Háááááát, legalább megy a tűzoltás. Ritka az ilyen mikor ilyen rapidfire-ben tolják a változtatásokat a community hatására. Szerdán AMA (ezen is meglepődtem, hogy kérésre meglépték), meglátjuk mennyire darálja be őket a reddites nép. :D
Need for Speed-be is raktak most lootboxokat, de szerencsére már a review-erek sem bírják elviselni ezt.
Tegnap én is kipróbáltam Origin Access keretében. Ekkora szart már régen tapasztaltam... Tudom nem ez a fő része a játéknak, de lopakodok és a mellettem lévő társam kint marad a fedezékből és az ellenség elsétál mellette, nem riadóztatva senkit. A botok a falnak szaladnak sokszor, nulla AI. Járműbe úgy száll be a főhős az átvezetőben, hogy kilógnak a fegyverei a gépen kívülre... nem egyetlen alkalommal! Unalmas mennyi ide, menj oda, lődd ezt, lődd azt. Közepes nehézségi szinten is annyira buta az AI, hogy ilyet nagyon-nagyon régen nem láttam már. Csalódás. Ez se lesz egy Bad Company...
Multiban meg mire összekalapálsz elég pontot valami táposabb hőshöz vagy járműhöz már vége is a meccsnek. Squad rendszer meg egyszerűen röhej. Nem kapsz olyan dolgok miatt XP-t, felszerelést vagy bármit, ha az adott pályán lévő feladatokra koncentrálsz. Két dolog számít XP szerzésnél: Hány embert öltél meg és milyen sokáig tartott a meccs.
Egyetlen pozitívuma van itt az EA vergődésének, hogy EA Accessben ezeket ki lehet próbálni. Nem is bántam meg a dolgot, mert legalább befejezem gyorsan az Andromedát 4 euroért.
Nightcrawler írta: Tudtam, hogy csak PR fogás... Addig is betömték a szájukat riportereknek és a játékosoknak, hogy ne fogjanak gyanút. Sajnálom a dolgot, hogy affektálaja a játékmenetet is ez a szar. Dead Space 3 szintű balhét érzek a levegőben, de sajna Star Wars címmel egy rakás kutyagumit is el lehet adni így nem tudom bukás lesz e az eredménye.
A Dead Space 3-al mi volt? Már nem rémik...
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Várjuk még egyáltalán azt a szintet a DICE-tól manapság? Mmint ezek a srácok már ősidők óta produkálják a visszafejlődést, aminek a közelébe kerülnek, azt elbasszák, még a Mirror's Edge 2-t is... Tipikus EA fejlesztők.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
There’s a lot of players out there, especially players coming from mobile games, who are accustomed to micro-transactions. They’re like “I need this now, I want this now”. They need instant gratification. So we included that option in order to attract those players, so that if they’re 5000 Tungsten short of this upgrade, they can have it.
We would never make a game you have to pay to win. There are genres of games where that is the answer, and you know what? The world has spoken, they suck. We don’t want to make games that suck, we want to make games that people want to hold on to, to keep on their shelves. That is our mark of success.
But we need to make sure we’re expanding our audience as well. There are action game fans, and survival horror game fans, who are 19 and 20, and they’ve only played games on their smartphones, and micro-transactions are to them a standard part of gaming. It’s a different generation. So if we’re going to bring those people into our world, let’s speak their language, but let’s not alienate our fans at the same time.
So if we’re going to bring those people into our world, let’s speak their language, but let’s not alienate our fans at the same time.
Hát ez nem jött össze: én nagyon bírom a Dead Space-t, az első részről bármikor kiállítom a másztörpísz bizonyítványt, de a harmadiknak a közelébe se mentem.
Szerk: A másodikban meg azt nem értettem, hogy miért adtak hozzá annyi szir-szar rig DLC, amit ráadásul az első pillanatban unlockolt is, tehát ment ki a balansz a kukába. Nem emlékszem másik olyan játékra, amiből ügyeskedéssel kellett kiirtanom a DLC-t ahhoz, hogy konkrétan játék legyen belőle. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg az EA mikor produkált utoljára valami maradandó játékot? Kb. a 2010-es NFS Hot Pursuit és a Dead Space 2 óta nem emlékszem olyan cuccra tőlük, amire azt tudnám mondani, hogy "na, ez egy 9/10-es játék, congrats". A FIFA, a BF meg a Star Wars tartja őket életben, tiszta röhej.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Indie játékok, amik nem hemzsegnek az ilyen szarságoktól közben képtelenek megtartani akkora játékosbázist, hogy legalább a matchmaking működjön. X éve amikor mindenki arra figyelmeztetett, hogy nem szabad ezeket a szar DLC-ket, mikrotranzakciós akármiket megvenni, hogy a gyártók időben leszokjanak róluk, akkor kellett volna lépni tényleg. Bár ha a mobiljátékok piacán játszották meg a legügyesebben a beetetést, akkor mindegy lett volna.
Ahogy a redditen is írja, szépen kinevelődött azóta az a réteg, ami saccperkb már a játékosok 90%-át adhatja, akinek ez a természetes helyzet. Az a pár százalék 30-as/40-es játékos, mint mi már csak foghatjuk a fejünket.
Ott van pl. a tavasszal megjelent, fillérekbe kerülő Rising Storm 2: Vietnam (amiről írtam is), nem érdekel senkit, pedig egy szinte tökéletes BF:Vietnam folytatás. Innentől fogva én se játszok vele, mert alig van pár szerver. Negatív review-kat össze lehet annyiban foglalni, hogy optimalizálatlan volt a játék, amikor kijött és hogy kevés a játékos. Aztán így megy minden a süllyesztőbe, már a wishlistemen/könyvtáramban lévő összes indie játék ebben vergődik.
CS/DOTA (HOTS stb.)-n kívül nem tudok már mondani olyan játékot, amivel multiban le tudnék úgy ülni, hogy nem p2w és van elég játékos, hogy ne 30 percet kelljen várnom.
Battlefront 2-ben meg már a bétában kiderült, hogy a rohadt hősök mit le tudnak művelni a játékban.
Zaxx: "Nem emlékszem másik olyan játékra, amiből ügyeskedéssel kellett kiirtanom a DLC-t ahhoz, hogy konkrétan játék legyen belőle. :D" Pedig mennyi ilyen van, hogy elindítod a játékot és 30 percig dobálja neked a sok szar DLC bonus-t a GOTY kiadásba, ami mind ilyen balansz verő cucc.
Hát, én ott csak a kampánnyal játszottam, de az borzalmas volt elejétől a végéig, és tudom, hogy a multi lenne a lényeg, de mégis összességében kéne nézni az élményt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Indie játékok, amik nem hemzsegnek az ilyen szarságoktól közben képtelenek megtartani akkora játékosbázist, hogy legalább a matchmaking működjön.
Nope: https://www.battlerite.com/ Indie jatek es a leheto legkemenyvonalasabb modon skill-based.
Mondjuk itt is vannak valos penzert is veheto, szigoruan kozmetikai celokat szolgalo lootboxok, de ez az ami engem sosem zavart egy jatekban sem.
Ismerem/játszottam, de ha steamcharts-on megnézed, akkor látszik, hogy folyamatosan esik a játékosszám, szóval egyelőre még nem élném bele magam a helyedben.
Ez a 2 játék, amit felhoztál, nálam pont a hulladék kategóriában van. Ellenben:
Dragon Age: Inquisition - nagyon tetszett elejétől a végéig, nekem maradandó élmény, a legjobb DA (sorry)
NFS 2015 - a Carbon óta az első NFS, ami bejött, csak kormányválság miatt nem nagyon tudtam játszani vele pár óránál többet :(
SW Battlefront - a régi Battlefront 2 óta nem toltam ennyit FPS-sel (alapból ki nem állhatom a műfajt), sajnos a cheaterek + szűk játékosbázis megölték, de az árát bőven megérte így is
Mirror's Edge Catalyst - a közvéleménnyel ellentétben szerintem kb. 1 milliószor jobb, mint az első rész, dehát nem vagyunk egyformák
Mass Effect Andromeda - a sok hülyesége ellenére azért egy 120 órára kikapcsolt, ehhez persze kellett az is, hogy nálam ME 1 >>>>> ME 2+3
SW The Old Republic - minden évben visszamegyek 1 hónapra, nekem abszolút bejön ez a single playeresítés, amit az utóbbi időben csinálnak vele :D
Unravel, Sims 4 - ezekkel nem játszottam, de a gyerek imádja őket, folyamat telepítve vannak
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ohh baz... megnéztem a játék befejezését. Ekkora bullshitet...
ShowHide spoiler #
Természetesen a főhősnő átáll a lázadók oldalára és lenyom egy hatalmas romantikus smacit a szerelmével a birodalom egyik lezuhant hajójának roncsain állva...
Lehet pár volt CoD fejlesztő is átment a csapatba. :)
Szerintem az Electronic Arts-nak van még pár éve, aztán felvásárolja őket az Ubisoft. Origins (digitális felület) vicc, az árazásaik szintúgy, a játékaik sorra buknak, nem jók, a kis indie fejlesztőket akiket felvásároltak, lényegesen rosszabb játékokat készítenek, mint előtte és ha mobilos EA cuccot látsz, tömve van mikrótranzakciókkal. Most meg már az asztali változatokba is nyomják ezt a témát. Nem is sajnálom őket.
Ez teny, de az allitasom tovabbra is all: a matchmaking mar a closed betaban is nagyon klasszul mukodott.
Tompi: bocsi, de en mar kinottem abbol, hogy izlesen vitazzak. :) Egyebkent nekem sem a szivem csucske a design, de nem is azert jatszom, mert az fogott meg benne.
Jó. Most fejeztem be a multit. Kaotikus, lagnak köszönhetően pattog néhány játékos a térképen összevissza. Starcard meg röhej. Maximális szintű kártyákkal felszerelt játékos ellen esélyem sincs 1vs1ben. Értem én ha más fegyvere lenne, esetleg más képessége stb. DE olyan kártyája amivel visszatölt a HPja??? És az is maximális szintű. Mi a f EA? Ez nonszensz egy multis játékban. F2P okes habár ott se lenne senki nagy rajongója... De így?
Arcade modeban meg hiába farmolsz creditet. 3 majd 24 órás Cooldownra rak a játék es csak multiban kapsz creditet. Mi a frász?
Csak megemlítettem, hogy szerintem többnyire mi a gond az indie játékok egy részével. Lehet, hogy pl. a Torchlight is jó játék volt, de nem tudtam föltelepíteni sem ... A BF meg a paripa másik oldala (legalábbis az 1 az volt) űber grafika, 5 pálya 4 játékmód 30-50 óra 'szavatosság'. A BF2 részemről már sokat lépett előre a Single Player móddal, a seasonpass hiányával, helyette van loot rendszer, ami engem nem nagyon zavar, ilyen játékokban többnyire amúgy is esek/kelek.
Tessék 75% már csökkentették is az árát mindennek. :D :D :D Röhej.
E!
https://kotaku.com/ea-cuts-star-wars-battlefront-ii-hero-costs-after-wid...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Es akkor most mehet a talalgatas hogy alapbol ennyi volt az aruk, de azert beprobaltak hatha bejon dragabban is :D
Nem lenne gond mondjuk ha ebbol is lenne olyan joarusitott de cserebe farmolos verzio mint a R6 Siegebol
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Háááááát, legalább megy a tűzoltás. Ritka az ilyen mikor ilyen rapidfire-ben tolják a változtatásokat a community hatására. Szerdán AMA (ezen is meglepődtem, hogy kérésre meglépték), meglátjuk mennyire darálja be őket a reddites nép. :D
Tippre nagyon. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Need for Speed-be is raktak most lootboxokat, de szerencsére már a review-erek sem bírják elviselni ezt.
Tegnap én is kipróbáltam Origin Access keretében. Ekkora szart már régen tapasztaltam... Tudom nem ez a fő része a játéknak, de lopakodok és a mellettem lévő társam kint marad a fedezékből és az ellenség elsétál mellette, nem riadóztatva senkit. A botok a falnak szaladnak sokszor, nulla AI. Járműbe úgy száll be a főhős az átvezetőben, hogy kilógnak a fegyverei a gépen kívülre... nem egyetlen alkalommal! Unalmas mennyi ide, menj oda, lődd ezt, lődd azt. Közepes nehézségi szinten is annyira buta az AI, hogy ilyet nagyon-nagyon régen nem láttam már. Csalódás. Ez se lesz egy Bad Company...
Multiban meg mire összekalapálsz elég pontot valami táposabb hőshöz vagy járműhöz már vége is a meccsnek. Squad rendszer meg egyszerűen röhej. Nem kapsz olyan dolgok miatt XP-t, felszerelést vagy bármit, ha az adott pályán lévő feladatokra koncentrálsz. Két dolog számít XP szerzésnél: Hány embert öltél meg és milyen sokáig tartott a meccs.
Egyetlen pozitívuma van itt az EA vergődésének, hogy EA Accessben ezeket ki lehet próbálni. Nem is bántam meg a dolgot, mert legalább befejezem gyorsan az Andromedát 4 euroért.
A Dead Space 3-al mi volt? Már nem rémik...
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Várjuk még egyáltalán azt a szintet a DICE-tól manapság? Mmint ezek a srácok már ősidők óta produkálják a visszafejlődést, aminek a közelébe kerülnek, azt elbasszák, még a Mirror's Edge 2-t is... Tipikus EA fejlesztők.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://gamerant.com/dead-space-3-microtransactions/
Anno ezen volt a kiakadás redditen.
Hát ez nem jött össze: én nagyon bírom a Dead Space-t, az első részről bármikor kiállítom a másztörpísz bizonyítványt, de a harmadiknak a közelébe se mentem.
Szerk: A másodikban meg azt nem értettem, hogy miért adtak hozzá annyi szir-szar rig DLC, amit ráadásul az első pillanatban unlockolt is, tehát ment ki a balansz a kukába. Nem emlékszem másik olyan játékra, amiből ügyeskedéssel kellett kiirtanom a DLC-t ahhoz, hogy konkrétan játék legyen belőle. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg az EA mikor produkált utoljára valami maradandó játékot? Kb. a 2010-es NFS Hot Pursuit és a Dead Space 2 óta nem emlékszem olyan cuccra tőlük, amire azt tudnám mondani, hogy "na, ez egy 9/10-es játék, congrats". A FIFA, a BF meg a Star Wars tartja őket életben, tiszta röhej.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Battlefield 3 2011 :D
Indie játékok, amik nem hemzsegnek az ilyen szarságoktól közben képtelenek megtartani akkora játékosbázist, hogy legalább a matchmaking működjön. X éve amikor mindenki arra figyelmeztetett, hogy nem szabad ezeket a szar DLC-ket, mikrotranzakciós akármiket megvenni, hogy a gyártók időben leszokjanak róluk, akkor kellett volna lépni tényleg. Bár ha a mobiljátékok piacán játszották meg a legügyesebben a beetetést, akkor mindegy lett volna.
Ahogy a redditen is írja, szépen kinevelődött azóta az a réteg, ami saccperkb már a játékosok 90%-át adhatja, akinek ez a természetes helyzet. Az a pár százalék 30-as/40-es játékos, mint mi már csak foghatjuk a fejünket.
Ott van pl. a tavasszal megjelent, fillérekbe kerülő Rising Storm 2: Vietnam (amiről írtam is), nem érdekel senkit, pedig egy szinte tökéletes BF:Vietnam folytatás. Innentől fogva én se játszok vele, mert alig van pár szerver. Negatív review-kat össze lehet annyiban foglalni, hogy optimalizálatlan volt a játék, amikor kijött és hogy kevés a játékos. Aztán így megy minden a süllyesztőbe, már a wishlistemen/könyvtáramban lévő összes indie játék ebben vergődik.
CS/DOTA (HOTS stb.)-n kívül nem tudok már mondani olyan játékot, amivel multiban le tudnék úgy ülni, hogy nem p2w és van elég játékos, hogy ne 30 percet kelljen várnom.
Battlefront 2-ben meg már a bétában kiderült, hogy a rohadt hősök mit le tudnak művelni a játékban.
Zaxx: "Nem emlékszem másik olyan játékra, amiből ügyeskedéssel kellett kiirtanom a DLC-t ahhoz, hogy konkrétan játék legyen belőle. :D" Pedig mennyi ilyen van, hogy elindítod a játékot és 30 percig dobálja neked a sok szar DLC bonus-t a GOTY kiadásba, ami mind ilyen balansz verő cucc.
Hát, én ott csak a kampánnyal játszottam, de az borzalmas volt elejétől a végéig, és tudom, hogy a multi lenne a lényeg, de mégis összességében kéne nézni az élményt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nope: https://www.battlerite.com/ Indie jatek es a leheto legkemenyvonalasabb modon skill-based.
Mondjuk itt is vannak valos penzert is veheto, szigoruan kozmetikai celokat szolgalo lootboxok, de ez az ami engem sosem zavart egy jatekban sem.
Ismerem/játszottam, de ha steamcharts-on megnézed, akkor látszik, hogy folyamatosan esik a játékosszám, szóval egyelőre még nem élném bele magam a helyedben.
Ez a 2 játék, amit felhoztál, nálam pont a hulladék kategóriában van. Ellenben:
Dragon Age: Inquisition - nagyon tetszett elejétől a végéig, nekem maradandó élmény, a legjobb DA (sorry)
NFS 2015 - a Carbon óta az első NFS, ami bejött, csak kormányválság miatt nem nagyon tudtam játszani vele pár óránál többet :(
SW Battlefront - a régi Battlefront 2 óta nem toltam ennyit FPS-sel (alapból ki nem állhatom a műfajt), sajnos a cheaterek + szűk játékosbázis megölték, de az árát bőven megérte így is
Mirror's Edge Catalyst - a közvéleménnyel ellentétben szerintem kb. 1 milliószor jobb, mint az első rész, dehát nem vagyunk egyformák
Mass Effect Andromeda - a sok hülyesége ellenére azért egy 120 órára kikapcsolt, ehhez persze kellett az is, hogy nálam ME 1 >>>>> ME 2+3
SW The Old Republic - minden évben visszamegyek 1 hónapra, nekem abszolút bejön ez a single playeresítés, amit az utóbbi időben csinálnak vele :D
Unravel, Sims 4 - ezekkel nem játszottam, de a gyerek imádja őket, folyamat telepítve vannak
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Najó, de te a Gothic 3-at végigtoltad community patch nélkül :D:D:D
Láttam pár undorító dolgot az interneten, de idáig ez a hozzászólás viszi a pálmát. :DDD
Ez tőled megtisztelő!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Érkeznek az értékelések.
http://opencritic.com/game/4507/star-wars-battlefront-2?tab=1
Ohh baz... megnéztem a játék befejezését. Ekkora bullshitet...
Lehet pár volt CoD fejlesztő is átment a csapatba. :)
Szerintem az Electronic Arts-nak van még pár éve, aztán felvásárolja őket az Ubisoft. Origins (digitális felület) vicc, az árazásaik szintúgy, a játékaik sorra buknak, nem jók, a kis indie fejlesztőket akiket felvásároltak, lényegesen rosszabb játékokat készítenek, mint előtte és ha mobilos EA cuccot látsz, tömve van mikrótranzakciókkal. Most meg már az asztali változatokba is nyomják ezt a témát. Nem is sajnálom őket.
180
Amit épp a Vivendi próbál felvásárolni darabonként? :)
Amúgy milyen (pénzügyi) buktáik voltak az elmúlt években? Kiadott játèkokra értem a kérdést.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Tippre: semilyen.
Hát egy játék ilyen grafikával kb. nagyduzzogva áramszünetben mobilon ...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez teny, de az allitasom tovabbra is all: a matchmaking mar a closed betaban is nagyon klasszul mukodott.
Tompi: bocsi, de en mar kinottem abbol, hogy izlesen vitazzak. :) Egyebkent nekem sem a szivem csucske a design, de nem is azert jatszom, mert az fogott meg benne.
Jó. Most fejeztem be a multit. Kaotikus, lagnak köszönhetően pattog néhány játékos a térképen összevissza. Starcard meg röhej. Maximális szintű kártyákkal felszerelt játékos ellen esélyem sincs 1vs1ben. Értem én ha más fegyvere lenne, esetleg más képessége stb. DE olyan kártyája amivel visszatölt a HPja??? És az is maximális szintű. Mi a f EA? Ez nonszensz egy multis játékban. F2P okes habár ott se lenne senki nagy rajongója... De így?
Arcade modeban meg hiába farmolsz creditet. 3 majd 24 órás Cooldownra rak a játék es csak multiban kapsz creditet. Mi a frász?
rwurl=https://clips.twitch.tv/AdorableTenderCrowLitFam
Csak megemlítettem, hogy szerintem többnyire mi a gond az indie játékok egy részével. Lehet, hogy pl. a Torchlight is jó játék volt, de nem tudtam föltelepíteni sem ... A BF meg a paripa másik oldala (legalábbis az 1 az volt) űber grafika, 5 pálya 4 játékmód 30-50 óra 'szavatosság'. A BF2 részemről már sokat lépett előre a Single Player móddal, a seasonpass hiányával, helyette van loot rendszer, ami engem nem nagyon zavar, ilyen játékokban többnyire amúgy is esek/kelek.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Van néhány 6/10 is ami nem túl biztató.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök