Inkább azért szidták régen a Beyond Good & Evilt és a Psychonautsot is, mert "gyerekesek" voltak. Mármint a HW-n. Csak az baj, hogy akinek mégis tetszettek, annak pár fuck offtól vagy egy forró kávés modtól nem lesznek jobbak ezek a játékok, mert marhára nem ez volt a lényegük. Ettől még fasza volt a San Andreas is (forró kávéval vagy anélkül), ez nem zárja ki egymást ;)
nem feltetlenul ertem a szuperhisztit a BG&E kapcsan. valszeg mas lesz, sokkal felnottesebb (aki a megjeleneskor jatszott az elsovel, mar ugyis felnott) es valszeg lehet majd coopban/multiban jatszani de nem kotelezo (ha jol ertem, amiert b@szott nagy yipiii). ugyanabban a vilagban jatszodik es szines/szagos/3d-s.
mindekozben nyelemnyalomfalom a prey-t aminek a cimen kivul aztan kibeb@szott nincs semmi koze az elodjehez, viszont vagy 300 ugyanolyan -vegig kuszokmaszok a mapon es bujkalok a zombik/alienek/gonosz szpiritek elol -jatek van a piacon.:D
nem lehetne inkabb ugy hozza allni, hogy a BG&E vilagaban egy uj jatek, ugyanattol a keszitotol, modernizalva jatekmenetileg, grafikailag es tovabb gondolva a vilagot-szoval juhej?
mindekozben nyelemnyalomfalom a prey-t aminek a cimen kivul aztan kibeb@szott nincs semmi koze az elodjehez
Touché.
Ettől még lehet jó játék valóban, majd kiderül. A szememben viszont hatalmas hátránnyal indul. A Prey esetében kb leszartam mennyi köze van az elsőhöz, itt nem. :(
bocs, totally no offense, csak muszaj volt mar valahogy leporoltozni ezt a szuper negativ hiszteriat es valami realis iranyba terelni az elvarasok/nosztalgia/regen minden jobb volt irany vonalat.
tudom, altalaban rabaszok, de legyunk legalabb semlegesek az eljovendo cuccal szemben, amig ki nem derul, hogy tenyleg szar (kiveve a covenant, abban tovabbra is fenntartom hogy elore is szar volt, de megnezve-reszben-megszarabb lett).
mikkamakka írta: nem feltetlenul ertem a szuperhisztit a BG&E kapcsan. valszeg mas lesz
Ennyi.
(Engem speciel nem érdekel.)
mikkamakka írta: mindekozben nyelemnyalomfalom a prey-t aminek a cimen kivul aztan kibeb@szott nincs semmi koze az elodjehez, viszont vagy 300 ugyanolyan -vegig kuszokmaszok a mapon es bujkalok a zombik/alienek/gonosz szpiritek elol -jatek van a piacon.:D
Meg is basznám, ha 300 ilyen SS2-like volna a piacon!
És persze pont amiatt rossz az analógia, mert a Preyek esetében hangsúlyozottan zéró köze van a kettőnek egymáshoz, így a különbözőségük természetes.
nem lehetne inkabb ugy hozza allni, hogy a BG&E vilagaban egy uj jatek, ugyanattol a keszitotol, modernizalva jatekmenetileg, grafikailag es tovabb gondolva a vilagot-szoval juhej?
Meg is basznám, ha 300 ilyen SS2-like volna a piacon!
És persze pont amiatt rossz az analógia, mert a Preyek esetében hangsúlyozottan zéró köze van a kettőnek egymáshoz, így a különbözőségük természetes.
mijaza SS2-like? amugy rengeteg hasonlo game van, pl volt az az alienes amikor a ripley lanyaval vagy kivel...stb.
a prey-ek eseteben mi volt hangsulyozottan? mijafaszert kellett akkor ugyanaz a cim? nemtom feldolgozni, not enough data. not enough logic. (mindekozben a bethesda beperelt egy jatekot mert a cimben a prey szo szerepelt...)
Lehet, majd ha mutatnak valamit, bizonyítanak.
talan akkor varjunk addig az anyazassal, mert amugy a cgi trailer amit eddig toltak az egyik leg hangulatosabb volt a 2017-es E3-on (ok, nekem is feltunoen sok volt a felesleges fakk).
Shock játékokon kívül nem túl sok hasonszőrű játék volt az elmúlt 10-15 évben azért. :) Nehogy 300 nem, de talán még 10 se. A cím tényleg elég érthetetlen, de gondolom azért, mert a Human Head-es változat csúnyán bebukott és náluk volt az ip ezért fel akarták használni.
A dolgot meg már most kezdték szépítgetni azzal, hogy a fotózás megint nagy szerepet fog majd kapni és csak az lesz first person nézetben amúgy 3rd person.
A régi Prey sosem volt (kult)klasszikus (én kifejezetten csíptem amúgy), amihez hasonlót vártak a kiéhezett rajongói. Mármint biztos vannak ilyen elemek is, de azért a BG&E a tarolás hiánya ellenére is más ligává vált az évek során. Ráadásul a Preyhez már a Human Head is egy más jellegű folytatást tervezett, és most is egyértelmű volt a bejelentéstől fogva, hogy ez az új inkább SS lesz. Ettől függetlenül röhej a címválasztás, csak kevésbé irritáló.
A BG&E pedig szerintem nem a kisdedek körében lett siker, de nem is feltétlen a kamaszoknál, akiknek fontosabb a fuck, hogy felnőttnek érezzék magukat. A co-op szerintem nem ördögtől való, ha jól csinálják, a játékmeneten is van mit átszabni (kevés lenne az már ide), de a mesésebb hangulat az, amiből nem szívesen engednének sokan. Sajnos a nyílt világ is olyan, hogy a Ubi túlerőltette az elmúlt években, és sok játékban - nem csak az övékében - megosztó eredményt hozott.
Én a Ubiban egyáltalán nem bízom (már a logójuk is büdös), Ancelben már inkább. A játékból nem mutattak semmit, az eddigi információk alapján miért ne lehetne létjogosultsága a gyanakodásnak is az örömködés mellett? A nagy számok törvénye alapján az aggódóknak gyakrabban van igazuk, mert elszúrni mindig könnyebb valamit, mint összehozni a bullseye-t.
Tök egyszerű egyébként a magyarázata: ha már BG&E2-nek nevezed, akkor (miután 8 éve volt azért egy gameplayszerűség Jade főszereplésével) ugyan hadd várjam ár el "joggal" azt, hogy folytatásként kezelem a dolgot.
De tényleg… Semmi gond nem lenne ezzel, ha NEM ezzel a névvel, azaz a NÉVvel akarnák eladni. Tessenek tökösek lenni, és új dologként felvezetni az új matériát!
ÉS prequel b+! Na ettől hányok manapság: ha nincs ötlet a foyltatásra, inkább csinálnak egy összetákolt előzményt, aztán a legvégén valami bagatell szarral összekötik a dolgokat – még ha logikátlan is –, mert ki a kutya emlékszik már arra, hogy hogy indult az egész...
Na mindegy. Ha ez lenne a legnagyobb problémám úgy általában, akkor eléggé minden fasza lenne.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
This + ki a fasznak kell egy új Open World játék... Már hányok. Komolyan már visszasírom a lineáris pályákat és grandiózus sztorikat. Egy jó kis old school platformer játék. Nem kell bele egy káromkodó jamaikai majom es GTA.
Sajnos az én verziómban még ugrani sem engedett, hanem helyette a szakadék széléhez érve ezt automatikusan megtette a helyettem Jade. A Batman: Arkham Asylum Super Meat Boy hozzá képest. De a játékmenet többi része legalább egygombos volt, nem nullás.
Mindig egy mindent bele akció-kaland volt, zeldásan bóklászósabb világgal (és csövesebb pályákkal), járműves részekkel. Én sem örülök a nyílt világnak, mint kötelezőként űzendő korszellemnek, és különösen nem annak, hogy látszólag trendkövető szeretne lenni. De azért hátha Ancel mégsem "engedi" ezt.
A prequel végére tenni a 2-es sorszámot szerintem is necces, de ugye a cím is változhat még, és hát az MGS-be is kevesen kötöttek bele ezzel. Vagy a Street Fighter IV-V-be, vagy GTA-kba - bár ezek már más példák.
(miután 8 éve volt azért egy gameplayszerűség Jade főszereplésével)
ha jol emlexem mar ezt is ugy magyarazta ancel, hogy a jatek azert nem keszult el anno, mert tulhaladta az akkori gepek teljesitmenyet-en mar ebbol is azt kovetkeztettem, hogy open world gamet akar-amiket en pl nagyon szeretek, ha jol van megcsinalva.
raadasul az akkor kijott videok (az ingame-nek tuno, meg az auto szerelos cgi-is) boven ugy tunt mint folytatas (hiszen jade es pey j szerepelt benne), ami szamomra biztossa teszi, hogy csillio forgatokonyv es otlet van a folytatasra.
en itt inkabb az ubit tennem felelosse, mert sztem ok eroltettek hogy hamar AAA-s koltsegvetesu jatek, akkor ne egy ma mar kevesse ismert cim kozvetlen folytatasa legyen-de attol meg lehet jo.
mindenesetre senkinek nem akarnam elrontani a rosszkedvet, csak gondoltam szolok, hogy velemenyem szerint megint nagyon tul lett tolva a HW/RW-s elore temetes, amivel igazan semmi gond nincs, ez adja a hely filingjet.:)
amugy emlexem, en a gyerekkel elmentem valamikor 200X-ben a media markt-ba megvenni az unreal tournament legujabb reszet a megjelenes napjan-es amikor meglattam a BG&E-t a polcon, eszembe jutott mennyien dicsertek es gondoltam csak jobb valami ujdonsag minthogy szazadszorra jatszam vegig a koloknek a crash the bandicootokat-szal megvettem es a gyerekkel az oldalamon vegig jatszottam. iszonyat elveztem a humorat, a zeneit es a hangulatat (ugyhogy kesobb tobbszor vegigtoltam a magam kedvejert is), de nem hiszem, hogy ma egy "szimpla" platformerrel elbirnek, vagy le tudna kotni.
szoval ha open world es hozza ezt a reszt " humorat, a zeneit es a hangulatat" akkor engem megvett kilora.
Köszi, majd meglesem!
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Inkább azért szidták régen a Beyond Good & Evilt és a Psychonautsot is, mert "gyerekesek" voltak. Mármint a HW-n. Csak az baj, hogy akinek mégis tetszettek, annak pár fuck offtól vagy egy forró kávés modtól nem lesznek jobbak ezek a játékok, mert marhára nem ez volt a lényegük. Ettől még fasza volt a San Andreas is (forró kávéval vagy anélkül), ez nem zárja ki egymást ;)
Szóval:
rwurl=https://youtu.be/IlSAXfxWgJ4
Sors bona, nihil aliud.
Igazából nem folytatás, hanem prequel. ;)
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Amennyi köze van eddig hozzá, ez pont tökmindegy. :(
nem feltetlenul ertem a szuperhisztit a BG&E kapcsan. valszeg mas lesz, sokkal felnottesebb (aki a megjeleneskor jatszott az elsovel, mar ugyis felnott) es valszeg lehet majd coopban/multiban jatszani de nem kotelezo (ha jol ertem, amiert b@szott nagy yipiii). ugyanabban a vilagban jatszodik es szines/szagos/3d-s.
mindekozben nyelemnyalomfalom a prey-t aminek a cimen kivul aztan kibeb@szott nincs semmi koze az elodjehez, viszont vagy 300 ugyanolyan -vegig kuszokmaszok a mapon es bujkalok a zombik/alienek/gonosz szpiritek elol -jatek van a piacon.:D
nem lehetne inkabb ugy hozza allni, hogy a BG&E vilagaban egy uj jatek, ugyanattol a keszitotol, modernizalva jatekmenetileg, grafikailag es tovabb gondolva a vilagot-szoval juhej?
"okey-dokey!"
Touché.
Ettől még lehet jó játék valóban, majd kiderül. A szememben viszont hatalmas hátránnyal indul. A Prey esetében kb leszartam mennyi köze van az elsőhöz, itt nem. :(
bocs, totally no offense, csak muszaj volt mar valahogy leporoltozni ezt a szuper negativ hiszteriat es valami realis iranyba terelni az elvarasok/nosztalgia/regen minden jobb volt irany vonalat.
tudom, altalaban rabaszok, de legyunk legalabb semlegesek az eljovendo cuccal szemben, amig ki nem derul, hogy tenyleg szar (kiveve a covenant, abban tovabbra is fenntartom hogy elore is szar volt, de megnezve-reszben-megszarabb lett).
"okey-dokey!"
Ennyi.
(Engem speciel nem érdekel.)
Meg is basznám, ha 300 ilyen SS2-like volna a piacon!
És persze pont amiatt rossz az analógia, mert a Preyek esetében hangsúlyozottan zéró köze van a kettőnek egymáshoz, így a különbözőségük természetes.
Lehet, majd ha mutatnak valamit, bizonyítanak.
ibi amentia latet
el is vesztettem a fonalat.
mijaza SS2-like? amugy rengeteg hasonlo game van, pl volt az az alienes amikor a ripley lanyaval vagy kivel...stb.
a prey-ek eseteben mi volt hangsulyozottan? mijafaszert kellett akkor ugyanaz a cim? nemtom feldolgozni, not enough data. not enough logic. (mindekozben a bethesda beperelt egy jatekot mert a cimben a prey szo szerepelt...)
talan akkor varjunk addig az anyazassal, mert amugy a cgi trailer amit eddig toltak az egyik leg hangulatosabb volt a 2017-es E3-on (ok, nekem is feltunoen sok volt a felesleges fakk).
"okey-dokey!"
Shock játékokon kívül nem túl sok hasonszőrű játék volt az elmúlt 10-15 évben azért. :) Nehogy 300 nem, de talán még 10 se. A cím tényleg elég érthetetlen, de gondolom azért, mert a Human Head-es változat csúnyán bebukott és náluk volt az ip ezért fel akarták használni.
A dolgot meg már most kezdték szépítgetni azzal, hogy a fotózás megint nagy szerepet fog majd kapni és csak az lesz first person nézetben amúgy 3rd person.
A régi Prey sosem volt (kult)klasszikus (én kifejezetten csíptem amúgy), amihez hasonlót vártak a kiéhezett rajongói. Mármint biztos vannak ilyen elemek is, de azért a BG&E a tarolás hiánya ellenére is más ligává vált az évek során. Ráadásul a Preyhez már a Human Head is egy más jellegű folytatást tervezett, és most is egyértelmű volt a bejelentéstől fogva, hogy ez az új inkább SS lesz. Ettől függetlenül röhej a címválasztás, csak kevésbé irritáló.
A BG&E pedig szerintem nem a kisdedek körében lett siker, de nem is feltétlen a kamaszoknál, akiknek fontosabb a fuck, hogy felnőttnek érezzék magukat. A co-op szerintem nem ördögtől való, ha jól csinálják, a játékmeneten is van mit átszabni (kevés lenne az már ide), de a mesésebb hangulat az, amiből nem szívesen engednének sokan. Sajnos a nyílt világ is olyan, hogy a Ubi túlerőltette az elmúlt években, és sok játékban - nem csak az övékében - megosztó eredményt hozott.
Én a Ubiban egyáltalán nem bízom (már a logójuk is büdös), Ancelben már inkább. A játékból nem mutattak semmit, az eddigi információk alapján miért ne lehetne létjogosultsága a gyanakodásnak is az örömködés mellett? A nagy számok törvénye alapján az aggódóknak gyakrabban van igazuk, mert elszúrni mindig könnyebb valamit, mint összehozni a bullseye-t.
Sors bona, nihil aliud.
Tök egyszerű egyébként a magyarázata: ha már BG&E2-nek nevezed, akkor (miután 8 éve volt azért egy gameplayszerűség Jade főszereplésével) ugyan hadd várjam ár el "joggal" azt, hogy folytatásként kezelem a dolgot.
De tényleg… Semmi gond nem lenne ezzel, ha NEM ezzel a névvel, azaz a NÉVvel akarnák eladni. Tessenek tökösek lenni, és új dologként felvezetni az új matériát!
ÉS prequel b+! Na ettől hányok manapság: ha nincs ötlet a foyltatásra, inkább csinálnak egy összetákolt előzményt, aztán a legvégén valami bagatell szarral összekötik a dolgokat – még ha logikátlan is –, mert ki a kutya emlékszik már arra, hogy hogy indult az egész...
Na mindegy. Ha ez lenne a legnagyobb problémám úgy általában, akkor eléggé minden fasza lenne.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
This + ki a fasznak kell egy új Open World játék... Már hányok. Komolyan már visszasírom a lineáris pályákat és grandiózus sztorikat. Egy jó kis old school platformer játék. Nem kell bele egy káromkodó jamaikai majom es GTA.
Sajnos az én verziómban még ugrani sem engedett, hanem helyette a szakadék széléhez érve ezt automatikusan megtette a helyettem Jade. A Batman: Arkham Asylum Super Meat Boy hozzá képest. De a játékmenet többi része legalább egygombos volt, nem nullás.
Mindig egy mindent bele akció-kaland volt, zeldásan bóklászósabb világgal (és csövesebb pályákkal), járműves részekkel. Én sem örülök a nyílt világnak, mint kötelezőként űzendő korszellemnek, és különösen nem annak, hogy látszólag trendkövető szeretne lenni. De azért hátha Ancel mégsem "engedi" ezt.
A prequel végére tenni a 2-es sorszámot szerintem is necces, de ugye a cím is változhat még, és hát az MGS-be is kevesen kötöttek bele ezzel. Vagy a Street Fighter IV-V-be, vagy GTA-kba - bár ezek már más példák.
Sors bona, nihil aliud.
ha jol emlexem mar ezt is ugy magyarazta ancel, hogy a jatek azert nem keszult el anno, mert tulhaladta az akkori gepek teljesitmenyet-en mar ebbol is azt kovetkeztettem, hogy open world gamet akar-amiket en pl nagyon szeretek, ha jol van megcsinalva.
raadasul az akkor kijott videok (az ingame-nek tuno, meg az auto szerelos cgi-is) boven ugy tunt mint folytatas (hiszen jade es pey j szerepelt benne), ami szamomra biztossa teszi, hogy csillio forgatokonyv es otlet van a folytatasra.
en itt inkabb az ubit tennem felelosse, mert sztem ok eroltettek hogy hamar AAA-s koltsegvetesu jatek, akkor ne egy ma mar kevesse ismert cim kozvetlen folytatasa legyen-de attol meg lehet jo.
mindenesetre senkinek nem akarnam elrontani a rosszkedvet, csak gondoltam szolok, hogy velemenyem szerint megint nagyon tul lett tolva a HW/RW-s elore temetes, amivel igazan semmi gond nincs, ez adja a hely filingjet.:)
amugy emlexem, en a gyerekkel elmentem valamikor 200X-ben a media markt-ba megvenni az unreal tournament legujabb reszet a megjelenes napjan-es amikor meglattam a BG&E-t a polcon, eszembe jutott mennyien dicsertek es gondoltam csak jobb valami ujdonsag minthogy szazadszorra jatszam vegig a koloknek a crash the bandicootokat-szal megvettem es a gyerekkel az oldalamon vegig jatszottam. iszonyat elveztem a humorat, a zeneit es a hangulatat (ugyhogy kesobb tobbszor vegigtoltam a magam kedvejert is), de nem hiszem, hogy ma egy "szimpla" platformerrel elbirnek, vagy le tudna kotni.
szoval ha open world es hozza ezt a reszt " humorat, a zeneit es a hangulatat" akkor engem megvett kilora.
szerk
tessek epphogycsak es itt is van:
http://kotaku.com/what-beyond-good-evil-2-is-now-and-what-its-creators-1796116469
"okey-dokey!"