja.

A játék valláskritikája nem túl árnyalt, viszont játékmechanikán keresztül kommunikálja le a nyugati vallásokra jellemző képmutatások és ellentmondások néhányát.



Nekem Chernobog rémlik, de sok dolgon nem változtat. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Igen, asszem ez a csáplény neve, csak ez önmagában ugye nem sokat mond. ^^



Fortnite BR
Kénytelen leszek segget csinálni a számból, mert jelen állapotában sokkal jobban élvezem mint a pubg-t bármikor. Sokat is fejlődött, javítottak sokmindent, map update is kijött nemrég, jó progression is van meg napi challenge-ek. A körök gyorsak, pörgőssek és sokkal kevésbé függ az ember attól, hogy épp milyen kedve van a szervernek mert az esetek 99%ban hibátlanul működik minden. Fura is megszokni, hogy nincs desynch, lag, totálisan random dmg stb stb. Egyszerűen nem basz fel annyira ha meghalok, mert nincs minden kör mögött az a 15-20 perc gearelődés, futás a körbe, szopás mert a halál faszára kéne eljutni, de az rng miatt lootod kurvára nincs és társai. Ilyen szempontból sokkal letisztultabb a dolog. Bár nyílván az arcade hozzáállás miatt ez egyáltalán nem meglepő. Pár dolog ettől független eléggé zavar még mindig. A shotgun túl erős (simán lehet 1shotolni közelről valakit 100hp+100shield-el is, ugyanez zavar a snipereknél is, mert ott is lehet 1shotolni, de azt még valahol megértem ha valaki betol egy fejlövést mert nehéz összehozni azért), a két pump-action shotgun váltogatós lövés kurva nagy nerfre szorul és a bullet spread kurva nagy bullshit smgknél és AReknél. Egyszerűen csak nem oda lő ahova célzol. Viszont 2-3 óra alatt meg lehet szokni és már én is reflexből máshogy célzok velük. Szóval ez csak szokás kérdése, de azért meh. Máshoz voltam eddig szokva, ez sokkal arcade jellegűbb azért. Sok az ugrabugra közelharcban, az építés is nagyon sokat dob a játékon ha tudja az ember jól használni. Itt még el tudnám mondani, hogy a skillcap az gecinagy. Nem elég jól lőnni, tudni kell a ládák helyét, jól építkezni tudni mikor mit kell használni stb és f2p mivolta miatt ez nagyon jól ki is jön. Én pl egyáltalán nem mondanám magam jó játékosnak, de 10 meccsből legalább 6-7 alkalommal top10ben fejezem be. Nyerni egyszer se sikerült még, mert a végére általában tényleg olyanok maradnak akik tudnak játszani. Meg ugye chokemaster a végén ahol már mindenki építkezik én meg még csak tanulom, hogy lehet gyorsan felhúzni effektív kisbázist aki meg tolja már jópár hónapja az ilyen 2mp alatt megvan egy ilyennel. :D Ugyanez érvényes arra is mikor meglősz valakit. Sokan egy pillantás alatt körbeépítik magukat mások meg csak próbálnak visszalőnni.

Összegzésként azt tudnám mondani, hogy baromi kellemes meglepetés és kikapcsolódást nyújtott az elmúlt 1-2 hétben. Valószínűleg teljes mértékben leváltom a pubg-t erre, nem hiányzik az ideg ami azzal jár.



Pár napja néztem EZT.
Hasonló stílusú game csak még van benne csavar is. Amolyan Hunger Games + Pubg + Fortnite elegy. Pl lehet úgy is játszani, hogy te vagy a director és bele lehet nyúlni a játékba, szopatni vagy éppen segíteni a játékosokat.



Néztem hétvégén Forsen-t játszani vele, nekem annyira nem jött be. Hasonló stílus, de a játékmechanikák nem tetszenek. :( SOS is ilyesmi, de az még szarabb sajnos. :D



Chernobog? ó, de :-)
Szláv istenség, akit a kereszténység után a sátánnak kiáltottak ki (...mint kb minden más istent ami konkurrens volt :-) ), előtte nem egyértelműen volt gonosz lény, de azért eléggé. Pl. embert is áldoztak neki meg a rákot és más halálos betegségeket is hozzá kötötték... de hát Odin se volt gonosz isten, pedig ennyit minimum el lehet mondani róla is :-)


Tno képe
Tno

Már miért ne, közel sem ugyanaz az entitás a kettő.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Hmm, ez árnyalhatja a képet. Főleg, hogy még nem volt szerencsém az összes befejezéshez. Köszi az infót!



Én csak ezt a Tchernobogot ismerem:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=S5shK65Z8To

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.




Monster Hunter: World

A rövid verzió: bedőltem a marketingnek, de kicsit sem bántam meg!

Kifejtés: van valami ezekben a típusú játékokban, ami erősen vonz, megmagyarázhatatlanul. Óriás szörnyek, látványos fegyverek, beindul a nyálelválasztásom, ha ilyet látok. Nézegettem a MHW béta videókat, és nagyon tetszett, amit láttam. Aztán elkezdtek befutni az értékelések, és mindenki szerette. Kritikusok is, játékosok is. Pont eladtam pár társast, gondoltam egye fene, megveszem az Xbox One verziót. Ez volt a megjelenés napját követően, azaz úgy másfél hete. Azóta beletettem a játék szerint 79 órát, és még csak a 16. küldetésnél vagyok a 25 lépéses story questben.

Rögtön kezdem a negatívummal: sima Xbox One S-en nem fut jól a játék. Eleve nem is full HD, hanem valamivel kisebb felbontás (850p körüli, szerencsére nem 720p), és valami adaptív technikának "hála", mozgás közben a játék grafikája erősen elmosódott, néhol majdnem szemet bántó. Viszont ennek köszönhetően a 25+ FPS stabilan megvan, szóval valamit valamiért, de azért ez kicsit csalódás volt, nagyon nem olyan a kinézet, mint az újabb generációs konzolokon. Persze önmagában azért szép, meg 2 perc után megszokja a szem, de azért mégis szomorkodtam miatta.

A játék maga viszont bőven kárpótolt. Röviden arról van szó, hogy a rendlekezésre álló 5-6 terület valamelyikére bemész, megkeresed az épp aktuálisan vadászott szörnyet, majd agyonvered, egyedül, vagy 3 másik játékossal egyetemben. És ennyi, nincs túlspirázva, nincs mindenféle nyakatekert indoklás, csak egy egyszerű kérés: "tábort vernénk a dzsungelben, de ott ólálkodik ez a rohadék, verd má' le".

Viszont a felkészülés a vadászatra, na az megér egy misét. Először is, ott vannak a fegyverek. Az a helyzet, hogy a játékban 14 különböző fegyverfajta van, és mind a 14 teljesen másmilyen játékstílust igényel. És itt most nem arra gondolok, hogy pl. ott a 4 lőfegyver, és mind a négy kb. ugyanazt csinálja, csak más animációval, meg az egyik AOE, a másik meg single target... Teljesen más animációk, kombók, gombok tartoznak az egyes fegyverekhez. A gunlance melee távban hatásos, lehet vele ütni is, és kitérés helyett pajzzsal blokkolsz. Az íj középtávú fegyver, rohangálsz a szörnytől pár méterre, ugrálsz előle, míg a két blowgun közül a heavy a nyers sebzést adja, a light pedig mindenféle státusz effektet. Ha ez nem lenne elég, a lőfegyvereknél mindenféle elemű és spec hatású lőszert használhatsz. És nyilván a fegyvereket fejleszteni is kell, többféle fa áll rendelkezésre a fejlesztéshez... oké, hogy hosszúhard, de acél vagy csont? A csont többet sebez, de hamarabb életlenedik (fontos szerepe van a játékban az élességnek, rendszeresen fenni kell a fegyvert), az acél jobban bírja. És mindkettőnek számtalan fejlesztési ága van, elemi sebzések (tűz, víz, villám), kritikus sebzés, státusz effektek (mérgezés, fárasztás, stun), rengeteg a lehetőség. És akkor ott a számtalan páncél szett, minden darabon egy vagy több speciális skill, amit csak páncéllal/nyaklánccal lehet megszerezni...

Aztán ott vannak a mindenféle craftolható segédletek. Százféle ital, csapdák, kenőcsök, távcső. Sőt, van egy karra szerelhető csúzli, na ahhoz is ezer féle lövedéket lehet készíteni. És persze gyűjteni, a gyűjtögetés fontos! Persze indulás előtt még nem árt enni sem a kantinban, ahol a macskák (igen, japán játék, a szakácsok macskák, és szólóban van egy palico, azaz macska társad, akinek szintén gyártatod a felszerelést, cserében segít a harcokban) a számtalan ételfajta közül elkészítik azt, ami éppen szükséges (sokféle buffot adnak).

Aztán elindulsz, és tátod a szád néha, olyan dolgok történnek a játékban. Az adott térképen általában 3-4-féle főboss van, de mellette számtalan kisebb hecsedli is - ezeket nem kötelező ütlegelni, simán elkerülhetők többségében. Szaladgálsz körbe, kutatod a nyomokat - minden megtalált nyomért pontokat kapsz, ha elég sokat elérsz, akkor az adott szörny ismerete bővül, ennek 3 szintje van. A jegyzeteid között ilyenkor meg tudod nézni az adott szörny adatait: általános viselkedése és taktijája, gyenge pontjai, illetve hogy mely elemekre érzékeny és immunis.

Ha kellően magas a szörnyismereted, akkor a térképre belépve az első nyom megtalálása után jelzi a játék a legrövidebb útvonalat a szörnyhöz. Odaérsz, és kezdődik a móka. Kifejezetten változatos, és sokszor nagyon nehéz ellenfelek vannak - nem annyira bonyolultak, mint egy Dark Souls boss, de azért nagyon nem áll messze. Remek képességekkel és animációkkal rendelkeznek, komolyan, élmény minden harc. Fontos szerepe van, hogy kiismerd a jeleket a nagyobb támadásai előtt, főleg, ha lassabb fegyverrel játszol. Nem árt a környezetre is figyelni, vannak használható elemek: magasról ugorva a szörny hátán találhatod magad, vagy éppen gyorsan kilőve egy békát elkábul az ellen - sok-sok ilyen van. Plusz - az előbb említetteknek megfelelően - vannak a szörnyeknek gyenge pontjai: van, amelyiknek a feje, másiknak a szárnya, lába, hasa... Sőt, némelyiket (farok, szárny) le is lehet metszeni, ezzel pl. a wyverneknél az egyik legkellemetlenebb mérgező támadását ki lehet zárni a küzdelemből. Gyakran megfutamodnak a szörnyek bizonyos mennyiségű bevitt sebzés után, és elmennek pihengetni - ilyenkor ha nem követed elég gyorsan, biza lassan visszaregenerálja magát. Ja, és legtöbb küldetésnek 50 perces timere is van...

Ami viszont óriási fun (elsőre): turf war! Nincs annál királyabb látvány, amikor épp egy lapítós gyíkot ölsz, és egyszerre csak beront egy hatalmas dínó, felkapja, megrázza és odébb hajítja -
aztán persze futás, mert te leszel a következő célpont! Ugyanis az a helyzet, hogy a szörnyek nem statikusak, hanem mászkálnak a térképen. És simán előfordul, hogy amíg az egyik főellenelet gyepálod, megjelenik a pálya másik főellenfele, és a két szörny egymásnak esik (persze túl egyszerű lenne, ha kivárnád, így random téged is megtámadnak, van, hogy ketten egyszerre, ami nem egy vidám történés). Egészen elképesztő, az összes ilyen párosításnak saját animációi vannak, hihetetlen látvány tud lenni egy-egy küzdelem.

Igazából ennyi maga a játék. Questet elfogadod, felkészülsz, vadászol, legyőzöd, begyűjtöd a jutalmat, fejlesztesz, és mehet újra az unalomig ismert körforgás. Viszont valahogy sikerült olyan elegyet gyúrniuk, hogy egyáltalán nem lesz unalmas, még nekem sem, pedig én aztán nagyon nem bírom az ilyen farmolós játékokat. 79 óra, és még csak 5 fegyverrel játszottam a sokból, jelenlegi 32 főellenfélből eddig 13-ra vadásztam, és ez a 13 is csak az alap, gyengébb verzió volt. Sok-sok órányi játékot látok még ebben. Részemről 5/7!



Majd a PöCkömön.

Dragon's Dogmával (meg ugyebár a jóval nyilvánvalóbb klónjaival, mint Toukiden, God Eater) én előbb rokonítanám, mint Soulsszal, bár MH-t csak egy nagyon rövid ideig nyomtam 2DS-en.

ibi amentia latet



Simán, csak a Dragon's Dogmával egyetlen percet sem játszottam :-D



Köszi a beszámolót. A nép akaratából 15 perc hírnév a jutalmad:
http://www.rewired.hu/content/megszavazta-nep-monster-hunter-world-betek...

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Avorion

rwurl=http://media.indiedb.com/images/members/2/1109/1108954/profile/greenfigh...

EA meg minden, nem is azért írok róla, hogy bárki megvegye, viszont szerintem érdemes követni az útját. Talán ez a Freelancer óta az első űrjáték, amit ahhoz hasonlónak érzek. Irányítás, grafika, küldetések stb. mind nosztalgikus érzést váltanak ki. Remek csavar a játékban, hogy az űrhajókat 0-ról tudod megépíteni, viszont shipyard-oknál, illetve workshopból természetesen vehetsz kész hajókat is. A játék egyelőre arra épül, hogy a jobbnál jobb nyersanyagokat a galaxis közepe fele haladva tudod kibányászni, így eszerint tagolódik a játék különböző fejlettségi szintekre. Ez persze egy olcsó módja annak, hogy berántson és haladj előre, de emellett sok jópofa funkció került beépítésre, ami már most is működik. Hajódból kiszállhatsz és kapitányt jelölhetsz ki, így az automatikusan tud bányászni, roncsokat szétszedni, követni téged, rendszert védeni stb. Emellett építhetsz űrállomást, gyárat, bányát stb. (amolyan X trilógia szerűen, de annál jóval leegyszerűsítettebb módon, ami szvsz nem hátrány). Kereskedelem, kalózkodás abszolút működik, NPC-kre például rápiríthatsz, hogy dobják el a rakományt. Elég sok random esemény is van: kalózok támadnak a rendszerre, hajót kell megmenteni, Boss hajó jelenik meg stb. Ha a hajódat szétlövik, akkor elveszíted, de nem tart sokból visszaépíteni, így ez senkit ne rettentsen el.

rwurl=https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/83719631602631663/C3751E516A9...

Multi jelenleg dedikált szerveres megoldásban megy, 100-200 játékost támogatva, de mivel 66 ezer csillagrendszer van, így nem nagyon találkozol senkivel :/ (ezt már az elite-ben is rühelltem). Egyébként korrekt módon ugyan azt tudod multiban is letolni, amit single-ben. Akit érdekelhet az lessen rá a fenti linken. Elsőre bonyolúltnak tűnhet, de elég egyszerű nekikezdeni, viszont a végtelenségig lehet finomhangolni mindent benne.

Értékelése egyébként Very Positive steamen. Ha valakit érdekel nyugodtan keressen meg vele.



en egyszer voltam mar elso/utolso, bebebeee!:D egyszer meg csapatban is, de ahoz az kell hogy ne legyen retard a teamben, vagy max csak egy. mondjuk tok ritkan jatszok a BR-el, nekem veled ellentetben tokre bejott a PVE, mostanaban szinte csak azt jatszom, a PVP-ben meg en is tok bena vagyok az esetek nagy reszeben csak neha sikerul "rahangolodni".

"and then you cut, you cut it out
and everything
goes back to the beginning..."



Duo-t mi is nyertünk párszor meg a challange-ek miatt "kötelező" squadozásból is nyertem 1-2-t már. Az egyiket tök egyedül mert mindenki kihalt az első percben és lett vagy 10 killem a végére. Büszke is voltam mennyivel ügyesebb voltam mint a többi 10 éves francia kisfiú. :D Ez amúgy a legszomorúbb benne néha. Minden alkalommal mikor random squadozok akkor ezzel a korkategóriával vagyok együtt ebből kiindulva gondolom az ellenfelek is hasonlóak. Amikor viszont valaki körbealáz és belegondolsz, hogy ez bizony egy pelyhesseggű kiskölök, na az szomorú. :D

btw Moken hiányolt, dobj egy puszit a homlokára, hogy lássa jól vagy. :)



Én is hiányoltam Mikkát, de ha lehet, a puszitól eltekintenék :-)



Mad Max

Csak a végére értem. A zzikszboksz szerint 39 órám ment bele, erről annyit, hogy egy idő után már nem vittem le az egyes régiók threat leveljét nullára, nem scavengeltem, hanem inkább a top dogokra, konvojokra és a campekre koncentráltam (ez utóbbiból maradt 4-5 talán). Ahogy elértem a Road Warrior szintet, rámentem a bosszra.
Mindent összevetve jól szórakoztam, a világot, a mocskot és a port tökéletesen hozta a játék (a bugok ellenére is).



Blood - Cryptic Passage

Ezt a kiegészítőt még sosem vittem végig, szóval már éppen itt volt az ideje. Valószínűleg azért vártam vele sokáig, mert ezt nem a Monolith követte el, hanem a Duke it out in DC-t is szállító Sunstorm Interactive. Azt a legjobb Duke 3D kiegészítőnek tartom a Plutonium után, de még úgy is rosszabb-unalmasabb, mint az alapjáték, a többi expanzió közül a Life's a Beach inkább jó poén, mint rendes pályacsomag, a Nuclear Winter meg trágya, szóval ezekből a legjobbnak lenni nem nagy érdem.

A Cryptic Passage-ről is kb. annyit lehet elmondani, mint a Duke it out in DC-ről: kellemes 10 új pálya, de semmi különösen extra. A level design nagyon "sunstormos", tehát akad néhány csúnyán eldugott kapcsoló és megtévesztő megoldás, ami miatt néha beüt a "na, most mit itt mit kell csinálni?" effektus. Nem frusztráló (szerencsére nem estek akkora túlzásokba, mint a DC híres labirintusánál, ahol mindenki garantáltan elakad akár egy órára is :D), és tulajdonképpen érdekesen egyedi ízt kölcsönöz a pályáknák, csak ugye egy Build-játékban általában nem azonnal jut az embernek eszébe rejtett kapcsolókat keresni meg random tereptárgyakat nyomogatni.

Azért nagyon kár, hogy mivel ez az első Blood-kiegészítő, így nincsenek benne a Plasma Pak ellenfelei, ami annyit jelent, hogy a 6 hivatalos Blood-epizód közül mindössze egyben lődözhetünk rájuk.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



F.E.A.R. 3.

Az első rész parásabb volt, de azért jól szórakoztam rajta. Kicsit talán túl élénkek a színei az első részhez képest. Jópofa, hogy végig lehet játszani a gonosz tesóval is a játékot, sőt haverral coopban is lehetett volna tolni. Alma története végérvényesen lezárult a végén és tetszett a flashbackekből a két kisgyerek története, és amikor végül a gonosz öcsi ereje elkezd kiteljesedni.

Ráadásul két endingje is van.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Most a Steamen gyakorlatilag egy sör áráért meg lehet venni a Dark Corners of the Earth-öt, ami OK meg sima ügy. De a commentek között azt írják, hogy annyira bugos, hogy nem lehet végig játszani. Windows 10-es gépre tölteném, vajh működni fog? Az ár röhejes, leszarom nyilván, csak nem akarok lukra futni akkor se.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!