Alcím nélkül, csupa nagybetűvel jelentették be a széria folytatását, melyben acélkék szemekkel, egy korábbiaknál nagyobb, részletesebb világba fog visszatérni a már jól ismert ügynökünk. A küldetések során nyújtott teljesítményünk függvényében aktiváljuk új eszközeink, fegyvereink egy részét, továbbá visszatérnek az ellenőrző pontok, motozással. Az Absolutionnal ellenben ismét lesz lehetőségünk kiválasztani, hogy milyen fegyvereket viszünk magunkkal.
A másik lényegi újítás, hogy az online élményre is nagyobb hangsúlyt fektetnek, ami nem csak a legutóbbi felvonásból ismert "karrier mód" új magaslatokba emeléséből fog állni, hanem folyamatosan bővülő, esetenként limitált ideig végrehajtható küldetésekkel fogják bővíteni a játékot a megjelenést követő hónapokban. Hogy ez DLC, vagy egyéb fizetős modellel érkezne, arról persze nem szól a fáma, de a PS4 előrendelői egy héttel korábban élvezhetik a bétát, illetve néhány exkluzív misszió is járni fog a PlayStation konzol tulajainak.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5yktoernWtw
Mozgásban a tovább polírozott Glacier Engine
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kA_Mx3-ZMGE
Megjelenés december 8-án PC-re és konzolokra.
Forrás: Hitman.com
Hát, a trailer maradéktalanul tetszik. Cseszett jó lett! Fú, de nagyon!
Maga a játék: látszik, hogy próbálják felejteni és feledtetni az előző részt.
Egyébként - az első két részt leszámítva - melyek a jó Hitman darabok a sorozatból?
Non serviam
Blood Money a legjobb. Pont.
Contracts - Absolution - Blood Money a sorrend nálam.
A Contracts van az élen, mivel:
- kerek történetet mesél el, amit a pályák tematikailag is követnek (nem csak random sandboxról van szó, mint a Blood Money esetében)
- rengeteg nagyszerű, emlékezetes pályát tartalmaz (Beldingford Manor, Meat King's Party, Traditions of the Trade)
- Jesper Kyd BAFTA díjas soundtrackje szól alatta
- nagyobb a kihívás: kegyetlenebb az AI + nincsenek mechanikai könnyítések (a Blood Moneyhoz képest)
Az Absolution sok téren nagyot újított, emiatt megosztóbb, de úgy tette gördülékennyé a játékmenetet - ami miatt mindig is sok kritika érte a franchiset, azaz körülményes az irányítás - hogy mellette megmaradt a kihívás, hiszen a játékelemekkel/mechanikákkal nehezítette a célunk elérését. Több kisebb pályarész volt, ahol A pontból kellett B-be eljutni, de ahol egy kicsit is kinyílt a pálya mérete, ott az elődökhöz hasonlóan volt lehetőség kibontakozni.
A Bloody Money szintén nagyon más iskolát képvisel, ugyanis itt különösebb tematika, összefüggés nélkül kapunk egy csomó méretes sandboxot, de mivel a játékosi karakter és az NPC-k erőviszonya között hatalmas a különbség, a játékos javára, így a pályák inkább egyfajta puzzle-nek érződnek, ahol mi írjuk a szabályokat. Ebben is ki lehet bontakozni, de a korábbi részekre jellemző [mechanika által gyakorolt] nyomás egyszerűen nincsen meg, amiért inkább játszótérnek érződnek a pályák.
A PC Gaming Shown szórta el az infómorzsát az Io-Interactive pápája, hogy a megnövelt pályákkal nem csak a levegőbe beszéltek, ugyanis NEM lesznek feldarabolt, checkpointokkal elválasztott pályarészek!
Illetve itt egy előnyös szögekből mutatott montázs:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ryuUJ_bQBAw
Az összes ideiglenes misszió, plusz kontent ingyenes lesz, továbbá semmilyen DLC, Season Pass nem fog jönni a játékhoz!
http://www.videogamer.com/ps4/hitman/news/hitmans_additional_story_conte...
Ezt istenuccse day 1 full price támogatói pénzzel honorálnám, mosolyogva... ha lenne valami módja, hogy garantálni tudják: nem másítják meg a jövőben a szavukat.
ibi amentia latet
vagy nem derül ki, hogy "ja, csak ps4-en ingyenes...." vagy hasonló...