Az utolsó test szerver kör fasza volt a rubber bandinget leszámítva ami fixen jelen volt az első 2-3 percben. Nagyon sajnáltam, hogy nincs duo, mert szvsz úgy a legjobb a játék ezért 3an erőltettük a squadot és egyszer lettünk másodikok mert egy másik magyar csapat elpicsázott minket a végén. :D Viszont többnyire a 3v4 elég tré.
Nade, a vault fasza bár kurva bugos és sok helyen nem érzékeli, hogy ott most mászni kéne, többször kell próbálgatni stb, az ablakon ki-beugrásra még mindig jobb a crouch jump.
The desert map will be available in the next round of testing. Here's a new weapon, exclusive to the desert map. We will keep you posted regarding the schedule.
Joda írta:
Nade, a vault fasza bár kurva bugos és sok helyen nem érzékeli, hogy ott most mászni kéne, többször kell próbálgatni stb, az ablakon ki-beugrásra még mindig jobb a crouch jump.
Na ezért jó a PUBG, mert akkor is fasza egy feature, ha ergyabugos és használhatatlan :D
Mostanra legalább annyira gatyábarázták, hogy majdnem átlagosan néz ki, ahhoz képest, hogy UE4, pontosabban kb. a 2013-as ARMA3 szintjét hozza látványban és optimalizáltságban apróbb hiányosságokkal, de ha jól láttam pl. a falakon se süt már át a Nap jó lesz ez lassan. Én megvárom amíg 60 euró lesz és akkor veszem meg, addig csak kibírom valahogy :D
Mondjuk ez igaz. Nem nagyon voltak ilyen játékok ezelőtt max. az ARMA-k. Ja, meg a Planetside2 ott asszem olyan 1.1k player volt a max egy ütközetben, de az egy picit más..
Ti is észrevettétek, hogy volt valami új pach amitől nőt az FPS, cserébe ha távolra zoomolsz (8 as scoop) ilyen elmosódott épületek vannak. Gondolom nem az egész pályát tölti már be a game.
Igen. Az fps valóban több picit és ami fontosabb, hogy stabilabb is. Bár nekem amúgy sem voltak gondjaim ezzel, de a csopiban ment a sírás emiatt. Állítólag Yasnaya még mindig bugos és alacsony fpst produkál.
A 8X-et nem szeretem annyira, ritkán használom. Max. 4X-et rakok mindenre és ott én nem látok elmosódást.
Mostanában rákaptam az UMP-re. Bitang jó cucc még messzebbre is hatékony. Azért is szeretem mert könnyű supressort találni rá és rohadt gyorsan szórja a golyókat.
Fogalmam sincs, hogy milyen volt előtte, de rohadtul adja vele. Simán rátartok, tunkolok az emberekre és halnak. Sokszor azt se tudják mi van. Azért szeretem mert könnyű találni hozzá már early gameben minden cuccot. Ha ködös pálya van, akkor alap, hogy azzal megyek.
UZI a legjobb a játék elején, de én később már cserélem. Close combatban verhetetlen az tény.
Ha van nekem tetsző AR (Scar, M416) akkor nyilván azzal lövök távolra. Az M16-ot utálom, a messzire puttyogtatás nem az én világom, akkor már inkább Mini. Az AK-t meg hagyjuk, nagyon gáz szerintem.
Nekem amúgy a közelharc jön be, nem szeretek és tudok különösebben nagy távolságokra pontosan lőni. Nyilván ha muszáj, akkor muszáj, de pl. egy Kar-al többször próbáltam, de nem tudok lőni, míg AWM vagy M24-el sokkal jobban megy.
Ha mar smg akkor erdemesebb a tommy-t vinni ump helyett. Magasan a legjobb smg meg sight nelkul is.
Nekem amúgy a közelharc jön be,
ezt annak fenyeben, hogy a jatek mid/long range combatra van kihegyezve eleg fura olvasni. :) En sirni tudnek a kozelharctol annyira szar es randomgeneralt az egesz. Liveon meg fos a sebzes es tok random mikor mit ad be (ptren konzisztensebb mar, de tovabbra se a jatek fo erenye). Bar az armor mar fixalva van elvileg liveon is, de a shotgun pl meg mindig van hogy 1shot van hogy 3 se eleg. Van, hogy 1 smg fejloves megol, van hogy egy fel tar se, mert kialakul a dragon armor az ellenfelen... Ez a jelenseg pedig kizarolagosan kozelharcban van meg. Tavolrol ugye nem sorozod meg az embert 10-15 golyoval parmp alatt ezert kevesebb eselyel bassza el a sebzest a jatek. Szoval nem teljesen ertem miert ez az aspektusa jon be a jateknak, de ez van.
A kar/m24 meg majdnemhogy hajszalpontosan ugyanugy lo csak a sebzese mas. Az awm log ki egy kicsit, mert pontosabb es a golyo sebessege is nagyobb, meg ugye nagyobbat is sebez.
hát nah néha alkalmazkodni kell a többi 3 hülyéhez :D
Most is pl liveot kell jatszak hiaba megy még a test ami sokkal jobb...
Nem hiszem hogy itt nagyon jofejkednenek a vegen heti 1 teszt szokott lenni es talan dec 12re igertek az 1.0at vagy legalabbis az xbone releaset.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Igen, de mi mindig frekventált helyre ugrunk. Pochinki, Yasnaya, Rozhok vagy Mylta. Ha a srácok dünnyögnek akkor valami elhagyatottabb helyre és megy a lootvadászat. Én nem szeretek 15-20 percen át lootolni meg ajtókat nyitogatni, hogy aztán lelőjjön valami csipa 500+ méterről.
Inkább dőljön el az elején és legyen pörgős. Sok óra Pochinki után már veszteség nélkül hagyjuk el a fentebb felsorolt helyeket. Aztán jármű és keressük az ellent. Közelükbe férkőzünk és mehet a menet. Házról házra, utcáról utcára, fától fáig. A lényeg, hogy közelükbe jussak és menjen a gránát meg tunkolás. A csopiban van aki hátrébb megáll és csipázik Karral meg Mini-vel.
Persze nem minden játék egyforma, de én mindig arra törekszem, hogy ne messziről kelljen lelövetnem magam. Éppen ezért a ködös map a kedvencem. :) Aztán persze van hogy én is csipázok, mert másképp nem megy.
Test serveren nem játszottam még és utóbbi időben csak TPS módban játszunk. Sok sok csirke összejött már, volt ahol 10+ killel megsózva. :)
#Harvy - 350 óra játék után (augusztus végén vettem meg) már tudja az ember hogy álljon a falhoz vagy ablakpárkányhoz, hogy ne menjen az egész tár a deszkába vagy a fal szélébe. ;)
Érdekes, pont ellentéte annak amit én el tudnék képzelni ideálisnak. :D Én mondjuk alapból utálok squadozni ezért amikor csak lehet a duo-t erőltetem, sokkal jobb úgy a játék. FPP-ben szintén, szvsz máshogy értelme sincs elindítani a játékot. Persze nekem is van ismerősöm aki menőzik hogy TPP-ben hogy pusztítanak 7-8 killel squadban és nyernek minden nap 1-2 kört csak sokáig azt nem akarta hozzátenni, hogy asian server... :DDDD Akkor kérdeztem rá amikor jött velünk ugye dicsekedve és hozzá se tudott szólni a játékhoz, mert megállás nélkül csak meghalt és soha nem talált el senkit. Egyszer én is kipróbáltam, mert nem akartam elhinni, hogy ennyire EZ az asian server. 9 killel nyertem az első meccsem. XD Remélem nálad nem ez a helyzet, mert akkor nagyon röhögni fogok.
Na mind1, embere válogatja igazából neki mi az ideális, de úgy érzem neked inkább a Fortnite lenne a világod, mert az pontosan abban erős amit te szeretsz itt (és amiben szar a pubg). Az close/mid range-re van kitalálva és csak tpp mód van, távolra kb minden fegyver lófasz, nincs 20 perc rohangálás, mert a pálya is sokkal kisebb. Nekem nem is jött be. :D
@Harvy: december 12 az xbox preview program nem pedig full release. Az az ottani early access.
Az FPP jobb ez tény. Én sokáig ott játszottam de a csapat miatt hajlottam TPP-re. Több squad van akikkel járok játszani és mind TPP-ben játszik. A csordaszellem. :)
EU szerveren játszunk csak, ha baszakodik sokat, akkor gurulunk egyet NA-n és ránézünk később vagy hagyjuk a fenébe. Ja és Fortnite.. Nem köszi! :)
#Csöpi
Valahogy igy: A csapatban van aki 8X vagy 4X távcsővel felszerelt Kar98 vagy Mini-14-el a kézben lemaradva hátrébb vesz fel pozíciót és "támogató mesterlövészként" fedez minket miközben módszeresen megközelítjük és bekerítjük az ellenséget. Igény esetén játékosokat is öl. :P
Nem olvastam végig az utóbbi időkben a patch note-okat, de van arról infó, hogy oldják meg mikor melyik pályán játszanak a népek? Random vagy lehet választani?
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DP2K5-kUQAAhM0k.jpg:large
Az utolsó test szerver kör fasza volt a rubber bandinget leszámítva ami fixen jelen volt az első 2-3 percben. Nagyon sajnáltam, hogy nincs duo, mert szvsz úgy a legjobb a játék ezért 3an erőltettük a squadot és egyszer lettünk másodikok mert egy másik magyar csapat elpicsázott minket a végén. :D Viszont többnyire a 3v4 elég tré.
Nade, a vault fasza bár kurva bugos és sok helyen nem érzékeli, hogy ott most mászni kéne, többször kell próbálgatni stb, az ablakon ki-beugrásra még mindig jobb a crouch jump.
Related:
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/status/936542367196336129
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DP8_GRjWkAITTS1.jpg
Na ezért jó a PUBG, mert akkor is fasza egy feature, ha ergyabugos és használhatatlan :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
kínai mobilverzio jo lesz :DDD
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=fmoZL7GtMMk
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Szerintem a Crysis-verő grafika a legjobb benne.
Sors bona, nihil aliud.
Mostanra legalább annyira gatyábarázták, hogy majdnem átlagosan néz ki, ahhoz képest, hogy UE4, pontosabban kb. a 2013-as ARMA3 szintjét hozza látványban és optimalizáltságban apróbb hiányosságokkal, de ha jól láttam pl. a falakon se süt már át a Nap jó lesz ez lassan. Én megvárom amíg 60 euró lesz és akkor veszem meg, addig csak kibírom valahogy :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
8x8km-es map töltés nélkül 100 emberrel. Az csoda, hogy így kinéz.
Mondjuk ez igaz. Nem nagyon voltak ilyen játékok ezelőtt max. az ARMA-k. Ja, meg a Planetside2 ott asszem olyan 1.1k player volt a max egy ütközetben, de az egy picit más..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/7ftbvl/tencents_rights_to_operate_pubg_in_china_isnt/?st=jasyz25r&sh=2943603c
Csalsz a játékban? Máris megnőtt a lakáshitel törlesztő :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ti is észrevettétek, hogy volt valami új pach amitől nőt az FPS, cserébe ha távolra zoomolsz (8 as scoop) ilyen elmosódott épületek vannak. Gondolom nem az egész pályát tölti már be a game.
Igen. Az fps valóban több picit és ami fontosabb, hogy stabilabb is. Bár nekem amúgy sem voltak gondjaim ezzel, de a csopiban ment a sírás emiatt. Állítólag Yasnaya még mindig bugos és alacsony fpst produkál.
A 8X-et nem szeretem annyira, ritkán használom. Max. 4X-et rakok mindenre és ott én nem látok elmosódást.
Mostanában rákaptam az UMP-re. Bitang jó cucc még messzebbre is hatékony. Azért is szeretem mert könnyű supressort találni rá és rohadt gyorsan szórja a golyókat.
jaja, fileg miota nerfeltek es a mikro uzi pontosabb es jobb nala. :D
Fogalmam sincs, hogy milyen volt előtte, de rohadtul adja vele. Simán rátartok, tunkolok az emberekre és halnak. Sokszor azt se tudják mi van. Azért szeretem mert könnyű találni hozzá már early gameben minden cuccot. Ha ködös pálya van, akkor alap, hogy azzal megyek.
UZI a legjobb a játék elején, de én később már cserélem. Close combatban verhetetlen az tény.
Ha van nekem tetsző AR (Scar, M416) akkor nyilván azzal lövök távolra. Az M16-ot utálom, a messzire puttyogtatás nem az én világom, akkor már inkább Mini. Az AK-t meg hagyjuk, nagyon gáz szerintem.
Nekem amúgy a közelharc jön be, nem szeretek és tudok különösebben nagy távolságokra pontosan lőni. Nyilván ha muszáj, akkor muszáj, de pl. egy Kar-al többször próbáltam, de nem tudok lőni, míg AWM vagy M24-el sokkal jobban megy.
Ha mar smg akkor erdemesebb a tommy-t vinni ump helyett. Magasan a legjobb smg meg sight nelkul is.
ezt annak fenyeben, hogy a jatek mid/long range combatra van kihegyezve eleg fura olvasni. :) En sirni tudnek a kozelharctol annyira szar es randomgeneralt az egesz. Liveon meg fos a sebzes es tok random mikor mit ad be (ptren konzisztensebb mar, de tovabbra se a jatek fo erenye). Bar az armor mar fixalva van elvileg liveon is, de a shotgun pl meg mindig van hogy 1shot van hogy 3 se eleg. Van, hogy 1 smg fejloves megol, van hogy egy fel tar se, mert kialakul a dragon armor az ellenfelen... Ez a jelenseg pedig kizarolagosan kozelharcban van meg. Tavolrol ugye nem sorozod meg az embert 10-15 golyoval parmp alatt ezert kevesebb eselyel bassza el a sebzest a jatek. Szoval nem teljesen ertem miert ez az aspektusa jon be a jateknak, de ez van.
A kar/m24 meg majdnemhogy hajszalpontosan ugyanugy lo csak a sebzese mas. Az awm log ki egy kicsit, mert pontosabb es a golyo sebessege is nagyobb, meg ugye nagyobbat is sebez.
no meg a kozelharc ott bukik hogy a piros "nem tudok a fal miatt loni" indikator full random hol latszik hol nem ha nem FPPben van az ember
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ne hari, de a jatek alapvetoen ott bukik amikor nem fpp-ben inditod el. :D
BTW mocskosul varom mar az uj ptr kort. Remelem hetvegere kirakjak a csutortoki reveal utan. Az lenne csak az igazan szep ajandek.
hát nah néha alkalmazkodni kell a többi 3 hülyéhez :D
Most is pl liveot kell jatszak hiaba megy még a test ami sokkal jobb...
Nem hiszem hogy itt nagyon jofejkednenek a vegen heti 1 teszt szokott lenni es talan dec 12re igertek az 1.0at vagy legalabbis az xbone releaset.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Igen, de mi mindig frekventált helyre ugrunk. Pochinki, Yasnaya, Rozhok vagy Mylta. Ha a srácok dünnyögnek akkor valami elhagyatottabb helyre és megy a lootvadászat. Én nem szeretek 15-20 percen át lootolni meg ajtókat nyitogatni, hogy aztán lelőjjön valami csipa 500+ méterről.
Inkább dőljön el az elején és legyen pörgős. Sok óra Pochinki után már veszteség nélkül hagyjuk el a fentebb felsorolt helyeket. Aztán jármű és keressük az ellent. Közelükbe férkőzünk és mehet a menet. Házról házra, utcáról utcára, fától fáig. A lényeg, hogy közelükbe jussak és menjen a gránát meg tunkolás. A csopiban van aki hátrébb megáll és csipázik Karral meg Mini-vel.
Persze nem minden játék egyforma, de én mindig arra törekszem, hogy ne messziről kelljen lelövetnem magam. Éppen ezért a ködös map a kedvencem. :) Aztán persze van hogy én is csipázok, mert másképp nem megy.
Test serveren nem játszottam még és utóbbi időben csak TPS módban játszunk. Sok sok csirke összejött már, volt ahol 10+ killel megsózva. :)
#Harvy - 350 óra játék után (augusztus végén vettem meg) már tudja az ember hogy álljon a falhoz vagy ablakpárkányhoz, hogy ne menjen az egész tár a deszkába vagy a fal szélébe. ;)
U what mate?
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Érdekes, pont ellentéte annak amit én el tudnék képzelni ideálisnak. :D Én mondjuk alapból utálok squadozni ezért amikor csak lehet a duo-t erőltetem, sokkal jobb úgy a játék. FPP-ben szintén, szvsz máshogy értelme sincs elindítani a játékot. Persze nekem is van ismerősöm aki menőzik hogy TPP-ben hogy pusztítanak 7-8 killel squadban és nyernek minden nap 1-2 kört csak sokáig azt nem akarta hozzátenni, hogy asian server... :DDDD Akkor kérdeztem rá amikor jött velünk ugye dicsekedve és hozzá se tudott szólni a játékhoz, mert megállás nélkül csak meghalt és soha nem talált el senkit. Egyszer én is kipróbáltam, mert nem akartam elhinni, hogy ennyire EZ az asian server. 9 killel nyertem az első meccsem. XD Remélem nálad nem ez a helyzet, mert akkor nagyon röhögni fogok.
Na mind1, embere válogatja igazából neki mi az ideális, de úgy érzem neked inkább a Fortnite lenne a világod, mert az pontosan abban erős amit te szeretsz itt (és amiben szar a pubg). Az close/mid range-re van kitalálva és csak tpp mód van, távolra kb minden fegyver lófasz, nincs 20 perc rohangálás, mert a pálya is sokkal kisebb. Nekem nem is jött be. :D
@Harvy: december 12 az xbox preview program nem pedig full release. Az az ottani early access.
Az FPP jobb ez tény. Én sokáig ott játszottam de a csapat miatt hajlottam TPP-re. Több squad van akikkel járok játszani és mind TPP-ben játszik. A csordaszellem. :)
EU szerveren játszunk csak, ha baszakodik sokat, akkor gurulunk egyet NA-n és ránézünk később vagy hagyjuk a fenébe. Ja és Fortnite.. Nem köszi! :)
#Csöpi
Valahogy igy: A csapatban van aki 8X vagy 4X távcsővel felszerelt Kar98 vagy Mini-14-el a kézben lemaradva hátrébb vesz fel pozíciót és "támogató mesterlövészként" fedez minket miközben módszeresen megközelítjük és bekerítjük az ellenséget. Igény esetén játékosokat is öl. :P
Miramar, the new desert map revealed
http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1479860249075757758
rwurl=http://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/279...
rwurl=http://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/279...
rwurl=http://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/279...
Láthatatlan fal van a szélén?
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Mire fog szolgálni ez az objektum?
rwurl=https://i.imgur.com/MCrKqBB.png
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Szerintem az a Katolikus rozmáregyletnek a központi épülete!
Másik desert map exclusive fegyó:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DQVFAmqVAAAUXxL.jpg:large
Well.... f*ck. o.O
Régi és új pályára:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DQbZgHLVAAEjtaa.jpg
R45 Revolver, csak új pályán:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DQYPMUXVwAAIfbZ.jpg
Nem olvastam végig az utóbbi időkben a patch note-okat, de van arról infó, hogy oldják meg mikor melyik pályán játszanak a népek? Random vagy lehet választani?
Ha random akkor lázadunk.
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Elméletileg 4,5 óra mulva jon a test serverre a desert map
PC release date: dec 20
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Jött is. Fincsi 11GB. :D
Release meg FCKYEAH! \o/