"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
váltóbot nekem is maradt a kezemben, jó kis kockaladában.
előtte pár héttel/hónappal megpróbálták ellopni, de csak annyit értek el, hogy betörték az egyik oldalablakot és elvitték a kedvenc saját válogatáskazimat, mert nem számoltak vele, hogy egy ladában sebváltózárral találkozhatnak :)
de sajnos mérgükben valószínűleg rángatták és feszegették egy kicsit, mert ekkor repedhetett meg (látszott utólag, hogy két fokozatban repedt szét), és ennyi időbe telt, hogy végképp megadja magát szegény :(
de azt hiszem ez még mindig vállalható költség az autó komplett elvesztése helyett :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Egy komplett kockalada sztem annyi mint egy drága kocsiban a sebváltó :-)
Ez volt a frankó benne, haverom évekig járt ladával akkor is amikor már futotta volna jobbra, mert ahol parkolt, folyton nekimentek - ladával meg leszarhatta. Részint mert filléres volt rajta bármi, részint mert jóval keményebb a modernebb autóknál :-)
nem, ekkor valtottam roncs hasznaltrol ujra
ta'n eletem legjobb vetele volt, igy 14 ev es 340k km utan (bar 3-5 evesen cserelni akartam :P)
az utobbi eve mar gyengebb volt, de a futasteljesitmenyhez kepest meg jol birja
anno 1999 környékén 350-400k volt talán a hibátlan állapotban lévő 1500-ös Lada, és +70k azt hiszem a sebváltózár komplett szereléssel.
mivel nem garázsban tartottam, így úgy éreztem hasznos bele, és sokszorosan visszahozta az árát, mert 2x biztosan feltörték, megpróbálták elvinni, és ki tudja hányszor nem is próbálkoztak, amikor észrevették benne a sebváltózárat.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Attól függ, mennyi helykínálat kell. Kettes Priust ennyiért még nem kapsz, így valamilyen szívó benzines fog kelleni. A dízelnek ilyen felhasználásban szinte csak hátránya van.
Márkából japánt vennék, a három német "nagyot" messze elkerülném. Franciát csak, ha jó róla a népítélet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Most Seat Leon-t (2007) nyüstölünk, de le kell adnunk. Annak a csomagtere több mint elég volt. Ennél egy kategóriával gyengébbet vállalnánk be most a fenti árszintbe. Szívóbenzines-be gondolkodva. Szívesen nézegetem a japánokat, de azok "indokolatlanul" drágák. Van Toyota márkakereskedő ismerősöm, de ők is csak a Daihatsu Cuore-t tolják olcsón (mert azt nem veszi senki).
Az a baj a mi autózási szokásaink, olyanokok mint másnak a bicikli. Alig megyünk valahova, csak bevásárolni, meg amúgy legyen.
A használt piac könyörtelenül áraz. Azért drága a japán, mert amúgy kevesebbet költesz rá. Csak az a kérdés, most nyúlsz a zsebedbe, vagy amikor a német lerohad. Nézegesd a népítéleteket, a koreaiak már kezdenek igen jók lenni, csak még nincsenek ott presztízsben, mint a japán (akár maguk a japánok még 25 éve), ezért jó vételek lehetnek. Egy toyota corolla már simán befér egy milla alá. Én spec tekert órás Avensist vettem 1.1 milláért, és hiába lakták le, nem kellett rá jelentősen költenem eddig. - mondjuk az már nagy autó, Merga E classal egy kategória.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Csajomnak Mazda Demio van. Ezt itthon nem nagyon forgalmazták, mert anno drága volt asszem, de ma már elég sokat látni az utcákon. Gondolom kintről hozzák ezerszám, mert jó gép :D Konkrétan panaszkodott rá hogy már az utcájuk környékén is van egy ugyanolyan kék :)
2001-2002 körüli, a Mazda2 volt a közvetlen utódja.
Tavaly négyen lányok elmentek vele Horvátországba nyaralni, minden cuccal befértek, autópályán 150-el tolták. Közben 4 méternél rövidebb úgyhogy bárhova beáll, és csak benzin meg olaj meg gumi kell neki és a világból kimegy, pedig reggelente hidegen is küldi ezerrel télen is; alaposan nem néztem át de rozsda se ette még meg, fogyasztása se sok. Asszem 1.3-as motor van benne, ha külön kocsival megyünk melóba akkor sose marad le :P
Nekem meg a Mazda3 előtt, szóval jó 12-14 éve egy első generációs Yaris 1.3 volt. Azzal se volt semmi baj, erő is volt benne, hely is, átmeneti takarékos kocsinak vettem (Alfa 156 után), sose bántam meg, eladni is 2 perc volt.
Németes miniből meg szüleim első v második generációs Skoda Fabiájával jártam 2 hónapot, amikor a Beemerre vártam; az se volt gáz, bár az ajtóról lejött a kárpit, meg az előző tulaj spot auspuffent rakott rá és üvöltött mint a sakál... ;) De kollégának is volt ilyenje és eljutott vele arra a pontra amikor már egy átlag szervíz is kb a teljes értéke szintjén mozgott.
Szülők azóta Grande Puntóra cserélték, amennyire tudom azzal azóta se volt gond.
Jaigen, huginak is hasonló dilemma volt kb 1-1,5 éve; ők egy 10 év körüli Seat Ibizát vettek végül. Arra kellett egy kicsit költeni még, de azóta - amennyire tudom - gond nélkül muzsikál. És anno a másik jelölt Audi A2-t azért lőttük ki, mert abba 5 ember / két gyerekülés már sehogyse fért volna bele.
Szerk: ezeket amúgy azért írtam be, mert ha mittomén a Totalcaros becsületesnepper tanácsait megézed, akkor kb. a Honda Jazz a javaslat ilyen városi mindenesre; csakhogy az brutálisan tartja is az árát, meg kevés is az eladó belőle, meg igazából 2 embernek már túl sokat is kínál. Szóval akármilyen faszaság is, igazából csak egy szűk rétegnek reális javaslat, viszont azon felül meg már kevés az ötlet :D
Mazda-val nagyon jó emlékeim vannak (B2000-ből vezettem millió km felettit, amin alig kellett valamit szervizelni, mindent túlélt), de Mazda Demio-ból 2002-es a legújabb, az is bőven ár alatt van. Majdnem 20 évest nem akarok bevállalni. Ami kategóriában van az a Mazda 2-3, de ezekről alig hallok valamit.
Nekem a 9 éves Mazda 3-asom is már kezdte, amikor eladtam, de még bőven megőrizhető volt. A Demio meg itthon ugye nemigen fogyott, németből vagy máshonnan meg könnyen lehet kifogni olyat amivel nincs ilyen baj. Ha bekalkulálod hogy se a futómű, se a motor nem fog költségekbe verni, a belseje se esik szét, és hozzá még egy piszok jó kisautó, akkor sztem elég logikusan adja hogy jó vétel. Nem véletlenül kezdett sokasodni itthon, gondolom a nepperek is marnak rá kint ezerrel.
Megjegyzem, pont minap olvastam, hogy a német import kocsiknál az alváz korróziója átlagban előrehaladottabb, mint egy ugyanolyan idős magyar példányon - egyszerűen több latyakot és sót kapnak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, becsületesék is inkább délolasz gépeket ajánlanak, csak hát ott meg az eladók mentalitása a gáz.
A csajom ebből a szempontból jó gépet fogott ki, és sztem az is atomjól járt, aki az én 9 éves, 88 ezret futott 3-asomat vette meg. Ilyen jó vételeket nyilván nehezebb kifogni, kell tudni kivárni, felismerni a jót, satöbbi - de megéri :)
ronyo megane1-es, az 1.4 es az 1.6 16v is elnyuhetetlen, 2002, 2003 kornyekit nezz, az mar a vege volt, kikopott minden gyerekbetegseg. mostanra mar a szar trafokat is biztos csereltek benne.
300-400kHuf korul szaladnak, tobb penzert kapsz jobb verdat is, de ha sporolni akarsz akkor vagy ez, vagy egy 1-es swift :)
(ez erosebb, kenyelmesebb, pakolhato es karambolnal nem halsz meg)
na meg "nicht"
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
rwurl=https://youtu.be/33A0zZ5qb1Y
Ha lenne belőle balkormányos, marhára élném
http://bestcarmag.com/makes/Nissan/Stagea
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
GTA
http://index.hu/kulfold/2017/09/07/kibujt_a_bilincsbol_es_elhuzott_a_ren...
A végén megpróbál egy videojátékos, kézifékes forduló a mező felé manővert - vagy nem vágom, mit gondol.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PnPArmzTSjw
Jójó, de aksival mégis buzis...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kínai autó, kínai minőség: eltörik a gázpedál :DDD
rwurl=https://youtu.be/OtM3qJQqa5Y?t=89
meg a videó is
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
nekem a fiatban tort le anno a kuplung, es a valtobot is maradt a kezemben :)
Parizer forever.
This video is no longer available due to a copyright claim by ZDrive_TV.
Well, fuck them!
Ekkor váltottál olasz tömegautóról franciára?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
váltóbot nekem is maradt a kezemben, jó kis kockaladában.
előtte pár héttel/hónappal megpróbálták ellopni, de csak annyit értek el, hogy betörték az egyik oldalablakot és elvitték a kedvenc saját válogatáskazimat, mert nem számoltak vele, hogy egy ladában sebváltózárral találkozhatnak :)
de sajnos mérgükben valószínűleg rángatták és feszegették egy kicsit, mert ekkor repedhetett meg (látszott utólag, hogy két fokozatban repedt szét), és ennyi időbe telt, hogy végképp megadja magát szegény :(
de azt hiszem ez még mindig vállalható költség az autó komplett elvesztése helyett :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Egy komplett kockalada sztem annyi mint egy drága kocsiban a sebváltó :-)
Ez volt a frankó benne, haverom évekig járt ladával akkor is amikor már futotta volna jobbra, mert ahol parkolt, folyton nekimentek - ladával meg leszarhatta. Részint mert filléres volt rajta bármi, részint mert jóval keményebb a modernebb autóknál :-)
nem, ekkor valtottam roncs hasznaltrol ujra
ta'n eletem legjobb vetele volt, igy 14 ev es 340k km utan (bar 3-5 evesen cserelni akartam :P)
az utobbi eve mar gyengebb volt, de a futasteljesitmenyhez kepest meg jol birja
Parizer forever.
anno 1999 környékén 350-400k volt talán a hibátlan állapotban lévő 1500-ös Lada, és +70k azt hiszem a sebváltózár komplett szereléssel.
mivel nem garázsban tartottam, így úgy éreztem hasznos bele, és sokszorosan visszahozta az árát, mert 2x biztosan feltörték, megpróbálták elvinni, és ki tudja hányszor nem is próbálkoztak, amikor észrevették benne a sebváltózárat.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
rwurl=http://cdn.fishki.net/upload/post/2017/09/21/2386405/gallery/022.jpg
Millió alatt mi lenne jó vétel városi förmedvénynek?
Attól függ, mennyi helykínálat kell. Kettes Priust ennyiért még nem kapsz, így valamilyen szívó benzines fog kelleni. A dízelnek ilyen felhasználásban szinte csak hátránya van.
Márkából japánt vennék, a három német "nagyot" messze elkerülném. Franciát csak, ha jó róla a népítélet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Most Seat Leon-t (2007) nyüstölünk, de le kell adnunk. Annak a csomagtere több mint elég volt. Ennél egy kategóriával gyengébbet vállalnánk be most a fenti árszintbe. Szívóbenzines-be gondolkodva. Szívesen nézegetem a japánokat, de azok "indokolatlanul" drágák. Van Toyota márkakereskedő ismerősöm, de ők is csak a Daihatsu Cuore-t tolják olcsón (mert azt nem veszi senki).
Az a baj a mi autózási szokásaink, olyanokok mint másnak a bicikli. Alig megyünk valahova, csak bevásárolni, meg amúgy legyen.
A használt piac könyörtelenül áraz. Azért drága a japán, mert amúgy kevesebbet költesz rá. Csak az a kérdés, most nyúlsz a zsebedbe, vagy amikor a német lerohad. Nézegesd a népítéleteket, a koreaiak már kezdenek igen jók lenni, csak még nincsenek ott presztízsben, mint a japán (akár maguk a japánok még 25 éve), ezért jó vételek lehetnek. Egy toyota corolla már simán befér egy milla alá. Én spec tekert órás Avensist vettem 1.1 milláért, és hiába lakták le, nem kellett rá jelentősen költenem eddig. - mondjuk az már nagy autó, Merga E classal egy kategória.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Toyota-ból a Yaris - Aygo vonalon gondolkodok. Békalámpás Corolla tudtommal jó vétel volt 5-10 éve, de mára öreg mint a xar.
Csajomnak Mazda Demio van. Ezt itthon nem nagyon forgalmazták, mert anno drága volt asszem, de ma már elég sokat látni az utcákon. Gondolom kintről hozzák ezerszám, mert jó gép :D Konkrétan panaszkodott rá hogy már az utcájuk környékén is van egy ugyanolyan kék :)
2001-2002 körüli, a Mazda2 volt a közvetlen utódja.
Tavaly négyen lányok elmentek vele Horvátországba nyaralni, minden cuccal befértek, autópályán 150-el tolták. Közben 4 méternél rövidebb úgyhogy bárhova beáll, és csak benzin meg olaj meg gumi kell neki és a világból kimegy, pedig reggelente hidegen is küldi ezerrel télen is; alaposan nem néztem át de rozsda se ette még meg, fogyasztása se sok. Asszem 1.3-as motor van benne, ha külön kocsival megyünk melóba akkor sose marad le :P
Nekem meg a Mazda3 előtt, szóval jó 12-14 éve egy első generációs Yaris 1.3 volt. Azzal se volt semmi baj, erő is volt benne, hely is, átmeneti takarékos kocsinak vettem (Alfa 156 után), sose bántam meg, eladni is 2 perc volt.
Németes miniből meg szüleim első v második generációs Skoda Fabiájával jártam 2 hónapot, amikor a Beemerre vártam; az se volt gáz, bár az ajtóról lejött a kárpit, meg az előző tulaj spot auspuffent rakott rá és üvöltött mint a sakál... ;) De kollégának is volt ilyenje és eljutott vele arra a pontra amikor már egy átlag szervíz is kb a teljes értéke szintjén mozgott.
Szülők azóta Grande Puntóra cserélték, amennyire tudom azzal azóta se volt gond.
Kb ennyit tudok mondani, kérem kapcsolja ki :D
Jaigen, huginak is hasonló dilemma volt kb 1-1,5 éve; ők egy 10 év körüli Seat Ibizát vettek végül. Arra kellett egy kicsit költeni még, de azóta - amennyire tudom - gond nélkül muzsikál. És anno a másik jelölt Audi A2-t azért lőttük ki, mert abba 5 ember / két gyerekülés már sehogyse fért volna bele.
Szerk: ezeket amúgy azért írtam be, mert ha mittomén a Totalcaros becsületesnepper tanácsait megézed, akkor kb. a Honda Jazz a javaslat ilyen városi mindenesre; csakhogy az brutálisan tartja is az árát, meg kevés is az eladó belőle, meg igazából 2 embernek már túl sokat is kínál. Szóval akármilyen faszaság is, igazából csak egy szűk rétegnek reális javaslat, viszont azon felül meg már kevés az ötlet :D
Mazda-val nagyon jó emlékeim vannak (B2000-ből vezettem millió km felettit, amin alig kellett valamit szervizelni, mindent túlélt), de Mazda Demio-ból 2002-es a legújabb, az is bőven ár alatt van. Majdnem 20 évest nem akarok bevállalni. Ami kategóriában van az a Mazda 2-3, de ezekről alig hallok valamit.
Nem tudom, honnan számít neked öregnek valami, én pl ilyenre gondoltam
https://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.4_linea...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Megnézetném azoknak a Mazdáknak rendesen, szerelőaknából az alvázát. Híresek arról, hogy körbejárod, semmi, odalent meg levelekben esnek szét.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nekem a 9 éves Mazda 3-asom is már kezdte, amikor eladtam, de még bőven megőrizhető volt. A Demio meg itthon ugye nemigen fogyott, németből vagy máshonnan meg könnyen lehet kifogni olyat amivel nincs ilyen baj. Ha bekalkulálod hogy se a futómű, se a motor nem fog költségekbe verni, a belseje se esik szét, és hozzá még egy piszok jó kisautó, akkor sztem elég logikusan adja hogy jó vétel. Nem véletlenül kezdett sokasodni itthon, gondolom a nepperek is marnak rá kint ezerrel.
Megjegyzem, pont minap olvastam, hogy a német import kocsiknál az alváz korróziója átlagban előrehaladottabb, mint egy ugyanolyan idős magyar példányon - egyszerűen több latyakot és sót kapnak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, becsületesék is inkább délolasz gépeket ajánlanak, csak hát ott meg az eladók mentalitása a gáz.
A csajom ebből a szempontból jó gépet fogott ki, és sztem az is atomjól járt, aki az én 9 éves, 88 ezret futott 3-asomat vette meg. Ilyen jó vételeket nyilván nehezebb kifogni, kell tudni kivárni, felismerni a jót, satöbbi - de megéri :)
ronyo megane1-es, az 1.4 es az 1.6 16v is elnyuhetetlen, 2002, 2003 kornyekit nezz, az mar a vege volt, kikopott minden gyerekbetegseg. mostanra mar a szar trafokat is biztos csereltek benne.
300-400kHuf korul szaladnak, tobb penzert kapsz jobb verdat is, de ha sporolni akarsz akkor vagy ez, vagy egy 1-es swift :)
(ez erosebb, kenyelmesebb, pakolhato es karambolnal nem halsz meg)
Parizer forever.