Van neki egy instakill támadása, az a probléma? Mert az elől be kell bújni ilyen oszlopokkal körülvett épületbe, 3 van ha jól rémlik. Ott védve vagy a támadása elől. Ha nem ez a gond, akkor ügyesebbnek kell lenni. =D Amúgy ja, túl hosszú az a harc.
Világos hogy mit kéne csinálni, de annyiszor kéne hibátlanul mozdulni hogy előbb-utóbb kinyír... gondolom ha valami brutál sebzésem lenne, lecsaphatnám hamar amikor úgy marad picit a szentélyek lerombolásakor, de nincs. A botom egész okésan sebez, de hát ennek van HPja bőven, úgyhogy szentélyenként kábé 25%-ot bontok le belőle. A manát meg tartalékolnom kell gyógyulásra is, meg a gauntletre mert a tojásokat vagy miket le kell lőjem hogy ne jöjjön erősítés...
Szóval ez nem nekem való.
Emlékszem mennyit szívtam amikor először játszottam a Witcher 3-at, túl alacsony szinten és sign builddel mentem neki Kyra Metz-el annak a barlangnak amiben gargoyle-t kell ütni. Ott is szívtam mint a torkosborz (tudtátok hogy az magyarul a rozsomák...? Sose lesz ugyanaz a Wolverine :-) ), de ott lehetett mást csinálni és erősödni (jelentősen), lehetett más builddel nekimenni, lehetett potionnal, olajokkal stb. készülni...
Itt meg mindegy mire gyúrsz, végeredményben reflexeken múlik, az meg nekem nem erősségem.
"Rosszak a reflexei, tegnap elütött egy kocsi amit ketten toltak." - Woody Allen
Ja hát ja. Akkor nincs mit tenni. Vagy szívatod magad csakazértis vagy elengeded. =D Annál a bossnál nekem is volt problémám, de utána már csak a játék végi rohadék szívatott meg. Illetve a DLC bossát nem csináltam meg, mert oda túl hamar mentem, és az első trashmob levert. Utána meg már nem volt kedvem. Meg elég szar is az a pálya, szvsz.
Itt meg sajna más nincs, mind időben félreszökkenni az ütés elől. Illetve farmolhatsz, én párszor végigmentem az elejétől a végéig, de sokat nem javított, úgy rémlik. Kb. ennél a bossnál éreztem rá a gurulásra és dobtam el végleg a pajzsot.
Witcher 3-ba pedig csak belenéztem, azért Geralt lényegesen fürgébb. :)
Fürgébb is, meg nem hal meg egy pofonba :-)
Már persze ha megfelelő páncélban van meg megfelelő potikat ivott stb., mert amúgy a nagyobb szörnyeknél de. Csak hát van ellenszere.
Az Order 1886 megítélését sajnos igencsak megpecsételte, hogy konzoldebütáló címként pozicionálták, és hogy eltért a szokványos játékhossz/ár aránytól. De ezen külső tényezőktől eltekintve elég korrekt játék az Order 1886.
Hasonlóan téves lenne a puffogtatós intermezzók alapján ráhúzni a tipikus zsánersajátosságokat, hiszen ütemezésére egy sokkal lassabb és kimértebb játék az Order 1886. A nyomozós részeken kívül nem egy szöszmötölős jelenetet tartalmaz, ahol a fényképek, hirdetések, vagy csupán a barokk környezet részleteiben lehet elmerülni. Ezen részletekre való odafigyelést viszont nem lehet egy videojátékos kukabúvárkodásként leírni, hiszen a kíváncsiságra sarkalló játékmenet tökéletesen tükrözi a főhős szakmáját. Vagyis a játékmenet elválaszthatatlan a tradicionális narratív eszközöktől, hiszen a játékelemek informálnak és egyben meg is erősítenek a karakter jelleméről.
Így talán érthető, hogy miért nem igazán tudom az egész "filmes" szálat személyes preferenciánál többnek érthelmezni. Habár a filmes szálnál maradva: ha felismerjük, hogy a horror és a thriller zsánerében a szűkebb képarány kulcsszerepet játszika nyomasztó hangulat elmélyítésében, akkor talán nem nehéz belátni, hogy az Order 1886 tematikailag hasonló környezetében is hasonló hatást képes elérni.
Az Order 1886 megítélését sajnos igencsak megpecsételte, hogy konzoldebütáló címként pozicionálták
Végül is igen, de szvsz többet számít az, hogy mennyire poénos a játék alapötlete és hogy mennyire keveset hoztak ki belőle. A kerekasztal lovagjai mindenféle fantasy-szörnyeket irtanak a viktoriánus kori Angliában? Baromi jó ötlet egy videojátékhoz, én kb. úgy is voltam vele, hogy az Order miatt fogok PS4-et venni... aztán nesze semmi, fogd meg jól öt órás játék, benne háromszor ugyanazzal a bossfighttal. Szvsz az Order az, ami az Uncharted lenne akkor, ha nem töltenék ki valami érdekessel a két akciójelenet közötti üresjáratot, ha nem lenne humora, ha nem lenne színes, kreatív stb. Persze az UC sem lenne jobb film, mint a Titkok könyvtára, de az még B-filmnek is simán szórakoztató.
eltért a szokványos játékhossz/ár aránytól.
Én inkább azt mondanám, hogy a szokványos tartalom / ár aránytól tért el. Rövid jó játékra a régi játéktermi Alien vs. Predatort szeretem felhozni példaként: egy óra alatt végigviszed, de négy karakter közül választhatsz, a harcrendszer meg van annyira szórakoztató és kreatív, hogy végigvidd akár annál többször is. Bármikor fizetnék érte egy 20-ast, ha rimászterelnék / elhoznák Steamre.
Lehet olyan 5 órás játékot csinálni, ami tartamas, csak mondjuk választhassak három lovag közül, legyen velük különböző a játékmenet, változzon kicsit a történet, legyen fun többször végigvinni stb.
a kíváncsiságra sarkalló játékmenet tökéletesen tükrözi a főhős szakmáját. Vagyis a játékmenet elválaszthatatlan a tradicionális narratív eszközöktől, hiszen a játékelemek informálnak és egyben meg is erősítenek a karakter jelleméről.
Igen, de ez sem egy nagy újdonság, elvégre a Wolfensteinben és a Doomban is informál a karakterről a hentmészárkodás... az új Doomban meg méginkább, elvégre az impek pl. gyakran elfutnak előled, ezzel is azt projektálva, hogy félnek tőled a Pokol bejelentett lakosai.
Habár a filmes szálnál maradva: ha felismerjük, hogy a horror és a thriller zsánerében a szűkebb képarány kulcsszerepet játszika nyomasztó hangulat elmélyítésében
Egyedüli példaként az Evil Within ugrik be hasonlóra, de az "rendes" survival horror is, valódi okként az Orderhez hasonlóan pedig ott is a kisebb renderelési terület, így pedig a jobb teljesítmény és látvány elérése jelölhető meg. Szvsz nem számít a képarány, hanem inkább az, hogyan használják a kamerát, technikailag meg hogy milyen szögeket és milyen lencséket használnak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valaki nem futott bele mostanság vállalható stratégiai (RTS/Tycoon) játékba? DLC-ken és pár eurós indie cuccokon kívül már rég óta nem találtam semmi vonzót. :/
Egy technológiai tényező mögött ugyanúgy húzódhatnak kreatív indokok is. Sőt, sokszor a technológia és egyéb korlátok tudnak kreatív megoldásokat szülni, melyek videojátékos példái közül talán a Silent Hill ködje a kedvencem. De ez a példa egyben azt is remekül szemlélteti, hogy a hatás független a készítői szándéktól.
A thrillerben és horrorokban használt szűkebb képaránnyal a filmekben való használatukra utaltam, ahol a képarány ugyanúgy egy kreatív döntést képez, és a jelenet többi részét is meghatározza (lásd mise-en-scéne fogalma). A videojátékok jellegük és a konzolgyártók sztenderei miatt ezen a téren lényegesen kisebb a mozgástér, de például a keleten népszerű bullett hell műfajában igencsak népszerű a csövet szimuláló képarány, míg a kézzel rajzolt játékoknál a jelenetenként változó képméret számít hétköznapinak.
Az eredeti téma oroszlánrészére az elmélkedőben válaszoltam.
Fél óra eséskelés után leharcoltam a LotF első bossát :D A játék továbbra is nagyon jól néz ki, a sima mobok könnyűek, lehetne több is belőlük a következő bossnál kiderül megérte-e a 1.5 eurót. :D Legutóbb a Ryse Son of Rome volt rossz vétel, játszottam vele vagy 2 órát. Pedig a grafikája rohadt jó volt, de a harc meg rohadtul repetitív.
90 perc után refund. Nem olyan jó játék, mint azt ahogy egyesek leírják plusz nincs Ultra Widescreen támogatás, de 4K van Wtf? Az meg külön vicc, hogy az UI nem skálázódik a kijelzővel, így egész képernyőt betöltő most textúrák virítanak az arcodba. A mostani €20 biztosan nem éri meg legalábbis nekem.
Amugy nekem hanyingerem volt tole ps3on, de azt hiszem zephyr nyaggatott es csak beszereztem es pozitivan csalodtam benne, mert mint jatek gecijol ossze van rakva. Csak hat igen, over the top, nagyon. :D a bayonetta ugyanez igazabol.
PS3-on annó csak a demót próbáltam de engem sem fogott meg ez az összevissza káosz meg az idiótán kinéző végtelen ideig a seggemen süvitek a pályán mint valami elbaszott Mario Kart játék mechanika. Bayonetta nem volt rossz bár azt sem játszottam végig mert egy idő után az is inkább unalmas lett pláne az isszonyat gyermeteg japános sztorijával.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ingyen hétvége. Annyira nem támogatja a játék az Ultra Widescreent, hogy el se indul ebben a módban vagy csak ablakban lehet játszani. Crysis 1, ami 10 éves játék tudja...
Van neki egy instakill támadása, az a probléma? Mert az elől be kell bújni ilyen oszlopokkal körülvett épületbe, 3 van ha jól rémlik. Ott védve vagy a támadása elől. Ha nem ez a gond, akkor ügyesebbnek kell lenni. =D Amúgy ja, túl hosszú az a harc.
Világos hogy mit kéne csinálni, de annyiszor kéne hibátlanul mozdulni hogy előbb-utóbb kinyír... gondolom ha valami brutál sebzésem lenne, lecsaphatnám hamar amikor úgy marad picit a szentélyek lerombolásakor, de nincs. A botom egész okésan sebez, de hát ennek van HPja bőven, úgyhogy szentélyenként kábé 25%-ot bontok le belőle. A manát meg tartalékolnom kell gyógyulásra is, meg a gauntletre mert a tojásokat vagy miket le kell lőjem hogy ne jöjjön erősítés...
Szóval ez nem nekem való.
Emlékszem mennyit szívtam amikor először játszottam a Witcher 3-at, túl alacsony szinten és sign builddel mentem neki Kyra Metz-el annak a barlangnak amiben gargoyle-t kell ütni. Ott is szívtam mint a torkosborz (tudtátok hogy az magyarul a rozsomák...? Sose lesz ugyanaz a Wolverine :-) ), de ott lehetett mást csinálni és erősödni (jelentősen), lehetett más builddel nekimenni, lehetett potionnal, olajokkal stb. készülni...
Itt meg mindegy mire gyúrsz, végeredményben reflexeken múlik, az meg nekem nem erősségem.
"Rosszak a reflexei, tegnap elütött egy kocsi amit ketten toltak." - Woody Allen
Ja hát ja. Akkor nincs mit tenni. Vagy szívatod magad csakazértis vagy elengeded. =D Annál a bossnál nekem is volt problémám, de utána már csak a játék végi rohadék szívatott meg. Illetve a DLC bossát nem csináltam meg, mert oda túl hamar mentem, és az első trashmob levert. Utána meg már nem volt kedvem. Meg elég szar is az a pálya, szvsz.
Itt meg sajna más nincs, mind időben félreszökkenni az ütés elől. Illetve farmolhatsz, én párszor végigmentem az elejétől a végéig, de sokat nem javított, úgy rémlik. Kb. ennél a bossnál éreztem rá a gurulásra és dobtam el végleg a pajzsot.
Witcher 3-ba pedig csak belenéztem, azért Geralt lényegesen fürgébb. :)
Fürgébb is, meg nem hal meg egy pofonba :-)
Már persze ha megfelelő páncélban van meg megfelelő potikat ivott stb., mert amúgy a nagyobb szörnyeknél de. Csak hát van ellenszere.
rwurl=http://i.ytimg.com/vi/Ft-LOumBOlA/hqdefault.jpg
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Itt is van minden bossnak ellenszere. Alt+F4, és soha nem látod többé. =D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sN37Fn3Hw8E
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Sárkány ellen sárkányfű! A citromfű pedig akkkooor...
rwurl=http://i.imgur.com/j1UMd0I.jpg
Az Order 1886 megítélését sajnos igencsak megpecsételte, hogy konzoldebütáló címként pozicionálták, és hogy eltért a szokványos játékhossz/ár aránytól. De ezen külső tényezőktől eltekintve elég korrekt játék az Order 1886.
Hasonlóan téves lenne a puffogtatós intermezzók alapján ráhúzni a tipikus zsánersajátosságokat, hiszen ütemezésére egy sokkal lassabb és kimértebb játék az Order 1886. A nyomozós részeken kívül nem egy szöszmötölős jelenetet tartalmaz, ahol a fényképek, hirdetések, vagy csupán a barokk környezet részleteiben lehet elmerülni. Ezen részletekre való odafigyelést viszont nem lehet egy videojátékos kukabúvárkodásként leírni, hiszen a kíváncsiságra sarkalló játékmenet tökéletesen tükrözi a főhős szakmáját. Vagyis a játékmenet elválaszthatatlan a tradicionális narratív eszközöktől, hiszen a játékelemek informálnak és egyben meg is erősítenek a karakter jelleméről.
Így talán érthető, hogy miért nem igazán tudom az egész "filmes" szálat személyes preferenciánál többnek érthelmezni. Habár a filmes szálnál maradva: ha felismerjük, hogy a horror és a thriller zsánerében a szűkebb képarány kulcsszerepet játszika nyomasztó hangulat elmélyítésében, akkor talán nem nehéz belátni, hogy az Order 1886 tematikailag hasonló környezetében is hasonló hatást képes elérni.
Te mindig meg tudsz lepni. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Végül is igen, de szvsz többet számít az, hogy mennyire poénos a játék alapötlete és hogy mennyire keveset hoztak ki belőle. A kerekasztal lovagjai mindenféle fantasy-szörnyeket irtanak a viktoriánus kori Angliában? Baromi jó ötlet egy videojátékhoz, én kb. úgy is voltam vele, hogy az Order miatt fogok PS4-et venni... aztán nesze semmi, fogd meg jól öt órás játék, benne háromszor ugyanazzal a bossfighttal. Szvsz az Order az, ami az Uncharted lenne akkor, ha nem töltenék ki valami érdekessel a két akciójelenet közötti üresjáratot, ha nem lenne humora, ha nem lenne színes, kreatív stb. Persze az UC sem lenne jobb film, mint a Titkok könyvtára, de az még B-filmnek is simán szórakoztató.
Én inkább azt mondanám, hogy a szokványos tartalom / ár aránytól tért el. Rövid jó játékra a régi játéktermi Alien vs. Predatort szeretem felhozni példaként: egy óra alatt végigviszed, de négy karakter közül választhatsz, a harcrendszer meg van annyira szórakoztató és kreatív, hogy végigvidd akár annál többször is. Bármikor fizetnék érte egy 20-ast, ha rimászterelnék / elhoznák Steamre.
Lehet olyan 5 órás játékot csinálni, ami tartamas, csak mondjuk választhassak három lovag közül, legyen velük különböző a játékmenet, változzon kicsit a történet, legyen fun többször végigvinni stb.
Igen, de ez sem egy nagy újdonság, elvégre a Wolfensteinben és a Doomban is informál a karakterről a hentmészárkodás... az új Doomban meg méginkább, elvégre az impek pl. gyakran elfutnak előled, ezzel is azt projektálva, hogy félnek tőled a Pokol bejelentett lakosai.
Egyedüli példaként az Evil Within ugrik be hasonlóra, de az "rendes" survival horror is, valódi okként az Orderhez hasonlóan pedig ott is a kisebb renderelési terület, így pedig a jobb teljesítmény és látvány elérése jelölhető meg. Szvsz nem számít a képarány, hanem inkább az, hogyan használják a kamerát, technikailag meg hogy milyen szögeket és milyen lencséket használnak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valaki nem futott bele mostanság vállalható stratégiai (RTS/Tycoon) játékba? DLC-ken és pár eurós indie cuccokon kívül már rég óta nem találtam semmi vonzót. :/
Próbáld ki az Offworld Trading Company-t.
Szerk.: Nem folytattuk már le ezt a beszélgetést valamikor?:)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nem velem :D De gondoltam a "héten" hátha valaki RTS-t is játszott.
Sun age? Régebbi de nekem bejött akkor.
Deserts of Kharak ? (Homeworld univerzum)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Egy technológiai tényező mögött ugyanúgy húzódhatnak kreatív indokok is. Sőt, sokszor a technológia és egyéb korlátok tudnak kreatív megoldásokat szülni, melyek videojátékos példái közül talán a Silent Hill ködje a kedvencem. De ez a példa egyben azt is remekül szemlélteti, hogy a hatás független a készítői szándéktól.
A thrillerben és horrorokban használt szűkebb képaránnyal a filmekben való használatukra utaltam, ahol a képarány ugyanúgy egy kreatív döntést képez, és a jelenet többi részét is meghatározza (lásd mise-en-scéne fogalma). A videojátékok jellegük és a konzolgyártók sztenderei miatt ezen a téren lényegesen kisebb a mozgástér, de például a keleten népszerű bullett hell műfajában igencsak népszerű a csövet szimuláló képarány, míg a kézzel rajzolt játékoknál a jelenetenként változó képméret számít hétköznapinak.
Az eredeti téma oroszlánrészére az elmélkedőben válaszoltam.
Köszi az ajánlásokat, lecsekkolom őket (bevallom ezek kimaradtak :) )
Fél óra eséskelés után leharcoltam a LotF első bossát :D A játék továbbra is nagyon jól néz ki, a sima mobok könnyűek, lehetne több is belőlük a következő bossnál kiderül megérte-e a 1.5 eurót. :D Legutóbb a Ryse Son of Rome volt rossz vétel, játszottam vele vagy 2 órát. Pedig a grafikája rohadt jó volt, de a harc meg rohadtul repetitív.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://twitter.com/TheHorrorMaster/status/865764284323708928
https://twitter.com/ChrisAvellone/status/865809819680161792
szerk.
Most olvastam vissza a Souls-témát, köszönöm a derülést.
Én a Surge-öt szerintem majd leárazva veszem.
ibi amentia latet
Még nem játszom, de már jön le Shinji Mikami - remélhetőleg - mesterműve, a Vanquish. ABSZOLÚT nem az én műfajom, de muszáj játszani.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Osz'mé'?
90 perc után refund. Nem olyan jó játék, mint azt ahogy egyesek leírják plusz nincs Ultra Widescreen támogatás, de 4K van Wtf? Az meg külön vicc, hogy az UI nem skálázódik a kijelzővel, így egész képernyőt betöltő most textúrák virítanak az arcodba. A mostani €20 biztosan nem éri meg legalábbis nekem.
Birtad volna meg masfel orat es vegig is jatszod.
Amugy nekem hanyingerem volt tole ps3on, de azt hiszem zephyr nyaggatott es csak beszereztem es pozitivan csalodtam benne, mert mint jatek gecijol ossze van rakva. Csak hat igen, over the top, nagyon. :D a bayonetta ugyanez igazabol.
Abban legalább voltak idomok.
PS3-on annó csak a demót próbáltam de engem sem fogott meg ez az összevissza káosz meg az idiótán kinéző végtelen ideig a seggemen süvitek a pályán mint valami elbaszott Mario Kart játék mechanika. Bayonetta nem volt rossz bár azt sem játszottam végig mert egy idő után az is inkább unalmas lett pláne az isszonyat gyermeteg japános sztorijával.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Fallout 4
Ingyen hétvége. Annyira nem támogatja a játék az Ultra Widescreent, hogy el se indul ebben a módban vagy csak ablakban lehet játszani. Crysis 1, ami 10 éves játék tudja...
Akkor ez is kimarad.
rwurl=http://i.imgur.com/0mKXcg1.gif
Vagy mondjuk legyen normalis monitorod es nem lesz siras minden masodik jateknal... :D
Ultrawide masterrace! :D
rwurl=https://i.imgur.com/JrwrSFk.jpg
rwurl=https://coubsecure-s.akamaihd.net/get/b85/p/channel/cw_avatar/92e5882bb7...
Ha az UW hiánya kizáró tényező nálad, akkor bajos lesz a játékos pályafutásod még egy ideig. Apró-apró niche.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.