Na igen, ráadásul akkoriban ugye 2GHz Dualcore proci, 512 Mb VRAM/2Gb rendszer memória volt a gamer config. Én igazából azt nem értem, hogy mit szenvednek olyan házi enginekkel az indiek amikor gyakorlatilag ingyen van a CE5, UE4...
Hááát, szépek ezek a képek meg minden, de én két hónapja láttam utoljára a játékot, és az Outcast Second Contact szebb (nem sokkal, de szebb). A Crysis kb. 2011-ig tartotta magát, aztán annyi.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Értem. És stílusosabb is a grafikája ugye ? :D (A linkelt képek Cryengine1 Ugye van Cryengine3, és Cryengine5 is már.., csak viszonyítás képpen gondoltam. Persze ha a designnál nem volt cél a fotorealizmus..)
A napfény az egy reallife jelenség, próbálj meg elcsípni hasonlót az Outcast-ban. Mindegy maradjunk annyiban, hogy az Outcastot nem a grafikája adja el na. :D
Amúgy nemrég újrakezdtem a doom4 et kb. 5. alkalommal, és még mindig rohadtjó. Az Ultra Violence pont az a nehézség ahol néhány pályaszakaszt újra kell játszanom, mert szétkapnak a démonok. Én megkockáztatom, hogy ezzel a játékmenet rendszerrel az ID-nek gyakorlatilag csak a heszíneket kellene gyártani valami minimálsztorival, és már venném is meg a doom5-öt.
Jó, de azt gondolom grafikahuszárként nem tart sokáig elismerni, hogy egy jól beállított napfény vagy HDR effekt egy 720p-s képben tökéletesen rejti el az alacsony asset felbontást.
Textúrafelbontásban az Outcast nem tud sokkal többet a Crysisnél, viszont legalább rendesen le van tesszelálva minden, ellentétben a Crysissel. A god ray effektet meg nyilván tudja, mint az összes többi mai játék a világon.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem úgy fair összevetni, ha a Crysist valamilyen, az elmúlt 3 évben elérhetővé vált HD moddal nézzük. Úgy már az Outcast egyenesen fejjel a földbe áll.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
- Nem valami moddolt szarral akarod összevetni, ahol az optimalizáció utolsó szempont, a textúrák meg az esetek többségében art design szempontjából is úgy néznek ki, mint a hányás.
- Nem FPS-sel veted össze.
- Nem AAA játékkal veted össze.
- Open world / sandbox cuccal veted össze.
- Saját súlycsoportú játékkal veted össze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, és egy magas felbontású screenshot nem képes eltüntetni a lowres érzést. A CE1-ben nincs tesszelláció, parallax mapping van, többnyire talaj közeli textúrákon. Alacsony asset fölbontás (seriously ?) vs. növényzet sűrűség...
Na, pont az kellett volna az Outcastnak, nagyobb növényzetsűrűség, amikor a világ tele van szórva a felvehető nyersanyaggal, lőszerrel meg miegyébbel...
Az a baj, hogy már megint almát akarunk összevetni a körtével, ráadásul mindezt olyan inkompetenciával, irrealitással és elveszettséggel, amire szavak nincsenek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hiszen egyrészt nem vidojátékról van szó, másrészt nem 3D játékról. Tudom mi a baj. Az, hogy a Crysis nem tps... (Az Outcastnak direkt jót tett volna a nagyobb növényzetsűrűség, mert addig tudod legalább nézegetni amíg megtippeled, hogy ha megnyomsz egy gombot mi történik a karakterrel a nagyszerű és egyedi irányításnak köszönhetően :D )
Nem tudom, hogy neked mi tetszik a Doomban egyébként, én már azon is meglepődtem, hogy olyan alacsony növényzetsűrűséggel manapság ki mernek adni játékot. És még a Nap is alig süt, a kurva anyjukat!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
- Érdemes nem elfelejteni, hogy 2007-es játék, és hogy 2007-ben még a bika hardveren sem lehetett maxra állítani. Szvsz ez a tény kb. megöli azt az érvelést, hogy "bezzeg a Crysis már 2007-ben", mert egy 20 fps-re "optimalizált", hatalmas technikai mellélövés, amit teljes pompájában olyan 2009 körül lehetett először megnézni.
A sűrű növényzethez meg annyit, hogy én nem igazán élveztem a terepruhás koreaiak felkutatását a susnyásban (eleve sosem értettem azt, hogy a hiperszuper modern tech nanosuitból miért hiányzik a hőlátás).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kellőképp borzasztó ez is :D Én nem látok nagyságrendi különbséget a 2 verzió között. Ez akkor inkább design issue. Viszont az mentségére legyen mondva, hogy megtartották a régi játék jellegzetességeit, hogy a régi fanoknak ismerős legyen.
Tehát akkor csak az FPS? Őszintén szólva nagyon beszűkült tudatállapot kellhet ahhoz, hogy a grafikai minőség döntse el, hogy mivel játszol és mivel nem... persze a kiadóknak ez jó, elvégre ezzel lehet eladni a CoD-okat meg a Battlefieldeket, minden másban keserűen elvéreznek.
Az OC SC-hez hasonló indie fejlesztések meg akkor gondolom szóba sem jönnek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazából itt a játék minőségére gondoltam műfajtól függetlenül, de az meg ugye sokszor egyéni preferencia kérdése, úgyhogy mindegy. Totálisan indie fejlesztés amire emlékszem, hogy játszottam pl. a Defense Grid 1-2 volt, Natural Selection, Divinity OS1, ezek tetszettek, de tényleg nem jellemző.
Ja, értem, szóval csak egy grafikai nyavajgás mögé húzott "szar az Outcast" vélemény akart ez lenni tőled. Sajnálom, én erre fanként immúnis lettem, mert ezt mindig megkapja sok embertől... természetesen azoktól, akiken annak idején kifogott, illetve azoktól, akik még sosem játszottak vele. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem, ez sima grafikai nyavajgás. Én is tudom, hogy akármennyire is középszer másnak a Crysis az bizony ott van minden idők 10 legjobb FPS-ében részemről. És ha rosszabb lett volna a grafikája ? Akkor nem biztos..
Grafikahuszárként kötelességemnek érzem belkinkelni ezt 2007-ből:
rwurl=http://www.tweak3d.net/forums/imagehosting/394da4d4fe1ef4c.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/1h8gp.jpg?1
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A Crysis csak valami időhurok által jelenhetett meg ott és akkor szerintem.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Na igen, ráadásul akkoriban ugye 2GHz Dualcore proci, 512 Mb VRAM/2Gb rendszer memória volt a gamer config. Én igazából azt nem értem, hogy mit szenvednek olyan házi enginekkel az indiek amikor gyakorlatilag ingyen van a CE5, UE4...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hááát, szépek ezek a képek meg minden, de én két hónapja láttam utoljára a játékot, és az Outcast Second Contact szebb (nem sokkal, de szebb). A Crysis kb. 2011-ig tartotta magát, aztán annyi.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én ugyan nem játszottam az Outcasttal, de képekről egyértelműen a Crysis a nyerő...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Értem. És stílusosabb is a grafikája ugye ? :D (A linkelt képek Cryengine1 Ugye van Cryengine3, és Cryengine5 is már.., csak viszonyítás képpen gondoltam. Persze ha a designnál nem volt cél a fotorealizmus..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Képekről lehet, csak én valós állapotot tükröző 1440p-s képeket posztoltam, nem low-res napfényes bullshitet.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A napfény az egy reallife jelenség, próbálj meg elcsípni hasonlót az Outcast-ban. Mindegy maradjunk annyiban, hogy az Outcastot nem a grafikája adja el na. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Amúgy nemrég újrakezdtem a doom4 et kb. 5. alkalommal, és még mindig rohadtjó. Az Ultra Violence pont az a nehézség ahol néhány pályaszakaszt újra kell játszanom, mert szétkapnak a démonok. Én megkockáztatom, hogy ezzel a játékmenet rendszerrel az ID-nek gyakorlatilag csak a heszíneket kellene gyártani valami minimálsztorival, és már venném is meg a doom5-öt.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jó, de azt gondolom grafikahuszárként nem tart sokáig elismerni, hogy egy jól beállított napfény vagy HDR effekt egy 720p-s képben tökéletesen rejti el az alacsony asset felbontást.
Textúrafelbontásban az Outcast nem tud sokkal többet a Crysisnél, viszont legalább rendesen le van tesszelálva minden, ellentétben a Crysissel. A god ray effektet meg nyilván tudja, mint az összes többi mai játék a világon.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem úgy fair összevetni, ha a Crysist valamilyen, az elmúlt 3 évben elérhetővé vált HD moddal nézzük. Úgy már az Outcast egyenesen fejjel a földbe áll.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szerintem meg úgy fair összevetni, ha:
- Nem valami moddolt szarral akarod összevetni, ahol az optimalizáció utolsó szempont, a textúrák meg az esetek többségében art design szempontjából is úgy néznek ki, mint a hányás.
- Nem FPS-sel veted össze.
- Nem AAA játékkal veted össze.
- Open world / sandbox cuccal veted össze.
- Saját súlycsoportú játékkal veted össze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, és egy magas felbontású screenshot nem képes eltüntetni a lowres érzést. A CE1-ben nincs tesszelláció, parallax mapping van, többnyire talaj közeli textúrákon. Alacsony asset fölbontás (seriously ?) vs. növényzet sűrűség...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=eaMsIdG3YkA
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Na, pont az kellett volna az Outcastnak, nagyobb növényzetsűrűség, amikor a világ tele van szórva a felvehető nyersanyaggal, lőszerrel meg miegyébbel...
Az a baj, hogy már megint almát akarunk összevetni a körtével, ráadásul mindezt olyan inkompetenciával, irrealitással és elveszettséggel, amire szavak nincsenek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hiszen egyrészt nem vidojátékról van szó, másrészt nem 3D játékról. Tudom mi a baj. Az, hogy a Crysis nem tps... (Az Outcastnak direkt jót tett volna a nagyobb növényzetsűrűség, mert addig tudod legalább nézegetni amíg megtippeled, hogy ha megnyomsz egy gombot mi történik a karakterrel a nagyszerű és egyedi irányításnak köszönhetően :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem tudom, hogy neked mi tetszik a Doomban egyébként, én már azon is meglepődtem, hogy olyan alacsony növényzetsűrűséggel manapság ki mernek adni játékot. És még a Nap is alig süt, a kurva anyjukat!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Doomnál mondjuk az pont szerencse, hogy se a Marson, se a pokolban nincs növényzet. (Ha lenne, lehet, hogy CE-el csinálták volna... ;) )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nekem egyébként a Crysissal, mint grafikai standarddal elég sok gondom van:
- Régen láttad, érdemes megnézni manapság, persze a textúrákra itt is nagyon jól hat a Youtube compression:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0pgNXPv3uLk&t=282s
- Érdemes nem elfelejteni, hogy 2007-es játék, és hogy 2007-ben még a bika hardveren sem lehetett maxra állítani. Szvsz ez a tény kb. megöli azt az érvelést, hogy "bezzeg a Crysis már 2007-ben", mert egy 20 fps-re "optimalizált", hatalmas technikai mellélövés, amit teljes pompájában olyan 2009 körül lehetett először megnézni.
A sűrű növényzethez meg annyit, hogy én nem igazán élveztem a terepruhás koreaiak felkutatását a susnyásban (eleve sosem értettem azt, hogy a hiperszuper modern tech nanosuitból miért hiányzik a hőlátás).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://m.popkey.co/aa9afb/v0065_s-200x150.gif
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Egyébként van egy Outcast fanjáték CryEngine 3-ra:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=A42FAV7f1UU
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az én apukám egy kézzel leveri a tiédet.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Kellőképp borzasztó ez is :D Én nem látok nagyságrendi különbséget a 2 verzió között. Ez akkor inkább design issue. Viszont az mentségére legyen mondva, hogy megtartották a régi játék jellegzetességeit, hogy a régi fanoknak ismerős legyen.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ha anyukád növényzetsűrűsége nagyobb, akkor inkább őt nevezd be a bunyóra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hm, talán kezded felfogni, hogy különböző játékműfajok vannak a világon?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Anyukámat hagyjuk ki ebből, oké?!4!
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
(Igen a két alapvető műfaj jellemzője: az egyikkel érdemes játszani, a másikkal nem :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Tehát akkor csak az FPS? Őszintén szólva nagyon beszűkült tudatállapot kellhet ahhoz, hogy a grafikai minőség döntse el, hogy mivel játszol és mivel nem... persze a kiadóknak ez jó, elvégre ezzel lehet eladni a CoD-okat meg a Battlefieldeket, minden másban keserűen elvéreznek.
Az OC SC-hez hasonló indie fejlesztések meg akkor gondolom szóba sem jönnek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazából itt a játék minőségére gondoltam műfajtól függetlenül, de az meg ugye sokszor egyéni preferencia kérdése, úgyhogy mindegy. Totálisan indie fejlesztés amire emlékszem, hogy játszottam pl. a Defense Grid 1-2 volt, Natural Selection, Divinity OS1, ezek tetszettek, de tényleg nem jellemző.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ja, értem, szóval csak egy grafikai nyavajgás mögé húzott "szar az Outcast" vélemény akart ez lenni tőled. Sajnálom, én erre fanként immúnis lettem, mert ezt mindig megkapja sok embertől... természetesen azoktól, akiken annak idején kifogott, illetve azoktól, akik még sosem játszottak vele. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem, ez sima grafikai nyavajgás. Én is tudom, hogy akármennyire is középszer másnak a Crysis az bizony ott van minden idők 10 legjobb FPS-ében részemről. És ha rosszabb lett volna a grafikája ? Akkor nem biztos..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök