Jelenlegi hely

Bethesda E3 2017 sajtókonferencia

Utolsó bejegyzés

Bethesda E3 2017 sajtókonferencia

Magyar idő szerint hétfőn, reggel 6-kor kezdődik a Bethesda E3-as sajtótájékoztatója. Ez a harmadik alkalom, hogy a ZeniMax leányvállalata kiáll a Los Angeles-i expó nagyszínpadára. Lesz VR Fallout és jól tudjuk, hogy jön a Skyrim Nintendo Switchre, szóval ezek biztosan szóba kerülnek. Talán idén már jön a The Evil Within 2, DLC-k okán pedig esélyes az említésre a The Elder Scrolls Online, a Prey és a Dishonored 2 is. Biztosan lesz szó a Quake-ről és talán a Doomról is, és remélhetőleg a The New Colossus alcímmel kiszivárgott új Wolfenstein is tiszteletét teszi.

Az adást a Bethesda Twitch csatornáján, illetve a YouTube-on követhetitek, ha nem igyekeztek épp a munkába.

FRISSÍTÉS
A show alatt bemutatott videókat itt találjátok.
Szerkesztette: Strato - 2017 jún 12


Pár napja azt álmodtam, hogy Fallout Online bejelentés volt.



Már csak az hiányzik, "another generic MMO, now with guns"

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Dishonored 2 DLC, jöhet! :D



hat ez igen lof@szka volt... :(

"okey-dokey!"



Az Evil Within 2 és a Dishonored 2 DLC is pofás, de az új Wolfi elég büntetős a 8+ perces előzetesével, KELL!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xHht8480cEo



A Wolfot leszámítva ez egy kurva szar konferencia volt, wow. :D Mintha az lett volna a Beth mondanivalója, hogy "hé srácok, jön a semmi meg a Wolf."

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Összességében ez elég nagy csalódás volt a Bethesda-tól az előző 2 presskonf után, nem is értem miért álltak ki, mert ezt akár simán le is lehetett volna streamelni.
A játékok jók, de az egész konferenciának olyan "meeh, zavarjuk le gyorsan", flegma érzése volt.

Dishonored 2 DLC-nek örülök, külön annak is hogy visszahozzák Michael Madsen karakterét az elsőből :) Jó választás az Arkane részéről.



Wolfenstein! OMG!

Rohadt hangulatos volt a trailer! Azta kurva...

@roodie: Pöpec a profilképed ;) Sons of Dorn



A Wolfenstein tényleg ütős lett, a játék is biztos jó lesz. (Jó lenne ha felélesztenék végre az Enemy Territoryt is, vagy egy ET Quake Warst idtech6-al...) Egy single TES is jöhetne új grafmotorral, bár lehet, hogy a TES-t online akarják továbbvinni. Doom VR is egész jónak tűnt, de a VR részemről még eléggé úri huncutság a jelenlegi árán.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Doom VR is egész jónak tűnt

Really? Én még fel is röhögtem, amikor a játék zúzós zenéjére bejött ez a baromi lassú, mozgásmentes, béna hent. Az mondjuk jó, hogy legalább próbálkoznak valami helyváltoztatósdival, mert ez a "stationary shooter, mert nem akarjuk, hogy elhányd magadat és mi is tudjuk, hogy a VR egy kezdetleges szar" irányvonal nagyon nem bejövős.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én egy stereo3D verzióval is ellennék. Nem hiszem, hogy olyan nehéz lenne implementálni a VR-ből a S3D megjelenítést, pl. mint a doom3 BFG editionnél minden volt ugyan az, csak mélysége volt 3D-ben a képernyőnek... Aki meg VR-el hányós, annak lenne a teleportálós mód, nem hányósoknak meg az eredeti szaladós ugrálós..

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Tompi írta: É csak mélysége volt 3D-ben a képernyőnek...

Oh really ? nem a képnek ?

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



De :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök




Srry az offért amúgy ..

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nekem a Wolf + dishonored DLC vitte a showt eddig, egyébként meh.



Zaxx írta: Az mondjuk jó, hogy legalább próbálkoznak valami helyváltoztatósdival, mert ez a "stationary shooter, mert nem akarjuk, hogy elhányd magadat és mi is tudjuk, hogy a VR egy kezdetleges szar" irányvonal nagyon nem bejövős.

Nub :)

ShowHide spoiler #


A Wolfenstein II meg Fallout, csak egy fokkal több nácival.



Az RE7-et leszámítva (ami nem lövölde, szal... yeah) stationary foshulladék az összes. Superhot még esetleg, de hát az sem a gyors helyváltoztatásról híres.

Persze tudom, te vettél VR szettet, azóta is jókat nézelődsz a szobában, értem-vágom, cool story bro, a véleményemet meg ismered.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hazugság amit írsz, de ha neked az jó, hogy ismét balfasznak esel ki, akkor csináld.



Csak hogy értelmezésileg rendbe tegyem neked a kommentet: amit írok, az egy vélemény. Én nem értékelem a hagyományos fps-hez képest előrelépésként azt, ha behatárolt a helyváltoztatás egy lövöldében, mivel ez gyakorlatilag mindenki kedvenc játékelemének, a turret sectionnek a felcicomázása a térhatás élményével... az meg ebben a formában vásári dolog.

Másrészt meg tényleg nincs kedvem veled ehhez a vitához, mert emlékeim szerint amikor utoljára lejátszottuk, mondtál olyanokat, hogy mennyire a VR a jövő, meg hogy téged a "hagyományos" videojátékok már nem is érdekelnek stb., szóval fenntartom a súlyos elfogultság vádját.

Persze ha szerinted ez hazugság, amitől én balfasz leszek, akkor hagyd meg nekem azt a jogot, hogy balfasz lehessek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



OFF: Érdemes megnézni a PSVR féle Farpoint játékot. Maga a játék pálya designjától be lehet sírni, annyira egysíkú, ellenben az irányítása nagyon ki és el van találva, mozgás verziókból is több féle metódus van, ki melyiktől nem lesz rosszul alapon. Nem értem miért erőltetik a rail shootereket, meg a teleportálást. No meg ott van a "Naruto futás" téma, ami lehetővé teszi a futást behányás nélkül.



Hát szerintem hazugság, ha valamit személyes ludditizmusod által motiválva tudatosan és akaratosan tévesen írsz le, hogy megerősítsd saját rögeszméidet. Objektívan, vagyis tőled függetlenül ellenőrizhető valótlanságot állítottál. Csak olyan játékokat soroltam föl, amikben van többfajta mozgásopció.

Emlékeid is csalnak, így ilyet ebben a formában nem írtam.



Csak olyan játékokat soroltam föl, amikben van többfajta mozgásopció.

És mik ezek? Hát írtál te ilyet? Érveltél te ilyesmi mellett? Nem. Akkor mégis mi legyen, nézzek rá a szedett-vedett listádra, amiről ismertem kb. két címet gugliszörcs nélkül, és világosodjak meg? Az a Robo Shooter 2000, wow, az ám a killer app, már a cím is erre utal, az Epic biztosan új húzócímnek fejlesztette.

Ha beszólogatás helyett beszélgetni szerettél volna, szerintem mindketten jobban járunk a végén.
Egyébként hol tudom letölteni az UT-t VR-ra?

Szerk: Mellesleg leginkább az zavar a VR-ban, hogy hiába primitív a mostani megoldás, már most is lehetne rá tartalmas játékokat csinálni. Kalandjáték? Kiválóan működne. Űrhajó-szimulátor? Hell yes. De nem, lövöldét csinálunk, vagyis pont azt a műfajt, amire a célbalövősdit leszámítva alkalmatlan a VR.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az ember egyensúlyozásához alapvetően két érzékszerv nyújt inputot, a szem és a belső fül. Én mindig is olyan ember voltam, aki főképpen a látására hagyatkozott. Tehát az alapján, amit látok, állandóan, reflexszerűen egyensúlyozna a testem a tőlem független VR mozgásokra válaszolva (az fps-szerű irányítás is ilyen), de a belső fül viszont ellentmond, és jön a gyomorideg. A belső fülem amúgy full pánik üzemmódba kerget minden hirtelen buktató/tótágasba forduló mozdulatnál. Mái napig nehezemre esik pl. fejest ugrani a vízbe :D

Ilyen prediszpozícióval engem kinyír minden olyan hagyományos játékokban megszokott, fps-szerű VR mozgás, amit nem én eszközlök. Kicsit jobb majd egy év edződés után, és ülve egész jól bírom, de állva igencsak szédítő élmény.

Aki viszont csak a belső fülre hagyatkozik, mint egyensúlyérzékre, és úgy van drótozva, hogy a látottak alapján nem egyensúlyoz, annak nincs problémája az fps-szerű VR irányítással.

Szerencsére több más megoldás van, a kis ugrásoktól (léptetéstől) a teljes teleportálásig, így ezt nem érzem korlátozó tényezőnek a VR alkalmazásokban. Kivétel talán az Onward, az egy hc reality shooter, ahol csak folyamatos WASD mozgatásra van lehetőség. A teleportáció egy jó játékmechanika, pl. a hagyományos játékokban, a Dishonored 1-ben mesteri szintre vitték az alkalmazását, kb, ezen a vonalon kell elképzelni a VR-beni alkalmazását is. Teljesen jó működik.



Minek írjam le sokadszor, amit megírt az internet? Leírtam a kulcsszavakat, amiknek utána nézhetnél, ha igazán érdekelne a téma, és nem csak fikázni akarnál róla.



Az a kérdés, hogy mennyire működne a célzás + fejmozgás követés egyszerre. Ha az nem vészes, akkor semmi gond nem lenne egy VR shooterrel sem, mégha doom szintűen mobilis is a player hiszen ugyanúgy működne mint normál, csak S3D-ben + fejmozgás követéssel (a célkereszt a fejmozgástól független is lehetne, de akkor ugye mindig követni kellene a fejmozgást a célkereszttel, vagy alapból a fejmozgás lenne a mouselook (de az meg valószínűleg nem elég pontos) és billentyű lenyomásra válna külön a célkereszt, ha szükséges.) Doom3 BFG-t kellene kipróbálni egy VR settel.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Azért írtam példa értékűnek a Farpoint irányítását, mert ott elég jól meg van oldva a célzás és fejmozgás szétválasztása. Az a szép, hogy ez sima kontrollerrel is tökéletesen működik.



Alap, hogy VR-ben külön céloz és néz az ember. Ilyen kezdetleges GearVR, Oculus játékokban még fejjel kellett célozni, de a Touch megjelenésével immár mindhárom teljes VR platform valós időben, térben lekövetett kontrollerrel céloz.

És igen Doom 3 BFG-hez (is) van egy tökéletesen működő VR mod, egyike a legjobb VR élményeknek.



Akkor az új Doomban miért kell teleportálgatni normál mozgás helyett ? Nem értem.. Lehetne ugyanúgy opcionális, mint Dishonoredben. Aki akar fut/ugrik, aki meg nem az teleportál (csakhát annak a játékmenetre is hatása van.. valószínűleg mindkét verzióhoz egyszerre nem lenne optimális.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!