VÉGRE! Felébredt a Beast of Turin!
1910, soros 4 hengeres, 28.5 liter, 300 LE, egykori világrekord tartó 187, majd (egy végül nem ismételt, így törölt) 217km/h sebességgel
jah, nézem, közben veszem is... bár valszeg lesz kint 1080i torrentben is. Mondjuk amíg összehoztam, hogy gépen lássam a nagyfelbontású videót... de megérte :D Egyedüli autoverseny, amit elejétől végéig megnézek, és minden percét élvezem.
Szép kis baleset nascar-ban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=84hz9w2GlV4
Jó helyen vannak a nézők is. Gratula a tervezőknek, ott is volt sérülés a szálló alkatrészek miatt. De persze jó közel kell hozni a népet...
Jópofa, bár ugye egy Subaru blokkot tuningolnak, amit kvázi nem nagy szám felrántani 350HP-ra, hiszen egy gyári STI 280.
Unokatesóm volt annó nagy bogár fan, volt is egy szép kabriója. Annó beszéltem vele, hogy mekkora lenne egy fasza Porsche blokkot beletenni. Mire azt mondta, hogy igen, frankó, csak éppen el fogja tekerni az alvázat, úgyhogy azt is meg kellene erősíteni, ami meg akkor összeg, hogy neki arra már nincs lóvéja.
Amúgy igen, a féket sem ártott volna, meg persze a váltót, de ezen kívül fun :)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Jah, a motornak nem nagy szám a 300LE. A videó alapján legnagyobb szívás azza volt, hogy nem volt szívás... mármint fújás, azaz a motort hűtő levegő, ugyanis nem igazán kellett hűtés anno a 30 lovas motornak, és emiatt nincs benne radiátornak hely se.
És már nem (csak) az alvázat tekeri, hanem két kerékre állította a dragnél a bogarat. Mondjuk nem is hosszabb használatra csinálhatták, csak jópofizásra. XD Említik is kommentekben, hogy régebbi, asszem 60-70-es évekből való 911 motort simán bele lehet dobni, gyakorlatilag felfogatása is ugyanaz. Persze egy olyat jóval drágább megszerezni, mint ezt a "tucat" subaru motort.
Asszem mindegyikünk sírva röhögésben törne ki, ha elstartolna mellőle egy ilyen az úton a zöldnél, hogy ilyen szuperbogár nincs. XD
Az is, de azzal nem álltam/állnék be. Olvass vissza a vásárolni voltam topicban ;)
btw: visszatérve a beállás témájára: kb a harmada az embereknek némi önkritikával inkább kint hagyhatta volna a kocsiját. Szerencsétlen srác mellettem végig ott strázsált 20 éves, 0 érdeklődésre számot tartó verdájuk mellett, míg kint egy NSX és egy C3 is furikázott, mert már nem fért be a rendezvényre.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gyík arcok az 500 ezres verdáikkal kimennek (Celica csoportban is nagy rajzás volt, sok kis tacskó rohant rá durván), így a többi gyíkarc a 15 milliós autójával nem tud beállni - az 5 milliós wannabek meg háborognak. Szép.
Csak az nyugtatna meg valahol, hogy nem saját képet raktál fel róla. (Vagyis nincs olyanod.)
De mivel van rólad kép fürdőgatyában, ez sem mentség.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
El sem hiszem. Végre magyar rendszám van a kocsin. ...És még valamelyik barom a leírásban azt merte állítani, hogy ezt egy nap alatt el lehet intézni... Fizikai képtelenség.
Az egész ott kezdődött, hogy a műszaki vizsgára (érted, nekik is meg kell nézni, hiába van érvényes német vizsga a kocsin - ők biztosan okosabbak) nem lehet ám onlány jelentkezni. Mondták, ha még rohanok, akkor köv. napra kaphatok időpontot. Tehát berohantam azért, hogy kézzel ráírják egy papír sarkára, hogy holnap 18 óra 18 perc.
Köv. kör: vámhivatal. Először bemegyek a Vaskapu utcai illetékességhez, ahol kikérek egy ilyen számsort, amiről végül is maga az ügyintéző sem tudja, hogy micsoda - lényeg, hogy kell. Eztán kiküldenek a halál faszára, hogy ott fizessek regadót.
Beadom a papírokat, mire közlik, hogy akkor jó; gyere vissza holnap, addigra kész lesz. (Ki kell számolni a mértéket, amúgy a neten 1db kattintás 3 adat bevitele után a pontos összeg)
Visszajövök mag reggel. Jah, hogy semmit nem is foglalkoztak vele. Nosza; végigvárom az ügyintéző és a neki udvaroló vámtiszt turbékolását, majd a következő illetékes kimegy kávézni - utána két pecsétet nyom, és ennyi lett volna részéről az ügyem.
Befizetem a zsetont, mehetek az okmányirodába. Ott közlik, hogy mind szép meg jó, de köll a rendszám is. Új rendelet. Hiába már lejárt, nem lehet használni semmire, nekik köll, megeszik. A hivatal amúgy 20 perc múlva zár. Jerr vissza hétfőn. Anyád.
Szerencsére kiderül, hogy a szomszédunkban székelő kormányablak még nyitva. Ott sikerült elintézni.
Most így kb össz 24 óra rohangászás, és kb 600e forint kicsengetése után végre megvan. Gurulhatok. Fák jeee!
A biztosításkötés, illetve, hogy milyen arczokat láttam a műszaki vizsgán, meg hogyan rohadt le előttem az egész rendszer, egy-egy külön történet amúgy.
@Grif: :))))
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
u.i: Valaki akar jönni (nyilván nem, de azért megkérdezem) ma este 9-től ilyen hagyományosan megrendezett autós bandázásra? Az Aréna parkolójában tartják, biztos vicces lesz, ahogy a magyar tuning kört el tudom képzelni :DD
Ha van jelentkező, akkor útba ejtem, ill. valameddig eldobom hazafelé is. Én Budáról megyek.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
VÉGRE! Felébredt a Beast of Turin!
1910, soros 4 hengeres, 28.5 liter, 300 LE, egykori világrekord tartó 187, majd (egy végül nem ismételt, így törölt) 217km/h sebességgel
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bsdWgmp4TaQ
Asszem kilométerekkel arrébb is felébredt mindenki :D
(Itt meg egy régebbi videó az első beindításról.)
Review: Tesla’s new Model S P85D—double your engines, double your fun
Le Mans 24h: a verseny, ahol a rommá tört autó előbb hajt ki újként a garázsból, mint ahogyan a takarítás befejezik. Ez azért beteg. :D
Na! Más is nézi rajtam kívül? :D Én is ezen röhögtem.. "It's never ready until you put a little bit of duct tape on it!" - kommentátor
jah, nézem, közben veszem is... bár valszeg lesz kint 1080i torrentben is. Mondjuk amíg összehoztam, hogy gépen lássam a nagyfelbontású videót... de megérte :D Egyedüli autoverseny, amit elejétől végéig megnézek, és minden percét élvezem.
Dettó, csak én nem veszem. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bQV_PBxW4hc
Szép kis baleset nascar-ban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=84hz9w2GlV4
Jó helyen vannak a nézők is. Gratula a tervezőknek, ott is volt sérülés a szálló alkatrészek miatt. De persze jó közel kell hozni a népet...
Kicsit jobban is meghajthatta volna. ;)
rwurl=https://youtu.be/c31qcSJsHLM
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_4LfHUC_i78
...tényleg össze kéne gyűjtenem azt a rongyos €500-t egyszer már :D
Soha gyengébb triciklit :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ozZ_UfSRYS4
Hát ez szörnyű. :D
rwurl=https://youtu.be/IuRfEW7NFpQ
Ezt most gerilla módon ide teszem - ez a járgány jön a mostani humvee helyére usákoknál:
http://www.theverge.com/2015/8/26/9209985/oshkosh-jtlv-joint-light-tacti...
rwurl=https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/xQYwip3ano_gMGi2XmZaKa79ddA=/1020x0/cdn...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
http://www.origo.hu/sport/20150827-dtm-nagy-pofont-kapott-az-audi-a-merc...
:DD
Maga a végrehajtás egyébként pazar volt. :-D
300 lovas bogár :D
(teljes 50 perces videó, de a bevágott résztól van a dyno, plusz aztán drag, végül Porsche 911 Carrera elleni drag)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=hpb2Him9CUo&feature=youtu.be&t=2050
(mondjuk így utólag a fékeket meg a váltót is cserélhették volna...)
Jópofa, bár ugye egy Subaru blokkot tuningolnak, amit kvázi nem nagy szám felrántani 350HP-ra, hiszen egy gyári STI 280.
Unokatesóm volt annó nagy bogár fan, volt is egy szép kabriója. Annó beszéltem vele, hogy mekkora lenne egy fasza Porsche blokkot beletenni. Mire azt mondta, hogy igen, frankó, csak éppen el fogja tekerni az alvázat, úgyhogy azt is meg kellene erősíteni, ami meg akkor összeg, hogy neki arra már nincs lóvéja.
Amúgy igen, a féket sem ártott volna, meg persze a váltót, de ezen kívül fun :)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Jah, a motornak nem nagy szám a 300LE. A videó alapján legnagyobb szívás azza volt, hogy nem volt szívás... mármint fújás, azaz a motort hűtő levegő, ugyanis nem igazán kellett hűtés anno a 30 lovas motornak, és emiatt nincs benne radiátornak hely se.
És már nem (csak) az alvázat tekeri, hanem két kerékre állította a dragnél a bogarat. Mondjuk nem is hosszabb használatra csinálhatták, csak jópofizásra. XD Említik is kommentekben, hogy régebbi, asszem 60-70-es évekből való 911 motort simán bele lehet dobni, gyakorlatilag felfogatása is ugyanaz. Persze egy olyat jóval drágább megszerezni, mint ezt a "tucat" subaru motort.
Asszem mindegyikünk sírva röhögésben törne ki, ha elstartolna mellőle egy ilyen az úton a zöldnél, hogy ilyen szuperbogár nincs. XD
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3yCAZWdqX_Y
Most értem haza parkoló parádéról. Faxa volt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Még a mergád van?
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Az is, de azzal nem álltam/állnék be. Olvass vissza a vásárolni voltam topicban ;)
btw: visszatérve a beállás témájára: kb a harmada az embereknek némi önkritikával inkább kint hagyhatta volna a kocsiját. Szerencsétlen srác mellettem végig ott strázsált 20 éves, 0 érdeklődésre számot tartó verdájuk mellett, míg kint egy NSX és egy C3 is furikázott, mert már nem fért be a rendezvényre.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
http://laughingsquid.com/prankster-artist-customizes-random-strangers-ca...
Gyík arcok az 500 ezres verdáikkal kimennek (Celica csoportban is nagy rajzás volt, sok kis tacskó rohant rá durván), így a többi gyíkarc a 15 milliós autójával nem tud beállni - az 5 milliós wannabek meg háborognak. Szép.
Csak az nyugtatna meg valahol, hogy nem saját képet raktál fel róla. (Vagyis nincs olyanod.)
De mivel van rólad kép fürdőgatyában, ez sem mentség.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
A gatyásat Ninjának küldtem. Szívtelenség lenne megvonnom a látványomat tőle. Ezt meg kell értened.
Szerk: rajzás ide-oda, Celicát talán ha kettőt láttam az eseményen. Bonyolult dolog ám kimenni a gyakorlatban :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
// Sztem kurva jó az a kép, de ezt nem ismerhetem be nyilvánosan, gondolom megérted.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
El sem hiszem. Végre magyar rendszám van a kocsin. ...És még valamelyik barom a leírásban azt merte állítani, hogy ezt egy nap alatt el lehet intézni... Fizikai képtelenség.
Az egész ott kezdődött, hogy a műszaki vizsgára (érted, nekik is meg kell nézni, hiába van érvényes német vizsga a kocsin - ők biztosan okosabbak) nem lehet ám onlány jelentkezni. Mondták, ha még rohanok, akkor köv. napra kaphatok időpontot. Tehát berohantam azért, hogy kézzel ráírják egy papír sarkára, hogy holnap 18 óra 18 perc.
Köv. kör: vámhivatal. Először bemegyek a Vaskapu utcai illetékességhez, ahol kikérek egy ilyen számsort, amiről végül is maga az ügyintéző sem tudja, hogy micsoda - lényeg, hogy kell. Eztán kiküldenek a halál faszára, hogy ott fizessek regadót.
Beadom a papírokat, mire közlik, hogy akkor jó; gyere vissza holnap, addigra kész lesz. (Ki kell számolni a mértéket, amúgy a neten 1db kattintás 3 adat bevitele után a pontos összeg)
Visszajövök mag reggel. Jah, hogy semmit nem is foglalkoztak vele. Nosza; végigvárom az ügyintéző és a neki udvaroló vámtiszt turbékolását, majd a következő illetékes kimegy kávézni - utána két pecsétet nyom, és ennyi lett volna részéről az ügyem.
Befizetem a zsetont, mehetek az okmányirodába. Ott közlik, hogy mind szép meg jó, de köll a rendszám is. Új rendelet. Hiába már lejárt, nem lehet használni semmire, nekik köll, megeszik. A hivatal amúgy 20 perc múlva zár. Jerr vissza hétfőn. Anyád.
Szerencsére kiderül, hogy a szomszédunkban székelő kormányablak még nyitva. Ott sikerült elintézni.
Most így kb össz 24 óra rohangászás, és kb 600e forint kicsengetése után végre megvan. Gurulhatok. Fák jeee!
A biztosításkötés, illetve, hogy milyen arczokat láttam a műszaki vizsgán, meg hogyan rohadt le előttem az egész rendszer, egy-egy külön történet amúgy.
@Grif: :))))
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
u.i: Valaki akar jönni (nyilván nem, de azért megkérdezem) ma este 9-től ilyen hagyományosan megrendezett autós bandázásra? Az Aréna parkolójában tartják, biztos vicces lesz, ahogy a magyar tuning kört el tudom képzelni :DD
Ha van jelentkező, akkor útba ejtem, ill. valameddig eldobom hazafelé is. Én Budáról megyek.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."