Régi kínai életbölcsesség, hogy az abszolút megvilágosodáshoz mindenkinek szüksége van egy kis WANGre. A Devolver Digitalnál és a Flying Wild Hognál jól ismerik ezt az alapigazságot, így a mielőbbi WANG utánpótlás érdekében elkészítik a 2013-as Shadow Warrior folytatását, melynek címe - most meg fogsz döbbenni - Shadow Warrior 2 lesz. Íme a bejelentéshez mellékelt, hangtalan nindzsatízer:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ljPAlD_XPEk
Az előbbi 18 másodperc mellett a játékról egyelőre csak annyit tudunk, hogy létezik, de már ebből a tényből is lehet következtetni néhány dologra. Egyértelműen jobb lesz például azoknál a játékoknál, amelyek a Shadow Warrior 2-vel ellentétben nem léteznek, de én le merem fogadni, hogy az előző részhez hasonlóan az akupunktúrát is überelni fogja. További információk és szerencsesütik a június 16-án startoló E3-on várhatóak, de ha nem vagy képes kibírni azt a néhány napot WANG nélkül, akkor a GOG-on és a PSN-en most körülbelül egy tál rizs áráért megveheted az első részt, vele pedig a bölcsességet, a nyugalmat és a világbékét.
Itt meg egy kis zene, hogy a hallójárataid se maradjanak élmény nélkül:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aeUMCgZdEyU
ÁPDÉT: Megérkezett a teljes előzetes (HANGGAL ÁÁÁÁÁ), indulhat a hype:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1-PfKun0R70
Lo Wang következő mészárszéke 2016-ban várható PC, Xbox One és PS4 platformokon. Új fegyverekre, változatosabb katanás nyiszákolásra, 4 fős co-opra és természetesen több hektoliternyi vérre számíthatunk. Wangtasztikus lesz!
Trú full HD trélerhez erre tessék: GamerSyde
ÁPDÉT 2: Található egy egészen érdekes, ám kissé ködös rész a játék Steames és PS4 blogos leírásában, amely procedurálisan generált pályákról regél. Úgy tűnik tehát, hogy az XCOM 2-höz hasonlóan a Shadow Warrior 2 is megpróbálkozik az eljárással, de a valóság egy kicsit más képet fest a dologról.
A fejlesztők Steam fórumon elejtett megjegyzése alapján a pályáknak csak bizonyos, a sztori során többször is bejárandó részei lesznek véletlenszerűen átrendezve, egyébként marad a hagyományos pályadesign. Hogy ez nagyjából mit is takarhat, arra a történet rövid leírása adhat választ: Lo Wang előző ámokfutásának köszönhetően az árnyékvilág és a valóság néhol összekuszálódik egymással, új helyszíeneket és útvonalakat létrehozva ezzel. Érdekesen hangzik, de remélem, hogy a Flying Wild Hogos lyánykák azért nem vesznek el a két világ között.
Forrás: ShadowWarrior.com, Twitter
Yes! :D Várós, az új első részével is jókat szórakoztam, főleg a kardnak hála :D
Hát ez valami picsanagy awesomness!!! :) Szeretettel várjuk!
jesus christ azok a screenshotok milyen atomok :D egybol meghozzak az ember kedvet.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Há, mennyire kell egy ilyen Wang féle arc a sok mélabús főhősök után :D
"Mindenem megvolt, de aztán elbasztam és megmentettem a világot" :DDD
Az első rész egyik legnagyobb poénja volt, hogy a Transformers rajzfilm zenéjét használták főcímként... úgy tűnik, hogy már megint top 10-es számra esett a választás: a trélerben hallható zene a Rocksztár című film egyik számának kifordított-átírt verziója:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Jaz-KmTid3U
Remélem, hogy a co-opot Serious Sames felfogásban oldják azért meg: egyjátékos módra tervezett pályákkal, coophoz igazodóan felszorzott ellenfélszámmal.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gáz vagyok, ha kimaradt az első?
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
szerintem nem. Nekem is kimaradt, de fokent idohianyban, mivel most elobb vennek egy RPG-t elo (mint a wasteland 2, deusex HR, vagy a new vegas pl) es nyomatnam azt ha lenne szusszanasnyim :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
De csak rajtad áll, hogy meddig.
(Első alatt amúgy a legelsőt értetted?)
ibi amentia latet
nekem mind2, a duke engine-s is meg a "hd" verzsn is.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Sosem késő pótolni, ráadásul a PS4 verzió 1080p-ben pompázik - nagyrészt - 60 fps mellett. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nos, ha pisztolyt nyomnának a fejemhez és döntést követelnének, valószínűleg én is rpg-t választanék fps helyett, de mivel ez a teoretikus helyzet nem áll fenn és mivel egy fps nagyjából ötödannyi időt emészt fel, mint egy rpg (nem beszélve egy sima, futó kipróbálásról), szerintem nem feloldhatatlan a problémád.
ibi amentia latet
mint bizonyítja is felvetett elméletet hogy játszottam már FPS-sel is RPG-k mellet az életben eleget. A lényeg most csak annyi hogy szívesebben nyomulnék valami belemélyedőssel. :)
Látod ezzel kapcsolatban jutott eszembe hogy nem rég jött ki a Dreamfall Chapters Book 2, lehet nekiesek, szerintem pár óra alatt ki lehet azt végezni.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Képek alapján jobban néz ki mint a 2013-as cucc. Mondjuk én még mindig a kisebbség vagyok a jelek szerint mert nem értem teljesen a hype-ot és újongást a 2013-as iránt de ez így már most érdekesebbnek néz ki. Persze a képek eléggé erősen bullshot szagúak is de majd csak lesz ingém videó is.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Mert a 2013-asnál nem igazán a kinézet volt a lényeg, hanem a duma és a gameplay. Mindkettőben kurvajó volt. Tudod, ronda és finom. És sírvaröhögős helyenként, főleg ha kissé geek az ember pl, vagy régi akciófilmeken nevelkedett.
A humorra még azt is mondom, hogy igen egyetértek az volt. Grafika tényleg nem volt erős de nem is hoztam fel ellene. Gameplay meg lehetne akár izgalmas és változatos is mert pakoltak bele elemeket amitől lehetne az de gyakorlatban nekem nem volt egy felemelő élmény az a része. Igaz hozzáteszem azt is, hogy kb a 5-ik fejezetnél hagytam abba a cuccost.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Így visszagondolva ott elég csúnyán le is ül a játék egy kicsit, ráadásul a történet is csak később indul be (jóval később). Az igazán remek pályák is még előtted vannak.
Mellesleg elkezdtem egy kicsit aggódni a folytatásért, ugyanis a PlayStation blogon kicsit erősebb utalást találtam arra, ami már a Steames leírásban is furcsának tűnt:
Na, ez pont egy olyan elem, amit nagyon jól meg lehet csinálni, egyben jelentős újrajátszhatósági faktort is adva a játéknak, de csúnyán el is lehet tolni. Kíváncsi leszek az E3-as gameplayre.
Szerk: Hopp, közben a Flying Wild Hog írt Steamen az aggódós-érdeklődős topikomba, asszem frissítem is majd a cikket, így már van értelme:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem ezt nagyjából úgy kell elkepzelni, mint a L4D2-ben a temetős részt az egyik pályán New Orleansban. Mindig egy kicist másképp rendezi el a játék, hogy ne megtanult útvonalon haladj, hanem legyen benne némi izgalom.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Azert remelem naluk a proceduralis map tobbet jelent a l4d2 féle "fel van epitve a kesz palya csak most ide teszek egy racsot vagy oda" megoldasnal :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut