A Doom nagyon impresszív anyaggal debütált az E3-on, de azért ne feledkezzünk meg a Los Angeles-i show másik, szerényebb körülmények között bemutatott oldszkúl FPS-éről sem. A Shadow Warrior 2 bizony hihetetlenül durvának ígérkezik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jJ45LTOwiwg
A Flying Wild Hog egyértelműen növelte a játék tempóját az előző részben látottakhoz képest, de a fegyverarzenál is jelentősen megváltozott. Lo Wang már akár egyszerre két katanával és Wolverine-től kölcsönvett karpengékkel is nyiszálhatja a démonokat, a hagyományos golyószórók pedig jóval hasznosabbnak érződnek: a shotgun, a minigun és a gránátvető mind-mind bivalyerős tömegoszlatók látszatát keltik. A legjobb újítás viszont csak most jön: a pályák végre nagyok és nyitottak, a feltuningolt Wang-mozgáskultúra pedig a lehető legjobban kihasználja ezt. Emberünk falakon mászik és könnyedén siklik tetőről tetőre, így villámgyors helyzetváltoztatással eredhet a gaz küblik nyomába: MESTERMUNKA!
ÁPDÉT: Megjött a hivatalos, makulátlan HD játékmenet videó, a masszív 4,5 GB-os verzióért pedig írány a Gamersyde!
Pöppet jobb minőségben, de hiányosan:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bSeBcZR2pI8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
még ez is annyira pocsék minőség, hogy kifolyik a szemem tőle, ha pár mp-nél hosszabban bámulom... de még így is rohadt jónak tűnik, vagy maradjunk inkább a "ígéretes" kifejezésnél, mert ilyen videó alapján kicsit nehéz pontosan megítélni :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Frissítettem a cikket egy újabb, egész tűrhető minőségű forrással.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én meg akkor áthúztam a szöveget. :)
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Mondjuk rossznak így is rossz. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért is van áthúzva, mert véleményes, bár elvileg ugye 720p/60 fps...
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Korábbi cikk képei alapján gondoltam ez azért érdekesebb lesz mint az első. Videó alapján: Nope.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Jött az ötödik pályán az ellenfeleket termelő csóka, megszívatott és megutáltatta veled a játékot, ugye? :D
Egyébként azt én is aláírom, hogy monotonná tud válni a játék, ha "rosszul" játszod és a sokrétű fejlődésrendszer hátulütője, hogy elsőre valószínűleg rosszul is fogod. Az pl. talán hiba, hogy a fegyverek másodlagos tüzelési módjáért fizetni kell, ráadásul általában sokat is (a sticky bomb pl. 4000 pénz, ha jól emlékszem, pedig nélküle elég unalmas és haszontalan a nyílpuska), így rengeteget kell kotorászni meg secreteket keresgélni. A változatos harcmodor gesztenyéjét neked kell kikapirgálni sajnos, mivel a pályák hosszúak, a fegyvereket lassan kapod meg, a katana fejlesztéseinél pedig a lényegesek (pl. a wing of crane) el tudnak veszni a sok passzív buff között. Ki kristályból is kevés van, így a játék első felében főleg csak a regenerálódós meg a fellökős varázslatokat fogod használni.
Ha jól rémlik, hogy az ötödik pályán hagytad abba és az a temető, akkor is meg tudom érteni az unalmat, mivel eléggé Painkilleres arénákkal lett telepakolva az a rész, ráadásul három lénytermelős ellenfelet kell lenyomni rajta. Azokkal a srácokkal korábban még nem találkoztál, nagy démonból pedig csak egy van az első 4 pályán emlékeim szerint, szóval a godslayer képességet valószínűleg nem sajátítottad el, anélkül meg bizony hosszadalmas harcok elé nézel.
Adj neki majd még egy esélyt, mert a változatosság és a kreativitás ott van a játékban nagyon is, csak nem fog kézen a játék és mutatja be a lehetőségeidet, hanem neked kell megtalálnod őket. Ja és öld le a nyulakat, ha találkozol velük! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én kb. a 7. vagy 8. pályán járok, a titok nyitja, hogy napi csak 1, max. 2 pályát nyomok le, különben unalmas. A nagy főgecinél meg visszavettem easyre a nehézséget mert fuck you. Viszont pont tegnap éjjel lett megint elegem, amikor újfent jött a nekró miniboss + a teleportáló/eltűnő ninjászok. Mindez egy picsányi helyen. Grrr...
Hány fejezetes a játék maga?
Non serviam
Asszem 16 vagy 17 fejezet van.
Én insane-en nyomtam végig, de a bossok érdekes módon nem okoztak túl nagy fejtörést, az esetek többségében csak arra kellett figyelnem, hogy tisztes távolságból lőjem őket (értsd: baromi messzíről :D).
A teleportáló nindzsák ellen nekem az a taktika jött be a leginkább, hogy a baromi nagy sebzésük miatt elpucolok előlök, bekészítem a divider of heavenst és amikor elém-mögém teleportálnak, akkor sózok oda nekik (teleportálás után nem támadnak azonnal és nem is nagyon blokkolnak, szóval ilyenkor lehet a legjobban nyiszatolni is őket). Sokat segít ellenük az a képesség, ami minden sikeres kardos varázslatnál visszatölt valamennyit az életedből - ha sokan vannak, akkor meg ezt kombinálva a wing of crane-nel elég gyorsan max életerőn lehet lenni. Az ominózus terem egyébként tényleg elég kemény dió, de igazából csak arra kell figyelni, hogy a nindzsákra menj rá először és figyeld, hogy nekró mikor akarja feltámasztani őket (könnyen levághatod őket, amíg felélednek) + érdemes a testüket shusivá aprítani, hogy a nekró ne tudjon mit kezdeni velük.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Fejtörést nekem sem okoznak a bossok (meg úgy semmi az egész játékban), ellenben némi frusztrációt igen. Meg nincs már nekem ingerem a bossfightokhoz (jó, sosem volt...)
Kösz a ninják elleni tippet, a szétnyiszabolásról nem tudtam, hogy úgy feltámaszthatatlanok lesznek. Egyébként a játék legnagyobb hibája a sokszor irreszponzív (= szar) irányítás: futás közben nem lehet pl. újratölteni a fegyvert, no meg a kombók előcsalogatása sem minden esetben sikeres, sőt... Olyan, mintha 2-3-nál több gomb lenyomását nem érzékelné vagy nem tudná feldolgozni a játék.
Non serviam
Kíváncsi leszek mennyire lesz érdemes/kötelező legyakni a seggarcú szörnyikéket, vagy a Crysishoz hasonlóan akár végig is lehet majd lopakodni/rohanni a pályákon. Mindenesetre tetszik, hogy a pályák nyitottságáből fakadóan, látszólag a saját szájunk ízére formálhatjuk a játék tempóját; a Serius Sam-ben meg a hasonló lövöldékben mindig is az volt a legnagyobb gondom, hogy borzasztó hamar megelégeltem a megállás nélküli darálást.
A HUD nélküliség mellett meg nem teljesen értem a felröppenő számok létjogosultságát, szóval remélhetőleg kikapcsolható lesz.
Nekem ez a karakter duma jobban bejött:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QOVDxAJFiY8
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A láthatatlanosdi elméletileg arra lesz jó, hogy egy kicsit taktikusabban tudd megkezdeni a harcot (pl. a videóban Wang legyak egy nagyobb szörnyikét elsőre) vagy hogy másik utat válassz a továbbjutáshoz. Szóval kicsit változatosabb lesz vele... a dara. :D
HUD szvsz lesz a játékban, csak még nincs kész vagy csak simán nem rakták bele a demóba (pl. erősen kétlem, hogy magától vissza fog töltődni az életed, mert itt semmi értelme nem lenne fedezékbe bújni, szóval látnod kell a health-et, lőszert, stb.-t).
Felröppenő számokat ki lehet kapcsolni az első részben is - mondjuk ott alapból be sincsenek kapcsolva. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A szövegek elég izzadságszagúnak tűnnek. Amúgy meg Freak véleményét osztom.
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Az első rész valahogy egyáltalán nem fogott meg. Próbálgattam-próbálgattam, de nem éreztem...
A régi változat más tészta, azzal jól elvoltam, de ez nem jött be.