Destiny

Utolsó bejegyzés


Biztos nem a DSL/PPPoE-vel van gond, illetve ha igen, akkor az bug, és nem feature :)



A locknál cd-re kerül az is, mert nem sima ütés. A hunternél és a titannál nem. (illetve nem mindig, de ez szituáció függő. Titánnál pl ha meleevel ölsz meg valakit akkor felrak egy shieldet a karakteredre meg a társakra és az a cd nem pedig maga a melee) A gagyi gránáttal meg ha jó helyre dobod simán meg lehet csapni 5-6 ellenfelet egyszerre instant. Persze abból is van 3 fajta ami 3 különböző dologra jó.

Csak arra akartam rávilágítani, hogy azért mert fogalmad sincs mit látsz/használsz attól még a játék nem lesz rossz és azért is mondtam, hogy aki játszott az első résszel annak mindez egyértelmű és nem akad fenn rajta a PC-s bázis meg örül, hogy megkapja a játékot, de mindketten tudjuk, hogy mennyire érdekli őket az "új" playerbase.



Nem hinném, hogy elavult lenne. Én augusztus közepéig azt használtam és azon kívül, hogy nem egy sebességbajnok (1.2 - 1.4 Mbyte/sec le, fel 80 Kbyte/sec volt), semmi bajom nem volt vele, még tökig online játékok alatt se. Nem hinném, hogy a Destiny kivétel lenne.

ShowHide spoiler #

Joda és brain: Köszi a választ! Akkor úgy néz ki ez mégsem olyan, amire gondoltam első körben.

180



Gratulálok akkor a Bungienak. Ezúton is, hogy sikerült figyelmen kívül hagyni a DSL-t. Remélem szabvány lesz belőle, és jövőre már egy játék se fog menni DSL-en.. :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nekem se volt eddig semilyen problémám a DSL-el egyik játéknál se.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Kipróbáltam kíváncsiságból én is és sajnos már most látszik, hogy nem nekem való a cucc.. :| Az első két bevezető pályát is unalmasnak találtam már, hiába a remek színvilág és látvány. Sajnos a helyzet az egy darab PVE coop pályán sem változott, ami gyakorlatilag egy csőben végigvezetett bulletsponge fiesta ugyanúgy, felesleges ugrabugrálással kiegészítve. Lehet a fejlődés az ami hiányzott, de én ezt így személy szerint nagyon fantáziátlannak és egyhangúnak éreztem ezek alapján (pedig nem idegen tőlem teljesen a stílus, a Borderlands pl. tetszett, és a Division beta-ban is remekül szórakoztunk).
Viszont ami pozítivum hogy elég jól optimalizáltnak tűnik már így a beta alapján is, szinte mindent maxra állítva sem éri el a 3GB Vram kihasználtságot, és szépen is néz ki az összhatás.



Gondoltam nyomok még egy kört.
Kaptam két olyan balfaszt, hogy az egyikük meghalt minden második lépésnél a másik meg folyton le volt maradva fogalma nem volt, hogy hol van vagy, hogy merre kéne elindulni. Úgy hogy pálya felénél nyomtam egy exit to desktop ot.



Most sikerült csak megnéznem a játékot. Inkább nevezném ezt Demo-nak, mint Openbeta-nak, de mindegy. Grafika szép, de a célzástól a falnak megyek. Prológust végigszenvedtem, aztán PVP-ből 1 kört nem tudtam végigjátszani az unalomtól, úgyhogy alt+f4 +uninstall. Nem is igazán tudom hogy mi történt az "openbeta"-ban, de ha ennyivel ennyire nem fogott meg, akkor felejtős számomra.



Exp 1 - Winter 2017
Exp 2 - Spring 2018
rwurl=http://i.imgur.com/aoMudpN.jpg

Remélem PC-n nem lesz időeltolás, értelmetlen lenne.



Joda írta: Remélem PC-n nem lesz időeltolás, értelmetlen lenne.

....ez megállított eddig bárkit? :(

Mondjuk inkább az Ubisoft híres a "PC-re fél év késéssel érkezik minden" faszságról.



Tudsz olyan játékról ahol a DLC-t csúsztatták? O.o Nem nagyon rémlik ilyen, még Ubi-tól sem.



Megy a prilód, a kódokat is szétküldték ha valaki nem a battle.net-en keresztül vette.




A sztorit egy félbehajtott a5ös lapra írták le szerintem, annyira nevetségesen fos és alap. :D Végigmentünk rajta még így frissen, de a végén csak néztem ki a fejemből igazából. Még jó, hogy nem azért érdekelt. Huh de borzalmas volt aztakurvaéletbe. :D Jár a vastaps a bungienak. Szép munka volt. ^^



A borzalmas sztori után a játék maga tök élvezetes. Minden adventuret meg world questet meghagytunk main story utánra és azok tök jók. :) Persze óvatosan kell azokkal is haladni ha az ember minmaxolni akar. Bizonyos dolgokért kap az ember "powerful gear" elnevezéső dolgokat amik fixen ~10 light lvl-el nagyobbak mint a rajtad lévő gear. Ezt érdemes akkor beváltani ha megvan a 265 light lvl, mert ez a soft cap jelenleg. Public Eventből és random lootból nem kapsz 260-nál nagyobb item-et és repu vendornál is 265 a maximum amit kaphatsz. Úgyhogy érdemes először mindent kifarmolni 265re és utána csinálgatni a powerful gear rewardos dolgokat. Farm ahol élünk eléggé, dehát ez van. :)

A strike-ok jók, a nighfall fasza volt szóval szeretettel várjuk majd a raidet, egyelőre úgy néz ki amit lehetett azt sikerült kihozni a mostani contentből.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Miben más vagy mivel mutat túl egy Borderlandsen?

Sors bona, nihil aliud.



Hogy érdemben össze tudjam hasonlítani emlékezni kéne arra, hogy milyen a borderlands. Annyi maradt meg abból, hogy volt coop meg 5 percenként fagyott le annó a gépemen és ezért soha nem játszottam végig. Abban biztos vagyok, hogy a lootrendszer nagyon más és abban szerintem nem volt annyira multira felépítve a játék mint itt. Itt ugye vannak 3 fős instanceok meg 6 fős raidek meg public eventek amiket lehet csinálni orrba-szájba. Nemtudom, biztos van olyan hely ahol érdemben összehasonlítják a kettőt.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Ott inkább az arénákban volt érezhető, hogy tényleg több emberre van szabva. A lootrendszer meg lehet más, mert a Borderlandsekben a játék fele után már a sok szemétre ránézni se volt érdemes. És nemcsak abban, de ami eddig előkerült co-opban, mind visszalépés az első Diablo nyújtotta zsákmányvadászás izgalmaihoz.

Azért sanszos, hogy nem a Destiny lesz a következő cél közös mókára, mert videók alapján nem fogott meg, és az Activision-árazás mellett másokkal megvetetni sem egyszerű. Sőt saját magammal sem :)

Sors bona, nihil aliud.



Akkor most vevős, vagy kihagyható? :)



Aludtam rá egyet, de így a játék után és 3-4 nap grind után nem tudok rá mást mondani csak hogy csalódás. Fun a gunplay, fun a strike, fun a coop viszont elérsz egy szintre ahol megszűnik a content és a nehézség. Most iderántom a Division-t mint borzalmas példát, de abban több content volt endgame-nek a megjelenéskor mint ennek a játéknak . Ismerősök grindolják a geart, mennek egyre feljebb. Feszítgetik a 285ös light levelt ami nehéz, mert nincs miből geart kapni és teljesen rng hogy megkapod-e arra slotra a geart olyan szinten ami kell. Aki talán kicsit emlékszik az újvágású WoW pályafutásomra ott is pont ez készített ki és emiatt hagytam rá pedig ott még volt nehézség és content is. (legalábbis mythic+, meg mondjuk nem 4 instance volt hanem 10 megjelenéskor)

Jelenleg a következő az endgame content:
Public event. 3 vagy 4 fajta 5 perces event amit gyerekjáték átütni heroic eventre amit utána szintén gyerekjáték leütni fél pillanat alatt.
Strike: jelenleg van 4 amit én láttam, mert random dobál be rá. Cserébe egy fokozat amit 3 felgearelt emberrel kb nevetségesen könnyű letolni. Heroic nehézség nincs. Loot fos és csak imátkoznod kell, hogy kapj egy exotic engramot amiből totál random lootot kapsz és szintén rnjesusben kell hinned, hogy jó is legyen. Persze ez is olyan, hogy lehet 1 armor és 1 fegyver exotic nálad amit használhatsz a többi mehet a vaultba.
Nightfall strike: 1db strike kicsit megváltoztatva, időre megy és talán egy hajszálnyival nehezebb is.
PvP: részemről messze kerülendő.

Ennyi. Ez az endgame. Vicc. :D

Persze vannak world questek bolygónként 1 amit ha megcsinálsz (20 perc alatt kb) kapsz egy exotic fegyver questet amiért csinálni kell különböző objective dolgokat mint hogy pl 50 precision kill és 25 tripla kill egy tárból scout rifle-el ami ha megvan akkor szedj szét 5 scout rifle-t. Vagy a másik ami egy találós kérdéssel kezdődik aztán meg kell csinálni a nigthfall strike-ot úgy, hogy 5 perc marad a timerből. Ez mind szuperjó ötlet lenne ha lenne értelme. Kiszeded mindet, megvannak teszemazt 290ben. Hurrá. Lőheted ugyanazt a nehézség nélküli nulla contentet vele amit már 30 szinttel azelőtt is nevetségesen könnyen megcsináltál. Meg ott vannak az adventure questek is amik szintén ilyen 5 perces mókák, egyszer meg lehet őket csinálni, de többnyire kimerülnek annyiban, hogy menj x helyre és öld meg ezt meg azt. Persze majd jön a 6 fős raid ami talán valamiféle kihívást is fog jelenteni az első alkalommal, meg annak lesz egy minimálisan nehezebb változata is valamikor. Viszont ha jól tudom csak 1 darab raid jön egyelőre ami kurvakevés.

Szóval ja, csalódás ilyen szempontból a játék. Ma már kedvem sincs elindítani, mert semmi értelmét nem látom ugyanazt csinálni abban reménykedve, hogy kapjak valamit amivel ugyanazt csinálni még könnyebb lesz. =/ A lövöldözés része, meg kitapasztalni a most bennelevő contentet teljesen élvezetes volt és nem bántam meg egyáltalán a vételt. 2-3 egész napos játékidőt maximálisan ki lehet belőle hozni csak hosszútávon jön ki mennyire üres a vége. Talán ha bejönnek a heroic strike-ok meg a prestigue raid és talán lesz 2-3 új strike akkor megint fun lesz, de a játékból írtózatosan hiányzik az a tier-ekre bontás mint ami a Divisionben és a Diabloban is olyan jól működik. Akkor lenne értelme a gearnek, akkor lenne kihívás. Így viszont 0. Kár. A sztorit meg már meg se említem, mert tényleg csak dísznek van és elképesztően sablonos és szar az egész. A legjobban azon röhögtem mikor a Ghost aki az első részben is végig a karakterünk mellett volt rácsodálkozik a Taken-ekre és megkérdezi, hogy ezek meg mik voltak. Miközben az 1ben a legnagyobb kibaszott DLC csak rájuk fókuszált. Egyszerűen hihetetlen. :D Arra jó igazából, hogy végigmenjen rajta az ember és meglegyen a lvl20as karaktere.



Na, köszi, akkor meg is vettem kurva jó, élvezem :)


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A halálnak van tétje, vagy az ellenség nyakára spawnolsz, és hullanak tovább?

Sors bona, nihil aliud.



Akkor most vevős, vagy kihagyható? :)

Aludtam rá egyet, de így a játék után és 3-4 nap grind után nem tudok rá mást mondani csak hogy csalódás ... Ma már kedvem sincs elindítani, mert semmi értelmét nem látom ugyanazt csinálni abban reménykedve, hogy kapjak valamit amivel ugyanazt csinálni még könnyebb lesz. =/

Na, köszi, akkor meg is vettem kurva jó, élvezem :)

Ezt hogy? :D



Két féle zóna van. Van a rendes világ ahol csinálod a public eventeket, stb. Ott ha meghalsz akkor 4 sec múlva újrakelsz vagy felszed addig bárki szóval jóformán 0 tétje van a halálnak.

Vannak a strikeok, pár egyéb hely ahol fél perces a respawn timer ha csapatban vagy, ha egyedül akkor meg lehet újrakezdeni checkpointtól. Azalatt a fél perc alatt értelemszerűen a csapattárs felszedhet (a felszedés nagyjából 2 sec, közben mozoghat az illető, lőhet, mindent csinálhat), ha nem ér oda akkor meg felkelsz. Moderáltan van büntetve így a halál.

Nightfall strikenál (és gondolom raidnél) is ez a módszer van annyi különbséggel, hogy 6-7 secig nem is szedhet fel senki.

Ha checkpointtól kell menni mert mindenki balfék akkor értelemszerűen minden ellenfél újratermelődik (kivéve pár helyen ahol egy halállal át lehet ugrani fél pályákat, ne is beszéljünk róla... :D) viszont a képességek cdje nem. Szóval ha elment az ulti akkor az elment, nem fog visszatöltődni a csík csak azért mert újra lett kezdve.



:D Ami Jodának 2 nap, az nekem egy hónap. (meg poén is volt :) )
Viszont a game fenomenálisan teszik, jó döntés volt, nagyon tetszik a hangulata, a grafikája, az ellenfelek, a nehézség is pont jó, csillagos 5, roppant jól szórakozom azokban a fél-egy órákban, amit tudok kisit vele játszani. Perfect.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Értem. Valószínűleg ez nem az én játékom, hacsak nem lesz Humble Activison Bundle-ban, passzolom :) A Diablo III már úgyis be van tárazva a Borderlands: The Pre-Sequel utánra co-opra, csak kitart egy darabig.

Sors bona, nihil aliud.



Raid is letolva, múlthéten a többiek megcsinálták utolsó bossig, de azt nem verték le. Most levertük. Nem volt egész 2 óra, kis szünettel. Persze más élmény úgy, hogy tudjuk mit kell csinálni, de őszintén szólva ezt az élményt kapja kb mindenki az első hét után szóval itt is élvezetesnek kéne lennie. Kihívás nulla. Kétszer haltunk le miattam, mert elsőre nem volt kristálytiszta az egyik "boss" és a végén is elbasztam egyszer. Másodjára viszont már látva a dolgot egyszer kb nevetséges kategória. Pontosan illik a játék többi részéhez ez is. Ráadásul 1 boss van, a többi az csak x mechanika ismételgetése 2-szer 3-szor. Mikor másfél óra után odaértünk a végéhez és is így mondják hogy akkor még ez maradt én meg így wat? Azt hittem ez az első boss és van még több is. :D ohwell.

A gearem is meglett 293-ra. Mostmár az összes dolog amit lehet tenni, hogy minden kedden belépek és megcsinálom a powerful gear-t adó milestoneokat ami kb 2-3 óra, meg a raid és ennyi. 305ig. Motiváció zéró, kontent zéró, a játék meg a kezdeti újdonságfaktor és első kihívások után magasan a legnagyobb csalódás amit sikerült átélnem az elmúlt 2-3 évben.



"Going forward," Bungie says, "our explicit goal will be to try to keep the scope and scale of Destiny 2 at a relatively consistent size in order to increase our agility and to be able to properly support and maintain the game."

Leaving
September 22:

Io, Titan, Mercury, Mars and Leviathan, and all PvE activities (including campaigns) at those destinations.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Emlekeztetoul a year1 a 2 dlc-vel ezeket tartalmazta: Earth, Nessus, Io, Titan, Mercury, Mars meg ugye a leviathan raid. :DD



Annyiból van benne ráció, hogy már így is 111 gigás a telepített csomag, és gondolom az új generációt nagyobb textúrákkal tisztelik majd meg. De azért a 4 bolygón én is felhúztam a szemöldököm, gondoltam kivesznek egyet vagy kettőt...



Annyiból van benne ráció, hogy már így is 111 gigás a telepített csomag

*200 GB Call of Duty Modern Warfare*
rwurl=https://i.kym-cdn.com/entries/icons/mobile/000/030/710/dd0.jpg

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!