TL;DR: klasszikus AAA stúdiós clusterfuck, másfél éves crunch, amibe úgy mentek bele, hogy még az alapdolgokat se zárták le a design-ban és az engineben.
Nokedli írta: Amúgy nem volt rossz sztem ez a játék, én élveztem.
de jó se volt... nagyon kidolgozatlan, kifejezetten gyenge UI/UX, bughalmaz (bár EA stúdióktól már egyre inkább megszokja az ember) bőlére eresztett kizárólag azért, hogy elmondhassák róla, hogy naaaaaaagy.
Sztem nyugodtan. Teljesen OK játék. Nem olyan jó mint az előző ME-k, de azért jó.
Az az arcanimáció dolog meg sokkal jobban fel lett fújva mint amennyire tényleg zavaró lett volna a játékban.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy a Mass Effect Andromedában hogyan kerül az új galaxisba egy komplett bazinagy űrállomás mielőtt még mi odaérünk? Valahogy nekem kimaradt ez az infó.
Amikor kitalálták, hogy irány az Androméda, egész fasza minőségű adatokat tudtak szerezni róla. Ez alapján kiválasztottak ígéretes bolygókat, és legyártották a cuccokat amivel odamennek és majd belakják őket. Gyakorlati okokból egy központi és több kiegészítő modul formájában készült el a cucc. Mindegyiken van egy rakás telepes - a kis hajókon zömében egy-egy faj, a nagyon meg vegyesen, mert így szálltak be az építésbe is - és felszerkó a letelepedéshez. Viszont a koncepció az, hogy egymáshoz kapcsolódnak majd, úgy is tervezték, hogy együtt működnek igazán a rendszereik, külön csak döcög a cucc a teljeshez képest. Szóval kilőtték mindet, hogy majd megérkeznek, meglesik maguknak a bolygóikat, nekilátnak a feltérképezésnek, és csatlakozva a központi modulhoz lesz elég nafta hogy mindenki felkeljen és menjenek a bolygókra ha már van rajtuk hova.
Aztán ment az egész a levesbe. Időben eltolódva érkeztek a modulok, és baromira nem az várta őket amit a tejútrendszerből láttak. Valami anomália borítja ugyanis a fél Andromédát, ami tönkreteszi/megsemmisíti az űrhajókat, és úgy fest, nem volt még ott, amikor az adatokat szerezték ami alapján az expedíciót tervezték. A te modulod az utolsó ami megérkezik, de a többi sehol, a központi a kiegek nélkül szarban, és a célbolygók lakhatatlanok... aztán hirtelen kineveznek a mindezért felelős személynek, hogy told helyre az egészet. No pressure!
Bocs, de még mindig nem világos. Ha át tudnak küldeni egy egész óriási űrállomást, akkor minek szarakodnak a kisebb hajókkal?
Az oké, hogy kell pár hajó felfedezni meg mozogni, de azok nyugodtan utazhattak volna az egész állomásra csatlakozva. A megérkezős/bedokkolós videóban látszik, hogy a Hyperion nagyon kicsi az űrállomáshoz képest.
Nem oltani akarom a játékot, csak nem értem a koncepciót.
1. Ha egyben küldöd, és valami gebasz van, az egész megy a levesbe.
2. A bárkák először külön-külön feltérképezik a csillagrendszer rájuk eső részét (mindegyiknek van egy célállomása, Habitat-X), és a végén dokkolnak össze a Nexus-szal.
3. A bárkák eltérő időben készültek el, felesleges lett volna bevárni egymást, miközben a reaperek a sarkon. :)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Volt előtte egy reklámkampány, meg a játékban később van egy pici infó ezekről, hogy tudniillik hogy gründolta össze az alapítvány a pénzt, munkást, alapanyagot, és azt hiszem részben ezzel indokolják, hogy a különböző érdekcsoportok külön akartak érvényesülni, aztán mivel mérnökileg is volt egy ilyen koncepció, ezt választották...
Valójában meg dramaturgiai okokból, hogy összejöjjön a fent felvázolt alaphelyzet, meg hogy hasonlítson picit a mass effectre (a Citadel helyett a Nexus, ami még hasonlít is rá vizuálisan... mondjuk valahol logikus, hiszen ugyanaz a technológia).
Nokedli írta: Volt előtte egy reklámkampány, meg a játékban később van egy pici infó ezekről, hogy tudniillik hogy gründolta össze az alapítvány a pénzt, munkást, alapanyagot, és azt hiszem részben ezzel indokolják, hogy a különböző érdekcsoportok külön akartak érvényesülni, aztán mivel mérnökileg is volt egy ilyen koncepció, ezt választották...
Igen, ezt olvastam, nem is értettem, mert egyszer azt írták, hogy az Elon Musk fizette az egészet (nem tom hogy hívják a játékban, valami nő), máshol meg azt, hogy a kezdeti akadozás után kaptak egy csomó befektetőt.
Nokedli írta: Valójában meg dramaturgiai okokból, hogy összejöjjön a fent felvázolt alaphelyzet, meg hogy hasonlítson picit a mass effectre (a Citadel helyett a Nexus, ami még hasonlít is rá vizuálisan... mondjuk valahol logikus, hiszen ugyanaz a technológia).
Na ja, erre tippeltem. Szvsz Elon Musk nem a sokadik hajóval ment volna (a miénken), hanem az elsőn.
Az Elon Musknak megfelelő nő az első, azaz a fő hajón ment. Ő fizette zsebből a legnagyobb részt (illetve ő hajtotta fel a pénzt stb.). A többit a különböző csoportok.
Ez amúgy később téma a játékban, de nem lőnék le poénokat (ha nem kéritek).
Hát én szerintem újrakezdem, mert nekem totál az jött le, hogy a Hyperion hídján beszél a fater meg a Musk. A Muskot bemutató enciklopádia bejegyzésnél a kép totál hasonlított a kapitányra (szerintem). úgyis jön a hétvége, lesz időm összerakosgatni. :)
The game was designed to further expand on the Pathfinder’s journey through this new galaxy with story-based APEX multiplayer missions and we will continue to tell stories in the Andromeda Galaxy through our upcoming comics and novels, including the fate of the quarian ark.
Our last update, 1.10, was the final update for Mass Effect: Andromeda. There are no planned future patches for single-player or in-game story content.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nem küldtek el senkit, egyesült a szintén montreáli EA Motive-val, és az emberek többsége a Battlefront 2-re került rá Jade Raymond vezetésével (gondolom, csöppet elmaradásban lehetnek), egy maroknyi csapat maradt a Mass Effect multiplayer részén (APEX küldetések).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Azt hiszem elég sokat elmond a játékról, hogy mostanában inkább a multiplayert indítom el, pedig még csak kb. a felénél járok a kampánynak. A korábbi részeknél nem is tudom, hogy volt-e multi. :)
Bár van pár Rare meg még egy Ultra-Rare karakterem is, inkább egy alap Asari Adept-tel nyomulok. A maxra húzott Annihilation nagyon fun. :)
rwurl=https://youtu.be/Ma0VKHnwArQ
ibi amentia latet
Soooo fucking true... :(
Még nem néztem végig, de abszolút beletrafál a koncepció problémáiba , főleg ami a felfedezés és idegenség tragikusan kihagyott ziccereit illeti.
ibi amentia latet
The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development
TL;DR: klasszikus AAA stúdiós clusterfuck, másfél éves crunch, amibe úgy mentek bele, hogy még az alapdolgokat se zárták le a design-ban és az engineben.
Amúgy nem volt rossz sztem ez a játék, én élveztem.
de jó se volt... nagyon kidolgozatlan, kifejezetten gyenge UI/UX, bughalmaz (bár EA stúdióktól már egyre inkább megszokja az ember) bőlére eresztett kizárólag azért, hogy elmondhassák róla, hogy naaaaaaagy.
Azóta se játszottam végig.
Király kis olvasmány! És egyben szomorú történet is. Én még mindig nem kezdtem bele, megvárom, hogy az utolsó DLC/patch is kijöjjön.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Hihetetlen, még mindig folyamat jönnek a patchek arcanimáció és cinematic javításokkal, sose fogok tudni belekezdeni. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Sztem nyugodtan. Teljesen OK játék. Nem olyan jó mint az előző ME-k, de azért jó.
Az az arcanimáció dolog meg sokkal jobban fel lett fújva mint amennyire tényleg zavaró lett volna a játékban.
A bugyuta párbeszédeket meg küldetéseket nem fogják tudni kijavítani sajnos. :(
ööö igen némelyik karakter elég idegesítő. Attól még nem szar játék ez, csak nincs a legjobbak között.
Kijött egy gigapatch, de infó nincs róla sehol. Most nem merem folytatni, pedig már 100 órám van benne.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy a Mass Effect Andromedában hogyan kerül az új galaxisba egy komplett bazinagy űrállomás mielőtt még mi odaérünk? Valahogy nekem kimaradt ez az infó.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Az Andromeda Initiative küldött oda egy kontingenst, hogy megépítse a Nexust évekkel az Ark-ok érkezése elé időzítve.
Amikor kitalálták, hogy irány az Androméda, egész fasza minőségű adatokat tudtak szerezni róla. Ez alapján kiválasztottak ígéretes bolygókat, és legyártották a cuccokat amivel odamennek és majd belakják őket. Gyakorlati okokból egy központi és több kiegészítő modul formájában készült el a cucc. Mindegyiken van egy rakás telepes - a kis hajókon zömében egy-egy faj, a nagyon meg vegyesen, mert így szálltak be az építésbe is - és felszerkó a letelepedéshez. Viszont a koncepció az, hogy egymáshoz kapcsolódnak majd, úgy is tervezték, hogy együtt működnek igazán a rendszereik, külön csak döcög a cucc a teljeshez képest. Szóval kilőtték mindet, hogy majd megérkeznek, meglesik maguknak a bolygóikat, nekilátnak a feltérképezésnek, és csatlakozva a központi modulhoz lesz elég nafta hogy mindenki felkeljen és menjenek a bolygókra ha már van rajtuk hova.
Aztán ment az egész a levesbe. Időben eltolódva érkeztek a modulok, és baromira nem az várta őket amit a tejútrendszerből láttak. Valami anomália borítja ugyanis a fél Andromédát, ami tönkreteszi/megsemmisíti az űrhajókat, és úgy fest, nem volt még ott, amikor az adatokat szerezték ami alapján az expedíciót tervezték. A te modulod az utolsó ami megérkezik, de a többi sehol, a központi a kiegek nélkül szarban, és a célbolygók lakhatatlanok... aztán hirtelen kineveznek a mindezért felelős személynek, hogy told helyre az egészet. No pressure!
Bocs, de még mindig nem világos. Ha át tudnak küldeni egy egész óriási űrállomást, akkor minek szarakodnak a kisebb hajókkal?
Az oké, hogy kell pár hajó felfedezni meg mozogni, de azok nyugodtan utazhattak volna az egész állomásra csatlakozva. A megérkezős/bedokkolós videóban látszik, hogy a Hyperion nagyon kicsi az űrállomáshoz képest.
Nem oltani akarom a játékot, csak nem értem a koncepciót.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
1. Ha egyben küldöd, és valami gebasz van, az egész megy a levesbe.
2. A bárkák először külön-külön feltérképezik a csillagrendszer rájuk eső részét (mindegyiknek van egy célállomása, Habitat-X), és a végén dokkolnak össze a Nexus-szal.
3. A bárkák eltérő időben készültek el, felesleges lett volna bevárni egymást, miközben a reaperek a sarkon. :)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Volt előtte egy reklámkampány, meg a játékban később van egy pici infó ezekről, hogy tudniillik hogy gründolta össze az alapítvány a pénzt, munkást, alapanyagot, és azt hiszem részben ezzel indokolják, hogy a különböző érdekcsoportok külön akartak érvényesülni, aztán mivel mérnökileg is volt egy ilyen koncepció, ezt választották...
Valójában meg dramaturgiai okokból, hogy összejöjjön a fent felvázolt alaphelyzet, meg hogy hasonlítson picit a mass effectre (a Citadel helyett a Nexus, ami még hasonlít is rá vizuálisan... mondjuk valahol logikus, hiszen ugyanaz a technológia).
Igen, ezt olvastam, nem is értettem, mert egyszer azt írták, hogy az Elon Musk fizette az egészet (nem tom hogy hívják a játékban, valami nő), máshol meg azt, hogy a kezdeti akadozás után kaptak egy csomó befektetőt.
Na ja, erre tippeltem. Szvsz Elon Musk nem a sokadik hajóval ment volna (a miénken), hanem az elsőn.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Az Elon Musknak megfelelő nő az első, azaz a fő hajón ment. Ő fizette zsebből a legnagyobb részt (illetve ő hajtotta fel a pénzt stb.). A többit a különböző csoportok.
Ez amúgy később téma a játékban, de nem lőnék le poénokat (ha nem kéritek).
Hát én szerintem újrakezdem, mert nekem totál az jött le, hogy a Hyperion hídján beszél a fater meg a Musk. A Muskot bemutató enciklopádia bejegyzésnél a kép totál hasonlított a kapitányra (szerintem). úgyis jön a hétvége, lesz időm összerakosgatni. :)
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Az Nozomi Dunn kapitány, a Hyperion kapitánya.
A "Musk" az Jien Garson.
Mondjuk hasonlítanak külsőre valóban.
Viszlát, Mass Effect: Andromeda!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nem volt valami olyan is hogy a stúdiót ahol ez készült, bezárták egy ideje?
Pár napja volt hír szerintem, hogy bezárt a komplett részleg.
Nem küldtek el senkit, egyesült a szintén montreáli EA Motive-val, és az emberek többsége a Battlefront 2-re került rá Jade Raymond vezetésével (gondolom, csöppet elmaradásban lehetnek), egy maroknyi csapat maradt a Mass Effect multiplayer részén (APEX küldetések).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
That's harsh.
RIP BF2
Viccet félretéve így 9-10 óra után teljesen jó középkategóriás játék lett az Andromeda-ból.
Azt hiszem elég sokat elmond a játékról, hogy mostanában inkább a multiplayert indítom el, pedig még csak kb. a felénél járok a kampánynak. A korábbi részeknél nem is tudom, hogy volt-e multi. :)
Bár van pár Rare meg még egy Ultra-Rare karakterem is, inkább egy alap Asari Adept-tel nyomulok. A maxra húzott Annihilation nagyon fun. :)
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Az ME3 multija jó és népszerű volt. Sőt, még most is majd' instant a matchmaking, szóval még mindig játszák.