Jön ma egy jó nagy peccs új hőssel és pályával, ranked játékmóddal, crosshairekkel (végre, az alap borzalmas), egy rakás balanszváltozással, netkód és performance javításokkal, jobb jutalmat osztó loot boxokkal: https://quake.bethesda.net/en/news/5FspmmWh8ckIMcIaEsisa
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Esküszöm, hogy a peccs óta rosszab lett a lag. :D Egyszerűen fel nem tudom fogni, mi a logika abban, hogy csinálsz egy játékot, ami összességében frankó, de aztán úgy elbaszod a netkódot, mint a kurva élet... ő, bocsánat, MINT A KURVA ÉLET. :D
Sosem játszottam még játékkal, amiben ilyen szar lett volna a netkód, soha a büdös életben nem. Hihetetlen, mikre képes nevetségesen jó pingekkel: rubber banding izomból, a peccs óta ha összeszarja magát, előfordul, hogy MÁSODPERCEKIG helyben futkározik mindenki a pályán, és egyre gyakrabban az az érzésed, hogy a képernyőn látottak köszönőviszonyban sincsenek azzal, ami valójában történik. Behúzol egy egész jól elhelyezett rakétát, aztán kiír 1-et damage-nek, azt hiszed, hogy elkerültél egy rakétát, erre bekapod a 100-as sebzést és vica versa. Összességében a minőség a középszar és a játszhatatlan között váltakozik, talán egy olyan meccsem volt eddig, amire azt mondtam, hogy pöpec volt.
Az előbb bazmeg beleugrottam valakinek a pofájába a gauntlettel egy 100-as rakéta után, aztán a tiszta hitből kiteleportálta a lag, és utána is laggolt, szóval nem tudtam eltalálni, aztán lelőtt egy teljesen nyert helyzetből. :D Olyan is előfordult már, hogy egyszerűen eltűnt a rakétám az éterben, fel sem robbant meg semmi, csak... eltűnt. :DD Én nem tudom, hogy hogy a picsában béta ez, amikor még az UT4 pre-alphában is SOKKAL jobb volt az online ennél.
Hiába jó a játék, egyszerűen senkinek sem tudom ajánlani, konkrétan még arra is alkalmatlan, hogy mondjuk megtanulj Quake-ezni, mert a netkód miatt nem kapod meg azt a feedbacket, ami segítene ebben. Tim Willits végül csak befejezi azt, amit a RAGE-el elkezdett, és inkompetenciájában kinyírja az id Software-t? :D A kurva életbe, fél év alatt a Netherrealm tök új netkódot írt az MKX-hez, ezek meg itt szarakodnak és közben árulják a champions packet. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ennyi netkód szapulás után azért igazságtalannak érezném, ha nem írnék a peccsről, szóval here goes.
Ami a fasza:
- Doom guy-t királyul nerfelték, az ütése még mindig effektív, de már nem érzed csalásnak, le lehet lőni berserk közben elég simán.
- A gauntlet nerf is nagyon jó lett. A fegyver még mindig hasznos, de már nem csesznek olyan könnyen halálra vele a semmiből.
- A lightning gun érzésre sokat javult, jobban lehet vele trackelni, jóval többet is használom emiatt.
- Jobb lett a nailgun is, de az apró championok ellen még mindig elég borzalmas.
- Dinamikailag is faszább a játék sokkal, hála a minden championt érintő +25 health és armor boostnak és a kicsi health és armor pickupok timerének 15 másodpercről 30-ra növelésének. Pont sikerült eleget növelni a ttk-n, a hosszabb timerek miatt meg nagyobb a tülekedés a megákért, szóval a reflexfesztivál mellett fontos a taktika is.
- Nagyon jó, hogy az új, duelre és 2v2 TDM-re tervezett pályát berakták a sima DM és TDM rotációba is. Pont egy ilyen gyors, kaotikus, szűk folyosókkal teli fragfest kellett a játékba nagyon, igazi noob-barát fun sok rakétával és gibbinggel.
Ami rossz a netkódon felül:
- Kár, hogy az új hitboxok csak januárban jönnek, mert Anarki, Nyx és Slash ellen harcolni egyszerűen szenvedés. Mondjuk érdekes lesz látni, hogy akkor mi lesz a helyzet a balansszal és a ttk-val, de remélem, hogy ha jól oldják meg, akkor csak a most problémás championoknál lesz igazán érezhető.
- A strafe jumpot mintha elcseszték volna egy kicsit: eddig elég jól tudtam ugrálgatni a pályákon, oké sebesség mellett a kanyarodást is sikerült már megoldanom, most viszont kanyarvétel helyett inkább nekicsapódom a falnak. Mások is panaszkodnak erre, szóval úgy tűnik, lett valami fura mellékhatása az átszabott mozgásnak (már sima előrefelé mozgással is lehet gyorsulni).
- Átszabták a lore scroll-rendszert, viszont senkinek sem szóltak róla. :D Mindenki törögeti a vázákat továbbra is, hátha ott a lore, csakhogy jelenleg random osztogatja a játék meccsenként (valami köze mondjuk lehet a teljesítményhez, mert sokkal gyakrabban kapok akkor, ha benne vagyok az első háromban).
Összességében sikerült jó peccset csinálniuk, mert egyre többen játszanak a játékkal, és nem úgy tűnik, hogy el akarnának menni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, egy adag kérdezősködés után azt hiszem, sikerült valamennyire kipofoznom a netkód bajait. Egyelőre az tűnik a trükknek, hogy a data centerek közül ki kell lőni az összeset azt az egyet leszámítva, ahol a legjobb a ping (Magyarország esetében ez Frankfurt).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tök jó peccs-összefoglaló és értékelés:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=R9VbVbYxN_8
A végén van egy érdekes infó annak, aki ki szeretné próbálni a játékot, a champions packbe viszont nem szeretne beugrani: lehet kérni a community modoktól f2p kulcsokat a Beth launcheres verzióhoz, és általában adnak.
Szerk: A Beth launcheres verzió egyébként tök ugyanaz, mint ami Steamen van, és klienshez sem vagy kötve. Ha mondjuk később megveszed Steamen, akkor csak annyit kell csinálnod, hogy a Steam-verzió első indításakor szinkronizálod a Steam accodat a Bethesda acc-kal, és mindent megtartasz, amit addig megszereztél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jövőre 5 champion fog megjelenni a játékhoz, szóval viszonylag sűrű év elé nézünk, remélhetőleg az early access is véget ér majd, ha kész a CTF és a bot support.
Mellesleg Jon St. John, vagyis Duke Nukem hangja azt mondta néhány hete, hogy elég sokat fogjuk Duke-ot mindenféle játékban látni a közeljövőben. Frankó lenne, ha a Quake Championsba is be tudná promózni a Gearbox, nem hiszem, hogy a Bethesdánál ellenkeznének.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Crash lehet, hogy csak egy női skin lesz Doom guyhoz, annak tökéletes, és Orbb és Xaero is fasza, mert iconic meg minden.
Commander Keen nagyon jó ötletnek tűnik, csak nem érzem kompatibilisnek a Quake-kel, szóval remélem kap egy szép új dizájnt. Raine-re rá kellett gugliznom, és csak úgy esett le, hogy ő a RAGE főhőse, pedig a Steam szerint 45 órát játszottam a RAGE-dzsel. :D Tök fölösleges, tuti, hogy Tim Willits erőszakolta ki, mert egyébként a csávó egy zéró karakter, aki senkinek sem jutott volna eszébe.
De hé, legalább nincs Dragonborn meg Fallout vault boy bullshit.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van egy szép kis előnye annak, hogy a winter sale-ben bezsákoltam a champions packet: custom game-ben csinálhatsz magadnak egyszemélyes játékot... practice mode! :D Már csak a botok kellenek, remélem, jönnek pár hónapon belül.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért az durva, hogy a QC vezető fejlesztőjét nem hogy nem alázza meg egy egykori Q3-világbajnok, de még egálban is van vele:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=L1KVl4-X0fI
Most már értem, hogy miért annyira ultra hardcore a játék early accessben, hogy konkrétan butítani kell, mert komolyabb, mint a Q3. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amikor 60 órányi tiszta játékidő után rájössz, hogy eddig végig rosszul strafe jumpoltál: priceless. :D
A Quake Live óta létezik az a fícsör, hogy folyamatos ugráláshoz egyszerűen nyomva tarthatod a space-t, ami jelentősen megkönnyíti a strafe jumpingot. Mit fogsz hát csinálni a QC-ben? Ugyanezt, ha senki sem mondja el neked, hogy jelentősen gyorsabb leszel, ha tappeled a space-t (ami nekem egyébként is fura, mert világéletemben úgy tudtam, hogy ugrás közben egyébként is lenyomva kell tartani a space-t az oldalsó iránygombbal egyidőben). Ráadásul ösztönösen úgy játszok minden FPS-t, hogy ugrás közben nyomva tartom a space-t. :D Oh fuck, back to practice mode. :D
Viszont legalább így már rájöttem arra is, hogy circle jumpnál miért nem szerzek akkora sebességet, amekkorát kellene. Kíváncsi vagyok, hány évbe fog telni megcsinálni a bridge to railt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pedig egyszer sem mondtam, hogy veterán kvéker lennék, a QC az első rész, ami érdekel annyira, hogy meg akarjam tanulni ("I'm an UT guy"). :D A Q3 hardcore botjait éppenhogy meg tudom verni, that's all. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A vicces az, hogy én is "UT guy" voltam, de az albérlőtársaim meg quakeztek, úgyhogy kénytelen voltam alkalmazkodni. De "I'm a special bird" 99%-ban rail arena-ztam, azt is tartom az Igazi Quake-nek :) (szigorúan slowrail!)
Szerk.: Így még jobban érthető, hogy miért utálom a szerepekre bontott fps-eket (jó nem utálom, csak tökéletesen alkalmatlannak tartom őket kompetitív játékra, szórakozni persze el lehet, csak a lol accountomat kel megnézni, meg hogy soha nem játszottam egyetlen ranked meccset sem. Hiába no, az egyéni teljesítmény mindenek felett!:D)
Na, én meg aztán borzalmasan célzok a raillel (a Q3-as modelleket még többségükben el tudom találni, de a QC-s hitboxok megőrjítenek), szóval ha esetleg elkezdenél QC-zni, duelezhetünk majd. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az első 7 perc csodálatosan bemutatja a mikrotranzakciós élményt :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ddvblhWM7ic
Pedig a poén az, hogy a value pack még kurva jó ajánlat is lenne annyi cuccért, csak a platinum nem jó semmire. Egyedül annak éri meg így, aki f2p-ből indul (mert vehetsz belőle egy championt), de akkor meg ha már költeni akarsz a játékra, inkább a champions packet veszed meg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Több pályára kéne ilyen zene:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=GbeBqThfJLQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jön ma egy jó nagy peccs új hőssel és pályával, ranked játékmóddal, crosshairekkel (végre, az alap borzalmas), egy rakás balanszváltozással, netkód és performance javításokkal, jobb jutalmat osztó loot boxokkal:
https://quake.bethesda.net/en/news/5FspmmWh8ckIMcIaEsisa
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Esküszöm, hogy a peccs óta rosszab lett a lag. :D Egyszerűen fel nem tudom fogni, mi a logika abban, hogy csinálsz egy játékot, ami összességében frankó, de aztán úgy elbaszod a netkódot, mint a kurva élet... ő, bocsánat, MINT A KURVA ÉLET. :D
Sosem játszottam még játékkal, amiben ilyen szar lett volna a netkód, soha a büdös életben nem. Hihetetlen, mikre képes nevetségesen jó pingekkel: rubber banding izomból, a peccs óta ha összeszarja magát, előfordul, hogy MÁSODPERCEKIG helyben futkározik mindenki a pályán, és egyre gyakrabban az az érzésed, hogy a képernyőn látottak köszönőviszonyban sincsenek azzal, ami valójában történik. Behúzol egy egész jól elhelyezett rakétát, aztán kiír 1-et damage-nek, azt hiszed, hogy elkerültél egy rakétát, erre bekapod a 100-as sebzést és vica versa. Összességében a minőség a középszar és a játszhatatlan között váltakozik, talán egy olyan meccsem volt eddig, amire azt mondtam, hogy pöpec volt.
Az előbb bazmeg beleugrottam valakinek a pofájába a gauntlettel egy 100-as rakéta után, aztán a tiszta hitből kiteleportálta a lag, és utána is laggolt, szóval nem tudtam eltalálni, aztán lelőtt egy teljesen nyert helyzetből. :D Olyan is előfordult már, hogy egyszerűen eltűnt a rakétám az éterben, fel sem robbant meg semmi, csak... eltűnt. :DD Én nem tudom, hogy hogy a picsában béta ez, amikor még az UT4 pre-alphában is SOKKAL jobb volt az online ennél.
Hiába jó a játék, egyszerűen senkinek sem tudom ajánlani, konkrétan még arra is alkalmatlan, hogy mondjuk megtanulj Quake-ezni, mert a netkód miatt nem kapod meg azt a feedbacket, ami segítene ebben. Tim Willits végül csak befejezi azt, amit a RAGE-el elkezdett, és inkompetenciájában kinyírja az id Software-t? :D A kurva életbe, fél év alatt a Netherrealm tök új netkódot írt az MKX-hez, ezek meg itt szarakodnak és közben árulják a champions packet. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy ilyen FPS-t mégis, hogy lehet laggolva játszani?
Pont ez az, hogy egy Quake-hez bizony perfekt netkód kéne a bétában már bőven.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VVzw3Bfqc60
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
:D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Yep, totál pontos ez is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8ieP_rSmdSk
Ahogyan a trollok írják a chatben, amikor meglátják a cirill betűket valakinél: suka blyat.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ennyi netkód szapulás után azért igazságtalannak érezném, ha nem írnék a peccsről, szóval here goes.
Ami a fasza:
- Doom guy-t királyul nerfelték, az ütése még mindig effektív, de már nem érzed csalásnak, le lehet lőni berserk közben elég simán.
- A gauntlet nerf is nagyon jó lett. A fegyver még mindig hasznos, de már nem csesznek olyan könnyen halálra vele a semmiből.
- A lightning gun érzésre sokat javult, jobban lehet vele trackelni, jóval többet is használom emiatt.
- Jobb lett a nailgun is, de az apró championok ellen még mindig elég borzalmas.
- Dinamikailag is faszább a játék sokkal, hála a minden championt érintő +25 health és armor boostnak és a kicsi health és armor pickupok timerének 15 másodpercről 30-ra növelésének. Pont sikerült eleget növelni a ttk-n, a hosszabb timerek miatt meg nagyobb a tülekedés a megákért, szóval a reflexfesztivál mellett fontos a taktika is.
- Nagyon jó, hogy az új, duelre és 2v2 TDM-re tervezett pályát berakták a sima DM és TDM rotációba is. Pont egy ilyen gyors, kaotikus, szűk folyosókkal teli fragfest kellett a játékba nagyon, igazi noob-barát fun sok rakétával és gibbinggel.
Ami rossz a netkódon felül:
- Kár, hogy az új hitboxok csak januárban jönnek, mert Anarki, Nyx és Slash ellen harcolni egyszerűen szenvedés. Mondjuk érdekes lesz látni, hogy akkor mi lesz a helyzet a balansszal és a ttk-val, de remélem, hogy ha jól oldják meg, akkor csak a most problémás championoknál lesz igazán érezhető.
- A strafe jumpot mintha elcseszték volna egy kicsit: eddig elég jól tudtam ugrálgatni a pályákon, oké sebesség mellett a kanyarodást is sikerült már megoldanom, most viszont kanyarvétel helyett inkább nekicsapódom a falnak. Mások is panaszkodnak erre, szóval úgy tűnik, lett valami fura mellékhatása az átszabott mozgásnak (már sima előrefelé mozgással is lehet gyorsulni).
- Átszabták a lore scroll-rendszert, viszont senkinek sem szóltak róla. :D Mindenki törögeti a vázákat továbbra is, hátha ott a lore, csakhogy jelenleg random osztogatja a játék meccsenként (valami köze mondjuk lehet a teljesítményhez, mert sokkal gyakrabban kapok akkor, ha benne vagyok az első háromban).
Összességében sikerült jó peccset csinálniuk, mert egyre többen játszanak a játékkal, és nem úgy tűnik, hogy el akarnának menni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mi az a ttk?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Time to kill = az az idő, amíg folyamatos tüzelés mellett lelőnek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Damn:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=SvGADfbpxLI
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na, egy adag kérdezősködés után azt hiszem, sikerült valamennyire kipofoznom a netkód bajait. Egyelőre az tűnik a trükknek, hogy a data centerek közül ki kell lőni az összeset azt az egyet leszámítva, ahol a legjobb a ping (Magyarország esetében ez Frankfurt).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tök jó peccs-összefoglaló és értékelés:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=R9VbVbYxN_8
A végén van egy érdekes infó annak, aki ki szeretné próbálni a játékot, a champions packbe viszont nem szeretne beugrani: lehet kérni a community modoktól f2p kulcsokat a Beth launcheres verzióhoz, és általában adnak.
Szerk: A Beth launcheres verzió egyébként tök ugyanaz, mint ami Steamen van, és klienshez sem vagy kötve. Ha mondjuk később megveszed Steamen, akkor csak annyit kell csinálnod, hogy a Steam-verzió első indításakor szinkronizálod a Steam accodat a Bethesda acc-kal, és mindent megtartasz, amit addig megszereztél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nemtom én talán régebben feliratkoztam a betara, és most dobtak mailben egy steames kulcsot, akkor már csak rálesek :)
de itt van a bethesdas is akinek kell : 3RN6-9A2K-N77Y-2MM2-GF9X
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ja, most karácsony alkalmából megint kiküldtek egy csomót.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kúrva Bethesda.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Duplicate champion, lol:
rwurl=https://i.imgur.com/IUV8Rb1.jpg
LOOT BOXOK FAKKKKKJÚÚÚÚÚ!!!! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jövőre 5 champion fog megjelenni a játékhoz, szóval viszonylag sűrű év elé nézünk, remélhetőleg az early access is véget ér majd, ha kész a CTF és a bot support.
Mellesleg Jon St. John, vagyis Duke Nukem hangja azt mondta néhány hete, hogy elég sokat fogjuk Duke-ot mindenféle játékban látni a közeljövőben. Frankó lenne, ha a Quake Championsba is be tudná promózni a Gearbox, nem hiszem, hogy a Bethesdánál ellenkeznének.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elvileg ők lennének a tervezett championok:
https://i.redditmedia.com/U1SGsz-y9M5IB93EtjCwxDQXQzNdLmUyvYbcJNSZxIQ.png?w=332&s=26e18c7994bb5c7803b3073d645d440f
Érdekes egy lista, azt kell mondanom. :D Huntert gondoltam, hogy lesz, mert Slash és Nyx is csúnyán waifu bait, szóval ez nyilván nem maradhat ki:
rwurl=https://img.fireden.net/v/image/1491/69/1491693310770.jpg
Crash lehet, hogy csak egy női skin lesz Doom guyhoz, annak tökéletes, és Orbb és Xaero is fasza, mert iconic meg minden.
Commander Keen nagyon jó ötletnek tűnik, csak nem érzem kompatibilisnek a Quake-kel, szóval remélem kap egy szép új dizájnt. Raine-re rá kellett gugliznom, és csak úgy esett le, hogy ő a RAGE főhőse, pedig a Steam szerint 45 órát játszottam a RAGE-dzsel. :D Tök fölösleges, tuti, hogy Tim Willits erőszakolta ki, mert egyébként a csávó egy zéró karakter, aki senkinek sem jutott volna eszébe.
De hé, legalább nincs Dragonborn meg Fallout vault boy bullshit.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van egy szép kis előnye annak, hogy a winter sale-ben bezsákoltam a champions packet: custom game-ben csinálhatsz magadnak egyszemélyes játékot... practice mode! :D Már csak a botok kellenek, remélem, jönnek pár hónapon belül.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért az durva, hogy a QC vezető fejlesztőjét nem hogy nem alázza meg egy egykori Q3-világbajnok, de még egálban is van vele:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=L1KVl4-X0fI
Most már értem, hogy miért annyira ultra hardcore a játék early accessben, hogy konkrétan butítani kell, mert komolyabb, mint a Q3. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kellett egy kis idő, mire rájöttem, hogy a dm6-on játszanak :)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Amikor 60 órányi tiszta játékidő után rájössz, hogy eddig végig rosszul strafe jumpoltál: priceless. :D
A Quake Live óta létezik az a fícsör, hogy folyamatos ugráláshoz egyszerűen nyomva tarthatod a space-t, ami jelentősen megkönnyíti a strafe jumpingot. Mit fogsz hát csinálni a QC-ben? Ugyanezt, ha senki sem mondja el neked, hogy jelentősen gyorsabb leszel, ha tappeled a space-t (ami nekem egyébként is fura, mert világéletemben úgy tudtam, hogy ugrás közben egyébként is lenyomva kell tartani a space-t az oldalsó iránygombbal egyidőben). Ráadásul ösztönösen úgy játszok minden FPS-t, hogy ugrás közben nyomva tartom a space-t. :D Oh fuck, back to practice mode. :D
Viszont legalább így már rájöttem arra is, hogy circle jumpnál miért nem szerzek akkora sebességet, amekkorát kellene. Kíváncsi vagyok, hány évbe fog telni megcsinálni a bridge to railt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Érzed azért, hogy ez így jelentősen aláássa az eddigi megalapozottnak tűnő véleményed...?:D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Pedig egyszer sem mondtam, hogy veterán kvéker lennék, a QC az első rész, ami érdekel annyira, hogy meg akarjam tanulni ("I'm an UT guy"). :D A Q3 hardcore botjait éppenhogy meg tudom verni, that's all. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A vicces az, hogy én is "UT guy" voltam, de az albérlőtársaim meg quakeztek, úgyhogy kénytelen voltam alkalmazkodni. De "I'm a special bird" 99%-ban rail arena-ztam, azt is tartom az Igazi Quake-nek :) (szigorúan slowrail!)
Szerk.: Így még jobban érthető, hogy miért utálom a szerepekre bontott fps-eket (jó nem utálom, csak tökéletesen alkalmatlannak tartom őket kompetitív játékra, szórakozni persze el lehet, csak a lol accountomat kel megnézni, meg hogy soha nem játszottam egyetlen ranked meccset sem. Hiába no, az egyéni teljesítmény mindenek felett!:D)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Na, én meg aztán borzalmasan célzok a raillel (a Q3-as modelleket még többségükben el tudom találni, de a QC-s hitboxok megőrjítenek), szóval ha esetleg elkezdenél QC-zni, duelezhetünk majd. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Adja isten, hogy eljussak odáig :)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Az első 7 perc csodálatosan bemutatja a mikrotranzakciós élményt :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ddvblhWM7ic
Pedig a poén az, hogy a value pack még kurva jó ajánlat is lenne annyi cuccért, csak a platinum nem jó semmire. Egyedül annak éri meg így, aki f2p-ből indul (mert vehetsz belőle egy championt), de akkor meg ha már költeni akarsz a játékra, inkább a champions packet veszed meg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.