you a code that you can redeem for in-game cash, animal or world resources for crafting, or even one of four exclusive weapons you won't find during normal play
Aztán megy itt a lootboxokon a sírás, ez jobban fáj sokkal mint bármilyen pay2win fos.
Alapjában véve úgy néz ki sikerült egy jobbfajta játékot készítenie az Ubinak. Ami számomra kérdés, az a bizonyos Day-1 patch, ezekben tesztelt verziókban is ott volt már, vagy ténylegesen csak holnap élesedik és javít jó pár hibát, amit néhány teszt meg is említ?
A magam részéről engem nem érdekel, hogy ez AC, nekem az volt a lényeg, hogy egy ókori Egyiptomban játszódó nyílt világú "akció-szerepjátékkal" tudjak játszani. Bejárni azt amit ma már csak romjaiban ismerünk, de itt megcsodálhatjuk teljes pompájában. Igazából ez ami engem a vétel irányában mozdított el. Tehát ha görög, római, japán (bocs Vajk), lett volna a helyszín, teljes mértékben hidegen hagyott volna.
No valami ilyesmi kell, hogy az ember fia átélhesse a varázst, amit egykor ez a mára már ősi civilizáció hagyott maga után. Bár itt görögös-római a stílus inkább.
Azon röhögök megállás nélkül, hogy minden létező reviewban megállás nélkül sorolják mennyi probléma van minden részletével a játéknak és 9/10. :D A Gamespot video review is zseniális, az csak 7/10, de 6 percig sorolja mennyi problémája van vele. Őszintén meglepett volna ha közepes értékeléseket kap ekkora reklámkampány után.
Mind1, én kivárom amíg pár ismerős megnézi mennyire lehet ezeket komolyan venni.
Joda: Szerintem 80-82 pont körül beáll az értékelések átlaga. Mondjuk ha ez 80 beszámoló lesz, akkor végül is egy jó játékkal lesz dolgunk. Azért hétvégén én is nyomok ide egy kisebb-nagyobb beszámolót az első 8-10 óráról mondjuk. Annyi alatt azért csak rá lehet látni végül mire számíthatsz. Igaz most jön a Wolf, ott a Destiny 2, szóval bőven lesz még időd később kipróbálni.
Jövőhéten pénteken meg már ott a WWII is. Sűrű lesz a beosztás azoknak, akiket ezek mind érdeklik.
Összefoglalva: A leggyengébb sztori idáig, nincsenek gyűjthető dolgok, mikrotranzakciók, harcrendszer bugos. Wait for sale. :( Nah akkor marad a sale. Úgyis túl sok játék lett megvásárolva mostanában.
A day one patch-et majd meglátjuk, de egyelőre bugs, bugs everywhere a játék a beszámolók alapján (és még a balanszot is peccseli a day one cuccos, gondolom lesz még tökölés vele a későbbiekben is), szóval valószínűleg érdemes vele kivárni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem egy Kelemen Annás verzió kéne így utólag. Mert irigylem. Ezt írta a faszbukon, ha már fasz a téma: Megdugtak tegnap és ma is. Szóval kéne egy AC: Origins Ká Anna kuponnal. Esetleg egy hétvége Egyiptomban, a dugás helyszíne meg: Valamelyik nagykutya sírkamrája.
Most már nem, de majd reggel írok pár élményt, apróságot. Grafika brutálisan jó, viszont a GTX 970 kevés :(
Majd sakkozok a beállításokkal, de egyelőre a High-ról van szó. Erre tesz mindent alapból, de mikor leesik a frame az rohadt zavaró. Egy idő után fáj tőle a fejem és a szememnek sem jó. Ha sehogy sem sikerül belőni, akkor jön a GTX 1070Ti.
Azért mielőtt lecseréled a kártyádat, érdemes egy komolyabb tesztnek alávetni a játékot, már ha a 60 fps a cél. Az AC-k mindig 30-ra vannak optimalizálva, a gépigények is mindig arra jönnek, és kurrensebb videokártyák esetében nem is azok szokták megfogni a teljesítményt, hanem inkább a processzor.
Részemről simán megelégszem a lockolt 30 fps-sel ilyen címeknél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Persze. Hajnalban már nem volt kedvem ezen bogarászni. Ha jelentősen állítgatod a grafikát újra kell indítani a játékot és ez idő, minden egyes beállításnál. Délután már nyugodtan tudok ezzel foglalkozni és biztos találok olyat amin jól néz ki és megfelelően fut is. Legalábbis az eddigi játékokban ezt mindig sikerült elérni.
Azt viszont már tegnap észrevettem, hogy ha be van kapcsolva az Adaptive Quality, akkor ott lényegesen jobban megy, csak ilyenkor az AA marad High és a Vsync meg off. Ez utóbbira allergiás vagyok, mivel a játékok 98%-ban ezt be szoktam kapcsolni. Itt mondjuk van adaptive Vsync is, ami egy jó dolog, de nem teljesen korrekt, mert simán tud hullámozni a kép (még ha törni nem is annyira), ami megint kicsit zavaró.
Valószínű pár effektek (talán pl. a Volumetric Fog ilyen) ki kell kapcsolnom, meg medium-ra tenni ezt azt és jó lesz. De a vizualitásból nem akarnék túl sokat engedni. A játék egyébként High beállításokon besza-behu kategória és ugye ennél van feljebb is. (Very High, Ultra High)
Ebből következik, hogy egy high-medium keverék is megfelelő lehet még.
Pár észrevétel a hajnali 1 órás első próba után:
- Harcrendszer nekem nagyon bejön. Tényleg Dark Soul típusú. Ami nagyon tetszett, ha fegyvert váltok mondjuk egy hatalmas bunkósbot képében, azzal akkorákat lehet irtani, mint ide Nagykáta. Baromi lassan lehet vele támadni, mert dög nehéz fegyver, de mikor talál ott kő kövön nem marad. Az íjnál nagyon tetszett, hogy mielőtt lőnék vele, már kijelzi a program mennyit fog sebezni az áldozaton. Ez kifejezetten hasznos információ, mert így látod, elég e egy lövés, vagy sem. Fejre persze halálosabb. Erre már az elején a képességfán is van bónusz sebzés.
- Természetesen megmaradt a jól megszokott bérgyilkosos, sunnyogós kivégzések repertoárja is, de teljesen rajtad áll, ezt vagy a közelharcot választod.
- Néha annyira brutálisan vannak kidolgozva (éles, már már teljesen fotó realisztikus ábrázolás) az állatok, szobrok és helyszínek, hogy talán évek óta először állam a padlóm koppant. Például Senu (remélem jól írom) Bayek sólyma.
- A térkép (3D-s de alapjában véve felülről látsz rá) a legjobb amit eddig játékban láttam. Részletes, tökéletesen lehet rajta tájékozódni és brutálisan szép. Pedig nem kéne, hogy ennyire az legyen, mégis teljesen részletgazdag.
- A képességfa, fejlődésrendszer (5 pontot osztottam el eddig), hasznos, ezt jó hogy belerakták.
- Hangulat azt mondani sem kell, hogy 10/10. Mindenki teszi a dolgát a faluban, minden tökig ki van dolgozva. Vízelvezető kőmedertől, házaktól, berendezésükkel a szántókig minden a korabeli kornak megfelelően élethű. Már amennyire azt a történelemkönyvekből ismerhetjük.
- Bayek kellemes figura. Akkor is beszél, ha megjegyez valamit, tehát csak úgy magának mondja, de hasznos a játékos számára, mert információt ad át. Jó lett szinkronja is, a haverjának meg az akcentusa tetszik.
- Sztori jól indul, ámbár a legeleje kissé zavaros, idővel fog rendeződni ez érződik, de hát ez benne a lényeg. Tud majd kibontakozni.
- Mikor megjelenik egy komolyabb szereplő a videók alatt (játék motorjával ahogy már megszokhattuk, de némileg azért felturbózva) rögtön meg is nevesíti a játék és a rangját is, amolyan filmes allűrrel. Ez egy remek választás volt a készítők részéről, mert kihangsúlyozza annak az embernek a fontosságát és ebből lehet tudni később komoly szerepük lesz a történetben.
- Mikor beértem a legelső faluba, már annyi mellékküldetés jelent meg a térképen, ami legalább 1 órás plusz elfoglaltságot adhat és persze még egyéb csomó ikon is. De azt nem árt észben tartani, bizonyos területekhez nagyobb szint kell Bayeknak. Igaz az xp gyűjtögetés könnyedén megy, már magáért a faluba érkezésért is kaptam 25 pontot például. Azzal, hogy felfedeztem azt.
Ma folytatás, aztán hétvégén beszámolok róla, de tényleg kell a 8-10 óra minimum. Addigra kijönnek a hibái és elsajátítom a játékot annyira, hogy érdemben lehessen róla diskurálni.
Tegnap néztem twitch videót róla.
Tényleg nagyon fasza a grafika. Csillagos 5 ös.
Hibákat viszont nem nagyon láttam. Az egyetlen egy bug az volt, hogy a mount feje átlógott a falon. De ettől még vígan játszható a játék. Tényleg nem vettem észre semmi más hibát. Holott asszem Joda mondta, hogy állítólag tele van hibával.
Azt viszont már tegnap észrevettem, hogy ha be van kapcsolva az Adaptive Quality, akkor ott lényegesen jobban megy, csak ilyenkor az AA marad High és a Vsync meg off. Ez utóbbira allergiás vagyok, mivel a játékok 98%-ban ezt be szoktam kapcsolni. Itt mondjuk van adaptive Vsync is, ami egy jó dolog, de nem teljesen korrekt, mert simán tud hullámozni a kép (még ha törni nem is annyira), ami megint kicsit zavaró.
Erre talán tudok mondani egy tippet. Az Anvil Engine mindig baromi jó volt a screen tearing kezelésében fix fps érték mellett, szóval egy jó lockkal nem feltétlenül kell neki a vsync. Viszont a mostani Nvidia driverekben van egy új frame limiter opció, amit az Nvidia Inspector programból el lehet érni. "Frame rate limiter v2" néven fut, és az anviles játékok alatt tulajdonképpen egy jobb adaptív vsync-ként működik. A Frame rate limiter opcióból lehet elérni, csak lejjebb kell scrollozni egy kicsit a sima limiter beállításaitól.
Ezt érdemes kombinálni a pre-rendered frames 1-esre állításával, és elvileg egy érezhető input lagtől és tearingtől (ha nem, akkor még mindig force-olhatod a vsyncet a driverből vagy a játékból, a limiter szempontjából nem oszt, nem szoroz) és szaggatástól mentes élményt kapsz. Igazából a tearingtől én nem félnék, az Anvil általában megoldja annyival, hogy a kép alján vagy tetején van egy alig látható tear line.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként rohadtul nem értem, mit csinálnak az NV-nél manapság azzal az adaptive vsynccel: a kép azért szokott alatta hullámzani, mert kioldja a vsyncet, aztán túl későn kapcsolja vissza, szóval kapsz pár másodpercet, amikor vsync nélkül ott van mondjuk a stabil 60 fps. Butának is buta, pedig eleve adott a feles képfrissítésű, mondjuk 30 fps-es opció, mégsem sikerült megoldani mondjuk azt, hogy 30-ra lockolt részeknél automatikusan azt használja, szóval ha jön a 30-ra zárt átvezető vagy a rendervideó, kapod a képtörést. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Fenet keves. RX570 is eleg 4k gamingre normalis kompromisszumokkal. Medve koma meg itt szenved az azonos teljesitmenyu 970esevel 1080pben. :(
Amugy Zaxxnal a pont, az ac soha nem a 60fps-es optimalizaciojarol volt hires sajnos. A helyedben en is beloknem fix30-ra mert sajnos ennyit tud a jatek normalisan. Talan par patch mulva pofozgatjak, de egyik ujvagasu ac se volt makulatlan pc port.
Yup, cserebe sokkal kevesebb jelentosege van a jatekok nagyon nagy szazalekanal. Jot mosolyogtam tegnap este mikor a Wolfi a cpum 20%at hasznalta csak. Persze ez jatekrol jatekra valtozik azt alairom.
https://assassinscreed.monsterenergy.com/
Nem fizetnek biztos eleget az Activisonnek. Doritos játék nincs?
Shocking... Mind1, marad a wolfi úgyis.
@nokedli: nem, a nyitóka alatt van kód amit begépelhetsz a weblapjukon. Rá is van írva külön meg rajta van a dobozon a főhős. Jó kérdés, hogy otthon van-e, itt tele vannak vele a boltok.
https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/news/152-300110-16/get-exclusive-rewards-with-assassins-creed-origins-and-monster-energy
rwurl=https://i.imgur.com/1QUxINZ.jpg
Száni...
Aztán megy itt a lootboxokon a sírás, ez jobban fáj sokkal mint bármilyen pay2win fos.
Sokkal poénosabb lenne, ha ilyen fisz-fasz energiaital helyett surströmming halkonzervben lenne elrejtve a kód.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Most poénkodsz vele, de Unity alatt borotvahabban és pengében volt kód... Tudod van az a pénz.
rwurl=https://static.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/2716798-edge.jpg
Joda: Novembertől lesznek kaphatók itthon a promóciós Monsterek.
https://www.monsterenergy.com/hu/hu/promotions/assassins-creed-giveaway-hungary-coop
Lookin' good:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=c9gsSpM_GSY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
GamesRadar 100 / 100
Hobby Consolas 92 / 100
Critical Hit 9.0 / 10.0
Digitally Downloaded 90 / 100
Pardis Game 9.0 / 10.0
Gameblog 9 / 10
Spaziogames 8.5 / 10.0
DualShockers 8.5 / 10.0
Game Informer 8.5 / 10.0
TheSixthAxis 8 / 10
Worth Playing 8.0 / 10.
GamingBolt 8.0 / 10.0
Hardcore Gamer 4.0 / 5.0
Gaming Nexus 8.0 / 10.0
TrueGaming 7.5 / 10.0
Gamespot 7/10
Easy Allies 70 / 100
RPG Site 6 / 10
https://opencritic.com/game/4503/assassins-creed-origins?tab=1
Alapjában véve úgy néz ki sikerült egy jobbfajta játékot készítenie az Ubinak. Ami számomra kérdés, az a bizonyos Day-1 patch, ezekben tesztelt verziókban is ott volt már, vagy ténylegesen csak holnap élesedik és javít jó pár hibát, amit néhány teszt meg is említ?
A magam részéről engem nem érdekel, hogy ez AC, nekem az volt a lényeg, hogy egy ókori Egyiptomban játszódó nyílt világú "akció-szerepjátékkal" tudjak játszani. Bejárni azt amit ma már csak romjaiban ismerünk, de itt megcsodálhatjuk teljes pompájában. Igazából ez ami engem a vétel irányában mozdított el. Tehát ha görög, római, japán (bocs Vajk), lett volna a helyszín, teljes mértékben hidegen hagyott volna.
Állejtős kép, ami a kidolgozottságot illeti:
rwurl=https://i1.wp.com/www.criticalhit.net/images/2017/10/aco-library.jpg?w=750
No valami ilyesmi kell, hogy az ember fia átélhesse a varázst, amit egykor ez a mára már ősi civilizáció hagyott maga után. Bár itt görögös-római a stílus inkább.
180
Alakul, sajni addig még 3 nagyobb és pár kisebb rész még hátra van nekem, míg Egyiptomba eljutok.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Azon röhögök megállás nélkül, hogy minden létező reviewban megállás nélkül sorolják mennyi probléma van minden részletével a játéknak és 9/10. :D A Gamespot video review is zseniális, az csak 7/10, de 6 percig sorolja mennyi problémája van vele. Őszintén meglepett volna ha közepes értékeléseket kap ekkora reklámkampány után.
Mind1, én kivárom amíg pár ismerős megnézi mennyire lehet ezeket komolyan venni.
Azért az az ötvennél több "E3" elismerés, elég figyelemreméltó.
rwurl=https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91UJb4YIN5L._AC_SL1500_...
Joda: Szerintem 80-82 pont körül beáll az értékelések átlaga. Mondjuk ha ez 80 beszámoló lesz, akkor végül is egy jó játékkal lesz dolgunk. Azért hétvégén én is nyomok ide egy kisebb-nagyobb beszámolót az első 8-10 óráról mondjuk. Annyi alatt azért csak rá lehet látni végül mire számíthatsz. Igaz most jön a Wolf, ott a Destiny 2, szóval bőven lesz még időd később kipróbálni.
Jövőhéten pénteken meg már ott a WWII is. Sűrű lesz a beosztás azoknak, akiket ezek mind érdeklik.
180
rwurl=https://youtu.be/8LGEit022m0
Összefoglalva: A leggyengébb sztori idáig, nincsenek gyűjthető dolgok, mikrotranzakciók, harcrendszer bugos. Wait for sale. :( Nah akkor marad a sale. Úgyis túl sok játék lett megvásárolva mostanában.
A day one patch-et majd meglátjuk, de egyelőre bugs, bugs everywhere a játék a beszámolók alapján (és még a balanszot is peccseli a day one cuccos, gondolom lesz még tökölés vele a későbbiekben is), szóval valószínűleg érdemes vele kivárni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Néztem egy két gameplayt. Ez valami veszettül jól néz ki. Ha lesz valami fasz a kis akció a gold verzióra befizetek rá.
A gold verzióhoz jár fasz? Sima vagy metélt?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Fassassin's Creed. A filmben is Faszbender a főszereplő, ez már nem lehet véletlen!
Respect is not given. It's taken.
Nekem egy Kelemen Annás verzió kéne így utólag. Mert irigylem. Ezt írta a faszbukon, ha már fasz a téma: Megdugtak tegnap és ma is. Szóval kéne egy AC: Origins Ká Anna kuponnal. Esetleg egy hétvége Egyiptomban, a dugás helyszíne meg: Valamelyik nagykutya sírkamrája.
Úgy érzem így lenne teljes az élvezet. 10/10
180
Jár de sajnos már csak 1db van és azt neked tartogatják.
Nem az a címe hanem az, hogy: Ass ass in's Creed.
Most már nem, de majd reggel írok pár élményt, apróságot. Grafika brutálisan jó, viszont a GTX 970 kevés :(
Majd sakkozok a beállításokkal, de egyelőre a High-ról van szó. Erre tesz mindent alapból, de mikor leesik a frame az rohadt zavaró. Egy idő után fáj tőle a fejem és a szememnek sem jó. Ha sehogy sem sikerül belőni, akkor jön a GTX 1070Ti.
180
Akkor miért te fizetsz be rá? Mondjuk köszi!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért mielőtt lecseréled a kártyádat, érdemes egy komolyabb tesztnek alávetni a játékot, már ha a 60 fps a cél. Az AC-k mindig 30-ra vannak optimalizálva, a gépigények is mindig arra jönnek, és kurrensebb videokártyák esetében nem is azok szokták megfogni a teljesítményt, hanem inkább a processzor.
Részemről simán megelégszem a lockolt 30 fps-sel ilyen címeknél.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Persze. Hajnalban már nem volt kedvem ezen bogarászni. Ha jelentősen állítgatod a grafikát újra kell indítani a játékot és ez idő, minden egyes beállításnál. Délután már nyugodtan tudok ezzel foglalkozni és biztos találok olyat amin jól néz ki és megfelelően fut is. Legalábbis az eddigi játékokban ezt mindig sikerült elérni.
Azt viszont már tegnap észrevettem, hogy ha be van kapcsolva az Adaptive Quality, akkor ott lényegesen jobban megy, csak ilyenkor az AA marad High és a Vsync meg off. Ez utóbbira allergiás vagyok, mivel a játékok 98%-ban ezt be szoktam kapcsolni. Itt mondjuk van adaptive Vsync is, ami egy jó dolog, de nem teljesen korrekt, mert simán tud hullámozni a kép (még ha törni nem is annyira), ami megint kicsit zavaró.
Valószínű pár effektek (talán pl. a Volumetric Fog ilyen) ki kell kapcsolnom, meg medium-ra tenni ezt azt és jó lesz. De a vizualitásból nem akarnék túl sokat engedni. A játék egyébként High beállításokon besza-behu kategória és ugye ennél van feljebb is. (Very High, Ultra High)
Ebből következik, hogy egy high-medium keverék is megfelelő lehet még.
Pár észrevétel a hajnali 1 órás első próba után:
- Harcrendszer nekem nagyon bejön. Tényleg Dark Soul típusú. Ami nagyon tetszett, ha fegyvert váltok mondjuk egy hatalmas bunkósbot képében, azzal akkorákat lehet irtani, mint ide Nagykáta. Baromi lassan lehet vele támadni, mert dög nehéz fegyver, de mikor talál ott kő kövön nem marad. Az íjnál nagyon tetszett, hogy mielőtt lőnék vele, már kijelzi a program mennyit fog sebezni az áldozaton. Ez kifejezetten hasznos információ, mert így látod, elég e egy lövés, vagy sem. Fejre persze halálosabb. Erre már az elején a képességfán is van bónusz sebzés.
- Természetesen megmaradt a jól megszokott bérgyilkosos, sunnyogós kivégzések repertoárja is, de teljesen rajtad áll, ezt vagy a közelharcot választod.
- Néha annyira brutálisan vannak kidolgozva (éles, már már teljesen fotó realisztikus ábrázolás) az állatok, szobrok és helyszínek, hogy talán évek óta először állam a padlóm koppant. Például Senu (remélem jól írom) Bayek sólyma.
- A térkép (3D-s de alapjában véve felülről látsz rá) a legjobb amit eddig játékban láttam. Részletes, tökéletesen lehet rajta tájékozódni és brutálisan szép. Pedig nem kéne, hogy ennyire az legyen, mégis teljesen részletgazdag.
- A képességfa, fejlődésrendszer (5 pontot osztottam el eddig), hasznos, ezt jó hogy belerakták.
- Hangulat azt mondani sem kell, hogy 10/10. Mindenki teszi a dolgát a faluban, minden tökig ki van dolgozva. Vízelvezető kőmedertől, házaktól, berendezésükkel a szántókig minden a korabeli kornak megfelelően élethű. Már amennyire azt a történelemkönyvekből ismerhetjük.
- Bayek kellemes figura. Akkor is beszél, ha megjegyez valamit, tehát csak úgy magának mondja, de hasznos a játékos számára, mert információt ad át. Jó lett szinkronja is, a haverjának meg az akcentusa tetszik.
- Sztori jól indul, ámbár a legeleje kissé zavaros, idővel fog rendeződni ez érződik, de hát ez benne a lényeg. Tud majd kibontakozni.
- Mikor megjelenik egy komolyabb szereplő a videók alatt (játék motorjával ahogy már megszokhattuk, de némileg azért felturbózva) rögtön meg is nevesíti a játék és a rangját is, amolyan filmes allűrrel. Ez egy remek választás volt a készítők részéről, mert kihangsúlyozza annak az embernek a fontosságát és ebből lehet tudni később komoly szerepük lesz a történetben.
- Mikor beértem a legelső faluba, már annyi mellékküldetés jelent meg a térképen, ami legalább 1 órás plusz elfoglaltságot adhat és persze még egyéb csomó ikon is. De azt nem árt észben tartani, bizonyos területekhez nagyobb szint kell Bayeknak. Igaz az xp gyűjtögetés könnyedén megy, már magáért a faluba érkezésért is kaptam 25 pontot például. Azzal, hogy felfedeztem azt.
Ma folytatás, aztán hétvégén beszámolok róla, de tényleg kell a 8-10 óra minimum. Addigra kijönnek a hibái és elsajátítom a játékot annyira, hogy érdemben lehessen róla diskurálni.
180
Tegnap néztem twitch videót róla.
Tényleg nagyon fasza a grafika. Csillagos 5 ös.
Hibákat viszont nem nagyon láttam. Az egyetlen egy bug az volt, hogy a mount feje átlógott a falon. De ettől még vígan játszható a játék. Tényleg nem vettem észre semmi más hibát. Holott asszem Joda mondta, hogy állítólag tele van hibával.
Erre talán tudok mondani egy tippet. Az Anvil Engine mindig baromi jó volt a screen tearing kezelésében fix fps érték mellett, szóval egy jó lockkal nem feltétlenül kell neki a vsync. Viszont a mostani Nvidia driverekben van egy új frame limiter opció, amit az Nvidia Inspector programból el lehet érni. "Frame rate limiter v2" néven fut, és az anviles játékok alatt tulajdonképpen egy jobb adaptív vsync-ként működik. A Frame rate limiter opcióból lehet elérni, csak lejjebb kell scrollozni egy kicsit a sima limiter beállításaitól.
Ezt érdemes kombinálni a pre-rendered frames 1-esre állításával, és elvileg egy érezhető input lagtől és tearingtől (ha nem, akkor még mindig force-olhatod a vsyncet a driverből vagy a játékból, a limiter szempontjából nem oszt, nem szoroz) és szaggatástól mentes élményt kapsz. Igazából a tearingtől én nem félnék, az Anvil általában megoldja annyival, hogy a kép alján vagy tetején van egy alig látható tear line.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Köszönöm a jó tanácsot! Ki fogom próbálni.
180
Egyébként rohadtul nem értem, mit csinálnak az NV-nél manapság azzal az adaptive vsynccel: a kép azért szokott alatta hullámzani, mert kioldja a vsyncet, aztán túl későn kapcsolja vissza, szóval kapsz pár másodpercet, amikor vsync nélkül ott van mondjuk a stabil 60 fps. Butának is buta, pedig eleve adott a feles képfrissítésű, mondjuk 30 fps-es opció, mégsem sikerült megoldani mondjuk azt, hogy 30-ra lockolt részeknél automatikusan azt használja, szóval ha jön a 30-ra zárt átvezető vagy a rendervideó, kapod a képtörést. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
http://steamcommunity.com/app/582160/discussions/0/1480982338948416028/?ctp=3
Úgy néz ki itt optimalizációs gondok vannak. Durva konfigurációkkal is probléma van. Az amikor mindegy mit és hova állítasz, majd ugyanolyan szar marad, azt csak a fejlesztők fogják kikalapálni.
180
CPU limites, i5 már kevés (ki is okoskodott, hogy i5 mindenhez elég? :P).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Fenet keves. RX570 is eleg 4k gamingre normalis kompromisszumokkal. Medve koma meg itt szenved az azonos teljesitmenyu 970esevel 1080pben. :(
Amugy Zaxxnal a pont, az ac soha nem a 60fps-es optimalizaciojarol volt hires sajnos. A helyedben en is beloknem fix30-ra mert sajnos ennyit tud a jatek normalisan. Talan par patch mulva pofozgatjak, de egyik ujvagasu ac se volt makulatlan pc port.
CPU =/= GPU
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Yup, cserebe sokkal kevesebb jelentosege van a jatekok nagyon nagy szazalekanal. Jot mosolyogtam tegnap este mikor a Wolfi a cpum 20%at hasznalta csak. Persze ez jatekrol jatekra valtozik azt alairom.